Νέα Γραμμή στο Μετρό

emufear

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο emufear αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 1,730 μηνύματα.
4. Η κατασκευή Νέας Γραμμής 4 του ΜΕΤΡΟ


Σύμφωνα με τη Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό (1996 - 2000), στο εγκεκριμένο Σχέδιο Ανάπτυξης του Μετρό της Αθήνας προβλέπεται η κατασκευή δύο νέων Επεκτάσεων, που ουσιαστικά αποτελούν κλάδους των υφιστάμενων Γραμμών, όπως είναι ο κλάδος της Γραμμής 2 (Πανεπιστήμιο - Εξάρχεια - Αλεξάνδρας - Δικαστήρια - Κυψέλη - Γαλάτσι - Άλσος Βεϊκου) και ο κλάδος της Γραμμής 3 (Πανόρμου - Φάρος - Σίδερα - ΟΑΚΑ - Παράδεισος - Μαρούσι).

Μετά από πρόσφατες διερευνήσεις φάνηκε ότι οι εν λόγω επεκτάσεις δεν είναι τεχνικά εφικτό να αποτελέσουν κλάδους υφισταμένων Γραμμών, καθώς το ενδεχόμενο αυτό παρουσιάζει σημαντικές κατασκευαστικές και λειτουργικές αδυναμίες (διακοπή λειτουργίας της γραμμής, σύνθετη κατασκευή, υψηλό κόστος, συχνότητα των δρομολογίων, κ.λπ.).

Σε αυτό το πλαίσιο, η Αττικό Μετρό ΑΕ προχώρησε στην εξέταση της σύνδεσης των εν λόγω επεκτάσεων μεταξύ τους και την ανάπτυξή τους ως μία νέα αυτόνομη Γραμμή 4 σε σχήμα U, η οποία θα περιλαμβάνει τα παραπάνω δύο - ακτινικού χαρακτήρα - σκέλη (προς Γαλάτσι και προς Μαρούσι) και κεντρικό τμήμα που θα συνδέει 8 νέους σταθμούς Μετρό: Πανεπιστήμιο, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Παγκράτι/Καισαριανή, Άνω Ιλίσια, Ζωγράφου, Γουδί, Κατεχάκη, με ανταπόκριση με τις υφιστάμενες Γραμμές 2 (Πανεπιστήμιο) και 3 (Ευαγγελισμός, Κατεχάκη).

Η νέα αυτή Γραμμή του Μετρό, Γραμμή 4 με χρώμα πορτοκαλί (Άλσος Βεϊκου - Πανεπιστήμιο - Κατεχάκη - Μαρούσι) έχει μήκος 19,6 χλμ., 20 σταθμούς και εκτιμώμενο προϋπολογισμό κατασκευής περίπου 2,1 δις ευρώ και αναμένεται όχι μόνο να αλλάξει δραστικά τον συγκοινωνιακό χάρτη της Αθήνας αλλά να αναβαθμίσει σημαντικά τη ζωή στο Λεκανοπέδιο. Η δημιουργία της νέας αυτής Γραμμής 4 παρουσιάζει σημαντικά πλεονεκτήματα, όπως ενδεικτικά:
  • Η εξυπηρέτηση πολλών νέων πυκνοκατοικημένων περιοχών της πόλης (Γαλάτσι, Κυψέλη, Παγκράτι, Καισαριανή, Ζωγράφου, περιοχές όμορες Λεωφ. Κηφισίας, κ.λπ.). Εκτιμάται ότι η εν λόγω Γραμμή θα εξυπηρετεί καθημερινά περισσότερους από 400.000 επιβάτες.
  • Η εξυπηρέτηση πολλών σημαντικών εγκαταστάσεων, όπως Νοσοκομεία (Παίδων, Λαϊκό), Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Πανεπιστημιούπολη, Πολυτεχνειούπολη καθώς και το Πανεπιστήμιο και το Πολυτεχνείο στο κέντρο της Αθήνας - “Η Γραμμή των Πανεπιστημίων”) και Δικαστήρια.
  • Η αύξηση της δικτύωσης του Μετρό που συνεπάγεται την αύξηση του αριθμού των σταθμών ανταπόκρισης, στους οποίους μπορεί να γίνει γρήγορη μετεπιβίβαση μεταξύ των Γραμμών του Μετρό.
  • Η ανακούφιση υφιστάμενων σταθμών Μετρό από τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση του επιβατικού κοινού (Σύνταγμα, κ.λπ.).
Το ΥΠΕΧΩΔΕ έχει εγκρίνει τους σχετικούς πόρους για τη χρηματοδότηση της μελέτης της εν λόγω νέας Γραμμής 4 του Μετρό. Οι κλάδοι προς Γαλάτσι και Μαρούσι βρίσκονται ήδη υπό μελέτη, ενώ η μελέτη του νέου κλάδου σύνδεσης βρίσκεται σε φάση δημοπράτησης.

Όσον αφορά στη χρηματοδότηση της εν λόγω νέας Γραμμής 4, εκτιμάται ότι δεν μπορεί να ενταχθεί στον προγραμματισμό του Δ' ΚΠΣ, δεδομένης της προτεραιότητας της κατασκευής του βασικού έργου και των επεκτάσεων του Μετρό της Θεσσαλονίκης (2 δις ευρώ) καθώς και της επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό στα Δυτικά Προάστια της Αθήνας από το Χαϊδάρι ως τον Πειραιά και τη Ζέα (680 εκ. ευρώ). Κατά συνέπεια, εξετάστηκαν όλοι οι τρόποι χρηματοδότησης.

Με βάση πρόσφατη μελέτη της Αττικό Μετρό ΑΕ η ανάπτυξη και λειτουργία της Γραμμής 4 υπάρχει η δυνατότητα να υλοποιηθεί με την εφαρμογή ενός ειδικού χρηματοδοτικού σχήματος που θα αφορά στην τιτλοποίηση των μελλοντικών εσόδων των διοδίων της Αττικής Οδού για μια ορισμένη χρονική περίοδο μετά την απόδοσή της από την Παραχωρησιούχο Εταιρεία στο Δημόσιο. Με αυτόν τον τρόπο, η κατασκευή της νέας Γραμμής 4 του Μετρό δεν θα επιφέρει καμία επιβάρυνση ούτε στον Κρατικό Προϋπολογισμό ούτε στα κονδύλια του Δ' ΚΠΣ.

Είναι ένα σημαντικό θέμα με πολλές παραμέτρους, το οποίο το μελετάμε και θα το φέρω προς συζήτηση στο πλαίσιο της κυβέρνησης.

Τάδε έφη ο Σουφλιάς.
ΥΓ. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ: [SIZE=-1]https://www.minenv.gr/download/2005-12-01.dilosis.g.souflia.gia.epektasi.metro.doc[/SIZE]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Subject to change

e-steki.gr Founder

Η Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών και επαγγέλεται Web developer. Έχει γράψει 15,891 μηνύματα.
Αρχική Δημοσίευση από emufear:
Είναι ένα σημαντικό θέμα με πολλές παραμέτρους, το οποίο το μελετάμε και θα το φέρω προς συζήτηση στο πλαίσιο της κυβέρνησης.

Παίρνεις μέρος και στη βουλή?? :blink: Ωπα μεγαλεία ο Μανώλης! :clapup::P:P:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

emufear

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο emufear αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 1,730 μηνύματα.
Οσονούπω λέμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε :D

Μετά το e-steki θα έχει τσάμπα hosting 124987124694172369124 terabyte και θα βάλω το γάτο σου στο δημόσιο.. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dooo

Διακεκριμένο μέλος

Η dooo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 46 ετών. Έχει γράψει 7,956 μηνύματα.
Αρχική Δημοσίευση από emufear:
.. και θα βάλω το γάτο σου στο δημόσιο.. :P

θα τον φάνε οι λύκοι, ρε :P:hehe::hehe:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

emufear

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο emufear αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 1,730 μηνύματα.
Οι γκρίζοι λύκοι; ;p

Η γραμμή αναμένεται το 2014..

Για τραμ στην πανεπιστημιούπολη υποτίθεται το 2008.. Για να δούμε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

crazyhelen

Διάσημο μέλος

Η crazyhelen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,771 μηνύματα.
Η Επέκταση του Πειραιά βρίσκεται σε φάση Οριστικής Μελέτης, οπότε μην ανησυχείτε παιδάκια..... όλα θα γίνουν!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

emufear

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο emufear αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 1,730 μηνύματα.
Για τη γραμμή 3 λες ε; Για να δούμε...

Ακόμα περιμένουν στάση Κοτζιά στον Ηλεκτρικό πάντως..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Oralee

Τιμώμενο Μέλος

Η Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 45 ετών και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 15,765 μηνύματα.
Μήπως θυμάται κανείς πότε είναι να έρθει το μετρό στο Ελληνικό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ηρώ

Διακεκριμένο μέλος

Η Μαρούλι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών και επαγγέλεται Αρχιτέκτονας. Έχει γράψει 6,569 μηνύματα.
Στο μισό της κατασκευής του έχει φθάσει το έργο επέκτασης του Μετρό από τον Αγ.Δημήτριο έως το Ελληνικό,. Η εν λόγω επέκταση έχει μήκος 5,5 χλμ υπόγειας σήραγγας και τέσσερις νέους σταθμούς: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΛΙΜΟΣ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ. Η έναρξη λειτουργίας της νέας επέκτασης του Μετρό υπολογίζεται στις αρχές του 2010.
Έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή των σταθμών ΕΛΛΗΝΙΚΟ και ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ και βρίσκονται πλέον σε εξέλιξη οι εργασίες αρχιτεκτονικών τελειωμάτων, δηλαδή η εγκατάσταση γρανιτών, μαρμάρων, κλπ.

για περισσότερα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kalypso

Περιβόητο μέλος

Η lily allen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών, επαγγέλεται Μηχανολόγος μηχανικός και μας γράφει απο Μονακό (Ευρώπη). Έχει γράψει 5,880 μηνύματα.
Η γραμμή αναμένεται το 2014..

Τόσο αργά; Είμαι αποκλεισμένη εδώ λέμε, κάντε κάτι :'(

Ασε που μέχρι τόοοοτε, θα είμαι ... χμ.. 25, θα έχω τελειώσει τη σχολή (ναι ρε, είμαι αισιόδοξη! :mad:) και τι να τις κάνω πλέον τις συγκοινωνίες; Τώρα βολεύουν!
:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Subject to change

e-steki.gr Founder

Η Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών και επαγγέλεται Web developer. Έχει γράψει 15,891 μηνύματα.
Η έναρξη λειτουργίας της νέας επέκτασης του Μετρό υπολογίζεται στις αρχές του 2010.

2010???
Έλεος, άρχισαν οι αναβολές;; Τέλη 2009 έλεγαν για τη συγκεκριμένη!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Resident Evil

Διακεκριμένο μέλος

Η Resident Evil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,959 μηνύματα.
ε, νταξ τέλη 2009-αρχες 2010 για ~4 μήνες διαφορά το πολύ είναι...


btw, μόνο εγώ θεωρώ απαράδεκτο οι πλέον πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας (πχ. Ζωγραφου- ε ναι αυτό με "καίει" εδώ και πολλά πλέον χρόνια!-, Κυψέλη, Παγκράτι) να είναι ...δίπλα στο κέντρο και παρολαυτά να είναι ... "πιο" αποκλεισμένες από το κέντρο και "πιο" μακρυά ενίοτε (πχ. σε περιπτώσεις πορείας, άφιξης "υψηλού προσκεκλημένου) από την...κηφισιά?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ηρώ

Διακεκριμένο μέλος

Η Μαρούλι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών και επαγγέλεται Αρχιτέκτονας. Έχει γράψει 6,569 μηνύματα.
Μετρό:«εκτροχιάστηκαν» τα έργα

Η επέκταση της Γραμμής 3 από το Χαϊδάρι στον Πειραιά- συνολικού προϋπολογισμού 570 εκατομμυρίων ευρώ- επρόκειτο να αρχίσει στα τέλη του 2007, όμως οι ίντριγκες με τις συνεχείς προσφυγές μεταξύ των εταιρειών- ακόμη και στην Ε. Ε- στάθηκε η αιτία να ακυρωθεί διαγωνισμός που έγινε τον Ιούνιο του 2006 και να γίνει πάλι από την αρχή η δημοπράτησή του στο τέλος της εβδομάδας.
Το έργο, συνολικού μήκους 7,5 χιλιομέτρων, επρόκειτο να ολοκληρωθεί το 2013. Πλέον, με τα πιο αισιόδοξα σενάρια, δεν πρόκειται να έχει τελειώσει μέχρι το 2015. Στο μεταξύ η τελευταία επέκταση, από τον Άγιο Δημήτριο προς το Ελληνικό, πάει τουλάχιστον τέσσερις μήνες πίσω εξαιτίας των... αρχαίων. Το έργο, σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό, επρόκειτο να ολοκληρωθεί τον Δεκέμβριο του 2009. Τώρα αναμένεται να δοθεί στους επιβάτες την άνοιξη του 2010.
Η τετράμηνη καθυστέρηση ωστόσο φαντάζει πολύ μικρή μπροστά στις καθυστερήσεις των άλλων επεκτάσεων, αφού για παράδειγμα τα έργα για τον σταθμό της Αγίας Παρασκευής θα καθυστερήσουν πάνω από δύο χρόνια (!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Oralee

Τιμώμενο Μέλος

Η Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 45 ετών και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 15,765 μηνύματα.
Tι μας νοιάζει για την Αγία Παρασκευή; Ας θέλανε το μετρό εξαρχής κι ας μην είχαν θέσει βέτο φοβούμενοι ..υποβάθμιση της περιοχής και τώρα θα ήταν όλα οκ!

Το Ελληνικό να συντομεύει θέλω! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top