Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 67,801 μέλη και 2,440,906 μηνύματα σε 76,697 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 181 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Φοιτητική πιστωτική VISA

Scandal (Πέτρος)

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 29 ετών , επαγγέλεται Web developer και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 5,264 μηνύματα.

O Scandal έγραψε: στις 19:53, 27-04-12:

Παιδιά, είμαι φοιτητής και θα ήθελα να βγάλω μια φοιτητική πιστωτική VISA με μοναδικό σκοπό να τη χρησιμοποιήσω σε αγορές από καταστήματα, με δόσεις (κυρίως στο e-shop.gr). Το θέμα όμως είναι ότι:
- Έχω εισόδημα 313ευρώ το μήνα (δεν φαίνεται πουθενά όμως )
- Οι γονείς μου χρωστάνε σε κάποιες τράπεζες (όχι πάνω από 15.000ευρώ) και δεν είναι συνεπείς. Υπάρχει περίπτωση λόγω αυτού να μη μου βγάλουν;

Θα χαρώ να ακούσω προτάσεις και εμπειρίες από τράπεζες.
Ευχαριστώ!
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

yozerehs

Συντονιστής

Ο yozerehs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,939 μηνύματα.

O yozerehs έγραψε: στις 03:01, 02-09-12: