×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 67,787 μέλη και 2,440,497 μηνύματα σε 76,680 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 270 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Πουλάει το σεξ στη διαφήμιση;

bizwriter

Νεοφερμένος

Ο bizwriter αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 46 ετών και επαγγέλεται Υπεύθυνος marketing . Έχει γράψει 24 μηνύματα.

O bizwriter έγραψε: στις 13:16, 18-02-08:

#1
Το σεξ χρησιμοποιείται κατά κόρον στη διαφήμιση. Γιατί όμως; Πουλάει το σεξ; Ποια είναι η γνώμη σας;

Προς μελέτη :

1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Niyia

Διάσημο Μέλος

H Niyia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 42 ετών και επαγγέλεται Χορευτής . Έχει γράψει 842 μηνύματα.

H Niyia έγραψε: στις 13:46, 18-02-08:

#2
Επίσης, απορία μου : γτ όλα τα υποσυνείδητα μηνύματα στις διαφημίσεις έχουν αναφορά στο σεξ? Τι σχέση έχει? Γτ ένα προϊόν έχει ανάγκη την υποσυνείδητη αυτή αναφορά για να πουλήσει?
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

bizwriter

Νεοφερμένος

Ο bizwriter αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 46 ετών και επαγγέλεται Υπεύθυνος marketing . Έχει γράψει 24 μηνύματα.

O bizwriter έγραψε: στις 13:55, 18-02-08:

#3
Αρχική Δημοσίευση από Niyia
Επίσης, απορία μου : γτ όλα τα υποσυνείδητα μηνύματα στις διαφημίσεις έχουν αναφορά στο σεξ? Τι σχέση έχει? Γτ ένα προϊόν έχει ανάγκη την υποσυνείδητη αυτή αναφορά για να πουλήσει?
Εφόσον ένα μήνυμα είναι υποσυνείδητο, όπως λες, τότε πώς ξέρεις ότι υπάρχει; Το υποσυνείδητο μήνυμα, εξ αντικειμένου, δεν είναι συνειδητό.

Εν πάση περιπτώσει, η χρήση των λεγόμενων υποσυνείδητων μηνυμάτων στη διαφήμιση είναι ουσιαστικά -"for all practical purposes" που λένε και οι Αγγλοσάξονες- μύθος.
2
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Niyia

Διάσημο Μέλος

H Niyia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 42 ετών και επαγγέλεται Χορευτής . Έχει γράψει 842 μηνύματα.

H Niyia έγραψε: στις 14:02, 18-02-08:

#4
Στην παρακάτω εικόνα (η οποία σημειωτέον είναι γυρισμένη ανάποδα), παρατηρούμε κάτι υποσυνείδητο ή συνειδητό?

Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

bizwriter

Νεοφερμένος

Ο bizwriter αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 46 ετών και επαγγέλεται Υπεύθυνος marketing . Έχει γράψει 24 μηνύματα.

O bizwriter έγραψε: στις 14:06, 18-02-08:

#5
Αρχική Δημοσίευση από Niyia
Στην παρακάτω εικόνα (η οποία σημειωτέον είναι γυρισμένη ανάποδα), παρατηρούμε κάτι υποσυνείδητο ή συνειδητό?

Αν το πού παραπέμπει αυτή η εικόνα δεν είναι κάτι φανερό σε όλους όσοι τη βλέπουν, τότε μάλλον το δικό μου μυαλό είναι συνεχώς στο σεξ! . Ας μη βαφτίζουμε ως υποσυνείδητα μηνύματα τις διάφορες χαζομαρούλες κάποιων διαφημιστών.

Σε κάθε περίπτωση, νομίζω ότι η παραπομπή στο αντίστοιχο post στο blog μου εξηγεί πλήρως την άποψή μου για τα "υποσυνείδητα μηνύματα" στη διαφήμιση, οπότε δεν νομίζω ότι θα ήταν χρήσιμο να επαναλαμβάνομαι. Άλλωστε, αυτό το θέμα δεν έχει να κάνει με τα "υποσυνείδητα μηνύματα".
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Niyia

Διάσημο Μέλος

H Niyia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 42 ετών και επαγγέλεται Χορευτής . Έχει γράψει 842 μηνύματα.

H Niyia έγραψε: στις 14:17, 18-02-08:

#6
Για τον ερωτισμό κ το σεξ στις διαφημίσεις :

"... απαντά ο διάσημος Άγγλος ανθρωπολόγος Nτέσμοντ Mόρις. "H διαφήμιση δεν είναι παρά ο καθρέφτης της κοινωνίας, κι αυτό που κάνει είναι να αναπαράγει τα κυρίαρχα μοντέλα συμπεριφοράς. Σήμερα το σεξ έχει πάψει να είναι κάτι το ιερό και συνδεδεμένο αποκλειστικά με την αναπαραγωγή. Έχει γίνει ένα παιχνίδι, κάτι που ο καθένας δικαιούται να βιώνει ελεύθερα, χωρίς αναστολές ή αισθήματα ενοχής. Το μόνο που κάνει η διαφήμιση είναι να αναπαράγει αυτή την κοινωνική τάση"." Πηγή : Focus

Όπως προβλέπουν οι ειδικοί, σύντομα να φτάσουμε στην ακραία κατάσταση όπου δε θα βλέπουμε μόνο γυμνά σώματα να μιμούνται απλά την ερωτική πράξη, αλλά αυτή καθαυτή τη συνουσία. Λέτε?
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

bizwriter

Νεοφερμένος

Ο bizwriter αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 46 ετών και επαγγέλεται Υπεύθυνος marketing . Έχει γράψει 24 μηνύματα.

O bizwriter έγραψε: στις 14:23, 18-02-08:

#7
Αρχική Δημοσίευση από Niyia
Όπως προβλέπουν οι ειδικοί, σύντομα να φτάσουμε στην ακραία κατάσταση όπου δε θα βλέπουμε μόνο γυμνά σώματα να μιμούνται απλά την ερωτική πράξη, αλλά αυτή καθαυτή τη συνουσία. Λέτε?
Τίποτα δεν είναι αδύνατο. Απίθανο ίσως, αδύνατο όχι. Προσωπικώς, πάντως, δεν πιστεύω ότι θα φτάσουμε σε τέτοιο σημείο καθώς, σε μια τέτοια περίπτωση, θα χανόταν το "εξιτάρισμα", η φαντασίωση που προκαλούν οι σέξι διαφημίσεις. (Κατά το "το ημίγυμνο είναι πιο ερεθιστικό από το γυμνό").
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

roumana (Εμμα)

Διακεκριμένο μέλος

H Εμμα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 46 ετών , επαγγέλεται Γονιός/Οικοκυρικά και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 2,118 μηνύματα.

H roumana (Hipmama) έγραψε: στις 15:15, 18-02-08:

#8
Αρχική Δημοσίευση από bizwriter
Το σεξ χρησιμοποιείται κατά κόρον στη διαφήμιση. Γιατί όμως; Πουλάει το σεξ; Ποια είναι η γνώμη σας;
Αρχική Δημοσίευση από Niyia
Επίσης, απορία μου : γτ όλα τα υποσυνείδητα μηνύματα στις διαφημίσεις έχουν αναφορά στο σεξ? Τι σχέση έχει? Γτ ένα προϊόν έχει ανάγκη την υποσυνείδητη αυτή αναφορά για να πουλήσει?
Γιατί αυτό λείπει. Ένα καλό, υγιέστατο, χωρίς τύψεις σεξ. Όσο πιο πολύ το συναντάς μπροστά σου μέσο διάφορων εικόνων και πληροφοριών, τόσο πιο πολύ «μπουκτιζεις» χωρίς καν να έφαγες.
Αρχική Δημοσίευση από bizwriter
Τίποτα δεν είναι αδύνατο. Απίθανο ίσως, αδύνατο όχι. Προσωπικώς, πάντως, δεν πιστεύω ότι θα φτάσουμε σε τέτοιο σημείο καθώς, σε μια τέτοια περίπτωση, θα χανόταν το "εξιτάρισμα", η φαντασίωση που προκαλούν οι σέξι διαφημίσεις. (Κατά το "το ημίγυμνο είναι πιο ερεθιστικό από το γυμνό").
Συμφωνω.Δεν φοβάμαι γιατί η ιστορία μας δίδαξε πως όταν ένα φαινόμενο παίρνει ακραίες μορφές, αυτομάτως δημιουργείται για ισορροπία το αντίθετο φαινόμενο, στην απέναντι όχθη. Η κοινωνία λειτουργεί αντανακλαστικά(θέλω ακόμα να πιστεύω) και με κάποιο τρόπο θα βρει το μέτρο.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 17,207 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε: στις 15:43, 18-02-08:

#9
Όσο υπάρχουν ζευγάρια που θεωρούν taboo το σεξ ή κάτι για τις γιορτές και απλώς συνυπάρχουν λόγο "κοινωνικών" υποχρεώσεων ή φόβου ή και εγώ δεν ξέρω τι, τόσο το σεξ θα πουλάει, είτε μιλάμε για διαφήμιση, είτε στον κινηματογράφο είτε και εγώ δεν ξέρω που.

Όσο θα υπάρχουν μη υγιοί ζευγάρια, τόσο θα υπάρχουν τέτοια μη φυσιολογικά φαινόμενα. Αν μελετήσουμε τις αρχές του ανθρώπου θα πιστεύαμε ότι οι διαφημίσεις που θα "πουλούσαν" ήταν οι έξυπνες, αυτές με όμορφη μουσική, με όμορφη φωτογραφία, με όμορφους διαλόγους ασχέτως αν θα περιείχαν έντονα χαρακτηριστικά του σεξ.


Γιατί αυτό λείπει. Ένα καλό, υγιέστατο, χωρίς τύψεις σεξ. Όσο πιο πολύ το συναντάς μπροστά σου μέσο διάφορων εικόνων και πληροφοριών, τόσο πιο πολύ «μπουκτιζεις» χωρίς καν να έφαγες.
Δηλαδή θεωρείς ότι η φυσική ανάγκη για σεξ μπορεί να αντικατασταθεί με κάτι τόσο παθητικό και virtual;
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

kinezoula

Εκκολαπτόμενο Μέλος

H kinezoula αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 38 ετών . Έχει γράψει 82 μηνύματα.

H kinezoula έγραψε: στις 15:55, 18-02-08:

#10
To σεξ ειναι ενα σημαντικο μερος της ζωης μας αρα εχει καθε λογο να ειναι μερος και της διαφημησης..Ιδιαιτερα οταν αντιμετωπιζεται με υγιη τροπο και οχι ως κατι ασεμνο και προσβλητικο μπορει να προσφερει ενα ωραιο αισθητικα αποτελεσμα..
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

bizwriter

Νεοφερμένος

Ο bizwriter αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 46 ετών και επαγγέλεται Υπεύθυνος marketing . Έχει γράψει 24 μηνύματα.

O bizwriter έγραψε: στις 16:19, 18-02-08:

#11
Αρχική Δημοσίευση από Exposed_Bone
Όσο υπάρχουν ζευγάρια που θεωρούν taboo το σεξ ή κάτι για τις γιορτές και απλώς συνυπάρχουν λόγο "κοινωνικών" υποχρεώσεων ή φόβου ή και εγώ δεν ξέρω τι, τόσο το σεξ θα πουλάει, είτε μιλάμε για διαφήμιση, είτε στον κινηματογράφο είτε και εγώ δεν ξέρω που.

Όσο θα υπάρχουν μη υγιοί ζευγάρια, τόσο θα υπάρχουν τέτοια μη φυσιολογικά φαινόμενα. Αν μελετήσουμε τις αρχές του ανθρώπου θα πιστεύαμε ότι οι διαφημίσεις που θα "πουλούσαν" ήταν οι έξυπνες, αυτές με όμορφη μουσική, με όμορφη φωτογραφία, με όμορφους διαλόγους ασχέτως αν θα περιείχαν έντονα χαρακτηριστικά του σεξ.



Δηλαδή θεωρείς ότι η φυσική ανάγκη για σεξ μπορεί να αντικατασταθεί με κάτι τόσο παθητικό και virtual;
Η προκείμενη πρότασή σου "Όσο υπάρχουν ζευγάρια που θεωρούν taboo το σεξ ή κάτι για τις γιορτές και απλώς συνυπάρχουν λόγο "κοινωνικών" υποχρεώσεων ή φόβου" δεν έχει καμία σχέση, κατά τη γνώμη μου, με το συμπέρασμά σου "τόσο το σεξ θα πουλάει".

Επίσης, θεωρώ παντελώς λανθασμένη, αν μη τι άλλο, την πρότασή σου " Όσο θα υπάρχουν μη υγιοί ζευγάρια, τόσο θα υπάρχουν τέτοια μη φυσιολογικά φαινόμενα." Είναι μη φυσιολογικό φαινόμενο το σεξ στη διαφήμιση (κι όχι μόνον) να προκαλεί την προσοχή του θεατή; Είναι δυνατόν κάτι τέτοιο να οφείλεται σε "μη υγιή ζευγάρια"; Το σεξ ανέκαθεν "πουλούσε" και θα συνεχίσει να "πουλάει" για τον απλούστατο λόγο ότι αποτελεί ανθρώπινο ορμέμφυτο -όχι γιατί υπάρχουν "μη υγιή ζευγάρια"!

Και για να χαλαρώσουμε λίγο:



Αρχική Δημοσίευση από kinezoula
To σεξ ειναι ενα σημαντικο μερος της ζωης μας αρα εχει καθε λογο να ειναι μερος και της διαφημησης..Ιδιαιτερα οταν αντιμετωπιζεται με υγιη τροπο και οχι ως κατι ασεμνο και προσβλητικο μπορει να προσφερει ενα ωραιο αισθητικα αποτελεσμα..
+1
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Niyia : 18-02-08 στις 16:28. Αιτία: merge
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 17,207 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε: στις 16:35, 18-02-08:

#12
@bizwriter

Αναφερόμουν όχι απλώς στις διαφημίσεις που περιέχουν χαρακτηριστικά του σεξ αλλά στις διαφημίσεις που μόνο περιέχουν χαρακτηριστικά του σεξ και συγχρόνως με χυδαίο τρόπο. Και για εμένα είναι μη φυσιολογικό να πουλάνε οι διαφημίσεις τις δεύτερης "κατηγορίας".
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

bizwriter

Νεοφερμένος

Ο bizwriter αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 46 ετών και επαγγέλεται Υπεύθυνος marketing . Έχει γράψει 24 μηνύματα.

O bizwriter έγραψε: στις 16:40, 18-02-08:

#13
Αρχική Δημοσίευση από Exposed_Bone
@bizwriter

Αναφερόμουν όχι απλώς στις διαφημίσεις που περιέχουν χαρακτηριστικά του σεξ αλλά στις διαφημίσεις που μόνο περιέχουν χαρακτηριστικά του σεξ και συγχρόνως με χυδαίο τρόπο. Και για εμένα είναι μη φυσιολογικό να πουλάνε οι διαφημίσεις τις δεύτερης "κατηγορίας".
Ok, δεν κατάλαβα σε τι ακριβώς αναφερόσουν τότε.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

venividivici

Τιμώμενο Μέλος

H venividivici αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 16,741 μηνύματα.

H venividivici έγραψε: στις 13:07, 23-02-12:

#14
Η χρήση ενός σέξι μοντέλου σε μια διαφήμιση αποτελεί «σταθερή αξία» εδώ και χρόνια. Μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα ισχυρίζεται τώρα ότι βρήκε το μυστικό που το σεξ «πουλάει»: μια γοητευτική γυναίκα (ή άνδρας) σε μια διαφήμιση διεγείρει εκείνες τις περιοχές του εγκεφάλου που ωθούν τον άνθρωπο να δράσει -και να αγοράσει- παρορμητικά, παρακάμπτοντας τα τμήματα του εγκεφάλου που ελέγχουν την ορθολογική σκέψη.

Οι ερευνητές του πανεπιστημίου της Καλιφόρνια, που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο περιοδικό νευροεπιστήμης, ψυχολογίας και οικονομικών «Journal of Neuroscience, Psychology and Economics», σύμφωνα με τη βρετανική «Daily Mail», μελέτησαν την ηλεκτρική εγκεφαλική δραστηριότητα 24 εθελοντών που κλήθηκαν να παρακολουθήσουν μια σειρά από διαφημίσεις.
Οι επιστήμονες, μετά τα ηλεκτροεγκεφαλογραφήματα, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι όσες διαφημίσεις καταφεύγουν στη «λογική πειθώ» (δηλαδή σε απλά, ορθολογικά και πειστικά δεδομένα), είναι λιγότερο αποτελεσματικές στο να ωθήσουν τον άνθρωπο να καταναλώσει, σε σχέση με όσες διαφημίσεις χρησιμοποιούν τη «μη ορθολογική επιρροή», δηλαδή «ερεθιστικές» εικόνες. Όπως διαπιστώθηκε στην έρευνα, για παράδειγμα, μια ωραία γυναίκα με ανοικτά πόδια που διαφημίζει παντελόνια τζιν, έχει πολύ πιο δυνατή επίδραση στον εγκέφαλο (και στην κατοπινή κατανάλωση) από ότι μια διαφήμιση αυτοκινήτου που απλώς παραθέτει «ξερά» στοιχεία για την κατανάλωση βενζίνης ανά χιλιόμετρο.

Αυτό συμβαίνει επειδή το πρώτο είδος διαφήμισης καταφέρνει να παρακάμψει τις περιοχές του εγκεφάλου που επεξεργάζονται λογικά τις ιδέες και εικόνες. Η έρευνα έδειξε ότι η εγκεφαλική δραστηριότητα στα μέρη του εγκεφάλου που εμπλέκονται με την επεξεργασία των συναισθημάτων και ταυτόχρονα με την λήψη των αποφάσεων, είναι πολύ χαμηλότερη στις διαφημίσεις της «μη ορθολογικής επιρροής» από ό,τι σε εκείνες της «λογικής πειθούς».
«Προσοχή στον εγκέφαλό σας και προσοχή στο πορτοφόλι σας», ήταν το εύγλωττο μήνυμα του Κουκ, ο οποίος επεσήμανε ότι οι «ερεθιστικές» διαφημίσεις μειώνουν τις ορθολογικές αναστολές και παρακινούν σε αγορές, χωρίς να έχει προηγηθεί συνειδητή και λογική ανάλυση των δεδομένων και χαρακτηριστικών του προϊόντος. «Τα ευρήματα υποστηρίζουν την υπόθεση ότι ορισμένοι διαφημιστές θέλουν να σαγηνεύσουν μάλλον, παρά να πείσουν τους καταναλωτές για να αγοράσουν τα προϊόντα τους.»

πηγή

Προς συζήτηση....


Αυτή η διαφήμιση για τον καφέ ..... σου περνάει υποσυνείδητα το άρωμα και τη γεύση του καφέ;;;;;Ή απλά σου διεγείρει τη φαντασίωση
"κοτσάροντας" δίπλα κι ένα οποιοδήποτε προϊον;;;;
Από καφέ μέχρι οδοντόκρεμα ή απλά μια σφουγγαρίστρα ή ένα vetex;;;;
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

mindcircus

Επιφανές Μέλος

H mindcircus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μηχανικός αεροσκαφών . Έχει γράψει 4,623 μηνύματα.

H mindcircus Open Mind, Open Heart έγραψε: στις 14:08, 23-02-12:

#15
Το πρώτο φυσικά. Ανέκαθεν το σέξι πουλάει- δεδομένο- αλλά όχι μόνο στις διαφημίσεις, γενικά
Θυμήθηκα τώρα τη νέα διαφήμιση της wind που δείχνει τύπους σε μπατσελορ και περιμένουν τη χορεύτρια... κι εμφανίζεται μια παχουλούλα αλλά ατσούμπαλη και ψάχνουν την έξοδο
Και λέει ''με 35 ευρώ μπορείς να περιμένεις πολλά σε μπάτσελορ;;'' ''Ενώ στη wind μπορείς!''
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος