×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αόρατος Χρήστης
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 67,237 μέλη και 2,423,867 μηνύματα σε 75,677 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 358 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Τι πρέπει να κάνω για να κερδίσω αιώνια Ζωή / αιώνια Κόλαση;

abakas7

Εκκολαπτόμενο Μέλος

Ο abakas7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών , επαγγέλεται Καθηγητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 77 μηνύματα.

O abakas7 έγραψε: στις 07:33, 07-06-13:

#1
Ας αρχίσουμε από το εύκολο...

«Τι πρέπει να κάνω για να περάσω την αιωνιότητα στην Κόλαση;»

Καταρχήν να διευκρινίσουμε ότι η Κόλαση δεν έχει καμία σχέση με καζάνια μέσα στα οποία βράζουν άνθρωποι. Αυτό είναι μια μεσαιωνική δοξασία την οποία πολλοί αφελώς και επιπολαίως συνδέουν μέχρι σήμερα με τη χριστιανική πίστη, επειδή αυτό έχουν ακούσει από 'δω κι από 'κει, χωρίς όμως οι ίδιοι να έχουν διερευνήσει τι ακριβώς αναφέρει η Καινή Διαθήκη.

Για την Κόλαση μίλησε ο Ιησούς Χριστός περιγράφοντάς την ως μια κατάσταση αιώνιας φωτιάς (κατά Μάρκον 9:43, κατά Λουκάν 16:24, Αποκάλυψη 20:15).

Άρα:
1ον) Αφού ο Ιησούς Χριστός μιλάει για την Κόλαση, άρα είναι κάτι το υπαρκτό και όντως κάποιοι θα καταλήξουν εκεί.
2ον) Αφού είναι κάτι το μεταφυσικό, άρα δεν πρόκειται για υλική φωτιά αλλά για μια αίσθηση της ψυχής ότι καίγεται και βρίσκεται σε απόλυτο σκοτάδι χωρίς να υπάρχει στην αιωνιότητα καμία διέξοδος ή έστω μια μικρή ανάπαυλα.

Για να πάρουμε μια ιδέα του τι σημαίνει αυτό, ας αναλογιστούμε έναν άνθρωπο που περνάει μια πολύ μεγάλη στενοχώρια: αισθάνεται ταραχή, την ψυχή του να καίγεται, να μην υπάρχει διέξοδος και δεν μπορεί να ησυχάσει. Κι αυτή η αίσθηση βέβαια είναι προσωρινή σ' αυτή τη ζωή επειδή κάπου παρακάτω θα βρει κάτι να ξεχαστεί, θα το ξεπεράσει με τον καιρό κλπ. Η Κόλαση όμως θα είναι μια αιώνια κατάσταση χωρίς δυνατότητα διαφυγής. Ο άνθρωπος θα έχει πλήρη συναίσθηση του εαυτού του και θα βασανίζεται αιώνια.

Σ' αυτή τη ζωή, η λήθη των κακών συμβάντων και οι διέξοδοι από τις στενοχώριες (ενασχόληση με άλλες δραστηριότητες, απόδραση στη φύση, παρέα με άλλους ανθρώπους) είναι αγαθές δόσεις και γεύσεις που παρέχει ο Θεός από την παρουσία Του σε όλους τους ανθρώπους επειδή ακόμη και σε αυτή την επίγεια ζωή ζούμε μέσα στο Θεό: «μέσα σ' Αυτόν ζούμε και κινούμαστε και υπάρχουμε» ( Απ. Παύλος - Πράξεις 17:28 ).

Όμως η βασανιστική και ανυπόφορη αίσθηση χωρίς τέλος και χωρίς ανάπαυλα, στην οποία θα βρεθούν όσοι καταλήξουν στην Κόλαση, θα οφείλεται στην πλήρη απουσία του Θεού.

Επανερχόμαστε λοιπόν στο ερώτημα:
- «Τι πρέπει να κάνω για να πάω στην Κόλαση;»
Και η απάντηση είναι:
- «Απολύτως τίποτα! Έτσι όπως είσαι προορίζεσαι για εκεί. Ακόμη κι αν κάνεις καλά έργα!»
- «Γιατί; Τόσο κακός λοιπόν είναι ο Θεός;»


ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...
-1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

MPVNsf123

Νεοφερμένος

Ο MPVNsf123 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 23 ετών . Έχει γράψει 20 μηνύματα.

O MPVNsf123 έγραψε: στις 12:50, 07-06-13:

#2
Αφού ο Ιησούς Χριστός μιλάει για την Κόλαση, άρα είναι κάτι το υπαρκτό και όντως κάποιοι θα καταλήξουν εκεί.
...

Ο λόγος ύπαρξης αυτού του thread είναι...;
11 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

borat (Γιάννης.-)

Επιφανές Μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών , επαγγέλεται Μαέστρος και μας γράφει απο Ερμιόνη (Αργολίδα). Έχει γράψει 4,524 μηνύματα.

O borat ΖΟΡΤ έγραψε: στις 13:17, 07-06-13:

#3
Δώσε μου όλα τα υπάρχοντα σου
και θα φροντίσω για εσένα μετά θάνατον.
3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Mercury (Doctor)

Επιφανές Μέλος

Ο Doctor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 31 ετών , επαγγέλεται Μαέστρος και μας γράφει απο Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7,693 μηνύματα.

O Mercury Madman with a blue box... έγραψε: στις 13:20, 07-06-13:

#4
Καλύτερα έκφυλος παρά άγιος...
6 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

abakas7

Εκκολαπτόμενο Μέλος

Ο abakas7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών , επαγγέλεται Καθηγητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 77 μηνύματα.

O abakas7 έγραψε: στις 09:49, 08-06-13:

#5
Πριν συνεχίσω, απλώς να αναφέρω ότι:

Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΗ ΚΟΛΑΣΗ!

Σε αυτή τη ζωή εμείς οι ίδιοι καθορίζουμε το πού θα περάσουμε την αιωνιότητα. Μετά θάνατον δεν υπάρχει δυνατότητα επανόρθωσης ή αλλαγής κατάστασης, με συγχωροχάρτια ή μνημόσυνα.

«Και καθώς είναι αποφασισμένο στους ανθρώπους μια φορά να πεθάνουν, ύστερα δε από τούτο είναι κρίση» (Απ. Παύλος - προς Εβραίους 9:27)

Το θέμα λοιπόν είναι ΠΩΣ καθορίζουμε την αιώνια κατάληξή μας;

Πώς θα επιτύχω να με δεχθεί ο Θεός στην αιώνια ζωή;

«Και μέσα σ' αυτή δεν θα μπει τίποτε που μολύνει και προξενεί βδέλυγμα, και ψέμα· αλλά, μονάχα οι γραμμένοι μέσα στο βιβλίο τής ζωής τού Αρνίου (δηλ. του Ιησού Χριστού)» (Αποκάλυψη 21:27)

Ο Θεός είναι Άγιος και γι' αυτό δεν μπορεί να συνυπάρχει στο ίδιο περιβάλλον με κάτι που είναι βρώμικο και μολυσματικό, και αυτό είναι η αμαρτία.

Αν λοιπόν φύγεις από αυτή τη ζωή έχοντας κάνει αμαρτίες, ο Θεός δεν θα μπορέσει να σε δεχθεί στο περιβάλλον Του και γι' αυτό θα βρεθείς σε κατάσταση πλήρους απουσίας Θεού. Αυτό, όπως είπαμε, θα είναι κάτι ανυπόφορο για την ψυχή σου, το να μην έχεις καμία απολύτως επαφή με το Θεό, και αυτό ακριβώς είναι η Κόλαση.

Αντιθέτως, αν φύγεις από αυτή τη ζωή χωρίς αμαρτίες, τότε ο Θεός με χαρά θα σε δεχθεί και θα σε εισάγει στο περιβάλλον Του, όπου θα ζεις σε αιώνια κοινωνία μαζί Του.

Πώς όμως είναι δυνατόν να γίνει αυτό, αφού όλοι ανεξαιρέτως οι άνθρωποι έχουμε αμαρτήσει; Από ένα μικρό ψέμα μέχρι μεγάλα και βαριά εγκλήματα, όλοι μας έχουμε μολυνθεί από πολλές αμαρτίες, είτε μικρές, είτε μεγάλες. Να γιατί δεν χρειάζεται να κάνουμε τίποτα ιδιαίτερο για να πάμε στην Κόλαση. Εξαιτίας των αμαρτιών μας, ήδη είμαστε προορισμένοι για εκεί.

========================================================================================================
«Αν κάνω καλά έργα δεν σβήνονται οι αμαρτίες μου; Δεν είμαι και κανένας παλιάνθρωπος. Εντάξει έχω κάνει κι εγώ κάποιες αμαρτίες, όπως όλος ο κόσμος άλλωστε, αλλά όχι τίποτα τρομερό. Γενικά είμαι καλός άνθρωπος: δεν σκότωσα κανέναν, δεν έκλεψα, δεν απάτησα τη γυναίκα μου, βοηθάω φτωχούς κλπ.

Δεν θα βάλει ο Θεός σε μια ζυγαριά τα καλά και τα κακά έργα μου και ανάλογα με το που γείρει η ζυγαριά θα πάω στον Παράδεισο ή στην Κόλαση;»

========================================================================================================

Η Αγία Γραφή απαντάει κατηγορηματικά ΟΧΙ! Κανένα καλό έργο δεν έχει τη δυνατότητα να σε κάνει να κερδίσεις αιώνια ζωή (Εφεσίους 2:8-9)

Αντιθέτως, οι προσπάθειες του ανθρώπου να δικαιωθεί ενώπιον του Θεού με τα καλά του έργα, ενώ είναι ακάθαρτος λόγω των αμαρτιών του, μοιάζουν με ένα ρυπαρό ιμάτιο (βρώμικο ρούχο):

«Όλοι, πραγματικά, γίναμε σαν ένα ακάθαρτο πράγμα, και όλη η δικαιοσύνη μας είναι σαν ένα ρυπαρό ιμάτιο· γι' αυτό, όλοι πέσαμε σαν το φύλλο, και οι ανομίες μας μάς άρπαξαν όπως ο άνεμος» (Ησαΐας 64:6)

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Νωεύς (Ιάσων)

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μαθητής/τρια . Έχει γράψει 4,820 μηνύματα.

O Νωεύς επιπεδο : Μηδεν έγραψε: στις 09:07, 11-06-13:

#6
Αρχική Δημοσίευση από abakas7
Ας αρχίσουμε από το εύκολο...

«Τι πρέπει να κάνω για να περάσω την αιωνιότητα στην Κόλαση;»

...
Να πιστεύεις, ότι υπάρχει ...κάπου αλλού και πέρα απ' το μυαλό σου! Η πίστη σου θα σε οδηγήσει κατευθείαν εκεί, έτσι, για να τη γνωρίσεις!Κι από εκεί θα μάθεις, πως σ' απόσταση όσο το πάχος μιας σκιάς,απέχει κι ο "αιώνιος Παράδεισος"! Το ζήτημα λοιπόν είναι...ολίγον τι γαιογραφικό!
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

abakas7

Εκκολαπτόμενο Μέλος

Ο abakas7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών , επαγγέλεται Καθηγητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 77 μηνύματα.

O abakas7 έγραψε: στις 09:22, 03-07-13:

#7
Αρχική Δημοσίευση από abakas7
Αν λοιπόν φύγεις από αυτή τη ζωή έχοντας κάνει αμαρτίες, ο Θεός δεν θα μπορέσει να σε δεχθεί στο περιβάλλον Του και γι' αυτό θα βρεθείς σε κατάσταση πλήρους απουσίας Θεού. Αυτό, όπως είπαμε, θα είναι κάτι ανυπόφορο για την ψυχή σου, το να μην έχεις καμία απολύτως επαφή με το Θεό, και αυτό ακριβώς είναι η Κόλαση.

Αντιθέτως, αν φύγεις από αυτή τη ζωή χωρίς αμαρτίες, τότε ο Θεός με χαρά θα σε δεχθεί και θα σε εισάγει στο περιβάλλον Του, όπου θα ζεις σε αιώνια κοινωνία μαζί Του.

Πώς όμως είναι δυνατόν να γίνει αυτό, αφού όλοι ανεξαιρέτως οι άνθρωποι έχουμε αμαρτήσει; Από ένα μικρό ψέμα μέχρι μεγάλα και βαριά εγκλήματα, όλοι μας έχουμε μολυνθεί από πολλές αμαρτίες, είτε μικρές, είτε μεγάλες. Να γιατί δεν χρειάζεται να κάνουμε τίποτα ιδιαίτερο για να πάμε στην Κόλαση. Εξαιτίας των αμαρτιών μας, ήδη είμαστε προορισμένοι για εκεί.
Εφόσον λοιπόν τα καλά έργα δεν μπορούν να αντισταθμίσουν τη μόλυνση από την αμαρτία, χρειάζεται κάτι το οποίο να έχει τη δύναμη να σβήνει τις αμαρτίες του ανθρώπου.

Καταρχήν να διευκρινίσουμε ότι η λέξη "αμαρτία" δεν έχει μια ξερή ηθικιστική σημασία. Αμαρτία σημαίνει αστοχία, δηλαδή αποτυχία του ανθρώπου να εκπληρώσει το σκοπό της ύπαρξής του. Και ο σκοπός για τον οποίο πλάσθηκε ο άνθρωπος είναι να μοιάσει στο Θεό (το λεγόμενο "καθ' ομοίωσιν"), δηλαδή να αποκτήσει τα ίδια χαρακτηριστικά που και ο Θεός έχει ως προσωπικότητα.

Οποιαδήποτε λοιπόν πράξη απομακρύνει τον άνθρωπο από το στόχο αυτό είναι αμαρτία, δηλαδή αστοχία.
Ως εκ τούτου, η αποτυχία του ανθρώπου να μοιάσει στο Θεό, τον απομακρύνει από Αυτόν, και αυτό ακριβώς είναι ο θάνατος.

Η φθορά λοιπόν και ο θάνατος είναι αποτέλεσμα της αμαρτίας και δεν είναι μια κατάσταση όπου ο άνθρωπος παύει να υπάρχει, αλλά πρόκειται ουσιαστικά για έναν αποχωρισμό:
- σε 1η φάση αποχωρισμός της ψυχής από το σώμα (φυσικός θάνατος)
- σε 2η φάση αιώνιος αποχωρισμός της ψυχής από το Θεό (πνευματικός θάνατος - κόλαση)

Επανερχόμενοι λοιπόν στο αρχικό ερώτημα, βλέπουμε ότι το ζητούμενο είναι με κάποιο τρόπο ο άνθρωπος να απαλλαγεί από αυτή τη συνέπεια των αμαρτιών του, δηλαδή από τον επερχόμενο θάνατο (φυσικό & πνευματικό).

Ο μόνος τρόπος είναι να δεχθεί να πεθάνει κάποιος άλλος στη θέση του. Αυτός ο άλλος όμως θα πρέπει να είναι αναμάρτητος ώστε ο θάνατός του να μην είναι η ποινή για τις δικές του αμαρτίες αλλά να λογιστεί ως αντίλυτρο για τις αμαρτίες άλλων.

Υπάρχει τέτοιος άνθρωπος; Κι αν υπάρχει, γιατί να προσφερθεί να θυσιαστεί για χάρη των αμαρτωλών;

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Νωεύς (Ιάσων)

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μαθητής/τρια . Έχει γράψει 4,820 μηνύματα.

O Νωεύς επιπεδο : Μηδεν έγραψε: στις 19:22, 08-07-13:

#8
Αρχική Δημοσίευση από abakas7
...
Ο μόνος τρόπος είναι να δεχθεί να πεθάνει κάποιος άλλος στη θέση του. Αυτός ο άλλος όμως θα πρέπει να είναι αναμάρτητος ώστε ο θάνατός του να μην είναι η ποινή για τις δικές του αμαρτίες αλλά να λογιστεί ως αντίλυτρο για τις αμαρτίες άλλων.


...
Αυτά τα λέει η "δια νόμου δικαιοσύνη", αλλά υπάρχει και η "δια πίστεως δικαιοσύνη", αδελφέ!
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

abakas7

Εκκολαπτόμενο Μέλος

Ο abakas7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών , επαγγέλεται Καθηγητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 77 μηνύματα.

O abakas7 έγραψε: στις 10:56, 06-09-13:

#9
Αρχική Δημοσίευση από abakas7
Επανερχόμενοι λοιπόν στο αρχικό ερώτημα, βλέπουμε ότι το ζητούμενο είναι με κάποιο τρόπο ο άνθρωπος να απαλλαγεί από αυτή τη συνέπεια των αμαρτιών του, δηλαδή από τον επερχόμενο θάνατο (φυσικό & πνευματικό).

Ο μόνος τρόπος είναι να δεχθεί να πεθάνει κάποιος άλλος στη θέση του. Αυτός ο άλλος όμως θα πρέπει να είναι αναμάρτητος ώστε ο θάνατός του να μην είναι η ποινή για τις δικές του αμαρτίες αλλά να λογιστεί ως αντίλυτρο για τις αμαρτίες άλλων.

Υπάρχει τέτοιος άνθρωπος; Κι αν υπάρχει, γιατί να προσφερθεί να θυσιαστεί για χάρη των αμαρτωλών;

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...
Εκ πρώτης όψεως, πράγματι δεν υπάρχει κανένας άνθρωπος αναμάρτητος.

Για το λόγο αυτό, ο Θεός παίρνει την απόφαση να γίνει ο Ίδιος άνθρωπος. Διότι ο Ιησούς Χριστός δεν ήταν απλώς ένας καλός άνθρωπος ή ένας άνθρωπος που αγίασε, αλλά ήταν ο Θεός που ενανθρωπίστηκε!

Έχουμε λοιπόν έναν ένδοξο, άφθαρτο και αιώνιο Θεό που αδειάζει από αυτές τις ιδιότητές Του και ενδύεται το φθαρτό και χωμάτινο ανθρώπινο σώμα με σκοπό, όχι να έρθει ανάμεσα στα πλάσματά Του για να πάρει τιμές και δόξες, αλλά να εξευτελιστεί και να πεθάνει. Επειδή αυτός ήταν ο μοναδικός τρόπος για να σωθεί το πλάσμα Του.

Ναι, διότι δεν πρόκειται για έναν εγωιστή Θεό που προβάλλει το γόητρό Του, αλλά για έναν Θεό ασύλληπτης αγάπης και αυτοθυσίας που ως γνήσιος Πατέρας δίνει προτεραιότητα στον ουσιαστικό σκοπό, που είναι να σωθεί ο άνθρωπος, όσο κι αν αυτό Του κοστίσει και χωρίς να Τον νοιάζει αν θα υποφέρει ή θα τσαλακωθεί το image Του. Διότι θα αναφέρουμε σε επόμενο post πόσο φριχτός και ντροπιαστικός είναι ο σταυρικός θάνατος.

Σε πόση λοιπόν τεράστια αντίθεση χαρακτήρα βρισκόμαστε εμείς οι μικροί άνθρωποι έναντι του Θεού. Πόσο εύκολα βγαίνει η βλαστήμια από το στόμα μας και πόσες φορές σηκώνουμε ανάστημα και Τον κατηγορούμε για ό,τι μας συμβαίνει, τη στιγμή που εμείς οι ίδιοι δεν Τον θέλουμε και Τον έχουμε διώξει από τη ζωή μας. Κι όμως, παρόλα αυτά Εκείνος προγνωρίζοντας την αχάριστη συμπεριφορά μας δεν δείχνει εγωισμό και εκδικητικότητα αλλά σταυρώθηκε για να μας δώσει την ευκαιρία να μετανοήσουμε και να Τον καλέσουμε να έρθει στη ζωή μας.

Για να επανέλθουμε όμως στο θέμα, ο θάνατος του Ιησού Χριστού, επειδή ως άνθρωπος έζησε αναμάρτητος, λογίζεται ως η πληρωμή της δικής μας ποινής θανάτου λόγω των αμαρτιών μας. Όντας αναμάρτητος είναι το τέλειο θύμα. Πεθαίνει Εκείνος παίρνοντας πάνω Του τις αμαρτίες μας για να έχουμε εμείς ζωή αιώνια. Κι έτσι ακριβώς συντελείται η "διά πίστεως δικαιοσύνη" που αναφέρει ο Νωεύς στο παραπάνω post.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη abakas7 : 06-09-13 στις 11:03.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Loreley

Επιφανές Μέλος

H Loreley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 2,212 μηνύματα.

H Loreley έγραψε: στις 12:52, 06-09-13:

#10

Νομίζω πως κάποιοι πρέπει να ξανασκεφτούν που φτάνει η πίστη και που αρχίζει η βλακεία.
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

DarthFederer

Επιφανές Μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 24 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,028 μηνύματα.

O DarthFederer έγραψε: στις 14:27, 06-09-13:

#11
1. Θεολογος εισαι?

2. Μπορεις να μου προσδιορισεις τι εστι αμαρτια? Αν και εχω κλεισει πρωτο τραπεζι Κολαση...
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια