Πρόβλημα με το i-call της Altec

ieslsei

Νεοφερμένος

Ο ieslsei αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Εγώ έχω μόνο i-call και μέχρι στιγμής δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα. Όσο αντέξει θα το κρατήσω... :P

Καλησπέρα σε όλους,

Χρησιμοποιώ το i-call Easy Unlimited (από Ιωάννινα), και εδώ και μία εβδομάδα ενώ οι κλήσεις προς σταθερά εσωτερικού λειτουργούν κανονικά, οι κλήσεις προς σταθερά εξωτερικού δεν διεκπεραιώνονται, αλλά παίρνω το ηχογραφημένο μήνυμα:
"Η σύνδεση με τον αριθμό που καλείτε δεν είναι εφικτή."
Χρησιμοποιώ το SJphone, δοκίμασα και με το X-Lite πάλι τα ίδια.
(επιπλέον το SJphone βγάζει το μήνυμα: "Declined to talk. Call rejected: 603 Declined")
Αυτό, όπως είπα, συμβαίνει μόνο στις κλήσεις προς εξωτερικό. Έχει να κάνει με τη γνωστή διένεξη, ή πρόκειται για απλή τεχνική βλάβη;
Από την τεχνική υποστήριξη μου είπαν (την προηγούμενη εβδομάδα) ότι θα επανέλθει, αλλά ακόμα τίποτα...

Αντώνης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Isiliel

Επιφανές μέλος

Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 52 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 13,854 μηνύματα.
Από τη σύνδεση I-call μου έμεινε ένα voip ωραιότατο τηλέφωνο.
Τι μπορώ να το κάνω; :hmm:

Σημείωση ΟΔ: Το μήνυμα αυτό προήλθε από το θέμα "Δύσκολες ώρες για τον όμιλο Altec"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

iJohnnyCash

e-steki.gr Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 24,043 μηνύματα.
Μπορείς να του αλλάξεις τις ρυθμίσεις και να το χρησιμοποιείς με άλλη εταιρία π.χ. voipbuster
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Isiliel

Επιφανές μέλος

Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 52 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 13,854 μηνύματα.
Μέσα στην εβδομάδα που μας πέρασε έλαβα από την Altec ένα λογαριασμό για τις υπηρεσίες I-call που μου παρείχε το διάστημα από 1-9-08 έως 31-10-08. Ο λογαριασμός εκδόθηκε στις 20-11-08.

Το ποσό είναι αμελητέο και δεν έχω αντίρρηση να το πληρώσω, θα ήθελα όμως να εξασφαλίσω ότι η συνεργασία μου με την Altec έχει τελειώσει και δε θα λάβω άλλο λογαριασμό στο μέλλον (αφού το i-call μου δε λειτουργεί έτσι κι αλλιώς πλέον).

Στα τηλέφωνα της Altec δεν απαντά κανείς...εταιρεία φάντασμα... Τι πρέπει να κάνω;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Oralee

Τιμώμενο Μέλος

Η Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 45 ετών και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 15,765 μηνύματα.
Βασικά τίποτα. Ειδικά αν πρόκειται για αμελητέο ποσό. Εδώ εμάς μας χρωστάνε και τώρα δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Απλά πάρε τον ΟΤΕ για να επιστρέψεις εκεί (ή όποια εταιρεία θες).

Και επειδή υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να λέω βλακεία, κάνε κι ένα τηλέφωνο στην ΕΕΕΤ καλού κακού και ρώτα κι εκεί.. :redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top