Απορίες για τα Blogs

Bill_1992

Περιβόητο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 4,713 μηνύματα.
Πιθανόν να μη το βάζω στη σωστή κατηγορία.Έχω μία ερώτηση μόνο.Τι είναι blog?(είμαι λίγο άσχετος σ'αυτά):P :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MonaXoS

Διάσημο μέλος

Ο Δημήτρης Αγοραστός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ψυχολόγος. Έχει γράψει 2,470 μηνύματα.
Μιλάς με το κατάλληλο άτομο! Διατηρώ blog εδώ και 2 χρόνια και πλέον έχω καταλήξει σε κάτι πολύ απλό: "Blog είναι ότι θέλεις εσύ να είναι"

Με άλλα λόγια, blog είναι μία προσωπική σελίδα στην οποία γράφεις, όποτε θέλεις, για ότι σε ενδιαφέρει. Και γι'αυτό μπορεί να είναι ότι θέλεις εσύ. Μπορείς να γράφεις τις σκέψεις σου, τα μυστικά σου, να σχολιάζεις ειδήσεις, να παρουσιάσεις την δουλειά σου κτλ. Αυτό που διαφοροποιεί ουσιαστικά τα blogs από τα απλά sites είναι το γεγονός πως εισάγεις αυτόματα το νέο κείμενο που θέλεις, έχεις άμεση επικοινωνία με τους αναγνώστες (αν το θέλεις βέβαια) και μπορείς να χρησιμοποιείς πολύ απλή γλώσσα...

Το blogging τον τελευταίο καιρό αρχίζει να αποκτά πολλές διαστάσεις. Πλέον άρχισαν να γίνονται και "φωνητικά" blogs (σε στυλ ραδιοφωνικής εκπομπής), τα λεγόμενα podcasts, ή ορισμένοι βγάζουν σε βίντεο (videocast) ή ακόμη και meta-blogging καταστάσεις (όπως το περιοδικό που έχω Link στην υπογραφή μου) όπου προωθείται η ίδια η ιδέα του blogging...

Ελπίζω να σε κάλυψα. Αν θες κάτι πιο συγκεκριμένο, μη φοβηθείς να ρωτήσεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 27,507 μηνύματα.