Υπέρ ή κατά των Πανελληνίων;

agiostimotheos

Δραστήριο μέλος

Ο agiostimotheos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 562 μηνύματα.
Είναι γνώστη η "σφαγή" των πανελλαδικών στην οποία ρίχνονται οι μαθητές στην τρίτη λυκείου για να μπορέσουν να περάσουν στην σχολή που επιθυμούν. Συζητιέται έντονα κατά καιρούς η κατάργησή τους.
Πιστεύετε οτι εάν εφαρμοζόταν κάτι τέτοιο θα ευνοούνταν οι μαθητές?


Με 2 λόγια είστε υπέρ ή κατά των πανελλαδικών?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
εξαρταται το συστημα που θα δοκιμασουν
σιγουρα δν γινεται μια κοινωνια να αποτελειται μονο απο δικηγορους και γιατρους.
οι πανελληνιες λιγη σχεση εχουν με τα μαθηματα του πανεπιστημιου και ειναι φυσικο να μην ειναι ενας σωστος τροπος εισαγωγης στην τριτοβαθμια.
το δικαιωμα στην εκπαιδευση χωρις πληρωμη ειναι σιγουρα το ζητουμενο, επομενως τα ιδιοτικα πανεπιστημια δν ειναι λυση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Είναι γνώστη η "σφαγή" των πανελλαδικών στην οποία ρίχνονται οι μαθητές στην τρίτη λυκείου για να μπορέσουν να περάσουν στην σχολή που επιθυμούν. Συζητιέται έντονα κατά καιρούς η κατάργησή τους.
Πιστεύετε οτι εάν εφαρμοζόταν κάτι τέτοιο θα ευνοούνταν οι μαθητές?
Με 2 λόγια είστε υπέρ η κατά της κατάργησης τους?


υπερ αλλα με την προυποθεση οπως ειπε και ο φανης τα μαθηματα να γινουν πιο σχετικα με τον κλαδο π θελει ο καθενας..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
υπερ αλλα με την προυποθεση οπως ειπε και ο φανης τα μαθηματα να γινουν πιο σχετικα με τον κλαδο π θελει ο καθενας..

και εδω ειναι το προβλημα
εγω στο πολυτεχνιο κανω διαφορετικα μαθηματα απ οτι κανουν στην παντειο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
βσκ δν πολυκαταλαβα τι εννοεις τωρα... εγω λεω οτι καποιος πχ π θελει πολυτεχνειο σαν εσενα να κανει στη γ ηλεκτρολογια αλλα να μν κανει αοδε.. κατι τετοιο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
αυτο που εννοω ειναι
ενα λυκειο το οποιο θα δινει μια ποιοτικη γενικη γνωση με εργαστιρια και πειραματα
και ενα πανεπιστημιο αποκομμενο απο τις εξετασεις του λυκειου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
υπέρ, έχουμε ήδη αρκετούς πτυχιούχους, δε χρειάζεται να τους πολλαπλασιάσουμε, δεν είναι ανάγκη να τελειώσουν όλοι οι έλληνες ένα πανεπιστήμιο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
qwerty δν ειναι τοσο απλο.
το πανεπιστημιο αλλωστε δν ειναι ενα πτυχιο
ειναι πηγη που οποιοσδιποτε μπορει να παει για να παρει γνωσεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

agiostimotheos

Δραστήριο μέλος

Ο agiostimotheos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 562 μηνύματα.
Για να παραθέσω ένα παράδειγμα από Ευρώπη. Στην Γαλλία ο θεσμός των πανελληνίων(πανγαλλικών :P) δεν υπάρχει. Οι μαθητές διαλέγουν την κατεύθυνσή τους και με το ανάλογο απολυτήριο που παίρνουν μπαίνουν στις αντίστοιχες σχολές που επιθυμούν. ΟΜΩΣ από την στιγμή που θα μπουν καλούνται στο τέλος του πρώτου χρόνου (συνήθως) να δώσουν εξετάσεις στις οποίες εάν αποτύχουν φεύγουν από την σχολή. Σαν αποτέλεσμα δεν υπάρχουν εκεί αυτό που λέμε αιώνιοι φοιτητές. (από την άλλη υπάρχουν αιώνιοι άνεργοι και ανειδίκευτοι).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zod

Δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 431 μηνύματα.
Υπέρ. Αλλά όχι πως μου αρέσει και το σύστημα, αλλά από το να μπαίνει ο καθένας όπου θέλει και να γίνουμε μπάχαλο καλά είναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Κατά. Θα μπορούσαν να υπάρχουν ξεχωριστές εξετάσεις για το κάθε πανεπιστήμιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

TiNk!!!

Νεοφερμένος

Η TiNk!!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Είμαι κατά των πανελλαδικών χωρίς όμως να είμαι απόλυτη.Το λύκειο μετατρέπεται σε έναν προθάλαμο για τις πανεπιστημιακές σχολές προωθώντας την παπαγαλία,την στείρα αποστήθιση και νεκρώνοντας την κριτική σκέψη των μαθητών.Έτσι τελειώνοντας το λύκειο διαπιστώνεις πως δεν έχεις αποκτήσει σφαιρικές γνώσεις αλλά ότι γνωρίζεις μόνο τα μαθήματα της κατεύθυνσης.Ο χρόνος είναι περιορισμένος και ιδιαίτερα στην Γ' Λυκείου δεν προλαβαίνεις να διαβάσεις τα υπόλοιπα μαθήματα ακόμα κι αν το θες(μου το έχουν πει αρκετά άτομα).Από την άλλη μεριά δεν ξέρω αν θα μπορούσε να υπάρξει κάποιο άλλο τόσο αδιάβλητο σύστημα στο οποίο οι υποψήφιοι θα κρίνονταν αυστηρά και αντικειμενικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aliki_s

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η aliki_s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 234 μηνύματα.
Κατά. Οι πανελλήνιες ειναι μακράν το πιο ηλίθιο σύστημα εισαγωγής. Είμαι υπέρ των εισαγωγικών εξετάσεων.

Ο μόνος μου ενδοιασμός βέβαια είναι αυτός:

Από την άλλη μεριά δεν ξέρω αν θα μπορούσε να υπάρξει κάποιο άλλο τόσο αδιάβλητο σύστημα στο οποίο οι υποψήφιοι θα κρίνονταν αυστηρά και αντικειμενικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Κατα των πανελλαδικων στη μορφη που ειναι τωρα. Καταρχην ειναι απιστευτα βλακωδες να εισαι αναγκασμενος να δωσεις εξετασεις σε πανελληνιο επιπεδο για να μπεις σωνει και καλα στην τριτοβαθμια εκπαιδευση (ή οκ μπορεις να μη κανεις μηχανογραφικο αλλα εκει σε σπρωχνουν). Αν υπηρχε η δυνατοτητα να μη δωσει καποιος μαθηματα πανελλαδικα θα ηταν καλυτερα ακομα και αν δεν τις καταργουσαν τελειως.
Γενικα παντως πιστευω οτι χρειαζεται μεγαλη αναδιαμορφωση το συστημα της εισαγωγης στην τριτοβαθμια και καλο ειναι που θελουν να το αλλαξουν. Ελπιζω το μελλοντικο συστημα να ειναι καλυτερο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

prwteas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο prwteas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 193 μηνύματα.
Πάση θυσία να καταργηθούν. Με το υπάρχον σύστημα γεννάται στο μαθητή η ψευδαίσθηση ότι η μετάβασή του στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μετά το πέρας του Λυκείου είναι επιβεβλημένη. Έτσι έχουμε γεμίσει σωρεία ανέργων πτυχιούχων. Ας επαναφερθούν οι εισαγωγικές εξετάσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

agent007

Νεοφερμένος

Ο agent007 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Υπερ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Black_Butterfly

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,327 μηνύματα.
Κανονικά 8α έπρεπε ο κα8ένας να πάει σε όποια σχολή πραγματικά θέλει και του αρέσει χωρίς να σκέφτεται μόρια και βλακείες.
Πιστεύω εκεί θα φανεί άμα μπορεί να ανταπεξέλθει σε αυτό το αντικείμενο, με τις εξεταστικές, μαθήματα κτλ.

Εναλλακτικά, να γινόταν εξετάσεις αλλα να δίναμε σχετικά μα8ηματα με το αντικείμενο τις σχολής που μας ενδιαφέρει τα οποία να είχαν - εκείνα και ανάλογα την σχολή - συντελεστή βαρύτητας.

Λίγο δύσκολα για τα δεδομένα του συστήματος μας και τα δυο ε? :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

michael92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 1,227 μηνύματα.
υπέρ, έχουμε ήδη αρκετούς πτυχιούχους, δε χρειάζεται να τους πολλαπλασιάσουμε, δεν είναι ανάγκη να τελειώσουν όλοι οι έλληνες ένα πανεπιστήμιο...

Άρα είσαι κατά, με τις πανελλήνιες που όλοι τα δηλώνουν όλα μπάινει η σάρα και η μάρα όπου να ναι και λένε ότι τελειώσαν το πανεπιστήμιο. Πίστεψε με αν έδινες εξετάσεις εκεί που σε ενδιέφερε, και θα είχε χαμηλότερη βάση και θα έμπαιναν μόνο όσοι πραγματικά ήθελαν/ άξιζαν... Επίσης δεν μπορεις τα μαθήματα του Γυμνασίου να τα συγκρίνεις με το Λύκειο...

Υπέρ. Αλλά όχι πως μου αρέσει και το σύστημα, αλλά από το να μπαίνει ο καθένας όπου θέλει και να γίνουμε μπάχαλο καλά είναι.

Τι σε πειράζει στο να μπαίνει ο καθένας όπου θέλει από τη στιγμή που θα δώσει εξετάσεις για να μπει στο πανεπιστήμιο; Δηλαδή θέλω εγώ να σπουδάσω ιατρική και γράφω εκεί 18, δεν μπαίνω με τπτ γιατί θα δηλώσουν πολλοί. Ενώ αντίθετα θα ευνοηθούν οι άλλες σχολές που πολλοί μπαίνουν στην τύχη καθώς θα μπουν άτομα που θέλουν/ αξίζουν να ασχοληθούν... Εγώ στο μηχανογραφικό μου του χρόνου θα βάλω το πολύ 5 σχόλες που με ενδιαφέρουν μόνο. Το να τα δηλώσεις όλα κακό κάνεις καθώς ανεβάζεις τις βάσεις ειδικά άμα μπεις σε άσχετο, συν του ότι αποκλείεται να σου αρέσουν όλες οι σχολές. Κυρίως το πρόβλημα υπάρχει στους ίδιους τους μαθητές, κακό στους εαυτούς μας κάνουμε να τα δηλώνουμε όλα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

TiNk!!!

Νεοφερμένος

Η TiNk!!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Κανονικά 8α έπρεπε ο κα8ένας να πάει σε όποια σχολή πραγματικά θέλει και του αρέσει χωρίς να σκέφτεται μόρια και βλακείες.
Πιστεύω εκεί θα φανεί άμα μπορεί να ανταπεξέλθει σε αυτό το αντικείμενο, με τις εξεταστικές, μαθήματα κτλ.

Εναλλακτικά, να γινόταν εξετάσεις αλλα να δίναμε σχετικά μα8ηματα με το αντικείμενο τις σχολής που μας ενδιαφέρει τα οποία να είχαν - εκείνα και ανάλογα την σχολή - συντελεστή βαρύτητας.

Λίγο δύσκολα για τα δεδομένα του συστήματος μας και τα δυο ε? :P
Αν εφαρμοζόταν αυτό θα γέμιζαν όλες οι σχολές ακόμα και η νομική,ιατρική,στρατιωτικές σχολές κλπ μέχρι να αποδειχθεί ποιος αξίζει.Ακόμα πόσο αντικειμενικοί είναι οι καθηγητές των ΑΕΙ/ΤΕΙ για να κρίνουν τους φοιτητές?Όλοι πτυχιούχοι και αριστούχοι θα ήταν:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Black_Butterfly

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,327 μηνύματα.
Αν εφαρμοζόταν αυτό θα γέμιζαν όλες οι σχολές ακόμα και η νομική,ιατρική,στρατιωτικές σχολές κλπ μέχρι να αποδειχθεί ποιος αξίζει.Ακόμα πόσο αντικειμενικοί είναι οι καθηγητές των ΑΕΙ/ΤΕΙ για να κρίνουν τους φοιτητές?Όλοι πτυχιούχοι και αριστούχοι θα ήταν:D

Και τώρα γεμίζουν οι σχολές με άτομα που δεν τους ενδιαφέρει η σχολή και που αργότερα 8α βαριούνται το μελλοντικό τους επάγγελμα τους επειδή δεν είχαν αρκετά μόρια για να μπουν στην σχολή που πραγματικά ήθελαν. :P

Επίσης και τώρα κα8ηγητές αει /τει μας κρίνουν κατα κάποιον τρόπο,Αυτόι βάζουν τα 8έματα :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top