×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αόρατος Χρήστης
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 67,245 μέλη και 2,424,577 μηνύματα σε 75,705 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 235 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Καταγγελία στην Ace Hellas και στο eshop.gr

emufear

Περιβόητο Μέλος

Ο emufear αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 31 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 1,209 μηνύματα.

O emufear έγραψε: στις 22:03, 27-10-06:

#1
Την Δευτέρα 31 Ιουλίου αγόρασα από το υποκατάστημα του eshop.gr στη Στουρνάρη 16 (κατόπιν παραγγελίας μέσω internet) το κινητό τηλέφωνο Qtek 8310 στην τιμή των 398 ευρώ. Την Παρασκευή 13 Οκτωβρίου ξεκίνησε ο Γολγοθάς μου. Πάω να το φορτίσω και διαπιστώνω ότι δε φορτίζει γιατί δεν κάνει καλή επαφή ο φορτιστής με το κινητό. Ελέγχω τις επαφές του κινητού στο μέρος που υποδέχεται τον φορτιστή και πράγματι «έπαιζαν» (ήταν χαλαρές). Το κινητό δούλευε κανονικότατα μέχρις ότου όμως τελείωσε η μπαταρία.

Τη Δευτέρα 16 Οκτωβρίου, πρωί πρωί, παραδίδω το κινητό μου για service στην επίσημη αντιπροσωπεία της Qtek στην Ελλάδα, την ACE Hellas ΑΕ στην έδρα τους: Αιγαίου Πελάγους 6, Αγία Παρασκευή, 153 41 (τηλ. 210 6068600). Μου λένε ότι θα με ενημερώσουν τηλεφωνικά για τη ζημιά και το κόστος επισκευής ενώ τους υπενθυμίζω ότι καλύπτομαι από 2 χρόνια εγγύηση. Μου τηλεφωνούν την Τετάρτη 18 Οκτωβρίου το απόγευμα και με ενημερώνουν ότι «έχει σπάσει ο κονέκτορας» και το κόστος είναι 61 ευρώ. Διαμαρτύρομαι εντόνως επικαλούμενος την εγγύηση αλλά και το γεγονός ότι δεν είχα κάνει τίποτα στο κινητό αλλά οι άνθρωποι της ACE είναι ανένδοτοι. Τελικά αποφασίζω να δεχτώ τα 61 ευρώ και τους λέω να το επισκευάσουν. Το απόγευμα της Πέμπτης 19 Οκτωβρίου, ξανατηλεφωνούν για να με ενημερώσουν ότι «τελικά έχει σπάσει η motherboard» και το κόστος της επισκευής ανέρχεται στα 350 ευρώ. Διαμαρτύρομαι έντονα, αφενός διότι δεν γίνεται να κοστολογείται η ζημιά διαφορετικά από τη μια μέρα στην άλλη εκτός κι αν την έσπασε ο τεχνικός μόνος του και αφετέρου γιατί το κινητό δούλευε μια χαρά έως ότου τελείωσε η μπαταρία. Σε αυτό το σημείο επειδή ανέφερα οτί είμαι φοιτητής σε μια σχετική σχολή, μου απάντησαν με θράσος ότι στις σχολές δε μας μαθαίνουν τίποτα σχετικό και ότι δεν έχω ιδέα αφού το κινητό μπορεί να λειτουργήσει με σπασμένη motherboard!

Το επόμενο πρωί, Παρασκευή 20 Οκτωβρίου ξαναπηγαίνω στα γραφεία τους στην Αγία Παρασκευή έξαλλος. Μετά από μεγάλη συζήτηση σε υπεροπτικό ύφος «υποχωρούν» στα 220 ευρώ. Εκεί βγήκα απο τα ρούχα μου! Πώς είναι δυνατόν να παζαρεύεται το κόστος μιας συγκεκριμένης ζημιάς; Μου πρότειναν επίσης να πάρω ένα διαφορετικό μοντέλο δημοσιογραφικό (δλδ. Μεταχειρισμένο) σε καλή τιμή!!! Εννοείται πως έφυγα άπραγος και χωρίς να δεχτώ τίποτα από τα παραπάνω.

Επισκέφθηκα αμφότερα το υποκατάστημα του eshop.gr στη Στουρνάρη 16 αλλά και το κεντρικό κατάστημα στο Χαλάνδρι (Β. Γεωργίου 47, 15232, 211 5000500). Αρνήθηκαν οποιαδήποτε ευθύνη αλλά δεν είχαν και καμία διάθεση να μεσολαβήσουν για να βοηθήσουν. Όταν τους ανέφερα ότι σε γνωστές μεγάλες αλυσίδες θα μου το είχαν αντικαταστήσει αμέσως μου απάντησαν με απάθεια ότι οι αλυσίδες αυτές έχουν διαφορετική πολιτική εξυπηρέτησης πελατών.

Επίσης, ξαναμίλησα στο τηλέφωνο με τους υπευθύνους της ACE οι οποίοι επιμένουν στα 220 ευρώ ή στο δημοσιογραφικό κινητό και σήμερα Παρασκευή 27 Οκτωβρίου είμαι ακόμη χωρίς το τηλέφωνό μου.

Τα στοιχεία μου είναι διαθέσιμα σε όποιον το επιθυμεί. Υπόσχομαι στους εμπλεκομένους ότι θα τραβήξω το θέμα στα άκρα και ότι επιφυλάσσομαι κάθε νομίμου δικαιώματός μου. Έως τότε ο κόσμος πρέπει να γνωρίζει τι εστί ACE Hellas και eshop.gr και να προσέχει πολύ στις αγορές του.

Ευχαριστώ τον admin και τους moderators για τη φιλοξενία της καταγγελίας μου στον ιστοχώρο αυτό. Αν κρίνουν ότι πρέπει να μεταφερθεί σε κάποιο άλλο subforum ας το κάνουν.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

kleftra (Γεωργία-Γωγούλα-Γωγώ...ακούω σε όλες τις παραλλαγές)

Διακεκριμένο μέλος

H Γεωργία-Γωγούλα-Γωγώ...ακούω σε όλες τις παραλλαγές αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,633 μηνύματα.

H kleftra οι φωνές στο κεφάλι της, της είπαν κι έγραψε: στις 22:24, 27-10-06:

#2
Πάρε και ένα τηλέφωνο στο Ινστιτούτο Προστασίας Καταναλωτή πριν ξεκινήσεις οποιαδήποτε κίνηση σου εναντίον τους μόνος σου.
Aυτό που μου κάνει εντύπωση είναι όχι μόνο πως παζαρέψανε την αξία της ζημιάς(γιατί έστω ότι δεν σου χρεώνουν εργατικά και πάλι η διαφορά είναι μεγάλη) αλλά και τα αρχικά 61 ευρώ.Η εγγύηση σου τι γράφει;Δεν καλύπτει όλα τα ανταλλακτικά;
Απο την μία το e-shop δεν είναι υποχρεωμένο να μεσολαβήσει(καθώς η εγγύηση αφορά την αντιπροσωπεία) απο την άλλη όλες οι αλυσίδες συνήθως έχουν και τους δικούς τους τεχνικούς ώστε να πηγαίνουν οι ίδιες στην αντιπροσωπεία αν δεν μπορουν να το επισκευάσουν.
Βέβαια το e-shop ως "εικονικό" κατάστημα ίσως να μην διαθέτει τεχνική υποστήριξη(αν και έτσι διαφημίζει).
Αυτό που πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί σου αρνήθηκαν την εγγύηση;Με ποια επιχειρήματα δεν σε καλύπτει;Μπορείς να ξαναδιαβάσεις ή έστω να μεταφέρεις εδώ τους όρους μπας και καταλάβουμε ποιο παραθυράκι βρήκαν;
Όπως και να χει επικοινώνησε με το ΙΝΚΑ στην ιστοσελίδα τους www.inka.gr όπου μπορείς να κάνεις και on-line την καταγγελία σου για να σου παράσχουν νομικές συμβουλές.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

emufear

Περιβόητο Μέλος

Ο emufear αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 31 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 1,209 μηνύματα.

O emufear έγραψε: στις 22:36, 27-10-06:

#3
Μου είπαν ότι το έσπασα εγώ και άρα δεν ισχύει η εγγύηση!

Ευχαριστώ για τις υπόλοιπες συμβουλές kleftra!
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

kleftra (Γεωργία-Γωγούλα-Γωγώ...ακούω σε όλες τις παραλλαγές)

Διακεκριμένο μέλος

H Γεωργία-Γωγούλα-Γωγώ...ακούω σε όλες τις παραλλαγές αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,633 μηνύματα.

H kleftra οι φωνές στο κεφάλι της, της είπαν κι έγραψε: στις 23:05, 27-10-06:

#4
Μισό για να καταλάβω ο κονέκτορας είναι αυτό στην υποδοχή του φορτιστή σωστά;Πως είναι δυνατόν δλδ να το έσπασες;Με λάθος χρήση;
Κι ακόμη κι αν τα κατάφερες κι έσπασες αυτό την motherboard πως την έσπασες;Σε δύο μηνών κινητό είναι αδύνατο να συμβαίνουν αυτά.Το δικο μου δεν το έχω αλλάξει 3,5 χρόνια, το έχω καταντήσει μπάλα του μπάσκετ απο τα πολλά μπιστίματα και ακόμα λειτουργεί άψογα.
Και τα λεφτά που έδωσες είναι ουκ ολίγα, θα έπρεπε να αντιστοιχούν και στο ανάλογο υλικό αλλά και σέρβις.
Στο ΙΝΚΑ γρήγορα γιατί πολύ θάρρος έχουν πάρει όλοι.
Καλά ξεμπερδέματα.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

emufear

Περιβόητο Μέλος

Ο emufear αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 31 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 1,209 μηνύματα.

O emufear έγραψε: στις 23:13, 27-10-06:

#5
Τις ίδιες απορίες έχω κι εγώ κι έχω καραφλιάσει. Ευχαριστώ πολύ κλέφτρα!!!
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

The Djinn (Mario)

Τιμώμενο Μέλος

Ο Mario αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 3,167 μηνύματα.

O The Djinn έγραψε: στις 11:58, 28-10-06:

#6
Kleftra τοσο τον κονεκτορα,οο και την motherboard και οποιδηποτε αλλο μερους του κινητου καποιος μπορει να την σπασει και σε μια μερα αν θελει.
ΑΛΛΑ, για να το κανει αυτο θα πρεπει να ειναι πολυυυυ μαγκας!Με την εννοια οτι δεν ειναι και πολυ απλο και οτι ακομα και αν σου πεσει κατω η motherboard δεν "σπαει" τοσο ευκολα.
Πολυ απλα το πλαισιο με τα "δοντακια" δεν θα ειχε τοποθετηθει καλα απο την ιδια την εταιρεια ή θα ειχε κουνηθει για τον οποιδηποτε λογο και ξεκινησε το προβλημα.
Παντως εαν το προβλημα ηταν μονο αυτο δεν μπορω να καταλαβω γιατι σου εκαναν τοσο σαματα...τι σχεση εχει η κεντρικη πλακα (motherboard) με τις επαφες φορτισης;
Το δευτερο για να αλλαξει δεν ειναι τιποτα το σπουδαιο...Κατι σαπιο μου μυριζει.(απο μερους τους)
Απο εκει και περα η εγγυηση καλυπτει οποιδηποτε μορφης ελλατωματικη λειτουργεια του προιοντος που αγορασες ή οποια ομως δεν εχει προκληθει απο τον κατοχο του.Εκει η εγγυηση κανει φτερα,και φυσικα δεν καλυπτει ουτε ανταλακτικα ουτε τιποτα.
Και αντε εσυ να πεισεις τους κλεφτες αυτους οτι δεν εισαι ελεφαντας...Εδω ενα κινητο μιας εβδομαδας επειδη δεν λειτουργει το πληκτρολογιο καλα ας πουμε και θα σου πουνε οτι δεν ισχυει η εγγυηση γιατι εχει πιασει υγρασια το κινητο και φυσικα ευθυνεται ο κατοχος του.
Κι αντε μετα αν αποδειξεις οτι δεν εισαι Ελεφαντας!!!
Τωρα emufear επειδη πραγματικα προσωπικα σε καταλαβαινω και ολες αυτες τι γελοιοτητες με τις ελληνικες ντιπροσωπειες και καταστηματα τις εχω σιχαθει,κανε αυτο που σου ειπε η κλεφτρα.
Καταγγελεια στον INKA σαν πρωτη κινηση.
Παντως emufear αν εχεις ορεξη χρονο και δυναμεις κυνηγησε το!
Ελεος με την ελητεια τους!!!!
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

BReaTHeR

Δραστήριο Μέλος

Ο BReaTHeR αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 39 ετών . Έχει γράψει 263 μηνύματα.

O BReaTHeR ...the era of a new born girl... έγραψε: στις 12:36, 28-10-06:

#7
Κυνήγησέ το! Υπάρχει και ο συνήγορος του καταναλωτή, που πιθανώς να τον βρείς μέσω του ΙΝ.ΚΑ.

Με τη λογική της κακής χρήσης αυτοί μπορούν να ισχυρίζονται ό,τι θέλουν.

Να προσέχεις: 1)Με όποιον μιλάς να κρατάς το όνομά του καθώς και το χρόνο που επικοινώνησες μαζί του. 2)Έχεις κρατήσει το serial number της συσκευής σου; Αυτοί μπορούν αργότερα να το αντικαταστήσουν με μια συσκευή που όντως θα έχει τα προβλήματα που σου περιγράφουν. 3)Ότι έγγραφα έχεις απο την ACE, δηλ αποδείξεις ή και το χαρτί που πιθανώς σου έδωσαν για να παραλάβεις τη συσκευή σου όταν την επισκευάσουν κράτησέ τα. Θα σου φανούν χρήσιμα.

Καλή επιτυχία φίλε!

Άντε και μετά αντί να λέμε: α ρε Τριανταφυλλόπουλος που τους χρειάζεται, θα λέμε: α ρε EMUFEAR (εμιουφίαρ) που τους χρειάζεται!

... άκου από 350 ευρώ στα 220! «Αεριτζίδικα» λεφτά. Ό,τι θέλει κάνει ο καθένας και εκμεταλλεύεται και το γεγονός ότι δε μιλάει κανείς!
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

The Djinn (Mario)

Τιμώμενο Μέλος

Ο Mario αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 3,167 μηνύματα.

O The Djinn έγραψε: στις 13:36, 28-10-06:

#8
Πολυ σωστος ο breather.Να εχεις καπου σημειωμενο το imei της συσκευης.
Δεν ειναι απιθανος να πανε να σου δωσουν αλλη συσκευη ή συσκευη με αλλη κεντρικη πλακετα.Φυσικα και το ιδιο νουμερο με την αρχικη συσκευη να εχει το πλαστικο κατω απο την μπαταρια οπως καταλαβαινεις, το imei θα εχει αλλαξει μιας και θα εχει αλλαξει η πλακετα.

Αλλα και μονο οτι σου παζαρεψαν την τιμη...κανονικα αν οντως κατι φταιει,η τιμη των ανταλακκτικων και της επισκευης Δ Ε Ν παζαρευεται!
Απο εκει να φανταστεις τι γινεται...Σαπιοι ολοι τους.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Resident Evil

Επιφανές Μέλος

H Resident Evil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,055 μηνύματα.

H Resident Evil (δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλευεται) έγραψε: στις 22:24, 28-10-06:

#9
Συμφωνώ με τα παιδιά... Πήγαινε στο ΙΝΚΑ και κάνε ότι χρειάζεται...
Θα σε βοηθήσουν...
το ξέρω από πρώτο χέρι γιατί κάτι αντίστοιχα κουλά μου έλεγε μια εταιρία για δικό μου πρόβλημα [ και με αντίστοιχη απαξίωση ότι είμαι άχρηστη όταν ανέφερα ότι δεν είμαι καμιά αδαής δεδομένων των σπουδών μου ] και μετά από μια κοινοποίηση καταγγελίας στο ΙΝΚΑ και σε άλλους φορείς (όπως με καθοδήγησε το ΙΝΚΑ να κάνω) μόνο τεμενάδες δεν μου κάνανε ( και φυσικά το θέμα διευθετήθηκε)...
Φρόντισε μόνο αυτό. Να κρατάς ονόματα ΟΛΩΝ όσων μιλάς (ναι, ακόμα και της τηλεφωνήτριας που θα σε συνδέσει)
καλή τύχη και ελπίζω να έχεις καλή κατάληξη...
όσο για την αλητεία των εταιριών (αυτών και οποιωνδήποτε άλλων) προτιμώ να μη σχολιάσω γιατι θα αρχίσω τα "γαλλικά" βραδιάτικα.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

kleftra (Γεωργία-Γωγούλα-Γωγώ...ακούω σε όλες τις παραλλαγές)

Διακεκριμένο μέλος

H Γεωργία-Γωγούλα-Γωγώ...ακούω σε όλες τις παραλλαγές αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,633 μηνύματα.

H kleftra οι φωνές στο κεφάλι της, της είπαν κι έγραψε: στις 23:15, 28-10-06:

#10
Αρχική Δημοσίευση από XRZ
[ και με αντίστοιχη απαξίωση ότι είμαι άχρηστη όταν ανέφερα ότι δεν είμαι καμιά αδαής δεδομένων των σπουδών μου ]
Σκέψου δλδ πως αντιμετωπίζουν κι όσους(μέσα σε αυτους κι εγώ) είναι πραγματικά μακρυά απο το αντικείμενο
Τους λενε ένα σωρό φανφάρες.
Αλλά τελος πάντων ακόμα και ένας υποτιθέμενος άχρηστος χωρίς επαφή με το αντικείμενο μπορεί να καταλάβει πως όταν (ακριβο)πληρώνεις ένα προιόν απαιτείς και τις ανάλογες αντοχές,σέρβις και εξυπηρέτηση.Κοινή λογική είναι.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Corpse Bride

Επιφανές Μέλος

H Corpse Bride αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,009 μηνύματα.

H Corpse Bride έγραψε: στις 10:55, 29-10-06:

#11
2 μηνες τραβιομουν με το eshop, ειχα μεινει χωρις πισι κι αυτοι οι αχρηστοι δεν ελεγαν να καταλαβουν τι προβλημα εχει :mad17:
Μετα απο απειρα τηλεφωνα σε ολους τους τονους, ικετευτικο, απειλητικο, μεσα σε τσιριδες, αποφασισαν να με λυπηθουν και να στειλουν τεχνικο σπιτι για να το δει, οπου ΕΝΩ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΕΙ ΗΔΗ 3 ΦΟΡΕΣ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ ΣΤΟ SERVICE, ειπε οτι ειναι ελαττωματικη η μητρικη!
Μ'αυτους τους #$@&$%*@ δε βγαζεις ακρη, και οι τεχνικοι δεν ειναι παντα αυτοι που θα σου πουν το προβλημα. Απειλησε αρχικα για καταγγελια την ace, επικαλεσου την εγγυηση απο την οποια δεν υπαρχει αμφιβολια οτι καλυπτεσαι, κι αν σου κανουν τους ζορικους μην τυχον το αφησεις ετσι. Οταν σου πουλανε τα σουπερ γκατζετακια με ψηλες τιμες ειναι δουλοπρεπεις οσο δεν παιρνει, μετα τη βλεπουν δημοσια υπηρεσια, νουμερα! :mad17: :mad17: :mad17:
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

MonaXoS (Δημήτρης Αγοραστός)

Διακεκριμένο μέλος

Ο Δημήτρης Αγοραστός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 33 ετών και επαγγέλεται Ψυχολόγος . Έχει γράψει 1,527 μηνύματα.

O MonaXoS έγραψε: στις 11:43, 29-10-06:

#12
Εγώ έχω παραγγείλει έναν εξωτερικό σκληρό και ένα Mp3player (σύνολο 120 ευρώ περίπου) από την προηγούμενη Τετάρτη 18 του μηνός και ακόμη είναι στην φάση "Συγκέντρωση προϊόντων" από τις 19 του μηνός! ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ! Θα τους πάρω τηλέφωνο αύριο και αν μου το καθυστερήσουν κ άλλο θα ακυρώσω την παραγγελία! Υπάρχουν κ αλλού πορτοκαλίες!
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Κακή Επιρροή (Αναστασία)

Επιφανές Μέλος

H Αναστασία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6,726 μηνύματα.

H Κακή Επιρροή εχμ... είπε γεια ...κι έγραψε: στις 16:12, 29-10-06:

#13
πιάνει πάντως κατά πολύ το....

"καλησπέρα σας, ονομάζομαι κακή επιρροή, πρωτού ξεκινήσουμε την συνομιλία μας, σας ενημερώνω ότι καταγράφω την συνομιλία μας προς διεκδίκιση των νομίμων δικαιωμάτων μου στη συνέχεια"

έτσι πήρα εγώ μέσα σε δύο μέρες ένα a/c που μου τρενάραν το καλοκαίρι.....
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Nana

Πολύ δραστήριο μέλος

H Nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται IT . Έχει γράψει 508 μηνύματα.

H Nana έγραψε: στις 16:46, 29-10-06:

#14
Καλά κι εγώ Monaxe, αρχές Σεπτέμβρη παρήγγειλα από το e-shop 4 παιχνίδια για το pc. Είχαν περάσει κοντά 3 εβδομάδες και ακόμα ήμαστε στη Συγκέντρωση Προϊόντων.

Πέρασα 2 ή 3 φορές από το κατάστημα στη Στουρνάρη και μου είπαν ότι "επειδή κάνουν μετακόμιση υπάρχει κάποια καθυστέρηση"... Και τι με νοιάζει εμένα αν κάνουν μετακόμιση;;;;

Τελικά δεν ακύρωσα την παραγγελία, αλλά τα αγόρασα από αλλού...

έχω κι εγώ μια καταγγελία, αλλά θα την κάνω σε άλλο Post....
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

MonaXoS (Δημήτρης Αγοραστός)

Διακεκριμένο μέλος

Ο Δημήτρης Αγοραστός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 33 ετών και επαγγέλεται Ψυχολόγος . Έχει γράψει 1,527 μηνύματα.

O MonaXoS έγραψε: στις 18:43, 29-10-06:

#15
Αρχική Δημοσίευση από Nana
Τελικά δεν ακύρωσα την παραγγελία, αλλά τα αγόρασα από αλλού...
Ε; Δεν κατάλαβα... Άφησες την παραγγελία να εξελίσεται και πήγες και το πήρες από αλλου; Και όταν σου ήρθαν τα παιχνίδια από το e-shop τι τα έκανες;
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Nana

Πολύ δραστήριο μέλος

H Nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται IT . Έχει γράψει 508 μηνύματα.

H Nana έγραψε: στις 18:26, 01-11-06:

#16
Αρχική Δημοσίευση από MonaXoS
Ε; Δεν κατάλαβα... Άφησες την παραγγελία να εξελίσεται και πήγες και το πήρες από αλλου; Και όταν σου ήρθαν τα παιχνίδια από το e-shop τι τα έκανες;
Είχα δηλώσει ότι θα τα παραλάβω από το κατάστημα. Δε θα μου έρχονταν σπίτι. Πάντως, ούτως ή άλλως δε μου τηλεφώνησε κανείς για να μου πει ότι "η παραγγελία σας είναι έτοιμη, πότε θα έρθετε να την πάραλάβετε".

Και δυστυχώς, είχα πετάξει και τον κωδικό παραγγελίας, με τον οποίο την παρακολουθούσα μέσω internet και δε μπόρεσα να δω πότε επιτέλους θα ήταν στο τελικό στάδιο.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Founes

Περιβόητο Μέλος

Ο Founes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.

O Founes έγραψε: στις 22:37, 06-11-06:

#17
Emufear τελικά τι έγινε με το κινητό? Έβγαλες άκρη?

ps. Εγώ πάντος σε ανάλογη περίπτωση με το Sony Ericsson service του Πειραιά (το οποίο νομίζω δεν υπάρχει πλέων) και μετά απο 1 μήνα χωρίς κινητό και αμέτρητα τηλέφωνα που μου έλεγαν ότι ήθελαν, αφού ούτε απο ΙΝΚΑ μασάγανε ούτε τπτ... πήγα απο εκεί πολύ εκνεβρισμένος και τους τραμπούκισα... Το αποτέλεσμα ήταν, να έχω φτιαγμένο το κινητό μου το ίδιο απόγευμα και μάλιστα χωρίς κανένα κόστος... Βέβαια δεν θα σου πρότηνα να κάνεις κάτι ανάλογο, αλλά λέμε τωρα....
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Founes : 06-11-06 στις 22:42.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

MonaXoS (Δημήτρης Αγοραστός)

Διακεκριμένο μέλος

Ο Δημήτρης Αγοραστός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 33 ετών και επαγγέλεται Ψυχολόγος . Έχει γράψει 1,527 μηνύματα.

O MonaXoS έγραψε: στις 07:32, 07-11-06:

#18
Εμένα μόλις το Σάββατο αποφάσισαν να μου στείλουν την παραγγελία μου (την είχα κάνει 18/10)!!! Μετά από 1000 τηλέφωνα δεν προχωρούσε η υπόθεση γιατί μου έλεγαν όλο "αύριο το στέλνουμε", "σε 2 μέρες φεύγουν τα πακέτα για Κύπρο" κτλ. Οπότε αποφάσισα να τους στείλω απειλητικό e-mail την Παρασκευή το απόγευμα. Τους είπα ότι είναι απαράδεκτοι που με έχουν στο περίμενε τόσο καιρό και πως σε περίπτωση που δεν σταλεί η παραγγελία την ίδια μέρα τότε θα ακυρώσω την παραγγελία (125 ευρώ είναι αυτά) και θα κάνω και καταγγελία...

και μαντέψτε!

ΤΟ ΣΤΕΙΛΑΝΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ!
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

MonaXoS (Δημήτρης Αγοραστός)

Διακεκριμένο μέλος

Ο Δημήτρης Αγοραστός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 33 ετών και επαγγέλεται Ψυχολόγος . Έχει γράψει 1,527 μηνύματα.

O MonaXoS έγραψε: στις 10:59, 14-11-06:

#19
Το ξέρω πως ξεφεύγουμε λίγο από το θέμα των κινητών, αλλά μιας και αποφάσισα να κάνω παράπονα στο e-shop, αλλά και καταγγελία στο ΙΝΚΑ, για την δική μου περίπτωση, είπα να δημοσιεύσω και εδώ το κείμενο της ανοιχτής επιστολής που έστειλα προς το e-shop.
******************

Aγαπητέ κύριε / Αγαπητή κυρία, Στην παρούσα επιστολή θα ήθελα να εκφράσω κάποια σοβαρά παράπονά μου για τις υπηρεσίες σας, οπότε θα σας παρακαλούσα να την προωθήσετε στο κατάλληλο πρόσωπο.
Στις 18/10/2006 παρήγγειλα έναν σκληρό δίσκο «WESTERN DIGITAL WDG1U800 MYBOOK ESSENTIAL EDITION 80GB» αλλά και ένα mp3 player «CHRONOS MUSICA MP3 PLAYER 256MB». Ο αριθμός παραγγελίας είναι xxxxxxxxxxxxxxxxxxx.

Την ίδια μέρα, το απόγευμα, πριν ακόμη αρχίσετε να επεξεργάζεστε την παραγγελία μου διαπίστωσα πως έκανα ένα λάθος και ήθελα να αντικαταστήσω το προϊόν «WESTERN DIGITAL WDG1U800 MYBOOK ESSENTIAL EDITION 80GB» με το «WESTERN DIGITAL ESSENTIAL 80GB USB 2.0 EXTERNAL». Οπότε σας στέλνω e- mail, καθώς στο site σας αναφέρετε πως αυτή είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί για να γίνουν αλλαγές με την υπενθύμιση να μου στείλετε είτε ένα e-mail, είτε να με πάρετε τηλέφωνο για να επιβεβαιωθώ ότι έγινε η αλλαγή.

Φυσικά τίποτα από τα δύο δεν έγινε, οπότε και αποφάσισα στις 20/10/2006 να σας πάρω τηλέφωνο για να ενημερωθώ. Ο υπάλληλος που το σήκωσε ήταν μεν ευγενικότατος και με εξυπηρέτησε, αλλάζοντας την παραγγελία μου, αλλά φάνηκε πως δεν την είχατε αλλάξει ήδη, αλλά έπρεπε να περιμένετε να σας τηλεφωνήσω εγώ για να γίνει. Αυτό σημαίνει ότι δεν δώσατε σημασία στο e-mail μου, κάτι που θεωρώ απαράδεκτο εφόσον ήταν για σκοπούς εξυπηρέτησης της παραγγελίας μου.

Αλλά δυστυχώς τα παράπονα δεν σταματούν εδώ. Περίμενα έως τις 30/10/2006 για να προχωρήσει η παραγγελία μου, αλλά προς έκπληξή μου αυτή δεν προχώρησε, αλλά αντίθετα παρέμεινε στο στάδιο του «Ελέγχου Διαθεσιμότητας Προϊόντων». Πήρα ξανά τηλέφωνο για να μάθω το λόγο της καθυστέρησης αυτής και ο υπάλληλος που το σήκωσε εν ολίγοις με έβαλε στην αναμονή για 1-2 λεπτά και μετά μου είπε ότι μίλησε με την υπεύθυνη και ότι δεν ξέρει για ποιον λόγο καθυστέρησε η αποστολή της παραγγελίας μου, καθώς αυτή ήταν έτοιμη. Μου είπε όμως πως η υπεύθυνη του ανέφερε ότι την επόμενη μέρα θα σταλεί. Όπως διαπίστωσα την ίδια μέρα η παραγγελία μου προχώρησε στο στάδιο της «Συγκέντρωσης Προϊόντων». Στις 31/10/2006 η παραγγελία έμεινε στάσιμη και φυσικά δεν στάλθηκε!

Οπότε στις 1/11/2006 τηλεφωνώ για άλλη μια φορά και ο υπάλληλος που το σήκωσε, αφού πάλι ρώτησε κάποιον τρίτο (ελπίζω κάποιον υπεύθυνο) μου είπε ότι δεν στέλνονται κάθε μέρα παραγγελίες προς Κύπρο, οπότε η παραγγελία μου θα σταλεί είτε στις 2/11/2006 είτε στις 3/11/2006. Αυτό σημαίνει ότι μου είχατε πει ψέματα σχετικά με το ότι θα σταλεί η παραγγελία μου στις 1/11/2006! Ρώτησα τον ίδιο υπάλληλο για το πόσο καιρό κάνουν να σταλούν οι παραγγελίες στο εξωτερικό και μου απάντησε πως κάνουν μόλις μια μέρα! Του απαντώ με έκπληξη πως αυτό είναι πολύ γρήγορο και τον ξαναρωτώ αν είναι σίγουρος. Μου είπε πως μέσα σε μια μέρα το πακέτο θα έχει φτάσει Κύπρο.

Δυστυχώς όμως η αποστολή δεν έγινε ούτε στις 2, ούτε στις 3 του μηνός, οπότε την Παρασκευή, 3/11/2006, το απόγευμα σας έστειλα ένα e-mail που σας εξέφραζα τα ομολογουμένως απόλυτα δικαιολογημένα παράπονά μου σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας μου με την υποσημείωση να με πάρετε τηλέφωνο ή να μου στείλετε e-mail, όπως οφείλετε, για να μου πείτε τι θα γίνει με την παραγγελία μου, αλλά και γιατί μου είπατε ψέματα για δεύτερη φορά ότι θα είχε σταλεί έως τις 3 του μηνός. Φυσικά, δεν μου απαντήσατε στο e- mail, ούτε μπήκατε στον κόπο να μου τηλεφωνήσετε.

Η κακή εξυπηρέτησή σας προς το πρόσωπό μου δυστυχώς δεν σταμάτησε ούτε εδώ. Το Σάββατο(!), 4/11/2006 αποφασίσατε να προχωρήσετε την παραγγελία μου στο στάδιο της «Αποστολής», οπότε και όταν μπήκα στο site σας είδα ότι έχει σταλεί. Επιτρέψτε μου να εκφράσω τις αμφιβολίες μου για το αν αυτό έγινε πραγματικά, πρώτον γιατί ήταν ημέρα Σάββατο και επομένως τα ΕΛΤΑ (με τα οποία συνεργάζεστε) είναι κλειστά και έπειτα γιατί η παραγγελία μου δεν έχει φτάσει ακόμη στα χέρια μου, 10 ημέρες μετά! Σε αυτή την περίπτωση είτε ο υπάλληλός σας μου είπε και πάλι ψέματα για τον χρόνο που παίρνει για να σταλεί το πακέτο (μία ημέρα), είτε δεν το στείλατε πραγματικά το Σάββατο, 14/11/2006.

Και στις δύο περιπτώσεις η ανειλικρινής στάση της εταιρίας σας απέναντι σε εμένα νομίζω πως είναι γεγονός. Πολύ πιθανό να φτάσει είτε σήμερα, είτε αύριο, είτε κάποια άλλη μέρα μέσα στην εβδομάδα. Αλλά και πάλι η καθυστέρηση παραμένει τεράστια και η ζημιά που μου κάνατε επίσης. Τον σκληρό δίσκο τον χρειάζομαι επειγόντως γιατί πρέπει να σώσω έναν τεράστιο όγκο δεδομένων μου που κινδυνεύουν να χαθούν και μαζί τους φυσικά και η δουλειά μου.

Το λάθος μου είναι το γεγονός ότι δεν έκανα την παραγγελία με αντικαταβολή, αλλά αντίθετα με χρέωση της πιστωτικής μου κάρτας. Επαναπαυθήκατε σε αυτό, καθώς πληρωθήκατε και παραμελήσατε την παραγγελία μου. Θα πρέπει να ξέρετε, ως επαγγελματίες στο χώρο, ότι αυτή η τόσο κακή εξυπηρέτηση πελατών είναι αντιεπαγγελματική και φυσικά ανήθικη. Το ίδιο ισχύει και για την ανειλικρινή σας στάση απέναντί μου, καθώς μου είπατε ψέματα ουκ ολίγες φορές.

Μπορεί οι χαμηλές σας τιμές να είναι ένα πολύ καλό δέλεαρ για να αυξήσετε την πελατεία σας, αλλά νομίζω πως η εξυπηρέτηση των πελατών είναι ο ένας δεύτερος και σημαντικότατος τομέας πάνω στον οποίο θα πρέπει να επενδύσει μια επιχείρηση. Συγχωρήστε με, αλλά νομίζω πως σε αυτόν τον τομέα υστερείτε σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας. Αρκεί να σας πω πως την προηγούμενη Τρίτη έκανα άλλη μια αγορά από Ελλάδα και σήμερα (μόλις μία εβδομάδα μετά) η παραγγελία ήρθε στα χέρια μου, τη στιγμή που η παραγγελία μου από εσάς θα κάνει περίπου μήνα (φοβάμαι ίσως και παραπάνω) για να έρθει στα χέρια μου. Τόσες μέρες μου έτυχε να περιμένω μόνο μια παραγγελία βάρους 40 κιλών από τις ΗΠΑ. Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την αποστολή παραγγελιών προς τρίτες χώρες, νομίζω πως είτε θα πρέπει να τις διακόψετε, είτε να ενημερώνετε τους πελάτες σας από πριν για την ταλαιπωρία και φυσικά για την ακριβές χρονικό διάστημα που θα πάρει για να σταλεί η παραγγελία.

Σας ενημερώνω πως έχει σταλεί αντίγραφό της παρούσας επιστολής στο ΙΝΚΑ
γιατί νομίζω πως αυτού του είδους η ταλαιπωρία χρήζει καταγγελίας. Επίσης θα την αναρτήσω και δημόσια στο ίντερνετ, δίπλα στις πολλές έντονες διαμαρτυρίες άλλων πελατών σας για την κακή εξυπηρέτησή σας που έχω υπόψην μου. Θεωρώ υποχρέωσή μου να ενημερώσω τους συμπολίτες μας για τα παθήματά μου, ώστε να γίνουν τουλάχιστον μαθήματα σε κάποιους άλλους.

Σας ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας και τον χρόνο που αφιερώσατε για να διαβάσετε αυτή την επιστολή
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 15,938 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε: στις 11:07, 14-11-06:

#20
Πάντως παλιά, πριν 4-5 χρόνια, θυμάμαι ότι έκανα την παραγγελία στις 8 το πρωί και κατά τις 12 είχε σταλεί ... Πλέον θέλουν τουλάχιστον 2 μέρες. Συνήθως την τρίτη μου το στέλνουν.

Μάλλον κάποια εταιρία χρειάζεται επιπλέον υπαλλήλους
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια

  • Παρόμοια Θέματα
    • Καταγγελία Καθηγητή - Από Avicii
      Το θέμα έχει λάβει 77 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 03-12-16 στις 01:27.
    • Silver Alert Hellas - Από Chori
      Το θέμα έχει λάβει 0 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Διάφορα.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 17-02-15 στις 14:58.
    • Καταγγελία από το ΤΕΕ - Από antis
      Το θέμα έχει λάβει 4 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Σχολές & Τμήματα.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 26-12-13 στις 22:55.
    • Actionaid Hellas....στηρίξτε την προσπάθεια - Από scar.lett
      Το θέμα έχει λάβει 21 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Πολιτική - Κοινωνικά θέματα.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 31-01-09 στις 17:01.
  • Προηγούμενο Θέμα Επόμενο Θέμα