×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 67,802 μέλη και 2,441,028 μηνύματα σε 76,701 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 305 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

e-Banking και απήχηση στο ελληνικό κοινό

Χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες που παρέχονται μέσω e-banking;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 22)
Ναι, για όλες τις εφικτές συναλλαγές που μπορούν να γίνουν μέσω διαδικτύου.
14
63,64%
Ναι, αλλά μόνο για ενημέρωση του υπολοίπου ή ελέγχου των κινήσεων των καρτών μου.
3
13,64%
Όχι, επειδή κρατώ επιφυλάξεις για την ασφάλεια.
3
13,64%
Όχι, επειδή δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ.
0
0%
Όχι, επειδή τις θεωρώ απρόσωπες.
0
0%
Όχι, διότι δεν είναι αρκετές οι συναλλαγές που μπορούν να πραγματοποιηθούν μέσω διαδικτύου.
1
4,55%
Κάτω οι τράπεζες, κάτω και ο καπιταλισμός!
0
0%
Άλλο
1
4,55%
ΔΞ/ΔΑ
0
0%

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 17,207 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε: στις 00:09, 24-11-06:

#1
Πόσο χρησιμοποιείτε της δικτυακές υπηρεσίες που σας προσφέρει η τραπεζά σας.
Αν δεν τις χρησιμοποιείτε ο λόγος έχει να κάνει με την ασφάλεια;

Προσωπικά, με το security token (?) της εγνατίας νιώθω 100% ασφάλεια, όποτε πάντα τις συναλλαγές της κάνω μέσω internet. Φυσικά και δεν υπονοώ ότι τα υπόλλοιπα συστήματα των υπόλοιπων τραπέζων, όπως η λίστα ΤΑΝ, δεν αξίζουν.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Founes

Περιβόητο Μέλος

Ο Founes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 2,073 μηνύματα.

O Founes έγραψε: στις 02:01, 24-11-06:

#2
Μου έχει λύσει τα χέρια σε προσωπικό αλλά και επαγγελματικό επίπεδο, αφού και διάφορους λογαριασμούς μπορώ να πληρώνω με λίγα κλικ χωρίς να τρέχω στις τράπεζες αλλά και μπορώ να έχω άμεση ενημέρωση για τις κινήσεις των λογαριασμών τις εταιρίας εύκολα, με αποτέλεσμα να έχω γρηγορότερη και άμεση εξυπηρέτηση και απαντήσεις !

Ψηφίζω ΥΠΕΡ!
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Γιάννης (Παπαφλέσσας)

Επιφανές Μέλος

Ο Παπαφλέσσας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 43 ετών . Έχει γράψει 3,056 μηνύματα.

O Γιάννης Πέρασα μια βόλτα! Τι θα φάμε? έγραψε: στις 09:54, 24-11-06:

#3
Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι ότι δεν μπορείς άμεσα ανα εξοφλήσεις τον λογαριασμό και πρέπει να περιμένεις την ίδια ημέρα για να σου τραξήξουν τα λεφτά.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Γίδι

Τιμώμενο Μέλος

H Γίδι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 12,565 μηνύματα.

H Γίδι υπό τις διαταγές της Μπριάμ έγραψε: στις 11:09, 24-11-06:

#4
Όλες τις εφικτές συναλλαγές, τις πραγματοποιώ μέσω ίντερνετ...
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

kleftra (Γεωργία-Γωγούλα-Γωγώ...ακούω σε όλες τις παραλλαγές)

Διακεκριμένο μέλος

H Γεωργία-Γωγούλα-Γωγώ...ακούω σε όλες τις παραλλαγές αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,983 μηνύματα.

H kleftra οι φωνές στο κεφάλι της, της είπαν κι έγραψε: στις 13:25, 24-11-06:

#5
Χρησιμοποιώ κάποιες συγκεκριμένες υπηρεσίες που μου έχουν λύσει τα χέρια.Κάποιες άλλες τις αποφεύγω όχι για λόγους ασφαλείας αλλά κυρίως για "ψυχολογικούς" πχ.αυτο με τις πάγιες εντολές το αποφεύγω, προτιμώ να τα δίνω cash όταν θέλω παρά να βλέπω τον λογαριασμό μου να μειώνεται δραματικά(σας προειδοποίησα πως δεν έχει λογική το κόλλημα μου).
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Demelene

Διακεκριμένο μέλος

Ο Demelene αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 40 ετών , επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,853 μηνύματα.

O Demelene έγραψε: στις 14:11, 24-11-06:

#6
Όσο γίνεται αν και έχω ελάχιστα πάρεδώσε με τους λογαριασμούς μου παρά με το ATM.

Τώρα όμως δεν να ασχοληθώ λίγο επενδυτικά και σιγά μην τρέχω όλη την ώρα.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

jj!

Συντονιστής

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 21 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 4,709 μηνύματα.

O jj! έγραψε: στις 01:40, 04-09-18:

#7
E-banking και ΑΤΜ, παιδιά μου! Πίστευα ότι όσοι είναι κάτω από 40 δεν πηγαίνουν πια στην τράπεζα...
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

yozerehs

Συντονιστής

Ο yozerehs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,939 μηνύματα.

O yozerehs έγραψε: στις 04:00, 04-09-18:

#8
Δυστυχώς, στην Ελλάδα τουλάχιστον, η ηλεκτρονική τραπεζική δεν έχει προχωρήσει τόσο για να μπορούν να γίνουν μέσω διαδικτύου όλες οι τραπεζικές συναλλαγές.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

jj!

Συντονιστής

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 21 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 4,709 μηνύματα.

O jj! έγραψε: στις 05:31, 04-09-18:

#9
Αρχική Δημοσίευση από yozerehs
Δυστυχώς, στην Ελλάδα τουλάχιστον, η ηλεκτρονική τραπεζική δεν έχει προχωρήσει τόσο για να μπορούν να γίνουν μέσω διαδικτύου όλες οι τραπεζικές συναλλαγές.
Για τους ιδιώτες, αυτή την στιγμή δεν μπορώ να σκεφτώ τραπεζικές συναλλαγές που να μην μπορούν να γίνουν μέσω e-banking ή ΑΤΜ. Ίσως μόνο το άνοιγμα λογαριασμού από ΝΕΟ πελάτη της τράπεζας. Σε υφιστάμενους πελάτες δίνεται η δυνατότητα να ανοιχθούν κάποιοι λογαριασμοί online. Από εκεί και πέρα δεν έχω κάτι άλλο υπ'οψιν μου που να προϋποθέτει την φυσική παρουσία του πελάτη στο κατάστημα της Τράπεζας.

Ακόμη και η ανανέωση των δικαιολογητικών έχω την εντύπωση ότι μπορεί να γίνει μέσω email/πλατφόρμας πλέον. Δεν είμαι σίγουρος, όμως.

Για τις επιχειρήσεις δεν γνωρίζω.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

yozerehs

Συντονιστής

Ο yozerehs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,939 μηνύματα.

O yozerehs έγραψε: στις 16:34, 04-09-18:

#10
Βάσει της δικής μου εμπειρίας, δεν μπορούν να γίνουν online τα ακόλουθα:

1. Δημιουργία/Ανανέωση Προθεσμιακής κατάθεσης (προσφέρονται online κάποια προϊόντα, αλλά όχι όλα).
2. Αμφισβήτηση συναλλαγής κάρτας.
3. Υπογραφή σύμβασης για έκδοση νέας κάρτας ή νέου ασφαλιστικού προϊόντος ή δημιουργία νέου τραπεζικού λογαριασμού (δεν αναφέρομαι σε νέους πελάτες).
4. Επικαιροποίηση στοιχείων (μόνο σε μία τράπεζα γίνεται online και πιο συγκεκριμένα στην Alpha Bank).
5. Διαχείριση/μεταβολή τραπεζικών ασφαλιστικών προϊόντων.
6. Έκδοση/διαχείριση δανείου (υπάρχουν ελάχιστα προϊόντα που διατίθενται online).
7. Έκδοση πιστωτικής κάρτας για πρόσθετο μέλος, καθώς και το να δοθεί η έγκριση από τον κύριο κάτοχο ώστε το πρόσθετο μέλος μιας πιστωτικής κάρτας να πληροφορείται για τις κινήσεις που κάνει με την κάρτα του.

Για τις επιχειρήσεις, πολλές φορές απαιτείται αυτοπρόσωπη παρουσία για πληρωμή ορισμένων τιμολογίων εξωτερικού.

Σίγουρα έχουν γίνει βήματα προόδου τα τελευταία χρόνια από τις τράπεζες και οι βασικές/καθημερινές τραπεζικές συναλλαγές γίνονται πλέον online, αλλά απέχουμε ακόμη αρκετά από το να πούμε ότι είναι πλέον περιττή η αυτοπρόσωπη παρουσία στην τράπεζα.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη yozerehs : 04-09-18 στις 18:32.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

jj!

Συντονιστής

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 21 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 4,709 μηνύματα.

O jj! έγραψε: στις 17:37, 04-09-18:

#11
Αρχική Δημοσίευση από yozerehs
Βάσει της δικής μου εμπειρίας, δεν μπορούν να γίνουν online τα ακόλουθα:

1. Δημιουργία/Ανανέωση Προθεσμιακής κατάθεσης (προσφέρονται online κάποια προϊόντα, αλλά όχι όλα).
2. Αμφισβήτηση συναλλαγής κάρτας.
3. Υπογραφή σύμβασης για έκδοση νέας κάρτας ή νέου ασφαλιστικού προϊόντος ή δημιουργία νέου τραπεζικού λογαριασμού (δεν αναφέρομαι σε νέους πελάτες).
4. Επικαιροποίηση στοιχείων (μόνο σε μία τράπεζα γίνεται online).
5. Διαχείριση/μεταβολή τραπεζικών ασφαλιστικών προϊόντων.
6. Έκδοση/διαχείριση δανείου (υπάρχουν ελάχιστα προϊόντα που διατίθενται online).
7. Έκδοση πιστωτικής κάρτας για πρόσθετο μέλος, καθώς και το να δοθεί η έγκριση από τον κύριο κάτοχο ώστε το πρόσθετο μέλος μιας πιστωτικής κάρτας να πληροφορείται για τις κινήσεις που κάνει με την κάρτα του.

Για τις επιχειρήσεις, πολλές φορές απαιτείται αυτοπρόσωπη παρουσία για πληρωμή ορισμένων τιμολογίων εξωτερικού.

Σίγουρα έχουν γίνει βήματα προόδου τα τελευταία χρόνια από τις τράπεζες και οι βασικές/καθημερινές τραπεζικές συναλλαγές γίνονται πλέον online, αλλά απέχουμε ακόμη αρκετά από το να πούμε ότι είναι πλέον περιττή η αυτοπρόσωπη παρουσία στην τράπεζα.
Για τα 1, 2 και 3 μπορούν να γίνουν οι αντίστοιχες ενέργειες μέσω τηλεφώνου/fax, αλλά πράγματι αυτό δεν το λες ακριβώς "online" Υπάρχουν πολύ λίγα προϊόντα που μπορούν να ενεργοποιηθούν online, αλλά προϋποθέτουν τουλάχιστον έναν υφιστάμενο λογαριασμό. Το 4, όντως, το παρέχει μόνο μια τράπεζα (αυτό θυμόμουν ).

Όπως και να 'χει, οι εναλλακτικές που δίνουν οι τράπεζες (e-banking, ATM, phone-banking) θα έπρεπε να αποθαρρύνουν την όχληση στα ταμεία των τραπεζών. Κυρίως το day-to-day banking είχα στο μυαλό μου όταν είπα ότι οι νέοι δεν θα έπρεπε να πηγαίνουν στην τράπεζα

Θυμάμαι πέρυσι που είχα παραλείψει να ενεργοποιήσω την χρεωστική στην eurobank, η οποία προϋποθέτει να ενεργοποιήσεις την καινούρια με την παλιά σου κάρτα. Επειδή όμως η παλιά έληξε και απενεργοποιήθηκε, αναγκάστηκα να πάω στο κατάστημα όπου μου ζήτησαν εκ νέου όλα τα δικαιολογητικά. Εγώ επειδή βαριόμουν να τα μαζεύω και ήμουν και στην πόλη σπουδών, πήρα τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών της τράπεζας και τελικά ενεργοποίησα την κάρτα με το ρομποτακι (τις ηχογραφημένες οδηγίες)
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

yozerehs

Συντονιστής

Ο yozerehs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,939 μηνύματα.

O yozerehs έγραψε: στις 17:51, 04-09-18:

#12
Δεν ξέρω για ποια τράπεζα αναφέρεσαι, αλλά το (1) και το (3), δεν μπορούν να γίνουν ούτε online ούτε μέσω τηλεφώνου (αναφέρομαι για Alpha και Πειραιώς), με εξαίρεση το (2), που όντως μπορεί να εξυπηρετηθείς τηλεφωνικά, αλλά εξαρτάται από το περιστατικό αμφισβήτησης. Αν είναι κάτι χτυπητό, συνήθως σε εξυπηρετούν τηλεφωνικά (π.χ. να έχει γίνει χρέωση της κάρτας σε κατάστημα της Μογγολίας ), αν όμως έχει γίνει διπλοχρέωση ή κάποιο άλλο λάθος σε φυσικό ή ηλεκτρονικό κατάστημα (που δεν είναι ύποπτο) ή γενικότερα το περιστατικό χρήζει διερεύνησης, πάντα με παραπέμπουν στο υποκατάστημα της τράπεζας.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη yozerehs : 04-09-18 στις 17:56.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Himela

Συντονίστρια

H Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών , επαγγέλεται Ιδιωτικός υπάλληλος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,563 μηνύματα.

H Himela σ' όποιον αρέσουμε... έγραψε: στις 18:24, 04-09-18:

#13
http://www.moneyonline.gr/site/artic...-ke-me-asfalia

Απεριόριστες είναι οι δυνατότητες που προσφέρουν οι τράπεζες μέσω των υπηρεσιών e-banking που διαθέτουν στους πελάτες τους, οι οποίοι μπορούν να κάνουν τα πάντα από το χώρο τους.

Τα συστήματα των ελληνικών τραπεζών έχουν εκσυγχρονιστεί σε τέτοιο βαθμό, που η επίσκεψη σε κάποιο κατάστημα για την πραγματοποίηση μίας συναλλαγής έχει γίνει …αχρείαστη.

Σύμφωνα με τραπεζικά στελέχη, υπάρχει ακόμη σε μεγάλη μερίδα του κόσμου μία φοβία απέναντι στο e-banking, η οποία όμως εξαφανίζεται όταν τελικά κάποιος αποφασίσει να ανοίξει έναν on-line λογαριασμό.

«Όταν ξεκινήσει κάποιος να χρησιμοποιεί το e-banking και ξεπεράσει τις αρχικές του αναστολές, κάνουμε να τον ξαναδούμε πολλούς μήνες στο κατάστημα» τονίζουν σχετικά τραπεζικοί υπάλληλοι.

Τι μπορεί να διεκπεραιωθεί ηλεκτρονικά

Μέσω του e-banking νοικοκυριά και επιχειρήσεις μπορούν να πραγματοποιήσουν σχεδόν το σύνολο των συναλλαγών τους και να διαχειριστούν τα οικονομικά τους με ασφάλεια από τον προσωπικό τους υπολογιστή.

Μεταξύ άλλων, μπορείτε να:

• ενημερώνεστε για υπόλοιπα και κινήσεις των λογαριασμών, πιστωτικών καρτών, δανείων και επενδύσεών σας

• μεταφέρετε χρήματα σε λογαριασμούς δικούς σας ή τρίτων, στην Eλλάδα ή το εξωτερικό

• πληρώνετε πιστωτικές κάρτες και δάνεια

• εξοφλείτε λογαριασμούς ΔEH, OTE, EYΔAΠ, κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας, ασφαλιστηρίων συμβολαίων

• πραγματοποιείτε αγοραπωλησία μετοχών και αμοιβαίων κεφαλαίων

• κάνετε αίτηση για μπλοκ επιταγών, πάγιες εντολές (μεταφορών και πληρωμών) και άλλα

• λαμβάνετε ενημέρωση για τις συναλλαγές σας ακόμα και με sms ή e-mail

Ειδικά οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις μπορείτε να:

• πληρώνετε ΦΠA, IKA, TEBE

• πραγματοποιείτε τη μισθοδοσία του προσωπικού σας

• πληρώνετε μαζικά τους συνεργάτες και προμηθευτές σας

• προσαρμόζετε το Ιnternet Βanking στις ανάγκες σας, ορίζοντας διαφορετικά επίπεδα πρόσβασης και εκτέλεσης συναλλαγών για κάθε χρήστη

Τα οφέλη από τη χρήση του e-banking

Η χρήση των υπηρεσιών ηλεκτρονικής τραπεζικής, συνεπάγονται σημαντικά οφέλη για το νοικοκυριό ή την επιχείρηση.

Συγκεκριμένα:

• Αποκτήστε τον έλεγχο των οικονομικών σας κάθε στιγμή

• Εξασφαλίστε 24ωρη πρόσβαση στις υπηρεσίες της Τράπεζάς σας από όπου κι αν βρίσκεστε

• Κερδίστε πολύτιμο χρόνο πραγματοποιώντας κάθε συναλλαγή σας σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα

• Επωφεληθείτε από τα χαμηλότερα έως και μηδενικά έξοδα συναλλαγών

• Απολαύστε έναν εύκολο και γρήγορο τρόπο για να πραγματοποιείτε τις συναλλαγές σας μέσα από ένα εύχρηστο και φιλικό περιβάλλον

Ειδικά για επιχειρήσεις και επαγγελματίες

• Απαλλαχθείτε από το άγχος μεταφοράς μετρητών, εκτελώντας με ασφάλεια τις συναλλαγές σας

• «Αυτοματοποιήσετε» μια σειρά από διαδικασίες για την εκτέλεση των τραπεζικών σας συναλλαγών

• Βελτιστοποιήσετε τις διαδικασίες ελέγχου και λειτουργίας του λογιστηρίου σας

• Μειώσετε τα λειτουργικά σας έξοδα

Πόσο ασφαλές είναι το e-banking

Όλες οι Τράπεζες λαμβάνουν ειδικά μέτρα για την προφύλαξη των χρηστών του e-banking και φροντίζουν για την ασφάλεια στις ηλεκτρονικές σας συναλλαγές με διάφορους τρόπους. Συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων προβαίνουν στα εξής:

1. Σας αναγνωρίζουν με τη χρήση προσωπικών κωδικών πρόσβασης

• Η Τράπεζα εκδίδει προσωπικούς κωδικούς για την πρόσβασή σας στο Internet Banking, τους οποίους μπορείτε να αλλάζετε όσο συχνά το επιθυμείτε. Οι κωδικοί αυτοί απαιτούνται για την ταυτοποίησή σας από τα συστήματα της Τράπεζας.
• Για ορισμένες συναλλαγές οι Τράπεζες χρησιμοποιούν επιπρόσθετες δικλείδες ασφαλείας (π.χ. πρόσθετοι κωδικοί μιας χρήσης, ψηφιακά πιστοποιητικά)

2. Εξασφαλίζουν το απόρρητο κατά τη μεταφορά δεδομένων

• Το απόρρητο των πληροφοριών που ανταλλάσσετε με την Τράπεζα, από την αρχή μέχρι το τέλος της σύνδεσής σας, διασφαλίζεται με το πιο σύγχρονο πρωτόκολλο κρυπτογράφησης (SSL 128-bit encryption).

3. Ελέγχουν τη πρόσβαση στα συστήματά τους

• Η πρόσβαση στα συστήματα των Τραπεζών ελέγχεται με χρήση πολλαπλών φίλτρων ελέγχου πρόσβασης (π.χ. Firewall) όλο το 24ωρο.

4. Λαμβάνουν επιπρόσθετα μέτρα

• Σας αποσυνδέουν αυτόματα από την υπηρεσία, αν υπάρξει αδράνεια μεγαλύτερη από το προκαθορισμένο χρονικό διάστημα που ορίζει η κάθε Τράπεζα.
• «Κλειδώνουν» την πρόσβασή σας, μετά από έναν ορισμένο αριθμό λανθασμένων καταχωρίσεων των προσωπικών σας κωδικών.

Ειδικά για τους εταιρικούς χρήστες προβλέπονται επιπλέον δικαιώματα χρήσης όπως:

• «Διπλή» υπογραφή ανά συναλλαγή
• Διαφορετικά χρηματικά όρια ανά συναλλαγή
• Διαφορετικά εγκριτικά επίπεδα ή επίπεδα πρόσβασης
• Καθορισμός «Διαχειριστή» ο οποίος ελέγχει και παρακολουθεί τις κινήσεις που διενεργούνται από τους άλλους χρήστες της εταιρίας

Πώς να εγγραφείτε στο e-banking

Κάντε μία απλή αίτηση εγγραφής στο Internet Banking της Τράπεζας που συνεργάζεστε και αποκτήστε τους προσωπικούς σας κωδικούς.

Επιλέξτε τον τρόπο που σας εξυπηρετεί:

• ηλεκτρονικά, στην ιστοσελίδα της Τράπεζας,
• τηλεφωνικά, στο κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης της Τράπεζας,
• σε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Γρεβενά (Γρεβενά). Έχει γράψει 2,570 μηνύματα.

O DumeNuke έγραψε: στις 18:30, 04-09-18:

#14
Αφήνω αυτό εδώ.

Γενικά, παρά τον δραματικά περισσότερο χρόνο που αφιερώνουν οι νέοι σε υπολογιστή, tablet, κινητό, δεν έχει επέλθει αντίστοιχη εξοικείωση τους με τις συγκεκριμένες τεχνολογίες. Δηλαδή, ναι μεν έχει γίνει πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας να περνάμε κάποιες ώρες μπροστά στην οθόνη, αλλά δεν έχουμε αφιερώσει το χρόνο που χρειάζεται για να γνωρίζουμε πώς λειτουργεί αυτό το μηχάνημα.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

jj!

Συντονιστής

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 21 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 4,709 μηνύματα.

O jj! έγραψε: στις 18:32, 04-09-18:

#15
Αρχική Δημοσίευση από yozerehs
Δεν ξέρω για ποια τράπεζα αναφέρεσαι, αλλά το (1) και το (3), δεν μπορούν να γίνουν ούτε online ούτε μέσω τηλεφώνου (αναφέρομαι για Alpha και Πειραιώς), με εξαίρεση το (2), που όντως μπορεί να εξυπηρετηθείς τηλεφωνικά, αλλά εξαρτάται από το περιστατικό αμφισβήτησης. Αν είναι κάτι χτυπητό, συνήθως σε εξυπηρετούν τηλεφωνικά (π.χ. να έχει γίνει χρέωση της κάρτας σε κατάστημα της Μογγολίας ), αν όμως έχει γίνει διπλοχρέωση ή κάποιο άλλο λάθος σε φυσικό ή ηλεκτρονικό κατάστημα (που δεν είναι ύποπτο) ή γενικότερα το περιστατικό χρήζει διερεύνησης, πάντα με παραπέμπουν στο υποκατάστημα της τράπεζας.
Για το 1:
Όσον αφορά την δημιουργία προθεσμιακής, παρέχουν δυνατότητα η Πειραιώς, η Eurobank, η Alpha Bank μέσω του e-banking (για την Εθνική δεν γνωρίζω). Όντως, όμως, είναι μόνο 1-2 προϊόντα το πολύ και τα υπόλοιπα μέσω καταστήματος Όσον αφορά την ανανέωση της προθεσμιακής κατάθεσης, συνήθως προτού τη λήξη της σε ενημερώνει τηλεφωνικά η τράπεζα και σε ρωτάει αν θέλεις να συνεχίσεις για άλλον έναν χρόνο (τουλάχιστον στον αδερφό μου τόσα χρόνια έτσι κάνουν ).

Για το 3:
Η τράπεζα Πειραιώς δίνει τη δυνατότητα να αιτηθείς έκδοση νέας πιστωτικής κάρτας μέσω τηλεφώνου, αλλά θα πρέπει να υπογράψεις και να παραδώσεις τα δικαιολογητικά σε ένα κατάστημα της τράπεζας (δώρον-άδωρον, δηλαδή ). Νομίζω ότι και η eurobank έχει online αίτηση για πιστωτική κάρτα. Ορισμένες τράπεζες δίνουν, επίσης, την δυνατότητα έκδοσης άυλης κάρτας αποκλειστικά για ηλεκτρονικές συναλλαγές. Η χρεωστική της Alpha Bank μπορεί να εκδοθεί μέσω e-banking (αυτό βέβαια προϋποθέτει άνοιγμα λογαριασμού και ενεργοποίηση των υπηρεσιών e-banking μέσω της τράπεζας).
Για τα ασφαλιστικά προϊόντα των Τραπεζών δεν γνωρίζω, αλλά θεωρώ ότι οι ασφαλιστικές εταιρίες (πολλές από τις οποίες έχουν δυνατότητα για online ασφάλιση) είναι πιο αποτελεσματικές Όσο για τη δημιουργία νέων λογαριασμών, η Alpha Bank δίνει τη δυνατότητα ανοίγματος λογαριασμού αποταμίευσης, αλλά και η Πειραιώς δίνει δυνατότητα ανοίγματος λογαριασμών αποταμίευσης και ταμιευτηρίου (ένδειξη "& άνοιγμα online").


Για το 2:
Κάποτε ένα ATM της eurobank μού "έφαγε" ένα 50ευρω και μου ζήτησαν να στείλω κυριλέ επιστολή με τα στοιχεία μου και την υπογραφή μου μέσω fax, στην οποία θα λέω ότι αμφισβητώ τη συναλλαγή στο ΑΤΜ
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

yozerehs

Συντονιστής

Ο yozerehs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,939 μηνύματα.

O yozerehs έγραψε: στις 19:02, 04-09-18:

#16
Για να δείξουν οι τράπεζες ότι συμβαδίζουν με την εποχή, έχουν προχωρήσει στην ψηφιοποίηση 1-2 προϊόντων κάθε κατηγορίας (κανονικές καταθέσεις, προθεσμιακές, δάνεια, κλπ), αλλά ο δρόμος για την πλήρη και την πραγματική ψηφιοποίηση είναι μακρύς.
Aν κάποιος καλύπτεται από τα προϊόντα που παρέχονται online, είναι τυχερός, αν όμως στην έρευνα αγοράς που θα κάνει, τον καλύπτει καλύτερα κάποιο άλλο προϊόν, που σήμερα δεν διατίθεται online, εκεί είναι που δεν την γλιτώνει τη χαρτούρα και τις επισκέψεις στην τράπεζα.
Προσωπικά, περιμένω περισσότερα από τις τράπεζες στον τομέα αυτό.

Edit: Και ας μη σχολιάσω το γεγονός ότι πολλά από τα ATMs της Alpha Bank στα Δυτικά Προάστια, που μέχρι πριν από μερικούς μήνες η κατάθεση ήταν εφικτή μόνο μέσω του ("προϊστορικού") φακέλου και όχι με online καταμέτρηση. Ευτυχώς, όμως, σιγά-σιγά τα αναβαθμίζει. Τρελαίνομαι πάντως που έπρεπε να φτάσουμε στο 2018 για να γίνει κάτι τέτοιο.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη yozerehs : 04-09-18 στις 20:17.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

jj!

Συντονιστής

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 21 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 4,709 μηνύματα.

O jj! έγραψε: στις 19:11, 04-09-18:

#17
Αρχική Δημοσίευση από yozerehs
Για να δείξουν οι τράπεζες ότι συμβαδίζουν με την εποχή, έχουν προχωρήσει στην ψηφιοποίηση 1-2 προϊόντων κάθε κατηγορίας (κανονικές καταθέσεις, προθεσμιακές, δάνεια, κλπ), αλλά ο δρόμος για την πλήρη και την πραγματική ψηφιοποίηση είναι μακρύς.
Aν κάποιος καλύπτεται από τα προϊόντα που παρέχονται online, είναι τυχερός, αν όμως στην έρευνα αγοράς που θα κάνει, τον καλύπτει καλύτερα κάποιο άλλο προϊόν, που σήμερα δεν διατίθεται online, εκεί είναι που δεν την γλιτώνει τη χαρτούρα και τις επισκέψεις στην τράπεζα.
Προσωπικά, περιμένω περισσότερα από τις τράπεζες στον τομέα αυτό.
Πάνω σε αυτό συμφωνώ απόλυτα.

Νομίζω ότι την χαρτούρα δεν θα την γλιτώσουμε αν δεν σταθεροποιηθεί και εξυγιανθεί το τραπεζικό σύστημα. Οι τράπεζες είναι υποχρεωμένες να ζητούν όλα αυτά τα δικαιολογητικά, λόγω της πράξης της Τράπεζας της Ελλάδος. Το πολύ πολύ να αναπτυχθεί κάποια πλατφόρμα, στην κάθε τράπεζα, όπως στην Alpha Bank, η οποία θα δέχεται σαρωμένα τα δικαιολογητικά, αλλά αμφιβάλω αν θα γίνει αυτό στο άμεσο μέλλον. Εδώ οι εφαρμογές για τα κινητά είναι τουλάχιστον αισχρές

Αυτό που προσωπικά θα ήθελα να υλοποιηθεί άμεσα είναι να δίνεται η δυνατότητα αποστολής πληρωμών από λογαριασμό σε λογαριασμό. Είναι τραγικό να είμαστε σε παρέα και να λέμε "θα τα βρούμε" με τα 50άρικα και 20άρικα που κουβαλάει ο καθένας, όταν πίνουμε καφέ ή πάμε για φαγητό Νομίζω ότι αυτό σε κάποιες χώρες του εξωτερικού ήδη γίνεται και είναι πολύ αποτελεσματικό.

edit: Στις περιοχές που κινούμαι εγώ, η Alpha Bank ήταν η πρώτη που άλλαξε τα ΑΤΜ της ώστε να δέχεται άμεσες καταθέσεις Η eurobank έπρεπε να φτάσει 2017 για να το κάνει εδώ Ο Φάκελος, όντως, "προϊστορικός"

Η Εθνική, όλως, παραδόξως ήταν η πρώτη τράπεζα της περιοχής μου που έκανε την αλλαγή στα ΑΤΜ. Η Πειραιώς ευτυχώς απορρόφησε την Τράπεζα Κύπρου και παρέλαβε την τεχνογνωσία της Κακά τα ψέματα, η Τράπεζα Κύπρου την προηγούμενη δεκαετία ήταν χρόνια μπροστά στην ηλεκτρονική τραπεζική.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

DarthFederer

Επιφανές Μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 24 ετών , επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,134 μηνύματα.

O DarthFederer έγραψε: στις 23:53, 04-09-18:

#18
Αρχική Δημοσίευση από DumeNuke
Αφήνω αυτό εδώ.

Γενικά, παρά τον δραματικά περισσότερο χρόνο που αφιερώνουν οι νέοι σε υπολογιστή, tablet, κινητό, δεν έχει επέλθει αντίστοιχη εξοικείωση τους με τις συγκεκριμένες τεχνολογίες. Δηλαδή, ναι μεν έχει γίνει πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας να περνάμε κάποιες ώρες μπροστά στην οθόνη, αλλά δεν έχουμε αφιερώσει το χρόνο που χρειάζεται για να γνωρίζουμε πώς λειτουργεί αυτό το μηχάνημα.

Αναμενομενο. Με τις συγχωνευσεις, ειδικα η Πειραιως εκτοξευσε τον αριθμο των υποκαταστηματων. Ηταν πρακτικα αδυνατο να τα κρατησει ολα αυτα. Στο προαστιο που μενω, εφτασε να εχει 5-6. Εκτος απο 1 που ηταν σε αλλη κατευθυνση, τα ακραια απειχαν 1.2χλμ μεταξυ τους. Και μαλιστα στον ιδιο δρομο
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

konstantinantia

Δραστήριο Μέλος

H konstantinantia αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 163 μηνύματα.

H konstantinantia έγραψε: στις 20:38, 05-09-18:

#19
Ο ευκολώτερος και αποτελεσματικότερος τρόπος να υποδουλώσεις κάποιον, είναι να του δημιουργήσεις την αίσθηση ότι έχει ανάγκη την λύση που του προσφέρεις κι έτσι θα στο ζητήσει ο ίδιος. Κι όταν η λύση που του προσέφερες γίνει έξις, τότε θα σε θεωρήσει μέγα ευεργέτη. Όλα γίνονται για το <<καλό>> μας.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια