Εμπορευματοποίηση της Τέχνης

Κακή Επιρροή

Επιφανές μέλος

Η Αναστασία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 53 ετών και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 17,438 μηνύματα.
Γιατί η τέχνη πρέπει να κοστίζει και μάλιστα αδρά;
Την κάνει η τιμή της καλύτερη; Ανώτερη; Με βάση το κόστος προσέχουμε κάτι;

Αν και υπάρχει μια έρευνα που λέει ναι, με εκνευρίζει σαν γεγονός.
Αφορμή για αυτή μου την ανάρτηση στάθηκε το γεγονός ότι σκέφτηκα να πάω να δω την παράσταση του μπαλέτου Swan Lake στο Badminton
Αποκλείεται τελικά να πάω και θα την σνομπάρω
Η τιμή είναι αν θες να δεις σαν άνθρωπος στις "καλές θέσεις" 75 ευρώ τις ημέρες αιχμής Παρασκευή Σαββάτο Κυριακή

Διαολίστηκα, όχι δεν πάω... αν είναι να πάω στις πίσω θέσεις και να το δω από οθόνη, το νοικιάζω και το βλέπω στον καναπέ μου με το σούπερ ντούπερ σύστημα τιβι ήχου και λοιπά και λοιπά.

Γιατί όμως πρέπει να κοστίζει τόσο;
Και καλά, ένας "καλός" (υποκειμενικό αυτό) πίνακας, κοστίζει Χ ποσόν γιατί είναι μοναδικό κομμάτι στον πλανήτη μας.
Μια παράσταση όμως;
Τελικά φτάνω στην άκρη του νήματος μου και μονολογώ ότι οι παραστάσεις είναι μέρος της παιδείας μας.
Βλέποντας μια επιπλέον παράσταση, αποκτάς επιπλέον παιδεία.
Τελικά κάποιοι επιμένουν να μας θέλουν με μάτια ερμητικά κλειστά για να μπορούν να μας διαχειρίζονται.
Κάνουν το παν για να μας κρατάνε πίσω.
Εν μέσω κρίσης, μια μοναδική παράσταση είναι μόνο για τους λίγους και προνομιούχους που δεν τους αγγίζει η κρίση
Ποταπά πράγματα... αφού δεν έχετε να φάτε ψωμί, φάτε παντεσπάνι

Γιατί;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cibyllian

Περιβόητο μέλος

Η Μπούι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,205 μηνύματα.
Δεν ξέρω ... αλλά φταίμε κι εμείς, που σκάμε όσα μας ζητήσουν!
Κάπου είχα ακούσει ότι για κάποια συναυλία (νομίζω της Μαντόνα) στο εξωτερικό τα εισητήρια είχαν σχεδόν μισή τιμή!
Γενικά είμαστε large πάντως σε ότι αφορά την αναψυχή μας!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Isiliel

Επιφανές μέλος

Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 52 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 13,854 μηνύματα.
Μάθαμε στο σχολείο, πως στην Αρχαία Ελλάδα, η παρακολούθηση των θεατρικών παραστάσεων, θεωρούνταν τόσο σημαντική που ακόμη και οι δούλοι (κάποιοι ερευνητές πιστεύουν και οι γυναίκες) είχαν δικαίωμα να τις παρακολουθούν. Η πολιτεία απαιτούσε τη χορηγία ευκατάστατων πολιτών και οι συμμετέχοντες άφηναν πολλές φορές τις εργασίες τους για να μάθουν τους ρόλους τους.

Σήμερα βέβαια η συμβολή της τέχνης στην παιδεία των πολιτών μάλλον έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Το φετινό σχολείο της κόρης μου περιορίζεται σε εκδρομές αναψυχής (στο ίδιο μέρος πάντα, που και τα ίδια τα παιδιά το βαριούνται και η εκδρομή αποτελεί γι' αυτά μονάχα ευκαιρία να χάσουν μάθημα) και δεν έχουν πάει ούτε σε ένα μουσείο. Ούτε σε μια θεατρική παράσταση. :/:

Όσο γι' αυτές τις ακριβές παραστάσεις, όποιος έχει επισκεφτεί το Badmington theater ξέρει, πως οι φτηνές θέσεις είναι πραγματικά κοροϊδία, λόγω του σχήματος του θεάτρου. Ακόμη και η Δ ζώνη, κοστίζει 35? και οι θέσεις βρίσκονται πίσω-πίσω, εξαιρετικά μακριά από τη σκηνή. Μια τετραμελής οικογένεια πρέπει να διαθέσει μάνι-μάνι 140? ...
Τη διαφήμιση την είδατε; "Δες το ή μείνε με το παράπονο ότι το έχασες". Ποιους κοροϊδεύουν; :/:

Πάντως, σήμερα ανακάλυψα ένα site που συγκεντρώνει δωρεάν εκδηλώσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη: https://www.forfree.gr/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

jrot6

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jrot6 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 43 ετών, επαγγέλεται Αεροσυνοδός και μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,535 μηνύματα.
Η τεχνη στην Ελλαδα κοστιζει παρα παρα πολυ,οπως ολα τα πραγματα..

Το ερωτημα που τεθηκε ειναι παρομοιο με αυτο που λεω συνεχως για τη νυχτερινη ζωη:

Πως γινεται να εχουμε τους μικροτερους μισθους στην ευρωζωνη και να εχουμε την ακριβοτερη νυχτερινη ζωη??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Neraida

Επιφανές μέλος

Η Bitch... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 13,073 μηνύματα.
Πως γινεται να εχουμε τους μικροτερους μισθους στην ευρωζωνη και να εχουμε την ακριβοτερη νυχτερινη ζωη??

1ον ο Ελληνας ειναι καλοπερασακιας
2ον δε θα εχει να πληρωσει το ρευμα, αλλα θα φροντισει να εχει για να βγει

1+2 => 3ον οταν κατι εχει τοση ζητηση, εχει και ανεβασμενη τιμη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kritikaros

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 367 μηνύματα.
το θέμα με το συγκεκριμένο είναι ότι έρχεται μέσω ενός επιχειρηματία μία παράσταση για ένα συγκεκριμένο αριθμό παραστάσεων οπότε αν καταφέρει να γεμίσει τις θέσεις του δεν το νοιάζει αν θα πας εσύ ή εγώ αρκεί να τις γεμίσει.

το θέμα της πολιτείας είναι αλλού,τα δημοτικά-κρατικά ωδεία,χώροι άθλησης και ομάδες,θεατρικά εργαστήρια,χορευτικά τμήματα παντός είδους.
αλλά δεδομένου της έλλειψης πολιτικής βούλησης δεν εχουν γίνει και πολλά τα τελευταία 40 χρόνια,τώρα και να υπάρξει αυτή η βούληση λόγω οικονομικών δεδομένων δεν θα γίνουν στο άμεσο μέλλον:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jrot6

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jrot6 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 43 ετών, επαγγέλεται Αεροσυνοδός και μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,535 μηνύματα.
1ον ο Ελληνας ειναι καλοπερασακιας
2ον δε θα εχει να πληρωσει το ρευμα, αλλα θα φροντισει να εχει για να βγει

1+2 => 3ον οταν κατι εχει τοση ζητηση, εχει και ανεβασμενη τιμη

Καλα αυτο για το ρευμα δεν παιζει..Αν δεν υπηρχαν οι γονεις απο πισω εγω και ο περιγυρος μου με ελαχιστες εξαιρεσεις θα βγαιναμε 2 φορες το μηνα το πολυ..

Και στο βερολινο που ημουν η νυχτερινη ζωη ειχε τρελη ζητηση..Αλλα οι τιμες ηταν απιστευτα χαμηλες..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

staycool

Νεοφερμένος

Ο staycool αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Οι τιμές στις περισσότερες των περιπτώσεων ειναι απαράδεκτες. Και ακόμα πιο απαραδεκτες ειναι οι απαντήσεις των φορέων προς τα μέσα όταν δέχονται ερωτήσεις για το κόστος. Στο Rockwave πέρσι ακούσαμε μεταξύ άλλων, ότι ειναι ακριβό γιατί μετακινούνται ολοκληρα container με εξοπλισμό προς την Ελλάδα η οποία ειναι μακρία(!), οπότε κοστίζει περισσότερο. Δηλαδή αν το rockwave γινόταν στην Αφρική θα κόστιζε επιπλέον 50 ευρο ανα κεφαλή;

Λίγο υπομονή, σε μερικούς μήνες θα δούμε μεγάλες αλλαγές. Ο κόσμος ήδη έχει κόψει τα πολλά πολλά, οι μουσικές σκηνές και τα μπαρ επιβιώνουν ( όσα το καταφέρνουν) απο τις εισπράξεις του ΣΚ και τα θέατρα στην κυριολεξία αιμοραγούν ( αν εξαιρέσεις το Παλλάς που ειναι μπίζνα και έχει πλάτες). Ήδη το Halfnote που αν κάτσεις μισο κλικ πιο δεξιά χρεώνεσαι 10 ευρό παραπάνω τις Δευτέρες έχει 30% φθηνότερα, τα θέατρα έχουν εκπτωτικά κουπόνια στα "Γρηγόρης μικρογεύματα" και site όπως το forfree.gr που προτάθηκε παραπάνω ενημερώνουν για το που μπορούμε να πάμε χωρίς να ξεπαραδιαστούμε ή πως μπορούμε να κερδίσουμε προσκλήσεις.

Για προσκλήσεις μέσα απο διαγωνισμούς δίνει η cosmote μέσα απο το site της αλλά και τα artmag.gr, mediasoup.gr, elculture.gr και opencalendar.gr

Εχουμε να δούμε ακόμα πολλά, αν σταματήσετε να δίνετε τα χρήματα σας στους αδικαιολόγητα ακριβούς θα δούμε όλοι μας διαφορά. Δεν γίνεται όπερα με 200 ατομα επί σκηνής ( ορχήστρα+σολίστες+χοροδίες) στο Ηρώδειο να έχει 60 euro και να έχει ακριβώς τόσο το "κλουβί με τις τρελές" στο Παλλάς. Κάποιος κάπου έχει κάνει λάθος εκτίμηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

superstarr

Νεοφερμένος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Μουσικός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 44 μηνύματα.
Και μιας που το φερε η κουβεντα.. 40 euros για editors στο fuzz; Ειμαστε σοβαροι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jrot6

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jrot6 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 43 ετών, επαγγέλεται Αεροσυνοδός και μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,535 μηνύματα.
Kαθολου σοβαροι δεν ειμαστε..Οταν ημουν ιταλια ειχα δει συναυλια με 23 ευρω και την αλλη εβδομαδα το ιδιο συγκροτημα ηταν αθηνα και θεσσαλονικη με 43..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,318 μηνύματα.
συμφωνω απολυτα στο οτι η τεχνη δεν πρεπει να ειναι ενα ακριβο "ειδος"...αυτο που αναρωτιεμαι ειναι...γιατι μας ξενιζουν οι υψηλες τιμες στον τομεα του πολιτισμου γενικοτερα; εδω ο ελληνας δινει απειρα λεφτα στα σκυλαδικα....και μαλιστα το κανει και αρκετα συχνα..εχω μιλησει με παρα πολλους γνωστους που δινουν μια περιουσια στα μπουζουκια..και οταν γινεται μια παρασταση ή κατι αναλογο...σκεφτονται το χρηματικο ποσον ...που στην τελικη ειναι πολυ μικροτερο απο αυτο που ξοδευουν για τα μπουζουκια..μηπως τελικα ειναι μια δικαιολογια ;;;απο καποιους βεβαια...οχι απο ολους
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Isiliel

Επιφανές μέλος

Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 52 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 13,854 μηνύματα.
Ναι, είναι μια δικαιολογία για να ανεβάζουν τις τιμές στα υπόλοιπα πολιτιστικά δρώμενα.
Μόνο που αυτοί που πάνε στα σκυλάδικα συστηματικά και σπαταλούν υπέρογκα ποσά, αμφιβάλω ότι την επομένη θα πήγαιναν να δουν τη Λίμνη των Κύκνων ακόμη κι αν αυτή ήταν δωρεάν. Δεν αποκλείω φυσικά να υπάρχουν και εξαιρέσεις.
Ακόμη κι έτσι όμως, δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει το ένα να δικαιολογεί το άλλο. :hmm:

Εξάλλου και το σκυλάδικο είναι μαθητεία. Που αλλού να πας να διδαχτείς το σεκλέτι, τον καημό και το ντέρτι :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,318 μηνύματα.
Ναι, είναι μια δικαιολογία για να ανεβάζουν τις τιμές στα υπόλοιπα πολιτιστικά δρώμενα.
Μόνο που αυτοί που πάνε στα σκυλάδικα συστηματικά και σπαταλούν υπέρογκα ποσά, αμφιβάλω ότι την επομένη θα πήγαιναν να δουν τη Λίμνη των Κύκνων ακόμη κι αν αυτή ήταν δωρεάν. Δεν αποκλείω φυσικά να υπάρχουν και εξαιρέσεις.
Ακόμη κι έτσι όμως, δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει το ένα να δικαιολογεί το άλλο. :hmm:

Εξάλλου και το σκυλάδικο είναι μαθητεία. Που αλλού να πας να διδαχτείς το σεκλέτι, τον καημό και το ντέρτι :D

συμφωνω οτι το ενα δεν δικαιολογει το αλλο....αλλα ειναι γεγονος οτι οντως εχω γνωρισει ανθρωπους που το κανουν αυτο...εχουν συνηθισει το να δινουν λεφτα καπου..και σε αλλα πραγματα να μην τα δινουν..:)..θελω να πω οτι το θεωρουνε δεδομενο για καποια πραγματα..ενω για αλλα το θεωρουν υπερβολικο...μηπως λοιπον στην πραγματικοτητα τα απαξιουνε;; αυτο εννοω..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dark_kronos

Επιφανές μέλος

Ο Rognan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Ισπανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 20,660 μηνύματα.
Η εμπορευματοποιηση της τεχνης ερχετε πρωτα απο τους "καλητεχνες". Οταν καπιος αποφασιζει να κανει την τεχνη (η μαλλον καλητερα "τεχνη" επαγκελμα) το πρωτο αμεσο αποτελεσμα ειναι οτι θα σε χρεωσει... Απο εκει και περα αν βλεπει οτι μπορει να βγαλει περισσοτερα λευτα, φυσικα και θα το κανει! Και αν φτασουμε σε θεματα θεατρου, συναβλιων κλπ οπου στην μεση μπαινουν επιχειρισης, πρεπει να βγει διπλο κερδος, οποτε η τιμη ανεβενει αισχρα.
Βεβαια για αυτο, ισως πιο πολυ φταιμε εμεις, που ειμαστε διατεθημενει να πληρωσουμε, αφηνοντας το περιθωριο σε καθε εναν να αποφασισει να κανει την τεχνη επαγκελμα και σε καθε επιχειριση να βγαλει λευτα απο την τεχνη. Ειμαστε ομως απλος διατεθημενοι, η αν δεν το πληρωσουμε δεν του δινουμε καν σημασια; Τοσες μπαντες (για να μηλισω για τομεα της τεχνης που εχω μια ιδεα) που μοιραζουν δωρεαν την μουσικη τους γιατι δεν γινονται ποτε γνωστες; Ναι μεν πολλες απο αυτες δεν εχουν ποιοτιτα, αλλα εχει και πολλες αξιολογες. Μαλλον επειδη δεν εχουν προωθηση... Αν δηλαδη δεν μας το δειξουν και μας πουνε πηγενε παρε το cd, δεν καθομαστε να ασχολιθουμε μονοι μας ωστε να ανακαληψουμε καλητεχνες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Isiliel

Επιφανές μέλος

Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 52 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 13,854 μηνύματα.
συμφωνω οτι το ενα δεν δικαιολογει το αλλο....αλλα ειναι γεγονος οτι οντως εχω γνωρισει ανθρωπους που το κανουν αυτο...εχουν συνηθισει το να δινουν λεφτα καπου..και σε αλλα πραγματα να μην τα δινουν..:)..θελω να πω οτι το θεωρουνε δεδομενο για καποια πραγματα..ενω για αλλα το θεωρουν υπερβολικο...μηπως λοιπον στην πραγματικοτητα τα απαξιουνε;; αυτο εννοω..

Εν μέρη συμφωνώ, αλλά εάν πράγματι απαξιώνουμε "παραστάσεις επιμορφωτικές" ένα καλό κίνητρο να μας τραβήξουν προς αυτές (καθαρά για δικό τους όφελος: πελατεία=κέρδη) θα ήταν να κάνουν τις τιμές προσιτές.

Εκτός αν το πάνε κι αυτοί σαν τον Καποδίστρια με τις πατάτες:

Όσον αφορά στην ελληνική οικονομία, ο Καποδίστριας επέδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την γεωργία, βασική πηγή πλούτου της Ελλάδας. Ίδρυσε την Γεωργική Σχολή της Τίρυνθας και έγινε η πρώτη απόπειρα για την καλλιέργεια πατάτας. Ο τρόπος που ο Καποδίστριας εισήγαγε την καλλιέργεια της πατάτας παραμένει περίφημο ανέκδοτο σήμερα: Παραγγέλλοντας ένα φορτίο πατάτες, πρώτα διέταξε ότι πρέπει να προσφερθούν σε όποιον θα ενδιαφερόταν. Όμως οι πατάτες αντιμετωπίστηκαν με αδιαφορία από τον πληθυσμό και ολόκληρο το σχέδιο φάνηκε να αποτυχαίνει. Όμως ο Καποδίστριας, έχοντας γνώση των ελληνικών συνηθειών, διέταξε ολόκληρη η αποστολή των πατατών να ξεφορτώνεται σε δημόσια επίδειξη στις αποβάθρες του Ναυπλίου, αλλά να φυλάσσονται από φαινομενικά αυστηρές φρουρές. Σύντομα, κυκλοφόρησαν φήμες για τις πατάτες, ότι αφού τόσο καλά φρουρούνταν, έπρεπε να είναι μεγάλης σπουδαιότητας. Και αφού ήταν έτσι, κάποιοι δοκίμαζαν να τις κλέψουν. Οι φρουρές είχαν διαταχθεί εκ των προτέρων να κάνουν με τρόπο τα στραβά μάτια και να επιτρέπουν ουσιαστικά την κλοπή. Έτσι, σύντομα όλες οι πατάτες του φορτίου είχαν κλαπεί και το σχέδιο του Καποδίστρια να τις εισαγάγει στην Ελλάδα είχε πετύχει.
(wiki)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,318 μηνύματα.
Η εμπορευματοποιηση της τεχνης ερχετε πρωτα απο τους "καλητεχνες". Οταν καπιος αποφασιζει να κανει την τεχνη (η μαλλον καλητερα "τεχνη" επαγκελμα) το πρωτο αμεσο αποτελεσμα ειναι οτι θα σε χρεωσει... Απο εκει και περα αν βλεπει οτι μπορει να βγαλει περισσοτερα λευτα, φυσικα και θα το κανει! Και αν φτασουμε σε θεματα θεατρου, συναβλιων κλπ οπου στην μεση μπαινουν επιχειρισης, πρεπει να βγει διπλο κερδος, οποτε η τιμη ανεβενει αισχρα.
Βεβαια για αυτο, ισως πιο πολυ φταιμε εμεις, που ειμαστε διατεθημενει να πληρωσουμε, αφηνοντας το περιθωριο σε καθε εναν να αποφασισει να κανει την τεχνη επαγκελμα και σε καθε επιχειριση να βγαλει λευτα απο την τεχνη. Ειμαστε ομως απλος διατεθημενοι, η αν δεν το πληρωσουμε δεν του δινουμε καν σημασια; Τοσες μπαντες (για να μηλισω για τομεα της τεχνης που εχω μια ιδεα) που μοιραζουν δωρεαν την μουσικη τους γιατι δεν γινονται ποτε γνωστες; Ναι μεν πολλες απο αυτες δεν εχουν ποιοτιτα, αλλα εχει και πολλες αξιολογες. Μαλλον επειδη δεν εχουν προωθηση... Αν δηλαδη δεν μας το δειξουν και μας πουνε πηγενε παρε το cd, δεν καθομαστε να ασχολιθουμε μονοι μας ωστε να ανακαληψουμε καλητεχνες...

για να καταλαβω...δηλαδη εσυ..τι πιστευεις..οτι οι καλ/νες(ηθοποιοι,ζωγραφοι κλπ) πρεπει να μην πληρωνονται για αυτο που κανουν;...να ειναι δηλαδη γκαρσονια ή δημοσιοι υπαλληλοι,ουτως ωστε να ασκουν την τεχνη τους δωρεαν;..με ποια λογικη..;..εχεις σκεφτει,πισω αποι μια παρασταση,ποσοι ανθρωποι περιμενουν να πληρωθουνε;...δεν ειναι μονο οι ηθοποιοι..σκηνικα,κουστουμια,φωτισμος,..ολα αυτα..ποιος θα τα πληρωσει;..το ξερεις οτι οταν εκθετει ενας ζωγραφος η γκλαλλερυ παιρνει 40/100 απο την τιμη του πινακα;...βεβαια και εγω δεν συμφωνω καθολου σε υπερογκα ποσα που βλεπουμε..:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

underwater

Περιβόητο μέλος

Η underwater αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,343 μηνύματα.
Πάντως εδώ και 1-2 μήνες η Αθήνα κινείται σε πολύ χαλαρούς ρυθμούς τα βράδια, ακόμα και τα weekends. Τι στο καλό, θα πάρουν το μήνυμα! Μποϊκοτάζ χρειάζεται μπας κι έρθουν στα ίσια τους! Έχει παραγίνει η κατάσταση. Οι μισθοί είναι της ξεφτίλας κι οι τιμές επιπέδου Σκανδιναβίας! Εγώ πάντως έχω γίνει πολύ εκλεκτική στο πού θα πάω να καταθέσω τα χρήματά μου, αισθάνομαι ηλίθια να με δουλεύουν και να τους επιβραβεύω. Και μπαίνω σε διαδικασία αναζήτησης νέων μαγαζιών/τρόπων διασκέδασης, κάτι που θεωρώ δημιουργικό, και μαθαίνω πόσο ωραία είναι η μάζωξη σε σπίτια για κουβεντολόι, ποτά, μπάρμπεκιου. Να υποστηρίξω την οικονομία της χώρας μου το βρίσκω χαζό, όταν εκείνη δεν με υποστηρίζει. Και φυσικά το μεγαλύτερο ποσοστό ρούχων, αξεσουάρ, βιβλίων και λοιπών που αγοράζω είναι από το διαδίκτυο, υποστηρίζοντας χωρίς τύψη άλλες αγορές που σέβονται τον καταναλωτή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dark_kronos

Επιφανές μέλος

Ο Rognan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Ισπανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 20,660 μηνύματα.
για να καταλαβω...δηλαδη εσυ..τι πιστευεις..οτι οι καλ/νες(ηθοποιοι,ζωγραφοι κλπ) πρεπει να μην πληρωνονται για αυτο που κανουν;...να ειναι δηλαδη γκαρσονια ή δημοσιοι υπαλληλοι,ουτως ωστε να ασκουν την τεχνη τους δωρεαν;..με ποια λογικη..;..εχεις σκεφτει,πισω αποι μια παρασταση,ποσοι ανθρωποι περιμενουν να πληρωθουνε;...δεν ειναι μονο οι ηθοποιοι..σκηνικα,κουστουμια,φωτισμος,..ολα αυτα..ποιος θα τα πληρωσει;..το ξερεις οτι οταν εκθετει ενας ζωγραφος η γκλαλλερυ παιρνει 40/100 απο την τιμη του πινακα;...βεβαια και εγω δεν συμφωνω καθολου σε υπερογκα ποσα που βλεπουμε..:)

Δεν εχω μια ξεκαθαρη αποψη για το αν η τεχνη θα επρεπε να αποτελει επαγκελμα η απλα hobbie (για μενα αποτελει το δευτερο και δεν εχω σκοπο να το κανω επαγκελμα). Οστωσο, ναι, ξερω πισω απο μια παρασταση ποσοι περιπου ανθρωποι υπαρχουν, και ξερω ακομα καλητερα ποσοι ανθρωποι χρειαζονται για μια συναβλια. Οστωσω εχω δει και συναβλιες και θεατρα να εχουν δωρεαν εισοδο. Σιγουρα δεν ειχανε μεγαλα ονοματα, αλλα εκει ειναι που μπαινει μεσα το επαγκελμα... οσο υπαρχουν επαγκελματιες που θελουν να βγαλουν οσο το δινατων περισσοτερα λευτα, και οσο πληρωνουμε εμεις για αυτο, η τιμες θα ειναι ανεβασμενες.
Αν θελουμε ονοματα, πληρωνουμε. Αν δεν μας ενδιαφερει το ονομα, παντα υπαρχουν συναβλιες και παραστασεις που ειναι δωρεαν η εστω εχουν πολυ μικρο αντιτιμο εισιτιριου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,318 μηνύματα.
Δεν εχω μια ξεκαθαρη αποψη για το αν η τεχνη θα επρεπε να αποτελει επαγκελμα η απλα hobbie (για μενα αποτελει το δευτερο και δεν εχω σκοπο να το κανω επαγκελμα). Οστωσο, ναι, ξερω πισω απο μια παρασταση ποσοι περιπου ανθρωποι υπαρχουν, και ξερω ακομα καλητερα ποσοι ανθρωποι χρειαζονται για μια συναβλια. Οστωσω εχω δει και συναβλιες και θεατρα να εχουν δωρεαν εισοδο. Σιγουρα δεν ειχανε μεγαλα ονοματα, αλλα εκει ειναι που μπαινει μεσα το επαγκελμα... οσο υπαρχουν επαγκελματιες που θελουν να βγαλουν οσο το δινατων περισσοτερα λευτα, και οσο πληρωνουμε εμεις για αυτο, η τιμες θα ειναι ανεβασμενες.
Αν θελουμε ονοματα, πληρωνουμε. Αν δεν μας ενδιαφερει το ονομα, παντα υπαρχουν συναβλιες και παραστασεις που ειναι δωρεαν η εστω εχουν πολυ μικρο αντιτιμο εισιτιριου.

δεν νομιζω οτι ειναι εφικτο αυτο που λες..θα σου πω κατι..ειμαι μελος ενος ερασιτεχνικου θιασου εδω που ζω...δεν παιρνουμε ουτε διφραγκο για πληρωμη...το κανουμε καθαρα για το κεφι μας...ομως στις παραστασεις βαζουμε εισητιριο..και αυτο γιατι..πως θα πληρωθουν τα σκηνικα και τα κοστουμια και ο ο φωτιστης και ο ξυλουργος που θα φτιαξει τα σκηνικα;..ολοι αυτοι,δεν δουλευουν για την ψυχη της γιαγιας τους....και εχουμε και χορηγους παρακαλω..και ομως καθε φορα...μολις που φτανουν τα εσοδα για να πληρωθουνξ ολοι αυτοι
...και κατι αλλο...αλλο χομπυ..και αλλο να εισαι επαγγελματιας ζωγραφος,ηθοποιος ,μουσικος και λοιπα...ολοκληρωμενος και ευτυχισμενος ειναι ο ανθρωπος ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΕΚΕΙ ΑΚΡΙΒΩς ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ..αυτο ειναι το ζητουμενο..αλλιως γεμιζουμε δυστυχισμενους υπαλληλους αλλα και γενικοτερα ανθρωπους που κανουν μια δουλεια που δεν τους αρεσεινκαι που μπορει τελικα να μην ειναι και φτιαγμενοι για αυτο...και σιγουρα δεν θα την κανουν και σωστα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dark_kronos

Επιφανές μέλος

Ο Rognan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Ισπανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 20,660 μηνύματα.
Στο παραδειγμα σου για το θεατρο, ξερω καπια ατομα που ειναι και αυτα σε μια θεατρικη ομαδα και η τελευτεα παρασταση που κανανε ειχε δωρεαν εισοδο. Το "μυστικο" βεβαια ειναι οι χοριγοι. Τωρα δεν ξερω αν ειναι θεμα τυχης ή δημοσιων σχεσεων και καταλαβενω την δυσκολια του να βρεθουν επαρκεις ποροι καθαρα απο χορηγους.
Ακομα και με εισιτηριο ομως, στο οπιο δεν ειμαι αντιθετος, το εισιτηριο δεν ητανε πολυ πιο φτηνο απο το εισητιριο για οπιαδηποτε επαγκελματικη παρασταση; Οσων αφορα τις συναβλιες τουλαχιστων, μονο σε 3 απο οσες εχω παιξει (ποτε δεν πειρα φραγκο, μονο κερασμενα ποτα οσες φορες παιζαμε σε μαγαζι) υπηρχε εισιτηριο, οι 2 ητανε σε μαγαζι και ητανε 5 ευρο με ποτο (στο οπιο μαγαζι μονο η μπυρα εκανε 5ευρο, ολα τα αλλα απο 6 και πανω) και η αλλη ητανε σε σχολικη εκδηλωση με εισητηριο 3ευρο (και αυτα με σκοπο το κερδος, για να βγουν καπια απο τα εξοδα της 5ημερης). Και μαλιστα σε μερικες απο τις συναβλιες που επεξα επαιζαν και επαγκελματιες η οπιοι πληρωθηκαν.
Μαλιστα το περασμενο καλοκαιρι πηγα σαν βοηθος ηχοληπτη σε μια συναβλια. Αυτη ητανε σε μαγαζι, και ειχε φερει γνωστο καλητεχνη και Ροδιτες επαγκελματιες για support, και παροτι πληρωσε τον καλητεχνη μαζι με τον κοσμο του, τον εξοπλησμο για την συναβλια, 4 ατομα για τον ηχο και αλλα 3 για τα φωτα που ητανε ολη μερα εκει και 2 μπαντες, η εισοδος ητανε δωρεαν.
Και εκει βεβαια υπηρχαν χοριγοι απο πισω και σιγουρα εβγαλε λευτα απο οτι πουλισε το μαγαζι, αλλα καταφερε να σηκωσει και ενα ονομα(οχι βαρυ, αλλα σιγουρα πιο βαρυ απο τα ντοπια) χωρις να πληρωσει εισοδο κανενας.
Αρα η δηνατοτιτα υπαρχει, το θεμα ειναι ποσο κερδος θελει να βγαλει η καθε πλευρα απο αυτην την ιστορια...



Οσο για το καταληλο επαγκελμα... Θα μπορουσες να εισαι πραγματικα δημιουργικη ως ηθοποιως καθε μερα ασχετα απο το τι περνας; θα μπορουσες να ειχες το ανχως τον χρηματων και του πια θα ειναι η επομενη σου δουλεια και να παραγεις πραγματικα τεχνη; Γιατι εγω δεν νομιζω οτι θα μπορουσα να γραψω ενα τραγουδι με σκοπο να αρεσει. Δεν θα μπορουσα να γραψω με την πιεση οτι πρεπει να ηχογραφισω για να τελιωνω τον δισκο, επειδη πρεπει να αυξησω τα εσοδα. Δεν θα μπορουσα να παιζω χαρουμενα τραγουδακια οταν ειμαι χαλια, και καταθλιπτηκα οταν σφιζω απο χαρα και ζωη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top