×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 67,789 μέλη και 2,440,564 μηνύματα σε 76,682 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 144 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Πρώτο αμάξι, τι να διαλέξω;

MissKit (Bastet 1/3 ΜΕΤΣ)

Επιφανές Μέλος

H Bastet 1/3 ΜΕΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών , επαγγέλεται Μελισσοκόμος και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,160 μηνύματα.

H MissKit έγραψε: στις 04:58, 26-07-10:

#1
Καλημέρα σας!
Μπαίνω κατευθείαν στο θέμα που με απασχολεί.. Πήρα πρόσφατα δίπλωμα και μετά από σκέψη αποφάσισα να πάρω ένα αυτοκινητάκι! Όλα καλά μέχρι εδώ.. Το κονδύλιο είναι ευγενική χορηγία των γονιών μου οπότε το ποσό δεν πρέπει να ξεπερνά τις 10, άντε 11 χιλιάδες για ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο αμάξι όχι παλαιότερο του 2008. Σπουδάζω στη Φλώρινα και λόγω καιρικών συνθηκών χρειάζομαι οπωσδήποτε ένα αμάξι με όσο γίνεται καλύτερα κρατήματα, γιατί το οδόστρωμα πιάνει πάγο. Χρειάζομαι δηλαδή ένα μικρό σε όγκο αμάξι, όχι πολύ μεγάλου κυβισμού με το οποίο να μπορώ να κάνω κι ένα ταξίδι χωρίς να φοβάμαι μη με πετάξει στην επόμενη στροφή. Έχω ψάξει πάρα πολύ αλλα δυστυχώς δε μπορώ να βρω κάτι που να συνδυάζει την πρακτικότητα με την καλαισθησία. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει;
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Άγγελος

Επιφανές Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών , επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 9,648 μηνύματα.

O Άγγελος έγραψε: στις 10:43, 26-07-10:

#2
Σπουδάζω στη Φλώρινα και λόγω καιρικών συνθηκών χρειάζομαι οπωσδήποτε ένα αμάξι με όσο γίνεται καλύτερα κρατήματα, γιατί το οδόστρωμα πιάνει πάγο. Χρειάζομαι δηλαδή ένα μικρό σε όγκο αμάξι, όχι πολύ μεγάλου κυβισμού με το οποίο να μπορώ να κάνω κι ένα ταξίδι χωρίς να φοβάμαι μη με πετάξει στην επόμενη στροφή. Έχω ψάξει πάρα πολύ αλλα δυστυχώς δε μπορώ να βρω κάτι που να συνδυάζει την πρακτικότητα με την καλαισθησία. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει;
τα πεζο 207 τα εχεις δει?

θεωρουνται γερα(σε δημοσκοπησεις βγαινουν ως τα απο τα λιγοτερο ζημιαρικα..) και με πολυ καλα κρατηματα(εχω πεζο χρονια και οντως και σε τεστ διαφορα βγαινουν ως αυτα με τα καλυτερα κρατηματα ουσιαστικα και με τα πιο ακριβη τιμονια και αναρτησεις βεβαιως)..και οι καινουριες μηχανες ειναι καλες και δυναμικες. σε συνεργασια με τη bmw..



βασικα κανε test drive στιςαντιπροσωπίες σε οσες περισσοτερες μπορεις..στην πραξη θα το δεις τι σου ταιριαζει.

δες εδω κριτικες
http://www.autotriti.gr/
πατα αναζητηση και ψαξε ολα τα τευχη..
http://library.techlink.gr/4t/articl...&article=12177
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Eileen (Athena (1/3 ΜΕΤΣ))

Τιμώμενο Μέλος

H Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,656 μηνύματα.

H Eileen έγραψε: στις 10:46, 26-07-10:

#3
Εμείς είχαμε πεζό πριν από κάποια χρόνια, αλλά οι δικοί μου δεν είχαν μείνει απόλυτα ευχαριστημένοι από την εν λόγω εταιρία...
Γιατί δεν δοκιμάζεις ένα Golf??
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

moonlight

Διακεκριμένο μέλος

H moonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,526 μηνύματα.

H moonlight έγραψε: στις 11:47, 26-07-10:

#4
ως αυτα με τα καλυτερα κρατηματα ουσιαστικα
ο μι τζι πρωτη φορα ακουω τετοιο πραγμα και εχω οδηγησει και πιζο.. ειναι το τελευταιο που θα της συνεστηνα της κοπελας απο θεμα κρατηματος..
το γκολφακι δε εχει τρομερο κρατημα συμφωνω με ζωιτσα.. τωρα εξαρταται και απο το γουστο της κοπελας.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Eileen (Athena (1/3 ΜΕΤΣ))

Τιμώμενο Μέλος

H Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,656 μηνύματα.

H Eileen έγραψε: στις 12:00, 26-07-10:

#5
Εγώ το γκολφάκι το ξέρω ως ένα πολύ αξιόπιστο αυτοκίνητο, ειδικά αν είναι το πρώτο σου. Τώρα δεν μπορώ να έχω προσωπική εμπειρία αφού δεν οδηγώ ακόμη, αλλά από φίλους και συγγενείς που τυχαίνει να το έχουν έχω ακούσει μόνο καλά λόγια...
Θα μπορούσες να ψάξεις και για Ford Fiesta αλλά και για Opel Corsa..
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

_daemon_ (Άγγελος)

Περιβόητο Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,450 μηνύματα.

O _daemon_ . έγραψε: στις 12:10, 26-07-10:

#6
Αρχική Δημοσίευση από MissKit
Καλημέρα σας!
Μπαίνω κατευθείαν στο θέμα που με απασχολεί.. Πήρα πρόσφατα δίπλωμα και μετά από σκέψη αποφάσισα να πάρω ένα αυτοκινητάκι! Όλα καλά μέχρι εδώ.. Το κονδύλιο είναι ευγενική χορηγία των γονιών μου οπότε το ποσό δεν πρέπει να ξεπερνά τις 10, άντε 11 χιλιάδες για ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο αμάξι όχι παλαιότερο του 2008. Σπουδάζω στη Φλώρινα και λόγω καιρικών συνθηκών χρειάζομαι οπωσδήποτε ένα αμάξι με όσο γίνεται καλύτερα κρατήματα, γιατί το οδόστρωμα πιάνει πάγο. Χρειάζομαι δηλαδή ένα μικρό σε όγκο αμάξι, όχι πολύ μεγάλου κυβισμού με το οποίο να μπορώ να κάνω κι ένα ταξίδι χωρίς να φοβάμαι μη με πετάξει στην επόμενη στροφή. Έχω ψάξει πάρα πολύ αλλα δυστυχώς δε μπορώ να βρω κάτι που να συνδυάζει την πρακτικότητα με την καλαισθησία. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει;
Όταν το οδόστρωμα πιάνει πάγο, ο συντελεστής τριβής είναι σχεδόν μηδενικός, άρα το "στήσιμο" του αυτοκινήτου, τα ...κρατήματα (ο πληθυντικός αλήθεια που κολλάει, ποτέ δεν κατάλαβα) τελοσπάντων, έχουν ήδη ακυρωθεί από τους νόμους της φυσικής!

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα επίσης, μικρού όγκου και κυβισμού, είναι πλέον υπερασφαλή στις στροφές, με δεδομένο ότι στρίβουμε το τιμόνι προοδευτικά και ήρεμα, σημαδεύοντας απλώς το εσωτερικό της, και φυσικά σχετικά με το αν μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις ενός ταξιδιού δεν τίθεται καν θέμα, αφού γι αυτό έχουν σχεδιαστεί, και όχι για την διαδρομή σύνταγμα-ομόνοια!

Εάν λοιπόν, οι ανάγκες μας είναι αυτές και μόνον, προσανατολιζόμαστε στην αισθητική πλευρά, και επιλέγουμε εκείνο που δεν θα μας κάνει να σκεφτόμαστε όποτε το βλέπουμε να μας κλείνει το μάτι (flash) καθώς πιέζουμε το κουμπάκι του τηλεχειριστηρίου... "πάλι εσύ!!!!"

Κάτι τέτοιο πως σου φαίνεται..? Πιστεύω θα άρεσε ακόμη και στον...φάντα με την παρέα του!
1
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

fockos

Επιφανές Μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Γιατρός και μας γράφει απο Ζάκυνθος (Ζάκυνθος). Έχει γράψει 10,668 μηνύματα.

O fockos έγραψε: στις 12:16, 26-07-10:

#7
Θα σε συμβούλευα για πρώτο αυτοκίνητο να επιλέξεις κάποιο μη αυτόματο για να εξασκήσεις τα αντανακλαστικά σου... και μικρομεσαίο (γιατί τα ταξίδια χρειάζονται μεγάλη παρέα ).

Επειδή το θέλεις για ταξίδια θα σε συμβούλευα να μην πάρεις πολύ μικρού κυβισμου. Νομίζω ενα 1600 ατμοσφαιρικό ή 1400 υπερτροφοδοτούμενο είναι μια καλή επιλογή. Φορολογικά σε συμφέρει το υπερτροφοδοτούμενο αλλά ένα αυτοκίνητο έχει και άλλα έξοδα που πρέπει να προσεχθούν αναλόγως πριν την αγορά του.

Σου προτείνω μερικά

Toyota Auris. Σκυλι (αξιοπιστία toyota) πολύ καλή αντιπροσωπία

mazda 3 Σκυλί και αυτό. Οι κινητήρες έχουν να ανανεωθούν εδώ και χρόνια αλλά παραμένει πολύ καλή επιλογή.

Vw golf. Καλό αμάξι με καλές επιδόσεις. Αρνητικό είναι ότι βγαίνουν συνεχώς καινούρια μοντέλα και η απαραδεκτη αντιπροσωπία.... και σε τιμές και σε εξυπηρέτηση. Αρκετά νευρώδες και sport στην οδήγηση. Ο extra εξοπλισμός στοιχίζει αρκετά.

Ford Focus. Προβλέψιμο στην οδήγηση (ιδανικό για νέο οδηγό). Όχι πολύ απότομο όπως το golf. Ελαφρύ τιμόνι. Πολύ καλός εξοπλισμός
4
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Eileen (Athena (1/3 ΜΕΤΣ))

Τιμώμενο Μέλος

H Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,656 μηνύματα.

H Eileen έγραψε: στις 12:22, 26-07-10:

#8
Αρχική Δημοσίευση από _daemon_
Όταν το οδόστρωμα πιάνει πάγο, ο συντελεστής τριβής είναι σχεδόν μηδενικός, άρα το "στήσιμο" του αυτοκινήτου, τα ...κρατήματα (ο πληθυντικός αλήθεια που κολλάει, ποτέ δεν κατάλαβα) τελοσπάντων, έχουν ήδη ακυρωθεί από τους νόμους της φυσικής!

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα επίσης, μικρού όγκου και κυβισμού, είναι πλέον υπερασφαλή στις στροφές, με δεδομένο ότι στρίβουμε το τιμόνι προοδευτικά και ήρεμα, σημαδεύοντας απλώς το εσωτερικό της, και φυσικά σχετικά με το αν μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις ενός ταξιδιού δεν τίθεται καν θέμα, αφού γι αυτό έχουν σχεδιαστεί, και όχι για την διαδρομή σύνταγμα-ομόνοια!

Εάν λοιπόν, οι ανάγκες μας είναι αυτές και μόνον, προσανατολιζόμαστε στην αισθητική πλευρά, και επιλέγουμε εκείνο που δεν θα μας κάνει να σκεφτόμαστε όποτε το βλέπουμε να μας κλείνει το μάτι (flash) καθώς πιέζουμε το κουμπάκι του τηλεχειριστηρίου... "πάλι εσύ!!!!"

Κάτι τέτοιο πως σου φαίνεται..? Πιστεύω θα άρεσε ακόμη και στον...φάντα με την παρέα του!


Ωραίο... Δεν θα έχει πρόβλημα και με το παρκάρισμα...
Όσο πρόβλημα μπορεί να έχει κάποιος στη Φλώρινα... (Αλήθεια έχει κίνηση??)
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

_daemon_ (Άγγελος)

Περιβόητο Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,450 μηνύματα.

O _daemon_ . έγραψε: στις 12:23, 26-07-10:

#9
Αρχική Δημοσίευση από fockos
Θα σε συμβούλευα για πρώτο αυτοκίνητο να επιλέξεις κάποιο...
Σκυλι
Σκυλί και αυτό
Κατοικίδιο ψάχνει η κοπέλα, και δεν το κατάλαβα;;;
5
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

borat (Γιάννης.-)

Επιφανές Μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών , επαγγέλεται Μαέστρος και μας γράφει απο Ερμιόνη (Αργολίδα). Έχει γράψει 6,369 μηνύματα.

O borat ΖΟΡΤ έγραψε: στις 12:26, 26-07-10:

#10
Nαι, τα γκολφ είναι πολύ αξιόπιστα και τίμια αυτοκίνητα (λολ),
βέβαια κάθε σέρβις παει κοντά στα 300 ευρώ, αλλά τι να κάνεις,
το αούρις είναι βάρκα και θα ήθελε για να δείξει πολύ δυνατότερο κινητήρα,
το μάζντα είναι καλό αλλά το μόνο "σύγχρονο" πάνω του είναι η εμφανισή του, επίσης και αυτό έχει φαρμακείο σέρβις,
το φόκους είναι καγκουριάρικο αμάξι και θα ήθελε και αυτό λίγο δυνατότερο κινητήρα.

Πρόταση μου: κλικ
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Eileen (Athena (1/3 ΜΕΤΣ))

Τιμώμενο Μέλος

H Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,656 μηνύματα.

H Eileen έγραψε: στις 12:30, 26-07-10:

#11
Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που θέλουν το αυτοκίνητό τους απλά για να μετακινούνται και όχι για να τρέχουν μανιωδώς...
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

_daemon_ (Άγγελος)

Περιβόητο Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,450 μηνύματα.

O _daemon_ . έγραψε: στις 12:41, 26-07-10:

#12
Σ ευχαριστώ για την πρόταση, θα το έπαιρνα με κλειστά τα μάτια, και χωρίς να ξοδέψω καν 16 χιλιάρικα θα τα είχα ΟΛΑ!!!


Αλλά είπαμε να προτείνουμε κάτι για... οδηγό με προτεραιότητα να παραμείνει (μέσα) στο δρόμο!!!
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

QsLv

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο QsLv αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 590 μηνύματα.

O QsLv σε ύφεση έγραψε: στις 12:41, 26-07-10:

#13
Αφού τα τιμόνια πλέον είναι υδραυλικά, λες κανένα τιμόνι να είναι τόσο βαρύ που να μη μπορεί να το στρίβει;

Αντί πάντως να περιμένεις να σε συμβουλέψει ο καθένας κρίνοντας εξ ιδίων και βασισμένος στο δικό του οδηγικό προφίλ καλύτερα να πας η ίδια σε μερικές αντιπροσωπείες και να δεις τ'αυτοκίνητα από κοντά, να μπεις μέσα να κάνεις και κανένα test drive άμα τύχει για να δεις ποιο σου κάθεται καλύτερα.

Επίσης, όλοι ξέρουμε ότι αν είσαι προσεχτικός δεν πρόκειται το αυτοκίνητο να σε πετάξει στην επόμενη στροφή. Το αν θα κάνεις υπερ ή υποστροφία αναλόγως την κίνηση, και βγεις απ'το δρόμο είναι καθαρά δική σου ευθύνη και θέμα χειρισμών. Όποιο αυτοκίνητο κι αν διαλέξεις, αν συνεργαστείς μ'αυτό, τις καιρικές συνθήκες και το δρόμο τότε δε θα σε προδώσει εκτός αν πάθει τίποτα του στυλ κολλάει-το-γκάζι (η αξιόπιστη Toyota κατηγορήθηκε γι'αυτό...).
Αν πρόκειται να κινείσαι σε κακούς δρόμους που πιάνουν πάγο κτλ. τότε πρέπει να τους μάθεις νεράκι στεγνούς με την καλύτερη πρόσφυση, να γίνεις εξπαίρ και μετά να αρχίσεις να οδηγάς σε σκατά καιρικές συνθήκες και συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Δηλ. είναι φυσικά παράλογο να πάρεις αυτοκίνητο και να το πάρεις να το οδηγήσεις πρώτη φορά ξερωγώ το Δεκέμβριο για να πας Φλώρινα - Πρέσπες ή οτιδήποτε.

Επιπλέον επειδή όταν παίρνεις το δίπλωμα συνήθως δεν ξέρεις να οδηγείς και ιδιαιτέρως καλά (ως καθόλου), κάνε λίγη προπόνηση σε κάποιο ήδη διαθέσιμο αυτοκίνητο ει δυνατόν για να δεις πού χωλαίνεις και τι διαφορετικό θα ήθελες να έχει το αυτοκίνητό σου και κινήσου έτσι.
3
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

borat (Γιάννης.-)

Επιφανές Μέλος

Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών , επαγγέλεται Μαέστρος και μας γράφει απο Ερμιόνη (Αργολίδα). Έχει γράψει 6,369 μηνύματα.

O borat ΖΟΡΤ έγραψε: στις 12:41, 26-07-10:

#14
Βασικά, τώρα είδα τα 10000-11000 ευρώ, χμ
πάρε μάνα μου ένα Panda 1,2 και σώθηκες!
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

fockos

Επιφανές Μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Γιατρός και μας γράφει απο Ζάκυνθος (Ζάκυνθος). Έχει γράψει 10,668 μηνύματα.

O fockos έγραψε: στις 12:46, 26-07-10:

#15
Αρχική Δημοσίευση από borat
Nαι, τα γκολφ είναι πολύ αξιόπιστα και τίμια αυτοκίνητα (λολ),
βέβαια κάθε σέρβις παει κοντά στα 300 ευρώ, αλλά τι να κάνεις,
το αούρις είναι βάρκα και θα ήθελε για να δείξει πολύ δυνατότερο κινητήρα,
το μάζντα είναι καλό αλλά το μόνο "σύγχρονο" πάνω του είναι η εμφανισή του, επίσης και αυτό έχει φαρμακείο σέρβις,
το φόκους είναι καγκουριάρικο αμάξι και θα ήθελε και αυτό λίγο δυνατότερο κινητήρα.

Πρόταση μου: κλικ
Δεν διαφωνώ σε αυτά το είπες, μερικά από τα οποία τα επισήμανα και εγώ....

Για το Fiat grante punto (πούντο πουντο το πειρατικό)... θα ήθελα να επισημάνω τα εξής. Σίγουρα το golf δεν είναι απο τα πιο αξιοπιστα αμάξια αλλά σίγορα είναι πιο αξιόπιστο από τα Fiat (αν και οφείλω να πω ότι κάνει προόδος σε σύγκριση με το ένοχο παρελθόν της).... Πάντως η αλήθεια είναι ότι η Fiat εχει ανταλακτικά σε πολύ καλές τιμές αλλά και εγώ που έχω golf έχω σταματήσει από καιρό να πηγαίνω στην αντιπροσωπία και ότι θέλω το βρίσκω σε πολύ καλέ τιμές.

Ως προς την οδήγηση του punto θα ήθελα να επισημάνω τα εξής. Πολύ χαλαρή ανάρτηση (σε τέτοιο βαθμό που κατά τη γνώμη είναι επικίνδυνο. Ειδικά σε επαρχιακούς δρόμους με πολλές λακούβες νιώθεις σαν να μην έχεις πλήρη έλεγχο. Με λίγα λόγια το θεωρώ μεγαλύτερη βάρκα από το Αuris. To τιμόνι του είναι από τα χειρότερα που έχω συναντήσει (χωρίς καμια αίσθηση). Τέλος η ποιότητα κατασκευής του είναι μετρια (κυρίως τα πλαστικά σημεία)

edit: Έχω την εντύπωση ότι η mazda έχει καλές τιμές στη συντήρηση απλώς μερικά ανταλλακτικά της είναι τσιμπημένα.

Αρχική Δημοσίευση από QsLv
Αφού τα τιμόνια πλέον είναι υδραυλικά, λες κανένα τιμόνι να είναι τόσο βαρύ που να μη μπορεί να το στρίβει;
Τα τιμόνια είναι όλα ιδραυλικα αλλά όχι τα ίδια.... Είναι ελαφρύ σε σχέση με το golf.... Το καλύτερο τιμόνι σε αίσθηση το έχει η bmw.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη fockos : 26-07-10 στις 12:58.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

_daemon_ (Άγγελος)

Περιβόητο Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,450 μηνύματα.

O _daemon_ . έγραψε: στις 12:46, 26-07-10:

#16
Αρχική Δημοσίευση από z0itCa
απλά για να μετακινούνται
Οι λάτρεις των ΜΜΜ!!!! Αυτό είναι άλλο θέμα, είναι στάση και φιλοσοφία ζωής....
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Neraida (Bitch...)

Επιφανές Μέλος

H Bitch... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6,328 μηνύματα.

H Neraida Twisted Mind... έγραψε: στις 13:42, 26-07-10:

#17


NISSAN MICRA - 2009, 1400κυβ.,
16000χλμ., ΜΑΥΡΟ, full extra, book service, δεκτός κάθε έλεγχος.
TIMH:
9.000?
http://www.autotriti.gr/usedcars/pel...carid=02250011


1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Άγγελος

Επιφανές Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών , επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 9,648 μηνύματα.

O Άγγελος έγραψε: στις 13:50, 26-07-10:

#18
ο μι τζι πρωτη φορα ακουω τετοιο πραγμα και εχω οδηγησει και πιζο.. ειναι το τελευταιο που θα της συνεστηνα της κοπελας απο θεμα κρατηματος..
γιατι?για εξηγα λιγο..
τι πεζο ειχες?


δεν βλεπω ουτε ενα γαλλικο αυτοκινητο στις προτασεις...καταραμενα ειναι?
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Morelo

Διάσημο Μέλος

Ο Morelo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 26 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 871 μηνύματα.

O Morelo έγραψε: στις 14:07, 26-07-10:

#19
Εγω εχω τις επιφυλαξεις μου για τα μεταχειρισμενα,γιατι για να το δινει ο αλλος κατι προβλημα δε θα εχει?? Αλλα αν ψαξεις λιγο μπορεις να βρεις σε πολυ καλη κατασταση!!
Εγω θα επαιρνα το ford fiesta αν μπορειτε να διαθεετε 1000ε επιπλεον για καινουργιο, πολυ ομορφο αμαξι με πολυ καλα τεχνικα χαρακτηριτικα για την τιμη του!... αν και εχω ακουσει οτι καινε πολυ αλλα δν ειμαι σιγουρος!
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

moonlight

Διακεκριμένο μέλος

H moonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,526 μηνύματα.

H moonlight έγραψε: στις 14:30, 26-07-10:

#20
Αρχική Δημοσίευση από Άγγελος
γιατι?για εξηγα λιγο..
τι πεζο ειχες?


δεν βλεπω ουτε ενα γαλλικο αυτοκινητο στις προτασεις...καταραμενα ειναι?
αφου τα ξαναπαμε βρε δεν θυμασαι? εχω οδηγησει και το 206 και το 307. προσωπικα δεν ειχα δει καθολου κρατημα πανω σε στροφες το αντιθετο μαλιστα και εγω προσωπικα δεν θα αγοραζα πεζο. ΑΛΛΑ το θεμα αυτοκινητο ειναι πολυ υποκειμενικο θεμα.

επισης μεγαλο ρολο παιζει και η αντιπροσωπεια της καθε χωρας. εμας ας πουμε οσο και να του αρεσουν καποιου τα φιατ ή τα αλφα ρωμαιο δεν παει να παρει γιατι ξερει οτι δεν θα εχει σερβις. εως προτεινως ο αντιπροσωπος ουτε γκαραζ για σερβις δεν ειχε της προκοπης και αν ηθελες δε κανα εξαρτημα αστα να πανε...
τωρα την πηρε την αντιπροσωπεια η mercedes εδω αλλα δεν νομιζω να αλλαξουν και πολυ τα πραγματα, εχει καθιερωθει στο μυαλο του καταναλωτη οτι δεν ειναι αξιοπιστα..

οσο για τα γερμανικα θα συμφωνησω οτι ναι μεν καλα αλλα οντως σε ψιλοξεσκιζουν στα σερβις οικονομικα. και μιλαω για γκολφ, αουντι κλπ.

τωρα τα τογιοτα και τα χοντα θεωρουνται εδω πολυ σταθερες αξιες και πολυ αξιοπιστα αυτοκινητα. οποιος εχει παρει δεν τον εχω ακουσει να κανει παραπονα ή να βγαζουν γενικως προβληματα σαν αυτοκινητα.

εν κατακλειδι, επειδη οπως ειπα το αυτοκινητο ειναι εντελως υποκειμενικο θεμα το καλυτερο που εχει να κανει καποιος ειναι να κανει μια ερευνα αγορας, να παει στις διαφορες αντιπροσωπειες να δει τι υπαρχει στα λεφτα που διαθετει και να τα οδηγησει. θα κατσει κατω να σκεφτει πιο της αρεσε πιο πολυ και να αποφασισει αφου δεν ασχολειται απο τεχνικα θεματα κλπ. απλο το θεμα
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια