×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αόρατος Χρήστης
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 67,245 μέλη και 2,424,587 μηνύματα σε 75,704 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 189 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Από πού αρχίζει κανείς για δημιουργία game;

Porcelain

Εκκολαπτόμενο Μέλος

Ο Porcelain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 142 μηνύματα.

O Porcelain έγραψε: στις 01:28, 09-07-05:

#1

Δεν ξέρω από που να αρχίσω αλλά έχω φάει κόλλημα..

Μη μου ποστάρετε tutorials που googlάρατε, αν ξέρετε τίποτα εκ πείρας μοιραστείτε το..
1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

emufear

Περιβόητο Μέλος

Ο emufear αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 31 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 1,209 μηνύματα.

O emufear έγραψε: στις 01:46, 09-07-05:

#2
www.gamedev.net πολύ καλό site, αλήθεια!

Βέβαια αν δεν ξέρεις καλά επικαμπύλια ολοκληρώματα δεν μπορείς να σταθείς στην EA..
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

YoMaNaTiOn

Δραστήριο Μέλος

Ο YoMaNaTiOn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 31 ετών και επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια . Έχει γράψει 401 μηνύματα.

O YoMaNaTiOn έγραψε: στις 04:47, 11-07-05:

#3
Porcelain και εγώ το ίδιο κόλλημα με σένα έχω. Καταρχάς αυτό που χρειάζεσαι είναι ωραίες ιδέες και προπαντων ΦΑΝΤΑΣΙΑ. Έπειτα είναι η καλή γνώση προγραμματισμού και OpenGL (πάνω σε C/C++ καλύτερα).

Θέλεις να ασχοληθείς με τη δικιά σου μηχανή γραφικών ή όχι; Ή αλλιώς: θέλεις να ξεκινήσεις ένα παιχνίδι από το μηδέν ή παίρνοντας κάτι έτοιμο και χτίζοντας πάνω του;
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

dt008

Εκκολαπτόμενο Μέλος

Ο dt008 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών και επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια . Έχει γράψει 68 μηνύματα.

O dt008 έγραψε: στις 13:46, 21-07-05:

#4
Πολύ όμορφα και μικρά παιχνιδάκια μπορείς να φτιάξεις και με το Flash...

και για όσους δεν με πιστέυουν
http://www.miniclip.com
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 15,938 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε: στις 14:55, 21-07-05:

#5
Αρχική Δημοσίευση από dt008
Πολύ όμορφα και μικρά παιχνιδάκια μπορείς να φτιάξεις και με το Flash...

και για όσους δεν με πιστέυουν
http://www.miniclip.com
όντως πολλά παιχνίδια είναι πολύ ωραία και πολλά εχουν καλά γραφικά....
Το επισκέπτομαι που και που όταν βαρίεμαι.
βέβαια αν δεν έχεις adsl δεν ξέρω κάτα πόσο αξίζουν....
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Dark_kronos (Rognan)

Αποκλεισμένος χρήστης

Ο Rognan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 26 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 6,556 μηνύματα.

O Dark_kronos . έγραψε: στις 15:26, 21-07-05:

#6
Αμα θες να κανεις RPG μπορεις και να χρησιμοποιησεις το RPG Maker και επεησης αμα καταφερεις να βρεις και να χιριστης το προγραμα για Dark Basic τοτε θα καταφερεις να κανεις ενα πολυ καλο παιχνιδι
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

anjelinio

Νεοφερμένος

Ο anjelinio αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 10 μηνύματα.

O anjelinio έγραψε: στις 12:59, 05-09-05:

#7
Νομίζω οτι πρώτα πρέπει να απαντήσεις το βασικό ερώτημα: "Τι παιχνίδι θέλω να φτιάξω;"

Απο 'κει κι έπειτα, η απάντηση θα καθορίσει το πως και γιατί.

Μπορώ όμως να σου πω οτι ένα game είναι η δυσκολότερη άσκηση προγραμματισμού. θα πρέπει να είσαι ψιλο-γκουρού σε δομές δεδομένων, γραφικά, σχεδιασμό λογισμικού, και φυσικά .. άπαιχτος σε όποια γλώσσα θα αποφασίσεις να χρησιμοποιήσεις. 1 γραμμή κώδικα μπορεί να κάνει το παιχνίδι σου απο σούπερ-γρήγορο έως και .. σούπερ-αργό
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 15,938 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε: στις 16:10, 05-09-05:

#8
Αρχική Δημοσίευση από anjelinio
Μπορώ όμως να σου πω οτι ένα game είναι η δυσκολότερη άσκηση προγραμματισμού. θα πρέπει να είσαι ψιλο-γκουρού σε δομές δεδομένων, γραφικά, σχεδιασμό λογισμικού, και φυσικά .. άπαιχτος σε όποια γλώσσα θα αποφασίσεις να χρησιμοποιήσεις. 1 γραμμή κώδικα μπορεί να κάνει το παιχνίδι σου απο σούπερ-γρήγορο έως και .. σούπερ-αργό
Πιστεύω ότι ένα παιχνίδι δεν μπορεί να γίνει μόνο απο ένα άτομο για τον απλό λόγο όπως είπες εσύ πρέπει να έχει πολύ καλές γνώσεις, ε και το θεωρώ πολύ δύσκολο κάποιος να είναι και κάλος προγραματιστής και κάλος γραφίστας....
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Rattlehead

Δραστήριο Μέλος

Ο Rattlehead αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 32 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. . Έχει γράψει 362 μηνύματα.

O Rattlehead έγραψε: στις 16:22, 05-09-05:

#9
Ούτε σούπερ μάριο δεν μπορεί να κάνει ένα άτομο...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

emufear

Περιβόητο Μέλος

Ο emufear αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 31 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 1,209 μηνύματα.

O emufear έγραψε: στις 17:59, 05-09-05:

#10
Πρώτον, πολλά παιχνίδια κυρίως freeware έχουν γίνει από ένα άτομο και αρκετά από αυτά είναι πολύ αξιόλογα και δεύτερον, το super mario είναι από τα καλύτερα παιχνίδια όλων των εποχών οπότε δεν το 'πιασα το σχολιάκι σου rattlehead
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 15,938 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε: στις 19:44, 05-09-05:

#11
Αρχική Δημοσίευση από emufear
το super mario είναι από τα καλύτερα παιχνίδια όλων των εποχών οπότε δεν το 'πιασα το σχολιάκι σου rattlehead
Σίγουρα αλλά πότε έγινε, τώρα μπορεί να γίνει πολύ πιο εύκολα φαντάζομαι
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Rattlehead

Δραστήριο Μέλος

Ο Rattlehead αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 32 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. . Έχει γράψει 362 μηνύματα.

O Rattlehead έγραψε: στις 02:03, 06-09-05:

#12
Έλεος ρε Εμουφίαρ, κούλαρε..! Είπα εγώ ότι δεν είναι καλό παιχνίδι ο Σούπερ Μάριος; Απλά με τα σημερινά μέσα είναι πολύ εύκολο να κάνεις ένα interface και playability ενός απλού παιχνιδιού όπως είναι τα αντίστοιχα του Σούπερ Μάριο, αλλά και πάλι πρέπει να έχεις πολλή φαντασία ώστε να κάνεις κάτι ενδιαφέρον (όπως είναι το Σούπερ Μάριο) και όχι βαρετό. Νομίζω όμως ότι εδώ μιλάμε για ένα παιχνίδι τουλάχιστον με κάποια Α σύγχρονα γραφικά και κάποιο Α σενάριο. Τέτοια παιχνίδια που να έχουν αναπτυχθεί μόνο από ένα άτομο δεν υπάρχουν. Μπορεί να έχουν ξεκινήσει από ένα άτομο αλλά για να φτάσουν στην τελική τους μορφή έβαλαν το χεράκι τους πολλοί developers..!
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

DirectX

Νεοφερμένος

Ο DirectX αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 41 μηνύματα.

O DirectX έγραψε: στις 09:01, 07-12-05:

#13
Λοιπόν εκ πείρας στον τεχνικό τομέα μπορώ να σου πω τα εξής:

Καταρχήν πρέπει να αποφασίσεις τι είδους παιχνίδι πρόκειται να σχεδιάσεις (η ΙΔΕΑ που λέμε), θα είναι 2D ή 3D; Αυτό το ερώτημα είναι πολύ σημαντικό διότι καθορίζει εάν θα ασχοληθείς με τον προγραμματισμό σε Direct3D / OpenGL ή DirectDraw (2D). Προσωπικά επειδή επέλεξα της 2D ασχολήθηκα με το τελευταίο (DirectDraw ή DD) του οποίου ο προγραμματισμός αποδείχθηκε κουραστικός διότι για κάθε σημαντικό τμήμα ορίζεις δομές αλλά εύκολος διότι από ένα σημείο και πέρα γίνεται τυφλοσούρτης ενώ το λογισμικό σου θυμίζει όλο και περισσότερο ανάπτυξη μονολιθικών εφαρμογών DOS. Από εκεί και πέρα η διαχείριση του πληκτρολογίου μπορεί να γίνει είτε μέσο DirectInputείτε μέσο WinAPI (ακολούθησα τον δεύτερο δρόμο, αλλά δεν ήταν σοφή επιλογή επειδή υπάρχει ένα ανεπαίσθητο lag), για τον ήχο δες το DirectSound αλλά είμαι σίγουρος ότι θα προτιμήσεις το WindowsMultiMedia API αφού είναι σαφώς πολύ πιο φιλικό και ευέλικτο (hint: όταν με το καλό φτάσεις εκεί, φόρτωσε τα ηχητικά κατευθείαν στην μνήμη και κάνε τα playback από εκεί).

Συνεπώς βάλε μικρούς στόχους (εγώ έφτιαξα ένα φιδάκι, όποιος θέλει να το δει το λέει και το κάνω ένα upload) ώστε να εξοικειωθείς με την πλατφόρμα ανάπτυξης που σε ενδιαφέρει (Win32), διάβασε το SDK της (DirectX) και κάνε πειραματισμούς, εάν τελικά πας σε 3D κατευθείαν (εμένα δεν μου αρέσουν καθόλου τα 3Dgames, μεγάλωσα με 2D έτσι και αλλιώς) ακούγεται πως το OpenGL είναι ευκολότερο του Direct3D και μάλλον έτσι θα είναι (το δεύτερο από λίγο που το είδα φαίνεται μπελάς), πάντως και τα δυο 3Denvironmentsπροϋποθέτουν ικανή γνώση μαθηματικών για την απαιτούμενη γεωμετρία.

Ένα ιδιαίτερο σημείο όσον αφορά τα 2D παιχνίδια είναι το collusiondetection, ο εντοπισμός σύγκρουσης, εδώ τα πράγματα εξαρτώνται από πολλές παραμέτρους όπως από τον τρόπο που κινούνται οι εχθροί στην οθόνη, το μέγεθος των sprites σου, γενικά από πειραματισμούς έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι καλύτερα είναι να ελέγχεις την θέση σου και τους άλλους σε μορφή rectangle (βοήθα και ο έτοιμος τύπος του WinAPIRECT) και όποτε υπάρχει επαφή rectangles να θεωρείς ότι έχουμε σύγκρουση.

Τέλος, ένα σημείο που σίγουρα θα σε κουράσει, εάν αναπτύσσεις full-screen εφαρμογή είναι το debuggingαφού το stepστο source είναι αδύνατο εκτός και αν έχεις δυο οθόνες ή κάτι τέτοιο, οπότε γράψε μερικές ρουτίνες που θα κάνουν dump σε αρχείο τις κρίσιμες μεταβλητές του λογισμικού (το φιδάκι μου ακόμα έχει ένα μικρό bug ), η χρήση ειδικών systemleveldebuggersόπως του SoftICE (διαμάντι στον τομέα του) βοηθά πολύ εάν είναι συμβατός με τις debuggingπληροφορίες του compiler σου, όμως υπάρχει πάντα ο κίνδυνος του reset(για παράδειγμα ο SoftICE 5.1 αν και είναι συμβατός με τον BorlandC/C++ compiler 5.6.4 που χρησιμοποιώ εντούτοις μετά από λίγο έβγαζε BSOD).

Γενικά από την προσωπική μου πείρα θεωρώ ότι η ανάπτυξη ακόμα και του πιο απλού παιχνιδιού είναι μια επίπονη εμπειρία η οποία πέραν του τεχνικού τμήματος έχει και εικαστικό, οπότε εάν εξαιρέσεις κάποια scrollingdemo που πάντα μου άρεσαν, ύστερα από το φιδάκι και μια προσπάθεια για ένα shoot-emup (γραμμένο σε καθαρό WinAPI αυτή την φορά) δεν προτίθεμαι να την επαναλάβω στο άμεσο μέλλον, δίχως αυτό να σημαίνει πως δεν είναι διασκεδαστική.

Καλή τύχη!!
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Subject to change (Λία)

Founder

H Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Web developer . Έχει γράψει 9,464 μηνύματα.

H Subject to change έγραψε: στις 09:09, 07-12-05:

#14
DirectX υπέροχο ποστ!!!
Πάντως πολύ απλά παιχνίδια 2D μπορείς να κάνεις ακόμα και με Visual studio Αλλά νταξ δεν είναι αυτός ο επαγγελματικός δρόμος...
Επίσης για απλά παιχνίδια 2D υπήρχε παλιά το Multimedia Fusion που τα έκανες χωρις καθόλου κώδικα αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα... Γύρω στο 99 πρέπει να το είχα εγώ...

Πάντως καλωσόρισες και θα ήθελα πολύ να δω το φιδάκι που έφτιαξες!

edit: Υπάρχει ακόμα το Multimedia Fusion: http://www.clickteam.com/English/multimedia_fusion.htm
Πωωω εποχές που μου θύμισε...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 15,938 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε: στις 10:53, 07-12-05:

#15
@DirectX
Γενικά από την προσωπική μου πείρα θεωρώ ότι η ανάπτυξη ακόμα και του πιο απλού παιχνιδιού είναι μια επίπονη εμπειρία η οποία πέραν του τεχνικού τμήματος έχει και εικαστικό, οπότε εάν εξαιρέσεις κάποια scrollingdemo που πάντα μου άρεσαν, ύστερα από το φιδάκι και μια προσπάθεια για ένα shoot-emup (γραμμένο σε καθαρό WinAPI αυτή την φορά) δεν προτίθεμαι να την επαναλάβω στο άμεσο μέλλον, δίχως αυτό να σημαίνει πως δεν είναι διασκεδαστική.
Πιστεύω πως αν στην ομάδα υπάρχουν περισσότερα απο ένα άτομα εξιδηκευμένα σε διαφορετικά θέματα, τότε η δημουργεία του παιχνίδιου γίνετε περισσότερο εύκολη και διασκέδαση

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

emufear

Περιβόητο Μέλος

Ο emufear αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 31 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 1,209 μηνύματα.

O emufear έγραψε: στις 13:59, 07-12-05:

#16
Για άτομα με γνώσεις αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού προτείνεται η εξής μηχανή με αρκετά έτοιμα εργαλεία (όπως έναν έτοιμο parser αρκετά καλό) για ανάπτυξη text adventure http://www.tads.org/

Άμα βρω χρόνο ποτέ...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

DirectX

Νεοφερμένος

Ο DirectX αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 41 μηνύματα.

O DirectX έγραψε: στις 08:21, 08-12-05:

#17
Αρχική Δημοσίευση από Michelle
DirectX υπέροχο ποστ!!!
Πάντως πολύ απλά παιχνίδια 2D μπορείς να κάνεις ακόμα και με Visual studio Αλλά νταξ δεν είναι αυτός ο επαγγελματικός δρόμος...
Επίσης για απλά παιχνίδια 2D υπήρχε παλιά το Multimedia Fusion που τα έκανες χωρις καθόλου κώδικα αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα... Γύρω στο 99 πρέπει να το είχα εγώ...

Πάντως καλωσόρισες και θα ήθελα πολύ να δω το φιδάκι που έφτιαξες!

edit: Υπάρχει ακόμα το Multimedia Fusion: http://www.clickteam.com/English/multimedia_fusion.htm
Πωωω εποχές που μου θύμισε...
Συμφωνώ απόλυτα, ουσιαστικά 2D παιχνίδια μπορείς άνετα να φτιάξεις και με κανονικές κλήσεις στο GDI όμως χάνεις σε θέματα ταχύτητας αφού το δυνατό χαρτί του DirectDrawείναι το εύκολο στήσιμο page-flippingμε surfaces που δείχνουν στην μνήμη της κάρτας γραφικών και εξαιρετικά γρήγορο blitingbitmapsμε τον ανάλογο σεβασμό στο υπάρχον background (colorkey), από εκεί και πέρα έτσι και αλλιώς χρειάζεται εξοικείωση με τις κλήσεις του GDI (για παράδειγμα LoadBitmap) για αυτό και τα ίδια τα surface παρέχουν DChandles ώστε να διευκολύνουν την κατάσταση (με την υπενθύμιση βέβαια ότι οποιαδήποτε κλήση GDI πέραν των bitmaps σε ένα οιονδήποτε surface οδηγεί σε κατακόρυφη μείωση των επιδόσεων της εφαρμογής, πράγμα που υποδεικνύει την ανάγκη της σχεδίασης σε ένα memorybitmap ώστε να γίνει ύστερα blitμε τις ταχύτατες ρουτίνες του DD στο επιθυμητό surface).
Το μόνο ευχάριστο όσον αφορά τις κλήσεις GDI είναι το GDI+ το οποίο επιτέλους απλοποιεί σε μεγάλο βαθμό το αρχαίο GDI εις το οποίο το φόρτωμα ενός Bitmap προϋπέθετε αρκετές γραμμές κώδικα εκτός και αν χρησιμοποιούσαμε κάποιο έτοιμο framework ( γιατί όχι; ), το δυσάρεστο είναι πως το GDI+ αφορά μόνο τα XP και τα headerείναι ασύμβατα με τον BorlandC/C++ Builder 6.0 που χρησιμοποιώ
Επίσης το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρώ αρκετές εφαρμογές (VirtualDJ), ακόμα και παιχνίδια (Still-Life), να χρησιμοποιούν το λεγόμενο managedDirectX που προσφέρεται εάν δεν κάνω λάθος με το .netframework (VB & C#) και πρέπει να απλοποιεί πολύ τα πράγματα.. (καιρός ήταν!!)
Τώρα με την έλευση του Avalon (WindowsVista) ενδεχομένως όλα τα παραπάνω να αλλάξουν ..

Το MultimediaFusionδεν το γνωρίζω, όμως ως παρόμοιο πακέτο θυμάμαι το Click & Play( σωστό όνομα; χμ.. ) για τα Windows 3.1 με το οποίο μπορούσες δίχως κώδικα να σχεδιάσεις απλά 2D παιχνίδια, πιο πίσω θυμάμαι την AMOSBASIC (κατασκευασμένη από τον μετέπειτα σχεδιαστή του Click & Play), μια εξειδικευμένη έκδοση της BASIC, για την AMIGA η οποία απλοποιούσε την ανάπτυξη παιχνιδιών με εντολές για hardwareblitting, άμεση εκτέλεση audiosamples ή MODs κ.α.

Όσοναφοράτα adventures θυμάμαιτο Adventure Construction Kit (ACK) γιατονίδιουπολογιστή, ουσιαστικάέφτιαχνεςμαζίτου RPGs (στα PC μπορείςναβρειςειδικά freeware πακέταγιατηνανάπτυξη adventures συμβατώνμετους interpreters των Sierra & Lucas Art-Film παρεμπιπτόντως).

Τώρα όσον αφορά τα 3Dgames, στην Amiga είχε κυκλοφορήσει περί το 1992-93 το 3DConstructionKit, ένα πλήρες πακέτο ανάπτυξης 3D παιχνιδιών με ελάχιστο κώδικα (ένα είδος RAD ###8211;για την ιστορία το πρώτο και τελευταίο RADστην Amigaήταν το «CanDo» για την Α1200, το 1994-95 έμοιαζε πολύ με την VB/Delphi), για το PC, πέραν των σύγχρονων libraries / frameworks δεν έχω κάτι ανάλογο υπόψη μου .. ψέματα! Πρέπει να υπάρχει μια BASIC που απλοποιεί την ανάπτυξη διότι θυμάμαι ένα 3Dgame κάποιου τυπάκου στο PCM πριν αρκετό καιρό που βασιζότανε σε αυτήν..

Φυσικά συμφωνώ πως όσο πιο πολλοί στην ανάπτυξη τόσο καλύτερο το Game και τόσο πιο διασκεδαστική εμπειρία!

Υ.Γ.
Εδώ |http://www.geocities.com/unosedai/snake.zip| υπάρχει το Nibble (Snake), είναι γραμμένο σε C++ και καθαρό WindowsAPI, χρησιμοποιεί το DirectDraw6.0 SDK και θα παραμείνει δια παντός σε κατάσταση beta
Απαιτεί VGA, full-screenmodeστα 640x480 True-Color.
Πριν το χρησιμοποιήσετε διαβάστε το disclaimerστο readme.rtf που το συνοδεύει.
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη DirectX : 08-12-05 στις 08:24.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Subject to change (Λία)

Founder

H Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Web developer . Έχει γράψει 9,464 μηνύματα.

H Subject to change έγραψε: στις 12:31, 08-12-05:

#18
To Click & Play είναι απο την ίδια εταιρεία που έχει φτιάξει και το Multimedia fusion αν περιηγήθηκες στο site που έδωσα

Το φιδάκι δεν το είδα ακόμα γιατί είμαι σε ξένο πισι (ε μην μπει μεσα ο πατέρας της ζανιν και δει 640χ480 και φρικάρει ) αλλά σε λίγες μέρες θα το δω
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

dooo

Επιφανές Μέλος

H dooo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,231 μηνύματα.

H dooo έγραψε: στις 12:34, 08-12-05:

#19
Αρχική Δημοσίευση από Michelle
..και δει 640χ480 και φρικάρει ..
πορκε μι αμορ????
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

MadAboutYou

Νεοφερμένος

H MadAboutYou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών . Έχει γράψει 9 μηνύματα.

H MadAboutYou έγραψε: στις 20:24, 11-12-05:

#20
Ωραία τα ποστ σας παιδιά. Ενδιαφερόμουν κι εγώ για τη δημιουργία ενός παιχνιδιού, κάτι απλό, έτσι για να γουστάρω! Βέβαια, θέλει να αφιερώσεις πολύ χρόνο οπότε δεν νομίζω να κανω κάτι σύντομα. Το σίγουρο είναι ότι αυτόν τον καιρό θα ασχοληθώ με OpenGL, αναγκαστικά λόγω σχολής, οπότε θα μπορώ να έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη πάνω στα 3D γραφικά!
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια

  • Παρόμοια Θέματα
    • Αρχίζει και μου αρέσει - Από ο απιθανος
      Το θέμα έχει λάβει 8 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Συζήτηση ...επι προσωπικού.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 12-03-15 στις 08:58.
    • Το πληκτρολόγιο αρχίζει να φθείρεται..! - Από KingFox
      Το θέμα έχει λάβει 1 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Hardware.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 18-11-14 στις 13:07.
    • I know you Game - Από Niyia
      Το θέμα έχει λάβει 878 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Τα δικά σας παιχνίδια.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 28-04-12 στις 12:16.
  • Προηγούμενο Θέμα Επόμενο Θέμα