×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 67,806 μέλη και 2,441,372 μηνύματα σε 76,718 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 127 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Είναι η εκτίμηση συνάρτηση του περιβάλλοντος;

Subject to change (Λία)

Founder

H Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Web developer . Έχει γράψει 10,258 μηνύματα.

H Subject to change έγραψε: στις 19:56, 15-09-07:

#1
Μια διαφωνία στο msn μου έδωσε την ιδέα για αυτό το θέμα.
Εκτιμάτε κάποιον υπολογίζοντας και το περιβάλλον του ή ανεξάρτητα απο αυτό;
Εγώ υποστηρίζω οτι για να εκτιμήσεις κάποιον όσον αφορά έναν Χ τομέα, πρέπει ο μέσος όρος του περιβάλλοντος του να είναι χειρότερος. Ο συνομιλητής μου υποστήριζε οτι δεν έχει σχέση, και αν αντικειμενικά η απόδοση του στον Χ τομέα ήταν καλή, τότε θα τον εκτιμούσε, ακόμη κι αν το περιβάλλον του είχε ίση απόδοση σε αυτό τον τομέα.

Ένα απλουστευτικό παράδειγμα, για να καταλάβετε τι εννοώ.
Έστω οτι ο βαθμός ενός μαθητή αποτελεί κριτήριο εκτίμησης απο τους γύρω του.
Θα εκτιμούσατε έναν μαθητή του 19, σε μια τάξη όπου όλοι οι μαθητές είναι του 19; Προσωπικά όχι, θα τον εκτιμούσα μόνο αν η τάξη του ήταν πχ του 15. Ο συνομιλητής μου απάντησε οτι αφού αντικειμενικά το 19 είναι καλός βαθμός, θα τον εκτιμούσε, ακόμη κι αν στην τάξη του ήταν του 19 όλοι, και οτι απλά θα τον εκτιμούσε περισσότερο αν η τάξη του ήταν του 15.

Ποιός απο τους 2 μας είναι ο τρελός;
Διότι και στους 2 μας, η κρίση μας αυτή μας φαίνεται εξίσου αυτονόητη.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

suspiria (ρόζα)

Περιβόητο Μέλος

H ρόζα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 1,445 μηνύματα.

H suspiria έγραψε: στις 20:00, 15-09-07:

#2
Πάντα έχει σχέση το περιβάλλον και αυτό καθορίζει και το "καλό" ή "κακό" σε κάθε περίπτωση.

Δηλαδή εκτιμάει το ίδιο κάποιον που έγραψε 19 στα μαθηματικά στις εξετάσεις του ΕΠΑΛ και το ίδιο κάποιον που έγραψε 19 στα μαθηματικά στις εξετάσεις του Γενικού Λύκειου; Και τα δύο 19 είναι, και τα δύο μαθηματικά λέγονται.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Kakerlak

Περιβόητο Μέλος

H Kakerlak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών . Έχει γράψει 2,762 μηνύματα.

H Kakerlak μας γράφει με ένα αμαρετάκι δίπλα της έγραψε: στις 20:02, 15-09-07:

#3
μπορεις ομως να τον εξετασεις μονο με ενα κρητιριο?

μπορει να ετυχε να ηταν ολοι καλοι μεσα στην ταξη....
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Bill_1992 (Βασίλης)

Περιβόητο Μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 26 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 1,788 μηνύματα.

O Bill_1992 σκέφτηκε και έγραψε: στις 20:03, 15-09-07:

#4
Χμ πιστεύω ότι έχεις δίκιο έχει σχέση και το περιβάλλον.Και για το παράδειγμα που έδωσες σαφώς δεν είναι το ίδιο όλοι να έχουν 19 και ο μαθητής να βγάζει 19.Όπως είπες,αν η τάξη ήταν του 15,εγώ τουλάχιστον θα τον εκτιμούσα περισσότερο
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Subject to change (Λία)

Founder

H Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Web developer . Έχει γράψει 10,258 μηνύματα.

H Subject to change έγραψε: στις 20:04, 15-09-07:

#5
Αρχική Δημοσίευση από Kakerlak
μπορεις ομως να τον εξετασεις μονο με ενα κρητιριο?

μπορει να ετυχε να ηταν ολοι καλοι μεσα στην ταξη....
Βρε παιδιά, είπα οτι αυτό είναι ένα απλουστευτικό παράδειγμα, για να δείξω τι εννοώ.
Στο εν λόγω παράδειγμα, υποθέτουμε οτι ως κριτήριο μετράει μόνο ο βαθμός.
Η αρχική συζήτηση απο την οποία πρέκυψε αυτός ο προβληματισμός δεν είχε καν σχέση με σχολεία
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Subject to change (Λία)

Founder

H Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Web developer . Έχει γράψει 10,258 μηνύματα.

H Subject to change έγραψε: στις 20:06, 15-09-07:

#6
Αρχική Δημοσίευση από Bill_Slayer
Χμ πιστεύω ότι έχεις δίκιο έχει σχέση και το περιβάλλον.Και για το παράδειγμα που έδωσες σαφώς δεν είναι το ίδιο όλοι να έχουν 19 και ο μαθητής να βγάζει 19.Όπως είπες,αν η τάξη ήταν του 15,εγώ τουλάχιστον θα τον εκτιμούσα περισσότερο
Βασικά, και ο συνομιλητής μου είπε οτι δεν θα τους εκτιμούσε το ίδιο, στο υποθετικό αυτό παράδειγμα. Η διαφορά έγκειται στο οτι αυτός θα εκτιμούσε και τον μαθητή του 19 στην τάξη του 19 (απλά λιγότερο απ'οτι αν η τάξη ήταν του 15) ενώ εγώ είπα οτι θα τον εκτιμούσα ΜΟΝΟ αν ο ΜΟ της τάξης ήταν <19.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

suspiria (ρόζα)

Περιβόητο Μέλος

H ρόζα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 1,445 μηνύματα.

H suspiria έγραψε: στις 20:09, 15-09-07:

#7
Αρχική Δημοσίευση από Kakerlak
μπορει να ετυχε να ηταν ολοι καλοι μεσα στην ταξη....
Aν πάρουμε μόνο αυτή τη τάξη τότε ο συγκεκριμένος μαθητής δεν θεωρείται καλός. Θεωρείται ίσος με τους άλλους.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,084 μηνύματα.

O Γιώργος Hunt or be Hunted. έγραψε: στις 20:28, 15-09-07:

#8
Αρχική Δημοσίευση από Michelle
Έστω οτι ο βαθμός ενός μαθητή αποτελεί κριτήριο εκτίμησης απο τους γύρω του.
Θα εκτιμούσατε έναν μαθητή του 19, σε μια τάξη όπου όλοι οι μαθητές είναι του 19; Προσωπικά όχι, θα τον εκτιμούσα μόνο αν η τάξη του ήταν πχ του 15. Ο συνομιλητής μου απάντησε οτι αφού αντικειμενικά το 19 είναι καλός βαθμός, θα τον εκτιμούσε, ακόμη κι αν στην τάξη του ήταν του 19 όλοι, και οτι απλά θα τον εκτιμούσε περισσότερο αν η τάξη του ήταν του 15.
ΔΞ/ΔΑ. Εμένα δεν μου λέει τίποτα. Παράδειγμα: μία από τις καλύτερες φίλες μου κόπηκε με 3 σ' ένα (σχετικά εύκολο μάθημα) στη σχολή της, παρ' όλ' αυτά την εκτιμώ απίστευτα για το χαρακτήρα της.
Και το εν λόγω μάθημα θεωρείτο εύκολο!



Αντίθετα έχω δει άτομα τα οποία παίρνουν 18,19 και 20άρια σε τάξεις με ή χωρίς καλούς μαθητές. Με άλλους τα πήγαινα καλύτερα, άλλους πάλι δεν τους εκτιμούσα πολύ, γιατί ο χαρακτήρας τους ή/και η συμπεριφορά τους προς εμένα δεν ήταν κι ό,τι καλύτερο.

Επίσης, μετράει και η προσπάθεια που κάνει ένα άτομο.




Δυστυχώς όμως στη χώρα τούτη που πατούμε όλοι μέσα θε να μπούμε.

Λάθος ρητό.
Ήθελα να πω ότι σε αυτή τη χώρα όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος - όχι ότι είναι απαραίτητα κακό, αλλά πολλές φορές η προσπάθεια αγνοείται.



Υ.γ. παίζει και να 'ναι εντελώς άκυρο με το θέμα το παρόν post. Αν ναι, αγνοείστε με.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Oralee (Κωνσταντίνα)

Τιμώμενο Μέλος

H Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 8,690 μηνύματα.

H Oralee living, laughing and loving, έγραψε: στις 20:30, 15-09-07:

#9
Εγώ είμαι αυτός ο συνομιλητής!

Λοιπόν εγώ την εκτίμηση την αποκτώ αντικειμενικά, δηλ για μένα κάτι είναι εκτιμητέο εφόσον πληρεί συγκεκριμένες προϋποθέσεις, ανεξάρτητα από το πόσοι άνθρωποι μπορούν να το κάνουν με τον ίδιο τρόπο ή όχι. Απλά αν τυχαίνει να μιλάμε και για κάτι που λιγότεροι το πετυχαίνουν, τότε απλά το εκτιμώ περισσότερο. Αλλιώς θεωρώ πως γίνομαι άδικη, δεν μπορει πχ να μην εκτιμώ τους ιατρούς, επειδή είναι πολλοί αριθμητικά! Ε, το ίδιο και με όσους βγάζουν 19 - το ότι ο μ.ο. της τάξης αυτής είναι πολύ καλός, θα με κάνει να εκτιμήσω πολυ τους καθηγητές της, αλλά δεν θα με κάνει να μην εκτιμώ κάθε μαθητή εκεί μέσα επειδή ΟΛΟΙ έχουν 19. Και ναι, οκ, σίγουρα θα εκτιμήσω περισσότερο κάποιον που βγάζει 19, σε μια τάξη που όλοι έχουν 16, επειδή θα αναγνωρίσω πως αυτός έχει αντιμετωπίσει περισσότερες δυσκολίες μέχρι να το πετύχει.

ΥΓ: Γιώργο νι είναι εντελώς άκυρο! Δεν ρωτάει το θέμα τι σε κάνει να εκτιμάς κάποιον!
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

suspiria (ρόζα)

Περιβόητο Μέλος

H ρόζα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 1,445 μηνύματα.

H suspiria έγραψε: στις 20:34, 15-09-07:

#10
Μα και το γιατρό θα τον εκτιμήσεις σχέσει του εργάτη αλλά αν δεν είναι καλός γιατρός δεν θα τον εκτιμήσεις σχέσει των υπόλοιπων ιατρών.

Όσο συζητάμε το θέμα τόσο πιο απόλυτες γίνονται οι σκέψεις μου στο οτι πάντα μετράει το περιβάλλον που θα επιλέξεις για να συγκρίνεις κάτι και να αξιολογήσεις εν τέλει.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Subject to change (Λία)

Founder

H Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Web developer . Έχει γράψει 10,258 μηνύματα.

H Subject to change έγραψε: στις 20:42, 15-09-07:

#11
Αρχική Δημοσίευση από suspiria
Μα και το γιατρό θα τον εκτιμήσεις σχέσει του εργάτη αλλά αν δεν είναι καλός γιατρός δεν θα τον εκτιμήσεις σχέσει των υπόλοιπων ιατρών.

Όσο συζητάμε το θέμα τόσο πιο απόλυτες γίνονται οι σκέψεις μου στο οτι πάντα μετράει το περιβάλλον που θα επιλέξεις για να συγκρίνεις κάτι και να αξιολογήσεις εν τέλει.
+1000!! Αυτό ακριβώς!
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Oralee (Κωνσταντίνα)

Τιμώμενο Μέλος

H Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 8,690 μηνύματα.

H Oralee living, laughing and loving, έγραψε: στις 20:43, 15-09-07:

#12
Δεν κατάλαβες τι είπα..λέω απλά πως αν δε υπάρχει περίπτωση να εκτιμήσω κάποιο ιατρό λιγότερο, επειδή είναι πολλοί αριθμητικά. Δεν συγκρίνω δύο διαφορετικά επαγγέλματα!

Και απλά το περιβαλλον με κάνει να εκτιμάω κάτι περισσότερο (αν δηλ το περιβάλλον δεν ευνόησε), αλλά όχι να μην εκτιμώ κάτι που αντικειμενικά για μένα είναι άξιο εκτιμήσης, απλά επειδή το έχουν κάνει κι άλλοι πολλοί ή απλά ήρθε στο συγκεκριμένο άτομο εύκολα.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

suspiria (ρόζα)

Περιβόητο Μέλος

H ρόζα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 1,445 μηνύματα.

H suspiria έγραψε: στις 21:00, 15-09-07:

#13
Αρχική Δημοσίευση από kajira
Δεν κατάλαβες τι είπα..λέω απλά πως αν δε υπάρχει περίπτωση να εκτιμήσω κάποιο ιατρό λιγότερο, επειδή είναι πολλοί αριθμητικά. Δεν συγκρίνω δύο διαφορετικά επαγγέλματα!
Δεν θα τον κρίνεις όμως πόσο καλός είναι βάσει των άλλων ιατρών που γνωρίζεις;
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 17,207 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε: στις 21:03, 15-09-07:

#14
Εκτίμηση ως προς τι; Συχνά εκτιμώ έναν άνθρωπο σε χ αντικείμενο αλλά σε ένα άλλον τον θεωρώ gtp. Το ίδιο συμβαίνει και με τον εαυτό μου.

Επίσης φυσικά έχει και σημασία ο ανταγωνισμός.Δηλαδή για να θεωρεί κάποιος πετυχημένος σε έναν α τομέα είναι "εύκολο";

Εγώ λαμβάνω υπόψιν και την εξέλιξη. Δηλαδή θα εκτιμήσω πολύ περισσότερο έναν που στον τομέα του είναι σχετικά χαμηλά αλλά σχεδόν καθημερινά "ανεβαίνει" επίπεδα παρά ένας που έφτασε σε ένα ικανοποιητικό έως πολύ καλό επίπεδο και ξέχασε τι σημαίνει εξέλιξη.

Υ.γ.: Πιστεύω ότι σε αυτή την συζήτηση δεν πρέπει να εστιάσουμε την προσοχή μας στο εκπαιδευτικό σύστημα, θα την υποτιμήσουμε.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Subject to change (Λία)

Founder

H Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Web developer . Έχει γράψει 10,258 μηνύματα.

H Subject to change έγραψε: στις 21:03, 15-09-07:

#15
Αρχική Δημοσίευση από kajira
Δεν κατάλαβες τι είπα..λέω απλά πως αν δε υπάρχει περίπτωση να εκτιμήσω κάποιο ιατρό λιγότερο, επειδή είναι πολλοί αριθμητικά. Δεν συγκρίνω δύο διαφορετικά επαγγέλματα!

Και απλά το περιβαλλον με κάνει να εκτιμάω κάτι περισσότερο (αν δηλ το περιβάλλον δεν ευνόησε), αλλά όχι να μην εκτιμώ κάτι που αντικειμενικά για μένα είναι άξιο εκτιμήσης, απλά επειδή το έχουν κάνει κι άλλοι πολλοί ή απλά ήρθε στο συγκεκριμένο άτομο εύκολα.
Δηλαδή σε μια κοινωνία που ήταν το 90+% γιατροί, θα εκτιμούσες κάποιον επειδή είναι γιατρός;
Είναι δυνατόν να είναι αξιοθαύμαστο κάτι που πετυχαίνουν όλα ή σχεδόν όλα τα μέλη μιας ομάδας; (αξιοθαύμαστο σε σχέση με την ομάδα)
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

suspiria (ρόζα)

Περιβόητο Μέλος

H ρόζα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 1,445 μηνύματα.

H suspiria έγραψε: στις 21:08, 15-09-07:

#16
Αρχική Δημοσίευση από Exposed_Bone
Επίσης φυσικά έχει και σημασία ο ανταγωνισμός.Δηλαδή για να θεωρεί κάποιος πετυχημένος σε έναν α τομέα είναι "εύκολο";
Απο εκεί πηγάζει η συζήτηση.

Αν όλοι είναι γιατροί σημαίνει οτι το να είσαι γιατρός είναι εύκολο άρα δεν υπάρχει ανταγωνισμός σε αυτό. (Λέμε τώρα αν ήταν όλοι γιατροί)
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Εδάδ

Περιβόητο Μέλος

H Εδάδ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,269 μηνύματα.

H Εδάδ www.youtube.com/watch?v=-WhQ5TiBHVk έγραψε: στις 21:25, 15-09-07:

#17
Eγώ δε θα εκτιμούσα κανέναν βάσει περιβάλλοντος.

Ίσως μόνο ελαφρυντικά να μπορούσα να έδινα βάσει περιβάλλοντος.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

MonaXoS (Δημήτρης Αγοραστός)

Διακεκριμένο μέλος

Ο Δημήτρης Αγοραστός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 33 ετών και επαγγέλεται Ψυχολόγος . Έχει γράψει 1,595 μηνύματα.

O MonaXoS έγραψε: στις 21:35, 15-09-07:

#18
Αρχική Δημοσίευση από Michelle
Δηλαδή σε μια κοινωνία που ήταν το 90+% γιατροί, θα εκτιμούσες κάποιον επειδή είναι γιατρός;
Ναι, θα τον εκτιμούσα για τις γνώσεις που έχει ως άτομο, αλλά και για το λειτούργημα που κάνει, το οποίο θεωρώ αξιοθαύμαστο. Δεν θα συνέβαινε το ίδιο όμως κ για έναν μαθητή του 19, ανάμεσα σε άλλους μαθητές του 19, ΕΚΤΟΣ και αν έχω ενδείξεις ότι ΟΝΤΩΣ το 19/20 ειναι ο αντικειμενικός βαθμός των γνώσεων/ικανοτήτων του. Διαφορετικα θα μου περνούσε από το μυαλό ότι κάτι βρωμάει με τόσα 19αρια κ 20αρια. Τώρα που το σκέφτομαι, το ίδιο θα έλεγα κ για τους γιατρούς. Αν ήξερα ότι ΑΞΙΑ έχει τον τίτλο του ιατρού κ ότι είναι ΚΑΛΟΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ, τότε ναι, θα τον εκτιμούσα.

Αλλά βέβαια έχει σημασία το τι είναι αντικειμενικό, έτσι; Δηλαδή μπορεί ένα άτομο να λένε ότι είναι "καλός μαθητής", ανάμεσα στα παιδιά της χώρας του, αλλά να είναι "μέτριος προς κακός μαθητής" αν συσχετιστεί με τα παιδιά π.χ. όλης της ΕΕ. Οπότε πρέπει να ξέρουμε κάθε φορά τι θεωρούμε ως "ομάδα σύγκρισης" του ατόμου. Είναι η οικογένεια, το χωριό, ο νομός, η χώρα, η ΕΕ ή ο κόσμος;

Γενικά πάντως ναι, εκτιμώ πολύ περισσότερο ένα άτομο που κατάφερε να ξεπεράσει τον μέσο όρο του άμεσου περιβάλλοντός του (κ εδώ εννοώ οικογένεια και κοινωνία κυρίως...) σε σχέση με ένα άλλο άτομο που έμεινε στάσιμο ή έπεσε. Αλλά πάντα αφήνω περιθώρια γιατί σίγουρα εξαρτάται από την περίπτωση για την οποία μιλάμε...

Υ.Γ. Συμφωνώ πολύ και με αυτό που ειπε ο Γιώργος. Εξαρτάται για ποιον τομέα μιλάμε για "εκτίμηση".... Η εκτίμηση έχει πολλές έννοιες!
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

io-io

Διακεκριμένο μέλος

H io-io αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και επαγγέλεται Μαθηματικός . Έχει γράψει 1,841 μηνύματα.

H io-io έγραψε: στις 21:50, 15-09-07:

#19
Απο τη στιγμη που δεν υπαρχει καποιο universal μετρο για το τι ειναι καλο, το ποσο καλος η κακος ειναι καποιος σε κατι δεν μπορει παρα να ειναι σχετικο. Π.χ. Δεν φαινεται σε κανεναν αξιοπροσεκτο το οτι εγω μπορω να αναψω φωτια στο τζακι μου, αλλα σιγουρα οταν καποιος προιστορικος ανθρωπος καταφερε να αναψει φωτια για πρωτη φορα, ολοι θα εμειναν μ@λ@κες!
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Oralee (Κωνσταντίνα)

Τιμώμενο Μέλος

H Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 8,690 μηνύματα.

H Oralee living, laughing and loving, έγραψε: στις 22:34, 15-09-07:

#20
Αρχική Δημοσίευση από suspiria
Δεν θα τον κρίνεις όμως πόσο καλός είναι βάσει των άλλων ιατρών που γνωρίζεις;
Άλλο το είναι καλός ή κακός ιατρός, άλλο τον εκτιμώ επειδή είναι ιατρός. (Οκ, λιγότερο αν είναι κακός ιατρός, αλλά καταλαβαίνεις νομίζεις τι εννοώ )

Αρχική Δημοσίευση από Michelle
Δηλαδή σε μια κοινωνία που ήταν το 90+% γιατροί, θα εκτιμούσες κάποιον επειδή είναι γιατρός;
Είναι δυνατόν να είναι αξιοθαύμαστο κάτι που πετυχαίνουν όλα ή σχεδόν όλα τα μέλη μιας ομάδας; (αξιοθαύμαστο σε σχέση με την ομάδα)
Ναι βρε Μισέλ μου, για μένα η εκτίμηση δεν έχει σχέση με το ΠΟΣΟΙ κάνουν κάτι. Απλά θα τον εκτιμούσα περισσότερο αν είχε δυσκολευτεί κάπως ή αν ήταν καλύτερος από τους συναδέλφους τους. Για μένα δεν μπορει να είναι κριτήριο εκτίμησης η ποσότητα, μόνο η ποιότητα..
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια