Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα

back2967

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,769 μηνύματα.
Καλώς ή κακώς ανάποδα πάει.
Όποιος παίρνει τώρα βενζινοκίνητο πόσο μάλλον ντιζελοκίνητο, θα πέσει κλάμα αν σε καμιά 10αρια χρόνια πάει να το πουλήσει.

Στην Κίνα γίνεται από αυτό το καλοκαίρι αυτό που θα γίνει Ευρώπη από το 2025(ή 1-2 χρόνια πιο μετά αν πάρει παράταση) με το euro 7, ούτε καν το 2035 που θα πουλάνε μόνο ηλεκτρικά.
Αντιπροσωπεία της toyota έφτασε στο σημείο να δίνει αυτοκίνητα 1+1 δώρο γιατί από 1η Ιουλίου δεν θα μπορούν να τα πουλήσουν.

Οι κατασκευαστές από την άλλη ρίχνουν τα λεφτά στα ηλεκτρικά γιατί αν ρίξουν λεφτά στην έρευνα για να εξελίξουν νέους θερμικούς κινητήρες που καλύπτουν το euro 7 δεν θα κάνουν ποτέ απόσβεση αν θα πρέπει να σταματήσουν να τα πουλάνε το 2035.

Δηλαδή εκεί κατά το 2025 και μετά αν δεν πάρεις ηλεκτρικό θα παίρνεις βασικά τεχνολογία κινητήρων σημερινή και με πιο ακριβή τιμή για τα νέα συστήματα συγκράτησης ρύπων, με μικρότερη μεταπωλητική αξία και δεν ξέρεις τι άλλο περιορισμό θα σκεφτούν. Όπως τώρα τα ντίζελ δεν μπορούν να μπαίνουν καθόλου στα κέντρα των πόλεων πιθανώς να γίνει και η βενζίνη κάπως έτσι.

Η VW ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει γενικώς από το 2033 να παράγει μη ηλεκτρικά αυτοκίνητα παγκοσμίως, νωρίτερα και από την ευρωπαική προθεσμία του 2035 και αυτά τα λεφτά θα λείψουν από την εξέλιξη των ηλεκτρικών.

Οι κρατικές επιδοτήσεις εννοείται σε 1-2 χρόνια θα σταματήσουν και όχι πολύ πιο μετά θα αρχίσουν και τα ηλεκτρικά να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας αλλά έχει πάρει τον δρόμο του για τα επιβατικά οχήματα.
Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες ρίχνουν το r&d μπάτζετ τους στα ηλεκτρικά, σε μερικά χρόνια τα ηλεκτρικά μοντέλα θα είναι πολύ περισσότερα από τα θερμικά. Όπως με το ντίζελ, πολλές σειρές δεν έχουν καν ντίζελ έκδοση πλέον.

Φυσικά στην Ελλάδα που κρατάμε 20 χρόνια τα αυτοκίνητα κυριαρχία ηλεκτρικών θα δούμε μετά το 2040.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,803 μηνύματα.
Σε λίγα χρόνια που θα τα αλλάξουν οι κυβερνήσεις όπως έγινε και με το diesel εκεί να δεις κλάμα οι οπαδοί της ηλεκτροκίνησης.
Έτσι δουλεύει ο κρατισμός. Όταν μειώνονται τα κέρδη του κράτους από φόρος απλώς αλλάζεις το.φόρο για διατηρήσεις τα κέρδη του κράτους ή και να τα αυξήσεις.

Μόνο που στην Ελλάδα παρά τις επιδοτήσεις τα ηλεκτρικά είναι χαμηλά σε πωλήσεις.

Το φρένο θα μπει με το φόρο άνθρακα και την απαγόρευση εισόδου παλαιών αυτοκινήτων στα αστικά κέντρα. Το πιθανότερο είναι να συνεχίσουν να τα επιδοτούν τα ηλεκτροκίνητα με διάφορους τρόπους όπως ακριβώς έκανε η Νορβηγία που έχει γεμίσει Tesla.

 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,803 μηνύματα.
Σημαντική είδηση για να μπορούν και οι μη κάτοχοι tesla να κάνουν πιο εύκολα ταξίδια.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,803 μηνύματα.
Ηλεκτρικοί φορτιστές

Κοιτάξτε τα πορτοκαλί εικονίδια στη Βουλγαρία και μετά στην Ελλάδα. Δείχνουν τους ταχυφορτιστές. Η Βουλγαρία έχει γεμίσει με >150 ΚW φορτιστές. Στην Ελλάδα οι παραπάνω είναι των 22ΚW. Καλοκαίρι θα πηγαίνει ο Βαλκάνιος στη Χαλκιδική και δεν θα μπορεί να φορτίσει το αμάξι του. Τα παραπάνω πορτοκαλί που φαίνονται να είναι 50KW. Σκεφτείτε πόσα λεφτά θα χαθούν το καλοκαίρι από ηλεκτροκίνητους.

Με άλλα λόγια η Ελλάδα δεν σέβεται τους τουρίστες...
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,803 μηνύματα.
Απορώ πως το 50% των ταξιτζήδων τουλάχιστον δεν έχει ηλεκτροκίνητα.

 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,803 μηνύματα.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,803 μηνύματα.

Το Tesla model Υ 1ο σε πωλήσεις παγκοσμίως για το πρώτο τρίμηνο του 2023.
 

back2967

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,769 μηνύματα.
Η Κοπεγχάγη η πρώτη Ευρωπαϊκή πρωτεύουσα που ανακοινώνει την πλήρη απαγόρευση κυκλοφορίας οχημάτων βενζίνης ή diesel από το 2030.

 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 21,314 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top