juste un instant
Επιφανές μέλος
Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32,244 μηνύματα.
01-12-24
19:09
Έχει και ασανσέρ; Ούτε καν το παρατήρησα. Εγώ όλο με τις κυλιόμενες σκάλες...
Unboxholics
Πολύ δραστήριο μέλος
Η Unboxholics αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 1,545 μηνύματα.
01-12-24
19:10
Αυτο απο που το βλεπεις?
chester20080
Διακεκριμένο μέλος
Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 7,127 μηνύματα.
01-12-24
19:31
thessmetro.gr, κατω κατω στη σελιδαΑυτο απο που το βλεπεις?
Poirot
Περιβόητο μέλος
Ο Poirot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 4,621 μηνύματα.
01-12-24
19:34
Λίγο παράξενο φαίνεται αυτό για ασανσέρ που δεν έχουν λειτουργήσει καλά καλά. Κατά τα άλλα όμως, συνηθίστε τις διαρκείς ανακοινώσεις στα μεγάφωνα: "Σας ενημερώνουμε ότι στον σταθμό (τάδε) ο ανελκυστήρας που συνδέει το επίπεδο διακίνησης επιβατών με το επίπεδο της αποβάθρας είναι προσωρινά εκτός λειτουργίας. Επιβάτες με δυσκολία στις μετακινήσεις τους παρακαλούνται όπως αποβιβαστούν στον σταθμό (δείνα)".
Το ακούω κάθε μέρα, απ' έξω το έχω μάθει πια
Unboxholics
Πολύ δραστήριο μέλος
Η Unboxholics αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 1,545 μηνύματα.
01-12-24
19:35
Εντωμεταξυ έχω μπερδευτει λιγο με τα εισιτηρια οασθ. Αυτα πας τα παιρνεις κανονικα οπως καναμε απο περιπτερα? Και τα χτυπαμε στο μαυρο κουτακι που κανει σκαν?
Skiyo
Διάσημο μέλος
Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,463 μηνύματα.
01-12-24
19:49
Μάλλον πηραν πολλοί τα ασανσερ και να βγαίνουν εκτος λειτουργίας. Κάποιος πρέπει να εξηγήσει στους Θεσσαλονικιούς ότι τα ασανσερ δε είναι για το γενικό κοινό αλλά για τα άτομα με δυσκολία στη μετακίνηση, για τους άνθρωπους με αποσκευές και να πάνε από τις κυλιόμενες σκάλες οι υπόλοιποι. Ετσι δε θα βγαίνουν τόσο συχνά εκτός λειτουργίας τα ασανσερ.
juste un instant
Επιφανές μέλος
Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32,244 μηνύματα.
01-12-24
21:36
Επίσης υπάρχουν και σκάλες. Ειδικά τώρα που έχει συνωστισμό καλό είναι να χάσουμε και κανένα γραμμάριο.Μάλλον πηραν πολλοί τα ασανσερ και να βγαίνουν εκτος λειτουργίας. Κάποιος πρέπει να εξηγήσει στους Θεσσαλονικιούς ότι τα ασανσερ δε είναι για το γενικό κοινό αλλά για τα άτομα με δυσκολία στη μετακίνηση, για τους άνθρωπους με αποσκευές και να πάνε από τις κυλιόμενες σκάλες οι υπόλοιποι. Ετσι δε θα βγαίνουν τόσο συχνά εκτός λειτουργίας τα ασανσερ.
Lancelot
Περιβόητο μέλος
Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,261 μηνύματα.
01-12-24
21:48
Εάν τα σέβονταν έστω και λίγο, δεν θα τα ξήλωναν.Εμάς ήταν πολυ πιο δύσκολο το έργο. Τα ξηλωσαν και τα επανατοποθέτησαν σεβόμενοι το εστιακό βάθος της οθωμανικής, βυζαντινής, ρωμαϊκής και ελληνιστικής περιόδου. Και δεν είμαστε καν πρωτεύουσα μιας μεγάλης χώρας όπως η Ιταλία.
Αντιθέτως στην Ιταλία, άλλαξαν τη διαδρομοί ...σεβόμενοι.
juste un instant
Επιφανές μέλος
Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32,244 μηνύματα.
01-12-24
23:03
Ίσα ίσα, οι Έλληνες τα άφησαν κοντά στο φυσικό τους περιβάλλον. Οι Ιταλοί τα ξηλωσαν σχεδόν ολα και τα έβαλαν σε μουσεία.Εάν τα σέβονταν έστω και λίγο, δεν θα τα ξήλωναν.
chester20080
Διακεκριμένο μέλος
Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 7,127 μηνύματα.
01-12-24
23:23
Λοιποοον μπήκα μετρό το απόγευμα, πολύ τέλειο φαίνεται!!!
Βούλγαρη προς πανεπιστήμια έκανε χρονομετρημενα 11 λεπτά. Επίσης από ΝΣΣ προς Ελβετία έκανε περίπου 20 λεπτά χρονομετρημενα χωρίς την στάση πανεπιστήμια, οπότε κανονικά θα έκανε 21 λεπτά. Ο σταθμός πανεπιστήμια είχε κλείσει προσωρινά λόγω του αγώνα μπάσκετ Παοκ-Άρης. Το μετρό περασε προφανώς κανονικά από εκεί απλά προσπέρασε, δεν έκανε καθόλου στάση.
Κάρτα σήμερα δε γινόταν να βγάλεις επειδή είχε κολλήσει το συστημα τους, μου είπαν από αύριο και γενικά κάθε μέρα στα εκδοτήρια 09:00-21:00 (εκτός των σταθμών που κλείνουν τα εκδοτήρια 17:00).
Σου βγάζουν την κάρτα επιτόπου εκείνη την ώρα, σε βγάζουν φωτογραφία εκεί, και θέλει πασο-ταυτοτητα.
Οσο για το τέρμα που ρωτούσα, όταν φτάνει σε τερματικό σταθμό (νσσ, νέα ελβετια), στο μεγάφωνο λέει αποβιβασθειτε-disembark
Ωστόσο δε χρειάζεται να κατέβεις. Άλλωστε την ίδια στιγμή είναι απεξω πόσος κόσμος που θα επιβιβασθει στον ίδιο συρμό. Ο συρμός λοιπόν αυτό που κανει είναι να πηγαίνει ανάποδα αυτή τη φορά, δεν πηγαίνει πουθενα πιο πέρα για να κάνει αναστροφη, απλά αν πήγαινε από αριστερα προς τα δεξιά τώρα βάζει όπισθεν και πάει από δεξιά προς τα αριστερά. Απλά αυτό που κάνει είναι σε ένα σημείο λίγο αφότου ξεκινήσει από το τέρμα, είναι να κάνει αλλαγή ράγες switch σε ένα σημείο ώστε αν πχ είχε φτάσει στο τέρμα από τη δεξιά πλευρά τώρα να φεύγει αρχικά πάλι από την δεξιά αλλά με το switch πάει στην αριστερή πλευρά ώστε να τοποθετηθεί μόνιμα αριστερά από την πλευρά που τον περιμένουν στην επόμενη στάση προς τη νεα κατεύθυνση πλεον, την από δεξιά προς τα αριστερά. Ξέρω σας μπερδεψα, αλλά αν μείνετε τέρμα και συνεχισετε, θα το δείτε τι εννοώ αν κοιτάζετε προς τα εξω απο το παραθυρο τις ραγες κατω και θα καταλάβετε.
Τέλος η άλλη απορία μου για την κατεύθυνση και τις αποβαθρες, κατεβαίνεις από την επιφάνεια από όποια πλευρά θέλεις. Και οι δύο πλευρές συνενωνονται υπόγεια στο πρώτο υπόγειο επίπεδο, όπου έχει πολλές λωριδες σκάλες που κατεβαίνουν ακόμα πιο κάτω. Πηγαινοντας πιο κάτω βγαίνεις στο δεύτερο υπόγειο επίπεδο, ή ακόμα και τρίτο -ανάλογα σε τι βάθος είναι ο καθε σταθμός-, και εκεί είναι ένας διάδρομος στη μέση όπου δεξιά και αριστερά έχει από μία αποβάθρα, η μία πάει και η άλλη έρχεται, οπότε επιβιβαζεσαι σε όποια θέλεις ανάλογα σε ποια κατεύθυνση θέλεις να πας (εχει πινακιδα που λεει η καθε πλευρα προς τα πού πηγαίνει). Αυτό είναι εξαιρετικά βολικό και είναι εφικτό λόγω των πολλαπλών υπόγειων επιπέδων. Αντίστροφα, όταν πας να βγεις από το σταθμό προς την επιφάνεια, υπάρχουν πινακίδες που σου λέει από την κάθε κυλιόμενη σκάλα σε ποια πλευρά του δρόμου θα βγεις.
Βούλγαρη προς πανεπιστήμια έκανε χρονομετρημενα 11 λεπτά. Επίσης από ΝΣΣ προς Ελβετία έκανε περίπου 20 λεπτά χρονομετρημενα χωρίς την στάση πανεπιστήμια, οπότε κανονικά θα έκανε 21 λεπτά. Ο σταθμός πανεπιστήμια είχε κλείσει προσωρινά λόγω του αγώνα μπάσκετ Παοκ-Άρης. Το μετρό περασε προφανώς κανονικά από εκεί απλά προσπέρασε, δεν έκανε καθόλου στάση.
Κάρτα σήμερα δε γινόταν να βγάλεις επειδή είχε κολλήσει το συστημα τους, μου είπαν από αύριο και γενικά κάθε μέρα στα εκδοτήρια 09:00-21:00 (εκτός των σταθμών που κλείνουν τα εκδοτήρια 17:00).
Σου βγάζουν την κάρτα επιτόπου εκείνη την ώρα, σε βγάζουν φωτογραφία εκεί, και θέλει πασο-ταυτοτητα.
Οσο για το τέρμα που ρωτούσα, όταν φτάνει σε τερματικό σταθμό (νσσ, νέα ελβετια), στο μεγάφωνο λέει αποβιβασθειτε-disembark
Ωστόσο δε χρειάζεται να κατέβεις. Άλλωστε την ίδια στιγμή είναι απεξω πόσος κόσμος που θα επιβιβασθει στον ίδιο συρμό. Ο συρμός λοιπόν αυτό που κανει είναι να πηγαίνει ανάποδα αυτή τη φορά, δεν πηγαίνει πουθενα πιο πέρα για να κάνει αναστροφη, απλά αν πήγαινε από αριστερα προς τα δεξιά τώρα βάζει όπισθεν και πάει από δεξιά προς τα αριστερά. Απλά αυτό που κάνει είναι σε ένα σημείο λίγο αφότου ξεκινήσει από το τέρμα, είναι να κάνει αλλαγή ράγες switch σε ένα σημείο ώστε αν πχ είχε φτάσει στο τέρμα από τη δεξιά πλευρά τώρα να φεύγει αρχικά πάλι από την δεξιά αλλά με το switch πάει στην αριστερή πλευρά ώστε να τοποθετηθεί μόνιμα αριστερά από την πλευρά που τον περιμένουν στην επόμενη στάση προς τη νεα κατεύθυνση πλεον, την από δεξιά προς τα αριστερά. Ξέρω σας μπερδεψα, αλλά αν μείνετε τέρμα και συνεχισετε, θα το δείτε τι εννοώ αν κοιτάζετε προς τα εξω απο το παραθυρο τις ραγες κατω και θα καταλάβετε.
Τέλος η άλλη απορία μου για την κατεύθυνση και τις αποβαθρες, κατεβαίνεις από την επιφάνεια από όποια πλευρά θέλεις. Και οι δύο πλευρές συνενωνονται υπόγεια στο πρώτο υπόγειο επίπεδο, όπου έχει πολλές λωριδες σκάλες που κατεβαίνουν ακόμα πιο κάτω. Πηγαινοντας πιο κάτω βγαίνεις στο δεύτερο υπόγειο επίπεδο, ή ακόμα και τρίτο -ανάλογα σε τι βάθος είναι ο καθε σταθμός-, και εκεί είναι ένας διάδρομος στη μέση όπου δεξιά και αριστερά έχει από μία αποβάθρα, η μία πάει και η άλλη έρχεται, οπότε επιβιβαζεσαι σε όποια θέλεις ανάλογα σε ποια κατεύθυνση θέλεις να πας (εχει πινακιδα που λεει η καθε πλευρα προς τα πού πηγαίνει). Αυτό είναι εξαιρετικά βολικό και είναι εφικτό λόγω των πολλαπλών υπόγειων επιπέδων. Αντίστροφα, όταν πας να βγεις από το σταθμό προς την επιφάνεια, υπάρχουν πινακίδες που σου λέει από την κάθε κυλιόμενη σκάλα σε ποια πλευρά του δρόμου θα βγεις.
juste un instant
Επιφανές μέλος
Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32,244 μηνύματα.
02-12-24
00:05
Οι περισσότεροι πάντως κατέβηκαν στη στάση Αγίας Σοφίας αλλά και της Βενιζέλου του εμβληματικού σταθμού, όπου όλοι έμειναν έκθαμβοι από τον αρχαιολογικό χώρο και ταξίδεψαν στην ιστορία της Θεσσαλονίκης, πηγαίνοντας πίσω στον χρόνο ως και 2.500 χρόνια. Δεν είναι λίγοι και αυτοί που έκαναν και ολόκληρη τη διαδρομή, για την εμπειρία του ταξιδιού.
juste un instant
Επιφανές μέλος
Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32,244 μηνύματα.
02-12-24
07:14
Υποτίθεται ότι 280.000 ήταν το όριο. Άρα ξεπεράστηκε το όριο του crash test;
Tι είναι αυτό που οδήγησε τόσο κόσμο να πάρει το μετρό; Οι αντίξοες καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν έξω; Το ότι ήταν δωρεάν; Το ότι ήθελαν να δουν από κοντά το μοναδικό μετρό μουσείο στον κόσμο; Το ότι θέλαν να τεσταρουν πόσο και ποια στάση τους βολεύει;
nearos
Επιφανές μέλος
Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και επαγγέλλεται Συνταξιούχος. Έχει γράψει 8,839 μηνύματα.
02-12-24
07:55
Λεξη προς λεξη λες και βγηκε απο chatgpt η εκθεση λυκειοπαιδου.Tι είναι αυτό που οδήγησε τόσο κόσμο να πάρει το μετρό; Οι αντίξοες καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν έξω; Το ότι ήταν δωρεάν; Το ότι ήθελαν να δουν από κοντά το μοναδικό μετρό μουσείο στον κόσμο; Το ότι θέλαν να τεσταρουν πόσο και ποια στάση τους βολεύει
Χεστηκαν οι ελληνες για την πολιτιστικη κληρονομια τους, αν καταλαβαιναν το μεγαλειο της ιστοριας τους δε θα ψηφιζαν ατομα που την ξεφτιλιζουν την πουλανε και την εκμεταλλευονται
juste un instant
Επιφανές μέλος
Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32,244 μηνύματα.
02-12-24
08:21
Εντελώς δικό μου είναι μεσιέ. Επισης ερώτηση είναι. Ή καλύτερα, ερωτήσεις.Λεξη προς λεξη λες και βγηκε απο chatgpt η εκθεση λυκειοπαιδου.
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, επαγγέλλεται Ιστορικός και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 21,529 μηνύματα.
02-12-24
08:37
Αν το καταλάβαιναν δεν θα είχαν προκαλέσει τόσο μεγάλο όλεθρο στα αρχαία που βρίσκονται από κάτω. Αυτά τα περί μουσείου και μλκιες είναι ο,τι σώθηκε (και αυτό χάρη σε παρεμβάσεις φορέων). Στην Αγίας Σοφίας έγινε μεγάλη σφαγή που δεν την πρόλαβαν. Που και πάλι μέχρι και για την Βενιζέλου έχουν το απόλυτο θράσος να το παρουσιάζουν ως το απόλυτο κυβερνητικό έργο το ότι έγινε μουσείο. Τόσο θράσος. Αν δεν είχαν υπάρξει αντιδράσεις όλα θα είχαν πλακωθεί. Η Ναυαρίνου ας πούμε είναι χτισμένη όλη πάνω σε μνημεία. Τσιμεντώθηκαν τα πάντα επί Καραμανλή (του γέρου). Όσα αρχαία βλέπεις στην Ναυαρίνου είναι ό,τι απέμεινε.αν καταλαβαιναν το μεγαλειο της ιστοριας τους δε θα ψηφιζαν ατομα που την ξεφτιλιζουν την πουλανε και την εκμεταλλευονται
glayki
Περιβόητο μέλος
Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 5,535 μηνύματα.
02-12-24
09:14
Μην το ψάχνεις. Για αυτό ξεβολευτηκαν με την κακοκαιρία την χθεσινήΤο ότι ήταν δωρεάν
Lancelot
Περιβόητο μέλος
Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,261 μηνύματα.
02-12-24
09:28
Ψευδεσαι.Ίσα ίσα, οι Έλληνες τα άφησαν κοντά στο φυσικό τους περιβάλλον. Οι Ιταλοί τα ξηλωσαν σχεδόν ολα και τα έβαλαν σε μουσεία.
Οι Ιταλοί δεν ξήλωσαν τίποτα. Η σχολή Αδριανού παραμένει στη θέση της
Οι Έλληνες ήταν αυτοί που ξήλωσαν και τα τοποθέτησαν σε άλλο σημείο
archaios19
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και επαγγέλλεται Αρχαιολόγος. Έχει γράψει 982 μηνύματα.
02-12-24
10:25
Το μετρό της Θεσσαλονίκης είναι αναμφίβολα ένα απαραίτητο έργο για τους Θεσσαλονικείς. Έστω και λίγες μέρες να έχεις μείνεις στην πόλη καταλαβαίνεις το τεράστιο κυκλοφοριακό πρόβλημα. Ελπίζω να αποσυμφορηθεί κάπως η κατάσταση.
Για το ζήτημα των αρχαίων, δυστυχώς ο απλός κόσμος βρίσκεται σε πλήρη άγνοια για το έγκλημα που πραγματοποιήθηκε και μόνο οι αρχαιολόγοι γνωρίζουν την κατάσταση. Ωστόσο, με μία πρόχειρη ανάγνωση των ανακοινώσεων του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων κατανοεί ο καθένας τι πραγματικά συνέβη. Δεν πρόκειται για Μουσείο, ΕΠΟΥΔΕΝΙ. Οι σπουδαίες αρχαιότητες ξηλώθηκαν και επανατοποθετήθηκαν χωρίς να διατηρηθούν οι αρχικές συνθήκες εύρεσης και τα context ( για παράδειγμα η φυσική κλίση του Decumanus Maximus-Μέσης Οδού, ακόμη και η διατήρηση του φυσικού χρώματος του πλακών με τις οποίες λιθοστρώθηκε). Μιλάμε επίσης αρχαιότητες που, επιτρέψτε μου να πω ως αρχαιολόγος και μάλιστα Αθηναίος, ξεπερνούν τη σπουδαιότητα αυτών της Αθήνας, αλλά και πολλών ακόμη που έχουν εντοπιστεί στην ίδια τη Θεσσαλονίκη.
Επίσης, σχολιάζω ως απαράδεκτο να πραγματοποιήσει ξενάγηση η κυρία Μενδώνη. Είθισται να μιλούν οι αραχιολόγοι που ασχολήθηκαν με το έργο ή έστω η Προϊσταμένη της Εφορείας Πόλεως Θεσσαλονίκης και απλά η Υπουργός Πολιτισμού να παρίσταται φυσικά. Το ότι είναι αρχαιολόγος η Υπουργός δεν την κάνει ειδική σε ζητήματα Αρχαιολογίας της Θεσσαλονίκης.
Σε κάθε περίπτωση, μακάρι να διευκολύνει τους Θεσσαλονικείς! Αναμένω επίσης το Μουσείο Ανασκαφής που σκοπεύουν να δημιουργήσουν. Προσφάτως έγινε και στο Μουσείο Ακρόπολης για τα ευρήματα του Μετρό εδώ και ήταν πολύ σημαντική προσθήκη. Και τα κινητά ευρήματα από το Μετρό της Θεσσαλονίκης είναι πραγματικά σπουδαία, αρκεί να ρίξει κανείς μία ματιά στις αντίστοιχες ανακοινώσεις-πρακτικά του Αρχαιολογικού Έργου Μακεδονίας-Θράκης!
Για το ζήτημα των αρχαίων, δυστυχώς ο απλός κόσμος βρίσκεται σε πλήρη άγνοια για το έγκλημα που πραγματοποιήθηκε και μόνο οι αρχαιολόγοι γνωρίζουν την κατάσταση. Ωστόσο, με μία πρόχειρη ανάγνωση των ανακοινώσεων του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων κατανοεί ο καθένας τι πραγματικά συνέβη. Δεν πρόκειται για Μουσείο, ΕΠΟΥΔΕΝΙ. Οι σπουδαίες αρχαιότητες ξηλώθηκαν και επανατοποθετήθηκαν χωρίς να διατηρηθούν οι αρχικές συνθήκες εύρεσης και τα context ( για παράδειγμα η φυσική κλίση του Decumanus Maximus-Μέσης Οδού, ακόμη και η διατήρηση του φυσικού χρώματος του πλακών με τις οποίες λιθοστρώθηκε). Μιλάμε επίσης αρχαιότητες που, επιτρέψτε μου να πω ως αρχαιολόγος και μάλιστα Αθηναίος, ξεπερνούν τη σπουδαιότητα αυτών της Αθήνας, αλλά και πολλών ακόμη που έχουν εντοπιστεί στην ίδια τη Θεσσαλονίκη.
Επίσης, σχολιάζω ως απαράδεκτο να πραγματοποιήσει ξενάγηση η κυρία Μενδώνη. Είθισται να μιλούν οι αραχιολόγοι που ασχολήθηκαν με το έργο ή έστω η Προϊσταμένη της Εφορείας Πόλεως Θεσσαλονίκης και απλά η Υπουργός Πολιτισμού να παρίσταται φυσικά. Το ότι είναι αρχαιολόγος η Υπουργός δεν την κάνει ειδική σε ζητήματα Αρχαιολογίας της Θεσσαλονίκης.
Σε κάθε περίπτωση, μακάρι να διευκολύνει τους Θεσσαλονικείς! Αναμένω επίσης το Μουσείο Ανασκαφής που σκοπεύουν να δημιουργήσουν. Προσφάτως έγινε και στο Μουσείο Ακρόπολης για τα ευρήματα του Μετρό εδώ και ήταν πολύ σημαντική προσθήκη. Και τα κινητά ευρήματα από το Μετρό της Θεσσαλονίκης είναι πραγματικά σπουδαία, αρκεί να ρίξει κανείς μία ματιά στις αντίστοιχες ανακοινώσεις-πρακτικά του Αρχαιολογικού Έργου Μακεδονίας-Θράκης!
back2967
Διάσημο μέλος
Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,547 μηνύματα.
02-12-24
10:32
Το ότι ήθελαν να δουν πως είναι το μετρό.Χθες μπορεί να είχε και διπλάσιους από τους 200 χιλιάδες επισκέπτες που είχε προχθές; Αυτό λέει;
Υποτίθεται ότι 280.000 ήταν το όριο. Άρα ξεπεράστηκε το όριο του crash test;
Tι είναι αυτό που οδήγησε τόσο κόσμο να πάρει το μετρό; Οι αντίξοες καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν έξω; Το ότι ήταν δωρεάν; Το ότι ήθελαν να δουν από κοντά το μοναδικό μετρό μουσείο στον κόσμο; Το ότι θέλαν να τεσταρουν πόσο και ποια στάση τους βολεύει;
Υπάρχουν κάπου 1εκ κάτοικοι οι οποίοι για 40 χρόνια άκουγαν για μετρό και είχαν την πόλη εργοτάξιο με τρύπες και λαμαρίνες στο κέντρο για 20 χρόνια.
Ε τώρα που λειτούργησε θέλουν να δουν πως είναι.
Κάπου μετά τα Χριστούγεννα θα μπορείς να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα για το πόσοι θα το χρησιμοποιούν καθημερινά κατά μέσο όρο.
juste un instant
Επιφανές μέλος
Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 32,244 μηνύματα.
02-12-24
13:39
Την σχολή Αδριανού όχι, δεν αναφέρθηκα άλλωστε σε αυτήν. Τα άλλα ευρήματα όμως μια χαρά τα ξηλωσαν και είναι σε διάφορα ιταλικα μουσεία. Γκουγκλαρε το. Εμείς αντίθετα τα επανατοπετησαμε και έχουμε το μοναδικό μετρό μουσείο αυτού του είδους.Ψευδεσαι.
Οι Ιταλοί δεν ξήλωσαν τίποτα. Η σχολή Αδριανού παραμένει στη θέση της
Πάντως αμα δεν είχε κακοκαιρία που έσπασε χιλιάδες δέντρα στην πόλη, φαντάσου πόσοι θα πήγαιναν... Δεν τολμώ να το σκεφτώ.Το ότι ήθελαν να δουν πως είναι το μετρό.
Υπάρχουν κάπου 1εκ κάτοικοι οι οποίοι για 40 χρόνια άκουγαν για μετρό και είχαν την πόλη εργοτάξιο με τρύπες και λαμαρίνες στο κέντρο για 20 χρόνια.
Ε τώρα που λειτούργησε θέλουν να δουν πως είναι.
Κάπου μετά τα Χριστούγεννα θα μπορείς να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα για το πόσοι θα το χρησιμοποιούν καθημερινά κατά μέσο όρο.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 171 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- thenutritionist
- Friday_k
- Paragontas7000
- taketrance
- American Economist
- charmander
- fourkaki
- Unboxholics
- giannhs2001
- fmarulezkd
- chester20080
- Memetchi
- johnsala
- Ωρορα
- Kate1914
- rafaela11
- Sosstoss
- Scandal
- giorgos5002
- GeorgePap2003
- vasilis123321
- touvlo
- back2967
- AggelikiGr
- Reader
- Entropy24
- J.Cameron
- aggelosst9
- Jim175
- alexis.patrinos
- Libertus
- Jack of Spades
- A350
- camil
- userguest
- msk
- P.Dam.
- fockos
- Ryuzaki
- Totreno
- teoaenaos
- Joji
- phleidhs
- Μήτσος10
- tsiobieman
- Nala
- Debugging_Demon
- Wonderkid
- Drglitterstar
- Hased Babis
- NeosUser2023
- Hecticism
- MrT
- Αντικειμενικός
- bibliofagos
- User2350
- jj!
- donut_daddy
- jellojina
- Wilsongeo
- Fernando_A
- Esperos1
- hirasawayui
- ana.roi
- marww
- Alessandra Eliza
- KTr!
- ilias_21
- Athens2002
- Maynard
- Shadowban
- aggorf
- Δροσουλίτης
- Meow
- synthnightingale
- bigthor
- AK-92
- Ilma
- Εχέμυθη
- tslef8
- alexd99
- ggl
- ougka pougka
- parrot/παπαγάλος
- i11i1i1i1ii1i1i
- Mt73
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.