#cancel_efood

Θα ξαναχρησιμοποιήσετε την εφαρμογή;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 43)
  • Ναι

    Ψήφοι: 15 34.9%
  • Όχι

    Ψήφοι: 18 41.9%
  • Δεν ξέρω

    Ψήφοι: 10 23.3%

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.


H ανακοίνωση του efood προς κάποιους riders που έληγε η σύμβασή τους προκάλεσε κύμα αρνητικών σχολίων στα social media και στην αξιολόγηση της εφαρμογής στο playstore. Aρκετοί μπαίνουν στη διαδικασία να σβήσουν τα δεδομένα τους και να διαγράψουν την εφαρμογή.

Ποια είναι η άποψή σας για το θέμα. Θα εξακολουθήσετε να χρησιμοποιείτε την εφαρμογή (αν την χρησιμοποιείτε) ;
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Όπως μου είπε και ένας φίλος μου χθες που δουλεύει στην εταιρία και βρίσκεται σε υψηλό διοικητικο κλιμακιο, η αλλά σε freelancing των ντελιβεραδων τους παρέχει καλύτερες αποδοχές από πριν.
 

Skiyo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο George αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,815 μηνύματα.
Θα εξακολουθήσετε να χρησιμοποιείτε την εφαρμογή (αν την χρησιμοποιείτε) ;
Μόνο για να βλέπω τι φαγητά έχουν και θα παίρνω τηλέφωνο το μαγαζί.
Εγώ παραγγέλνω ντελιβέρυ σπάνια 1-2 φορές το μήνα αλλά προσπάθω πάντα να δίνω καλό τιπ 1-2 ευρώ ανάλογα με την παραγγελία.
Όπως μου είπε και ένας φίλος μου χθες που δουλεύει στην εταιρία και βρίσκεται σε υψηλό διοικητικο κλιμακιο, η αλλά σε freelancing των ντελιβεραδων τους παρέχει καλύτερες αποδοχές από πριν.
Ναι αλλά έτσι οι μισθωτοί χάνουν τα δώρα, το επίδομα άνεργιας, τις μέρες άδειας εκτός αν κάνω λάθος.
 

dum dum boy

Διάσημο μέλος

Ο Θανάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,877 μηνύματα.
δεν χρησιμοποιώ efood και γενικά ντελίβερυ. αν θέλω κάτι, πάω και το παίρνω μόνος μου.
ελπίζω κάποια στιγμή να καταργηθεί αυτή η απάνθρωπη εργασία δια νόμου, τουλάχιστον η εκτέλεσή της με μηχανάκια και να αντικατασταθούν με μικρά ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. ξεφτίλα δλδ. έχουμε φτάσει να παραγγέλνουμε ένα καφέ με ντελίβερι. δλδ ντρέπομαι να αντικρίσω τον ντελιβερά.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,773 μηνύματα.
Κανονικά οι εταιρείες έπρεπε να τους παρέχουν πυραύλους. Αλλιώς να κλείσουν. Κι ας πάει η ανεργία στο 40%.
 

dum dum boy

Διάσημο μέλος

Ο Θανάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,877 μηνύματα.
Κανονικά οι εταιρείες έπρεπε να τους παρέχουν πυραύλους. Αλλιώς να κλείσουν. Κι ας πάει η ανεργία στο 40%.

δεν τους παρέχουν τίποτα. με δικό τους μηχανάκι είναι οι περισσότεροι, κατά προτίμηση χωρίς συμπλέκτη, ώστε στο αριστερό χέρι να κρατάνε τους φρέντο.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,773 μηνύματα.
Κανονικά έπρεπε μόνο οι εργαζόμενοι που έχουν δική τους λιμουζίνα να εργάζονται.
 

dum dum boy

Διάσημο μέλος

Ο Θανάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,877 μηνύματα.
κανονικά έπρεπε να τηρούνται κάποιοι κανόνες ασφάλειας και ανθρώπινων συνθηκών εργασίας, που να τα χρεώνεται η εταιρεία.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,773 μηνύματα.
Κανονικά έπρεπε όλοι οι πολίτες να πετάξουν τα μηχανάκια τους και να μετακινούνται με λιμουζίνες.
Όσοι δεν έχουν, δε θα πρεπε να εργάζονται. Θα τους δυσκόλευε λίγο στους στενούς χώρους αλλά όλα είναι μια συνήθεια. Τελεία και παύλα. Τι όχι;
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,604 μηνύματα.
Κανονικά έπρεπε όλοι οι πολίτες να πετάξουν τα μηχανάκια τους και να μετακινούνται με λιμουζίνες.
Όσοι δεν έχουν, δε θα πρεπε να εργάζονται. Τελεία και παύλα. Τι όχι;
Γιατί ψυχούλα δεν αναφέρεσαι στον εκβιασμό ή freelancer ή απόλυση ;
Γιατί ψυχούλα δεν αναφέρεσαι στο νόμο Χατζηδάκη που επικαλείται η εταιρία.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Όπως μου είπε και ένας φίλος μου χθες που δουλεύει στην εταιρία και βρίσκεται σε υψηλό διοικητικο κλιμακιο, η αλλά σε freelancing των ντελιβεραδων τους παρέχει καλύτερες αποδοχές από πριν.
Δεν ισχύει. Δουλεύεις χωρίς ασφάλεια την οποία πληρώνει ο διανομέας. Δηλαδή έχουμε μετακίνηση κόστους στον εργαζόμενο με το ίδιο κέρδος για τον εργοδότη.
 

dum dum boy

Διάσημο μέλος

Ο Θανάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,877 μηνύματα.
Κανονικά έπρεπε όλοι οι πολίτες να πετάξουν τα μηχανάκια τους και να μετακινούνται με λιμουζίνες.
Όσοι δεν έχουν, δε θα πρεπε να εργάζονται. Θα τους δυσκόλευε λίγο στους στενούς χώρους αλλά όλα είναι μια συνήθεια. Τελεία και παύλα. Τι όχι;

το μηχανάκι είναι για να πεταχτείς μια βόλτα κάπου, να πας για ένα καφέ.
όχι για να βγάλεις 8ωρο μες το κρύο και την βροχή.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,773 μηνύματα.
Με λιμουζίνες βέβαια θα υπήρχε μια επιβάρυνση στις τιμές για τους καταναλωτές. Αλλά σίγουρα δεν θα ήταν διπλάσιες.
Όσοι εργαζόμενοι δεν έχουν άδεια αυτοκινήτου ας βρουν άλλη δουλειά.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ναι αλλά έτσι οι μισθωτοί χάνουν τα δώρα, το επίδομα άνεργιας, τις μέρες άδειας εκτός αν κάνω λάθος.
Ποια δώρα μωρέ, δεν υπάρχουν δώρα, μικτές αποδοχές λέγονται. Είτε μισθωτος είτε ελεύθερος τις μικτές αποδοχές σου κοιτάς και αποφασίζεις.

Ο ελεύθερος επαγγελματίας δεν έχει άδειες, διότι είναι... ελεύθερος. Αν θες μια μέρα δουλεύεις, αν δεν θες δεν δουλεύεις. Μπλοκάκι έχεις και χρεώνεις ανάλογα με τις ώρες που δούλεψες.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,604 μηνύματα.
Με λιμουζίνες βέβαια θα υπήρχε μια επιβάρυνση στις τιμές για τους καταναλωτές. Αλλά σίγουρα δεν θα ήταν διπλάσιες.
Όσοι εργαζόμενοι δεν έχουν άδεια αυτοκινήτου ας βρουν άλλη δουλειά.
ο εκβιασμός απόλυση ή freelancer δεν σε ακουμπάει σαν άλλο κομματόσκυλο.

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ποια δώρα μωρέ, δεν υπάρχουν δώρα, μικτές αποδοχές λέγονται. Είτε μισθωτος είτε ελεύθερος τις μικτές αποδοχές σου κοιτάς και αποφασίζεις.

Ο ελεύθερος επαγγελματίας δεν έχει άδειες, διότι είναι... ελεύθερος. Αν θες μια μέρα δουλεύεις, αν δεν θες δεν δουλεύεις. Μπλοκάκι έχεις και χρεώνεις ανάλογα με τις ώρες που δούλεψες.
Μα πριν δεν δούλευαν με μπλοκάκι, αλλά ήταν μισθωτοί. Αυτή είναι η ειδοποιός διαφορά και επίσης ότι υπάρχει εκβιασμός από την εταιρία για απόλυση.
 

dum dum boy

Διάσημο μέλος

Ο Θανάσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,877 μηνύματα.
Με λιμουζίνες βέβαια θα υπήρχε μια επιβάρυνση στις τιμές για τους καταναλωτές. Αλλά σίγουρα δεν θα ήταν διπλάσιες.
Όσοι εργαζόμενοι δεν έχουν άδεια αυτοκινήτου ας βρουν άλλη δουλειά.

υπάρχουν αυτοκίνητα, που δεν χρειάζονται άδεια οδήγησης.
 

Paragontas7000

Διάσημο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 2,589 μηνύματα.
Ουτε εγω παραγγελνω ντελιβερι συχνα και προτιμαω να παω να παιρνω το φαγητο μονος μου(εννοειται δεν τρεχω τον ντελιβερα για ενα καφε).Αλλα τωρα με το τζερτζελο που εχει γινει λεω σιγα σιγα να ξεκινησω να χρησιμοποιω το app.Αγαπαμε οτι σας ποναει.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν ισχύει. Δουλεύεις χωρίς ασφάλεια την οποία πληρώνει ο διανομέας. Δηλαδή έχουμε μετακίνηση κόστους στον εργαζόμενο με το ίδιο κέρδος για τον εργοδότη.

Αδερφέ ο ελεύθερος αυτασφαλιζεται, γι αυτό και χρεώνει μεικτά και περισσότερα από το μισθωτο. Κάποιοι προγραμματιστες πχ δουλεύουν ως ελεύθεροι και όχι ως υπάλληλοι. Επίσης σαν ελεύθερος αν δεν κάνω λάθος μπορείς να περνάς στα έξοδα σου αποδείξεις, όπως ο επιχειρηματίας και γλιτώνεις έτσι φόρο.

Είναι απλά ένας διαφορετικός τρόπος εργασίας και αν συμφέρει ή όχι εξαρτάται πάντα από την περίπτωση.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,604 μηνύματα.
Κάποιοι τους προτιμούν εντελώς αεργους. Ο.Κ.
Με τόση ανάπτυξη όλοι από ένα μπλοκάκι. Αφού τα λένε οι άριστοι όλοι με μπλοκάκια.
Μην επιβαρυνθεί ο εργοδότης με επιπλέον έξοδα όπως ασφάλιση, αλλά να διατηρήσει το ίδιο κέρδος.

:whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever: :whatever:
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top