Άγγελος
Επιφανές μέλος
το ξερω,,δεν ειμαι τοοοσο ρομαντικοςΟι φιλανθρωπίες είναι απλώς ένα προσωπείο για φοροαπαλλαγές και ξέπλυμα μαύρου χρήματος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ψαραδέλλη
Διάσημο μέλος
Στο λογω της τιμης μου , ακομα και να ειχα τεραστια περιουσια θα την αξιοποιουσα σε πιο ουσιωδη πραγματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tsarachaf
Περιβόητο μέλος
Με μια γρηγορη ματια στα υπολοιπα ποστ ειδα οτι οι περισσοτεροι παιζετε με τις λεξεις. Τι ειναι ακριβως ηθικο , τι ειναι πολυτελεια κτλ και αναζητατε ακριβεις ορισμους . Λετε ολα αυτα ειναι υποκειμενικα κτλ. Οπα οπα. Υπαρχει υποκειμενισμος ή ζηλεια ή δεν ξερω κι εγω τι αλλο ,οταν βλεπεις πχ μια τυπισσα να βγαινει απο ενα μαγαζι εχοντας αγορασει ενα φουλαρι Burberry αξιας 700 ευρω ή μια τσαντα Louis Vuitton αξιας 1.500 ευρω? Τι θα πει δλδ αφου τα 'χει, ας τα ξοδεψει οπως θελει. Ειναι δικαιωμα της. Οχι ρε παιδια δεν ειναι δικαιωμα της, αν θελει να λεγεται ανθρωπος. Δεν μπορεις να ξοδευεις τοσα χρηματα για τοσο ευτελη πραγματα απο τη στιγμη που τοσος κοσμος πειναει.Πρεπει να εισαι εκτος τοπου και χρονου δλδ. Δεν εξηγειται αλλιως. Τι λεμε τωρα? Εχουμε χασει καθε νοημα ανθρωπινης αξιοπρεπειας μου φαινεται. Καποια πραγματα δυστυχως δεν ειναι σχετικα. Λυπαμαι. Οφειλεις να βοηθας.Καποιες αγορες πραγματικα ειναι εξωφρενικες. Πώς δλδ να το δουμε υποκειμενικα το θεμα? Δλδ οταν ζει μια οικογενεια διπλα σου που δεν εχει να τα'ι'σει τα παιδια της και εσυ πας και πετας τα λεφτα σου για να αγορασεις ενα ζευγαρι παπουτσια αξιας 1.000 ευρω αυτο δεν ειναι ανηθικο? Γιατι εχεις δυο επιλογες. Ή να βοηθησεις την οικογενεια αυτη ή να κανεις το καπριτσιο σου. Επιλεγεις τη δευτερη επιλογη και μου λετε να το δω υποκειμενικα , οτι ο καθενας εχει διαφορετικες ηθικες αξιες? Πως δλδ να το δουμε αλλιως? Δεν γινεται. Απλα δεν γινεται. Τις ιδιες ακριβως αποψεις ειχα και προ κρισης και ουδεμια σχεση εχουν με την παροιμια "Οσα δε φτανει η αλεπου , τα κανει κρεμασταρια".
Στο λογω της τιμης μου , ακομα και να ειχα τεραστια περιουσια θα την αξιοποιουσα σε πιο ουσιωδη πραγματα.
Επειδή έχει παρατραβήξει αυτό το θέμα με το ανήθικο. Θα συμφωνήσω κι εγώ. Είναι ανήθικο λοιπόν. Αυτομάτως, είμαστε όλοι ανήθικοι. Πέρα για πέρα. Γιατί; Εμείς καθόμαστε στο γραφείο μας, στον καναπέ μας, στο κρεβάτι μας και αμπελοφιλοσοφούμε για το πόσο ηθικό είναι να ξοδεύουμε στο ίντερνετ, ενώ κάποιοι-όχι πολύ μακριά, στο απέναντι πεζοδρόμιο- πεινάνε, δεν έχουν σπίτι να μείνουν, πεθαίνουν από το κρύο, αν πάω και πιο μακριά θα γίνει χαμός με τα παραδείγματα-βλ. Africa. Και πριν πεταχτεί κάποιος έξυπνος να μου πει ότι η πρόσβαση στο ίντερνετ θεωρείται βασικό αγαθό πλέον και όχι είδος πολυτελείας, θα του πω αυτό να πάει να το πει σ' αυτόν που του ζήτησε 50λεπτο προχθες ή χθες ή οποτεδήποτε.
Εγώ είμαι έτοιμος να παραδεχτώ ότι είμαι ανήθικος υπό αυτό το πρίσμα, οι υπόλοιποι ηθικολόγοι είστε;
Που θέλω να καταλήξω; Όλα αυτά είναι απολύτως σχετικά. Οπότε αντί να πάμε να βάλουμε ταμπέλες, δεν πάμε καλύτερα να κοιτάξουμε πως θα καλυτερέψουμε τις ζωούλες μας και αν θέλουμε να βοηθήσουμε κάποιον να το κάνουμε όπως μπορούμε, αντί να καθόμαστε να κράζουμε αυτήν που αγόρασε φουλάρι Burberry κι αυτόν που πήρε Ferrari;; Λέω εγώ τώρα. Όσο δεν το κάνει εις βάρος σου ή κάποιου άλλου(που κι εκεί φταίει κι αυτός που το ανέχεται κυρίως), σπαταλάμε αδίκως τον χρόνο και το διαδικτυακό μας σάλιο.
Και στην τελική, ποιος σας είπε ότι οι άνθρωποι είναι καλοί; Υπάρχουν και καλοί άνθρωποι και ρεμάλια και λαμόγια και κλέφτες και δολοφόνοι και εκμεταλλευτές και βιαστές και ό,τι άλλο μπορεί κανείς να φανταστεί. Δεν είμαστε ούτε καλοί, ούτε κακοί επειδή είμαστε άνθρωποι. Είμαστε απλώς αυτό που είμαστε.-
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Isiliel
Επιφανές μέλος
Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά περί λογικής και συναισθήματος όμως δεν ανέλυσες καθόλου την άλλη πλευρά.Χαχαχα προκλητικό λέει.
Το προκλητικό αναφέρεται πάντα στο συναίσθημα και όχι στην λογική.
Αν κάτσω με εναν γυρο μπροστά σε έναν αστεγο και αρχισω να τρωω και να βογκαω από την νοστιμιά,ναι ειναι προκλητικό.ΝΙΩΘΕΙ πως θέλει και αυτός!
Αν περάσει μια 40αρα ντυμένη πιο νεανικά,οι άλλες 40αρες θα την πουν προκλητική διότι θα ΝΙΩΣΟΥΝ πως δεν έχουν τα κότσια να το κάνουν οι ίδιες όσο και να το ηθελαν.
Αν μια μόνη σαν το λεμόνι δει ένα ζευγάρι να φιλιέται μπροστά της παθιασμένα θα χαρακτηρίσει το σκηνικό προκλητικό,επειδή η ίδια ΝΙΩΘΕΙ την αναγκη να έχει και αυτη κάποιον.
Και για να επανέλθω στο θέμα,αν ενας μεσος ανθρωπος δει έναν εκατομμυριούχο δίπλα του με την ferrari του θα θεωρήσει το σκηνικό προκλητικό,όχι γιατί είναι,ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΕΡΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ.Υπερισχύει η ζήλια,η μισαλοδοξία,η κακία και η παιδιάστικη συμπεριφορά.Η ωριμότητα κανει πως δεν υπάρχει,ή καλύτερα πως δεν θέλει να υπάρχει.
Γιατί το δύσκολο είναι να μετριάσεις το συναίσθημα.Η λογική θέλει κόπο.Για αυτό και μας κυβερνάει το συναίσθημα.Γιατί βαριέσε να ασχοληθείς με τον ιδιο σου τον εαυτό.Η φοβάσαι.
Ειναι απλά τα πράγματα.
Πώς νιώθει ή τι σκέφτεται ένας εκατομμυριούχος όταν περνάει με τη ferrari του δίπλα από έναν άστεγο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ciela
Πολύ δραστήριο μέλος
ή είναι ανηθικο ή όχι.
απλα τωρα μας κανει πιο μεγαλη εντυπωση γιατί βλεπουμε φατσα φορα τα χαλια μας και τα σαθρα πιστευω μας.
και οχι δεν ειναι ανηθικο με τη στενη εννοια αλλα με μια ευρεια εννοια, όταν δε βλέπουμε τους εαυτούς μας αποκομμένους από το περιβάλλον μας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ψαραδέλλη
Διάσημο μέλος
Επειδή έχει παρατραβήξει αυτό το θέμα με το ανήθικο.Θα συμφωνήσω κι εγώ. Είναι ανήθικο λοιπόν. Αυτομάτως, είμαστε όλοι ανήθικοι. Πέρα για πέρα. Γιατί; Εμείς καθόμαστε στο γραφείο μας, στον καναπέ μας, στο κρεβάτι μας και αμπελοφιλοσοφούμε για το πόσο ηθικό είναι να ξοδεύουμε στο ίντερνετ, ενώ κάποιοι-όχι πολύ μακριά, στο απέναντι πεζοδρόμιο- πεινάνε, δεν έχουν σπίτι να μείνουν, πεθαίνουν από το κρύο, αν πάω και πιο μακριά θα γίνει χαμός με τα παραδείγματα-βλ. Africa. Και πριν πεταχτεί κάποιος έξυπνος να μου πει ότι η πρόσβαση στο ίντερνετ θεωρείται βασικό αγαθό πλέον και όχι είδος πολυτελείας, θα του πω αυτό να πάει να το πει σ' αυτόν που του ζήτησε 50λεπτο προχθες ή χθες ή οποτεδήποτε.
Εγώ είμαι έτοιμος να παραδεχτώ ότι είμαι ανήθικος υπό αυτό το πρίσμα, οι υπόλοιποι ηθικολόγοι είστε;
Που θέλω να καταλήξω; Όλα αυτά είναι απολύτως σχετικά. Οπότε αντί να πάμε να βάλουμε ταμπέλες, δεν πάμε καλύτερα να κοιτάξουμε πως θα καλυτερέψουμε τις ζωούλες μας και αν θέλουμε να βοηθήσουμε κάποιον να το κάνουμε όπως μπορούμε, αντί να καθόμαστε να κράζουμε αυτήν που αγόρασε φουλάρι Burberry κι αυτόν που πήρε Ferrari;; Λέω εγώ τώρα. Όσο δεν το κάνει εις βάρος σου ή κάποιου άλλου(που κι εκεί φταίει κι αυτός που το ανέχεται κυρίως), σπαταλάμε αδίκως τον χρόνο και το διαδικτυακό μας σάλιο.
Και στην τελική, ποιος σας είπε ότι οι άνθρωποι είναι καλοί; Υπάρχουν και καλοί άνθρωποι και ρεμάλια και λαμόγια και κλέφτες και δολοφόνοι και εκμεταλλευτές και βιαστές και ό,τι άλλο μπορεί κανείς να φανταστεί. Δεν είμαστε ούτε καλοί, ούτε κακοί επειδή είμαστε άνθρωποι. Είμαστε απλώς αυτό που είμαστε.-
Το ερωτημα του θρεντ ειναι συγκεκριμενο: "Ειναι σωστο να ξοδευει καποιος αλογιστα σε καιρο κρισης"?
Μην αναφερεις ακραια παραδειγματα για καποιον που του περισσευουν 35 ψωροευρουλακια το μηνα για να εχει ιντερνετ. Καταλαβαινεις για τι ακριβως περιπτωσεις μιλαμε.Δεν ειπαμε να γινουμε ολοι ιεραποστολοι και να κανουμε ασκητικη ζωη μην εχοντας καμια υποτυπωδη ανεση στη ζωη μας. Μιλαμε (εγω τουλαχιστον) για ακραιες αγορες και πολυτελειες. Και αυτα δεν ειναι σχετικα. Τι ηθικολογικο βρισκεις σε αυτο που λεω? Μην παιζουμε με τις λεξεις παλι. Εσυ προσωπικα , το βρισκεις ή δεν το βρισκεις ανηθικο (βαλε οποια αλλη λεξη θες :ανηθικο, κακο, υπερβολικο , ανουσιο , αρνητικο , εγωιστικο κτλ) το παραδειγμα που εφερα για καποια πχ που αγοραζει παπουτσια αξιας 1.000 ευρω?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dark_kronos
Επιφανές μέλος
Και αν συκωσει χειροφρενο η αγορα τι θα γινει;
Αυτα τα δυο ερωτημα νομιζω απαντουν στο αν ειναι ηθικο....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ciela
Πολύ δραστήριο μέλος
δε μπορω να το αποκρυσταλλωσω αυτη τη στιγμη αλλα δε σας φαινεται παραξενο?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ψαραδέλλη
Διάσημο μέλος
το να πουλιεται ενα φουλαρι 700 ευρω παντως κατι δειχνει για την κοινωνια μας...
δε μπορω να το αποκρυσταλλωσω αυτη τη στιγμη αλλα δε σας φαινεται παραξενο?
Και ξερεις ποιο ειναι το θεμα? Να πω οτι αξιζαν και τα χρηματα παει στο καλο. Αλλα δυστυχως δεν πληρωνεις αυτο που παιρνεις αλλα τη φιρμα και το ενοικιο του καταστηματαρχη. Ειχα δει ενα μακο μικροσκοπικο μπλουζακι , ενα κομματι υφασμα ηταν τιποτα παραπανω και αν θυμαμαι καλα ειχε καπου 300 ευρω. Τι να λεμε τωρα?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ciela
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Wild τα απαντησε ολα τελικά;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος
εχουμε ολοι ευθυνες για την οικονομικη κατασταση στην κινα πχ και τους μισθους πειναςΕγώ είμαι έτοιμος να παραδεχτώ ότι είμαι ανήθικος υπό αυτό το πρίσμα
ναι εχουμε,οσο εχουμε παρει εστω και ενα φτηνο made in china προιον..
και το οτι αναγνωριζουμε τα λαθη ειναι καλο,και ας μην μπορουμε να τα διορθωσουμε ,..
φταιμε ως μελη μια παγκοσμιας κοινωνιας
μιλαμε για ψυχικο προβλημα ματαιοδοξιας..ενα κομματι υφασμα ηταν τιποτα παραπανω και αν θυμαμαι καλα ειχε καπου 300 ευρω. Τι να λεμε τωρα?
προιοντα που ανεβαζουν τιμη απλα για να πουλανε γιατι ως φτηνα δεν θα τα περνανε..
παρανοια..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
WhiteDrum
Διάσημο μέλος
. Υπαρχει υποκειμενισμος ή ζηλεια ή δεν ξερω κι εγω τι αλλο ,οταν βλεπεις πχ μια τυπισσα να βγαινει απο ενα μαγαζι εχοντας αγορασει ενα φουλαρι Burberry αξιας 700 ευρω ή μια τσαντα Louis Vuitton αξιας 1.500 ευρω? Τι θα πει δλδ αφου τα 'χει, ας τα ξοδεψει οπως θελει. Ειναι δικαιωμα της. Οχι ρε παιδια δεν ειναι δικαιωμα της, αν θελει να λεγεται ανθρωπος. Δεν μπορεις να ξοδευεις τοσα χρηματα για τοσο ευτελη πραγματα απο τη στιγμη που τοσος κοσμος πειναει.Πρεπει να εισαι εκτος τοπου και χρονου δλδ. Δεν εξηγειται αλλιως. Τι λεμε τωρα? Εχουμε χασει καθε νοημα ανθρωπινης αξιοπρεπειας μου φαινεται. Καποια πραγματα δυστυχως δεν ειναι σχετικα. Λυπαμαι. Οφειλεις να βοηθας.
Την επόμενη φορά που θα αγοράσεις κάποιο gadget (από κινητό τηλέφωνο ως και τηλεκοντρόλ) ή καλλυντικά ή έστω ένα πακέτο τσιγάρα, επειδή ακριβώς δεν σου χρειάζονται να σκεφτείς εκείνη την στιγμή ότι ο Ουμπόμπε στην Αφρική δεν έχει ΝΕΡΟ. Και μην θεωρήσεις γελοία την αντιστοιχία, το ίδιο πράγμα λέμε αλλά σε διαφορετικές κλίμακες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ψαραδέλλη
Διάσημο μέλος
Την επόμενη φορά που θα αγοράσεις κάποιο gadget (από κινητό τηλέφωνο ως και τηλεκοντρόλ) ή καλλυντικά ή έστω ένα πακέτο τσιγάρα, επειδή ακριβώς δεν σου χρειάζονται να σκεφτείς εκείνη την στιγμή ότι ο Ουμπόμπε στην Αφρική δεν έχει ΝΕΡΟ. Και μην θεωρήσεις γελοία την αντιστοιχία, το ίδιο πράγμα λέμε αλλά σε διαφορετικές κλίμακες.
Θα αναγκαστω για αλλη μια φορα να επαναλαβω το ιδιο πραγμα:
"Δεν ειπαμε να γινουμε ολοι ιεραποστολοι και να κανουμε ασκητικη ζωη μην εχοντας καμια υποτυπωδη ανεση στη ζωη μας. Μιλαμε (εγω τουλαχιστον) για ακραιες αγορες και πολυτελειες."
Δεν λεμε να μην αγοραζεις τιποτα. Αλλα να αγοραζεις φθηνα πραγματα που απλα εξυπηρετουν το σκοπο σου χωρις να θελεις να πουλησεις μουρη. Πχ οχι το πιο ακριβο καλλυντικο, οχι το πιο ακριβο πακετο τσιγαρα , οχι τα πιο ακριβα παπουτσια. Τι δεν καταλαβαινεις?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
θεωρώ ανήθικο κάποιος να ξοδεύει τόσα λεφτά (ακόμα κι αν τα έχει) σε καιρό κρίσης.
To παραδωξο ειναι οτι ο ΜΟΝΟΣ τροπος να ξεπεραστει μια τετοια κριση ΕΙΝΑΙ το ξοδεμα.
Ξοδευεις λεφτα σε ρουχα η πωλητρια εχει μισθο η οποια ξοδευει λεφτα σε σουβλακια οποτε ο σουβλατζης εχει μισθο που θα στειλει το παιδι του φροντηστιριο οποτε ο καθηγητης θα εχει μισθο κτλ.
Απο την αλλη κρατας τα λεφτα σε ενα κομποδεμα κατω απο το κρεβατι και ΚΑΝΕΝΑΣ δεν εχει λεφτα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Isiliel
Επιφανές μέλος
Συμφωνώ!To παραδωξο ειναι οτι ο ΜΟΝΟΣ τροπος να ξεπεραστει μια τετοια κριση ΕΙΝΑΙ το ξοδεμα.
Πού οδηγεί λοιπόν η κατάσταση στην οποία μειώνονται οι μισθοί και αυξάνονται οι τιμές των προϊόντων;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Στην καλλιέργεια γης, γιατί από ψώνια δεν ...Συμφωνώ!
Πού οδηγεί λοιπόν η κατάσταση στην οποία μειώνονται οι μισθοί και αυξάνονται οι τιμές των προϊόντων;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
νυχτολούλουδο
Δραστήριο μέλος
Συμφωνώ!
Πού οδηγεί λοιπόν η κατάσταση στην οποία μειώνονται οι μισθοί και αυξάνονται οι τιμές των προϊόντων;
στην εξαθλιωση ολων μας...ή μαλλον του λαου...και οχι της αριας φυλης των πολιτκων μας,που δοξα την siemens φαγανε..φαγανε...και εχουν να φανε...και θα εχουν να φανε...εις τους αιωνες των αιωνων...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συμφωνώ!
Πού οδηγεί λοιπόν η κατάσταση στην οποία μειώνονται οι μισθοί και αυξάνονται οι τιμές των προϊόντων;
Στην θεωρια αυτο που συμβαινει ειναι το εξις:
μειωμενοι μισθοι->μειωμενο κοστος παραγωγης->μειωμενο κοστος προιοντος->επενδυσεις απο το εξωτερικο λογο μικροτερου κοστους (δηλαδη μεγαλυτερη ανταγωνιστικοτητα)->αναπτυξη->αυξηση μισθων->μετατροπη της παραγωγικης διαδικασιας απο χειρονακτικη εργασια σε καινοτομια και παρωχη υπηρεσιων.
Στην πραξη αυτο που συμβαινει ειναι το εξις:
Μειωμενοι μισθοι->μικροτερα εσωδα για τις επιχειρησεις->απολυσεις->αυξηση της ανεργειας->ακομα μικροτερο ποσο χρηματων στην αγορα->ακομα μικροτερα εσωδα για τις επιχειρησεις->αυξηση τιμης πρωιοντων για την επιβιωση της επιχειρησης->ακομα μικροτερη αγοραστικη ικανοτητα του πολιτη->ακομα μικροτερα εσωδα για της επιχειρησεις->αυξηση της ανεργειας κτλ κτλ
Καλως η κακος ο τροπος να σπασει η παραπανω αλυσηδα ειναι το ανθρωπινο κεφαλαιο. Η μορφωση, η γνωση, η καινοτομια, η εργατικοτητα, η αποφασιστικοτητα, η θεληση και φυσικη η ανοχη της κακουχιας.
Ο αλλος τροπος ειναι αυτος που εκανε η ελλαδα το 85, το 96 το 2004....Δηλαδη δανειζομαστε ακομα περισοτερα, κρυβουμε το προβλημα κατω απο το χαλι και περιμενουμε τα παιδια μας να το λυσουν.
και θα εχουν να φανε...εις τους αιωνες των αιωνων...
Μηπως εχουμε χασει λιγακι τις αναλογιες? Οκ ο πολιτικος ειναι μπινες, καμια διαφωνια σε αυτο. Εχει μεζονετα στο κολωνακι και βιλα στην εκαλη. Ενω εσυ τι εχεις ενα διαρακι στην καλιθεα...
ΟΜΩΣ, επι τις ουσιας δεν εχεις και ΤΟΣΟ μεγαλη διαφορα απο τον πολιτικο, και οι δυο εχετε φαι στο τραπεζι σας, και οι δυο εχετε λαπτοπ με προσβαση στο ιντερνετ, καθαρο νερο, ζεστη, ρουχα και ιατροφαρμακευτικη περιθαλψη.
Για δες εδω τωρα:
Αυτο σημβαινει 4 ωρες με το αεροπλανο μακρια απο εσενα.
Συνεπως οκ, μπινες ο πολιτικος, αλλα ο μεσος σομαλος θα μπορουσε να πει ακριβως τα ιδια για σενα μονο πυ αυτος θα εχει οντως δικιο δεν θα ειναι ενας αχαρηστος ενηλικος με το μυαλο ενος εφηβου που αναμασαει τηλεοπτικες παπαρολογιες απο την ανεση του καναπε του.
Ετσι δεν ειναι...?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νωεύς
Τιμώμενο Μέλος
Στην θεωρια ...
...όμως υπάρχουν και τα οριακά (της πραγματικότητας)!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Isiliel
Επιφανές μέλος
Στην θεωρια αυτο που συμβαινει ειναι το εξις:
μειωμενοι μισθοι->μειωμενο κοστος παραγωγης->μειωμενο κοστος προιοντος->επενδυσεις απο το εξωτερικο λογο μικροτερου κοστους (δηλαδη μεγαλυτερη ανταγωνιστικοτητα)->αναπτυξη->αυξηση μισθων->μετατροπη της παραγωγικης διαδικασιας απο χειρονακτικη εργασια σε καινοτομια και παρωχη υπηρεσιων.
Στην πραξη αυτο που συμβαινει ειναι το εξις:
Μειωμενοι μισθοι->μικροτερα εσωδα για τις επιχειρησεις->απολυσεις->αυξηση της ανεργειας->ακομα μικροτερο ποσο χρηματων στην αγορα->ακομα μικροτερα εσωδα για τις επιχειρησεις->αυξηση τιμης πρωιοντων για την επιβιωση της επιχειρησης->ακομα μικροτερη αγοραστικη ικανοτητα του πολιτη->ακομα μικροτερα εσωδα για της επιχειρησεις->αυξηση της ανεργειας κτλ κτλ
Καλως η κακος ο τροπος να σπασει η παραπανω αλυσηδα ειναι το ανθρωπινο κεφαλαιο. Η μορφωση, η γνωση, η καινοτομια, η εργατικοτητα, η αποφασιστικοτητα, η θεληση και φυσικη η ανοχη της κακουχιας.
Όταν η θεωρία (που θέλουν να μας επιβάλλουν δια της βίας), απέχει τόσο πολύ από την πράξη (που καθημερινά όλοι βιώνουμε), τότε κανένα ανθρώπινο κεφάλαιο δεν μπορεί να μας βγάλει από την κρίση, αφού θα θυσιαστεί στο βωμό μιας θεωρίας που πρακτικά δεν λειτουργεί.
Εξάλλου, τις κακουχίες τις αντέχουμε για πολύ αν δεν συνοδεύονται από εξευτελισμό [...]
~Alain De Botton - Περί του κοινωνικού Στάτους -σ.16
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 10 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.