Εθνικοσοσιαλισμός και σοσιαλισμός

lkjhgfdsa

Δραστήριο μέλος

Ο lkjhgfdsa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Τραπεζικός υπάλληλος. Έχει γράψει 736 μηνύματα.
Πραγματικα ειναι γελοιο να κατηγορεις τον καπιταλισμο για στρατιωτικες επεμβασεις. Πολεμους διεξαγουν τα κρατη
Ξέρεις τι είναι γελοίο; Το να παραβλέπεις τη χρησιμότητα που έχει το κράτος για τη διατήρηση της εξουσίας των καπιταλιστών.

--------------------

Κατά τα άλλα, όσοι αδυνατείτε να ξεχωρίσετε το σοσιαλισμό από τον ναζισμό ή βρίσκετε απλά κάποιες μικροδιαφορές, έχετε μπλέξει τη βούρτσα με την πούτσα.

Αλλά είναι αναμενόμενο λόγω του βλάκα τρολοOP. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
για μένα είναι οι 2 χειρότερες πολιτικά ιδεολογίες αλλά 1α είναι ο εθνικοσοσιαλισμός η χειρότερη και μετά ο κομμουνισμός
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GiorgosAsi

Δραστήριο μέλος

Ο GiorgosAsi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 781 μηνύματα.
Τα εθνη δεν εχουν δικαιωματα, επειδη δεν υπαρχουν. Ουτε οι δημοκρατιες υπαρχουν, ουτε τα κρατη. Το μονο που υπαρχει ειναι ανθρωποι και αυτοι μοναχα θα επρεπε να εχουν δικαιωμστα. Πραγματικα ειναι γελοιο να κατηγορεις τον καπιταλισμο για στρατιωτικες επεμβασεις. Πολεμους διεξαγουν τα κρατη (δηλαδη μικρες ομαδες ανθρωπων) τα οποια εχουν προσβαση δια της βιας τοσο στα χρηματα (φορος) αλλα και στους ιδιους τους πολιτες (επιστρατευση). Εξηγησε μου σε παρακαλω πως διεξαγει ο καπιταλισμος πολεμους διχως την κρατικη μηχανη.

φιλε η πιστη στον αγνο καπιταλισμο σε εχει κανει τυφλο.Απλα δεν υπαρχει αγνος καπιταλισμος ουτε αγνος κομμουνισμος χωρις την ιστορικη του εκφραση.Δεν ξεκοβοντε αυτα τα δυο.Αν θες να σωσεις την ατομικη ταυτοτητα,γνωρισε την κοινωνικη ψυχολογια που λεει οτι ο ανθρωπος κανει ομαδες.Οταν ο ανθρωπος κανει ομαδες κανει και κοινωνιες και εκει δημιουργειται η εννοια του πολιτη.Οταν δεν υπαρχει πολιτης υπαρχει υπηκοος.Ο πολιτης οριζεται κατα αριστοτελη αυτος που ειναι ικανος να αρχει και αρχεται.Κρατος ειναι ενα συνολο νομων και κανονων.Κυβερνηση ειναι λευκη εντολη απο τους πολιτες στη γνωστη δημοκρατια δηλαδη που δημιουργηθηκε στην Αγγλια.Η πραγματικη που δημιουργηθηκε στην αρχαια ελλαδα οπου εχει ελευθερους πολιτες.Και παμε τωρα στην ατομικη ταυτοτητα και η οποια προσπαθει να σωσει ο νεοφιλελευθερισμος,αλλα οι ταυτοτητες ενος ανθρωπου ειναι πολλες τοσες πολλες που απλα θα τον φτωχυνει.Λοιπον αρχικα η ελευθερια.Η ελευθερια του καπιταλισμου ειναι η αρνητικη ελευθερια κατα HObs : [c/p] Ο Μπερλίν όρισε την αρνητική όψη της ελευθερίας (όπως ο όρος «ελευθερία» χρησιμοποιήθηκε από τον Τόμας Χομπς[3]) ως απουσία εξαναγκασμού ή παρέμβασης μέσω ιδιωτικής δράσης πρακτόρων, από ένα εξωτερικό κοινωνικό σώμα. Επίσης την όρισε ως ένα σχετικά πρόσφατο πολιτικό ιδεώδες, το οποίο επανεμφανίστηκε στα τέλη του 17ου αιώνα, μετά την αργή και άναρθρη γέννησή του κατά τα αρχαίες διδασκαλίες του σοφιστή Αντιφώντα, τη μαθητεία των Κυρηναϊκών και του Οτάνη μετά το θάνατο του ψευδο-Σμέρδη[4].

Παμε τωρα στη θετικη ελευθερια η οποια πηγαζει απο την εννοια του πολιτη απο την Αθηναιων πολιτεια του αριστοτελη και αυτη η ελευθερια εχει μια λεξη η οποια δεν μπορει να διαχωριστει απο το ιστορικο γιγνεσθαι της Αρχαιας Ελλαδας και αυτη ειναι η λεξη αυτονομια. Αυτονομια δηλαδη ατομικη κοινωνικη εθνικη. Παμε [c/p] Η θετική ελευθερία μπορεί να γίνει κατανοητή ως η κυριαρχία επί του εαυτού και περιλαμβάνει το ρόλο κάποιου στην επιλογή του ποιος κυβερνά την κοινωνία, της οποίας είναι μέλος. έννοια της θετικής ελευθερίας από τον ορισμό του Αριστοτέλη για την ιδιότητα του πολίτη, η οποία ιστορικά προκύπτει από τον κοινωνικό ρόλο των ελεύθερων ανδρών στην Αθήνα της κλασικής περιόδου: ήταν, η ελευθερία επιλογής των αρχόντων τους που είχε παραχωρηθεί στους πολίτες και είχε επαινεθεί κατά τρόπο διάσημο από τον Περικλή. η άνευ όρων αποδοχή της αρνητικής ελευθερίας έχει ως συνέπεια την ανισότητα τόσο στο οικονομικό όσο και στο πολιτικό και στο ηθικό πεδίο - κατά συνέπεια την ακύρωση και της θετικής ελευθερίας.

Επισης να τονισω για τον καπιταλισμο οτι εχει αναλυθει ως το συστημα που εμπεριεχει τη λεγομενη φυσικη επιλογη του Δαρβινου,ενω ειναι κατασκευασμα δηλαδη με φαντασιακη δημιουργικη στερεοτητα βεβαια στους θεσμους του,ειναι ζουγκλα!

Θα επανελθω

Τα εθνη δεν εχουν δικαιωματα, επειδη δεν υπαρχουν. Ουτε οι δημοκρατιες υπαρχουν, ουτε τα κρατη. Το μονο που υπαρχει ειναι ανθρωποι και αυτοι μοναχα θα επρεπε να εχουν δικαιωμστα. Πραγματικα ειναι γελοιο να κατηγορεις τον καπιταλισμο για στρατιωτικες επεμβασεις. Πολεμους διεξαγουν τα κρατη (δηλαδη μικρες ομαδες ανθρωπων) τα οποια εχουν προσβαση δια της βιας τοσο στα χρηματα (φορος) αλλα και στους ιδιους τους πολιτες (επιστρατευση). Εξηγησε μου σε παρακαλω πως διεξαγει ο καπιταλισμος πολεμους διχως την κρατικη μηχανη.

Ξεκιναμε με το τι ειναι το εθνος.Εθνος ειναι ενα συνολο ενα κυτταρο αυτου του πλανητη.Ειναι ενα συνολο συνειδησης της κοινωνιας.Τωρα εαν θες να μαθεις τι ειναι συνειδηση της κοινωνιας και γιατι εμεις οι δυο εχουμε ιδια κοινωνικα ψυχολογικα αρχετυπα θα πρεπει να ανατρεξεις στην ψυχολογια.Εθνος ειναι φορεας ελευθεριας της συλλογικης δημιουργιας.Τα αρχετυπα πανε τοσο πισω οσο το γιατι η εβδομαδα εχει 7 μερες.Γιατι ο μονοθειστικος Αβραμης επλασε το κοσμο σε 7 μερες.Τοσο παλια ειναι.

Τωρα κρατος επισης ειπαμε ειναι ενα συνολο νομων και κανονων.Δεν υπαρχει για να σε εχει ελευθερο αλλα υπαρχει για να μην σε βρει το χειροτερο κακο.Αρα το ερωτημα ειναι τι κρατος?Τωρα το πως ο καπιταλισμος διεξαγει πολεμους ψαξε το τι εστι ιμπεριαλισμος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Τωρα κρατος επισης ειπαμε ειναι ενα συνολο νομων και κανονων.Δεν υπαρχει για να σε εχει ελευθερο αλλα υπαρχει για να μην σε βρει το χειροτερο κακο.Αρα το ερωτημα ειναι τι κρατος?Τωρα το πως ο καπιταλισμος διεξαγει πολεμους ψαξε το τι εστι ιμπεριαλισμος.

Αν ο ιμπεριαλισμός είναι προϊόν του καπιταλισμού τότε προφανώς και δεν θα υπήρχε ιμπεριαλισμός πριν την εμφάνιση του καπιταλιστικού συστήματος. Ο Κύρος, ο Αλέξανδρος, ο Καίσαρας, ο Τζεκινγκς Χαν μάλλον για τουρισμό πήγαιναν στις άλλες χώρες και όχι για ιμπεριαλισμό.

φιλε η πιστη στον αγνο καπιταλισμο σε εχει κανει τυφλο.

Επειδή βλέπω σ'αρέσουν οι αρχαίοι, διάβασε και την αλληγορία με την σπηλιά του Πλάτωνα. Ταιριάζει απόλυτα στην περίπτωση.


Απλα δεν υπαρχει αγνος καπιταλισμος ουτε αγνος κομμουνισμος χωρις την ιστορικη του εκφραση.Δεν ξεκοβοντε αυτα τα δυο.Αν θες να σωσεις την ατομικη ταυτοτητα,γνωρισε την κοινωνικη ψυχολογια που λεει οτι ο ανθρωπος κανει ομαδες.Οταν ο ανθρωπος κανει ομαδες κανει και κοινωνιες και εκει δημιουργειται η εννοια του πολιτη.Οταν δεν υπαρχει πολιτης υπαρχει υπηκοος.Ο πολιτης οριζεται κατα αριστοτελη αυτος που ειναι ικανος να αρχει και αρχεται.Κρατος ειναι ενα συνολο νομων και κανονων.Κυβερνηση ειναι λευκη εντολη απο τους πολιτες στη γνωστη δημοκρατια δηλαδη που δημιουργηθηκε στην Αγγλια.Η πραγματικη που δημιουργηθηκε στην αρχαια ελλαδα οπου εχει ελευθερους πολιτες.Και παμε τωρα στην ατομικη ταυτοτητα και η οποια προσπαθει να σωσει ο νεοφιλελευθερισμος,αλλα οι ταυτοτητες ενος ανθρωπου ειναι πολλες τοσες πολλες που απλα θα τον φτωχυνει.Λοιπον αρχικα η ελευθερια.Η ελευθερια του καπιταλισμου ειναι η αρνητικη ελευθερια κατα HObs : [c/p] Ο Μπερλίν όρισε την αρνητική όψη της ελευθερίας (όπως ο όρος «ελευθερία» χρησιμοποιήθηκε από τον Τόμας Χομπς[3]) ως απουσία εξαναγκασμού ή παρέμβασης μέσω ιδιωτικής δράσης πρακτόρων, από ένα εξωτερικό κοινωνικό σώμα. Επίσης την όρισε ως ένα σχετικά πρόσφατο πολιτικό ιδεώδες, το οποίο επανεμφανίστηκε στα τέλη του 17ου αιώνα, μετά την αργή και άναρθρη γέννησή του κατά τα αρχαίες διδασκαλίες του σοφιστή Αντιφώντα, τη μαθητεία των Κυρηναϊκών και του Οτάνη μετά το θάνατο του ψευδο-Σμέρδη[4].

Δεν μιλάω για αγνότητα καπιταλισμού, ούτε για τίποτα σχετικό. Μιλάω για δύο διαφορετικές οντότητες. Η μία είναι το σύστημα της ελεύθερης αγοράς που είναι ένας τρόπος διαχείρισης των περατών πόρων του πλανήτη και ο άλλος είναι το κράτος, το οποίο είναι ένα σύστημα εξουσιασμού των ανθρώπων με την χρήση της βίας. Το να λες ότι η ελεύθερη αγορά δημιουργεί μονοπώλια, καταπίεση και σχέσεις εξουσίας μεταξύ των ανθρώπων είναι λοιπόν τελείως άτοπο, διότι αυτά δεν πηγάζουν από την αγορά, αλλά από τις επιδράσεις του κράτους στην αγορά. Αν θες να μελετήσεις ένα σύστημα και να δεις τι επιδράσεις έχει στην κοινωνία πρέπει να το μελετήσεις μόνο του. Και ναι ξέρω πως δεν υπάρχει πλήρως ελεύθερη αγορά στον πλανήτη και παντού υπάρχει κράτος, αλλά ακόμη και αν μελετήσεις αυτές τις δύο οντότητες ως σύστημα, θα δεις πως στις χώρες όπου το κράτος περιορίζεται, έχουμε τεράστια ανάπτυξη στην οικονομία, στην προσωπική ελευθερία, κτλ. Αντιθέτως όσο το κράτος έχει μεγάλη δύναμη (καλή ώρα η Ελλάδα) τόσο πιο δυσλειτουργική γίνεται η κοινωνία, τόσο από άποψη οικονομίας όσο και από άποψη ελευθερίας.


Παμε τωρα στη θετικη ελευθερια η οποια πηγαζει απο την εννοια του πολιτη απο την Αθηναιων πολιτεια του αριστοτελη και αυτη η ελευθερια εχει μια λεξη η οποια δεν μπορει να διαχωριστει απο το ιστορικο γιγνεσθαι της Αρχαιας Ελλαδας και αυτη ειναι η λεξη αυτονομια. Αυτονομια δηλαδη ατομικη κοινωνικη εθνικη. Παμε [c/p] Η θετική ελευθερία μπορεί να γίνει κατανοητή ως η κυριαρχία επί του εαυτού και περιλαμβάνει το ρόλο κάποιου στην επιλογή του ποιος κυβερνά την κοινωνία, της οποίας είναι μέλος. έννοια της θετικής ελευθερίας από τον ορισμό του Αριστοτέλη για την ιδιότητα του πολίτη, η οποία ιστορικά προκύπτει από τον κοινωνικό ρόλο των ελεύθερων ανδρών στην Αθήνα της κλασικής περιόδου: ήταν, η ελευθερία επιλογής των αρχόντων τους που είχε παραχωρηθεί στους πολίτες και είχε επαινεθεί κατά τρόπο διάσημο από τον Περικλή. η άνευ όρων αποδοχή της αρνητικής ελευθερίας έχει ως συνέπεια την ανισότητα τόσο στο οικονομικό όσο και στο πολιτικό και στο ηθικό πεδίο - κατά συνέπεια την ακύρωση και της θετικής ελευθερίας.

Η θετική ελευθερία δεν είναι ελευθερία. Το να έχεις το δικαίωμα να επιλέγεις ποιος σε εξουσιάζει δεν σε καθιστά ελεύθερο, σε καθιστά απλά σκλάβο με επιλογές. Για να καταλάβεις τι εστί ελευθερία και ηθική δεν χρειάζεται να κάνεις quote τον Αριστοτέλη και τον Hobs. Χρειάζεται απλά να ξεκινήσεις από απλές παραδοχές και να χτίσεις πάνω τους. Η πρώτη παραδοχή είναι πως όλοι οι άνθρωποι πρέπει να έχουν τα ίδια δικαιώματα. Έτσι γεννιούνται τα αρνητικά δικαιώματα, δηλαδή κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα να μην τον σκοτώσουν, να μην τον κλέψουν, να μην τον αναγκάσουν να κάνει κάτι παρά τη θέλησή του. Αν δεν συμφωνείς με κάποιο από τα παραπάνω (που ξέρω ότι συμφωνείς) τότε είσαι υπέρ της δουλείας. Επειδή όμως κάθε άνθρωπος πρέπει να έχει τα ίδια δικαιώματα δεν μπορείς να εισάγεις θετικά δικαιώματα. Δεν μπορείς να πεις, πως κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα να ταϊστεί. Διότι αν το πεις αυτό, σημαίνει πως κάποιος άλλος πρέπει να εξαναγκαστεί να τον ταΐσει, πράγμα που αντιβαίνει στο αρνητικό του δικαίωμα να μην εξαναγκάζεται σε πράξεις που δεν θέλει.

Όταν τώρα είσαι υπέρ του κράτους, είσαι και υπέρ της φορολογίας, η οποία είναι κλοπή και εξαναγκασμός. Όταν το κράτος παίρνει από εσένα 1000 ευρώ για να τα δώσει σε εμένα επειδή εγώ έχω το δικαίωμα να φάω χωρίς να δουλέψω, αυτό γίνεται χωρίς τη θέλησή σου, άρα είναι κλοπή και εξαναγκασμός. Φυσικά η ηθική του ορθολογισμού δεν χρησιμοποιείται πουθενά. Παντού χρησιμοποιείται η ηθική του συναισθηματισμού και του παραλόγου. Γι'αυτό γελάω όταν ακούω ρήσεις όπως "Το κράτος προστατεύει τα ανθρώπινα δικαιώματα", όταν το κράτος είναι ο βασικός παράγοντας παραβίασής τους.

Θα σχολιάσω επίσης και την αναφορά σου στον Δαρβινισμό γιατί αυτό το πράγμα το ακούω πάρα πολύ συχνά. Καταρχάς για να ξέρουμε όλοι για πιο πράγμα μιλάμε, δαρβινικό σύστημα, είναι ένα σύστημα όπου οι οργανισμοί που είναι πιο καλά προσαρμοσμένοι στο περιβάλλον τους επιβιώνουν και αναπαράγονται περισσότερο. Σύμφωνα με τον παραπάνω ορισμό, ο καπιταλισμός είναι ένα δαρβινικό σύστημα, αλλά guess what δαρβινικά είναι επίσης και όλα τα υπόλοιπα συστήματα όπως ο σοσιαλισμός. Η διαφορά βρίσκεται στο πια ανθρώπινα χαρακτηριστικά επιβιώνουν σε κάθε σύστημα. Στον καπιταλισμό οι καλύτερα προσαρμοσμένοι είναι οι πιο ευφυείς, οι πιο εργατικοί, οι πιο κοινωνικοί και οι λιγότερο άπληστοι (διότι ο καπιταλισμός είναι το σύστημα όπου για να πλουτίσεις πρέπει να καλύψεις τις ανάγκες του συνανθρώπου σου). Αντίθετα σε ένα κρατικό/σοσιαλιστικό σύστημα σαν το Ελληνικό όπου το κράτος κλέβει χρήματα από μια μερίδα του πληθυσμού για να τα δώσει σε μια άλλη, οι οργανισμοί που είναι καλύτερα προσαρμοσμένοι είναι οι τεμπέληδες, οι υποτακτικοί στην εξουσία, οι κουτοπόνηροι και οι κλέφτες (καθώς το αναδιανεμητικό σύστημα είναι zero sum game, για να πάρει κάποιος κάτι πρέπει να το χάσει ο άλλος). Διαλέγεις λοιπόν και παίρνεις.

Επισης να τονισω για τον καπιταλισμο οτι εχει αναλυθει ως το συστημα που εμπεριεχει τη λεγομενη φυσικη επιλογη του Δαρβινου,ενω ειναι κατασκευασμα δηλαδη με φαντασιακη δημιουργικη στερεοτητα βεβαια στους θεσμους του,ειναι ζουγκλα!

Η ελεύθερη αγορά καμία σχέση δεν έχει με ζούγκλα. Είναι απόλυτα αυτορυθμιζόμενο σύστημα όπου κάθε άνθρωπος έχει τα ίδια δικαιώματα και κρίνεται ανάλογα με το πόσο συνεισφέρει στην κάλυψη των αναγκών του κοινωνικού συνόλου. Ζούγκλα είναι το σύστημα που ζεις αυτή τη στιγμή, όπου υπάρχουν 1.000.000 διαφορετικοί νόμοι, είσαι στο έλεος του άρχοντα σου, μπορείς να χάσεις τις οικονομίες και τους κόπους μιας ζωής επειδή ο τάδε άρχοντας το αποφάσισε και όποιο λαμόγιο έχει κονέ με το συγκεκριμένο άρχοντα σου κάθεται στο σβέρκο θες δεν θες. Ας μην μιλάμε λοιπόν για την ζούγκλες όταν ζούμε ήδη σε μία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GiorgosAsi

Δραστήριο μέλος

Ο GiorgosAsi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 781 μηνύματα.
Διαφωνουμε σε ολα σχεδον,ειναι απολυτη η διαφωνια μας,εγω εχω καταληξει οτι η ελευθερια ειναι απολυτα συνυφασμενη με την ισοτητα.Ειναι ενα νομισμα με δυο οψεις.Δεν μπορεις να τα ξεχωρισεις.Προς τα εκει στρεφω τις δυναμεις μου.Πισω απο τον απο τα λογια σου βλεπω τον Max Stirner και τον αναρχοφιλελευθερισμο γενικα...εγω ειμαι με τους εργατικους labor party
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Θα ήταν πιο χρήσιμο να αναφέρεις το πως κατέληξες εκεί, μέσα από μια σειρά λογικών βημάτων, ξεκινώντας από μια γενικά αποδεκτή αρχή, όπως έκανα παραπάνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GiorgosAsi

Δραστήριο μέλος

Ο GiorgosAsi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 781 μηνύματα.
Ναι εχεις δικιο,αλλα επειδη προχωρησαμε πολυ θεωρητικα, θα χαθουμε στη θεωρια,εγω λεω αυτο εσυ αυτο,και ειναι διαμαχες ιστορικες που κρατανε χρονια.
Γενικα πρωτα κοιτας αυτο που θελεις να πετυχεις στο ειδικο,κοιτας τι συνεπειες εχει και μετα καταληγεις στο γενικο .Στην κοινωνια,η οικονομια η πολιτικη επιστημη και η φιλοσοφια δεν εχουν απολυτες αληθειες,αλλα πραγματιστικες συνεπειες.Δεν ειμαι κατα της ελευθερης οικονομιας απλα ακολουθω ενα αλλο ρευμα οπως σου ειπα το Φιλελευθερο Αριστερο Μαρξιστικο(οχι κομμουνιστικο),γιατι γενικα πιστευω οτι εκει πρεπει να διοχετευσουμε τις δυναμεις μας για να πετυχουμε ισοτητα και ελευθερια που ειναι τα ζητουμενα μου.Τωρα τι ειδος κρατους θα προκυψει και τι διαχειρηση των μεσων παραγωγης εχουμε ακομα μελλον,αυτα θα τα δουνε τα δισσεγγονα μας και εαν.

Ας μπουνε κιαλλοι στη συζηση...μπας και εξειδικευτει λιγο,να παμε στη γενια μας και το τι τραβαει απο τον εθνικοσοσιαλισμο και τον σοσιαλισμο οπως αυτος παρουσιαζεται στην καθημερινοητα.Το τι εχει προσφερει κτλ

καλα αναφερθηκαν οσα αναφερθηκαν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PeterTheGreat

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Staphylococcus aureus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 923 μηνύματα.
Η εξειδίκευση μας έφαγε. Πάντα στην ηθική πρέπει να ξεκινάς από τις γενικές αρχές και μετά να ψάχνεις υποπεριπτώσεις και πως επηρεάζονται. Άνθρωπος που συμφωνεί ότι η βία από άνθρωπο σε άνθρωπο είναι ανήθικη δεν μπορεί να στηρίζει οτιδήποτε παρά την απόλυτα ελεύθερη αγορά, καθώς κάθε άλλο σύστημα βασίζεται στην χρήση της βίας.

Η ισότητα που θες δεν μπορεί να επιτευχθεί χωρίς βία, το αντίθετο της ελευθερίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ναι εχεις δικιο,αλλα επειδη προχωρησαμε πολυ θεωρητικα, θα χαθουμε στη θεωρια,εγω λεω αυτο εσυ αυτο,και ειναι διαμαχες ιστορικες που κρατανε χρονια.
Γενικα πρωτα κοιτας αυτο που θελεις να πετυχεις στο ειδικο,κοιτας τι συνεπειες εχει και μετα καταληγεις στο γενικο .Στην κοινωνια,η οικονομια η πολιτικη επιστημη και η φιλοσοφια δεν εχουν απολυτες αληθειες,αλλα πραγματιστικες συνεπειες.Δεν ειμαι κατα της ελευθερης οικονομιας απλα ακολουθω ενα αλλο ρευμα οπως σου ειπα το Φιλελευθερο Αριστερο Μαρξιστικο(οχι κομμουνιστικο),γιατι γενικα πιστευω οτι εκει πρεπει να διοχετευσουμε τις δυναμεις μας για να πετυχουμε ισοτητα και ελευθερια που ειναι τα ζητουμενα μου.Τωρα τι ειδος κρατους θα προκυψει και τι διαχειρηση των μεσων παραγωγης εχουμε ακομα μελλον,αυτα θα τα δουνε τα δισσεγγονα μας και εαν.

Ας μπουνε κιαλλοι στη συζηση...μπας και εξειδικευτει λιγο,να παμε στη γενια μας και το τι τραβαει απο τον εθνικοσοσιαλισμο και τον σοσιαλισμο οπως αυτος παρουσιαζεται στην καθημερινοητα.Το τι εχει προσφερει κτλ

καλα αναφερθηκαν οσα αναφερθηκαν

Από το γενικό πας στο ειδικό όμως και όχι το αντίθετο. Για να χτίσεις ένα σπίτι πρώτα κάνεις το γενικό σχέδιο, φτιάχνεις το σκαρί και μετά τα επιμέρους τμήματα. Δεν ξεκινάς χτίζοντας ένα τοίχο και όπου μας βγάλει. Προσωπικά δεν κατανοώ τι ακριβώς σημαίνει φιλελεύθερος αριστερός μαρξισμός, σαν να λέμε ένα άσπρο μαύρο χαρτί? Γενικώς αυτό που καταλαβαίνω με τις θεωρίες περί φιλελεύθερου αριστερού μαρξισμού είναι ότι είναι ένα συνονθύλευμα αντιφατικών αντιλήψεων κάτω από ένα πέπλο ισότητας - ελευθερίας. Σου είπα να μου εξηγήσεις που βασίζεται η ιδεολογία που υποστηρίζεις με λογικά βήματα και μου λες ότι θα χαθούμε στο θεωρητικό κομμάτι...

Δεν μπορώ να συνεχίσω την συζήτηση γιατί ούτε αποδέχεσαι αυτά που λέω, αλλά ούτε και δίνεις αντεπιχειρήματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GiorgosAsi

Δραστήριο μέλος

Ο GiorgosAsi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 781 μηνύματα.
Ξερεις τι συμβαινει τωρα?
Βια ειναι ολη η γενια μου που εχει μεταναστευσει μακρια απο τις οικογενειες τους,για αυτους που ορκιζονται στο ευαγγελιο του νεοφιλελευθερισμου και του μισανθρωπισμου,

βια ειναι ο Ελληνας που γεννηθηκε στην ελλαδα ,εκανε οικογενεια με δυο παιδια και δουλευει 10 ωρες τη μερα για 500 ευρω,να καρπωνονται αλλοι την υπεραξια της δουλειας να μην εχει καμια προσβαση στη ληψη οργανωτικων αποφασεων στην εταιρεια του,να μην ειναι μετοχος ο ιδιος αλλα καποιοι που δεν εχουνε πατησει ποτε το ποδι τους στην εταιρεια αυτη ουτε εχουν περασει απεξω και αυτου να του εχουν κοψει το ρευμα και το νερο τρεις φορες σε ενα χρονο ενω αυτος δουλευει και βγαζει ασπροπροσωπη την εταιρεια στα εργα με διπλασιο ωραριο απο το κανονικο ενω ο ιδιος προσπαθει να ζει στο νοικι και να καλυψει τις ιδιες αναγκες που εχουν ολοι.Η εταιρεια να τον βαζει να υπογραφει εγγραφα οτι πληρωνεται πολυ παραπανω και εαν μιλησει θα χασει τη δουλεια του,γιατι η εταιρεια δηλωνει πληρωμες 2 εκατομμυρια και πληρωνει πραγματικα 200.000 και κανει ξεπλυμα.Να μην εχει ουτε ενα εργασιακο δικαιωμα,και εαν δηλωθει οτι εχει παιδια θα τον απολυσουν γιατι πολυ απλα αυξανεται συμφωνα με την εθνικη συλλογικη ο μισθος κατα 50-60 ευρω.Το κερδος ειναι αμειλικτο.
και θα το ξαναλεω αν παιρναμε ολοι χιλια ευρω θα πεταγαμε απο τη χαρα μας ολοι.
Καλωςηλθες στην ευρωπη ολα ειναι πραγματικη ιστορια τα παραπανω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καλά, τρία πουλάκια κάθονται. Ήξερα ότι κάπου εκεί θα καταλήξει η συζήτηση. Ας απαντήσω λοιπών αναλόγως. Αφού μια τέτοια εταιρία μπορεί και κάνει όλα αυτά στο παρόν σύστημα, σημαίνει πως το κράτος που υποτίθεται είναι υπεύθυνο για την προστασία του εργαζόμενου από τέτοιες εταιρίες έχει αποτύχει πλήρως το σκοπό του. Ας δώσουμε λοιπόν και άλλη εξουσία στο κράτος γιατί απέδειξε πόσο καλά την διαχειρίζεται ήδη. Ο ορισμός της τρέλας είναι να κάνεις το ίδιο πράγμα και να περιμένεις διαφορετικά αποτελέσματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GiorgosAsi

Δραστήριο μέλος

Ο GiorgosAsi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 781 μηνύματα.
ληψη του ζητουμενου σου κανεις.Μισεις το κρατος και τα ριχνεις σε αυτο,αλλα οπως και εγω σαν φιλελευθερος δεν θελω περισσοτερο κρατος,εγω σου λεω οτι ειναι πολλα περισσοτερα πραγματα οπως η οργανωτικη δομη στα μεσα παραγωγης ,η υπεραξια που καρπωνεται απο τους μετοχους ενω θα επρεπε να καρπωνεται απο τους εργαζομενους,η συλλογικη διαχειρηση των μεσων και τα λοιπα.Εκει που εσυ βλεπεις ελευθερια εγω βλεπω πληρη εκδημοκρατισμο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Τι εμποδίζει τους εργαζόμενους να γίνουν μέτοχοι και να έχουν ουσιαστικό έτσι λόγο στην οργάνωση της επιχείρησης? Ή μήπως ο εκδημοκρατισμός που λες θα γίνει δια της βίας με το να πάρουν δηλαδή οι εργαζόμενοι στα χέρια τους τις επιχειρήσεις που άλλοι έχουν πληρώσει για να γίνουν?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PeterTheGreat

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Staphylococcus aureus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 923 μηνύματα.
ληψη του ζητουμενου σου κανεις.Μισεις το κρατος και τα ριχνεις σε αυτο,αλλα οπως και εγω σαν φιλελευθερος δεν θελω περισσοτερο κρατος,εγω σου λεω οτι ειναι πολλα περισσοτερα πραγματα οπως η οργανωτικη δομη στα μεσα παραγωγης ,η υπεραξια που καρπωνεται απο τους μετοχους ενω θα επρεπε να καρπωνεται απο τους εργαζομενους,η συλλογικη διαχειρηση των μεσων και τα λοιπα.

Δεν μπορείς να είσαι φιλελεύθερος και να πρεσβεύεις την βία.

Όλα αυτά περί 'υπεραξίας' δεν υφίστανται: η αξία είναι σχετική και όχι απόλυτη. Αν πιστεύει ο εργαζόμενος ότι τον εκμεταλλεύονται, μπορεί να βρει άλλους χίλιους ομοϊδεάτες του και να ανοίξουν μία επιχείρηση που την οργανώνουν συλλογικά, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να ασκήσει βία στον πρώην εργοδότη του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lkjhgfdsa

Δραστήριο μέλος

Ο lkjhgfdsa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Τραπεζικός υπάλληλος. Έχει γράψει 736 μηνύματα.
Γιατί πετάτε σάχλες χωρίς να ξέρετε για τι μιλάτε; Ξεχασμένε, δεν έχεις ακούσει καν ποια είναι η έννοια του ιμπεριαλισμού στη λενινιστική βιβλιογραφία και φαίνεται.
Μήπως να σχολιάσω και το άλλο για το ότι "θα πληρώνεις το φαγητό του άλλου"; Σοβαρά; Εσένα ποιος θα σου πληρώνει το φαγητό, το ηλεκτρικό, την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, την παιδεία κλπ; Δίνεις και παίρνεις, ιδανικά, ό,τι χρειάζεσαι, ενώ εργάζεσαι και εσύ ο ίδιος (κάτι που στο σοσιαλισμό είναι δια νόμου υποχρεωτικό). Αυτό θα συμβαίνει στην κομμουνιστική (όχι σοσιαλιστική-κομμουνιστική) κοινωνία. Και αν σου φαίνεται αυτή φανταστική/ουτοπική, guess what, και η κοινωνία που θέλεις εσύ, το ίδιο είναι.

Τα υπόλοιπα δεν τα σχολιάζω καν, είναι ένας γνωστός αχταρμάς που επαναλαμβάνεις συνέχεια.

BTW, και κατά των κρατών και υπέρ της ΕΕ, δε γίνεται.
Δεν μπορείς να είσαι φιλελεύθερος και να πρεσβεύεις την βία.
No true Scotsman? Really?
Αν πιστεύει ο εργαζόμενος ότι τον εκμεταλλεύονται, μπορεί να βρει άλλους χίλιους ομοϊδεάτες του και να ανοίξουν μία επιχείρηση που την οργανώνουν συλλογικά, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να ασκήσει βία στον πρώην εργοδότη του.
1) Ο εργαζόμενος δε μπορεί εγγενώς να βρει κάποιον που δεν τον εκμεταλλεύεται, λόγω της έννοιας της υπεραξίας που αμφιβάλλω αν έχεις διαβάσει ποτέ.
2) Ο εργαζόμενος μπορεί κάλλιστα, παρόλα αυτά, να οργανωθεί για να ασκήσει βία, ακριβώς, στους εργοδότες, στην αστική τάξη.
3) Αυτό το ηλίθιο και ανυπόστατο επιχείρημα του "να ανοίξει επιχείρηση" μου κάθεται στο λαιμό.
Μου έρχεται να ανοίξω μία επιχείρηση και να τη βάλω στον κώλο όποιου το χρησιμοποιεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Γιατί πετάτε σάχλες χωρίς να ξέρετε για τι μιλάτε; Ξεχασμένε, δεν έχεις ακούσει καν ποια είναι η έννοια του ιμπεριαλισμού στη λενινιστική βιβλιογραφία και φαίνεται.
Μήπως να σχολιάσω και το άλλο για το ότι "θα πληρώνεις το φαγητό του άλλου"; Σοβαρά; Εσένα ποιος θα σου πληρώνει το φαγητό, το ηλεκτρικό, την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, την παιδεία κλπ; Δίνεις και παίρνεις, ιδανικά, ό,τι χρειάζεσαι, ενώ εργάζεσαι και εσύ ο ίδιος (κάτι που στο σοσιαλισμό είναι δια νόμου υποχρεωτικό). Αυτό θα συμβαίνει στην κομμουνιστική (όχι σοσιαλιστική-κομμουνιστική) κοινωνία. Και αν σου φαίνεται αυτή φανταστική/ουτοπική, guess what, και η κοινωνία που θέλεις εσύ, το ίδιο είναι.

Imperialism is a type of advocacy of empire. Its name originated from the Latin word "imperium", which means to rule over large territories. Imperialism is "a policy of extending a country's power and influence through colonization, use of military force, or other means"

Oxford Dictionaries

Μου έρχεται να ανοίξω μία επιχείρηση και να τη βάλω στον κώλο όποιου το χρησιμοποιεί.

Πρέπει να είσαι ικανός για κάνεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lkjhgfdsa

Δραστήριο μέλος

Ο lkjhgfdsa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Τραπεζικός υπάλληλος. Έχει γράψει 736 μηνύματα.
Πρέπει να είσαι ικανός για κάνεις.
Αν είναι έτσι, τότε εσύ που με τον παραπάνω ορισμό για τον ιμπεριαλισμό στη λενινιστική βιβλιογραφία, φάνηκες τελείως ανίκανος, γιατί θέλεις αναρχοκαπιταλισμό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Για να χρησιμοποιείς τον τον ορισμό του Μαρξ-Λένιν για τον ιμπεριαλισμό πρέπει να συμφωνείς πως ο εργοδότης είναι εκμεταλλευτής και πως η δουλειά είναι εκμετάλλευση, πράγμα που αποτελεί όλη τη βάση του Μαρξιστικής θεωρίας. Για ποιο λόγο λοιπόν να χρησιμοποιήσω τον ορισμό για μια λέξη που δίνει μια θεωρία άκυρη από τη φύση της? Πιο λιανά, why would I give a shit about what Marx said?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lkjhgfdsa

Δραστήριο μέλος

Ο lkjhgfdsa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Τραπεζικός υπάλληλος. Έχει γράψει 736 μηνύματα.
Για να χρησιμοποιείς τον τον ορισμό του Μαρξ-Λένιν για τον ιμπεριαλισμό πρέπει να συμφωνείς πως ο εργοδότης είναι εκμεταλλευτής και πως η δουλειά είναι εκμετάλλευση, πράγμα που αποτελεί όλη τη βάση του Μαρξιστικής θεωρίας. Για ποιο λόγο λοιπόν να χρησιμοποιήσω τον ορισμό για μια λέξη που δίνει μια θεωρία άκυρη από τη φύση της? Πιο λιανά, why would I give a shit about what Marx said?
1) Αν δε σε ενδιαφέρει, τότε προς τι η συζήτηση;
2) Πώς περιμένεις να γίνει συζήτηση, όταν επιμένεις να δέχεσαι έναν ορισμό για τον ιμπεριαλισμό στον καπιταλισμό, που είναι δυο γραμμών και δεν περιλαμβάνει ούτε το οικονομικό, ούτε το πολιτικό πλαίσιο στο οποίο αναφέρεται ένας μαρξιστής-λενινιστής, όταν τον αναφέρει, ενόσω ξέρεις ότι το εννοεί εντελώς διαφορετικά, κιόλας;
3) Σκόρδο-κρεμμύδι. Ο ιμπεριαλισμός δεν είναι μόνο εκμετάλλευση υπεραξίας. Εκτός αν αρχίζεις και μου λες ότι και οι αποικίες ωφελήθηκαν από την κατοχή τους, που για να είμαι ειλικρινής, έχεις πει και χειρότερα, δε θα με εκπλήξει ιδιαίτερα.
4) Ο Λένιν περισσότερο από Μαρξ, ξέρεις τι είχε μελετήσει; Τον καπιταλισμό. Ήξερε ότι για να κάνει σωστή κριτική, πρέπει να ξέρει επ' ακριβώς το πώς λειτουργεί αυτός. Εσύ, που όπως παραδέχεσαι παραπάνω, you don't give a shit και δεν έχεις διαβάσει απολύτως τίποτα από την μαρξιστική βιβλιογραφία, καθίστασαι ακατάλληλος για κριτική, πόσω δε μάλλον για να μιλάς για "ακύρωση του μαρξισμού".
Όταν κάποιος μιλάει για και κάνει κριτική σε πράγματα που δε ξέρει, δε λέγεται ικανός, έξυπνος και υψηλής νοημοσύνης, λέγεται ανίκανος, ημιμαθής και βλάκας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
1) Αν δε σε ενδιαφέρει, τότε προς τι η συζήτηση;
2) Πώς περιμένεις να γίνει συζήτηση, όταν επιμένεις να δέχεσαι έναν ορισμό για τον ιμπεριαλισμό στον καπιταλισμό, που είναι δυο γραμμών και δεν περιλαμβάνει ούτε το οικονομικό, ούτε το πολιτικό πλαίσιο στο οποίο αναφέρεται ένας μαρξιστής-λενινιστής, όταν τον αναφέρει, ενόσω ξέρεις ότι το εννοεί εντελώς διαφορετικά, κιόλας;

Όπως ακριβώς γίνεται η συζήτηση σε όλες τις συζητήσεις που χρησιμοποιούμε τους σωστούς ορισμούς. Παραθέτω κάποια επιχειρήματα, αγνοούνται, αλλάζει το τόπικ, καταλήγουμε να βριζόμαστε.

3) Σκόρδο-κρεμμύδι. Ο ιμπεριαλισμός δεν είναι μόνο εκμετάλλευση υπεραξίας. Εκτός αν αρχίζεις και μου λες ότι και οι αποικίες ωφελήθηκαν από την κατοχή τους, που για να είμαι ειλικρινής, έχεις πει και χειρότερα, δε θα με εκπλήξει ιδιαίτερα.

Το έχω πει ήδη, έχασες επεισόδια.

4) Ο Λένιν περισσότερο από Μαρξ, ξέρεις τι είχε μελετήσει; Τον καπιταλισμό. Ήξερε ότι για να κάνει σωστή κριτική, πρέπει να ξέρει επ' ακριβώς το πώς λειτουργεί αυτός. Εσύ, που όπως παραδέχεσαι παραπάνω, you don't give a shit και δεν έχεις διαβάσει απολύτως τίποτα από την μαρξιστική βιβλιογραφία, καθίστασαι ακατάλληλος για κριτική, πόσω δε μάλλον για να μιλάς για "ακύρωση του μαρξισμού".
Όταν κάποιος μιλάει για και κάνει κριτική σε πράγματα που δε ξέρει, δε λέγεται ικανός, έξυπνος και υψηλής νοημοσύνης, λέγεται ανίκανος, ημιμαθής και βλάκας.

Δεν χρειάζεται να διαβάσεις μια μαθηματική απόδειξη 1500 σελίδων όταν στην δεύτερη γραμμή ο συγγραφέας διαιρεί με το μηδέν.

Σε συγχαίρω πάντως για επίπεδο trolling σου. Πάντα με κάνεις να σου απαντάω, ενώ ξέρω εξ αρχής ότι η κουβέντα δεν έχει κανένα νόημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top