Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 66,095 εγγεγραμμένα μέλη και 2,388,084 μηνύματα σε 74,653 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Βλάβη Στην Οθόνη

mixalis-det (Μιχάλης)

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη mixalis-det
Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 28 μηνύματα.

O mixalis-det έγραψε στις 06:05, 02-02-08:

#1
Hi, σε όλους, είμαι καινούριος στο e-steki και στα foroum γενικά, απ' όσο βλέπω πρόκειται για ένα καλά σχεδιασμένο δικτυακό τόπο ανταλλαγής απόψεων και όχι μόνο. Συνχαρητήρια λοιπόν στους δημιουργούς!!

Στο Θέμα μας τώρα: Εδώ και ένα χρόνο και 2 μήνες είμαι κάτοχος του Mio-A701 ενός καλού κινητού-PDA και όλο αυτό το χρονικό διάστημα πραγματικά δεν είχα κανένα παράπονο παρά μόνο του συνηθισμένου "κολλήματος" που τρώνε όλες οι συσκευές. Το πρόβλημά μου άρχισε από τότε που έκανα εγώ τη χαζομάρα (να μην το πω αλλιώς) με τη βοήθεια μιας φίλης και το τηλέφωνο "έμπασε" νερά. (Μην γελάτε...) Ευτυχώς το πρόλαβα τα γνωστά βγάλσιμο μπαταρίας κτλ. Αφότου στέγνωσε λειτουργούσε κανονικότατα εκτός 2 πλήκτρων το κίληση κάτω και απενεργοποίηση. Ε, όπως καταλαβαίνετε δεν μπόρούσα να το αφήσω έτσι και τότε ήρθε το μεγάλο δίλημα. Να το πάω στην Αντιπροσωπεία που αυτομάτως θα ακυρωνόταν η εγγύηση ή κάπου αλλού; Τελικά νίκησε το δεύτερο και το πήγα στο service της Wind. Πλήρωσα όσα μου είπαν και μετά από έναν μήνα το είχα στα χέρια μου. Άριστο λες και βγήκε από το κουτί του όλα λειτουργούσαν τέλεια. Η χαρά μου δεν περιγραφόταν. Ε, μετά από 2,5 βδομάδες να σου τα κουλά...
1)Τα ακουστικά από στερεοφωνικά ως διαμαγίας έγιναν μονοφωνικά! και όχι δεν φταίνε τα ακουστικά αλλά η υποδοχή του τηλεφώνου. Φαίνεται δεν κάνει καλή επαφή με το βίσμα.Τέλοσπάντων το βόλεψα αυτό χρησιμοποιώντας τα ακουστικά της Nokia.
2)Η οθόνη παίζει με τα χρώματα λες και βλέπω ουράνιο τόξο!! Μέσα σε 30 δεύτερα μπορεί να αλλάξει όλα τα χρώματα μωβ,ροζ,μπλε,πράσινο.
Εντάξει, αυτό λες υπόλειμμα υγρασίας ή πειραγμένο "καμμένο" τσιπάκι αλλά το παράξενο είναι πως το κάνει μόνο όταν το αγγίζω, δεν ξέρω αν έχει να κάνει με το touch γιατί μου είπαν πως είναι διπλή η οθόνη του.Τέλοσπάντων το πήγα στο κατάστημα από όπου το αγόρασα τα Media Markt δηλαδή και μου είπαν να το πάω εγώ στην αντιπροσωπεία αφού έχει περάσει ο χρόνος (ευτυχώς έχει 2 χρόνια εγγύηση) Το ερώτημά μου είναι θα καταλάβουν ότι το άνοιξε άλλη εταιρία; Σίγουρα στη Wind έχουν κρατήσει το IMEI αλλά το στείλανε στη Mitac; Όσο για το βρέξιμο δεν το κατάλαβε η Wind γιατί στα χαρτιά που μου έστειλαν δεν ανέφεραν τίποτα για υγρασία ή για βρέξιμο απλά του άλλαξαν πλακέτα, το καθάρισαν (τυπική διαδικασία) και έκαναν ενημέρωση λογισμικού στα Windows Mobile 05.Τίποτε άλλο. Θα το φτιάξουν ή θα μου πουν πλήρωσε άλλα 300ευρώ για την οθόνη έχοντας ήδη δώσει 135 στη Wind και 700 για την αγορά του;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

deadhead_pirate

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη deadhead_pirate
Ο deadhead_pirate αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 2,796 μηνύματα.

O deadhead_pirate έγραψε στις 10:08, 02-02-08:

#2
Φίλε μου δεν θέλω να σε απογοητεύσω, όμως πιστεύω οτι το κινητό σου πνέει τα λοίσθια. Προσωπικά δεν μπορώ να σου πω πόσο θα σου κοστίσει σε χρήμα, είμαι βέβαιος όμως πως θα σου κοστίσει σε χρόνο αφού η Media Markt, πιαθνώς θα στείλει το κινητό σου στο Βέλγιο, εκεί που έχει έδρα η Mitac, κατασκευάστρια εταιρία του Μιο σου.
Είχα το ίδιο κινητό, πριν από ενάμιση χρόνο και έχεις δίκιο να πιστεύεις οτι είναι πολύ καλό. Κάνε μια διερευνητική επαφή με τη Media Markt.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

mixalis-det (Μιχάλης)

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη mixalis-det
Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 28 μηνύματα.

O mixalis-det έγραψε στις 12:34, 02-02-08:

#3
Όχι, όχι βεβαίως εκτιμώ τη γνώμη σου εξάλλου μεταξύ σοβαρού και αστείου όλοι μου οι φίλοι και γνωστοί μου λένε «βάψτο μπλε και πέτα το στη θάλασσα». Το έχω σκεφτεί πως ίσως δεν παίρνει από επισκευή γιατί όλες αυτές οι συσκευές είναι το λιγότερο ευαίσθητες και εγώ του άλλαξα τα φώτα. Όπως και να ʽχει το σκεπτικό το δικό μου ήταν να δώσω πράγματι μια φορά αρκετά χρήματα αλλά να πάρω ένα τηλέφωνο που θα το κρατήσω τουλάχιστον 4 χρόνια (από να αγοράζω κάθε χρόνο το καινούριο Nokia όπως έκανα στο παρελθόν). Πάντως τα MediaMarktαπ' ότι κατάλαβα πλέον δεν φέρουν καμία ευθύνη γιατί πέρασε ο 1ος χρόνος της εγγύησης και με στέλνει σε κάποια εταιρία με επωνυμία ArvatoTeleserviceπου είναι στην Λ. Αθηνών. Αξίζει η προσπάθεια θα το πάω από Δευτέρα και θα δούμε…

Σε ευχαριστώ πάντως...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

borat (Γιάννης.-)

Επιφανές Μέλος

Το avatar του χρήστη borat
Ο Γιάννης.- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 33 ετών , επαγγέλεται Μαέστρος και μας γράφει απο Ερμιόνη (Αργολίδα). Έχει γράψει 4,524 μηνύματα.

O borat ΖΟΡΤ έγραψε στις 13:21, 02-02-08:

#4
Αρχική Δημοσίευση από deadhead_pirate
Φίλε μου δεν θέλω να σε απογοητεύσω, όμως πιστεύω οτι το κινητό σου πνέει τα λοίσθια. Προσωπικά δεν μπορώ να σου πω πόσο θα σου κοστίσει σε χρήμα, είμαι βέβαιος όμως πως θα σου κοστίσει σε χρόνο αφού η Media Markt, πιαθνώς θα στείλει το κινητό σου στο Βέλγιο, εκεί που έχει έδρα η Mitac, κατασκευάστρια εταιρία του Μιο σου.
Είχα το ίδιο κινητό, πριν από ενάμιση χρόνο και έχεις δίκιο να πιστεύεις οτι είναι πολύ καλό. Κάνε μια διερευνητική επαφή με τη Media Markt.
Δυστυχώς και εγώ υπέρ αυτής της άποψης είμαι.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Το avatar του χρήστη iJohnnyCash
Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 16,004 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε στις 00:25, 03-02-08:

#5
Στην θέση σου θα το έστελνα στην Αντιπροσωπία αλλά θα κοίταγα να βρω έναν αντικαταστάτη και γενικά θα "ετοιμαζόμουν ψυχολογικά" για ένα ακόμη έξοδο

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

mixalis-det (Μιχάλης)

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη mixalis-det
Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 28 μηνύματα.

O mixalis-det έγραψε στις 01:28, 03-02-08:

#6
Thank you guys!! Σας ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις.

Αν ισχύει αυτό που άκουσα μπράβο μας τι να πω... και μπαίνω αμέσως στο θέμα. Σήμερα ρώτησα ένα φίλο που δουλεύει σε κατάστημα κινητής τηλεφωνίας για το IMEI της συσκευής γιατί μέσω αυτού εξαρτούνται όλα η επισκευή ή μη.
Όπως ανέφερα και ποιο πάνω, στα χαρτιά που μου έστειλε η Wind μου έγραφαν πως άλλαξαν πλακέτα στο τηλ. Όμως το παιδί μου είπε πως αν έχουν αλλάξει πλακέτα αυτόματα αλλάζει και το IMEI γιατί η πλακέτα είναι κάτι σαν τη μητρική του pc. Το θέμα τώρα είναι πως κρατώ το ίδιο IMEI και μετά το service!! (Τα συμπεράσματα δικά σας...) Από την άλλη όμως με βολεύει αυτό γιατί ενισχύει της πιθανότητες να φτιαχτεί μέσα στην εγγύηση.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

mixalis-det (Μιχάλης)

Νεοφερμένος

Το avatar του χρήστη mixalis-det
Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 28 μηνύματα.

O mixalis-det έγραψε στις 17:24, 07-02-08:

#7
Ίσως μερικοί από εσάς το γνωρίζετε ήδη. Ίσως πάλι και όχι (εγώ πάντως δε το γνώριζα).Εδώ, θα δανειστώ μια φράση που μου είπε κάποτε μια καθηγήτριά μου:
“Ο Κόσμος μας απέχει ένα κλικ από το Google”
Έτσι, για την Ιστορία των εταιριών έχουμε:

MiO” (Θυγατρική της “Mitac”)

Zegetron” (Αντιπρόσωπος “MiO” στην Ελλάδα & συνεργάτης της “MLS Πληροφορική” για το σύστημα πλοήγησης στις συσκευές MiO)

Wind” (Συνεργασία με “Zegetron” για την πώληση των συσκευών MiO στα καταστήματά της)

Teleservice Arvato” (Εξουσιοδοτημένο Service MiO και άλλων συσκευών)

Πηγή: http://www.zegetron.gr

Εντωμεταξύ, με πήραν εχθές τηλέφωνο από την Teleservice και μου είπαν όχι μόνο πως είναι έτοιμο αλλά καλύπτεται εξ’ ολοκλήρου απ’ την εγγύηση. Απίστευτο ε;
Και όμως…

Η αναμονή της συσκευής 1,5 μέρα
Η συσκευή λειτουργεί άψογα (προς το παρών τουλάχιστον)
Βλάβη οθόνης και ακουστικών διορθώθηκαν
Πρώτη μου γνώμη (που δεν άλλαξε) απλά επιστήμονες και όχι κάποιο μαγαζάκι
Το μόνο που δε μου άρεσε είναι η τοποθεσία του. Σε κεντρικότατο σημείο ταχείας κυκλοφορίας χωρίς τη δυνατότητα του parking με Ι.Χ., πάρκαρα παράνομα για να πάω εκεί.

Ζητώ ταπεινά συγνώμη αν σας κούρασα με όλα αυτά, αλλά πιστεύω πως θα μπορούσε να συμβεί στον καθένα κάτι τέτοιο και όχι μόνο σε ‘μένα. Σκοπός μου ήταν να ενημερώσω μέσα από αυτή μου την εμπειρία τους καταναλωτές για όλες αυτές τις κακοτοπιές των εταιριών για να μην την πατήσουν όπως κι εγώ, με άδικο χάσιμο χρόνου και χρημάτων. Σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να κάνω διαφήμιση ή δυσφήμηση κάποιας εταιρίας. Αυτό που έκανα ήταν η αποτύπωση των σκέψεών μου και των γεγονότων σε ηλεκτρονική μορφή μηνύματος και φυσικά να πάρω μια δεύτερη γνώμη από ανθρώπους που ασχολούνται περισσότερο από ‘μένα σ’ αυτό το τομέα. Άλλωστε, ποιος τα βάζει σήμερα με πολυεθνική εταιρία την ίδια στιγμή που επιβεβαιώνεται αυτό που είχαμε όλοι στο μυαλό μας αλλά κανείς δεν έλεγε…(μιλώ για τη super duper υπόθεση της Siemens στη χώρα μας).

Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας


Με εκτίμηση mixalis-det

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

The Djinn (Mario)

Τιμώμενο Μέλος

Το avatar του χρήστη The Djinn
Ο Mario αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 3,168 μηνύματα.

O The Djinn έγραψε στις 17:57, 07-02-08:

#8
Δεν μας κουρασες καθολου φιλε mixalis-det.
Καθε αλλο που οσα παρεθεσες ειναι πολυ σημαντικα και μπορει να φανουν χρησιμα σε καποιους.
Και σιγουρα "μπραβο" που η περιπετεια σου φαινεται να ληγει με τον καλυτερο δυνατο τροπο.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Kate-Bender (KaTe)

Δραστήριο Μέλος

Το avatar του χρήστη Kate-Bender
H KaTe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μαθητής/τρια και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 217 μηνύματα.

H Kate-Bender Fear of the Dark έγραψε στις 16:27, 19-06-10:

#9
παιδιααα ΣΟΣ εχω μεγαλο προβλημα..χθες περπατουσα εξω ..και με επιασε η μπορα..ως συνεπεια να βραχει το κινητο.ενω λειτουργουσε κανονικα...στο σπιτι το βραδυ εκλεισε..νομιζα πως ειναι απο μπαταρια και δεν εδωσα σημασια...σημερα το πρωι παω να το φορτισω και καταλαβαινω πως ειναι τεζα..0 αντανακλαστικα..το ανοιγω και βλεπω τν μπαταρια λιγο βρεγμενη απο κατω..εχω εγγυηση ..αλλα δεν ξερω κατα ποσο θα πιασει..τι να κανω?? τιποτα δν λειτουργει¨(

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Το avatar του χρήστη iJohnnyCash
Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 16,004 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε στις 19:15, 19-06-10:

#10
Έχεις μια μοναδική επιλογή, στείλε το για service. Περίμενε να σου πουν πόσο θα κοστίσει, αποφασίζεις αν θα προχωρήσεις. Θα σου πρότεινα ωστόσο να ψάξεις για νέο smartphone, αφού το service μπορεί να είναι ασύμφορο

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

KnightRider

Περιβόητο Μέλος

Το avatar του χρήστη KnightRider
Ο KnightRider αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 959 μηνύματα.

O KnightRider Τι, εδώ πρέπει να γράψω..?? έγραψε στις 19:52, 19-06-10:

#11
Αν στην τεχνική υποστήριξη βρουν έστω και ένα ίχνος υγρασίας θα σου ζητήσουν ό,τι έχεις και δεν έχεις για αλλαγή πλακέτας. Για παράδειγμα, στο iPhone η αλλαγή πλακέτας μπορεί να στοιχήσει από 250-300 ευρώ και πάνω.. Δοκίμασε όμως να βγάλεις τη μπαταρία και να τα βάλεις και τα δύο σε ένα δοχείο με ρύζι για 24 ώρες.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

self-instructive depressing

Διακεκριμένο μέλος

Το avatar του χρήστη self-instructive depressing
Ο self-instructive depressing αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 1,954 μηνύματα.

O self-instructive depressing έγραψε στις 19:55, 19-06-10:

#12
αν δεν πετύχει , ξέρω μια σπεσιαλιτέ στην γάστρα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Το avatar του χρήστη iJohnnyCash
Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 16,004 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε στις 03:20, 20-06-10:

#13
Εχει δικαιο ο sid, αυτες οι «λυσεις» εχουν τοση επιτυχια οσο και τι vodoo

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Kate-Bender (KaTe)

Δραστήριο Μέλος

Το avatar του χρήστη Kate-Bender
H KaTe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μαθητής/τρια και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 217 μηνύματα.

H Kate-Bender Fear of the Dark έγραψε στις 14:50, 24-06-10:

#14
ευχαριστω παιδια^^ εβγαλα την μπαταρια την αφησα να στεγνωσει..και το πηγα στο γερμανο..Δεν ανεφερα εννοειται κατι για νερο..ειπα πως στα ξαφνικα τα επαιξε το βλεπουν και λενε πως η μπαταρια δεν την παλευει..-000,99 κατι τετοιο μου ειπαν και πως δεν φορτιζει ευκολα...και τους το αφησα τελοσπαντων (να παιδευτουν λιγο και αυτοι!!)και προχθες πηγα και το πηρα και μου λενε εκαναν μια αναβαθμηση και ολα καλα...δεν μπορειτε να φανταστειτε ανακουφηση τωρα αυτοι μου ειπαν πως κρατησαν μονο την λιστα τηλεφωνων ..αλλα παρολ'αυτα ...παρολο δηλαδη που στην αρχη ειχα μονο λιστα τηλεφωνων μου εμφανιστηκαν και ολα τα υπολοιπα...μουσικη και εικονες..black magic χαχαχα^^
παντως ευτυχως που δεν ειπα τιποτα για νερο...γιατι δεν θα το κοιτουσαν καν..ή αν το κοιτουσαν θα μου ζητουσαν τα πολυτιμα μαλλια της κεφαλης μου...για μια αναβαθμησουλα..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε πάνω από 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια

Μοιραστείτε το

...με ένα φίλο

...με πολλούς φίλους