mixalis-det
Νεοφερμένο μέλος


Στο Θέμα μας τώρα: Εδώ και ένα χρόνο και 2 μήνες είμαι κάτοχος του Mio-A701 ενός καλού κινητού-PDA και όλο αυτό το χρονικό διάστημα πραγματικά δεν είχα κανένα παράπονο παρά μόνο του συνηθισμένου "κολλήματος" που τρώνε όλες οι συσκευές. Το πρόβλημά μου άρχισε από τότε που έκανα εγώ τη χαζομάρα (να μην το πω αλλιώς) με τη βοήθεια μιας φίλης και το τηλέφωνο "έμπασε" νερά. (Μην γελάτε...) Ευτυχώς το πρόλαβα τα γνωστά βγάλσιμο μπαταρίας κτλ. Αφότου στέγνωσε λειτουργούσε κανονικότατα εκτός 2 πλήκτρων το κίληση κάτω και απενεργοποίηση. Ε, όπως καταλαβαίνετε δεν μπόρούσα να το αφήσω έτσι και τότε ήρθε το μεγάλο δίλημα. Να το πάω στην Αντιπροσωπεία που αυτομάτως θα ακυρωνόταν η εγγύηση ή κάπου αλλού; Τελικά νίκησε το δεύτερο και το πήγα στο service της Wind. Πλήρωσα όσα μου είπαν και μετά από έναν μήνα το είχα στα χέρια μου. Άριστο λες και βγήκε από το κουτί του όλα λειτουργούσαν τέλεια. Η χαρά μου δεν περιγραφόταν. Ε, μετά από 2,5 βδομάδες να σου τα κουλά...
1)Τα ακουστικά από στερεοφωνικά ως διαμαγίας έγιναν μονοφωνικά! και όχι δεν φταίνε τα ακουστικά αλλά η υποδοχή του τηλεφώνου. Φαίνεται δεν κάνει καλή επαφή με το βίσμα.Τέλοσπάντων το βόλεψα αυτό χρησιμοποιώντας τα ακουστικά της Nokia.
2)Η οθόνη παίζει με τα χρώματα λες και βλέπω ουράνιο τόξο!! Μέσα σε 30 δεύτερα μπορεί να αλλάξει όλα τα χρώματα μωβ,ροζ,μπλε,πράσινο.
Εντάξει, αυτό λες υπόλειμμα υγρασίας ή πειραγμένο "καμμένο" τσιπάκι αλλά το παράξενο είναι πως το κάνει μόνο όταν το αγγίζω, δεν ξέρω αν έχει να κάνει με το touch γιατί μου είπαν πως είναι διπλή η οθόνη του.Τέλοσπάντων το πήγα στο κατάστημα από όπου το αγόρασα τα Media Markt δηλαδή και μου είπαν να το πάω εγώ στην αντιπροσωπεία αφού έχει περάσει ο χρόνος (ευτυχώς έχει 2 χρόνια εγγύηση) Το ερώτημά μου είναι θα καταλάβουν ότι το άνοιξε άλλη εταιρία; Σίγουρα στη Wind έχουν κρατήσει το IMEI αλλά το στείλανε στη Mitac; Όσο για το βρέξιμο δεν το κατάλαβε η Wind γιατί στα χαρτιά που μου έστειλαν δεν ανέφεραν τίποτα για υγρασία ή για βρέξιμο απλά του άλλαξαν πλακέτα, το καθάρισαν (τυπική διαδικασία) και έκαναν ενημέρωση λογισμικού στα Windows Mobile 05.Τίποτε άλλο. Θα το φτιάξουν ή θα μου πουν πλήρωσε άλλα 300ευρώ για την οθόνη έχοντας ήδη δώσει 135 στη Wind και 700 για την αγορά του;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
deadhead_pirate
Περιβόητο μέλος


Είχα το ίδιο κινητό, πριν από ενάμιση χρόνο και έχεις δίκιο να πιστεύεις οτι είναι πολύ καλό. Κάνε μια διερευνητική επαφή με τη Media Markt.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mixalis-det
Νεοφερμένο μέλος


Σε ευχαριστώ πάντως...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 990498
Επισκέπτης


Δυστυχώς και εγώ υπέρ αυτής της άποψης είμαι.Φίλε μου δεν θέλω να σε απογοητεύσω, όμως πιστεύω οτι το κινητό σου πνέει τα λοίσθια. Προσωπικά δεν μπορώ να σου πω πόσο θα σου κοστίσει σε χρήμα, είμαι βέβαιος όμως πως θα σου κοστίσει σε χρόνο αφού η Media Markt, πιαθνώς θα στείλει το κινητό σου στο Βέλγιο, εκεί που έχει έδρα η Mitac, κατασκευάστρια εταιρία του Μιο σου.
Είχα το ίδιο κινητό, πριν από ενάμιση χρόνο και έχεις δίκιο να πιστεύεις οτι είναι πολύ καλό. Κάνε μια διερευνητική επαφή με τη Media Markt.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mixalis-det
Νεοφερμένο μέλος


Αν ισχύει αυτό που άκουσα μπράβο μας τι να πω... και μπαίνω αμέσως στο θέμα. Σήμερα ρώτησα ένα φίλο που δουλεύει σε κατάστημα κινητής τηλεφωνίας για το IMEI της συσκευής γιατί μέσω αυτού εξαρτούνται όλα η επισκευή ή μη.
Όπως ανέφερα και ποιο πάνω, στα χαρτιά που μου έστειλε η Wind μου έγραφαν πως άλλαξαν πλακέτα στο τηλ. Όμως το παιδί μου είπε πως αν έχουν αλλάξει πλακέτα αυτόματα αλλάζει και το IMEI γιατί η πλακέτα είναι κάτι σαν τη μητρική του pc. Το θέμα τώρα είναι πως κρατώ το ίδιο IMEI και μετά το service!! (Τα συμπεράσματα δικά σας...) Από την άλλη όμως με βολεύει αυτό γιατί ενισχύει της πιθανότητες να φτιαχτεί μέσα στην εγγύηση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mixalis-det
Νεοφερμένο μέλος


“Ο Κόσμος μας απέχει ένα κλικ από το Google”
Έτσι, για την Ιστορία των εταιριών έχουμε:
“MiO” (Θυγατρική της “Mitac”)
“Zegetron” (Αντιπρόσωπος “MiO” στην Ελλάδα & συνεργάτης της “MLS Πληροφορική” για το σύστημα πλοήγησης στις συσκευές MiO)
“Wind” (Συνεργασία με “Zegetron” για την πώληση των συσκευών MiO στα καταστήματά της)
“Teleservice Arvato” (Εξουσιοδοτημένο Service MiO και άλλων συσκευών)
Πηγή: https://www.zegetron.gr
Εντωμεταξύ, με πήραν εχθές τηλέφωνο από την Teleservice και μου είπαν όχι μόνο πως είναι έτοιμο αλλά καλύπτεται εξ’ ολοκλήρου απ’ την εγγύηση. Απίστευτο ε;
Και όμως…
Η αναμονή της συσκευής 1,5 μέρα
Η συσκευή λειτουργεί άψογα (προς το παρών τουλάχιστον)
Βλάβη οθόνης και ακουστικών διορθώθηκαν
Πρώτη μου γνώμη (που δεν άλλαξε) απλά επιστήμονες και όχι κάποιο μαγαζάκι
Το μόνο που δε μου άρεσε είναι η τοποθεσία του. Σε κεντρικότατο σημείο ταχείας κυκλοφορίας χωρίς τη δυνατότητα του parking με Ι.Χ., πάρκαρα παράνομα για να πάω εκεί.
Ζητώ ταπεινά συγνώμη αν σας κούρασα με όλα αυτά, αλλά πιστεύω πως θα μπορούσε να συμβεί στον καθένα κάτι τέτοιο και όχι μόνο σε ‘μένα. Σκοπός μου ήταν να ενημερώσω μέσα από αυτή μου την εμπειρία τους καταναλωτές για όλες αυτές τις κακοτοπιές των εταιριών για να μην την πατήσουν όπως κι εγώ, με άδικο χάσιμο χρόνου και χρημάτων. Σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να κάνω διαφήμιση ή δυσφήμηση κάποιας εταιρίας. Αυτό που έκανα ήταν η αποτύπωση των σκέψεών μου και των γεγονότων σε ηλεκτρονική μορφή μηνύματος και φυσικά να πάρω μια δεύτερη γνώμη από ανθρώπους που ασχολούνται περισσότερο από ‘μένα σ’ αυτό το τομέα. Άλλωστε, ποιος τα βάζει σήμερα με πολυεθνική εταιρία την ίδια στιγμή που επιβεβαιώνεται αυτό που είχαμε όλοι στο μυαλό μας αλλά κανείς δεν έλεγε…(μιλώ για τη super duper υπόθεση της Siemens στη χώρα μας).
Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας
Με εκτίμηση mixalis-det
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Καθε αλλο που οσα παρεθεσες ειναι πολυ σημαντικα και μπορει να φανουν χρησιμα σε καποιους.
Και σιγουρα "μπραβο" που η περιπετεια σου φαινεται να ληγει με τον καλυτερο δυνατο τροπο.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kate-Bender
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iGiannis
Πολύ δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
self-instructive depressing
Περιβόητο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kate-Bender
Εκκολαπτόμενο μέλος




παντως ευτυχως που δεν ειπα τιποτα για νερο...γιατι δεν θα το κοιτουσαν καν..ή αν το κοιτουσαν θα μου ζητουσαν τα πολυτιμα μαλλια της κεφαλης μου

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.