×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αόρατος Χρήστης
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 67,044 μέλη και 2,411,743 μηνύματα σε 75,392 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 263 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Έκτρωση Vs. Θανατική Ποινή

Stratos7

Εκκολαπτόμενο Μέλος

Ο Stratos7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 32 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 123 μηνύματα.

O Stratos7 έγραψε: στις 20:08, 23-09-08:

#1
Πρώτα απ' όλα, γνωρίζω οτι υπάρχουν threads με αυτά τα θέματα στο e-steki ήδη. Αυτό που αναρωτιέμαι είναι κατα πόσο συνδέονται τα δύο μεταξύ τους, ηθικά έστω.

Απο τις δημοσκοπήσεις σε αυτό το site προκύπτει οτι η με μικρή πλειοψηφία οι περισσότεροι είναι υπέρ των εκτρώσεων και με μεγάλη πλειοψηφία, κατά της θανατικής ποινής. Η ερώτηση είναι πώς ηθικά δεχόμαστε την τερμάτιση μιας ζωής που δέν μας έχει κάνει τίποτα ενώ απ' την άλλη, διατηρούμε στην ζωή δολοφόνους και βιαστές;

Υ.Γ. Να τονίσω οτι προσωπικά είμαι κατά της θανατικής ποινής και υπέρ της επιλογής για εκτρώσεις. Αλλά το ερώτημά μου παραμένει...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Tsipouro

Περιβόητο Μέλος

Ο Tsipouro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 29 ετών , επαγγέλεται Κτηνίατρος και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 893 μηνύματα.

O Tsipouro έγραψε: στις 20:27, 23-09-08:

#2
Και τα 2 είναι εγκλήματα, με την έκτρωση όμως να χάνει την σημασία του εγκλήματος όταν γίνεται κάτω από πολύ ειδικούς παράγοντες.

Η κυριότερη διαφορά βρίσκεται στους λόγους για τους οποίους διαπράττονται. Έκτρωση μπορεί να γίνει για να αποτρέψει μια ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη, η οποία προήλθε από σεξουαλική επαφή μιας κοπέλας με τον σύντροφό της στο οποίο δεν είχαν πάρει προφυλάξεις. Επίσης, μπορεί να γίνει όταν μια κοπέλα μένει έγκυος από κάποιον προκειμένουν να του ασκήσει κάποιο είδος εκβιασμού και μόλις αυτός υποκύψει, ρίχνει το παιδί. Τέλος, μπορεί να γίνει για να αποτρέψει μια εγκυμοσύνη που είναι αποτέλεσμα ενός βιασμού. Στις 2 πρώτες περιπτώσεις είναι ξεκάθαρο το ότι αποτελεί έγκλημα, ενώ αντίθετα στην τρίτη, δεν αποτελεί έγκλημα, καθαρά λόγω του λόγου για τον οποίο γίνεται.

Από την άλλη, η θανατική ποινή αποτελεί έγκλημα σε κάθε περίπτωση, καθώς δεν συμβαδίζει με τους στόχους του σωφρονισμού, που είναι η ομαλή επανένταξη των εγκληματιών στην κοινωνία (αδύνατον να υπάρξει σωφρονισμός σε κάποιον που πρόκειται να πεθάνει άλλωστε).
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Subject to change (Λία)

Founder

H Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Web developer . Έχει γράψει 9,413 μηνύματα.

H Subject to change έγραψε: στις 23:07, 23-09-08:

#3
Πιστεύω ότι έχει να κάνει με το πότε θεωρεί ο καθένας ότι υφίσταται "άνθρωπος". Η έκτρωση γίνεται στους 3 μήνες ΤΟ ΠΟΛΥ. Στο δεδομένο στάδιο του εμβρύου, είναι υπό συζήτησιν το αν μπορεί να θεωρηθεί "άνθρωπος", ώστε να είναι η έκτρωση φόνος.
Απεναντίας, η θανατική ποινή σκοτώνει κάποιον που αδιαμφισβήτητα είναι άνθρωπος (και μην μου αρχίσετε τώρα τα "είναι τέρας, όχι άνθρωπος", νομίζω είναι σαφές με ποιά έννοια το λέω.)
Επίσης το έμβρυο δεν γνωρίζει ότι θα πεθάνει, δεν περνάει όλο αυτό το αφάνταστα ψυχοφθόρο λούκι που περνάει ο μελλοθάνατος.
Και επίσης ο εγληματίας μπορεί να είναι στη φυλακή από δικαστική πλάνη. Ενώ το έμβρυο είναι μη αμφισβητήσιμο το ότι οι γονείς του δεν μπορούν να το μεγαλώσουν στην παρούσα φάση ή θα έχει σοβαρά προβλήματα υγείας.

Οι παραπάνω είναι κάποιοι από τους λόγους που πιστεύω ότι κάνουν την πλειοψηφία να τάσσεται υπέρ της έκτρωσης και κατά της θανατικής ποινής.
13 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Lorien

Επιφανές Μέλος

Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 4,279 μηνύματα.

O Lorien έγραψε: στις 23:22, 23-09-08:

#4
Επισης ο καταδικος, μπορει να αποτελεσει χρησιμο μελος της κοινωνιας. Η βλαστοκύστη , οχι.
2 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Stratos7

Εκκολαπτόμενο Μέλος

Ο Stratos7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 32 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 123 μηνύματα.

O Stratos7 έγραψε: στις 23:46, 23-09-08:

#5
Ναι, αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι διαφυλάσουμε την ζώη ενός εγκληματία (μιλάω για περίτρανες περιπτώσεις που δεν υπάρχει περίπτωση δικαστικής πλάνης) περισσότερο απο ένα εμβρυο; Εννοώ, έχουμε, ή θα έπρεπε να έχουμε, την δυνατότητα να επιλέγουμε το πότε θα ζήσει ή όχι κάποιος;

Απο την μία κρίνουμε μια ζωή απο ασύμφορη εως ενοχλητική και απο την άλλη έναν εγκληματία που δεν μετανοεί για το ομολογούμενο έγκλημά του προσπαθούμε να τον επανεντάξουμε στην κοινωνία μας.

Δεν μας κάνει λίγο υποκριτές αυτό?
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Oralee (Κωνσταντίνα)

Τιμώμενο Μέλος

H Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών και μας γράφει απο Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 5,229 μηνύματα.

H Oralee living, laughing and loving, έγραψε: στις 23:51, 23-09-08:

#6
Πάντως κάπου είχα διαβάσει πως το εμβρυο στην έκτρωση τρομάζει και προσπαθεί να αποφύγει το εργαλείο.. δεν ξέρω κατά πόσο αληθεύει. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί η έκτρωση με την εκτέλεση για τους λόγους που ανέφερε η Μισέλ.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

ioanna283 (Ιωάννα... :))

Εκκολαπτόμενο Μέλος

H Ιωάννα... :) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 96 μηνύματα.

H ioanna283 επέστρεψε στο στέκι δυναμικά σκέφτηκε κι έγραψε: στις 00:05, 24-09-08:

#7
από Michelle Επίσης το έμβρυο δεν γνωρίζει ότι θα πεθάνει
αποδεδειγμένα με βίντεο,εικόνες υπερήχων κλπ το έμβρυο όχι απλώς αντιλαμβάνεται τις αλλαγές στο περιβάλλον του αλλά μάλιστα προσπαθεί να αντισταθεί καθ'όλη τη διάρκεια της διαδικασίας της έκτρωσης...

Στο δεδομένο στάδιο του εμβρύου, είναι υπό συζήτησιν το αν μπορεί να θεωρηθεί "άνθρωπος"
επιστημονικά και θεολογικά από την πρώτη στιγμή της σύλληψης το έμβρυο θεωρείται άνθρωπος

Κατά τα άλλα Λία συμφωνώ με το δικαίωμα μιας γυναίκας να "ελέγχει" το σώμα της.Την έκτρωση δε,την εγκρίνω μόνο όταν συντρέχουν σοβαροί λόγοι υγείας του εμβρύου ή η κοπέλα έχει βιαστεί
Διότι συγνώμη αλλά δεν μπορώ να δεχτώ την έκτρωση ως μετέπειτα μέθοδο αντισύλληψης.του τύπου οι γονείς δεν μπορούν να το μεγαλώσουν,ή ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη.Για μένα είναι καλύτερη η πρόληψη από την αντιμετώπιση.και θεωρώ ή καλύτερα θέλω να πιστεύω πως τα νέα ζευγάρια ζουν σε μια κοινωνία όπου έχουμε φουλ ενημέρωση για μέσα αντισύλληψης.ας προσέχουν λίγο παραπάνω μια χώρα όπως η δική μας με σοβαρή υπογεννητικότητα,έχει άλλο ένα μεγάλο τραύμα,τις εκτρώσεις...

Από Στράτος Απο την μία κρίνουμε μια ζωή απο ασύμφορη εως ενοχλητική και απο την άλλη έναν εγκληματία που δεν μετανοεί για το ομολογούμενο έγκλημά του προσπαθούμε να τον επανεντάξουμε στην κοινωνία μας.
Συμφωνώ απόλυτα Στράτο

Γενικώς είμαι κατά της έκτρωσης-πλην των περιπτώσεων που προανέφερα και κατά της θανατικής ποινής.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Rempeskes

Αποκλεισμένος χρήστης

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Hair stylist . Έχει γράψει 5,470 μηνύματα.

O Rempeskes έγραψε: στις 00:18, 24-09-08:

#8
έναν εγκληματία που δεν μετανοεί για το ομολογούμενο έγκλημά του προσπαθούμε να τον επανεντάξουμε στην κοινωνία μας.

Λολ, εγώ πρέπει να έχω μεγαλώσει σε άλλη χώρα




Πάμε τώρα στο θέμα της έκτρωσης.
Πιστεύω πως τα περί αντιδράσεων του εμβρύου κατά την έκτρωση
είναι ένας μεγενθυμένος ψιλοαστικός μύθος
και η τελευταία εξέλιξη στην μάχη των χριστιανικών οργανώσεων ενάντια στο νόμιμο δικαίωμα της έκτρωσης.


Να συμφωνήσω πως το έμβρυο αντιδρά και κινείται κατά την διαδικασία.
Μα το να πούμε ότι παλεύει για να ζήσει είναι υπερβολή.
Δεν μπορεί να παλέψει για να ζήσει, γιατί δεν μπορεί να γνωρίζει. Μόνο να αντιδρά.
Και οι αντιδράσεις του είναι σπασμωδικές και ενστικτώδεις, όπως σε κάθε
ζωντανό ον χωρίς συνείδηση του περιβάλλοντος.


Τζίζας. Πόσο αίσχος ακούγονται αυτά π λέω όταν τα ξαναδιαβάζω, λολ.
4 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Stratos7

Εκκολαπτόμενο Μέλος

Ο Stratos7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 32 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 123 μηνύματα.

O Stratos7 έγραψε: στις 00:23, 24-09-08:

#9
Αρχική Δημοσίευση από Rempeskes
Λολ, εγώ πρέπει να έχω μεγαλώσει σε άλλη χώρα
Να υποθέσω οτι είσαι κατά της θανατικής ποινής; Ή κατά του σωφρονισμού; Πραγματικά δέν κατάλαβα
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Lorien

Επιφανές Μέλος

Ο Lorien αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 4,279 μηνύματα.

O Lorien έγραψε: στις 00:25, 24-09-08:

#10
Αρχική Δημοσίευση από ioanna283
αποδεδειγμένα με βίντεο,εικόνες υπερήχων κλπ το έμβρυο όχι απλώς αντιλαμβάνεται τις αλλαγές στο περιβάλλον του αλλά μάλιστα προσπαθεί να αντισταθεί καθ'όλη τη διάρκεια της διαδικασίας της έκτρωσης...
Δεν ειναι ολες οι εκτρωσεις προχωρημενες βεβαια..

Αρχική Δημοσίευση από ioanna283
επιστημονικά και θεολογικά από την πρώτη στιγμή της σύλληψης το έμβρυο θεωρείται άνθρωπος
Αναλογως τι οριζουμε ως ανθρωπος. Το θεολογικο δε το λαμβανω υπόψιν.
3 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Subject to change (Λία)

Founder

H Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Web developer . Έχει γράψει 9,413 μηνύματα.

H Subject to change έγραψε: στις 00:39, 24-09-08:

#11
Moderation message
Παιδιά σόρρυ αλλά αν το θέμα καταλήξει "Υπέρ ή κατά της έκτρωσης" ή "Υπέρ ή κατά της θανατικής ποινής" τότε αναγκαστικά είτε θα κλειδωθεί είτε θα συγχωνευτεί με τα υπάρχοντα.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Stratos7

Εκκολαπτόμενο Μέλος

Ο Stratos7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 32 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 123 μηνύματα.

O Stratos7 έγραψε: στις 20:06, 24-09-08:

#12
Έχεις δίκιο Michelle αλλά μακάρι να μήν καταλήξει έτσι.

Απλά ήθελα να βρώ τον συσχετισμό των δύο θεμάτων, εάν και κατά πόσο υπάρχει, και άν τα επιχειρήματα του ενός αναιρούν αυτά του άλλου.

Άσχετα απ' το αν κάποιος είναι υπέρ ή κατά, με ενδιαφέρει πιο πολύ το ερώτημα: έχουμε το δικαίωμα να περιορίζουμε ή να συντηρούμε μια ζωή (ή έστω μέλλουσα ζωή) με δικά μας κριτήρια;

Πάντως συμφωνώ οτι αν το θέμα δέν γίνεται να μείνει πάνω σ'αυτό το ερώτημα, τότε καλύτερα να συγχωνευτεί ή να κλειδωθεί.
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

fantasmenos (Διαταραγμένη Προσωπικότητα)

Τιμώμενο Μέλος

H Διαταραγμένη Προσωπικότητα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών , επαγγέλεται Θεολόγος και μας γράφει απο Μαυροβούνιο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,260 μηνύματα.

H fantasmenos γεννημένος να λέει σοφά πράγματα έγραψε: στις 20:29, 24-09-08:

#13
Και στις δύο περιπτώσεις προέχει ο ενήλικος (ή μερικές φορές και ανήλικος) αλλά έχων λογική και συναίσθημα άνθρωπος. Στη μια περίπτωση η μητέρα και στην άλλη ο εγκληματίας. Ουσιαστικά οι φιλελεύθεροι (ε είναι φιλελεύθερο επιχείρημα πως να το κάνουμε) πιστεύουν ότι και οι δύο πρέπει να έχουν δικαίωμα στη ζωή. Η γυναίκα για τη κατεύθυνση που πρέπει να πάρει και ο εγκληματίας για τη ζωή την ίδια.

Τώρα βέβαια με αυτά που άκουσα (για το έμβρυο και το πόσο αισθάνεται στην έκτρωση) μπαίνει στη πρώτη περίπτωση ο "τρίτος άνθρωπος" και το κατά πόσο είναι νοήμων ή γενικά κατά πόσο έχει αισθήματα. Δεν θεωρώ ότι είναι μύθος προωπικά. Εκεί είναι και το παράδοξο που τελικά φτάνουν οι υποστηρικτές αυτών των δύο θέσεων. Να συγκρούεται η ύπαρξη του εμβρύου με το δικαίωμα στην κατεύθυνση της ζωής της μητέρας.

Τελικά για να "λυθεί" το παράδοξο που έθεσες αγαπητέ Stratos7 είναι καλό να το μεταφέρεις αλλού. Αν τελικά η έκτρωση δεν είναι ένα παράδοξο από μόνη της. Ε ανάλογα την απάντηση που δίνεις καταλήγεις αν είναι οξύμωρο να είσαι υπέρ της έκτρωσης και κατά της θανατικής ποινής...
0 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση

Obscura

Διάσημο Μέλος

H Obscura αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 802 μηνύματα.

H Obscura ,προσπαθώντας να πείσει τον εαυτό της, έγραψε: στις 01:54, 25-09-08:

#14
Αρχική Δημοσίευση από Rempeskes
Πάμε τώρα στο θέμα της έκτρωσης.
Πιστεύω πως τα περί αντιδράσεων του εμβρύου κατά την έκτρωση
είναι ένας μεγενθυμένος ψιλοαστικός μύθος
και η τελευταία εξέλιξη στην μάχη των χριστιανικών οργανώσεων ενάντια στο νόμιμο δικαίωμα της έκτρωσης.
Ναι σ'αυτό κατέληξα κι εγώ μελετώντας βίντεο και διαβάζοντας τα επιχειρήματα της κάθε πλευράς. Ενδεικτικό είναι πάντως το ότι εικόνες εμβρύων που κυκλοφορούν και σοκάρουν είναι κυρίως από εκτρώσεις που γίνονται λόγω επιπλοκών στους τελευταίους μήνες της κύησης, οπότε το έμβρυο είναι σχεδόν ολοκληρωμένο. Ευελπιστώ να μην αντιμετωπίσω ποτέ το δίλημμα αλλά σίγουρα όλα τούτα περί ηθικολογίας και ξεκάθαρων ορίων (αν είναι από βιασμό τότε δεκτό - μα γιατί τι φταίει το παιδάκι αν είναι έτσι δεν τα βρίσκω ιδιαίτερα βοηθητικά.
4 Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε αρνητικά το μήνυμα αυτόΔεν μπορείτε να αξιολογήσετε θετικά το μήνυμα αυτό
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα

Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια