Διεκδικήσεις ομοφυλόφιλων στις κοινωνικές παροχές

Να νομιμοποιηθούν οι γάμοι ομοφυλοφίλων;
Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 575)
  • Ναι

  • Όχι

  • Με αφήνει αδιάφορο/η


Πρέπει να ψηφίσετε για να δείτε τα αποτελέσματα.

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 1,497 μηνύματα.
Δε βλέπω πως το τι απαντάτε στη φύση έχει κάποια πρακτική σχέση με τους ανθρώπους, πόσο μάλλον οταν αφορά φαινόμενα που δεν έχουν ή δε μπορούν να μελετηθούν σε βάθος. Στη φύση μπορούμε να κάνουμε πολλές ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις. Μεσα σε αυτές μπορεί να ειναι η ομοφυλοφιλία, η παιδοφιλια, ο καναβιλισμος, η εξορία, ο βασανισμός του θηράματος και άλλα όμορφα. Η ανθρώπινη κοινωνία δε λειτουργεί αποκλειστικά βάση της βιολογια της, αλλα βασίζεται στη λογική και κατ'επέκταση στην ηθική.
Όταν κάποιος λέει ότι κάτι είναι αφύσικο/μη φυσιολογικό χρησιμοποιεί την έννοια της φύσης, είναι ένα συχνό "επιχείρημα" των συντηριτικών και πάνω εκεί έχουν βασίσει μεγάλος μέρος της ρητορικής μίσους τους. Από τη στιγμή που συναντάται στη φύση λοιπόν, δεν μπορεί να είναι και αφύσικο, άρα το επιχείρημα καταρρίπτεται. Δεν νομίζω πως είναι τόσο δύσκολο να δεις τη σύνδεση. Εφόσον το βλέπουμε στη φύση, που ξανά, χρησιμοποιείται συχνά ως παράδειγμα εφόσον ο άνθρωπος την έχει υπερβεί ενώ τα ζώα λειτουργούν βάση ενστίκτου, καταλαβαίνουμε ότι το κόλλημα είναι ηθικό/κοινωνικό. Προφανώς και δεν λειτουργεί αποκλειστικά βάση της βιολογίας, για αυτό και η ηθική μας μας λέει ότι ο κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα να κάνει οικογένεια και έχουμε βρει τρόπους για άτομα που δεν μπορούν βιολογικά, πάλι να το καταφέρνουν (αυτό ισχύει και για ετερόφυλα ζευγάρια προφανώς που δεν μπορούν πάντα να τεκνοποιήσουν). Από όπου και να το δεις λοιπόν, το αρχικό τους επιχείρημα περί φυσικότητας δεν στέκει.
 

ilias90

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 1,968 μηνύματα.
Για πολλούς λόγους είναι καλύτερο να μεγαλώσει ένα παιδί με τους γονείς να είναι άντρας και γυναίκα ή τουλάχιστον να υπάρχει μητέρα. Δεν θα αναλύσω τώρα τους λόγους*, αλλά ειδικά το τελευταίο είναι πάρα πολύ σημαντικό.
Όπως και να έχει, όμως, από το να καταντήσει ένα παιδί στο ίδρυμα ή σε ανάδοχη οικογένεια είναι χίλιες φορές καλύτερο να μεγαλώσει από ομόφυλο ζευγάρι. Σε αυτό είμαι κάθετος, από το τίποτα είναι χίλιες φορές καλύτερο να υπάρχουν σταθερά πρόσωπα αναφοράς και βασικοί φροντιστές του παιδιού, τους οποίους να θεωρεί γονείς. Και κάτι άσχετο, είναι «ομόφυλα ζευγάρια» και όχι «ομοφυλόφιλα...» **Την ξεκίνησε τη μλκία ο Γιάννης, συνεχίζεται και οι υπόλοιποι...

*κυρίως γιατί το θέμα προσφέρεται φουλ για τοξικότητα και βαριέμαι να μαλώνω, είναι και σκ. Δεν μπορώ να πάω και θάλασσα, οπότε έχω και νεύρα.
**Ομοφυλόφιλος=αυτός που τον ελκύουν άτομα το ίδιου φύλου. Ομόφυλος=αυτός που ανήκει στο ίδιο φύλο με κάποιον άλλον, αρά το ορθόν είναι το δεύτερο (ζευγάρια ίδιου φίλου και όχι ζευγάρια που γουστάρουν το ίδιο φύλο) Σωστό θα ήταν «ζευγάρι ομοφυλόφιλων» και όχι ομοφυλόφιλο ζευγάρι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,799 μηνύματα.
Και κάτι άσχετο, είναι «ομόφυλα ζευγάρια» και όχι «ομοφυλόφιλα...» **Την ξεκίνησε τη μλκία ο Γιάννης, συνεχίζεται και οι υπόλοιποι...
Όχι. Το λάθος είναι το ομόφυλο ζευγάρι. Σημαίνει ζευγάρι της ίδιας φυλής. Οι ομοφυλόφιλοι δεν είναι φυλή.. δεν ξέρω γιατί επικράτησε παντού το ομόφυλο.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,864 μηνύματα.
Όχι. Το λάθος είναι το ομόφυλο ζευγάρι. Σημαίνει ζευγάρι της ίδιας φυλής. Οι ομοφυλόφιλοι δεν είναι φυλή.. δεν ξέρω γιατί επικράτησε παντού το ομόφυλο.
Οι λέξεις δεν έχουν πάντα μόνο μία σημασία. Δεν είναι μονοσήμαντες.
ομόφυλος - Βικιλεξικό (wiktionary.org)
1688799276118.png
 

ilias90

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 1,968 μηνύματα.
Όχι. Το λάθος είναι το ομόφυλο ζευγάρι. Σημαίνει ζευγάρι της ίδιας φυλής. Οι ομοφυλόφιλοι δεν είναι φυλή.. δεν ξέρω γιατί επικράτησε παντού το ομόφυλο.
Ναι ρε, δύο σημασίες έχει. Αυτός που ανήκει στην ίδια φυλή και αυτός που ανήκει στο ίδιο φύλο. Απλά εσύ -λογικά- θα μου πεις ότι η πρώτη είναι παλαιότερη. Δεν έχει σημασία αυτό, αν θέλουμε να το δούμε γλωσσολογικά, σωστά αντικαταστάθηκε. Δεν είναι θέμα πολίτικαλι κορρεκτ εδώ, αλλά να αποδίδουμε σωστά τις έννοιες.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,256 μηνύματα.
Όταν κάποιος λέει ότι κάτι είναι αφύσικο/μη φυσιολογικό χρησιμοποιεί την έννοια της φύσης, είναι ένα συχνό "επιχείρημα" των συντηριτικών και πάνω εκεί έχουν βασίσει μεγάλος μέρος της ρητορικής μίσους τους. Από τη στιγμή που συναντάται στη φύση λοιπόν, δεν μπορεί να είναι και αφύσικο, άρα το επιχείρημα καταρρίπτεται. Δεν νομίζω πως είναι τόσο δύσκολο να δεις τη σύνδεση. Εφόσον το βλέπουμε στη φύση, που ξανά, χρησιμοποιείται συχνά ως παράδειγμα εφόσον ο άνθρωπος την έχει υπερβεί ενώ τα ζώα λειτουργούν βάση ενστίκτου, καταλαβαίνουμε ότι το κόλλημα είναι ηθικό/κοινωνικό. Προφανώς και δεν λειτουργεί αποκλειστικά βάση της βιολογίας, για αυτό και η ηθική μας μας λέει ότι ο κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα να κάνει οικογένεια και έχουμε βρει τρόπους για άτομα που δεν μπορούν βιολογικά, πάλι να το καταφέρνουν (αυτό ισχύει και για ετερόφυλα ζευγάρια προφανώς που δεν μπορούν πάντα να τεκνοποιήσουν). Από όπου και να το δεις λοιπόν, το αρχικό τους επιχείρημα περί φυσικότητας δεν στέκει.
Πιστεύω πως το συγκεκριμένο επιχείρημα τίθεται με λανθασμένο τρόπο και απαντιέται επίσης με λάθος τρόπο .
Οι ομοφυλόφιλοι εδώ και καιρό έχουν γίνει αποδεκτοί ως μια εντελώς φυσιολογική παραλλαγή που οφείλεται κατά κύριο λόγο σε γενετικούς παράγοντες . Είναι σαν να γεννιέσαι με μπλε μάτια ξέρω'γω αντί για καφέ . Οπότε το περί μη φυσιολογικότητας/φυσικότητας των ομοφυλόφιλων είναι out of question . Άρα το επιχείρημα είναι σαθρό εκ της βάσεως . Αλλά είναι σημαντικό να σαφηνιστεί πως επειδή κάτι συναντάται στην φύση , δεν το κάνει υποχρεωτικά νορμάλ . Τι εννοώ με αυτό...και ο κανιβαλισμός συναντάται στην φύση . Δεν νομίζω όμως οτι επειδή υπάρχει τον θεωρούμε φυσιολογικό . Βέβαια είναι πολύ δύσκολο να ορίσει κανείς ακριβώς το όριο που κάνει κάτι πέραν απο φυσικό και φυσιολογικό , με την έννοια της καθομιλουμένης , πλην των χτυπητών και διαχρονικά αποτρόπαιων εξαιρέσεων που εύκολα τα διαχωρίζει κανείς ως φυσικά αλλά όχι φυσιολογικά .
 
Τελευταία επεξεργασία:

Esperos1

Δραστήριο μέλος

Ο Esperos1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 465 μηνύματα.
Ναι ρε, δύο σημασίες έχει. Αυτός που ανήκει στην ίδια φυλή και αυτός που ανήκει στο ίδιο φύλο. Απλά εσύ -λογικά- θα μου πεις ότι η πρώτη είναι παλαιότερη. Δεν έχει σημασία αυτό, αν θέλουμε να το δούμε γλωσσολογικά, σωστά αντικαταστάθηκε. Δεν είναι θέμα πολίτικαλι κορρεκτ εδώ, αλλά να αποδίδουμε σωστά τις έννοιες.
Τζάμπα τα γράφεις,
το παιδί έχει άλλο θέμα, είναι "νοσταλγός" στοχοπροσηλωμένος στην εγκαθύδριση
δικτατορικού καθεστώτος σε μοτίβο 24η Απριλίου με σταλινοχιτλερική γαρνιτούρα.
Τα υπόλοιπα είναι ν'αχαμε να λέγαμε.
Αν το πολύ "λέγε λέγε" ενάντια στο τάδε ζήτημα θα τους φέρει ψηφαλάκια, θα το λένε,
αν νομίζουν ότι θα τους στοιχίσει εκλογική χασούρα τότε μόκο. Δεν έχουν εμπιστοσύνη
στην λογική επιστήμη φιλοσοφία. Απεναντίας, πιο πολύ τους πάνε τα ματζούνια και τα μάγια.
 

touvlo

Πολύ δραστήριο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 913 μηνύματα.
όμως θα σας πω και κάτι ....
Κάποιου γνωστού το κοριτσάκι πήγαινε σ ένα μεγάλο γερμανικό σχολείο Gesamtschule. Αυτά τα σχολεία, είναι τεραστια συγκροτήματα, που έχουν από 5η ταξη ως 12η. Ήθελε λοιπόν να αλλάξει το παιδί του σχολείο, γιατί στο διάλειμμα, στο προαύλιο έβλεπε η 10χρονη κορούλα του, 17 χρονους μαντράχαλους να φιλούνται στο στόμα και πάθαινε σοκ το κοριτσάκι. Και πήγε ο πατερας της στον διευθυντή και διαμαρτυρήθηκε για το θέαμα και αυτός άρχισε τα περί δικαιωμάτων των ομοφυλόφυλων κλπ.

Λέω λοιπόν, όλα θέλουν σύνεση. Ασφαλώς και οι ομοφυλόφυλοι έχουν τα ίδια δικαιώματα, αλλά ίσως η κοινωνία πρέπει σιγά σιγά να προσαρμοστεί. Τα Parade και αυτά όλα, δεν ξέρω κατά πόσο βοηθούν.
Το λέω, γιατι και μένα με προβληματίζει
 

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,355 μηνύματα.
όμως θα σας πω και κάτι ....
Κάποιου γνωστού το κοριτσάκι πήγαινε σ ένα μεγάλο γερμανικό σχολείο Gesamtschule. Αυτά τα σχολεία, είναι τεραστια συγκροτήματα, που έχουν από 5η ταξη ως 12η. Ήθελε λοιπόν να αλλάξει το παιδί του σχολείο, γιατί στο διάλειμμα, στο προαύλιο έβλεπε η 10χρονη κορούλα του, 17 χρονους μαντράχαλους να φιλούνται στο στόμα και πάθαινε σοκ το κοριτσάκι. Και πήγε ο πατερας της στον διευθυντή και διαμαρτυρήθηκε για το θέαμα και αυτός άρχισε τα περί δικαιωμάτων των ομοφυλόφυλων κλπ.

Λέω λοιπόν, όλα θέλουν σύνεση. Ασφαλώς και οι ομοφυλόφυλοι έχουν τα ίδια δικαιώματα, αλλά ίσως η κοινωνία πρέπει σιγά σιγά να προσαρμοστεί. Τα Parade και αυτά όλα, δεν ξέρω κατά πόσο βοηθούν.
Το λέω, γιατι και μένα με προβληματίζει

Πολύ προβληματικό ποστ. Από τη μία λες έχουν ίδια δικαιώματα, από την άλλη να μην τα ασκούν. Άρα ποιο το νόημα να έχουν κατ' όνομα τα ίδια δικαιώματα; Έπειτα, πώς θα "προσαρμοστεί" η κοινωνία αν λογοκρίνουμε κάθε απλή ομοφυλοφιλική πράξη; Άσε που δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να προσαρμοστεί η κοινωνία για να μπορούν οι ομοφυλόφιλοι να απολαμβάνουν ίσα δικαιώματα. Τα θεμελιώδη δικαιώματα υπάρχουν ανεξάρτητα από το τι πιστεύει ο καθένας και ιστορικά αν το ψάξεις καθιερώθηκαν ακριβώς για να προστατέψουν μειονότητες από την ανορθολογική καταπίεση της πλεοψηφίας.

Επίσης, η διατύπωση "17χρονους μαντράχαλους να φιλιούνται στο στόμα" δείχνει φανερά ότι σου χαλάει την αισθητική και άρα ότι είσαι προκατειλημμένη. Αν ήταν ετερόφυλο ζευγάρι φαντάζομαι θα ήταν απλά μια χαριτωμένη τρυφερή στιγμή;

Τώρα, αν το θέαμα ήταν υπερβολικό με την έννοια ότι οριακά δεν πηδήχτηκαν και άρα λογικό να σοκαριστεί ένα μικρό παιδάκι, αυτό θα κριθεί ως αποδοκιμαστέο ή μη με βάση τη φύση και τον τόπο της πράξης, όχι το φύλο των παιδιών.
 

touvlo

Πολύ δραστήριο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 913 μηνύματα.
Πολύ προβληματικό ποστ. Από τη μία λες έχουν ίδια δικαιώματα, από την άλλη να μην τα ασκούν. Άρα ποιο το νόημα να έχουν κατ' όνομα τα ίδια δικαιώματα; Έπειτα, πώς θα "προσαρμοστεί" η κοινωνία αν λογοκρίνουμε κάθε απλή ομοφυλοφιλική πράξη; Άσε που δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να προσαρμοστεί η κοινωνία για να μπορούν οι ομοφυλόφιλοι να απολαμβάνουν ίσα δικαιώματα. Τα θεμελιώδη δικαιώματα υπάρχουν ανεξάρτητα από το τι πιστεύει ο καθένας και ιστορικά αν το ψάξεις καθιερώθηκαν ακριβώς για να προστατέψουν μειονότητες από την ανορθολογική καταπίεση της πλεοψηφίας.

Επίσης, η διατύπωση "17χρονους μαντράχαλους να φιλιούνται στο στόμα" δείχνει φανερά ότι σου χαλάει την αισθητική και άρα ότι είσαι προκατειλημμένη. Αν ήταν ετερόφυλο ζευγάρι φαντάζομαι θα ήταν απλά μια χαριτωμένη τρυφερή στιγμή;

Τώρα, αν το θέαμα ήταν υπερβολικό με την έννοια ότι οριακά δεν πηδήχτηκαν και άρα λογικό να σοκαριστεί ένα μικρό παιδάκι, αυτό θα κριθεί ως αποδοκιμαστέο ή μη με βάση τη φύση και τον τόπο της πράξης, όχι το φύλο των παιδιών.
Προβληματικό, ναι. Μα σου είπα, πως με προβληματίζει. Κάθε νόμισμα έχει δυο όψεις. Και ναι μεν λόγω των πεποιθήσεών μου, θέλω ίσα δικαιώματα, αλλά καταλαβαίνω και τον πατέρα με τον προβληματισμό του.
Ίσως μου χαλάει την αισθητική, αλλά αυτό δεν έχει σημασία.
Εντάξει, ίσως και το ετεροφυλοφυλικό φιλί μου χαλάει την αισθητική, δε λέω.....
Άσε, σκέψεις κάνω
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 1,497 μηνύματα.
Πιστεύω πως το συγκεκριμένο επιχείρημα τίθεται με λανθασμένο τρόπο και απαντιέται επίσης με λάθος τρόπο .
Οι ομοφυλόφιλοι εδώ και καιρό έχουν γίνει αποδεκτοί ως μια εντελώς φυσιολογική παραλλαγή που οφείλεται κατά κύριο λόγο σε γενετικούς παράγοντες . Είναι σαν να γεννιέσαι με μπλε μάτια ξέρω'γω αντί για καφέ . Οπότε το περί μη φυσιολογικότητας/φυσικότητας των ομοφυλόφιλων είναι out of question . Άρα το επιχείρημα είναι σαθρό εκ της βάσεως . Αλλά είναι σημαντικό να σαφηνιστεί πως επειδή κάτι συναντάται στην φύση , δεν το κάνει υποχρεωτικά νορμάλ . Τι εννοώ με αυτό...και ο κανιβαλισμός συναντάται στην φύση . Δεν νομίζω όμως οτι επειδή υπάρχει τον θεωρούμε φυσιολογικό . Βέβαια είναι πολύ δύσκολο να ορίσει κανείς ακριβώς το όριο που κάνει κάτι πέραν απο φυσικό και φυσιολογικό , με την έννοια της καθομιλουμένης , πλην των χτυπητών και διαχρονικά αποτρόπαιων εξαιρέσεων που εύκολα τα διαχωρίζει κανείς ως φυσικά αλλά όχι φυσιολογικά .
Ναι καλά τα λες, αλλά εγώ Σαμαελ απάντησα με τον τρόπο που τέθηκε το συγκεκριμένο θέμα. Αν δεις προηγούμενα θρεντ, οι τακτικές των ζώων χρησιμοποιούνται από τα ίδια μέλη για να μας πουν πως συμπεριφέρονται πχ τα δυο φύλα σε παραδοσιακούς ρόλους.Το φυσική και το φυσιολογική το ταυτίζουν και το εννοούν όπως εννούμε πχ ότι χρειάζονται δυο γόνιμα άτομα διαφορετικού φύλου για τη διαδικασία αναπαραγωγής, ότι το ίδιο είναι και η διαδικασία της ανατροφής και ότι η ανατροφή από ομόφυλα ζευγάρια (που δεν χρειάζεται καν απλά ανατροφή εφόσον μπορούμε να έχουμε και βιολογικό γονιό) είναι κάτι που κατέβασε ο άνθρωπος από το μυαλό του ως ον που έχει υπερβεί τη φύση και το έχει "παρακάνει" και εγώ τους λέω πως το συναντάμε και στα ζώα που τόσο εμπιστεύονται τις συνηθειές τους. Βεβαίως και ο καρνιβαλισμός κτλ δεν θεωρείται πλέον νορμάλ επειδή αναπτύξαμε αυτή την ηθική, αλλά στον παραπάνω συλλογισμό θεωρώ πως εφόσον δεν στέκει απο πουθενά μπορούμε να το κόψουμε και με αυτόν τον τρόπο.
 

epote

Διάσημο μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,359 μηνύματα.
όμως θα σας πω και κάτι ....
Κάποιου γνωστού το κοριτσάκι πήγαινε σ ένα μεγάλο γερμανικό σχολείο Gesamtschule. Αυτά τα σχολεία, είναι τεραστια συγκροτήματα, που έχουν από 5η ταξη ως 12η. Ήθελε λοιπόν να αλλάξει το παιδί του σχολείο, γιατί στο διάλειμμα, στο προαύλιο έβλεπε η 10χρονη κορούλα του, 17 χρονους μαντράχαλους να φιλούνται στο στόμα και πάθαινε σοκ το κοριτσάκι. Και πήγε ο πατερας της στον διευθυντή και διαμαρτυρήθηκε για το θέαμα και αυτός άρχισε τα περί δικαιωμάτων των ομοφυλόφυλων κλπ.

Λέω λοιπόν, όλα θέλουν σύνεση. Ασφαλώς και οι ομοφυλόφυλοι έχουν τα ίδια δικαιώματα, αλλά ίσως η κοινωνία πρέπει σιγά σιγά να προσαρμοστεί. Τα Parade και αυτά όλα, δεν ξέρω κατά πόσο βοηθούν.
Το λέω, γιατι και μένα με προβληματίζει
Εγώ δεν καταλαβαίνω τι στο γεροπούτσο σας ενοχλούν τα έξης:

  1. Η δημόσια έκφραση συναισθήματος (φιλία, πιάσιμο από το χέρι, αγκαλιές κλπ). Τα κάνουμε ΟΛΟΙ κυριολεκτικά και δεν επηρεάζουν ούτε στο ελάχιστο.
  2. Το γυμνό ή η ημίγυμνο ή λιτά ντυμένο σώμα. Συγγνώμη, δεν έχουμε ξαναδεί γυμνό άνθρωπο; Καθρέφτη το λέμε.
  3. Οι σεξουαλικές προτιμήσεις συναινούντων ενηλίκων. Τι στο πούτσο ενοχλεί με ποιον γουστάρει να μοιράζεται ο οποιοσδήποτε το κρεβάτι του. Δεν έχει καμία επίδραση επάνω μας. Μηδέν, nada, zero, null.
  4. Οι ενδυματικές ή ουσιαστικές αλλαγές στις φυλετικές και σεξουαλικές "νόρμες". Αν ο άλλος αισθάνεται γυναίκα αλλά έχει καύλι, άντρας αλλά έχει μουνί, άντρας στη δουλειά του αλλά γυναίκα στο κρεβάτι του, γυναίκα στα χάδια αλλά άντρας στο σεξ, dom στο ξημέρωμα και sub στον ύπνο; Αν θέλει να έχει μακριά μαλλιά από τη μία, βάψιμο με μωβ σκιά και μάσκαρα στο ένα μάτι, μουσι, ξυρησμένα πόδια, κοστούμι και γόβα Louboutin, πώς ακριβώς αυτό σας επηρεάζει;
  5. Οι αντωνυμίες και ο τρόπος με τον οποίο θέλει κάποιος να τον προσφωνούν. Καταλαβαίνω ότι είναι θέμα συνήθειας, αλλά αν εγώ ζητήσω να λέω τους πάντες Γιώργο γιατί "που να μάθαινω τώρα όλα τα ονόματα", θα με πείτε τρελό. Δεν έχουμε τα ίδια ονόματα, γιατί να μην έχουμε και πολλές διαφορετικές αντωνυμίες.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Πιστεύω πως το συγκεκριμένο επιχείρημα τίθεται με λανθασμένο τρόπο και απαντιέται επίσης με λάθος τρόπο .
Οι ομοφυλόφιλοι εδώ και καιρό έχουν γίνει αποδεκτοί ως μια εντελώς φυσιολογική παραλλαγή που οφείλεται κατά κύριο λόγο σε γενετικούς παράγοντες . Είναι σαν να γεννιέσαι με μπλε μάτια ξέρω'γω αντί για καφέ . Οπότε το περί μη φυσιολογικότητας/φυσικότητας των ομοφυλόφιλων είναι out of question . Άρα το επιχείρημα είναι σαθρό εκ της βάσεως . Αλλά είναι σημαντικό να σαφηνιστεί πως επειδή κάτι συναντάται στην φύση , δεν το κάνει υποχρεωτικά νορμάλ . Τι εννοώ με αυτό...και ο κανιβαλισμός συναντάται στην φύση . Δεν νομίζω όμως οτι επειδή υπάρχει τον θεωρούμε φυσιολογικό . Βέβαια είναι πολύ δύσκολο να ορίσει κανείς ακριβώς το όριο που κάνει κάτι πέραν απο φυσικό και φυσιολογικό , με την έννοια της καθομιλουμένης , πλην των χτυπητών και διαχρονικά αποτρόπαιων εξαιρέσεων που εύκολα τα διαχωρίζει κανείς ως φυσικά αλλά όχι φυσιολογικά .

Ο τρόπος που μεγαλώνει ένας γκέι άνθρωπος ΔΕΝ είναι "φυσιολογικός", ή πιο σωστά, δεν είναι απροβληματισμένος. Θα σου δώσω ένα παράδειγμα για να καταλάβεις τι εννοώ. Θυμάσαι όταν ήσουν μικρός/μικρή και γουστάρεις ένα αγοράκι/κοριτσάκι στην τάξη σου; Κυνηγιόσασταν γύρω-γύρω, της τραβούσες τα κοτσιδάκια, σου έριχνε χαστούκια, ότι είναι αυτό που γίνεται σε αυτές τις ηλικίες. Γενικά πάντως μέχρι τις πρώτες τάξεις του γυμνασίου τα αγοράκια και τα κοριτσάκια είναι χωρισμένα και σιγά-σιγά αρχίζουν και ομογενοποιούνται οι παρέες και προκύπτουν οι πρώτες "σχέσεις".

Ένα γκέι παιδί είναι αναγκασμένο κοινωνικά να κάνει παρέα με άτομα του ίδιου φύλου, για τα οποία νοιώθει ΚΑΙ ερωτική έλξη. Τυπικά, το γκέι παιδί θα ερωτευτεί τον κολλητό/κολλητή του. Ξέρεις τι βάσανο είναι αυτό; Μια κοινωνία στην οποία δεν υπάρχει καν σαν κοινωνική έννοια το φύλο θα δώσει τη δυνατότητα σε αυτό το παιδί να κάνει παρέα με παιδιά του άλλου φύλου χωρίς πρόβλημα και/ή στην περίπτωση που γουστάρει τον φίλο του, ο φίλος του δεν θα αντιδράσει με άσχημο τρόπο ή σε κάθε περίπτωση δεν θα νιώθει την ανάγκη να το κρύβει.

Δεν αναφέρομαι καθόλου στην κοροϊδία, τις προσμονές των γονιών, την (μέχρι πρόσφατα) ποπ κουλτούρα που θεωρεί την ομοφυλοφιλία "αστεία", τον ρατσισμό, τη βία κλπ κλπ, αυτά ευτυχώς ως ένα σημείο έχουν αρχίσει να μειώνονται.

Οπότε όχι, ΔΕΝ είναι σαν να γεννιέσαι με καφέ μάτια. Αν έχει καφέ μάτια και το φλερτ σου σε απορίψει επειδή γουστάρει γαλάζια, δεν επηρεάζει την αίσθηση του εαυτού σου. Ούτε είσαι κοινωνικά προγραμματισμένος να κρύβεις το χρώμα των ματιών σου.

Νομίζω ότι το να συγκρίνεις τον κανιβαλισμό με την ομοφυλοφιλία είναι λίγο άτοπο, άσε που ο κανιβαλισμός είναι τόσο συνηθισμένος στη φύση όσο και στον άνθρωπο. Κανένα ζώο δεν επιλέγει να φάει ίδια ζώα με αυτό. Πρέπει να αναγκαστεί, όπως και στους ανθρώπους. Τελευταία φορά που υπήρξαν καταγεγραμμένα, διαδεδομένα περιστατικά κανιβαλισμού ήταν στη Βόρεια Κορέα το 1990.
 
Τελευταία επεξεργασία:

touvlo

Πολύ δραστήριο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 913 μηνύματα.
Εγώ δεν καταλαβαίνω τι στο γεροπούτσο σας ενοχλούν τα έξης:

  1. Η δημόσια έκφραση συναισθήματος (φιλία, πιάσιμο από το χέρι, αγκαλιές κλπ). Τα κάνουμε ΟΛΟΙ κυριολεκτικά και δεν επηρεάζουν ούτε στο ελάχιστο.
  2. Το γυμνό ή η ημίγυμνο ή λιτά ντυμένο σώμα. Συγγνώμη, δεν έχουμε ξαναδεί γυμνό άνθρωπο; Καθρέφτη το λέμε.
  3. Οι σεξουαλικές προτιμήσεις συναινούντων ενηλίκων. Τι στο πούτσο ενοχλεί με ποιον γουστάρει να μοιράζεται ο οποιοσδήποτε το κρεβάτι του. Δεν έχει καμία επίδραση επάνω μας. Μηδέν, nada, zero, null.
  4. Οι ενδυματικές ή ουσιαστικές αλλαγές στις φυλετικές και σεξουαλικές "νόρμες". Αν ο άλλος αισθάνεται γυναίκα αλλά έχει καύλι, άντρας αλλά έχει μουνί, άντρας στη δουλειά του αλλά γυναίκα στο κρεβάτι του, γυναίκα στα χάδια αλλά άντρας στο σεξ, dom στο ξημέρωμα και sub στον ύπνο; Αν θέλει να έχει μακριά μαλλιά από τη μία, βάψιμο με μωβ σκιά και μάσκαρα στο ένα μάτι, μουσι, ξυρησμένα πόδια, κοστούμι και γόβα Louboutin, πώς ακριβώς αυτό σας επηρεάζει;
  5. Οι αντωνυμίες και ο τρόπος με τον οποίο θέλει κάποιος να τον προσφωνούν. Καταλαβαίνω ότι είναι θέμα συνήθειας, αλλά αν εγώ ζητήσω να λέω τους πάντες Γιώργο γιατί "που να μάθαινω τώρα όλα τα ονόματα", θα με πείτε τρελό. Δεν έχουμε τα ίδια ονόματα, γιατί να μην έχουμε και πολλές διαφορετικές αντωνυμίες.
Τα 1 ως 5 που λες, δεν είπα πως μ ενοχλούν. Μάλλον ο <<γεροπούτσος>> δε βοηθά και πολύ να καταλάβεις. Μάλλον γέρασε.
1.ούτε ΟΛΟΙ όπως λες τα κάνουμε, ούτε <<δεν επηρεάζουν>>.
2.Δεν έχω πρόβλημα με το γυμνό, από πού έβγαλες το συμπέρασμα πως ενοχλεί; Και γυμνισμό κάνω. Στην κοινωνια αυτή δε συνηθιζεται να κυκλοφορούμε γυμνοί. Αν αλλάξει, θα είναι μια χαρά
3.Ορθότατο! είδες αν ο π@@τσος δεν είναι γέρος, σκέφτεται πιο σωστά
4. Ορθοτατότατο! Ο καθένας ντύνεται όπως του αρέσει! Καρφάκι δε μου καίγεται!
5. Ούτε οι αντωνυμίες με νοιάζουν. Τώρα, αν πήγαινα σε χώρο εργασίας και μου έλεγαν <<τον κύριο Κώστα, να τον λες με την αντωνυμία: <<αυτή>>, αυτό θα με μπέρδευε, πρακτικά, στη δουλειά.<<Δώσε σ΄αυτήν, τον κ Κώστα το χαρτί>>. Αλλά θα το συνήθιζα.
Βρε σε μένα μιλούσες, γιατί πήρες το ποστ μου;
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,256 μηνύματα.
Εγώ δεν καταλαβαίνω τι στο γεροπούτσο σας ενοχλούν τα έξης:

  1. Η δημόσια έκφραση συναισθήματος (φιλία, πιάσιμο από το χέρι, αγκαλιές κλπ). Τα κάνουμε ΟΛΟΙ κυριολεκτικά και δεν επηρεάζουν ούτε στο ελάχιστο.
  2. Το γυμνό ή η ημίγυμνο ή λιτά ντυμένο σώμα. Συγγνώμη, δεν έχουμε ξαναδεί γυμνό άνθρωπο; Καθρέφτη το λέμε.
  3. Οι σεξουαλικές προτιμήσεις συναινούντων ενηλίκων. Τι στο πούτσο ενοχλεί με ποιον γουστάρει να μοιράζεται ο οποιοσδήποτε το κρεβάτι του. Δεν έχει καμία επίδραση επάνω μας. Μηδέν, nada, zero, null.
  4. Οι ενδυματικές ή ουσιαστικές αλλαγές στις φυλετικές και σεξουαλικές "νόρμες". Αν ο άλλος αισθάνεται γυναίκα αλλά έχει καύλι, άντρας αλλά έχει μουνί, άντρας στη δουλειά του αλλά γυναίκα στο κρεβάτι του, γυναίκα στα χάδια αλλά άντρας στο σεξ, dom στο ξημέρωμα και sub στον ύπνο; Αν θέλει να έχει μακριά μαλλιά από τη μία, βάψιμο με μωβ σκιά και μάσκαρα στο ένα μάτι, μουσι, ξυρησμένα πόδια, κοστούμι και γόβα Louboutin, πώς ακριβώς αυτό σας επηρεάζει;
  5. Οι αντωνυμίες και ο τρόπος με τον οποίο θέλει κάποιος να τον προσφωνούν. Καταλαβαίνω ότι είναι θέμα συνήθειας, αλλά αν εγώ ζητήσω να λέω τους πάντες Γιώργο γιατί "που να μάθαινω τώρα όλα τα ονόματα", θα με πείτε τρελό. Δεν έχουμε τα ίδια ονόματα, γιατί να μην έχουμε και πολλές διαφορετικές αντωνυμίες.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:



Ο τρόπος που μεγαλώνει ένας γκέι άνθρωπος ΔΕΝ είναι "φυσιολογικός", ή πιο σωστά, δεν είναι απροβληματισμένος. Θα σου δώσω ένα παράδειγμα για να καταλάβεις τι εννοώ. Θυμάσαι όταν ήσουν μικρός/μικρή και γουστάρεις ένα αγοράκι/κοριτσάκι στην τάξη σου; Κυνηγιόσασταν γύρω-γύρω, της τραβούσες τα κοτσιδάκια, σου έριχνε χαστούκια, ότι είναι αυτό που γίνεται σε αυτές τις ηλικίες. Γενικά πάντως μέχρι τις πρώτες τάξεις του γυμνασίου τα αγοράκια και τα κοριτσάκια είναι χωρισμένα και σιγά-σιγά αρχίζουν και ομογενοποιούνται οι παρέες και προκύπτουν οι πρώτες "σχέσεις".

Ένα γκέι παιδί είναι αναγκασμένο κοινωνικά να κάνει παρέα με άτομα του ίδιου φύλου, για τα οποία νοιώθει ΚΑΙ ερωτική έλξη. Τυπικά, το γκέι παιδί θα ερωτευτεί τον κολλητό/κολλητή του. Ξέρεις τι βάσανο είναι αυτό; Μια κοινωνία στην οποία δεν υπάρχει καν σαν κοινωνική έννοια το φύλο θα δώσει τη δυνατότητα σε αυτό το παιδί να κάνει παρέα με παιδιά του άλλου φύλου χωρίς πρόβλημα και/ή στην περίπτωση που γουστάρει τον φίλο του, ο φίλος του δεν θα αντιδράσει με άσχημο τρόπο ή σε κάθε περίπτωση δεν θα νιώθει την ανάγκη να το κρύβει.

Δεν αναφέρομαι καθόλου στην κοροϊδία, τις προσμονές των γονιών, την (μέχρι πρόσφατα) ποπ κουλτούρα που θεωρεί την ομοφυλοφιλία "αστεία", τον ρατσισμό, τη βία κλπ κλπ, αυτά ευτυχώς ως ένα σημείο έχουν αρχίσει να μειώνονται.

Οπότε όχι, ΔΕΝ είναι σαν να γεννιέσαι με καφέ μάτια. Αν έχει καφέ μάτια και το φλερτ σου σε απορίψει επειδή γουστάρει γαλάζια, δεν επηρεάζει την αίσθηση του εαυτού σου. Ούτε είσαι κοινωνικά προγραμματισμένος να κρύβεις το χρώμα των ματιών σου.

Νομίζω ότι το να συγκρίνεις τον κανιβαλισμό με την ομοφυλοφιλία είναι λίγο άτοπο, άσε που ο κανιβαλισμός είναι τόσο συνηθισμένος στη φύση όσο και στον άνθρωπο. Κανένα ζώο δεν επιλέγει να φάει ίδια ζώα με αυτό. Πρέπει να αναγκαστεί, όπως και στους ανθρώπους. Τελευταία φορά που υπήρξαν καταγεγραμμένα, διαδεδομένα περιστατικά κανιβαλισμού ήταν στη Βόρεια Κορέα το 1990.
Καταρχάς η αναφορά μου αυτή ήταν για να τονίσω πως από βιολογικής άποψης δεν υπάρχει κάτι το ιδιαίτερο που τους διαχωρίζει από εμάς τους υπόλοιπους . Όχι να καταργήσω την κοινωνική προέκταση των πραγμάτων .

Κατά δεύτερον και τέλος , δεν συγκρινα ουδέποτε τον κανιβαλισμό με την ομοφυλοφιλία . Η αναφορά μου στον πρώτο έγινε για να χρωματίσω πιο έντονα την διαφορά μεταξυ φυσικού και φυσιολογικού . Νομίζω ότι είναι παντελως ξεκάθαρο πως ομοφυλοφιλία και κανιβαλισμός δεν έχουν κανένα κοινό , πέρα απο ότι και τα δύο συναντώνται στην φύση .

Η αναφορά μου λοιπόν αποσκοπούσε στο να τονίσει ότι υπάρχουν πράγματα που συναντώνται στην φύση αλλά δεν είναι φυσιολογικά με την έννοια της καθομιλουμένης . Στην συγκεκριμένη περίπτωση η ομοφυλοφιλία είναι κάτι που και συναντιέται στην φύση και είναι και φυσιολογική .

Υ.Γ. ως προς τα υπόλοιπα που σχολιάζεις , με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο για τις ιδιαιτερότητες που έχει η παιδική ηλικία ενός ανθρώπου που ελκύεται από το ίδιο φύλο. Ιδίως σε μια πολύ συντηρητική χώρα όπως η Ελλάδα .
 

taketrance

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο taketrance αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,031 μηνύματα.
Οι αντωνυμίες και ο τρόπος με τον οποίο θέλει κάποιος να τον προσφωνούν. Καταλαβαίνω ότι είναι θέμα συνήθειας, αλλά αν εγώ ζητήσω να λέω τους πάντες Γιώργο γιατί "που να μάθαινω τώρα όλα τα ονόματα", θα με πείτε τρελό. Δεν έχουμε τα ίδια ονόματα, γιατί να μην έχουμε και πολλές διαφορετικές αντωνυμίες.

Συμφωνούμε σε όλα τα υπόλοιπα, αλλά αυτό είναι λίγο πιο περίπλοκο.

Προσωπικά, δεν έχω κανένα πρόβλημα να προσφωνω κάποιον με τις αντωνυμίες που θέλει, αλλα το ρίσκο να δεχθώ απειλές, τραμπουκισμό, η ακόμα χειρότερα να με απολύσουν από τη δουλειά μου η να αποβάλλουν το (μελλοντικό) παιδί μου από το σχολείο επειδή αποκάλεσε κάποιον τρανς ως «αυτός» αντί για «αυτή» είναι το λιγότερο παράνοια.
 

epote

Διάσημο μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,359 μηνύματα.
Τα 1 ως 5 που λες, δεν είπα πως μ ενοχλούν. Μάλλον ο <<γεροπούτσος>> δε βοηθά και πολύ να καταλάβεις. Μάλλον γέρασε.
1.ούτε ΟΛΟΙ όπως λες τα κάνουμε, ούτε <<δεν επηρεάζουν>>.
2.Δεν έχω πρόβλημα με το γυμνό, από πού έβγαλες το συμπέρασμα πως ενοχλεί; Και γυμνισμό κάνω. Στην κοινωνια αυτή δε συνηθιζεται να κυκλοφορούμε γυμνοί. Αν αλλάξει, θα είναι μια χαρά
3.Ορθότατο! είδες αν ο π@@τσος δεν είναι γέρος, σκέφτεται πιο σωστά
4. Ορθοτατότατο! Ο καθένας ντύνεται όπως του αρέσει! Καρφάκι δε μου καίγεται!
5. Ούτε οι αντωνυμίες με νοιάζουν. Τώρα, αν πήγαινα σε χώρο εργασίας και μου έλεγαν <<τον κύριο Κώστα, να τον λες με την αντωνυμία: <<αυτή>>, αυτό θα με μπέρδευε, πρακτικά, στη δουλειά.<<Δώσε σ΄αυτήν, τον κ Κώστα το χαρτί>>. Αλλά θα το συνήθιζα.
Βρε σε μένα μιλούσες, γιατί πήρες το ποστ μου;
ναι σε εσένα γιατι ειπες "δεν ξερω ποσο βοηθουν τα parade" και αναφέρθηκες στην αισθητικη του να φιλιούνται "δυο μαντραχαλοι"
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Συμφωνούμε σε όλα τα υπόλοιπα, αλλά αυτό είναι λίγο πιο περίπλοκο.

Προσωπικά, δεν έχω κανένα πρόβλημα να προσφωνω κάποιον με τις αντωνυμίες που θέλει, αλλα το ρίσκο να δεχθώ απειλές, τραμπουκισμό, η ακόμα χειρότερα να με απολύσουν από τη δουλειά μου η να αποβάλλουν το (μελλοντικό) παιδί μου από το σχολείο επειδή αποκάλεσε κάποιον τρανς ως «αυτός» αντί για «αυτή» είναι το λιγότερο παράνοια.
Προφανως ειναι παρανοια, οπως ολα τα κινηματα εχει και τις ακραιες εκφρασεις του. Στα ακρα ποτε δεν βγαζεις ακρη (εκπληκτικο αστειο παρακαλω σταματηστε το χειροκρότημα)
 

touvlo

Πολύ δραστήριο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 913 μηνύματα.
ναι σε εσένα γιατι ειπες "δεν ξερω ποσο βοηθουν τα parade" και αναφέρθηκες στην αισθητικη του να φιλιούνται "δυο μαντραχαλοι"
Ναι αυτοί είναι δυο προβληματισμοί μου, πράγματι, γιαυτό τους γράφω εδώ
Στο φιλί στο στόμα δυο <<μαντράχαλων>>, εννοώ κυρίως μπροστά σε μικρό παιδί, είναι ένα σοκ. Όχι οτι και γω, ως ενήλικη, δε θα γυρνούσα να κοιτάξω ένα ζευγάρι που θα φιλιόταν παθιασμένα στο δρόμο, ε; Είτε ομόφυλο, είτε ετερόφυλο. Αλλά ομολογώ πως το ομόφυλο, θα το κοιτούσα λίγο παραπάνω. Αυτό όμως δεν είναι πρόβλημα. Και μια γυναικάρα όμορφη να περνούσε δίπλα μου, θα την κοίταζα. Είναι απλά κάτι σπάνιο, που ακόμα κάνει εντύπωση.

Τα Parade ποτέ δεν τα συμπάθησα, ναι το λέω. Αν και μου έχουν εξηγησει το νόημα της γιορτής αυτής και έχει μια λογική. Αλλά βρίσκω χαζές παρελάσεις για την αυτονόητη ισότητα
 

epote

Διάσημο μέλος

Ο epote αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,359 μηνύματα.
Ναι αυτοί είναι δυο προβληματισμοί μου, πράγματι, γιαυτό τους γράφω εδώ
Στο φιλί στο στόμα δυο <<μαντράχαλων>>, εννοώ κυρίως μπροστά σε μικρό παιδί, είναι ένα σοκ. Όχι οτι και γω, ως ενήλικη, δε θα γυρνούσα να κοιτάξω ένα ζευγάρι που θα φιλιόταν παθιασμένα στο δρόμο, ε; Είτε ομόφυλο, είτε ετερόφυλο. Αλλά ομολογώ πως το ομόφυλο, θα το κοιτούσα λίγο παραπάνω. Αυτό όμως δεν είναι πρόβλημα. Και μια γυναικάρα όμορφη να περνούσε δίπλα μου, θα την κοίταζα. Είναι απλά κάτι σπάνιο, που ακόμα κάνει εντύπωση.

Τα Parade ποτέ δεν τα συμπάθησα, ναι το λέω. Αν και μου έχουν εξηγησει το νόημα της γιορτής αυτής και έχει μια λογική. Αλλά βρίσκω χαζές παρελάσεις για την αυτονόητη ισότητα
Οι προβληματισμοί σου είναι αποτέλεσμα του κοινωνικού διαχωρισμού και του αναίτιου πουριτανισμού που κάπως προέκυψε στις κοινωνίες μας (γκουχθρησκεία, γκουχ) και όχι αιτία. Και ναι, είναι πρόβλημα να "κοιτάς παραπάνω", όπως είναι πρόβλημα να φορέσεις ένα ντεκολτέ και να σου σφυράνε η να κοιτάνε τα βυζιά σου σαν λιγουρια.

Δεν καταλαβαίνω γιατί ένα φιλί - έστω παθιασμένο - είναι σοκαριστικό για ένα παιδί. Αυτα ειναι ανοησίες, δηλαδή, τι ακριβώς θα γίνει αν ένα παιδί δει ένα φιλί ή ακόμα και ένα γυμνό σώμα; Πώς φαντάζεσαι ότι θα παει, "ωπ, είδα ένα μουνί, τώρα έγινα βιαστής"; Χαζομαρες, οι γυναίκες στο μινωικό πολιτισμό κυκλοφορούσαν με το στήθος έξω και ήταν απολύτως φυσιολογικό.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,864 μηνύματα.
Πιστεύω πως η Alpha generation θα είναι πιο μαχητική στις διεκδικήσεις της.
The poll looked at so-called Millennials, defined as someone born from 1984-2002, which is about 78 million individuals representing a quarter of the U.S. population.
Among Millennials, 30 percent identify as LGBTQ, more than three times that of the rest of the adult population, and when the researchers broke out the youngest of the group, ages 18-24 (which some call Gen Z), they found 39 percent called themselves LGBTQ.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top