×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 67,792 μέλη και 2,440,614 μηνύματα σε 76,683 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 275 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Πετρελαιοκίνηση και στις μοτοσυκλέτες

whiteangel (angel)

Νεοφερμένος

Ο angel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 38 ετών και επαγγέλεται Μουσικός . Έχει γράψει 12 μηνύματα.

O whiteangel live your life έγραψε: στις 02:09, 17-04-12:

#1
Πετρελαιοκίνηση και στις μοτοσυκλέτες!!






Η Subaru έχει έναν κινητήρα diesel που είναι μικρότερος σε διαστάσεις από τον βενζινοκίνητο...
Ο Ian McElroy's, χτύπησε ξανά. Σκεφτόταν καιρό να δοκιμάσει κάτι σε έναν τομέα φαινομενικά ασυμβίβαστο. Τη δημιουργία μίας μοτοσυκλέτας με κινητήρα Diesel - κοινώς πετρελαιοκινητήρα. Μετά την ολοκλήρωση του πρώτου του μοντέλου όμως το κενό έδειχνε να γεφυρώνεται πιο εύκολα.
«Η Subaru έχει έναν κινητήρα diesel που είναι μικρότερος σε διαστάσεις από τον βενζινοκίνητο, είναι δυνατός και ανθεκτικός, οπότε γιατί όχι;»
«Η προσαρμογή του κινητήρα στο πλαίσιο ήταν απλούστερη απ' ό,τι φανταζόμουν, θέλησα όμως να διαφοροποιήσω αυτή την εκδοχή του Kickboxer με νέο κοστούμι και περιφερειακά, άλλο ψαλίδι και διαφορετική διάταξη στο turbo».
Μετά από αυτά, για να ανεβάσει τον πήχη ακόμη περισσότερο, σκέφτηκε: «Με τόσο πληθωρική απόδοση από τον κινητήρα, γιατί να μην δώσω κίνηση και στους δύο τροχούς;»



Η «απλή» έκδοση διαθέτει ένα σχετικά ελαφρύ οπτικά φέρινγκ, ψυγείο κάτω από τη σέλα, intercooler σε κοινή θέα στο εμπρός μέρος της «μοτοσυκλέτας», φωτισμό με LED και υπερτροφοδοσία (turbo) τοποθετημένο κάτω από τον κινητήρα –δεν υπήρχε αλλού χώρος…
Στην έκδοση με κίνηση σε «όλους» τους τροχούς η κίνηση μεταφέρεται με δύο αλυσίδες όπου μεσολαβεί ένα είδος συμπλέκτη και συνεχίζει με το γρανάζι της τελικής (εμπρός μετάδοσης), ένα «ελεύθερο» γρανάζι και τον τελικό άξονα του τροχού με έναν κοινό σύνδεσμο U, για να στρίβει και ο τροχός.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια

  • Παρόμοια Θέματα
    • Σπουδές στις ΗΠΑ - Από niann
      Το θέμα έχει λάβει 10 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Σπουδές στο εξωτερικό.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 23-04-14 στις 00:50.
    • Σχολες στις ΗΠΑ; - Από niann
      Το θέμα έχει λάβει 0 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Σπουδές στο εξωτερικό.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 03-06-13 στις 00:04.
    • Εισαγωγη στις ΑΕΝ - Από Sakiz105
      Το θέμα έχει λάβει 0 απαντήσεις και βρίσκεται στην κατηγορία Γ' Λυκείου & Απόφοιτοι.
      Το τελευταίο του μήνυμα δημοσιεύτηκε 08-12-12 στις 16:09.
  • Προηγούμενο Θέμα Επόμενο Θέμα