×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 67,803 μέλη και 2,441,128 μηνύματα σε 76,704 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 137 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

[Παιδαγωγικό] Project πρακτικής

Boom

Επιφανές Μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,131 μηνύματα.

O Boom έγραψε: στις 20:11, 12-10-12:

#1
στα πλαισια της πρακτικης μας ασκησης καλουμαστε να κανουμε ενα προτζεκτ. τα παιδια ειναι γ δημοτικου. σαφως και γνωριζω οτι το θεμα παει βασει ενδιαφεροντων αλλα θα ηθελα ιδεες επειδη ξερω οτι εδω εχουμε εκπαιδευτικους. ο χρονος διεξαγωγης ειναι 4 μερες.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Backdrop

Πολύ δραστήριο μέλος

H Backdrop αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μαέστρος και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 477 μηνύματα.

H Backdrop έγραψε: στις 20:29, 12-10-12:

#2
Αρχική Δημοσίευση από Boom
στα πλαισια της πρακτικης μας ασκησης καλουμαστε να κανουμε ενα προτζεκτ. τα παιδια ειναι γ δημοτικου. σαφως και γνωριζω οτι το θεμα παει βασει ενδιαφεροντων αλλα θα ηθελα ιδεες επειδη ξερω οτι εδω εχουμε εκπαιδευτικους. ο χρονος διεξαγωγης ειναι 4 μερες.
Το κλασσικοτέρο.... Περιβάλλον!!
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Άγγελος

Επιφανές Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών , επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 9,648 μηνύματα.

O Άγγελος έγραψε: στις 20:47, 12-10-12:

#3
ενα προτζεκτ.
γιατι δεν το λετε εργασια .. οπως παλια?
ακουςεκει προτζεκτ..


ωραιο θεμα ειναι η γη ,οι ηπειροι οι θαλασσες.. ο κόσμος μας
κατι σεσχεση με γρωγραφια,,(τα ψηλοτερα βουνα,βαθυτερες θαλασσες,μεγαλυτεροι ωκεανοι,ποταμοι,πληροφοριες κλπ..)
ή και σχεση με το ηλιακο συστημα

θα ηταν πολυ ωραιο θεμα η γη μας μεσα στο ηλιακο μας συστημακαι τη γειτονια μας..

ειδικα μεσω νετ μπορυν να μαθουν πολλα ετσι..

τα παιδια,,γινονται αγεωγραφητα πια γιατι δεν μαθαινουν ποτε πως ειναι η γη και το συμπαν γυρω μας..

βαλε κατι πρωτοτυπο να μαθουν κατι τα παιδια,να ερεθισεις τηφαντασια τους..,οχι κατι τετριμμενο,,οπως πχ-παραδοση..


αλλη ιδεα μου ρθε

αρχαιοι μυθολογικοι ηρωες..ηρακλης θησεας,..
ολα αυτα μυθολογια,,
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Άγγελος : 12-10-12 στις 21:00.
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Boom

Επιφανές Μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,131 μηνύματα.

O Boom έγραψε: στις 21:32, 13-10-12:

#4
Αρχική Δημοσίευση από Άγγελος
γιατι δεν το λετε εργασια .. οπως παλια?
ακουςεκει προτζεκτ..


ωραιο θεμα ειναι η γη ,οι ηπειροι οι θαλασσες.. ο κόσμος μας
κατι σεσχεση με γρωγραφια,,(τα ψηλοτερα βουνα,βαθυτερες θαλασσες,μεγαλυτεροι ωκεανοι,ποταμοι,πληροφοριες κλπ..)
ή και σχεση με το ηλιακο συστημα

θα ηταν πολυ ωραιο θεμα η γη μας μεσα στο ηλιακο μας συστημακαι τη γειτονια μας..

ειδικα μεσω νετ μπορυν να μαθουν πολλα ετσι..

τα παιδια,,γινονται αγεωγραφητα πια γιατι δεν μαθαινουν ποτε πως ειναι η γη και το συμπαν γυρω μας..

βαλε κατι πρωτοτυπο να μαθουν κατι τα παιδια,να ερεθισεις τηφαντασια τους..,οχι κατι τετριμμενο,,οπως πχ-παραδοση..


αλλη ιδεα μου ρθε

αρχαιοι μυθολογικοι ηρωες..ηρακλης θησεας,..
ολα αυτα μυθολογια,,
ti εννοεις στα μπολντ; πως γινεται συνδεση γειτονιας-ηλ συστηματος;

στο μυαλο μου το εχω να επιλεγει ενα θεμα που α' θα τους ενδιαφέρει και β. θα συνδεεται με την πραγματικποτητα, θα τους φανει χρησιμο αυτο που θα αποκομισουν. καπως ετσι το βλεπω. γτ ας πουμε και στην ιστορια κανουν μυθολογια. τις προάλλες έλεγαν τα σύμβολα των θεών. το ελάφι της αρτεμμις κτλ. προσωπικα δε μου αρεσει αυτη η γνωση/πληροφορια. δεν μπορει να αξιοποιηθει, σωστα;
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Άγγελος

Επιφανές Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών , επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 9,648 μηνύματα.

O Άγγελος έγραψε: στις 22:11, 13-10-12:

#5
ti εννοεις στα μπολντ; πως γινεται συνδεση γειτονιας-ηλ συστηματος;
γειτονιας τη Γης εννοω..διαστημικη γειτονιας

τα απλα χρησιμα μαθαινονται εκτος καθε μερα..
σε μια εργασια ας μαθουν για τον κοσμο γυρω τους,,
πραγματα που κανενα βιβλιο στο σχοελιο βασικα δεν λεει

κατι ξεχωριστο που να το θυμουνται..οτι μαθανε κατι..

τις προάλλες έλεγαν τα σύμβολα των θεών. το ελάφι της αρτεμμις
ποια συμβολα?
ποσα παιδιακια ξερουν την ιστορια του ηρακλη και τους αθλους ή του θησεα?
παω στοιχημα κανενα
και εγω απο εξωσχολικο βιβλιο τα διαβαζα,,αν περιμενα απο το σχολειο..


δες περα απο τα τυποποιημενα..
κατι που να θυμουνται τα παιδια και να τα συναρπασει

(η ψηφος μου ειναι διαστημα ,,οι 8ή 9 πλανητες του συστηματος και τι ξερουμε γιαυτους..πχ)
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Boom

Επιφανές Μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,131 μηνύματα.

O Boom έγραψε: στις 22:24, 13-10-12:

#6
ναι ρε εγω το βλεπω ομως ως στειρα γνωση. πχ ουτε εγω ξερω για τον θησεα, σο γουατ; θεωρουμε αναλφαβητη η ως βοομ θα πηγαινα μπροστα με το να ξερω για τον θησεα;

καλε εκπαιδευτικοι πειτε μας τη γνωμη σας;
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Άγγελος

Επιφανές Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών , επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 9,648 μηνύματα.

O Άγγελος έγραψε: στις 00:07, 14-10-12:

#7
ναι ρε εγω το βλεπω ομως ως στειρα γνωση.
στειρα γνωση να ξερειςτο κοσμο και το συμπαν γυρω σου πχ?

οτι ερεθιζει τη φαντασια-οπως οι μυθοι με τα διδαγματα τους-και του αισωπου πχ δεν ειναι στειρο..

εσυ τι δενθεωρεις στειρο?


(καλα δεν υπαρχει κανενας εκπαιδευτικος εδω να πει κατι πιο επαγγελματικο?)
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Boom

Επιφανές Μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,131 μηνύματα.

O Boom έγραψε: στις 00:11, 14-10-12:

#8
δε θεωρω στειρο κατι που θα σ φανει χρησιμο στο μελλον , στην καθημερινη σου ζωη.
ειχα κ εγω αστρονομια στ πανεπιστημιο, διαβασα περασα το μαθημα και ντιλιτ πλεον. τι με νοιαζει ο κομμητης χαλλει;
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Άγγελος

Επιφανές Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών , επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 9,648 μηνύματα.

O Άγγελος έγραψε: στις 00:22, 14-10-12:

#9
ειχα κ εγω αστρονομια στ πανεπιστημιο, διαβασα περασα το μαθημα και ντιλιτ πλεον.
αλλο σε ενα μικρο παιδι..

και σε καθεναν αλλα αρεσουν..κανουμε delete οτι δεν μας ενδιαφερει..
εντελως σχετικο..

απλα σε μικρα παιδια λειπει η γνωση του κοσμου,,
το ποσοι αγεωγραφητοι βγαινουν πο τα πανεπιστημια με πτυχια δηθεν,,δεν λεγεται..


τα παντα ειναι πώς τα κανεις,,αν τα ψαχνεις μονο σου και αν αναγκαζεσαι να τα μαθεις παπαγαλια..οπως τα περισσοτερα παιδια.


πχ την ιστορια που παπαγαλισα την εχω κανει delete..
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Πατρεύς (Πέτρος)

Επιφανές Μέλος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 2,714 μηνύματα.

O Πατρεύς με φόβο και πάθος έγραψε: στις 00:37, 14-10-12:

#10
Ἄν ἔχεις καθηγήτρια τὴ Ῥεπούση, τότε αὐτὰ θὰ σοῦ φαίνωνται στείρα (ὄχι Boom δὲν εἶναι αὐτὸ μπηχτὴ γιὰ σένα ). Ἐγὼ συμφωνῶ μὲ τὸν Ἄγγελο· δὲν εἶναι καθόλου στείρα ἡ γνώση τοῦ γύρω κόσμου. Γνωρίζοντας τὸν κόσμο ὁ ὁποῖος μᾶς περιβάλλει μποροῦμε νὰ καταλαβαίνουμε καὶ τί συμβαίνει γύρω μας καὶ νὰ ἀναπτύξουμε κριτικὴ σκέψη γιὰ ὅ,τι συμβαίνει. Δὲν καταλαβαίνω πῶς ἀκριβῶς ὁρίζεις αὐτὸ τὸ ὁποῖο εἶναι χρήσιμο γιὰ τὴ ζωή. Δῶσε ἕνα παράδειγμα νὰ καταλάβω τί ἐννοεῖς.

1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Άγγελος

Επιφανές Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών , επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 9,648 μηνύματα.

O Άγγελος έγραψε: στις 00:43, 14-10-12:

#11
Ἐγὼ συμφωνῶ μὲ τὸν Ἄγγελο·
συμφωνει ενας φιλολογος μαζι μου ?

ας μιλησουν οι ειδικοι..
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Boom

Επιφανές Μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,131 μηνύματα.

O Boom έγραψε: στις 00:48, 14-10-12:

#12
ας πουμε το περιβάλλον, ηρυπανη, ηανακυκλωση θεωρω οτι ειναι πιο νορμαλ για τα παιδιτο.α γ δημοτικου. αναπτυξη κριτικης σκεψης απο τους πλανητες δε βρισκω. ανελυσε
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Πατρεύς (Πέτρος)

Επιφανές Μέλος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια . Έχει γράψει 2,714 μηνύματα.

O Πατρεύς με φόβο και πάθος έγραψε: στις 01:02, 14-10-12:

#13
Ἀναφερόμουν κυρίως στὸ θέμα τῆς Γεωγραφίας (αὐτὸ τὸ ὁποῖο παλιὰ λεγόταν πατριδογνωσία) ἀλλὰ καὶ τῆς Μυθολογίας τὰ ὁποῖα ἀνέφερε ὁ Ἄγγελος. Ἂν καὶ σχετικὰ μὲ τὴν ἀστρονομία, θὰ μποροῦσες νὰ τοὺς μάθῃς νὰ βρίσκουν τοὺς ἀστερισμούς, νὰ προσανατολίζωνται, νὰ ὑπολογίζουν τοὺς κύκλους τῆς σελήνης, νὰ ὑπολογίζουν τὸν χρόνο, τὶς ἐποχές, τοὺς μῆνες, τὸ ἡμερολόγιο τὸ ὁποῖο χρησιμοποιοῦμε σήμερα καὶ πῶς θεσπίσθηκε κλπ. Αὐτὰ μὲ τὴν ἀνακύκλωση καὶ τὸ περιβάλλον πλέον εἶναι πολὺ κοινότοπα καὶ ἀκούγονται σχεδὸν παντοῦ. Αὐτὰ δυστυχῶς τὰ ἔχουμε χάσει. Ἕνα ἄλλο ἐνδιαφέρον εἶναι νὰ πᾶτε στὸ ὕπαιθρο καὶ νὰ ἀναγνωρίσετε δένδρα (ἴσως βέβαια αὐτὸ ἔχει σχέση καὶ μὲ τὸ περιβάλλον) ἢ κάτι πιὸ εὔκολο, νὰ κάνετε μιὰ ἐργασία γιὰ τὴν πόλη, τὰ καταστήματα, τὶς ὑπηρεσίες, τοὺς τρόπους μετακίνησης (αὐτὸ εἶναι καὶ πιὸ πρακτικό). Ἀκόμα, μπορεῖτε νὰ κάνετε καὶ γιὰ τὴν ἱστορία τοῦ ἑκάστοτε μέρους μιὰ ἐργασία ὥστε τὰ παιδιὰ νὰ μάθουν τί ἔχει συμβεῖ στὸ κάθε μέρος, μία περιήγηση σὲ ἕνα ἐργοστάσιο κλπ. Δὲ μοῦ ἔρχονται ἄλλα τώρα. Ἂν θυμηθῶ, θὰ ἐπανέλθω.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,084 μηνύματα.

O Γιώργος Hunt or be Hunted. έγραψε: στις 04:55, 14-10-12:

#14
Αρχική Δημοσίευση από Boom
στα πλαισια της πρακτικης μας ασκησης καλουμαστε να κανουμε ενα προτζεκτ. τα παιδια ειναι γ δημοτικου. σαφως και γνωριζω οτι το θεμα παει βασει ενδιαφεροντων αλλα θα ηθελα ιδεες επειδη ξερω οτι εδω εχουμε εκπαιδευτικους. ο χρονος διεξαγωγης ειναι 4 μερες.
Κάτι σχετικό με την φύση, όπως: "Ο κύκλος αναπαραγωγής των μυρμηγκιών"
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Backdrop

Πολύ δραστήριο μέλος

H Backdrop αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μαέστρος και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 477 μηνύματα.

H Backdrop έγραψε: στις 11:33, 14-10-12:

#15
Καλημέρα!!

Από ότι βλέπω ακόμη δεν έχεις αποφασίσει οπότε να και άλλες ιδεες που θα μπορούσες να έχεις κατα νου!

Εκτός από το περιβάλλον που σου είχα προτείνει μπορείς να χωρίσεις τα παιδιά σε ομάδες και να τους ζητήσεις μια εργασία για τα ζώα του τόπου μας. Η κάθε ομάδα θα πρέπει να βρει ζώα που α) ζουν στη στεριά,β) ζουν κοντά στο νερό, γ) ζουν μέσα στο νερό και να βρουν πληροφορίες για αυτά (είναι μια εργασία που μπορεί να ενταχθεί στο μάθημα "εμείς και ο κόσμος"...

Επίσης μια άλλη ιδέα είναι να ασχοληθείς με την παιδική λογοτεχνία! Σε αυτήν την περίπτωση είτε δίνεις εσύ τους τίτλους των βιβλίων, είτε αφήνεις ελέυθερα τα παιδιά να διαλέξουν σε ομάδες παιδικά λογοτεχνικά βιβλία , όπου θα σου αναφέρουν λίγα πράγματα για τον συγγραφέα και μέσα από εικόνες την ιστορία που διηγείται το βιβλίο(http://www.rhodes.aegean.gr/sxedia/g...7%CD%C9%C1.htm).
Είναι πολύ έξυπνο project , καθώς σου δίνει την δυνατότητα να μάθεις στα παιδιά να διαβάζουν εξωσχολικά βιβλία! Οι γονείς που είναι πιο ψαγμένοι και ενδιαφέρονται τα παιδιά έχουν μια πολυδιάστατη εκπαίδευση θα το εκτιμήσουν ιδιαίτερα!

Μια άλλη ιδέα είναι οι σημαίες(η σημασία τους -οπως λ.χ. η ερμηνεία των χρωματων της ελληνικης σημαιας) και οι χώρες τους ή οι σχολικές αργίες(οι παρελάσεις κλπ) και ποιος ο σκόπος τους - μιας και πλησιάζει η 28η- .
Τέλος μια κατήγορια που ανήκει στο υλικό γενικών γνώσεων της γ δημοτικου ....τα σήματα της τροχαίας!

Υ.Γ. Συμφωνώ και με τα θέματα που σου πρότειναν Αγγελος και Πατρεύς! Μαζί με σημαίες και σήματα της τροχαίας.. (εάν τα πλασάρεις έξυπνα και δημιουργικά θα έχεις άριστη αξιολόγηση)
Υ.Γ.2 Αν θέλεις να κάνεις εντύπωση στους καθήγητες διάλεξε κάτι πρωτότυπο που να κινήσει το ενδιαφερόν τους. Είναι πρακτική άσκηση από την οποία άμα είναι καλή ίσως μπορείς να ζητήσεις και συστατική επίστολή!
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Backdrop : 14-10-12 στις 11:48.
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

MissKit (Bastet 1/3 ΜΕΤΣ)

Επιφανές Μέλος

H Bastet 1/3 ΜΕΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών , επαγγέλεται Μελισσοκόμος και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,160 μηνύματα.

H MissKit έγραψε: στις 12:08, 14-10-12:

#16
Αρχική Δημοσίευση από Άγγελος
γιατι δεν το λετε εργασια .. οπως παλια?
ακουςεκει προτζεκτ..
Γιατί υπάρχει ειδική εκπαιδευτική ορολογία και το project ή αλλιώς μεταφρασμένο σχέδιο εργασίας περιγράφει κάτι πολύ συγκεκριμένο.

Boom, δώσε λίγα στοιχεία παραπάνω να σε βοηθήσουμε. Χρειάζεσαι σύνδεση με ΑΠΣ να φανταστώ; Αν ναι, τότε μπες και δες πρώτα εκεί να πάρεις ιδέες. Το project σου το θες διαθεματικό και πόσους τομείς θες/πρέπει να μπλέξεις;

Εμένα η μυθολογία μου άρεσε και είναι αγαπητή στο νεανικό κοινό αν παρουσιαστεί σωστά. Καθόλου στείρα η γνώση, ανοίγει πολλούς ορίζοντες σε μελέτη περιβάλλοντος, ιστορία, γλώσσα, αν παίξεις έξυπνα και μαθηματικά. Εικαστικά οπωσδήποτε και σκέψου ότι στο τέλος μπορείτε να γράψετε όλοι μαζί ένα θεατρικό έργο και να το παίξετε χρησιμοποιώντας σκηνικά που θα έχετε ετοιμάσει οι ίδιοι.

Εξίσου ωραία ήταν και η ιδέα για επίσκεψη πεδίου σε υπηρεσίες και μαγαζιά της γειτονιάς και νομίζω σε κάποια τάξη το έχουν και μέσα στο βιβλίο. Δεν είμαι καθόλου σίγουρη ποια είναι αυτή η τάξη, μπορεί να είναι και πιο μικρή. Η ανακύκλωση όντως ακούγεται πολύ και θα την ακούσουν άλλες τόσες φορές. Χίλιες φορές να πάτε σε ένα ταχυδρομείο να δείτε πώς δουλεύουν, να φέρετε ταχυδρόμο να σας μιλήσει, να γράψετε και να στείλετε ένα γράμμα και άλλα τέτοια που είναι επίσης χρήσιμα.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Άγγελος

Επιφανές Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 34 ετών , επαγγέλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 9,648 μηνύματα.

O Άγγελος έγραψε: στις 16:22, 14-10-12:

#17
Γιατί υπάρχει ειδική εκπαιδευτική ορολογία και το project ή αλλιώς μεταφρασμένο σχέδιο εργασίας περιγράφει κάτι πολύ συγκεκριμένο.
τοσα χρονια δεν υπηρχαν τετοιο οροι
ελληνικο υπουργειο παιδειας με αγγλικους ορους?
ξεφτιλα..
2
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

νικος ρεθυμνο (Νίκος)

Διακεκριμένο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 25 ετών , επαγγέλεται Δάσκαλος/α και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 1,888 μηνύματα.

O νικος ρεθυμνο έγραψε: στις 17:42, 14-10-12:

#18
Θα μπορουσατε να συνδυασετε την αποκτηση γνωσης σε 1 μαθημα-πχ Μαθηματικα,με παιχνιδι.Δηλαδη,ννα χωριζατε τα παιδια σε ομαδες,να θετατε ερωτηματα υπο τη μορφη αινιγματων,ή συμπληρωσης κενων προφορικα,ή σωστου-λαθους.Και να δώσετε στη νικητρια ομαδα ενα βραβειο-πχ σοκολατες,ωστε να υπαρχει κινητρο.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Boom

Επιφανές Μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 7,131 μηνύματα.

O Boom έγραψε: στις 23:31, 30-11-12:

#19
ΛΕΠΟΝ.
το προτζεκτ επρεπε να ανταποκρινεται στα θελω των παιιδων. ετσι αφου ζητησαμε να μας πουνε τι πραγματικα τους αρεσει, καταληξαμε στη μουσικη. υλικο οκ, απο αφορμηση καμια ιδεα; δηλ καποιο βιντεο, παραμυθι,αρθρο, οτιδηποτε που να προιδεαζειοτι το θεμα μας ειναι μουσικη. καμια ιδεα;
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Pequeño

Τιμώμενο Μέλος

H Pequeño αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,746 μηνύματα.

H Pequeño έγραψε: στις 23:53, 30-11-12:

#20
Αρχική Δημοσίευση από Boom
ΛΕΠΟΝ.
το προτζεκτ επρεπε να ανταποκρινεται στα θελω των παιιδων. ετσι αφου ζητησαμε να μας πουνε τι πραγματικα τους αρεσει, καταληξαμε στη μουσικη. υλικο οκ, απο αφορμηση καμια ιδεα; δηλ καποιο βιντεο, παραμυθι,αρθρο, οτιδηποτε που να προιδεαζειοτι το θεμα μας ειναι μουσικη. καμια ιδεα;
Oυσιαστικά ζητάς παιδική μουσική;
Έχω κάτι στο νου μου, που είναι κάτι τελείως διαφορετικό από τα "κλασσικά" χαζούλικα τραγουδάκια αν εννοείς αυτό και κατάλαβα σωστά πες μου να σου στείλω
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος