×
Επεξεργασία Προφίλ Επεξεργασία Avatar Επεξεργασία Υπογραφής Επεξεργασία Επιλογών E-mail και Κωδικός Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων
×
Αποσύνδεση Οι Συνδρομές μου Το Προφίλ μου Τα Posts μου Τα Threads μου Λίστα Επαφών Αντιδράσεις σε Posts μου Παραθέσεις των Posts μου Αναφορές σε Εμένα Ενέργειες Συντονιστών Αόρατος Χρήστης
Τι;
Πως;
Ταξινόμηση
Που;
Σε συγκεκριμένη κατηγορία;
Ποιος;
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Συμπληρώστε τουλάχιστον το πεδίο Τι;

Το e-steki είναι μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές διαδικτυακές κοινότητες με 67,805 μέλη και 2,441,313 μηνύματα σε 76,716 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το e-steki άλλα 344 άτομα.

Καλώς ήρθατε στο e-steki!

Εγγραφή Βοήθεια

Κάνω Like, άρα υπάρχω!

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 17,207 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε: στις 14:55, 22-04-13:

#1
Μια έρευνα, που χρηματοδοτήθηκε από την Microsoft Research και την Boeing, είχε σαν στόχο να επιτευχθεί αυτόματη και ακριβής διαδικασία πρόβλεψης ευαίσθητων προσωπικών πληροφοριών και όλα αυτά με μοναδική πηγή τα δεδομένα που είναι καταχωρημένα στο facebook. Η έρευνα διεξαχθεί με την βοήθεια των 58.000 εθελοντές που παραχώρησαν τα Likes του στην επιστημονική ομάδα.

Βέβαια από την αρχή της δημιουργίας του κυβερνοχώρου, δημιουργήθηκαν, έμμεσα, αρχεία δεδομένων όπου ήταν ικανά να προδώσουν τις διάφορες προτιμήσεις των χρηστών, όπως το αρχείο καταγραφής ερωτημάτων αναζήτησης από τις ίδιες της μηχανές αναζήτησης αλλά και όπως το ιστορικό των browser. Η διαφορά όμως με τα likes, και τα υπόλοιπα δεδομένα του facebook, είναι ότι τα δεύτερα είναι δημόσια by default.

Η έρευνα προσπάθησε από πάσης φύσεως δεδομένα, που είχαν καταγράφει στο facebook profile του κάθε εθελοντή, να παράγουν εκτιμήσεις για ευαίσθητα δεδομένα, όπως ο σεξουαλικός του προσανατολισμός και γενικότερα δεδομένα που στις περισσότερες περιπτώσεις οι εθελοντές δεν είχαν επιλέξει να αποκαλύψουν. Στην έρευνα χρησιμοποιήθηκαν τα wall posts, likes σε wall posts, groups και pages αλλά και ο αριθμός των φιλών μαζί με τις ηλικίες (των φίλων) τους αλλά και η κύρια γλώσσα που προτιμούν και διάφορα άλλα δεδομένα που είναι αποθηκευμένα στους servers του πασίγνωστου αυτού social network. Μάλιστα δε, χρησιμοποιήθηκε ως σημείο αναφοράς και παραλληλισμού το case ενός μεγάλου αμερικάνικου δικτύου λιανικής πώλησης, το όποιο χρησιμοποιούσε το αρχείο των πωλήσεων έτσι ώστε να προβλέπει αν μια πελάτισσα είναι έγκυος, ώστε να προβούν στην αποστολή στοχευμένων προσφορών.

Οι εκροές της έρευνας είναι εντυπωσιακές, αφού κατάφεραν να προβλέψουν ακόμη και την χρήση ουσιών, κατά πόσο είναι ευτυχισμένος από την ζωή αλλά και αν είναι τέκνο χωρισμένων γονέων. Παρακάτω ακολουθεί ο πίνακας με όλες τις παραμέτρους που ήταν εφικτό να παράγουν, μαζί με τις πιθανότητες να είναι σωστές οι εκάστοτε προβλέψεις.

Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  predict.jpg
Εμφανίσεις:  2515
Μέγεθος:  130,1 KB


Η ανάλυση των likes στην ουσία ήταν ένας συσχετισμός ανάμεσα των επιθυμητών συμπερασμάτων για τις προτιμήσεις και διάφορων ενδεικτικών λέξεων ή φράσεων κλειδιών. Ενδεικτικά παραδείγματα είναι ότι το like στην λέξη Mozart ήταν αρκετή ώστε να βγει το συμπέρασμα ότι ο συγκεκριμένος εθελοντής είχε υψηλό IQ. Αν σε κάποιον άρεσε ο προγραμματισμός ή τα RPG έχει πιθανότητες να καταταχθεί στους ντροπαλούς και εσωστρεφής και αντίθετα ένας άντρας που είχε μια αδυναμία ...στην μάρκα καλλυντικών "Mac Cosmetics", η έρευνα τον θέλει ομοφυλόφιλο. Στο παρακάτω συνημμένο αρχείο ακολουθεί ο πλήρης πίνακας των ομαδοποιήσεων χαρακτηριστικών λέξεων ή φράσεων. Τέλος, κάτι που μου έκανε εντύπωση είναι ότι, η αρέσκεια προς το trademark "Hello Kitty" υποδηλώνει ότι κάποιος είναι "ανοιχτός" άνθρωπος.

st01.pdf

Η έρευνα καταλήγει στο ότι τέτοιου είδους αναλύσεις θα μπορούσαν να βελτιώσουν τις προτάσεις ενός τμήματος μάρκετινγκ ή το διαφημιστικό μήνυμα που θα στέλνουν στις επιθυμητές ομάδες χρηστών. Από την άλλη, οι ερευνητές κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου, αφού τέτοιες αναλύσεις μπορούν να γίνουν χωρίς την ρητή συναίνεση του χρήστη αλλά και χωρίς να το αντιληφθούν. Επιχειρήσεις, κυβερνητικοί οργανισμοί, και γιατί όχι και υποψήφιοι μνηστήρες, θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα που αποθηκεύονται και διακινούνται στο Facebook έτσι ώστε να μάθουν στοιχεία όπως η νοημοσύνη, ο σεξουαλικός προσανατολισμός ή οι πολιτικές θέσεις αλλά και γενικότερα πεποιθήσεις που ίσως δεν σκόπευε να αποκαλύψει ο χρήστης όταν έκανε Like.

Επι της ουσίας θα πρέπει να αρχίσουμε να φανταζόμαστε περιπτώσεις όπου τέτοιες ομαδοποιήσεις με βάση πιθανά προσωπικά στοιχεία, που στην τελική μπορεί να μην είναι σωστά ή να συμπληρώθηκαν με επιπολαιότητα, θα μπορούσαν να αποτελέσουν απειλή για την ευημερία, την ελευθερία ή ακόμα και την ζωή του ατόμου που υπέστη την οποιαδήποτε ανάλυση των Like του. Θα έλεγα ότι δεν αρκεί να αποκρύπτει κανείς επιμελώς πχ την σεξουαλική του ταυτότητα, αφού μπορεί να αποκαλυφθεί από τα ψηφιακά του «ίχνη»...

Τέλος εδώ επισυνάπτω ολόκληρη την έρευνα: ΚάνωLikeΆραΥπάρχω.pdf

Y.γ.: Το παραπάνω κείμενο το δημοσίευσα πρώτα στο προσωπικό μου blog
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη iJohnnyCash : 19-07-15 στις 00:37. Αιτία: Typo
3
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Valder

Επιφανές Μέλος

Ο Valder αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Είναι 35 ετών , επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 6,596 μηνύματα.

O Valder Winners do not make excuses έγραψε: στις 15:24, 22-04-13:

#2
Λογικό επόμενο ότι θα συνέβαινε κάτι τέτοιο και το βρίσκω πολύ αποδοτικό για τις εταιρείες που θέλουν να προωθήσουν τα προϊόντα τους, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν ανησυχώ για την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων των χρηστών ή την ασφάλειά των ίδιων μετά την "μετάφραση" αυτών.

Βεβαίως ο "κακός της υπόθεσης" δεν είναι μόνο η εταιρεία ή το κοινωνικό δίκτυο και κακώς το βλέπουν μερικοί έτσι. Ο "κακός" είναι και ο κάθε χρήστης που επιλέγει να εκτίθεται ποικιλοτρόπως. Διάβασε τους όρους, ήξερε ότι θα εκτεθεί, ή ακόμα χειρότερα τους αγνόησε.

Σίγουρα η πρακτική αυτή της συλλογής δεδομένων ενέχει σημαντικούς κινδύνους λόγω είτε της παρορμητικότητας των χρηστών, είτε λόγω των ψευδών στοιχείων που δημοσιεύουν. Για παράδειγμα εγώ έχω κάνει λαικ στη σελίδα του Πάνου Καμμένου επειδή μου άρεσε κάποτε μια σειρά αντιμνημονιακών απόψεών του, όμως οι προθέσεις ψήφου μου τείνουν προς το Σύριζα. Άρα η εκτίμηση των πολιτικών μου τάσεων θα γίνει εσφαλμένα. Αντιθέτως, έχω κάνει like στο iconoclast radio, άρα δείχνει ότι είτε είμαι παραγωγός είτε ότι μου αρέσει η μουσική, που είναι μια σωστή εκτίμηση.

Ίσως να υπάρχει ένα οικονομετρικό μοντέλο σωστό και να διώχνουν εκτός αυτά τα outliers αλλά αυτό θα σήμαινε ότι έχουν αναλύσει πολύ περισσότερα από τα likes και αυτό είναι κάπως ακόμα πιό ανησυχητικό αν και προϋποθέτει ανοιχτό προφίλ για την ανάγνωση status για ανάσυρση λέξεων-κλειδιών και συναφών δεδομένων.

Πολύς κόπος αλλά όχι για το τίποτα απ' ότι φαίνεται...
5
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

elepan (Παναγιώτης)

Δραστήριο Μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Αναλυτής συστημάτων και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 441 μηνύματα.

O elepan I miss the sun. έγραψε: στις 15:56, 23-04-13:

#3
Αρχική Δημοσίευση από iJohnnyCash
Μια έρευνα, που χρηματοδοτήθηκε από την Microsoft Research και την Boeing, είχε σαν στόχο να επιτευχθεί αυτόματη και ακριβής διαδικασία πρόβλεψης ευαίσθητων προσωπικών πληροφοριών και όλα αυτά με μοναδική πηγή τα δεδομένα που είναι καταχωρημένα στο facebook. Η έρευνα διεξαχθεί με την βοήθεια των 58.000 εθελοντές που παραχώρησαν τα Likes του στην επιστημονική ομάδα.
Μεγάλα μυαλά στην Microsoft. Πόσα από τα likes αυτών ήταν καθαρά; Εγώ, σε στιγμές απίστευτης βαρεμάρας, έχω πατήσει 50 likes σε άσχετες προς εμέ προτιμήσεις. Επίσης…. πάτησα like γιατί με βασάνισε φίλος. Πάτησα like για να αποφύγω τα αυτοματοποιημένα μηνύματα ανά 5λεπτο, σε διάφορες σελίδες. Και ας πούμε ότι μερικοί την πάτησαμε και το κάναμε –είμασταν απόλυτα ειλικρινείς- πάλι δεν μπορείς να βγάλεις γενικό μπούσουλα για τους χρήστες. Εκτός και αν έχεις ως σκοπό «τις προτιμήσεις που παρουσιάζεις» να τις πουλήσεις σε κάποια εταιρεία, και της δίνεις ως « αυταπόδεικτο» τα αποτελέσματα αυτά, ώστε να μπεί στο σκεπτικό της διαφήμισης.

Αρχική Δημοσίευση από iJohnnyCash
Η ανάλυση των likes στην ουσία ήταν ένας συσχετισμός ανάμεσα των επιθυμητών συμπερασμάτων για τις προτιμήσεις και διάφορων ενδεικτικών λέξεων ή φράσεων κλειδιών. Ενδεικτικά παραδείγματα είναι ότι το like στην λέξη Mozart ήταν αρκετή ώστε να βγει το συμπέρασμα ότι ο συγκεκριμένος εθελοντής είχε υψηλό IQ. Αν σε κάποιον άρεσε ο προγραμματισμός ή τα RPG έχει πιθανότητες να καταταχθεί στους ντροπαλούς και εσωστρεφής και αντίθετα ένας άντρας που είχε μια αδυναμία ...στην μάρκα καλλυντικών "Mac Cosmetics", η έρευνα τον θέλει ομοφυλόφιλο. Στο παρακάτω συνημμένο αρχείο ακολουθεί ο πλήρης πίνακας των ομαδοποιήσεων χαρακτηριστικών λέξεων ή φράσεων. Τέλος, κάτι που μου έκανε εντύπωση είναι ότι, η αρέσκεια προς το trademark "Hello Kitty" υποδηλώνει ότι κάποιος είναι "ανοιχτός" άνθρωπος.
Τρομερές και απίστευτες γενικεύσεις. Εδώ έρχομαι να θυμηθώ τα γνωστά Clickjacking ή Likejacking.

Do you remember the kind of messages? …Girl Has An Interesting Way Of Eating A Banana, Check It Out….
Όταν οι χρήστες πατούσαν κλικ πάνω στα μηνύματα αυτά, οδηγούνταν σε μια white σελίδα με το μήνυμα "Click here to continue". Παρ’ όλα αυτά όπου κι αν έκαναν κλίκ οι χρήστες, το αρχικό μήνυμα-δόλωμα αναρτήται στη σελίδα τους στο Facebook ως δήλωση ότι τους άρεσε . Έτσι, οι φίλοι στην σελίδα τους βλέπουν το Like, κάνουν επίσης κλικ για να δουν τι άρεσε στους κολλητούς, και κατά τον ίδιο τρόπο πέφτουν θύματα του likejacking. Από ακούσιο σε ακούσιο like δηλαδή. Είναι αυτό που λέμε πως αν δεν κάνω like, τελικά δεν υπάρχω, αφού δεν υπάρχει κουμπί unlike! Γιατί άραγε?


Αρχική Δημοσίευση από iJohnnyCash
Θα έλεγα ότι δεν αρκεί να αποκρύπτει κανείς επιμελώς πχ την σεξουαλική του ταυτότητα, αφού μπορεί να αποκαλυφθεί από τα ψηφιακά του «ίχνη»...
Εξαιρετικά σωστό. Άλλωστε είναι γνωστό (δυστυχώς) πως το facebook μαζεύει διευθύνσεις ακόμα και όταν έχεις κάνει logout, κάτι που οι ίδιοι είχαν χαρακτηρίσει μεμονωμένα περιστατικά, μετά τις καταγγελίες του Cubrilovic που ανακάλυψε ότι το Facebook αντί να διαγράφει τα cookies κατά την αποσύνδεση του χρήστη, τα διατηρεί με κάποιες μικρές μετατροπές. Έτσι, οι πληροφορίες του λογαριασμού συνεχίζουν να βρίσκονται στα cookies κάτι που σημαίνει ότι κάθε φορά που επισκέπτεται μια ιστοσελίδα με κουμπί ή widget Facebook, ο browser του στέλνει προσωπικές του πληροφορίες πίσω στο Facebook.

Ας επιστήσουμε λοιπόν την προσοχή στους χρήστες…… πως δεν δηλώνουμε σε social networks (facebook- twitter – whatever) ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα, δεν αναρτούμε photos ή videos που μπορούν να θίξουν την υπόληψή μας ή των φίλων μας και γενικά είμαστε προσεκτικοί στο τι μοιραζόμαστε με τον έξω κόσμο.
Όταν απλά πατάτε x στο πάνω δεξιό μέρος της οθόνης για να βγείτε από το facebook, δεν έχετε αποσυνδεθεί πλήρως. Όταν θα μπείτε σε σελίδα αλληλοεξαρτώμενη με το facebook, κάτω στα σχόλια…. θα δείτε την photo σας και θα σας σας ζητηθεί να παραθέσετε τα δικά σας. Ακόμα και αν δεν το δείτε αυτό, μόλις πατήσετε την επιλογή facebook στην σελίδα που βρίσκεστε θα σας οδηγήσει πίσω στο λογαριασμό σας. Τελικό συμπέρασμα….όταν βγούμε από sites κοινωνικής δικτύωσης, κάνουμε ένα γενικό καθάρισμα του ιστορικού και των cookies.Υπάρχουν αντίστοιχα προγράμματα.


Kαλά likes!





edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη elepan : 24-04-13 στις 02:13.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 17,207 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε: στις 16:51, 23-04-13:

#4
Αρχική Δημοσίευση από elepan
Μεγάλα μυαλά στην Microsoft. Πόσα από τα likes αυτών ήταν καθαρά; Εγώ, σε στιγμές απίστευτης βαρεμάρας, έχω πατήσει 50 likes σε άσχετες προς εμέ προτιμήσεις. Επίσης…. πάτησα like γιατί με βασάνισε φίλος. Πάτησα like για να αποφύγω τα αυτοματοποιημένα μηνύματα ανά 5λεπτο, σε διάφορες σελίδες. Και ας πούμε ότι μερικοί την πάτησαμε και το κάναμε –είμασταν απόλυτα ειλικρινείς- πάλι δεν μπορείς να βγάλεις γενικό μπούσουλα για τους χρήστες. Εκτός και αν έχεις ως σκοπό «τις προτιμήσεις που παρουσιάζεις» να τις πουλήσεις σε κάποια εταιρεία, και της δίνεις ως « αυταπόδεικτο» τα αποτελέσματα αυτά, ώστε να μπεί στο σκεπτικό της διαφήμισης.
Σωστό αλλά νομίζω ότι η τελευταία παράγραφος απαντάει σε αυτό που θέτεις.

Αρχική Δημοσίευση από iJohnnyCash
Επι της ουσίας θα πρέπει να αρχίσουμε να φανταζόμαστε περιπτώσεις όπου τέτοιες ομαδοποιήσεις με βάση πιθανά προσωπικά στοιχεία, που στην τελική μπορεί να μην είναι σωστά ή να συμπληρώθηκαν με επιπολαιότητα, θα μπορούσαν να αποτελέσουν απειλή για την ευημερία, την ελευθερία ή ακόμα και την ζωή του ατόμου που υπέστη την οποιαδήποτε ανάλυση των Like του.
Αρχική Δημοσίευση από elepan
Τελικό συμπέρασμα….όταν βγούμε από sites κοινωνικής δικτύωσης, κάνουμε ένα γενικό καθάρισμα του ιστορικού και των cookies.Υπάρχουν αντίστοιχα προγράμματα.
Ένα ωραίο και σχετικό browser's addon που βρήκα είναι αυτό:
https://disconnect.me/
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

elepan (Παναγιώτης)

Δραστήριο Μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Αναλυτής συστημάτων και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 441 μηνύματα.

O elepan I miss the sun. έγραψε: στις 17:45, 23-04-13:

#5
Αρχική Δημοσίευση από iJohnnyCash

Ένα ωραίο και σχετικό browser's addon που βρήκα είναι αυτό:
https://disconnect.me/
Θεωρείται καλό και έχει πολλούς χρήστες. Αν και νομίζω πως πλέον δεν μας σώζει τίποτα. Στο άρθρο του Bloomberg αναφέρεται πως το Facebook ετοιμάζεται να παρουσιάσει μια νέα δυνατότητα στις mobile εφαρμογές του για τα smartphones. Η εφαρμογή του κοινωνικού δικτύου θα παρακολουθεί συνεχώς την θέση του χρήστη, ούτως ώστε να τον ενημερώνει όταν κάποια από τις επαφές του βρίσκεται κοντά στο σημείο που είναι αυτός. Παράλληλα, η συνεχής «παρακολούθηση» της τοποθεσίας του χρήστη θα χρησιμοποιείται και για την προβολή διαφημίσεων οι οποίες θα εναλλάσσονται ανάλογα με την περιοχή στην οποία βρίσκεται αλλά και τις συνήθειες αυτού.


http://www.bloomberg.com/news/2013-0...cking-app.html
edited Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη elepan : 24-04-13 στις 02:13.
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

iJohnnyCash (Panayotis Yannakas)

Founder

Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Επαγγέλεται Επιχειρηματίας . Έχει γράψει 17,207 μηνύματα.

O iJohnnyCash έγραψε: στις 17:52, 23-04-13:

#6
Και από ότι βλέπω θα έχει το όμορφο και δελεαστικό καροτάκι θα εμφανίζει τους φίλους/χρήστες που είναι γεωγραφικά κοντά σου. Καλό καροτάκι σίγουρα, θέλω όμως να πιστεύω ότι αργά ή γρήγορα θα γίνει πλήρως κατανοητό ότι εξ ορισμού τέτοιες υπηρεσίες απαιτούν να έχεις ένα κοριό συνεχώς πάνω σου...
1
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

thalalla

Δραστήριο Μέλος

H thalalla αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 205 μηνύματα.

H thalalla έγραψε: στις 01:38, 24-04-13:

#7
Μας παρακολουθούν είναι γεγονός, έχεις κάνει αναζήτηση για το χ προϊόν και σου πετάγονται διαφημίσεις για το χ προϊόν.
Καμία φορά όταν ο κυβερνοθεός σου παρουσιάζει κάτι που θέλεις ή χρειάζεσαι, απορείς αν αυτό που διαβάζεις είναι αυτό που έψαξες ή αυτό που σε έψαξε.
Όπως όταν σου εμφανίζονται διαφημίσεις για κινητά πάνω που τα έπαιξε το κινητό σου, λες ωραίος συγχρονισμός για να δω.
Όταν σου εμφανίζονται όμως ενημερώσεις για τον καρκίνο στο άσχετο αναρωτιέσαι αν ο κυβερνοθεούλης κάτι θέλει να σου πει; Διότι δεν σε έχει συνηθίσει στα άσχετα;
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση

Liakouras

Δραστήριο Μέλος

Ο Liakouras αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος Έχει γράψει 358 μηνύματα.

O Liakouras έγραψε: στις 16:08, 24-04-13:

#8
Και εγώ συνεχίζω να βρίζω για το "Αποθήκες και Εξόρυξη δεδομένων" ως υποχρεωτικό μάθημα κατεύθυνσης.
Πρέπει να συνδεθείτε για να αντιδράσετε σε μηνύματα
Παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Χρήστες

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα.
     
  • (View-All Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 30 μέρες:
    Μέχρι και αυτή την στιγμή δεν έχει δει το θέμα κάποιο ορατό μέλος

Βρείτε παρόμοια