Ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων

Είστε υπέρ ή κατά;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 65)

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φυσικός. Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Απορία: Τα ιδιωτικά μη κερδοσκοπικά (χα-χα) πανεπιστήμια θα τα φυλάει η πανεπιστημιακή αστυνομία;

1710005458662.png
 

Dreamweaver

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Dreamweaver αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η. Έχει γράψει 1,760 μηνύματα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Γιατί η παιδεία πρέπει να πωλείται και να ανταλλάσσεται; Δεμ ειναι προνομιο, είναι δικαίωμα, και ολοι το ξερουμε οτι οπως καθε δημόσιο θα το αφήσουν να σαπίσει, αμα πρεπει να πληρωνεις μεγαλα φραγκα για να εχεις προσβαση σε ενα δικαιωμα τοτε ζουμε σε μια δυστοπια
Μου απαντησες με κατι που ειναι ακομα πιο ιδεολογικο. Και εγω λεω οτι ειναι αλλη μια υπηρεσια και το μονοπωλιο που βρισκεται υπο τη (κακο)διαχειριση των πολιτικων δεν ειναι κατι θετικο, ουτε δωρεαν (πληρωνεις φορους). Οποιος θελει ας παει στο δημοσιο (και να το πληρωνει), οι υπολοιποι ας εχουν την επιλογη και του ιδιωτικου
Στη σοβετια το κοστος ζωης ειναι στα ταρταρα και μπορει να στηριξει τη ζωη ενος φοιτητη. Να δινεις 120κ και να εχεις τιμες ελλαδας και κυπρου για τα καθημερινα εξοδα ειναι too much. Θα προτιμησει ο ξενος φοιτητης να παει βουλγαρια και οχι να ερθει εδω , αφου το πτυχιο θα ειναι ιδιο(σκατα) και το κοστος ζωης πολυ πιο χαμηλο. Τωρα για τα ποιοτικα πανεπιστημια γελαω. Τι να πω μακαρι να ερθουν αν και αμφιβαλλω.
Δεν ειμαι σιγουρος τι προσπαθεις να πεις στην αρχη
Το αν θα ειναι ποιοτικα, ρεαλιστικα δεν το πιστευω ουτε εγω πολυ, ακριβως λογω της σοβιετιας. Επι της αρχης ομως ειναι σωστο μετρο
Δεν πηγαινε τοσο πολυ σε εσενα, αλλα το βρισκω ενδιαφερον πως οταν προκειται για τους αιωνιους υπαρχει μια ταση να ειμαστε αρκετα lenient και ανεκτικοι προς αυτους, οτι δεν μας κανουν κατι κακο, ουτε κοστιζουν και οτι στην τελικη θα τους κρινει η αγορα. Αλλα το ιδιο δεν εισχυει για τους φοιτητες των ιδιωτιων
Εγώ όταν το έγραψα αυτό εννοούσα ότι ο Μητσοτακης δεν έχει κανένα υλιστικό σοβαρό λόγο που να αξίζει να αντίκειται στο Σύνταγμα και το μόνο κίνητρο που έχει είναι ιδεολογικό. Τα πάντα είναι ιδεολογία, τι θες να πεις; Ακόμα και ο τρόπος που έχεις επιλέξει να ζεις. Που καταλήγουμε δηλαδή με αυτό;
Και ξαναλεω, γιατι να παραμεινει το κρατικο μονοπωλιο δεν ειναι ιδεολογικο?
 

ROM32

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 367 μηνύματα.
Και ξαναλεω, γιατι να παραμεινει το κρατικο μονοπωλιο δεν ειναι ιδεολογικο?

Και θα σου απαντήσω με ο,τι σε όλο το νήμα λέμε όσοι υπερασπιζόμαστε τον δημόσιο χαρακτήρα. Γιατί η δωρεάν δημόσια Παιδεία είναι κοινωνικό αγαθό, για να μπορούν να έχουν πρόσβαση όλοι, για να αναπτύσσεται η ελεύθερη πολύπλευρη και ανεξάρτητη έρευνα κλπ κλπ. Ιδεολογία είναι ΟΛΑ στη ζωή, το να υπάρχουν πανεπιστήμια με δημόσιο και ποιοτικό χαρακτήρα είναι απαραίτητο γιατί ωφελεί τους περισσότερους. Θες να υπάρχουν και κάποια ιδιωτικά στο πλάι; Ας υπάρχουν! Never in expense όμως του κρατικού ποτέ!
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,934 μηνύματα.
Δυστυχώς, δεν υπάρχει τίποτα δωρεάν. Η παιδεία θα έπρεπε να λέγεται προπληρωμένη παρεχόμενη εκπαίδευση καθώς έχει προπληρωθεί η ώρα διδασκαλίας μέσω των φόρων. Αρκετά με την σοσιαλιστική προπαγάνδα του "δωρεάν". Μέχρι και στα Κινέζικα "κρατικά" Πανεπιστήμια υπάρχει μια μικρή συνεισφορά των φοιτητών στα έξοδα γραμματείας. Μόνο οι Έλληνες ονειρεύονται δωρεάν παροχές που τις έχουν προπληρώσει οι ίδιοι. ;)
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,640 μηνύματα.

Τα λέει εξαιρετικά εδώ, για τη νομική Πατρών
Εκεί πέρα η κυβέρνηση έλεγε όχι δε θα φτιάξουμε τμήμα νομικής στη Πάτρα, δεν έχουμε ανάγκη από άλλους δικηγόρους.
Τωρα τι λέει όμως; χρειαζόμαστε τα ιδιωτικά πανεπιστήμια για να μη φεύγουν τα παιδιά μας έξω και σπουδαζουν νομικη εκεί έξω, Όμως εδώ Ελλάδα με 60χιλ να σπουδασετε νομικη ναι αλλά σε ιδιωτικό.
Ναι τους έπιασε πολύ ο καημός, υποκρισία και ψέματα σε όλο το μεγαλείο
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,934 μηνύματα.
Ως μια γενικά άποψη, θεωρώ ότι ο φοιτητικός κόσμος πάει όπου φυσάει ο άνεμος για να μην πω την άλλη λέξη. Δεν θυμάμαι ποτέ να έγινε μια διαμαρτυρία σχετικά με την επιστημονική ποιότητα των "δωρεάν" φοιτητικών συγγραμμάτων ή με την ποιότητα, και αξιολόγηση των καθηγητών Πανεπιστημίου όπου αρκετοί "δάσκαλοι" τρύπωσαν στο καθηγητικό κατεστημένο με τα γνωστά μέσα της Πανεπιστημιακής μεταπολίτευσης. Πιάνουμε το θέμα από το τέλος, ενώ για την κακή ποιότητα των Ελληνικών Πανεπιστημίων δεν ασχολείται κανείς. Η κάθε κυβέρνηση καλά κάνει εφόσον ξέρει ότι ανάλογα την επικαιρότητα, η προσοχή του όχλου χειραγωγείται.
 

Μαθητής του 15

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μαθητής του 15 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και επαγγέλεται Φοιτητής/τρια. Έχει γράψει 314 μηνύματα.
Δεν θυμάμαι ποτέ να έγινε μια διαμαρτυρία σχετικά με την επιστημονική ποιότητα των "δωρεάν" φοιτητικών συγγραμμάτων

Εδώ δεν διαμαρτυρίθηκαν ειδικοί που στο βιβλίο των Φυσικών της ΣΤ' Δημοτικού, γράφαν ότι τον Ηλ.Λαμπτήρα τον εφήυρε ο Thomas Edison (Το οποίο είναι ψέμα)
Πολλοί Ευρωπαίοι και Αμερικανοί εφευρέτες έκαναν προσπάθειες με πιο σημαντική αυτή του Βρετανού Joseph Swan.

Όταν τα βιβλία της Νεοελληνικής Γλώσσας στη Μέση Εκπαίδευση παρουσιάζαν τα βιντεοπαιχνίδια ως μπαμπούλα (Όπως όλον ανεξαιρέτως τον Τεχνικό Πολιτισμό), διαμαρτυρίθηκε κανείς;
 
Τελευταία επεξεργασία:

ROM32

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 367 μηνύματα.
Δυστυχώς, δεν υπάρχει τίποτα δωρεάν. Η παιδεία θα έπρεπε να λέγεται προπληρωμένη παρεχόμενη εκπαίδευση καθώς έχει προπληρωθεί η ώρα διδασκαλίας μέσω των φόρων. Αρκετά με την σοσιαλιστική προπαγάνδα του "δωρεάν". Μέχρι και στα Κινέζικα "κρατικά" Πανεπιστήμια υπάρχει μια μικρή συνεισφορά των φοιτητών στα έξοδα γραμματείας. Μόνο οι Έλληνες ονειρεύονται δωρεάν παροχές που τις έχουν προπληρώσει οι ίδιοι. ;)

Μετά λέτε γιατί συνέχεια μιλάω για τον νεοφιλελευθερισμό. Αν θες αναβάθμιση πρέπει κάποτε να καταλάβεις πως δεν γίνεται όλα να τα μετράς με υπολογιστικη-λογιστικη λογική, δεν είσαι μόνο καταναλωτής, έχεις υιοθετήσει τον τρόπο με τον οποίο το σύγχρονο οικονομικό πνεύμα αντιμετωπίζει εμας και την δημόσια διοίκηση. Είσαι πολίτης, είσαι πολύ περισσότερα από καταναλωτής. Είσαι πολιτικό υποκείμενο εμφορούμενος από αξιες, όσο είσαι καταναλωτής η αδιαφορία, η απάθεια και η σπαξιωση θα συνεχίζονται.
 

Dreamweaver

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Dreamweaver αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η. Έχει γράψει 1,760 μηνύματα.
Και θα σου απαντήσω με ο,τι σε όλο το νήμα λέμε όσοι υπερασπιζόμαστε τον δημόσιο χαρακτήρα. Γιατί η δωρεάν δημόσια Παιδεία είναι κοινωνικό αγαθό, για να μπορούν να έχουν πρόσβαση όλοι, για να αναπτύσσεται η ελεύθερη πολύπλευρη και ανεξάρτητη έρευνα κλπ κλπ. Ιδεολογία είναι ΟΛΑ στη ζωή, το να υπάρχουν πανεπιστήμια με δημόσιο και ποιοτικό χαρακτήρα είναι απαραίτητο γιατί ωφελεί τους περισσότερους. Θες να υπάρχουν και κάποια ιδιωτικά στο πλάι; Ας υπάρχουν! Never in expense όμως του κρατικού ποτέ!
Αυτο που αδυνατεις να καταλαβεις οτι αυτο δεν αποτελει τιποτα αλλο απο μια δικη σου ιδεολογικη προτεραιοτητα. Δεν καταλαβα γιατι να συζηταμε το να μην υπαρχει το ιδιωτικο εις βαρος του δημοσιου αλλα οχι και το αναποδο: γιατι ειναι αποδεκτο να υπαρχει το δημοσιο εις βαρος του ιδιωτικου? Μην ξεχνας πως αν καποιος επιλεξει το τελευταιο πρεπει και αν πληρωσει φορους και μετα και τα διδακτρα. Το θεωρεις δικαιο? Δεν ειναι
Δεν σε εμποδιζει κανενας να κανεις τη μαλακεια σου, αλλα δεν θα εμποδιζεις και εσυ να κανουν αλλοι τη δικη τους. Ή τουλαχιστον αποκτησε επιτελους εσυ και αλλοι καποια ελαχιστα @@ και αποδεχτειτε οτι θελετε να επιβαλετε τις ιερες ιδεολογικες σας προτεραιοτητες σε αλλους
 

ROM32

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 367 μηνύματα.
Αυτο που αδυνατεις να καταλαβεις οτι αυτο δεν αποτελει τιποτα αλλο απο μια δικη σου ιδεολογικη προτεραιοτητα
Αυτό μην το λες συνέχεια δεν έχει κανένα νόημα. Επειδή έχετε προσδώσει αρνητική έννοια στην ιδεολογία και το παίζεται ουδέτεροι με την πολιτική ιδεολογία που έχετε υιοθετήσει δεν σημαίνει πως αυτές δεν υφίστανται. Αν θεωρήσουμε ότι οι ιδεολογίες είναι κάτι κακό και το χρησιμοποιούμε σαν ψεγμα, κινδυνεύουμε να πέσουμε σε σχετικοποιηση και μηδενισμο, δεν είναι παραγωγικό για κανέναν.
Δεν καταλαβα γιατι να συζηταμε το να μην υπαρχει το ιδιωτικο εις βαρος του δημοσιου αλλα οχι και το αναποδο: γιατι ειναι αποδεκτο να υπαρχει το δημοσιο εις βαρος του ιδιωτικου? Μην ξεχνας πως αν καποιος επιλεξει το τελευταιο πρεπει και αν πληρωσει φορους και μετα και τα διδακτρα. Το θεωρεις δικαιο?
Όπως έγραψα και παραπάνω δεν είμαι μόνο καταναλωτής και δεν μου αρέσει να με αντιμετωπίζουν τόσο μονοδιάστατα με αυτή την ιδιότητα μου και μόνο. Η Παιδεία δεν είναι εμπορεύσιμο αγαθό, δεν μπορείς να της βάλει μόνο μια τιμή και να την βλέπεις να ανεβοκατεβαίνει στο χρηματιστήριο τιμων, την ισοπεδώνει έτσι και την στριμώχνει σε μια διάσταση, ενω είναι μια πολυδιαστατη κοινωνική αξία . Ο ιδιώτης την βλέπει μόνο κατ'αυτον τον μονοδιάστατο τρόπο (κερδος-οφελος), επομένως μόνο σε επίπεδο κράτους μπορεί να στηριχθεί η ολότητα της ως αξία και όχι σαν εμπόρευμα.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,934 μηνύματα.
Μετά λέτε γιατί συνέχεια μιλάω για τον νεοφιλελευθερισμό. Αν θες αναβάθμιση πρέπει κάποτε να καταλάβεις πως δεν γίνεται όλα να τα μετράς με υπολογιστικη-λογιστικη λογική, δεν είσαι μόνο καταναλωτής, έχεις υιοθετήσει τον τρόπο με τον οποίο το σύγχρονο οικονομικό πνεύμα αντιμετωπίζει εμας και την δημόσια διοίκηση. Είσαι πολίτης, είσαι πολύ περισσότερα από καταναλωτής. Είσαι πολιτικό υποκείμενο εμφορούμενος από αξιες, όσο είσαι καταναλωτής η αδιαφορία, η απάθεια και η σπαξιωση θα συνεχίζονται.

Αν σταματήσει η πληρωμή μισθών των νηπιαγωγών, δασκάλων, καθηγητών μέσης και τριτοβάθμιας, πιστεύεις ότι η "δωρεάν" παιδεία θα συνεχίσει να παρέχεται; Ο όρος δωρεάν αναφέρεται σε κάτι που διατίθεται ως δωρεά ή χορηγεία. Δηλαδή, σε ένα λοβοτομημένο ιδεατό κόσμο θα έπρεπε οι καθηγητές να παρέχουν δωρεάν παιδεία, ή αλλιώς εκπαιδευτικές υπηρεσίες αμοισθί. Τότε και μόνο θα ήταν δημόσια δωρεάν παιδεία. Μισό ευρώ μισθός να κοπεί από έναν Πανεπιστημιακό, αμφιβάλλω αν θα συνεχίσει να διδάσκει "δωρεάν" πράγματα στο δημόσιο "δωρεάν" Πανεπιστήμιο, όπου η εργασιακή ώρα έχει προπληρωθεί από τη δημόσια φορολογία και δάνεια* από την ΕΕ.

*εφόσον η χώρα διολισθαίνει σε υπηρεσίες και επιχειρήσεις που δεν παράγουν ΦΠΑ ώστε να υπάρχει αυτοτροφοδότηση της οικονομίας και να μην χρειάζονται δανεισμοί ή περικοπές άλλων πόρων που ενδεχόμενα στερούνται από συμπολίτες μας που έχουν ανάγκες.
 

ROM32

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 367 μηνύματα.
Αν σταματήσει η πληρωμή μισθών των νηπιαγωγών, δασκάλων, καθηγητών μέσης και τριτοβάθμιας, πιστεύεις ότι η "δωρεάν" παιδεία θα συνεχίσει να παρέχεται; Ο όρος δωρεάν αναφέρεται σε κάτι που διατίθεται ως δωρεά ή χορηγεία. Δηλαδή, σε ένα λοβοτομημένο ιδεατό κόσμο θα έπρεπε οι καθηγητές να παρέχουν δωρεάν παιδεία, ή αλλιώς εκπαιδευτικές υπηρεσίες αμοισθί. Τότε και μόνο θα ήταν δημόσια δωρεάν παιδεία. Μισό ευρώ μισθός να κοπεί από έναν Πανεπιστημιακό, αμφιβάλλω αν θα συνεχίσει να διδάσκει "δωρεάν" πράγματα στο δημόσιο "δωρεάν" Πανεπιστήμιο, όπου η εργασιακή ώρα έχει προπληρωθεί από τη δημόσια φορολογία και δάνεια* από την ΕΕ.

*εφόσον η χώρα διολισθαίνει σε υπηρεσίες και επιχειρήσεις που δεν παράγουν ΦΠΑ ώστε να υπάρχει αυτοτροφοδότηση της οικονομίας και να μην χρειάζονται δανεισμοί ή περικοπές άλλων πόρων που ενδεχόμενα στερούνται από συμπολίτες μας που έχουν ανάγκες.
Μην μου αναπαράγεις ακραία παραδείγματα της θεωρίας της Δημόσιας Επιλογής με σκοπό να αποδείξεις κάτι άκυρο, ότι δηλαδή το "δωρεάν" εξομοιώνεται με αμοισθι εργασία. Αυτό που όλοι εσείς του νεοφιλελευθερισμού επιμένετε είναι το οικονομικό κριτηριο (σταθερά με το ίδιο επιχείρημα όλη την ωρα), είμαι καταναλωτής, πληρώνω, θέλω την τάδε υπηρεσία και ουδείς από εσάς δεν έχει μιλήσει πως θα σωθούν και θα αναβαθμιστούν τα ποιοτικότερα χαρακτηριστικά αυτού του θεσμου που δεν φαίνεται μέσω της αγοράς η του ιδιώτη να πραγματωνονται. Επομένως ως γνήσια υποκείμενα διαμορφωμένα από τον νεοφιλελευθερισμό, κοιτάτε την τσέπη σας εγωιστικά και μόνο και σιγά μην "πονάτε" το θέμα Παιδεία. Επομένως τι μπορούμε να συζητήσουμε παραπάνω;
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,934 μηνύματα.
Δεν κοιτάμε καμία τσέπη. Απλά λέμε την ωμή αλήθεια που δυστυχώς αυτή είναι. Κανένας δημόσιος λειτουργός δεν εργάζεται για την ιδεολογία του δωρεάν. Αν σταματήσει η μισθοδοσία όλοι γίνονται άκρα φιλελεύθεροι. :hehe: Σημασία έχει να πασχίζουμε για δωρεάν παιδεία εφόσον ρέει ο μισθός, σε προπληρωμένα μαθήματα. Οι καθηγητές φυσικά και δεν χάνουν κάτι. Οι φοιτητές απλά νομίζουν ότι η παιδεία είναι δωρεάν για την οποία έχουν πληρώσει μηνιαίως οι γονείς τους. Οι καθηγητές του δημοσίου, φυσικά και είναι ευγνώμονες γι' αυτή την συναλλαγή ειδικά όταν ξέρουν ότι εργάζονται με μισθό σε κάτι που ο κόσμος νομίζει ότι είναι δωρεάν.

Υπάρχει μια θέση εργασίας, συνήθως καλύτερα αμειβόμενη από τον ιδιωτικό τομέα της Ελλάδας, με παροχές (ισοβιότητας, απουσίας αξιολόγησης ποιότητας έργου κτλ) όπου η εργασιακή σύμβαση περιλαμβάνει όρους εργασίας (μισθός = νεοφιλελεύθερα χρήματα). Μου κάνει εντύπωση ότι και οι κομμουνιστές, σοσιαλμπαρουφάκηδες, πασοκολάγνοι, ΝΔλάγνοι και πάσης φύσεως αριστεριστές σε όλο το φάσμα, τους αρέσει να πληρώνονται σε νεοφιλελεύθερα χρήματα. Θα περίμενα κάτι σε ανταλλαγή σε είδος ως τη βάση για το δωρεάν, αμισθί που λέμε.

Οτιδήποτε πληρώνεται από τους φόρους είναι περιουσιακό στοιχείο με τιμολόγιο ή απόδειξη παροχής υπηρεσιών ή μισθολογική αναφορά. Σίγουρα ανήκεις στον 21ο αιώνα; Σε ποιον αιώνα αναφέρεσαι;

Στα αγγλικά όταν μια υπηρεσία ή αγαθό είναι δωρεάν ονομάζεται free of charge good or service. Το ίδιο και στα γερμανικά, υπάρχει η λέξη kostenlos εννοώντας ότι δεν υπάρχει καμία χρηματική σχέση με βάση την ακριβή ερμηνεία ότι: kosten-los = λύεται (los, lösen) κάθε νομική δέσμευση κόστους. Γιατί η παρεχόμενη υπηρεσία είναι πάντα ένα λειτουργικό κόστος για τον πάροχο ως προς τον πολίτη / πελάτη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Ιδιωτικός υπάλληλος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Είμαι υπέρ της Δημόσιας Παιδείας, του δημόσιου σχολείου και του δημόσιου πανεπιστημίου και έχω στηριχθεί αποκλειστικά σε αυτό στην έως τώρα πορεία μου.

Μού φαίνεται εντελώς υποκριτική η στάση ορισμένων που δίνοντας χιλιάδες ευρώ σε φροντιστήρια εισήλθαν στο Πανεπιστήμιο, ενδεχομένως εξαγόρασαν εργασίες και γραπτές εξετάσεις, ενώ μετά συνέχισαν με επί πληρωμή μεταπτυχιακά στο εξωτερικό, τώρα έρχονται να κουνάνε το δάχτυλο.

Δεν μπορώ με τίποτα να δεχθώ ότι αυτά τα άτομα στηρίζουν τη δημόσια δωρεάν παιδεία, ενώ παράλληλα υποβιβάζουν με τον χειρότερο τρόπο την ίδια την εικόνα του δημόσιου πανεπιστημίου!

Η κυβέρνηση βρίσκει και τα κάνει... Οι φοιτητικοί σύλλογοι και παρατάξεις, ακόμη και τώρα, είναι διχασμένοι και δεν ένωσαν τη φωνή τους ούτε καν για τα προσχήματα, ενάντια στην ευθεία καταπάτηση του Συντάγματος. Οι δε φοιτητές και οι καθηγητές τους, έφαγαν το τυράκι της εξ αποστάσεως εξέτασης και εκπαίδευσης, νομιμοποιώντας τις ενέργειες της κυβέρνησης.

Αυτά είναι τα αποτελέσματα του συστήματος και όσοι φοράτε παρωπιδες, είτε από τη μία, είτε από την άλλη πλευρά, τελικά δεν βλέπετε ούτε τη μύτη σας!
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,640 μηνύματα.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,834 μηνύματα.
Μην μου αναπαράγεις ακραία παραδείγματα της θεωρίας της Δημόσιας Επιλογής με σκοπό να αποδείξεις κάτι άκυρο, ότι δηλαδή το "δωρεάν" εξομοιώνεται με αμοισθι εργασία. Αυτό που όλοι εσείς του νεοφιλελευθερισμού επιμένετε είναι το οικονομικό κριτηριο (σταθερά με το ίδιο επιχείρημα όλη την ωρα), είμαι καταναλωτής, πληρώνω, θέλω την τάδε υπηρεσία και ουδείς από εσάς δεν έχει μιλήσει πως θα σωθούν και θα αναβαθμιστούν τα ποιοτικότερα χαρακτηριστικά αυτού του θεσμου που δεν φαίνεται μέσω της αγοράς η του ιδιώτη να πραγματωνονται. Επομένως ως γνήσια υποκείμενα διαμορφωμένα από τον νεοφιλελευθερισμό, κοιτάτε την τσέπη σας εγωιστικά και μόνο και σιγά μην "πονάτε" το θέμα Παιδεία. Επομένως τι μπορούμε να συζητήσουμε παραπάνω;

Μου αρέσει το γεγονός ότι πιστεύεις ότι μιλάς με επιχειρήματα όταν το μόνο που κανείς είναι να κράζεις τους Libertarians χωρίς κανένα ουσιαστικό λόγο. Λες ότι οι φιλελεύθεροι κοιτάνε μόνο την τσέπη τους και αντιμετωπίζουν την παιδεία ως υπηρεσία υπό πληρωμή. Ακόμα και έτσι να είναι εσένα τι σε ενδιαφέρει από την στιγμή που η μαζική πλειοψηφία των φοιτητών, όπως και εγώ, σπουδάζει στα δημόσια πανεπιστήμια; Νιώθεις απειλή αν μια μικρή μερίδα του πληθυσμού αποφασίσει να ακολουθήσει την ιδιωτική εκπαίδευση; Προφανώς και δεν είναι αυτός ο λόγος, καμία απειλή δεν νιώθεις ούτε εσύ ούτε όλοι αυτοί που έκλεισαν τα πανεπιστήμια εδώ και 2 μήνες. Απλά δεν μπορείτε να φανταστείτε έναν κόσμο χωρίς κρατικά μονοπώλια στα οποία γίνεται ένα μπάχαλο τα τελευταία χρόνια. Επίσης, αυτό που αναφέρεις για πληρωμένες υπηρεσίες να σου θυμίσω ότι και τα δημόσια πανεπιστήμια πληρωμένη υπηρεσία είναι απλά δεν την πληρώνεις άμεσα αλλά έμμεσα μέσω των φόρων, φόροι που στην Ελλάδα φτάνουν έως και το 44% του εισοδήματος άρα μόνο τσάμπα δεν είναι η δημόσια εκπαίδευση. Δεν το λέω αυτό γιατί δεν θέλω την δημόσια παιδεία, το λέω απλά για να θυμίσω σε μερικούς ότι τα δημόσια πανεπιστήμια τα οποία έκλεισαν εδώ και 2 μήνες και τα οποία οι φοιτητικές παρατάξεις τα βανδαλίζουν με αφίσες, συνθήματα και με ότι άλλο μπορεί να σου έρθει στο μυαλό είναι πληρωμένα από τους Έλληνες πολίτες. Άρα πως γίνεται οι «αγωνιστές» να σέβονται την δημόσια παιδεία όταν την βανδαλίζουν με κάθε δυνατό τρόπο;;
 

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,640 μηνύματα.
@Volkswagen Fan Από τη στιγμή που είσαι με την κυβέρνηση τη ΝΔ, πώς και δεν εισαι υπέρ του κρατικου μονοπωλίου δλδ τη δημόσια κρατική εκπαίδευση; εφόσον κρατικη = κυβερνητική = ΝΔ παντοδυναμία
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,834 μηνύματα.

chester20080

Περιβόητο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ.. Έχει γράψει 5,640 μηνύματα.
Χαχαχχ δεν το χες σκεφτεί αυτό ετσι ε;
Είναι αντισυμβατικο είναι sad, αλλά δυστυχώς αφοπλιστικά true τουλάχιστον για τα επόμενα 4, μην πω 8 χρόνια έτσι όπως πάει χωρίς αντίπαλο στην αντιπολίτευση
 

touvlo

Πολύ δραστήριο μέλος

Η touvlo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,071 μηνύματα.
Συγνώμη αλλά αν κατάλαβα καλά, οι βουλευτές των Σπαρτιατών ψήφισαν "παρών". Αυτοί δεν είναι κρατιστές όπως οι του ΚΚΕ; Δε θα έπρεπε να ψηφίσουν όχι;
αχ μην περιμένεις κάποια συνέπεια απ αυτούς. Καλύτερα να ψηφίζουν <απών>, για να είμαστε ήσυχοι
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top