Αν ήσασταν το κράτος, ποιους νέους νόμους θα καθιερώνατε;

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 28,833 μηνύματα.
Τι αναρχοαλητείες είναι αυτές; Αυτό που θέλουμε είναι ακριβώς το αντίθετο, έναν ισχυρό ηγέτη που θα εξουσιάζει με σιδηρά πυγμή και ατσάλινα α...δια. Και ανθρώπους που αγαπάνε την εξουσία, όχι όμως για να την έχουν αυτοί, αλλά να είναι εν γένει λάτρεις της πειθαρχίας, της ιεραρχίας και της υπακοής.
«Αυτοοργάνωση», «συλλογικότητα», «αυτοδιαζειριζόμενο» κ.λπ. παραπέμπουν σε άτομα που δεν έχουν καλή σχέση με την υγιεινή. Νεαρέ, σοβαρέψου.

1707936746477.png
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,834 μηνύματα.
Ένας είναι ο ΗΓΕΤΗΣ.

IMG_3459.jpeg
 

i_lie_us

Διάσημο μέλος

Ο i_lie_us αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,135 μηνύματα.
Καλά πήγε κι αυτό το θρεντ.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,388 μηνύματα.
Τι αναρχοαλητείες είναι αυτές; Αυτό που θέλουμε είναι ακριβώς το αντίθετο, έναν ισχυρό ηγέτη που θα εξουσιάζει με σιδηρά πυγμή και ατσάλινα α...δια. Και ανθρώπους που αγαπάνε την εξουσία, όχι όμως για να την έχουν αυτοί, αλλά να είναι εν γένει λάτρεις της πειθαρχίας, της ιεραρχίας και της υπακοής.
«Αυτοοργάνωση», «συλλογικότητα», «αυτοδιαζειριζόμενο» κ.λπ. παραπέμπουν σε άτομα που δεν έχουν καλή σχέση με την υγιεινή. Νεαρέ, σοβαρέψου.
Είναι κάτι που έχω πει πολλές φορές. Δεν αρκεί μόνο ένας Ηγέτης. Χρειάζεσαι και έναν λαό με ψυχή. Δεν μπορούμε να υιοθετούμε Μεσσιανικές αντιλήψεις, να περιμένουμε δηλαδή τον Μεσσία. Καθώς ακόμα και για το ποιος θα ήταν ένας κατάλληλος Ηγέτης για το ρόλο που λες θα υπάρξουν διαφωνίες. Αμφιβάλλω για το αν συμφωνούμε και μεταξύ μας.

Σήμερα το κράτος είναι εχθρός μας, το κράτος σκοτώνει και το Έθνος και τον Λαό. Ο λαός πρέπει να αντεπιτεθεί στο κράτος. Γιατί σε ξυνίζει η ιδέα της αυτοοργάνωσης; Είναι συνυφασμένη με την ιδέα του κοινοτισμού, ενός θεσμού κατεξοχήν πατριωτικού όπου συνέβαλλε στο να διατηρήσουν οι Έλληνες σε αιώνες υποδούλωσης α) σε μέγιστο βαθμό την φυλετική τους καθαρότητα β) την διατήρηση γλώσσας και παράδοσης και γ) την Ρωμέικη -και εν συνεχεία ελληνική- συνείδηση/ταυτότητα τους. Και το νεοελληνικό ραγιαδοφραγκικό κράτος ευθύς αμέσως μετά την ίδρυση του διέλυσε αυτόν τον ιστορικό θεσμό αυτοοργάνωσης του ελληνικού λαού και επέβαλλε ξανά το Κράτος. Και είδαμε το σήμερα. Το νόημα είναι πως δεν θα έχεις πάντα έναν Μεταξά να σε φέρνει ένα Εθνικό Κράτος στο πιάτο. Και ακόμα και αν έχεις δεν ξέρεις αν θα βγει σε καλό. Το ότι κάποιος είναι ισχυρός Ηγέτης δεν τον κάνει απαραίτητα και ποιοτικό Ηγέτη.
 

Wonderful

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Αγγελική αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ιδιωτικός υπάλληλος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,621 μηνύματα.
Είναι κάτι που έχω πει πολλές φορές. Δεν αρκεί μόνο ένας Ηγέτης. Χρειάζεσαι και έναν λαό με ψυχή. Δεν μπορούμε να υιοθετούμε Μεσσιανικές αντιλήψεις, να περιμένουμε δηλαδή τον Μεσσία. Καθώς ακόμα και για το ποιος θα ήταν ένας κατάλληλος Ηγέτης για το ρόλο που λες θα υπάρξουν διαφωνίες. Αμφιβάλλω για το αν συμφωνούμε και μεταξύ μας.
κι' όμως ΗΓΕΤΗ ψάχνουμε για να συσπειρωθούμε!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

ilias90

Διάσημο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 2,227 μηνύματα.
Είναι κάτι που έχω πει πολλές φορές. Δεν αρκεί μόνο ένας Ηγέτης. Χρειάζεσαι και έναν λαό με ψυχή. Δεν μπορούμε να υιοθετούμε Μεσσιανικές αντιλήψεις, να περιμένουμε δηλαδή τον Μεσσία. Καθώς ακόμα και για το ποιος θα ήταν ένας κατάλληλος Ηγέτης για το ρόλο που λες θα υπάρξουν διαφωνίες. Αμφιβάλλω για το αν συμφωνούμε και μεταξύ μας.
Ναι, προφανώς δεν αρκεί μόνο ένας ηγέτης και συμφωνώ ότι πρέπει να υπάρχει λαός με ψυχή (και αλληλεγγύη, αλλά και εκμηδένιση του ατομισμού, να προσθέσω.) Όμως οι «μεσσιανικές αντιλήψεις» για εμένα είναι, όχι μόνο κάτι θετικό, αλλά και φυσιολογικό, μιας και ο ηγέτης αποτελεί συμβολικά την προσωποποίηση του Θεού στη γη. Ακριβώς γι΄αυτό πρέπει να είναι πάνω από όλους και όλα, στη συνείδηση του λαού, όπως και στη πράξη. Πρέπει να αποτελεί το αρχέτυπο του ήρωα, όπως θα έλεγε ο Γιουνγκ. Διαφωνώ, τέλος, κάθετα με εκφράσεις όπως «αυτοοργάνωση» γιατί παραπέμπουν σε αμφισβήτηση της ίδιας της ιδέας της ιεραρχίας και της τάξης, αλλά σίγουρα να υπάρχει έμφαση στην κοινότητα (τοπική και εθνική.)
 

glayki

Διάσημο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 3,839 μηνύματα.
Δε ζούμε ( ευτυχώς )σε θεοκρατικό κράτος και θεωρώ το Μεσσιανισμό άκρως επικίνδυνο, καθώς καλλιεργεί την παθητικοποιηση και την αδιαφορία των πολιτών που εναποθέτουν τις ελπίδες τους σε ένα πρόσωπο, Η αυτοοργάνωση που σας ξινίζει θα μπορούσε να δώσει λύσεις σε τοπικό επίπεδο σε φλέγοντα ζητήματα της Κοινότητας, αν συνδυαστεί με τον εθελοντισμό και χωρίς να καταργεί τις κρατικές πρωτοβουλίες.
 

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, επαγγέλεται Χρηματιστής και μας γράφει απο Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 28,833 μηνύματα.
κι' όμως ΗΓΕΤΗ ψάχνουμε για να συσπειρωθούμε!!
Είναι τόσο σάπιο και ελεγχόμενο το κράτος, οι θεσμοί, οι ελίτ και όλα, που και ΗΓΕΤΗ να σου βαλουνε, θα τον βρουνε σε χαντάκι αν παει να ξεκουνησει απο ντοπιους ολιγαρχες, Δύση και δεν ξερω κι εγω τι.

Καλύτερα απλός πολίτης, με τη χάρλευ καπου στην Ταιλάνδη, παρά πισωπλατα μαχαιρωμενος σαν τον Παλαιολόγο από το παπαδαριό και τις βυζαντινές ελίτ.

Όσο πιο αόρατος εισαι προς τα συμφέροντά τους, τόσο πιο ευτυχισμενος ζεις. Το ίδιο κι αν εισαι εντελώς ορατός μαζί τους στα συμφέροντα.

Οι ενδιάμεσοι με τη φιλοδοξια την πατάνε. Οι ιδεαλιστές.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,388 μηνύματα.
Ναι, προφανώς δεν αρκεί μόνο ένας ηγέτης και συμφωνώ ότι πρέπει να υπάρχει λαός με ψυχή (και αλληλεγγύη, αλλά και εκμηδένιση του ατομισμού, να προσθέσω.) Όμως οι «μεσσιανικές αντιλήψεις» για εμένα είναι, όχι μόνο κάτι θετικό, αλλά και φυσιολογικό, μιας και ο ηγέτης αποτελεί συμβολικά την προσωποποίηση του Θεού στη γη. Ακριβώς γι΄αυτό πρέπει να είναι πάνω από όλους και όλα, στη συνείδηση του λαού, όπως και στη πράξη. Πρέπει να αποτελεί το αρχέτυπο του ήρωα, όπως θα έλεγε ο Γιουνγκ. Διαφωνώ, τέλος, κάθετα με εκφράσεις όπως «αυτοοργάνωση» γιατί παραπέμπουν σε αμφισβήτηση της ίδιας της ιδέας της ιεραρχίας και της τάξης, αλλά σίγουρα να υπάρχει έμφαση στην κοινότητα (τοπική και εθνική.)
Η κοινοτική αυτοοργάνωση οδηγεί ακριβώς στην εξάλειψη του ατομισμού καθώς μαθαίνεις να λειτουργείς σε ένα κοινωνικό "μελίσσι".

Υπάρχει ανάγκη για έναν Ηγέτη Πρώτο Πολίτη, Πρώτο Εργάτη/Αγρότη. Όμως μέχρι τότε πρέπει να είσαι έτοιμος για όλα. Ήδη σε εξαφανίζουν και το να περιμένεις τον Ηγέτη δεν μοιάζει λογικό.

Όσο για την αυτοοργάνωση, δεν την θεωρώ απαραίτητα αντιεραρχική. Κολλάς στην ερμηνεία που της δίνουν οι αναρχοαυτόνομοι. Η αυτοοργάνωση σημαίνει χωρίς κρατική ή εργοδοσιακή αυθαιρεσία να κινείται η παραγωγή. Αυτό δεν σημαίνει πως σε ένα ιδεατό πλαίσιο δεν θα υπάρχει ιεραρχία, πάντα κάποια άτομα θα κατορθώνουν να αναδεικνύονται και να καθοδηγούν κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των υπολοίπων. Αυτό βέβαια είναι απλά μια άποψη που δεν ξέρω αν λειτουργεί. Πάντως έχω αντικρατικές αντιλήψεις γενικά, δεν εμπιστεύομαι το κράτος.
 

Wonderful

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Αγγελική αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ιδιωτικός υπάλληλος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,621 μηνύματα.
Είναι τόσο σάπιο και ελεγχόμενο το κράτος, οι θεσμοί, οι ελίτ και όλα, που και ΗΓΕΤΗ να σου βαλουνε, θα τον βρουνε σε χαντάκι αν παει να ξεκουνησει απο ντοπιους ολιγαρχες, Δύση και δεν ξερω κι εγω τι.

Καλύτερα απλός πολίτης, με τη χάρλευ καπου στην Ταιλάνδη, παρά πισωπλατα μαχαιρωμενος σαν τον Παλαιολόγο από το παπαδαριό και τις βυζαντινές ελίτ.
Έτσι ακριβώς σκεφτόντουσαν οι Έλληνες την περίοδο της Τουρκοκρατίας και φάγαμε 400 χρόνια αγκαλιά με τους τούρκους!! Μέχρι που κάποιοι μας ΞΥΠΝΗΣΑΝ και εγινε η επανάσταση , ελευθερωθήκαμε και σήμερα καθόμαστε και συζητάμε αν πρέπει να κάνουμε παρελάσεις και αν πρέπει να τιμάμε τους ηρωες που αγωνίστηκαν.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 30,224 μηνύματα.
Εδώ δεν ενοχλούν εσένα αυτά που κάνει η κυβέρνηση, έκανες ωραία γαργάρα από εγκλήματα μέχρι του ότι είμαστε ίδια θέση με την κυβέρνηση του Όρμπαν στο κράτος δικαίου και τώρα θες να μιλήσεις και για άλλους, λες και ξες τι λέω μαζί του έξω από εδώ. Αλλά μεγάλη πρεμούρα βρε παιδί μου να τον κάνουμε ντα και μάλιστα από συγκεκριμένα μέλη :/:
Θέλεις να πούμε κι άλλα για τον Ορμπαν;

Απ' ο,τι βλέπω δεν σε πειράζει τόσο η φυλετική υγιεινή... Το θεωρείς επουσιώδες...
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,388 μηνύματα.
Έτσι ακριβώς σκεφτόντουσαν οι Έλληνες την περίοδο της Τουρκοκρατίας και φάγαμε 400 χρόνια αγκαλιά με τους τούρκους!! Μέχρι που κάποιοι μας ΞΥΠΝΗΣΑΝ και εγινε η επανάσταση , ελευθερωθήκαμε και σήμερα καθόμαστε και συζητάμε αν πρέπει να κάνουμε παρελάσεις και αν πρέπει να τιμάμε τους ηρωες που αγωνίστηκαν.
Δεν σε λέει κάτι παράλογο. Ένας Ηγέτης από μόνος του δεν μπορεί να κάνει μεγάλες αλλαγές. Όλα είναι ελεγχόμενα από το σύστημα. Αυτό φαίνεται ακόμα και από το παράδειγμα της παλιγγενεσίας που ανέφερες. Δεν πρόλαβε να χτιστεί το ελληνικό κράτος και ήταν ήδη χωρισμένη κάθε περιοχή σε φατρίες/οικογένειες φουστανελλάδων που δρούσαν απολύτως αναρχικά (για να μη μιλήσουμε για τις ατέλειωτες συγκρούσεις τοπικών συμφερόντων εντός της επανάστασης και δεν τελειώσουμε ούτε το Πάσχα) και μόλις πήγε ο Καποδίστριας να θίξει κάποια τοπικά συμφέροντα έφυγε άκλαφτος. Και μετ' έπειτα ένας από τους αντιβασιλείς του Όθωνος, ο Μάουρερ, είχε ένα υπερβολικά φιλόδοξο σχέδιο για την ανοικοδόμηση της Αθήνας πάνω σε αρχαία πρότυπα με μεγάλους δρόμους, ναούς, φιλοσοφεία, σχολεία, πανεπιστήμια κλπ (για μια Αθήνα τότε που ήταν χωριουδάκι και τα πρόβατα έβοσκαν εμπρός στον Παρθενώνα). Όλα αυτά έθιγαν όμως τοπικά συμφέροντα και έτσι την έκανε ο Μάουρερ πίσω στην Βαυαρία.
 

Dreamweaver

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Dreamweaver αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η. Έχει γράψει 1,760 μηνύματα.
Νόμος 1ος: Μετατροπή του πολιτεύματος σε Αυτοκρατορικό (Αυτοκρατορική Αρχή). Η διαδοχή δεν θα ειναι απαραίτητα κληρονομική αλλά δύναται να ειναι και βασει του ρωμαικου συστήματως υιοθεσιών διαδόχων.

Νόμος 2ος: Μόνη επίσημη γλώσσα ειναι η Ρωμαϊκή (Ελληνική) και μονο επίσημο θρήσκευμα η Ανατολική Ορθοδοξία. Κρατικοποίηση της Εκκλησιαστικής περιουσίας και ενσωμάτωσή της στο αρμόδιο Λογοθέσιο Κλήρου (αντίστοιχο του σημερινού Υπουργείου Θρησκευμάτων)

Νόμος 3ος: Ιδρύεται το νομοθετικο σώμα των Δώδεκα - aka Αυτοκρατορική Συγκλητος. Απαγορευεται η ίδρυση κάθε άλλου νομοθετικού σώματος (πχ. Βουλή). Καταργηση του Ευρω και εισαγωγή Αυτοκρατορικού Νομίσματος (Υπέρπυρον) και Κεντρικής Νομισματικής Αρχής στη θέση των τραπεζών με φιλολαικό χαρακτήρα προσφερομενων προιοντων και υπηρεσιών.

Νόμος 4ος: Ιδρύεται η Αυτοκρατορική Αρχή Πληροφοριών, στρεφόμενη μονάχα προς τα έξω και όχι προς τους πολίτες του Κράτους. Ειδικο Σώμα Ευθύνης εκτός της ΑΑΠ θα εξασφαλίζει ανεξαρτητα κατι τετοιο. Οι πολίτες ζουν υπό νομίμως αυταρχικό καθεστώς αλλά ασφαλείς.

Νόμος 5ος: Επιστροφή Θεμάτων, εκλογή τοπικών αρχόντων απο το Λαο, με δυνατότητα του Αυτοκράτορα να επιτάσσει και να επιστρατεύει για το γενικότερο συμφέρον σε περίπτωση εκμετάλλευσης της ελευθερίας της επιλογής για κατάλυση της Αυτοκρατορικής Αρχής.

Νόμος 6ος: Αναδιάρθρωση εκπαιδευτικού συστήματος σε αυτοκρατορικά πρότυπα και εμφύσηση σχετικής φιλοσοφίας και ιδεολογίας. Απομάκρυνση παντος είδους δυτικών παρακμιακών κοινωνικών διδαχών απο τα σχολεία.

Νόμος 7ος: Θεμελίωση της Ανασύστασης της Αυτοκρατορίας στα όρια του Ανατολικού Τμήματος, ως υπερκαλύπτουσας Εθνικής Στρατηγικής απέναντι στην ολίγη "Μεγάλη Ιδέα" που περιοριζόταν γύρω απο το Αιγαίο.

Νόμος 8ος: Ολοι όσοι κουβαλάνε αυτοκρατορικό όπλο θα πρέπει να έχουν ελληνική καταγωγή τουλάχιστον απο τον ένα γονιό. Απαγορευονται οι Ελληνοποιήσεις, οι δε ελληνες εκ μεταναστών (πχ τα παιδια όσων ξένων ήρθαν στην χώρα), δεν δυνανται να βρεθουν σε νευραλγικές θέσεις σε στρατο, αστυνομία, ΔΕΗ, ΟΤΕ κλπ.

Νόμος 9ος: Απαγόρευση ιδιωτικοποιήσεων ειδικώς νευραλγικών επιχειρήσεων. Απαγόρευση πώλησης περιουσιών σε αλλοδαπους και καταργηση χρυσης βίζας ή και παρατεταμενης διαμονής αλλοδαπών ενοικιαστών εαν δεν έχουν εργασία ή επιχείρηση στην αυτοκρατορικη επικράτεια, πρωτιστα εγκεκριμενη απο ειδική επιτροπή, κατι που θα αποσυμφορήσει και τις τιμές των ακινητων σε λογικά επίπεδα και θα εξασφαλίσει τουλάχιστον ενα σπίτι σε κάθε Αυτοκρατορικό πολίτη.

Νόμος 10ος - "Εγχείρημα Γαία" (Project Gaia): Κίνητρα για απασχοληση στον Πρωτογενή Τομεα με πλαφόν 40% των αποφοίτων - εργατικου δυναμικου καθε χρόνο να κατανέμεται σε αναλογα επαγγέλματα. Σκοπός να στραφει η χώρα απο τον τομεα Υπηρεσιών, στους άλλους δυο τομείς περισσότερο. Να παράγει και οχι απλώς να αναπαράγει.


Νόμος 11ος: Δήμευση περιουσιών όσων εγκαταλείπουν τη χώρα για διάστημα μεγαλύτερο των 5 ετών, εαν δεν επιστρέψουν, διαμείνουν και προσφέρουν σε αυτή για διάστημα που θα οριστεί ειδικότερα σε μετέπειτα διάταξη.

Νόμος 12ος: Σφράγισμα Συνόρων, Ασφάλιση Αυτοκρατορικής Επικρατείας, κατάργηση ΜΚΟ και εξάλειψη παντός είδους ινστιτούτων και άλλων ανεξάρτητων οντοτήτων διαμόρφωσης εξωτερικής πολιτικής. Η εξωτερική πολιτική ορίζεται από τη Βούληση του Αυτοκράτορα.

Νόμος 13ος: Δικαίωμα στην Εργασία. Όλοι οι πολίτες θα έχουν πρόσβαση σε μια τουλάχιστον παντα διαθεσιμη θεση εργασίας, με προτεραιότητα στα αναπηρα ατομα, τις χήρες και γενικα τους μονογονείς και τους βαριά αρρώστους (πχ καρκινοπαθείς) και λοιπούς που αλλιώς θα δικαιούνταν επιδόματα. Κατάργηση κάθε επιδόματος με την παράλληλη εξασφάλιση όμως μόνιμης και δια βιου απασχόλησης στο ύψος της αποζημίωσης των καταργηθέντων επιδομάτων ως βασικο κλιμάκιο.

Νόμος 14ος: Φόρος 0% σε κάθε επιχείρηση που θα εισφέρει τεχνογνωσία στην Αυτοκρατορία, για τα πρώτα 10 χρόνια λειτουργίας της. Η τεχνογνωσία θα πρέπει να αφορά είτε βελτιωση αγροτικής κλπ παραγωγής, είτε τεχνητή νοημοσύνη, πολεμικο εξοπλισμό και άλλα που θα οριστούν ειδικότερα.

Νόμος 15ος: Φόρος επιχειρήσεων 15% εφόσον προσλαμβάνουν και διατηρούν για 36 μηνες τουλάχιστον εργαζόμενους. Αλλιώς, φόρος με κλίμακα κερδών. Αποσύνδεση απο ΕΕ και λοιπά μορφώματα και εξασφάλιση μη αποφυγης καταβολής φορολογίας ή πέρασμα σε τριτη οντότητα εκτός Αυτοκρατορικής Επικράτειας (δυνητικά καταργηση Πολυεθνικών και εδραίωση τοπικων αυτονομα φορολογουμενων παραρτημάτων τους).

Νόμος 16ος: Ελεγχόμενη τεκνοποίηση. Καθε οικογένεια θα τεκνοποιεί στο βαθμό που θα μπορεί να συντηρεί τα τεκνα της και αυτο θα εξασφαλίζεται απο πλαφον εισοδήματος, ειδάλλως το κάθε πλεονάζον παιδι θα μπαινει κατω απο την προστασία την εκπαίδευση και την υπηρεσία του Κράτους ως μέλος των Σωμάτων Ασφαλείας ή Περιθαλψης (παραιατρικο προσωπικο). Κίνητρα για αύξηση πληθυσμού, όπως μεταβίβαση κατασχεθέντων γαιών ή ακινήτων και άλλες παροχές.

Νόμος 17ος: Ίδρυση "Φρουρών του Αίματος" - Blood Guard - Αυτοκρατορική Φρουρά ειδικών δυνάμεων που θα εκπαιδεύει και τον τακτικο στρατό σε συμβατικό και αντισυμβατικό πόλεμο. Στρατος Ναυτικο και Αεροπορία αστακός να μην περνάει τίποτα.

Νόμος 18ος: Ιδρυση Συμβουλίου Εθνικής Ασφαλείας ειδικα για αμυντικα θέματα, ολιγομελές υπό την εποπτεία της Αυτοκρατορικής Αρχής.

Νόμος 19ος: Δωρεαν Υγεία σε κάθε χωριό και πόλη και παροχή θερέτρων απο το κράτος για ομαδική αλλά πολυτελή στέγαση συνταξιούχων που το επιθυμούν. Τιμή στους Γηραιούς.

Νόμος 20ος: Δημοσιος χαρακτηρας της εκπαιδευσης. Απαγορευεται καθε δομή ιδιωτικής εκπαίδευσης επ αμοιβή, παρέχεται δημοσια δωρεαν και συνεχώς αξιολογήσιμη παιδεία, με δικαίωμα των μαθητων να αξιολογούν το εκπαιδευτικο έργο και αρση καθε μονιμότητας εκπαιδευτικών.

Νόμος 21ος: Εξαιρουμένων των διατάξεων προστασίας, καταργείται η μονιμότητα στους υπηρετούντες δημοσίους υπαλληλους την Αυτοκρατορική Αρχή και εισάγεται σύστημα πόντων απόδοσης ΟΧΙ βασισμενων σε συνεντευξεις ή σε οποιαδηποτε μέθοδο απαιτει ανθρωπινη επαφή και παρέμβαση (πχ αξιολογηση απο κρατικο αξιωματουχο) αλλά μέσω αδιάβλητου συστήματος εγκεκριμενου από την Αυτοκρατορική Σύγκλητο των Δώδεκα.

Νόμος 22ος: Περιβάλλον και Ζωα. Απαντες οι αστικοι ιστοί και λοιπές τοποθεσίες οφείλουν να βρίσκονται στη βέλτιστη κατάσταση, να παρέχονται χώροι ανακύκλωσης και υγειονομικα ασφαλους ταφής απορριμάτων. Ποινικοποίηση απόρριψης πραγμάτων εκτός ενδεδειγμένων κάδων και χώρων με βαρύτατα πρόστιμα εως και 100.000 Υπέρπυρα. Προστασία Ζώων, δημιουργία δομών για φιλοξενία αδεσπότων με επαρκές διοικητικο και υγειονομικο προσωπικο. Επιβράβευση φορολογικώς όσων φιλοξενουν κατοικίδιο. Προς τιμήν του Εξόχου, τρισμεγίστου και εκλαμπρότατου πρίγκιπος και διαδόχου Αρμίνιου Α' του Αυτοκρατορικού Θρόνου.

(συνεχίζεται μελλοντικώς)
Γιατι δεν βλεπω κατι για την κατακτηση απελευθεωση των Αγιων Τοπων, εν Χριστω αδελφε Βαλδεριανε?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Μίλησες υπερβολικά σωστά. Για αυτό και δεν πιστεύω σε κόμματα και κρατική εξουσία. Ο αντικρατισμός πρέπει να γίνει συνείδηση όλων. Αυτό που χρειαζόμαστε είναι εθνολαϊκή αυτοοργάνωση από την κοινωνικοοικονομική βάση προς τα επάνω. Στα πρότυπα περίπου της ΒΙΟΜΕ και λιγότερο της Υφανέτ.
Wake up babe, a new ideology just dropped!
Αναρχοεθνικισμος
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Ιστορικός και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 18,388 μηνύματα.
Wake up babe, a new ideology just dropped!
Αναρχοεθνικισμος
Υπάρχει αυτή η ιδεολογία αλλά δεν αναφέρομαι σε αυτήν. Όταν λέω αυτοοργάνωση αναφέρομαι περισσότερο στον κοινοτισμό όπως τον όριζε και ο Ίωνας Δραγούμης.
 

Wonderful

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Αγγελική αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ιδιωτικός υπάλληλος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,621 μηνύματα.
Δεν σε λέει κάτι παράλογο. Ένας Ηγέτης από μόνος του δεν μπορεί να κάνει μεγάλες αλλαγές. Όλα είναι ελεγχόμενα από το σύστημα. Αυτό φαίνεται ακόμα και από το παράδειγμα της παλιγγενεσίας που ανέφερες. Δεν πρόλαβε να χτιστεί το ελληνικό κράτος και ήταν ήδη χωρισμένη κάθε περιοχή σε φατρίες/οικογένειες φουστανελλάδων που δρούσαν απολύτως αναρχικά (για να μη μιλήσουμε για τις ατέλειωτες συγκρούσεις τοπικών συμφερόντων εντός της επανάστασης και δεν τελειώσουμε ούτε το Πάσχα) και μόλις πήγε ο Καποδίστριας να θίξει κάποια τοπικά συμφέροντα έφυγε άκλαφτος. Και μετ' έπειτα ένας από τους αντιβασιλείς του Όθωνος, ο Μάουρερ, είχε ένα υπερβολικά φιλόδοξο σχέδιο για την ανοικοδόμηση της Αθήνας πάνω σε αρχαία πρότυπα με μεγάλους δρόμους, ναούς, φιλοσοφεία, σχολεία, πανεπιστήμια κλπ (για μια Αθήνα τότε που ήταν χωριουδάκι και τα πρόβατα έβοσκαν εμπρός στον Παρθενώνα). Όλα αυτά έθιγαν όμως τοπικά συμφέροντα και έτσι την έκανε ο Μάουρερ πίσω στην Βαυαρία.
Το παράδειγμα της παλιγγενεσίας στην Ελλάδα δείχνει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ηγέτες κατά την προσπάθειά τους να επιβάλουν αλλαγές σε μια κοινωνία που αντιστέκεται στην αλλαγή. Δεν είπαμε ότι είναι εύκολο και ότι οι Έλληνες είναι ο καλύτερος λαός που υπάρχει. Όμως κάποιοι παρά τις αντιξοοτητες, τους εσωτερικούς διχασμούς, τις πολιτικές συγκρούσεις προσπάθησαν και αυτό είναι το σημαντικό..
 
Τελευταία επεξεργασία:

glayki

Διάσημο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 3,839 μηνύματα.
Στα πλαίσια του κοινοτισμού οι τοπικές κοινότητες θα αποτελούν το σώμα των ενεργών και συμμετεχόντων σε συνελεύσεις πολιτών που θα αποφασίζουν σε επίπεδο κοινότητας για τα κοινά ζητήματα που αφορούν θέματα σχετικά με το περιβάλλον , τις βιοτικες ανάγκες, τις σχέσεις παραγωγής, τη μέριμνα για τους συμπολίτες σε ανάγκη κλπ
Θα μπορούσαν να υπάρχουν κοινωφελή μέσα παραγωγής και δημόσια αγαθά / υπηρεσίες κατευθυνόμενα από τις κοινότητες.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top