peach Νεοφερμένο μέλος Ο peach αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 50 μηνύματα. 26 Οκτωβρίου 2009 στις 00:48 Ο peach έγραψε: #1 26-10-09 00:48 Υπάρχει περίπτωση να μπορώ να στείλω ένα γράμμα (ή ένα μικρό δεματάκι) χωρίς να χρειάζεται να περιμένω με τις ώρες στην ουρά του ταχυδρομείου? Δεν αναφέρομαι στις ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ (που είναι και ακριβότερες ) αλλά απλά να στείλω ένα δέμα (και ας αργήσει λίγονα πάει) χωρίς να περιμένω στην ουρά... Μπορώ να το βάλω στο κίτρινο κουτί; Και αν ναι πως πληρώνω; Κολλάω γραμματόσημα; Και αν δεν φτάσει το ποσό? Συγγνώμη, αλλά είμαι άσχετος γιατί μέχρι τώρα έστελνα μόνο με κούριερ. Δεν εμπιστεύομαι τα ΕΛΤΑ, αλλά θέλω να στείλω κάποια μικρής αξίας πράγματα και δεν αξίζει να δώσω 10? για τη μεταφορά τους. Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε. Himela Συντονίστρια Η Himela δεν κοινοποιεί τη δραστηριότητά της. Έχει γράψει 35.775 μηνύματα. 27 Οκτωβρίου 2009 στις 11:52 Η Himela έγραψε: #2 27-10-09 11:52 Αναλόγως το μέγεθος I guess... Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε. dimitral Δραστήριο μέλος Η dimitral αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 47 ετών. Έχει γράψει 413 μηνύματα. 27 Οκτωβρίου 2009 στις 13:21 Η dimitral έγραψε: #3 27-10-09 13:21 απο οσο ξερω στα ταχυδρομεια υπαρχει ειδικο κεσε μονο για δεματα οπου δεν χρειαζεται να περιμενεις στην ουρα που περιμενουν για λογαριασμους ,γραμματα και τετοια.συμπληρωνεις καποια χαρτια που σου δινουν εκει (σαν δελτιο αποστολης ) και πληρωνεις αναλογως το βαρος και το που το στελνεις.αν δεν ειναι βαρια νομιζω οτι σε συμφερει το curier. Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε. Deslic Νεοφερμένο μέλος Η Deslic αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Ασχολείται με τα Τουριστικά και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13 μηνύματα.