[Αρχείο 2018 - 2022] Γενικές σκέψεις για την πολιτική και την επικαιρότητα

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Agaphbou

Περιβόητο μέλος

Η Αγάπη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 5,328 μηνύματα.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,861 μηνύματα.
Μετά από αυτό πιστεύετε πως θα γίνουν εκλογές νωρίτερα;

Ερώτηση.
Πόσα από τα οχήματα των δήμων, της Περιφέρειας ή της ΕΛ.ΑΣ. που πήραν τους δρόμους τη Δευτέρα είχαν βάλει αλυσίδες;
 
Τελευταία επεξεργασία:

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
Μετά από αυτό πιστεύετε πως θα γίνουν εκλογές νωρίτερα;

Ερώτηση.
Πόσα από τα οχήματα των δήμων, της Περιφέρειας ή της ΕΛ.ΑΣ. που πήραν τους δρόμους τη Δευτέρα είχαν βάλει αλυσίδες;
Εκλογές όχι μάλλον θα εξαντλήσει την τετραετία. Ανασχηματισμό βλέπω. Εκλογές ίσως φθινόπωρο που θα έχουμε με τον κορονοιο κάπως ξεμπερδεψει αλλά αμφίβολο κιόλας .
Ειναι πολύ καυτή πατάτα ο κορονοιος για να αλλάξει τώρα η κυβέρνηση. Οπότε εγώ πιστεύω εκλογές θα γίνουν όταν ομαλοποιηθεί η κατάσταση.
Μπορεί να γίνουν και νωρίτερα δεν ξέρουμε .
Πάντως όταν ήμασταν στο peak να το θέσω μεγάλων προβλημάτων δεν κάναμε εκλογές αμέσως σε εκείνη την κρίσιμη περίοδο αλλά λίγο μετά όταν ήμασταν σε μια να το πω σταθερότητα. Αυτό έχω δει.
Μπορεί κάποια γεγονότα να πυροδότησαν εκλογές στο παρελθόν αλλά τις είχαμε σε μια ήρεμη να πω κατάσταση.
Αν γίνουν τώρα εκλογές και μιλάω για τον κοβιντ που είναι νούμερο ένα πρόβλημα έτσι θα διαλυθούν όλα πρώτα εννοώ θα γίνει χαμός.
Δεν τους συμφέρει και δεν βλέπω να αναλαμβάνει το επόμενο κόμμα που θα βγει αν δεν είναι ΝΔ το ρίσκο.
Οπότε το αφήνουν αργότερα .
Ίσως δούμε συγκυβερνηση.
Για παράδειγμα με τα Ίμια δεν κάναμε εκλογές το ίδιο βράδυ των γεγονότων αλλά έπειτα. Όπως και με τα πριν των μνημονίων κάναμε όταν ήταν να αλλάξουμε να πάμε σε κάτι άλλο σε αυτό που είδαμε . Και αυτό έχω παρατηρήσει να συμβαίνει.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,861 μηνύματα.
Ναι αλλά να περασει ένα ολόκληρο καλοκαίρι χωρίς φωτιές είναι δυσκολάκι τώρα με την κλιματική αλλαγή. Δεν λέω ότι θα χαθούν άνθρωποι σώνει και καλά αλλά ποτέ δεν ξέρεις.
 

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
Ναι αλλά να περασει ένα ολόκληρο καλοκαίρι χωρίς φωτιές είναι δυσκολάκι τώρα με την κλιματική αλλαγή. Δεν λέω ότι θα χαθούν άνθρωποι σώνει και καλά αλλά ποτέ δεν ξέρεις.
Φωτιές κάθε καλοκαίρι δεν έχουμε?
Δεν θυμάμαι ένα καλοκαίρι έτσι χωρίς φωτιές και στο βάζω από το 1995 για παράδειγμα κι έπειτα.
Καθε καλοκαίρι δυστυχώς .
Δεν ξέρω αν θα γίνουν πριν το καλοκαίρι πάντως για μένα ο κορονοιος είναι βραχνας αφήνουν τον Μητσοτάκη να κάνει ότι κάνει οπότε μετά ο επόμενος να τα βρει clean κατάλαβες.
Αν έχεις δει από τα πριν μέχρι τώρα πάντα κάποια κυβέρνηση θα κάνει ας πούμε κάτι .
Δεν εννοώ μεταρρυθμίσεις έκαναν όλες όσες πέρασαν κάτι άλλαξαν. Εννοώ σε κρίσιμες συγκυρίες και καταστάσεις το έργο αν θες και τη διαχείριση την κάνει ένα κόμμα . Πχ μνημόνια τότε,κύμα προσφύγων έπειτα, κορονοιος κλπ άντε να πούμε και ευρώ και μετάβαση και ολυμπιακοί αγώνες.
Σε κάθε μεγάλη συγκυρία η συγκεκριμένη κυβέρνηση κάνει αυτά που κάνει λες κι έχει αναλάβει από τα πριν των εκλογών ας πούμε τη μεγάλη ευθύνη να είναι σε αυτή τη θέση και ρόλο.
Δεν ξέρω σαν εικόνα το έχω εισπράξει .
Φωτιές πάντα θα έχουμε λοιπόν δεν σημαίνει ότι αν έρθει ένα Χ ψ Ω κόμμα θα τις σβήσει όλες .
Είναι αποτέλεσμα μεν κλιματικής αλλαγής ναι αλλά περισσότερο ανθρώπινου παράγοντα.
Και αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ .
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,861 μηνύματα.
Είναι αποτέλεσμα μεν κλιματικής αλλαγής ναι αλλά περισσότερο ανθρώπινου παράγοντα.
Η κλιματική αλλαγή όμως δυστυχώς έρχεται να ενισχύσει τον άνθρωπο παράγοντα.
Πάντως να ψηφίσω πάω πιο εύκολα Απρίλιο με Μάιο παρά μετά τον Σεπτέμβρη.
 

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 14,181 μηνύματα.
Η κλιματική αλλαγή όμως δυστυχώς έρχεται να ενισχύσει τον άνθρωπο παράγοντα.
Σωστά. Πάντα υπήρχε ο ανθρώπινος παράγοντας απλά η κλιματική αλλαγή με όλα αυτά που ζούμε τα έκανε όλα επιβαρυντικά .
Σε ακραίο βαθμό .
Περισσότερο για μένα επιβαρυντικός ο άνθρωπος. Όσον αφορά τις παρεμβάσεις του που δεν δημιουργεί προληπτικά να το πω μέτρα προστασίας κλπ και έπειτα δυστυχώς η συμβολή εκείνων που βάζουν τις πυρκαγιές .
Ας μην γελιομαστε είδαμε πόσες ήταν υποκινούμενες και την έκταση τους . Και πέρυσι και παλιότερα .
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Βρήκα αυτό το αρθρακι να το πω off the records δεν ξέρω αν είναι αληθή όσα περιγράφει μένει να τα δούμε


Είδηση είχαμε και μια έκρηξη στην Αθήνα

Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Μεγάλη η έκταση αν δείτε και τις φωτο

1643182009632.png

"Η ισχυρή έκρηξη, η οποία σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες προήλθε από διαρροή αερίου, έχει προκαλέσει ζημιές και σε κτίριο του Δήμου, ενώ προκάλεσε ζημιές μέχρι και σε απέναντι στενά, σε κτίρια και αυτοκίνητα."
 
Τελευταία επεξεργασία:

Wonderkid

Περιβόητο μέλος

Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,026 μηνύματα.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,861 μηνύματα.

Wonderkid

Περιβόητο μέλος

Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,026 μηνύματα.
ttps://www.4troxoi.gr/epikairotita/aytokinitodromoi-zitoyn-apozimioseis-80-ekatommyrion-eyro/
Δηλαδή είναι υποχρεωμένο το κράτος να δώσει αποζημιώσεις στις διαχειρίστριες εταιρείες των αυτοκινητόδρομων, λόγω των καραντινών και κατά συνέπεια των μειωμένων εσόδων τους; Για να καταλάβουμε ότι ακόμα και ο ιδιωτικός τομέας είναι κρατικοδίαιτος στη μπανανία του πρώτου κόσμου που λέγεται ''Ελλάς''
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,861 μηνύματα.
Για να καταλάβουμε ότι ακόμα και ο ιδιωτικός τομέας είναι κρατικοδίαιτος στη μπανανία του πρώτου κόσμου που λέγεται ''Ελλάς''
Καλά, από τις "δυτικού τύπου" χωρεςειμαστε η πιο κρατικοδιαιτη.
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,214 μηνύματα.
Σκεφτείτε λογικά. Αν έχει φρακάρει Κατεχάκη, Κηφισίας, Πεντέλης, Μεσογείων... φυσικό επακόλουθο είναι να φρακάρει και knock out η Αττική οδός. Πρώτα τράκαραν οι πρώτες και μετά η Αττική οδός.

Τα αυτοκίνητα που θέλουν να πάνε στις εξόδους δεν μπορούν και δημιουργούνται ουρές. Τα μηχανήματα δεν μπορούν να περάσουν και έτσι γεμίζει και η Αττική οδός. Η εταιρεία αναγκαστικά δέχθηκε την ευθύνη για να προστατεύσει την κυβέρνηση. Από αυτούς εξαρτάται το εισόδημά τους.

Την μεγαλύτερη ευθύνη την έχει το κράτος. Η προεκλογική καμπάνια της ΝΔ βασίστηκε στο Μάτι και σε σχέδια έκτακτης ανάγκης και δεν είχαν σχέδιο όταν ήρθε η σειρά τους. Δεν χρειάζεται. Ελέγχουν τόσο καλά τα ΜΜΕ και καθοδηγούν τόσο εύκολα την κοινή γνώμη που αυτή την στιγμή δεν έχουν πολιτικό αντίπαλο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Δεν πάνε στα άτομα αλλά στα αυτοκίνητα. Αυτό θα δημιουργήσει προβλήματα γιατί ο κάτοχος του αυτοκίνητου δεν είναι και αυτός που εγκλωβίστηκε ταυτόχρονα.
Και να προσθέσω το εγκληματικό, ότι η τροχαία δεν έκοψε τις εισόδους.
Καμιά αττική οδός δεν έχει δικαίωμα να κλείσει τον δρόμο με δική της απόφαση.
Η τροχαία που ήξερε ότι μπροστά είχε διπλωμένες νταλίκες και οι δρόμοι στους οποίους βγάζουν οι έξοδοι της αττικής οδού είναι κλειστοί δεν έπρεπε να αφήσει άλλους να μπουν.
Αυτοκίνητα έμπαιναν στην αττική οδό μέχρι και το απόγευμα ενω υπήρχε κόσμος εγκλωβισμένος από τις 11 το πρωί.

Μπήκαν, σφήνωσαν και καληνύχτα.
Δεν είναι ότι δεν είχε εκχιονιστικά η αττική οδός, είχε και παραείχε.
Αλλά αν δεν μπορούν να περάσουν βλέπεις την αττική οδό να γίνεται σαν την κορυφή του καιμακτσαλάν.
 

Wonderkid

Περιβόητο μέλος

Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,026 μηνύματα.
Και να προσθέσω το εγκληματικό, ότι η τροχαία δεν έκοψε τις εισόδους.
Καμιά αττική οδός δεν έχει δικαίωμα να κλείσει τον δρόμο με δική της απόφαση.
Η τροχαία που ήξερε ότι μπροστά είχε διπλωμένες νταλίκες και οι δρόμοι στους οποίους βγάζουν οι έξοδοι της αττικής οδού είναι κλειστοί δεν έπρεπε να αφήσει άλλους να μπουν.

Μπήκαν, σφήνωσαν και καληνύχτα.
Δεν είναι ότι δεν είχε εκχιονιστικά η αττική οδός, είχε και παραείχε.
Αλλά αν δεν μπορούν να περάσουν βλέπεις την αττική οδό να γίνεται σαν την κορυφή του καιμακτσαλάν.
Σε τέτοιες περιπτώσεις η κάθε Αττική Οδός είναι απαραίτητο να είναι εφοδιασμένη με στόλο κάποιων φορτηγών και εκχιονιστικών, καθώς ήταν όλοι ενημερωμένοι για το τι αναμέναμε...αλλά προφανώς η εταιρεία αυτή έχει επαναπαυτεί σα μονοπώλιο και όπως είναι λογικό και αναμενόμενο δε την ενδιαφέρει και πάρα πολύ η ποιότητα υπηρεσιών που παρέχει, όπως επίσης και τα μέτρα σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Γενικότερα πάντως, θα αρχίσουμε να έχουμε απαξίωση του Έλληνα πολίτη τόσο στον παραλυμένο και ανίκανο δημόσιο τομέα, όσο και στον κρατικοδίαιτο, μη ποιοτικό ιδιωτικό τομέα, όπως αυτός έχει αναπτυχθεί στην Ελλάδα
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
ttps://www.4troxoi.gr/epikairotita/aytokinitodromoi-zitoyn-apozimioseis-80-ekatommyrion-eyro/
Δηλαδή είναι υποχρεωμένο το κράτος να δώσει αποζημιώσεις στις διαχειρίστριες εταιρείες των αυτοκινητόδρομων, λόγω των καραντινών και κατά συνέπεια των μειωμένων εσόδων τους; Για να καταλάβουμε ότι ακόμα και ο ιδιωτικός τομέας είναι κρατικοδίαιτος στη μπανανία του πρώτου κόσμου που λέγεται ''Ελλάς''
Ηθικά είναι. Δηλαδή στην καραντίνα προτείνεις να αφήσει τους υπαλλήλους χωρίς επίδομα και τις επιχειρήσεις χωρίς επιστρεπτεές προκαταβολές;
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,861 μηνύματα.
Μπήκαν, σφήνωσαν και καληνύχτα.
Δεν είναι ότι δεν είχε εκχιονιστικά η αττική οδός, είχε και παραείχε.
Άρα η τροχαία κοιμόταν για τα καλά.
 

Wonderkid

Περιβόητο μέλος

Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,026 μηνύματα.
Ηθικά είναι. Δηλαδή στην καραντίνα προτείνεις να αφήσει τους υπαλλήλους χωρίς επίδομα και τις επιχειρήσεις χωρίς επιστρεπτεές προκαταβολές;
Και γιατί να απαιτείται η κρατική παρέμβαση; Τόσα έσοδα έχουν εισπράξει από τα τσουχτερά διόδια
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Άρα η τροχαία κοιμόταν για τα καλά.
Καλά ο κρατικός μηχανισμός ήταν για κλάματα...απέτυχε ακόμα και ο Στυλιανίδης, ο εμπνευστής της πολιτικής προστασίας στην Ευρώπη
 

back2967

Διάσημο μέλος

Ο back2967 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,214 μηνύματα.
Σε τέτοιες περιπτώσεις η κάθε Αττική Οδός είναι απαραίτητο να είναι εφοδιασμένη με στόλο κάποιων φορτηγών και εκχιονιστικών, καθώς ήταν όλοι ενημερωμένοι για το τι αναμέναμε...αλλά προφανώς η εταιρεία αυτή έχει επαναπαυτεί σα μονοπώλιο και όπως είναι λογικό και αναμενόμενο δε την ενδιαφέρει και πάρα πολύ η ποιότητα υπηρεσιών που παρέχει, όπως επίσης και τα μέτρα σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Γενικότερα πάντως, θα αρχίσουμε να έχουμε απαξίωση του Έλληνα πολίτη τόσο στον παραλυμένο και ανίκανο δημόσιο τομέα, όσο και στον κρατικοδίαιτο, μη ποιοτικό ιδιωτικό τομέα, όπως αυτός έχει αναπτυχθεί στην Ελλάδα
Η αττική οδός έχει εκχιονιστικά και δεν είναι η πρώτη φορά που χιονίζει. Ίσως να μην είναι όσα πρέπει δεν ξέρω και πάλι να υπήρχε πρόβλημα σε κάποιο βαθμό αλλά με την κατάσταση όπως διαμορφώθηκε και 1 εκατομμύριο εκχιονιστικά να έχεις δεν γίνεται.

Πρώτο λάθος, αφήνεις νταλίκες να μπαίνουν.
Οι νταλίκες μπορούν να διπλώσουν και αν γίνει αυτό θέλουν ώρες να ξεσφηνώσουν. Για αυτό δεν αφήνουν νταλίκες σε κακοκαιρία.

Δεύτερον, ενω δίπλωσαν οι νταλίκες άφηναν κόσμο να μπει στην αττική οδό.
Το οποίο δεν θα πείραζε αν μπορούσες να τους βγάζεις εκτός αττικής οδού σε εξόδους πριν το μπλοκάρισμα αλλά αφού οι δρόμοι στους οποίους οδηγούν οι έξοδοι ήταν κλειστοί και αυτοί δεν μπορούσες να το κάνεις, φράκαραν και εκεί.

Οπότε αφού σφήνωσαν δεν μπορούσαν να περάσουν τα εκχιονιστικά. Με έντονη χιονόπτωση αν για ώρες δεν περάσουν εκχιονιστικά καληνύχτα.
Για αυτό βλέπεις εδώ ότι το ένα ρεύμα είναι μια χαρά, στο άλλο εγκλωβισμένοι.
attiki-odos-egklobismenoi-1920.jpg

Στο ένα ρεύμα μπορούσαν να πάνε τα μηχανήματα στο άλλο όχι, δεν υπήρχε χώρος να περάσει τίποτα.

Άρα η τροχαία κοιμόταν για τα καλά.
Ακριβώς.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Και γιατί να απαιτείται η κρατική παρέμβαση; Τόσα έσοδα έχουν εισπράξει από τα τσουχτερά διόδια
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Το κράτος πρέπει να αποζημιώσει πολίτες/επιχειρήσεις λόγω της καραντίνα που επέβαλε. Είτε είναι η Αττική οδός, είτε το περίπτερο της γειτονιάς, είτε ένας πολίτης που έχασε τη δουλειά του.

Τα διόδια δεν μπορούν να καταργηθούν. Αντίθετα πρέπει να αυξηθούν καθώς παρατηρείται μποτιλιάρισμα σε ώρες αιχμής. Δεν είναι θέμα χρημάτων. Η Αττική οδός θα κέρδιζε πολλά παραπάνω να είχε τιμή διοδίων 50'.
 

Wonderkid

Περιβόητο μέλος

Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,026 μηνύματα.
Η αττική οδός έχει εκχιονιστικά και δεν είναι η πρώτη φορά που χιονίζει. Ίσως να μην είναι όσα πρέπει δεν ξέρω και πάλι να υπήρχε πρόβλημα σε κάποιο βαθμό αλλά με την κατάσταση όπως διαμορφώθηκε και 1 εκατομμύριο εκχιονιστικά να έχεις δεν γίνεται.

Πρώτο λάθος, αφήνεις νταλίκες να μπαίνουν.
Οι νταλίκες μπορούν να διπλώσουν και αν γίνει αυτό θέλουν ώρες να ξεσφηνώσουν. Για αυτό δεν αφήνουν νταλίκες σε κακοκαιρία.

Δεύτερον, ενω δίπλωσαν οι νταλίκες άφηναν κόσμο να μπει στην αττική οδό.
Το οποίο δεν θα πείραζε αν μπορούσες να τους βγάζεις εκτός αττικής οδού σε εξόδους πριν το μπλοκάρισμα αλλά αφού οι δρόμοι στους οποίους οδηγούν οι έξοδοι ήταν κλειστοί και αυτοί δεν μπορούσες να το κάνεις, φράκαραν και εκεί.

Οπότε αφού σφήνωσαν δεν μπορούσαν να περάσουν τα εκχιονιστικά. Με έντονη χιονόπτωση αν για ώρες δεν περάσουν εκχιονιστικά καληνύχτα.
Για αυτό βλέπεις εδώ ότι το ένα ρεύμα είναι μια χαρά, στο άλλο εγκλωβισμένοι.
View attachment 94839
Στο ένα ρεύμα μπορούσαν να πάνε τα μηχανήματα στο άλλο όχι, δεν υπήρχε χώρος να περάσει τίποτα.


Ακριβώς.
Εντωμεταξύ, αν το προσέξατε τα ΜΜΕ μιλούσαν για πρωτοφανή χιονιά, ενώ αντικειμενικά 10-20cm δεν είναι κάτι το μη αντιμετωπίσιμο , αν είχες οργάνωση... έκαναν καλό ξέπλυμα τα ΜΜΕ
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Το κράτος πρέπει να αποζημιώσει πολίτες/επιχειρήσεις λόγω της καραντίνα που επέβαλε. Είτε είναι η Αττική οδός, είτε το περίπτερο της γειτονιάς, είτε ένας πολίτης που έχασε τη δουλειά του.

Τα διόδια δεν μπορούν να καταργηθούν. Αντίθετα πρέπει να αυξηθούν καθώς παρατηρείται μποτιλιάρισμα σε ώρες αιχμής. Δεν είναι θέμα χρημάτων. Η Αττική οδός θα κέρδιζε πολλά παραπάνω να είχε τιμή διοδίων 50'.
Η Αττική Οδός έχει επαναπαυτεί, γιατί γνωρίζει ότι είναι μονοπώλιο, οπότε δε φοβάται κάποιον ανταγωνιστή...για αυτό τον λόγο μάλιστα δε την ενδιαφέρει και πάρα πολύ η ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει... ας αναλογιστούμε μόνο το ποιον του ιδιοκτήτη της
 

Guest 528707

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Και να προσθέσω το εγκληματικό, ότι η τροχαία δεν έκοψε τις εισόδους.
Καμιά αττική οδός δεν έχει δικαίωμα να κλείσει τον δρόμο με δική της απόφαση.
Η τροχαία που ήξερε ότι μπροστά είχε διπλωμένες νταλίκες και οι δρόμοι στους οποίους βγάζουν οι έξοδοι της αττικής οδού είναι κλειστοί δεν έπρεπε να αφήσει άλλους να μπουν.
Αυτοκίνητα έμπαιναν στην αττική οδό μέχρι και το απόγευμα ενω υπήρχε κόσμος εγκλωβισμένος από τις 11 το πρωί.

Μπήκαν, σφήνωσαν και καληνύχτα.
Δεν είναι ότι δεν είχε εκχιονιστικά η αττική οδός, είχε και παραείχε.
Αλλά αν δεν μπορούν να περάσουν βλέπεις την αττική οδό να γίνεται σαν την κορυφή του καιμακτσαλάν.
H Aττικη οδος επρεπε να εχει παραταγμενα στο ενα ρευμα εκχιονιστικα μηχανηματα και καθε οδηγος που εμπαινε σε αυτη και δεν μπορουσε να συνεχίσει να σταματουσε στο ρευμα αυτο ωστε να μην παρεμποδιζεται η υπολοιπη κυκλοφορια ..
Υπαρχουν καμερες παντου οποτε ανα πασα ωρα και στιγμη βλεπεις που γινεται ακινητοποιηση και σταματας να βαζεις κοσμο στο ρευμα αυτο πραγμα φυσικα που δεν εγινε ..

Επειτα η αττικη οδος απαγορευσε την εισοδο παντελώς οχηματος οδικης βοηθειας ωστε πολλα αυτοκινητα που αντιμετωπιζαν οντως μηχανικο προβλημα να ακινοτοποιηθουν στην μεση του δρομου και χωρις καμια δυνατοτητα μετακινησεις αφου ουτε τα δικα της εβγαλε ...

Η τροχαια ολη ηταν επι ποδος απο πολυ νωρις και η εντολη ηταν μονο τα αυτοκινητα με αλυσιδες και εκτακτης αναγκη να εισερχονται σε αυτη ...


Ακουω πλεον πολλα παραλογα τα οποια δειχνουν ξεκαθαρα την αγνοια πολλων που εκφερουν γνωμη ..
Κανενας μη επαγγελματικος φορεας δεν εχει το δικαιωμα να μετακινησει το αυτοκινητο σου ακομα και τον δρομο να κλεινει ..
 
Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top