iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
zanin
Διάσημο μέλος


και όταν τους πήρα τηλ. το έκανα για να τους ενημερώσω, ετσι ώστε να δουν τι φταίει
επειδή έχω κάνει προώθηση γαλα στα σουπερ μάρκετ... έχω προσέξει πολλές φορές οι υπάλληλοι να αφήνουν έξω από το ψυγείο τα γαλατα και αλλα για αρκετή ώρα... όταν τους το λες λένε " δεν παθαινει κατι"
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Demelene
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
zanin
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maik85
Πολύ δραστήριο μέλος


Η αποψη μου ειναι ότι μπορεί να μην φταίει η ΔΕΛΤΑ αλλά το supermarket ή και εγώ δεν ξέρω τι άλλο αρά δεν έχει κανένα νόημα να κατηγορήσουμε μόνο την δέλτα. Αυτή ότι έπρεπε να κάνει το έκανε... Κάλο θα είναι να βοηθάμε τις εταιρίες να εξελίσσονται όχι να τις πηγαίνουμε πίσω. Και στην τελική αφορά την ελληνική οικονομία
Όταν αγοράζουμε ένα χυμό τον αγοράζουμε επειδή εμπιστευόμαστε την μάρκα αυτή. Αν υπήρχε λάθος του s\m ας τα βρει η Δέλτα με αυτούς.
Και όσο για το αν πάνε μπροστά οι εταιρείες, δεν θα πάνε μπροστά με την σιωπή του καταναλωτή που τις χρηματοδοτεί. Πρέπει να τον σέβονται και να του προσφέρουν ποιότητα σε αυτό που παίρνει. Πιστεύω πως οι καταγγελίες σε υπηρεσίες τύπου ΙΝΚΑ βοηθάν στο να υπάρχει μεγαλύτερος σεβασμός στον καταναλωτή, κάτι που πολλές εταιρείες δεν έχουν. Δεν βλέπω γιατί να πηγαίνει πίσω μια εταιρεία όταν σέβεται περισσότερο τον πελάτη της.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Demelene
Διάσημο μέλος


Πιστεύω πως οι καταγγελίες σε υπηρεσίες τύπου ΙΝΚΑ βοηθάν στο να υπάρχει μεγαλύτερος σεβασμός στον καταναλωτή, κάτι που πολλές εταιρείες δεν έχουν. Δεν βλέπω γιατί να πηγαίνει πίσω μια εταιρεία όταν σέβεται περισσότερο τον πελάτη της.
Με αφορμή αυτό που λες, έχετε πάρει χαμπάρι την ιστορία με την ΑΓΝΟ και τους φούρνους?
Επίσης κάτι πιο ουσιώδες. Για μένα στην Ελλάδα έχουμε 15 ελεγκτικές αρχές για διασφάλιση "ποιότητας". Στο σύνολο τελικά δεν γίνεται τίποτα. Από τις αρχές μέχρι την δικαιοσύνη είναι τόσο ξέφραγκο αμπέλι και με την απουσία πολιτικής βούλησης απλά δεν γίνεται τίποτα.
Χαρακτηριστικό στην ιστορία που συζήταγα με φίλο δικηγόρο (έχω πήξει σε μεγαλοκαρχαρίες ποια) που έλεγε ότι για να καταλάβεις την τραγικότητα, κάποτε για οποιαδήποτε αντιπαράθεση μεταξύ πολιτών,φορέων με οποιοδήποτε συνδυασμό σε απειλούσαν με το θα σε πάω στα δικαστήρια.
Σήμερα λέμε θα σε βγάλω στα κανάλια που είναι και αυτά ιδιωτικών συμφερόντων και άντε βρες άκρη (όχι δλδ ότι η ίδια η κίνηση είναι σωστή).
Το πιο αστείο είναι όταν γνωρίσεις κόσμο που έχει ζήσει εξωτερικό και με μια απίστευτη χαλαρότητα και άνεση θεωρεί δεδομένα κάποια πράγματα. Έτσι βλέπεις πραγματικά ότι δεν υπάρχουν ελεκτικοί φορείς εδώ.
Τώρα έχουμε 150 σελίδες αναφορά για το καρτελ του γάλακτος και τίποτα δεν θα γίνει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Και όσο για το αν πάνε μπροστά οι εταιρείες, δεν θα πάνε μπροστά με την σιωπή του καταναλωτή που τις χρηματοδοτεί. Πρέπει να τον σέβονται και να του προσφέρουν ποιότητα σε αυτό που παίρνει. Πιστεύω πως οι καταγγελίες σε υπηρεσίες τύπου ΙΝΚΑ βοηθάν στο να υπάρχει μεγαλύτερος σεβασμός στον καταναλωτή, κάτι που πολλές εταιρείες δεν έχουν. Δεν βλέπω γιατί να πηγαίνει πίσω μια εταιρεία όταν σέβεται περισσότερο τον πελάτη της.
Η πράξη της ΔΕΛΤΑ σε ποίο σημείο δείχνει έλλειψη σεβασμού; Ίσα ίσα κατά την γνώμη έκανε όσα θα έπρεπε να κάνει ...
Αλήθεια γιατί ,σχεδόν, όλοι αποκλείεται το γεγονός ότι όντως θα εξετάσουν τον χαλασμένο χυμό;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Demelene
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κακή Επιρροή
Επιφανές μέλος


Αλήθεια γιατί ,σχεδόν, όλοι αποκλείεται το γεγονός ότι όντως θα εξετάσουν τον χαλασμένο χυμό;
εγω προσωπικά δεν διαφωνω οτι θα τον εξετάσουν... ίσα ίσα!!! θα τον ΧΙΛΙΟΕΞΕΤΑΣΟΥΝ!!!
απλά λέω ότι Ο,ΤΙ βρουν θα το αποκρυψουν.... αντε να πανε και σε κανα σουπερ μαρκετ να μαζεψουν πισω κανα δυο κυβωτια απ την ιδια παρτιδα....
το θεμα ειναι οτι δεν θα παρει εκταση η εξέταση της ΓΕΝΙΚΗΣ καταληλότητας των προϊόντων
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
roumana
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.