Είναι τόσο δύσκολο να σπουδάσεις θετικές επιστήμες έναντι των ανθρωπιστικών;

Leopoldo

Νεοφερμένος

Ο Leopoldo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Είναι πραγματικά τόσο δύσκολο να σπουδάσεις μαθηματικά ή φυσική και τόσο πιο απαιτητικά από τη μελέτη μιας τυπικής ανθρωπιστικής ή κοινωνικής επιστήμης;

Ναι, για το 99% των μαθητών, τα μαθηματικά ή η φυσική είναι πολύ πιο δύσκολα, από τη μελέτη τυπικών ανθρωπιστικών ή, κοινωνικών επιστημών. Το αν είναι επομένως πιο απαιτητικά από πνευματική άποψη ,μπορεί να ερμηνευτεί εντελώς διαφορετικά
σε σχέση, σε ποιόν απευθύνονται
 

ROM32

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 310 μηνύματα.
Δεν αντιλαμβάνομαι το νόημα του νηματος;)
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,818 μηνύματα.
Αρχίσαμε τις παλιές καλές ιστορίες με τις μουράτες σχολές. Τρώω πάστα σοκολατίνα και περιμένω συζήτηση. :P
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,309 μηνύματα.
Αρχίσαμε τις παλιές καλές ιστορίες με τις μουράτες σχολές. Τρώω πάστα σοκολατίνα και περιμένω συζήτηση. :P
Θα ξεφυτρώσει και κανάς Οβιδοκέφαλος απο παλιά πιστεύω και θα ολοκληρωθεί το παζαλ, κοίτα να δεις :hehe:.
 

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,892 μηνύματα.
Δύσκολα ως προς τι; Ποιο είναι το μέτρο σύγκρισης;

Εάν είναι οι εργατοώρες που απαιτούνται για να περάσεις τα μαθήματα, ναι, σε γενικές γραμμές είναι από τα πιο δύσκολα τμήματα στη χώρα.
 

Paragontas7000

Διάσημο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,740 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,818 μηνύματα.
Είναι πραγματικά τόσο δύσκολο να σπουδάσεις μαθηματικά ή φυσική και τόσο πιο απαιτητικά από τη μελέτη μιας τυπικής ανθρωπιστικής ή κοινωνικής επιστήμης;

Ναι, για το 99% των μαθητών, τα μαθηματικά ή η φυσική είναι πολύ πιο δύσκολα, από τη μελέτη τυπικών ανθρωπιστικών ή, κοινωνικών επιστημών. Το αν είναι επομένως πιο απαιτητικά από πνευματική άποψη ,μπορεί να ερμηνευτεί εντελώς διαφορετικά
σε σχέση, σε ποιόν απευθύνονται

Μπορεί. Η δυσκολία είναι περισσότερο στην λογική με την οποία η δυσκοίλια Ελληνική γκοινωνία ταξινομεί τις επιστήμες με το χρησιμόμετρο. Μέχρι και η γκυβέρνηση δεν έχει βγάλει κανένα καλάθι του φυσικομαθηματικού με ευκαιρίες εργασίας στην τοπική κοινωνία για ανέργους φυσικομαθηματικούς με διδακτορικό. Οπότε και από αυτό καταλαβαίνεις ότι οι φυσικομαθηματικές επιστήμες είναι απλά εκτός συχνότητας.

Το 99% των μαθητών απλά δεν διαβάζει. Μην κοροϊδευόμαστε. Ότι κάνουν φροντιστήρια με πίεση των γονιών τους δεν σημαίνει ότι διαβάζουν ή ότι κατανοούν αυτό που μαθαίνουν. Ειδικά οι τελευταίες γενιές με τόση έκθεση σε ψηφιακά μέσα επικοινωνίας, έχουν μάθει να λένε δν νμζω οτι κνει 5.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,309 μηνύματα.
Και εγώ πιστεύω οτι η δυσκολία είναι σημαντικά ανεβασμένη σε σχέση με άλλα τμήματα της χώρας και αυτό αντανακλάται στα προγράμματα σπουδών, στον μ.ο. αποφοίτησης, στις βαθμολογίες κτλπ.

Σε αυτή την κατάσταση συνεισφέρουν πάντως και οι εξής παράγοντες:

1) Το τοξικό κλίμα, με κακούς, ιδιότροπους ή κομματικούς και βυσματίες καθηγητές.

2) Τα πολλά παιδιά που μπαίνουν κατά τύχη σε αυτά τα τμήματα.

3) Οι απαρχαιωμένες μέθοδοι διδασκαλίας.

4) Η απαξιωτική στάση του κράτους και της κοινωνίας απέναντι σε αυτές τις επιστήμες και σε όσους τις υπηρετούν.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,143 μηνύματα.
Όχι.

Source: έχω κάνει και τα δύο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Και εγώ πιστεύω οτι η δυσκολία είναι σημαντικά ανεβασμένη σε σχέση με άλλα τμήματα της χώρας και αυτό αντανακλάται στα προγράμματα σπουδών, στον μ.ο. αποφοίτησης, στις βαθμολογίες κτλπ.

Σε αυτή την κατάσταση συνεισφέρουν πάντως και οι εξής παράγοντες:

1) Το τοξικό κλίμα, με κακούς, ιδιότροπους ή κομματικούς και βυσματίες καθηγητές.

2) Τα πολλά παιδιά που μπαίνουν κατά τύχη σε αυτά τα τμήματα.

3) Οι απαρχαιωμένες μέθοδοι διδασκαλίας.

4) Η απαξιωτική στάση του κράτους και της κοινωνίας απέναντι σε αυτές τις επιστήμες και σε όσους τις υπηρετούν.
Τα περισσότερα εξ' όσων λες στέκουν πάρα πολύ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,615 μηνύματα.
Είναι πραγματικά τόσο δύσκολο να σπουδάσεις μαθηματικά ή φυσική και τόσο πιο απαιτητικά από τη μελέτη μιας τυπικής ανθρωπιστικής ή κοινωνικής επιστήμης;

Ναι, για το 99% των μαθητών, τα μαθηματικά ή η φυσική είναι πολύ πιο δύσκολα, από τη μελέτη τυπικών ανθρωπιστικών ή, κοινωνικών επιστημών. Το αν είναι επομένως πιο απαιτητικά από πνευματική άποψη ,μπορεί να ερμηνευτεί εντελώς διαφορετικά
σε σχέση, σε ποιόν απευθύνονται
Για καποιους ειναι πιο δυσκολα για καποιους πιο βατα.
πχ για μενα που μου αρεσουν τα θετικα δεν θα αντεχα να ασχολουμε με τις εννοιες της κοινωνιολογιας αν και τις καταλαβαινω ευκολα.
Δωσε με να διαβασω σεντονι να με πιασει καταθλιψη και να μην το διαβασω ποτε...δεν το μπορω.
Γενικα οσο πιο δυσκολες ειναι οι εννοιες στο απλο ανθρωπινο μυαλο τοσο πιο δυσκολη ειναι και η θεωρητικη σπουδη τους... Πχ εννοιες μαθηματικων και φυσικης ειναι δυσκολες.
Αλλο παραδειγμα
Οι εννοιες των δασκαλων και νηπιαγωγων ειναι απλες στην σπουδη τους και πανδυσκολες στην εφαρμογη τους.
Γενικως η καταρτιση ειναι ευκολοτερη απο την θεωρητικη σπουδη.
Πχ τα μαθηματικα των ηλεκτρολογων ειναι πιο βατα απο τα μαθηματικα των μαθηματικων.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,818 μηνύματα.
Tα Μαθηματικά έχουν συνέχεια. Ακόμη και τα Μαθηματικά του Γυμνασίου έχουν την ανάλογη δυσκολία αν σκεφτούμε ότι οι αποδείξεις και οι κατασκευές της Αριθμητικής πηγαίνουν πίσω στους αιώνες με ανθρώπους λιγότερο γνωστούς που ασχολήθηκαν ...χωρίς υπολογιστές, στην κατανόηση του κόσμου των αριθμών για να τα χαρακτηρίζουν κάποιοι αδαείς Έλληνες του 21ου αιώνα ευκολάκια. Βλέποντας από πολλά μέσα επικοινωνίας και διδασκαλίας των Μαθηματικών στην Ελλάδα, οι περισσότεροι Μαθηματικοί καθηγητές χάνουν έδαφος στην εξήγηση και ανάλυση του απλού. Δεν ξέρουν να εξηγήσουν απλά γιατί ένα κλάσμα είναι ανάγωγο ενώ ακολουθούν τη γραμμή λύσεων μεθοδολογίας δείχνοντας ότι ούτε οι ίδιοι ξέρουν τι κάνουν στην τελική. Δίνουν περισσότερο έμφαση σε μια απομνημονευτική μάθηση (δηλαδή μάθημα ξεπέτας για να βγει η ώρα όσο γίνεται στο "πνεύμα" των πανελληνίων) και όχι στην σκέψη και στην αλγεβρική ή αναλυτική ανάπτυξη του μαθητή. Έτσι δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις για τα Μαθηματικά. Δεν υπάρχουν εύκολα ή δύσκολα Μαθηματικά. Είναι μια επιστήμη σκέψης με επίπεδα εμβάθυνσης. Η δυσκολία είναι υποκειμενική και διαμορφώνεται με βάση τον τρόπο κατανόησης ενός πράγματος. Αν ένας καθηγητής σου διδάσκει για το τραπέζι αλλά εννοεί στο μυαλό του την καρέκλα και σου βάζει ασκήσεις από φωτοτυπίες βοηθημάτων, τότε έχει χαθεί η μπάλα.
 

Εριφύλη

Διάσημο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Θεατρικών Σπουδών ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,944 μηνύματα.
ΟΧΙ, δεν το πιστεύω αυτό..

Άσε που στις ανθρωπιστικές σπουδές δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ αντικειμενικότητα και ο κάθε καθηγητής, στο ίδιο γραπτό, μπορεί ο ένας να σου βάλει 5 και ο άλλος 8.. Και έχουμε 60 μαθήματα οι περισσότερες θεωρητικές σχολές..
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,615 μηνύματα.
ΟΧΙ, δεν το πιστεύω αυτό..

Άσε που στις ανθρωπιστικές σπουδές δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ αντικειμενικότητα και ο κάθε καθηγητής, στο ίδιο γραπτό, μπορεί ο ένας να σου βάλει 5 και ο άλλος 8.. Και έχουμε 60 μαθήματα οι περισσότερες θεωρητικές σχολές..
Ε περιμενε ..μονο η δικη σου εχει τοσο πολλα οι αλλες ειναι απο 36 ως 45.
Εσεις θα επρεπε να ειστε κανονικα 5ετεις.
Λογικο δεν ειναι αφου εσεις οι καλλιτεχνες θεωρειτε τους αλλους αταλαντους...? και ειναι λογικο διοτι ειναι πολυ δυσκολο να εγκλωβίσεις το ανθρωπινο συναισθημα.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,309 μηνύματα.
ΟΧΙ, δεν το πιστεύω αυτό..

Άσε που στις ανθρωπιστικές σπουδές δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ αντικειμενικότητα και ο κάθε καθηγητής, στο ίδιο γραπτό, μπορεί ο ένας να σου βάλει 5 και ο άλλος 8.. Και έχουμε 60 μαθήματα οι περισσότερες θεωρητικές σχολές..
Σε αυτά τα τμήματα δεν υπάρχει υποκειμενικότητα όντως. Παίρνεις 5 από όλους. Ο νοων νοείτο :P.

Η επίκληση του αριθμού των μαθημάτων πάντως είναι εντελώς λάθος και αυτό το βλέπουν και στα μεταπτυχιακά. Εάν δουν υψηλό μ.ο. με μαθήματα επιλογής που έχουν διαχρονικά υψηλούς μ.ο. επειδή δεν είναι τόσο απαιτητικά όσο αλλά, προφανώς δεν θα ενθουσιαστούν τόσο σε σχέση με κάποιον που έχει χαμηλότερο μ.ο. αλλά έχει επιλέξει πιο δύσκολα επιλογής.
 
Τελευταία επεξεργασία:

math2arch

Νεοφερμένος

Ο math2arch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 77 μηνύματα.
Δεν ξέρω τι νοείται "δύσκολο" και τι "ευκολότερο". Για παράδειγμα εγώ σπούδασα μαθηματικό, γιατί το να μαθαίνω απ' έξω κατεβατά μου φαίνεται βουνό. Άρα, ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ, τμήματα/σχολές τύπου φιλοσοφικές, κοινωνιολογίες, πολιτικές επιστήμες κ.λπ. είναι δύσκολες. Το αντίστροφο λογικά ισχύει για πολύ κόσμο. Δεν ξέρω αν είναι θεμιτό και δόκιμο να θέτουμε "δυσκολόμετρα" για τις διάφορες επιστήμες.

Ένα ακόμα παράδειγμα. Αν για κάποιο λόγο "έπεφτα" σε τμήματα τύπου νηπειαγωγών, μιας και τα χέρια μου δεν είναι δουλεμένα που λένε, θα είχα τρομέρό ζήτημα με εργασίες σε χειροτεχνίες, κουκλοθέατρα και άλλα τέτοια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,818 μηνύματα.
Δεν ξέρω τι νοείται "δύσκολο" και τι "ευκολότερο". Για παράδειγμα εγώ σπούδασα μαθηματικό, γιατί το να μαθαίνω απ' έξω κατεβατά μου φαίνεται βουνό. Άρα, ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ, τμήματα/σχολές τύπου φιλοσοφικές, κοινωνιολογίες, πολιτικές επιστήμες κ.λπ. είναι δύσκολες. Το αντίστροφο λογικά ισχύει για πολύ κόσμο. Δεν ξέρω αν είναι θεμιτό και δόκιμο να θέτουμε "δυσκολόμετρα" για τις διάφορες επιστήμες.

Ένα ακόμα παράδειγμα. Αν για κάποιο λόγο "έπεφτα" σε τμήματα τύπου νηπειαγωγών, μιας και τα χέρια μου είναι δουλεμένα που λένε, θα είχα τρομέρό ζήτημα με εργασίες σε χειροτεχνίες, κουκλοθέατρα και άλλα τέτοια.

Εδώ μέσα έχει γίνει ανάλυση του μαθήματος Πλαστελίνη ΙΙ. :P :book:
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,615 μηνύματα.
Εδώ μέσα έχει γίνει ανάλυση του μαθήματος Πλαστελίνη ΙΙ. :P :book:
Ναι ,ναι κοιτα μην βρεθεις σε καμια αθουσα νηπιαγωγειου ...θα φυγεις τρεχοντας ..εκει δεν μετρα η γραμμικη αλγεβρα θελει αλλα κοτσια
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,309 μηνύματα.
Παιδιά το θέμα έχει νόημα να αναλυθεί σε επίπεδο τι είναι πιο δύσκολο να τελειώσεις σαν τμήμα. Το ποια είναι πιο δύσκολη επιστήμη είναι ερώτημα άνευ ουσίας. Νομίζω οτι αυτή ήταν και η ερώτηση του θεματοθέτη.
 

Paragontas7000

Διάσημο μέλος

Ο Paragontas7000 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,740 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,818 μηνύματα.
Ναι ,ναι κοιτα μην βρεθεις σε καμια αθουσα νηπιαγωγειου ...θα φυγεις τρεχοντας ..εκει δεν μετρα η γραμμικη αλγεβρα θελει αλλα κοτσια

Eννοείται. :P
Προσωπικά δεν έχω καλές αναμνήσεις από τις νηπιαγωγούς μου. Ήταν αυστηρές. :hmm:
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top