Είναι προοδευτική η ελληνική κοινωνία;

Guest 528707

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Τώρα το ότι δεν είναι όλοι οι Ρομά ίδιοι, επιλέγω να μήν το σχολιάσω όπως και σας παρακαλώ πολύ δε μου αρέσει καθόλου να αναφέρομαι με τον όρο αριστερή, σε αυτό τό φόρουμ, ο αριστερός,ο φεμινιστής,ο πατριώτης,ο φασίστας εδώ μέσα έχουν πάρει τελείως διαφορετικές έννοιες από αυτές που στην πραγματικότητα σημαίνουν. Οπότε ναι, εχέμυθη,χάρηκα :)
Λίγο οξύμωρο όλο αυτό δεν νομίζεις?

Θυμάμαι σε μια ερώτηση ποιος πιστεύεται ότι υποστηρίζει τις απόψεις του και εξω από εδώ ή κάπως έτσι ,είχαν αναφέρει εσενα και μάλιστα το υποστήριξες!

Τώρα γιατί το αναιρεις ?
Οποία διάσταση και να εχει πάρει εσύ δεν έχεις συμβάλει σε όλο αυτό και θα πρέπει να το υποστηρίζει ακόμα περισσότερο κάτω από οποιοδήποτε συνθήκες?

Καλημέρα!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

το Ρομά κοριτσάκι που πέθανε τις προάλλες στο εργοστάσιο (καί btw που κανένας εδώ μέσα δεν έκανε θέμα γι αυτό)
Εσύ γιατί δεν το έκανες?
Μήπως επειδή δεν αντέχεις ούτε καν να το αναφέρεις όλο αυτό όταν ακόμα υπάρχουν άνθρωποι που αντιδρούν έτσι?

Δεν είναι όλα δεοντολογικα τα θεματα ,υπάρχουν και κάποια που όχι ότι τα προσπερνάς απλά δεν αντέχεις να τα συζητάς και εκεί πρέπει να υπάρχει σεβασμός νομίζω 🙂
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
Λίγο οξύμωρο όλο αυτό δεν νομίζεις?

Θυμάμαι σε μια ερώτηση ποιος πιστεύεται ότι υποστηρίζει τις απόψεις του και εξω από εδώ ή κάπως έτσι ,είχαν αναφέρει εσενα και μάλιστα το υποστήριξες!

Τώρα γιατί το αναιρεις ?
Οποία διάσταση και να εχει πάρει εσύ δεν έχεις συμβάλει σε όλο αυτό και θα πρέπει να το υποστηρίζει ακόμα περισσότερο κάτω από οποιοδήποτε συνθήκες?

Καλημέρα!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Εσύ γιατί δεν το έκανες?
Μήπως επειδή δεν αντέχεις ούτε καν να το αναφέρεις όλο αυτό όταν ακόμα υπάρχουν άνθρωποι που αντιδρούν έτσι?

Δεν είναι όλα δεοντολογικα τα θεματα ,υπάρχουν και κάποια που όχι ότι τα προσπερνάς απλά δεν αντέχεις να τα συζητάς και εκεί πρέπει να υπάρχει σεβασμός νομίζω 🙂
Δεν αναίρεσα τίποτα, δε διαφωνώ με το γεγονός ότι οι απόψεις μου είναι κατά βάση, ωστόσο όχι απόλυτα αριστερές, διαφώνησα με τον τρόπο που με χαρακτηρίσε το άτομο (το ότι δε με έβαλε κάποιους από αυτούς να σας διδάξω, λες και ξέρω γω ήρθαμε εδώ να σας κάνουμε κατήχηση) . Όπως επίσης εδώ στο φόρουμ ένας τέτοιοος όρος έχει τελείως διαφορετική σημασία, όπως καί άλλοι πχ. πολλοί εσφαλμένα έχετε στο μυαλό σας ότι οι φεμινίστες είμαστε μονίμως οργισμένοι και μισούμε τους άντρες.Και γι ακριβώς τον λόγο προτιμώ να είμαι η εχέμυθη, αν θέλετε να με χαρακτηρίσετε κάπως να με χαρακτηρίζετε ως άτομο με κοινωνικές ανησυχίες.

Τώρα γι αυτό που είπες για το θέμα, μου έκανε τεράστια εντύπωση που δεν έγινε γιατί συνήθως κάποιος κάνει. Τώρα γιατί δεν έκανα,το συζήτησα ήδη αρκετά με τους φίλους μου
 

Guest 528707

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν αναίρεσα τίποτα, δε διαφωνώ με το γεγονός ότι οι απόψεις μου είναι κατά βάση, ωστόσο όχι απόλυτα αριστερές, διαφώνησα με τον τρόπο που με χαρακτηρίσε το άτομο (το ότι δε με έβαλε κάποιους από αυτούς να σας διδάξω, λες και ξέρω γω ήρθαμε εδώ να σας κάνουμε κατήχηση) . Όπως επίσης εδώ στο φόρουμ ένας τέτοιοος όρος έχει τελείως διαφορετική σημασία, όπως καί άλλοι πχ. πολλοί εσφαλμένα έχετε στο μυαλό σας ότι οι φεμινίστες είμαστε μονίμως οργισμένοι και μισούμε τους άντρες.Και γι ακριβώς τον λόγο προτιμώ να είμαι η εχέμυθη, αν θέλετε να με χαρακτηρίσετε κάπως να με χαρακτηρίζετε ως άτομο με κοινωνικές ανησυχίες.
Σε αυτο δεν φταινε παντα οι αλλοι και στο λεω ξεκαθαρα μονο για εμενα γιατι αντιλαμβανομαι πως αντιδρουν μερικοι και τι ευκαιριες ψαχνουν γαι λογομαχιες .
Οποτε ας το αφησουμε αυτο το κομματι !

Μονο εδω μεσα ειδα τοσο απολυτη αποψη για τον ορο φεμινισμο και πραγματικο μενος για τον πατριαρχικο ορο μιας που στην ζωη μου ποτε δεν χρειάστηκε ουτε καν να τον σκεφτώ εφοσον δεν θίχτηκαν ποτε τα γυναικεια μου δικαιωματα και ουτε φυσικα μεγαλωσα σε μια πατριαρχικη οικογενεια για να μου βγαινει ολο αυτο σαν αντιδραση ή αδικαιολογητο ξεσπασμα σε οποιον εχει μια αλλη αποψη .
Ολες οι συζητησεις που εχω κανει ειναι μεσα σε πολυ λογικα και ηρεμα πλαισια για ακριβως αυτο τον λογο .
Δεν ηταν θιγόμενη καμια πλευρα και πολυ απλα καμια γυναικα δεν χρειαστικε να επικαλεστεί το συγκεκριμενο κινημα για να εχει την ζωη που εχει σημερα ..

Δεν τασομαι κατα ενος φυλου αλλα κατα του συστηματος που μπορει να προστατευει ή να δινει το δικαιωμα σε αυτο το φυλο να ενεργει ετσι .

Γιατι λοιπον με αυτο το σκεπτικο να μην υποστηριζω οτι οι απολυτες αποψεις που εκφραζονται απο συγκεκριμενους ανθρωπους σημαινει οτι εχουν ζησει τετοιες καταστασεις ,ειτε απο την οικογενεια τους ,ειτε απο ενα φιλο ,ενα συντροφο και γενικα οποιαδηποτε σχεση και να δεχομαι την κριτικη τους οτι δεν ξερω αρα δεν πρεπει να εχω και λογο ?

Παει να πει οτι εσυ ξερεις βαση εμπειρια λοιπον ,οποτε ?
Γιατι να μην το παραδεχτεις ?

Για εμενα δεν ειναι παραλογο να ειναι απολυτη μια γυναικα που μεγαλωσε με ενα πατερα δυνάστη ή να εχει δεχτει κακοποιηση απο το συντροφο της ή να εχει ζησει γενικα μια κακοποητικη κατασταση ενα πολυ δικο της ατομο , να ειναι ταγμενη στην κυριολεξια σε ενα φεμινιστικό κίνημα .
Αρκει να το παραδεχτει ανοιχτα και να εξηγησει τους λογους που ακολουθει μια τετοια κατεύθυνση .
Να μην τσουβαλοποιει καταστασεις και να τασετε κατα μιας άλλης γυναικας (εδω και αν δεν καταρρίπτει τα πιστευω της ) ή ενος αλλου αντρα ,μονο και μονο γιατι υποστηριζει κατα καποιο τροπο τους αντρες σε ορισμενα θεματα ή τις γυναικες αντιστοιχα .
Σε αυτη και μονο την περιπτωση θα μπορεσω να κανω διαλογο και να μπω στην διαδικασια να καταλαβω ποσο δικιο εχει και ποιο ειναι ακριβως το κινητρο της .

Εδω ρε συ Εχεμυθη βγαινει ο αλλος και λεει μια αποψη και βγαινετε και απαντατε λυπαμαι την γυναικα σου ?
Ειναι ωριμες απαντησεις αυτες ?
Ποια εισαι εσυ ή εγω που θα κρινεις ή θα λυπηθείς ενα ξενο ανθρωπο που στην τελικη για να ειναι μαζι του παει να πει οτι το δεχεται .
Εσυ σαν Εχεμυθη εφοσον θες να μιλαμε χωρις ταμπελες το θεωρεις σωστο αυτο ?



Τώρα γι αυτό που είπες για το θέμα, μου έκανε τεράστια εντύπωση που δεν έγινε γιατί συνήθως κάποιος κάνει. Τώρα γιατί δεν έκανα,το συζήτησα ήδη αρκετά με τους φίλους μου
Εμενα δεν μου εκανε εντυπωση γιατι πραγματικα το συγκεκριμενο γεγονος ειναι αποτρόπαιο και δεν νομιζω να υπαρχει ανθρωπος που μπορει να πει κατι αλλο .

Τι να σχολιασεις ρε συ ειλικρινα μια φορα το ειδα και ειχα τοσο θυμο γι αυτους που πηγαν κοντα και κλωτσουσαν το παιδι θαρρείς και ηταν μαυρη σακουλα ..
Νομιζω και με την παρεα σου αυτο θα ειπατε και τελος δεν χωρα αναλυση να το πω απλα γι αυτο και το θεωρησα φυσιολογικο να μην αναφερθει .
Συνηθως αναφερονται θεματα που χωρα και μια συζήτηση!
 

Μάξιμος

Διάσημο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης. Έχει γράψει 3,804 μηνύματα.
Απλά προσωπικά δε βρίσκω κανέναν απολύτως λόγο να νιώθουμε καλά επειδή άλλες χώρες είναι σε χειρότερη κατάσταση, δεν έχει κανένα νόημα. Καί επίσης, τη συγκρινες με τις χώρες του ισλάμ συγκεκριμένα και θα σε ρωτήσω γιατί;
Είσαι γεμάτη ερωτήσεις και θα σου πω οτι ΔΕΝ συγκρίνω τις χώρες του Ισλάμ.
Δύο είναι οι αναφορές μου. Στη μία ρώτησα τον μέγα ΔΙΑ, αν ήταν στις χώρες του Ισλάμ...
Η άλλη, είναι η εισαγωγή απο τις χώρες του Ισλάμ, ομάδων πληθυσμού, οι οποίες κουβαλούν μαζί τους μαζί με τα όποια θετικά και αρνητικά σε απίστευτο βαθμό. Εχουν κυκλοφορήσει ακόμα και έρευνες, οι οποίες δείχνουν σαν λύση στην μείωση του πληθυσμού της χώρας μας, το (μεταναστευτικό). Μέσα σε παρένθεση, γιατι μία οργανωμένη παραβίαση συνόρων, κάθε άλλο παρά μετανάστευση πληθυσμών δεν είναι. Και εδώ έχουμε κατάφωρη παραβίαση, άριστα οργανωμένη οικονομική ενίσχυση τους και το πιθανότερο είναι να δούμε και πολύ σύντομα την ιθαγενοποίηση τους. Αν συμφωνείς με τον τρόπο που γίνεται αυτό, πες την γνώμη σου.
Επίσης, μία ερώτηση: στους γάμους εδώ στην Ελλάδα δεν έχουμε πυροβολισμούς και τουφεκιές;
Ξέρεις ότι έχουν συμβεί δολοφονίες από αδέσποτες σφαίρες σε ελληνικούς γάμους. Ωστόσο, αυτό, για κάποιο λόγο επέλεξες να μήν τό αναφέρεις.
Αυτό όφειλε να αναφέρει ο μίστερ ΔΙΑΣ, γιατι αυτός έκανε την επίθεση σε ότι έβλεπε Ελληνικό, εκτός απο τον εαυτό του. Εγώ απλά εντόπισα το ατόπημα του.
Τώρα το ότι δεν είναι όλοι οι Ρομά ίδιοι, επιλέγω να μήν το σχολιάσω
Σαφώς και δεν ασχολούνται όλοι με τα ναρκωτικά. Η με οργανωμένες κλοπές, όπως έπαθε γνωστός μου, ο οποίος έστειλε οδηγό να πάει να παραδώσει ένα φορτηγό, σε κάποιον που είχε συμφωνήσει την πώληση του.
Τον οδήγησαν στο Ζεφύρη και αφού τον σταμάτησαν, τον ξαπέστειλαν δίχως το φορτηγό και δίχως τα χρήματα.
Αν δεν γνωρίζεις κάτι, ίσως να μην είναι καλό να συμμετέχεις σε συζήτηση. Αλλά, αν το κάνεις, μίλα και λίγο γενικά, κρατώντας απόσταση ασφαλείας.
όπως και σας παρακαλώ πολύ δε μου αρέσει καθόλου να αναφέρομαι με τον όρο αριστερή, σε αυτό τό φόρουμ, ο αριστερός,ο φεμινιστής,ο πατριώτης,ο φασίστας εδώ μέσα έχουν πάρει τελείως διαφορετικές έννοιες από αυτές που στην πραγματικότητα σημαίνουν. Οπότε ναι, εχέμυθη,χάρηκα :)
Εχέμυθη, δεν σε αποκαλώ αριστερή. Αν όμως οι απόψεις σου ταυτίζονται, τότε δεν ξέρω τί θα ήθελες να κάνω.

Παρατήρησε την χρήση μίας λέξης μόνο και πες την γνώμη σου.
Η λέξη αυτή είναι "φασισμός", με όλα τα παράγωγα της.
Την χρησιμοποιούν κατα κόρον, όσοι κάνουν ανίερες επιθέσεις και εδώ ο ΔΙΑΣ, κάνοντας επίθεση σε ότι έβλεπε σαν Ελληνικό.
Αν ψάξεις, δεν θα βρεις καμία λέξη απο αυτές που αναφέρεις, που να την έχω χρησιμοποιήσει εγώ.
 

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
Σε αυτο δεν φταινε παντα οι αλλοι και στο λεω ξεκαθαρα μονο για εμενα γιατι αντιλαμβανομαι πως αντιδρουν μερικοι και τι ευκαιριες ψαχνουν γαι λογομαχιες .
Οποτε ας το αφησουμε αυτο το κομματι !

Μονο εδω μεσα ειδα τοσο απολυτη αποψη για τον ορο φεμινισμο και πραγματικο μενος για τον πατριαρχικο ορο μιας που στην ζωη μου ποτε δεν χρειάστηκε ουτε καν να τον σκεφτώ εφοσον δεν θίχτηκαν ποτε τα γυναικεια μου δικαιωματα και ουτε φυσικα μεγαλωσα σε μια πατριαρχικη οικογενεια για να μου βγαινει ολο αυτο σαν αντιδραση ή αδικαιολογητο ξεσπασμα σε οποιον εχει μια αλλη αποψη .
Ολες οι συζητησεις που εχω κανει ειναι μεσα σε πολυ λογικα και ηρεμα πλαισια για ακριβως αυτο τον λογο .
Δεν ηταν θιγόμενη καμια πλευρα και πολυ απλα καμια γυναικα δεν χρειαστικε να επικαλεστεί το συγκεκριμενο κινημα για να εχει την ζωη που εχει σημερα ..

Δεν τασομαι κατα ενος φυλου αλλα κατα του συστηματος που μπορει να προστατευει ή να δινει το δικαιωμα σε αυτο το φυλο να ενεργει ετσι .

Γιατι λοιπον με αυτο το σκεπτικο να μην υποστηριζω οτι οι απολυτες αποψεις που εκφραζονται απο συγκεκριμενους ανθρωπους σημαινει οτι εχουν ζησει τετοιες καταστασεις ,ειτε απο την οικογενεια τους ,ειτε απο ενα φιλο ,ενα συντροφο και γενικα οποιαδηποτε σχεση και να δεχομαι την κριτικη τους οτι δεν ξερω αρα δεν πρεπει να εχω και λογο ?

Παει να πει οτι εσυ ξερεις βαση εμπειρια λοιπον ,οποτε ?
Γιατι να μην το παραδεχτεις ?

Για εμενα δεν ειναι παραλογο να ειναι απολυτη μια γυναικα που μεγαλωσε με ενα πατερα δυνάστη ή να εχει δεχτει κακοποιηση απο το συντροφο της ή να εχει ζησει γενικα μια κακοποητικη κατασταση ενα πολυ δικο της ατομο , να ειναι ταγμενη στην κυριολεξια σε ενα φεμινιστικό κίνημα .
Αρκει να το παραδεχτει ανοιχτα και να εξηγησει τους λογους που ακολουθει μια τετοια κατεύθυνση .
Να μην τσουβαλοποιει καταστασεις και να τασετε κατα μιας άλλης γυναικας (εδω και αν δεν καταρρίπτει τα πιστευω της ) ή ενος αλλου αντρα ,μονο και μονο γιατι υποστηριζει κατα καποιο τροπο τους αντρες σε ορισμενα θεματα ή τις γυναικες αντιστοιχα .
Σε αυτη και μονο την περιπτωση θα μπορεσω να κανω διαλογο και να μπω στην διαδικασια να καταλαβω ποσο δικιο εχει και ποιο ειναι ακριβως το κινητρο της .

Εδω ρε συ Εχεμυθη βγαινει ο αλλος και λεει μια αποψη και βγαινετε και απαντατε λυπαμαι την γυναικα σου ?
Ειναι ωριμες απαντησεις αυτες ?
Ποια εισαι εσυ ή εγω που θα κρινεις ή θα λυπηθείς ενα ξενο ανθρωπο που στην τελικη για να ειναι μαζι του παει να πει οτι το δεχεται .
Εσυ σαν Εχεμυθη εφοσον θες να μιλαμε χωρις ταμπελες το θεωρεις σωστο αυτο ?




Εμενα δεν μου εκανε εντυπωση γιατι πραγματικα το συγκεκριμενο γεγονος ειναι αποτρόπαιο και δεν νομιζω να υπαρχει ανθρωπος που μπορει να πει κατι αλλο .

Τι να σχολιασεις ρε συ ειλικρινα μια φορα το ειδα και ειχα τοσο θυμο γι αυτους που πηγαν κοντα και κλωτσουσαν το παιδι θαρρείς και ηταν μαυρη σακουλα ..
Νομιζω και με την παρεα σου αυτο θα ειπατε και τελος δεν χωρα αναλυση να το πω απλα γι αυτο και το θεωρησα φυσιολογικο να μην αναφερθει .
Συνηθως αναφερονται θεματα που χωρα και μια συζήτηση!
Αν είδες απόλυτη άποψη για τόν φεμινισμό, σίγουρα δεν ήταν από εμένα. Είχαμε αυτή τη συζήτηση με τον Ηλία και εκεί ξεκαθάρισα τα πιστεύω μου και πώς θεωρώ ότι είναι καί θα πρέπει να είναι ο φεμινισμός. Το ότι δε νιώθεις εσύ καταπιεσμένη από την πατριαρχία δε σημαίνει ότι δεν είναι ένα θέμα που δε θα έπρεπε να ενδιαφέρεσαι. Και δε τό λέω προσωπικά για εσένα αλλά για οποιαδήποτε άτομο που πιστεύει ότι επειδή δεν θίγεται το ίδιο τό άτομο,δε θά έπρεπε να το αφορά. Με την ίδια λογική δε θα έπρεπε να νοιαζόμαστε και για τα εμβόλια στην Αφρική που πραγματικά αυτές οι χώρες δεν έχουν χρήματα να τα αγοράσουν. Όμως είναι ένα θέμα που δε μας αφορά; Βλέπουμε νέες μεταλλάξεις πχ την Ο που ήρθε και στην Ευρώπη. Το piony μου είναι ότι τα πράγματα, όλα μας αφορούν και μας επηρεάζουν πολύ περισσότερο απ'ότι νομίζουμε ή απ'ότι περιμένουμε.

Τώρα Μαργαρίτα,. μιλάς εσύ γι αυτό που είπα για τόν Gaspar και τις απαράδεκτες απόψεις του ενώ ταυτόχρονα έχεις πει απαράδεκτα πράγματα. Καί επίσης , δε καταλαβαίνω ποιοι είμαστε οι εμείς και ποιοί είστε οι εσείς καί όλοι οι υπόλοιποι. Το γεγονός ότι κάποια άτομα γνωριζόμαστε δεν αναιρεί ότι είμαστε μοναδικά άτομα και με ξεχωριστές απόψεις
 

Μάξιμος

Διάσημο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης. Έχει γράψει 3,804 μηνύματα.
Δεν αναίρεσα τίποτα, δε διαφωνώ με το γεγονός ότι οι απόψεις μου είναι κατά βάση, ωστόσο όχι απόλυτα αριστερές,
Ακουσε να σου πω. Αν και δεν παραδέχεσαι ανοιχτά τις επιρροές σου απο το ένα άκρο της Αριστεράς(ο διαχωρισμός έγινε τότε που απο τη μια ήταν ο Μπακούνιν και απο την άλλη ο Μάρξ), με αυτό το ποστ, μας λες ίσως... είμαι λίγο Αριστερή... (η γάτα δεν πατά λίγο το γιαούρτι), κάτι μπερδεμένα πράγματα δηλαδή.
Δήλωσε καθαρά τι είσαι, για να καταλάβουμε απο ποια σκοπιά μιλάς. Να μη σε παρεξηγήσουμε εννοώ.
διαφώνησα με τον τρόπο που με χαρακτηρίσε το άτομο (το ότι δε με έβαλε κάποιους από αυτούς να σας διδάξω, λες και ξέρω γω ήρθαμε εδώ να σας κάνουμε κατήχηση) . Όπως επίσης εδώ στο φόρουμ ένας τέτοιοος όρος έχει τελείως διαφορετική σημασία, όπως καί άλλοι πχ. πολλοί εσφαλμένα έχετε στο μυαλό σας ότι οι φεμινίστες είμαστε μονίμως οργισμένοι και μισούμε τους άντρες.Και γι ακριβώς τον λόγο προτιμώ να είμαι η εχέμυθη, αν θέλετε να με χαρακτηρίσετε κάπως να με χαρακτηρίζετε ως άτομο με κοινωνικές ανησυχίες.

Τώρα γι αυτό που είπες για το θέμα, μου έκανε τεράστια εντύπωση που δεν έγινε γιατί συνήθως κάποιος κάνει. Τώρα γιατί δεν έκανα,το συζήτησα ήδη αρκετά με τους φίλους μου
 

Guest 528707

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αν είδες απόλυτη άποψη για τόν φεμινισμό, σίγουρα δεν ήταν από εμένα. Είχαμε αυτή τη συζήτηση με τον Ηλία και εκεί ξεκαθάρισα τα πιστεύω μου και πώς θεωρώ ότι είναι καί θα πρέπει να είναι ο φεμινισμός. Το ότι δε νιώθεις εσύ καταπιεσμένη από την πατριαρχία δε σημαίνει ότι δεν είναι ένα θέμα που δε θα έπρεπε να ενδιαφέρεσαι. Και δε τό λέω προσωπικά για εσένα αλλά για οποιαδήποτε άτομο που πιστεύει ότι επειδή δεν θίγεται το ίδιο τό άτομο,δε θά έπρεπε να το αφορά. Με την ίδια λογική δε θα έπρεπε να νοιαζόμαστε και για τα εμβόλια στην Αφρική που πραγματικά αυτές οι χώρες δεν έχουν χρήματα να τα αγοράσουν. Όμως είναι ένα θέμα που δε μας αφορά; Βλέπουμε νέες μεταλλάξεις πχ την Ο που ήρθε και στην Ευρώπη. Το piony μου είναι ότι τα πράγματα, όλα μας αφορούν και μας επηρεάζουν πολύ περισσότερο απ'ότι νομίζουμε ή απ'ότι περιμένουμε.
Που το ειδες αυτο να το λεω ακριβως ?
Ειπα πουθενα οτι δεν με ενδιαφερει ή οτι δεν κανω συζητησεις ?
Αν δεν με ενδιεφερε δεν θα εμπαινα στην διαδικασια να δω γιατι ενα ατομο που ειναι θερμος υποστηριχτής του φεμινισμου φτανει σε ενα σημειο να απαρνειται και αυτη την ιδιοτητα του ..

Απλα και κατανοητα νομιζω ειναι τα πραγματα

Συζητησεις με απολυτα ατομα ναι οντως δεν κανω γιατι δεν με ενδιαφερει και ουτε πιστευω οτι ειναι ικανα ο τροπος τους να μπορει να υποστηριξει ενα ηρεμο διαλογο .

Διαβασε σε παρακαλω πολυ ξανα αυτα που ειπα γιατι ειναι πολυ ξεκαθαρα .
Θλεω πολυ να συζηταω με ανθρωπους που τα λεγομενα τους εχουν βαση και πολυ περισσοτερο συζητώντας μαζι τους να μου εκθετουν και τον λογο που τους οδηγησε σε κατι τετοιο (βιωματικες εμπειριες ),οπως επισης οσες φορες συζηταω οι αποψεις που εκφραζονται ειναι μεσα στα παλαισια του ηρεμου διαλογου ..

Αυτα ειπα οποτε θα θεωρησω αστοχο τελειως τον συσχετισμο σου σε τα εμβολια και τελειως παραλογο θα ελεγα.
Τώρα Μαργαρίτα,. μιλάς εσύ γι αυτό που είπα για τόν Gaspar και τις απαράδεκτες απόψεις του ενώ ταυτόχρονα έχεις πει απαράδεκτα πράγματα.
Απαραδεκτα πραγματα σε ποιον ειπα ?

Αν αφορα την γνωστη καραμελα θα ηθελα πλεον αυτη η συζητηση να γινει επι προσωπικου γιατι για εμενα εχει ληξη αυτο το θεμα και δεν το κουβαλω πλεον σε καθε ευκαιρια.
Εξηγησεις δωθηκαν οποτε δεν βλεπω τον λογο να το επαναφερουμε γιατι με συγχωρεις αυτο δειχνει αλλες προθεσεις ..

Επειτα εκρινα ενα τριτο ανθρωπο που δεν τον ξερω καν ,δεν τον εχω δει ποτε και φυσικα δεν εχω διαβασει ουτε μια του λεξη ?

Εχεμυθη το μπαλακι ευθυνων δεν ειναι τροπο να λυσεις μια ισως λαθος κινηση ή ακομα μια παρεξήγηση που δεν σε αφορα καν .

Ναι δεν λεω οτι δεν εχω σχολιάσει αλλα ατομα(δειξε μου εναν που δεν το εχει κανει ) αλλα αυτα τα ατομα μου εδωσαν βημα να το κανω, δεν ξυπνησα μια μερα και αρχισα να χαρακτηριζω τελειως αγνωστους ανθρωπους και το κλεινω εδω το θεμα αυτο και αν θες να το καταλαβεις καλώς αν παλι θες να μεινεις ειναι καθαρο δικαιωμα σου και μαλιστα δεν θα απολογηθω για μια συγκεκριμενη αντιδραση μου σε ενα παντελως ασχετο ατομο με το θεμα ,νομιζω καταλαβαινεις ποσο ανουσια συζητηση ειναι αυτη και τι εχει να πυροδοτηση παλι αποπροσανατολιζοντας τελειως το αρχικο θεμα

Εχω πλήρη συναισθηση και αυτων που λεω αλλα και αυτα που λεγονται για εμενα ,δεν κραταω ομως καμια κακια ,προσπαθω εκει που θελω να καταλαβω απλα τον λογο ..

Αυτο κανω και τωρα
Καί επίσης , δε καταλαβαίνω ποιοι είμαστε οι εμείς και ποιοί είστε οι εσείς καί όλοι οι υπόλοιποι. Το γεγονός ότι κάποια άτομα γνωριζόμαστε δεν αναιρεί ότι είμαστε μοναδικά άτομα και με ξεχωριστές απόψεις
Παλι παιρνεις εκφρασεις και τις ερμηνευεις οπως θελεις ..
Ολο αυτο ειναι σχημα λογου για να μην το παίρνεις προσωπικα ,βαζω και εμενα μεσα σε ολα αυτα,τιποτα λιγοτερο τιποτα περισσοτερο :happy:


Περαν το όποιον προηγούμενων θελεις να μου απαντησεις σε αυτο που σε ρωτησα σαν Εχεμυθη ?
Θεωρεις σωστο να θιγονται ατομα που δεν ειναι καν εδω ?
Δεν θες να συνεχισεις να υποστηριζεις τις αποψεις σου αλλα πλεον ο διαλογος σου να γινει με συγκεκριμενα ατομα ?
Δεν μπορει ρε συ ΟΛΟΙ να εχουν θεμα ,ειναι σαν να μου λες οτι συμμετεχεις σε μια κοινοτητα αντιφεμινισμου και προσπαθεις να αποδειξεις οτι δεν ειναι σωστοι ?
Γινεται κατι τετοιο ?
 

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,355 μηνύματα.
Εχέμυθη, δεν σε αποκαλώ αριστερή. Αν όμως οι απόψεις σου ταυτίζονται, τότε δεν ξέρω τί θα ήθελες να κάνω.

Και ενός φιλόζωου οι απόψεις ταυτίζονται με εκείνες του Χίτλερ, αυτό δε σημαίνει ότι θα τον αποκαλέσουμε ναζιστή.

Επίσης, το γεγονός πως χρησιμοποιούμε τους όρους δεξιός-αριστερός δείχνει πόσο συντηρητικοεμφυλιακή νοοτροπία έχουμε ακόμα. Αφενός, ως όροι είναι non-sensical πλέον, δεν απεικονίζουν κάτι αλλά προσπαθούν(κάπως αποτυχημένα κατά τη γνώμη μου) να περιγράψουν προσωπικά βιώματα καθενός σχετικά με καταστάσεις, συνεπώς σχεδόν ποτέ δεν αντιλαμβανόμαστε με τον ίδιο τρόπο τους όρους. Η διαβρωτική και παραπλανητική επιρροή της γλώσσας είναι εμφανής σε τέτοιες άρρητες, α-νόητες έννοιες, όπως λένε οι λογοθετικιστές. Αφετέρου, και να καταλαβαίναμε όλοι με τον ίδιο τρόπο, στην ίδια έκταση και ένταση, τις έννοιες, και πάλι είναι άστοχη η χρήση τους, γιατί συνιστούν πακέτα απόψεων, που σχεδόν κανείς δεν υιοθετεί εξολοκλήρου. Θα πρέπει να κρίνουμε τις απόψεις τους καθενός ad hoc, όχι να καταφεύγουμε σε γενικευτικούς, υπεραπλουστευτικούς και ισοπεδωτικούς όρους.

Όσο για τον προοδευτισμό της ελληνικής κοινωνίας, καταρχάς διαφωνώ με τον όρο, και ας είναι καπως ασήμαντο-δευτερεύον αυτό. Αυτή η εγελιανή οπτική της ιστορίας περί γραμμικότητας δείχνει βαθιά προκατάληψη και αυτοκατάφαση. Για να χαρακτηριστεί κάτι πρόοδος πρέπει να είναι αφεαυτό «καλύτερο», που δεν έχει αντικειμενικό νόημα. Κάθε αλλαγή θεωρείται καλύτερη μέσα σε ένα σύστημα, έχει καθαρά ενδοσυστημικό χαρακτήρα και νοηματοδοτείται από τον αναθεωρηθέντα σκοπό του συστήματος. Θεωρείται καλύτερη επειδή ακριβώς εξυπηρετεί το νέο ιδανικό, επείδη συμπορεύεται με τις νέες φαντασιακές μας αξίες. Οπότε δεν μπορούμε να μιλάμε για πρόοδο, αλλά για μετασχηματισμό, αν θέλουμε να είμαστε επιστημολογικά συνεπείς.

Η ελληνική κοινωνία φυσικά μετασχηματίζεται αρκετά αργά, σε σύγκριση με άλλα κράτη της ΕΕ(είναι αυτονόητο ότι πάντα παίζει ρόλο με ποιον συγκρινόμαστε, θα θεωρήσω ότι το μέτρο μας είναι η Δύση). Οι περισσότεροι μετασχηματισμοί θεωρώ κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά για τη γενίκευσή τους θα χρειαστεί να πεθάνουν οι παλαιότερες γενιές. Οι νεότεροι νομίζω στην πλειονότητά τους δεν έχουν τις ακραίες αγκυλώσεις ορισμένων μεγαλύτερων.

Γενικότερα τώρα, είχα διαβάσει κάπου κάτι αρκετά ενδιαφέρον, ότι δεχόμαστε να γίνουμε «προοδευτικότεροι» όταν οι «λιγότερο προοδευτικές» κατεστημένες ιδέες δεν μας εξυπηρετούν και τόσο πλέον. Έτσι έγινε με την απελευθέρωση των σκλάβων, μετά τη βιομηχανική επανάσταση και τη γενικέυση της χρήσης μηχανών, έτσι έγινε με τα εργατικά δικαιώματα, που ήταν απαραίτητα για να διαιωνίζουν τον καταναλωτικό μηχανισμό του καπιταλισμού και άρα την επιβίωση του ίδιου, έτσι με τα δικαιώματα των γυναικών, των οποίων η συμμετοχή στην κοινωνία ήταν απαραίτητη μετά τους εκατομμύρια θανάτους νέων στον Α’ Παγκόσμιο, έτσι και με τα δικαιώματα των ζώων στο μέλλον, όταν θα χει αναπτυχθεί η παραγωγή συνθετικού κρέατος κλπ. Φυσικά είναι απλουστευτική και ίσως εσφαλμένη σε σημεία σκέψη, αλλά αρκετά ενδιαφέρουσα.
 

physicscrazy

Δραστήριο μέλος

Ο physicscrazy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 585 μηνύματα.
Γιατί δεν βλέπεις την ισλαμοποιηση Τουρκε; Δες μια τα στατιστικά.
Καλά ο αφελληνισμός μια χαρά κρατάει και συνεχίζεται.

Σε αυτά πάντα θα είμαστε συντηρητικοί. Η Ελλάδα στους Έλληνες, η Ευρώπη στους Λευκούς.
Οριστε η απαντηση στο ερωτημα του ποστ. Νομιζω ειναι τρανη αποδειξη των λεγομενων του @Dias .
 

Μάξιμος

Διάσημο μέλος

Ο Μάξιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Σκηνοθέτης. Έχει γράψει 3,804 μηνύματα.
Και ενός φιλόζωου οι απόψεις ταυτίζονται με εκείνες του Χίτλερ, αυτό δε σημαίνει ότι θα τον αποκαλέσουμε ναζιστή.

Επίσης, το γεγονός πως χρησιμοποιούμε τους όρους δεξιός-αριστερός δείχνει πόσο συντηρητικοεμφυλιακή νοοτροπία έχουμε ακόμα. Αφενός, ως όροι είναι non-sensical πλέον, δεν απεικονίζουν κάτι αλλά προσπαθούν(κάπως αποτυχημένα κατά τη γνώμη μου) να περιγράψουν προσωπικά βιώματα καθενός σχετικά με καταστάσεις, συνεπώς σχεδόν ποτέ δεν αντιλαμβανόμαστε με τον ίδιο τρόπο τους όρους. Η διαβρωτική και παραπλανητική επιρροή της γλώσσας είναι εμφανής σε τέτοιες άρρητες, α-νόητες έννοιες, όπως λένε οι λογοθετικιστές. Αφετέρου, και να καταλαβαίναμε όλοι με τον ίδιο τρόπο, στην ίδια έκταση και ένταση, τις έννοιες, και πάλι είναι άστοχη η χρήση τους, γιατί συνιστούν πακέτα απόψεων, που σχεδόν κανείς δεν υιοθετεί εξολοκλήρου. Θα πρέπει να κρίνουμε τις απόψεις τους καθενός ad hoc, όχι να καταφεύγουμε σε γενικευτικούς, υπεραπλουστευτικούς και ισοπεδωτικούς όρους.

Όσο για τον προοδευτισμό της ελληνικής κοινωνίας, καταρχάς διαφωνώ με τον όρο, και ας είναι καπως ασήμαντο-δευτερεύον αυτό. Αυτή η εγελιανή οπτική της ιστορίας περί γραμμικότητας δείχνει βαθιά προκατάληψη και αυτοκατάφαση. Για να χαρακτηριστεί κάτι πρόοδος πρέπει να είναι αφεαυτό «καλύτερο», που δεν έχει αντικειμενικό νόημα. Κάθε αλλαγή θεωρείται καλύτερη μέσα σε ένα σύστημα, έχει καθαρά ενδοσυστημικό χαρακτήρα και νοηματοδοτείται από τον αναθεωρηθέντα σκοπό του συστήματος. Θεωρείται καλύτερη επειδή ακριβώς εξυπηρετεί το νέο ιδανικό, επείδη συμπορεύεται με τις νέες φαντασιακές μας αξίες. Οπότε δεν μπορούμε να μιλάμε για πρόοδο, αλλά για μετασχηματισμό, αν θέλουμε να είμαστε επιστημολογικά συνεπείς.

Η ελληνική κοινωνία φυσικά μετασχηματίζεται αρκετά αργά, σε σύγκριση με άλλα κράτη της ΕΕ(είναι αυτονόητο ότι πάντα παίζει ρόλο με ποιον συγκρινόμαστε, θα θεωρήσω ότι το μέτρο μας είναι η Δύση). Οι περισσότεροι μετασχηματισμοί θεωρώ κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά για τη γενίκευσή τους θα χρειαστεί να πεθάνουν οι παλαιότερες γενιές. Οι νεότεροι νομίζω στην πλειονότητά τους δεν έχουν τις ακραίες αγκυλώσεις ορισμένων μεγαλύτερων.

Γενικότερα τώρα, είχα διαβάσει κάπου κάτι αρκετά ενδιαφέρον, ότι δεχόμαστε να γίνουμε «προοδευτικότεροι» όταν οι «λιγότερο προοδευτικές» κατεστημένες ιδέες δεν μας εξυπηρετούν και τόσο πλέον. Έτσι έγινε με την απελευθέρωση των σκλάβων, μετά τη βιομηχανική επανάσταση και τη γενικέυση της χρήσης μηχανών, έτσι έγινε με τα εργατικά δικαιώματα, που ήταν απαραίτητα για να διαιωνίζουν τον καταναλωτικό μηχανισμό του καπιταλισμού και άρα την επιβίωση του ίδιου, έτσι με τα δικαιώματα των γυναικών, των οποίων η συμμετοχή στην κοινωνία ήταν απαραίτητη μετά τους εκατομμύρια θανάτους νέων στον Α’ Παγκόσμιο, έτσι και με τα δικαιώματα των ζώων στο μέλλον, όταν θα χει αναπτυχθεί η παραγωγή συνθετικού κρέατος κλπ. Φυσικά είναι απλουστευτική και ίσως εσφαλμένη σε σημεία σκέψη, αλλά αρκετά ενδιαφέρουσα.
Δεν μπορώ να μην διαφωνήσω, όταν λες "δεχόμαστε να γίνουμε προοδευτικότεροι".

Αναλύοντας την λέξη "προοδευτικός", θα πω πως είναι μία κατάσταση στην οποία δεν υπάρχουν εγγυήσεις.
Είναι μία κατάσταση, στην οποία δεχόμαστε ιδέες δίχως να έχουν δοκιμαστεί.
Ετσι εξηγείτε και η Οκτωβριανή επανάσταση, που την πορεία της γνωρίζουμε.

Στην πρώτη δεκαετία, έγιναν εκκαθαρίσεις στους περισσότερους "προοδευτικούς", οι οποίοι με την τάση για προοδευτικότητα, συμμετείχαν και εδραίωσαν τον κομουνισμό στην μετατσαρική εποχή.

Αρα, διαφωνώ κάθετα με την απίστευτη χρήση της λέξης "προοδευτικός', γιατι όταν την ακούω δεν μπορώ να δω αυτά που κρύβει.

Και κρύβει κυρίως την αδυναμία να δουν τα πράγματα ως έχουν.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,314 μηνύματα.
Οριστε η απαντηση στο ερωτημα του ποστ. Νομιζω ειναι τρανη αποδειξη των λεγομενων του @Dias .
Μακάρι η πλειοψηφία να έχει αυτές τις αντιλήψεις αλλά δεν νομίζω. Μην υπερεκτιμάς τόσο την Ελληνική και γενικότερα την Λευκή Ευρωπαϊκή Νεολαία.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Η ελληνική κοινωνία, χαρακτηρίζεται κατά κύριο λόγο ως μία συντηρητική κοινωνία, η οποία όμως με την πάροδο του χρόνου υιοθετεί κάποιες φιλελεύθερες ιδέες

Eίναι μια συντηρητική κοινωνία του κώλου όπως τη λένε στο χωριό μου. Του κΩλου τα εννιάμερα. :) Όλα τα κάνει, σεξουαλικώς (παίζει να είμαστε πιο μπροστά από τις ΗΠΑ σε διαστροφή) απλά πουλάμε συντηρητισμό λόγω συμπλεγμάτων που έχει ο καθένας σε ατομικό επίπεδο. Ένας βασικός λόγος που πάντα είμαστε διχασμένοι σαν λαός είναι αυτός ο ψευτοσυντηριτισμός. Ο καθένας έχει μια Α ιδέα για τον εαυτό του και φυσικά το κίνητρο είναι να κάνει την μπινιά στον συνάνθρωπό του. Δεν υπάρχει η ατομική ευθύνη και υπευθυνότητα ως αρχή της δημόσιας δράσης του κάθε πολίτη. Ο καθένας λίγο πολύ λειτουργεί ως κεκτημένος δικαιωματιστής στη ζωή του άλλου.
 

Nascentes morimur

Διάσημο μέλος

Η Nascentes morimur αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,435 μηνύματα.
Αν θέλεις μια εικόνα του μέλλοντος, φαντάσου μια μπότα να πατάει το πρόσωπο ενός ανθρώπου για πάντα …
Τζωρτζ Όργουελ
Μεταρρύθμιση - κατάλυση της δημοκρατίας
Ανάπτυξη - αισχροκέρδεια
Διεθνισμός - ξέπλυμα μαύρου χρήματος / δουλεμπόριο
Παγκοσμιοποίηση - ολοκληρωτισμός
Αντι-ρατσισμός - ρατσισμός
Αντι-φασισμός - φασισμός
Πολιτική Ορθότητα -λογοκρισία, διωγμός
Αγορές - διεθνής υπόκοσμος
Εθνο-λαϊκισμός -δημοκρατία ισοπολιτεία
Φασισμός - υπεράσπιση της δημοκρατίας
Μια κοινωνία σίχαμα έχουμε καταντήσει. Πέφτουμε σαν τα ορνεα όπου υπάρχει θύμα, αδύναμος, διαφορετικός.
Πως νιώθεις όταν φας πολύ μετά από πολλές ώρες νηστικός.. Δεν μπορείς να σηκωθείς ούτε για κατούρημα.
Κάπως έτσι είναι οι Έλληνες..Οι καλοταισμενοι από το σύστημα μετά από Κατοχές.. και στερητικά σύνδρομα
Μεγαλύτερη απομυθοποίηση και χειρότερο ξεμπρόστιασμα από αυτό που έπαθε ο δήθεν 'προοδευτισμός' δεν έχει ξανασυμβεί στην ιστορία
 

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
Είσαι γεμάτη ερωτήσεις και θα σου πω οτι ΔΕΝ συγκρίνω τις χώρες του Ισλάμ.
Δύο είναι οι αναφορές μου. Στη μία ρώτησα τον μέγα ΔΙΑ, αν ήταν στις χώρες του Ισλάμ...
Η άλλη, είναι η εισαγωγή απο τις χώρες του Ισλάμ, ομάδων πληθυσμού, οι οποίες κουβαλούν μαζί τους μαζί με τα όποια θετικά και αρνητικά σε απίστευτο βαθμό. Εχουν κυκλοφορήσει ακόμα και έρευνες, οι οποίες δείχνουν σαν λύση στην μείωση του πληθυσμού της χώρας μας, το (μεταναστευτικό). Μέσα σε παρένθεση, γιατι μία οργανωμένη παραβίαση συνόρων, κάθε άλλο παρά μετανάστευση πληθυσμών δεν είναι. Και εδώ έχουμε κατάφωρη παραβίαση, άριστα οργανωμένη οικονομική ενίσχυση τους και το πιθανότερο είναι να δούμε και πολύ σύντομα την ιθαγενοποίηση τους. Αν συμφωνείς με τον τρόπο που γίνεται αυτό, πες την γνώμη σου.

Αυτό όφειλε να αναφέρει ο μίστερ ΔΙΑΣ, γιατι αυτός έκανε την επίθεση σε ότι έβλεπε Ελληνικό, εκτός απο τον εαυτό του. Εγώ απλά εντόπισα το ατόπημα του.

Σαφώς και δεν ασχολούνται όλοι με τα ναρκωτικά. Η με οργανωμένες κλοπές, όπως έπαθε γνωστός μου, ο οποίος έστειλε οδηγό να πάει να παραδώσει ένα φορτηγό, σε κάποιον που είχε συμφωνήσει την πώληση του.
Τον οδήγησαν στο Ζεφύρη και αφού τον σταμάτησαν, τον ξαπέστειλαν δίχως το φορτηγό και δίχως τα χρήματα.
Αν δεν γνωρίζεις κάτι, ίσως να μην είναι καλό να συμμετέχεις σε συζήτηση. Αλλά, αν το κάνεις, μίλα και λίγο γενικά, κρατώντας απόσταση ασφαλείας.

Εχέμυθη, δεν σε αποκαλώ αριστερή. Αν όμως οι απόψεις σου ταυτίζονται, τότε δεν ξέρω τί θα ήθελες να κάνω.

Παρατήρησε την χρήση μίας λέξης μόνο και πες την γνώμη σου.
Η λέξη αυτή είναι "φασισμός", με όλα τα παράγωγα της.
Την χρησιμοποιούν κατα κόρον, όσοι κάνουν ανίερες επιθέσεις και εδώ ο ΔΙΑΣ, κάνοντας επίθεση σε ότι έβλεπε σαν Ελληνικό.
Αν ψάξεις, δεν θα βρεις καμία λέξη απο αυτές που αναφέρεις, που να την έχω χρησιμοποιήσει εγώ.
Λοιπόν αρχικά για να είμαι ειλικρινής
επειδή έχουν ειπωθεί πολλά τα οποία σε άλλη περίπτωση μπορεί καί να σχολίαζα τόσο από εσένα όπως και από τη Μαργαρίτα, σήμερα όμως καταλαβαίνω ότι δε θέλω. Δε θέλω γιατί πολύ απλά δε ξέρω κατά πόσο θα μου προσφέρει κάτι σε εσένα,σε εμένα, σε όλους μας να ανακυκλώνουμε τα ίδια θέματα ενώ δε μπορεί να γίνει συζήτηση και να βγει κάτι από όλη αυτή. Και επειδή αν πιάσω κάθε σχολιο στη φάση που είμαι τώρα και πω τί πραγματικά σκέφτομαι θα γίνουμε παρατράγουδα, γιατί πραγματικά κάτι απαντήσεις εδώ πέρα ανήκουν σε άλλον αιώνα, θα επιλέξω να σχολιάσω δύο πράγματα . Προφανώς καί όλοι οι Ρομά δεν είναι ίδιοι όπως καί όλοι οι Έλληνες και οι Αλβανοί και οι αριστεροί και οι δεξιοί δεν είναι ίδιοι. Αυτό εννοούσα, όπως επίσης βγάζεις αυθαίρετα το συμπέρασμα ότι δε ξέρω τίποτα για την κουλτούρα των Ρομά, θεωρώ ότι με την ίδια ευκολία και υπεραπλούστευση μου βάζεις την ταμπέλα ως η αριστερή. Πέρα ότι δεν συμμερίζομαι απόλυτα όλα όσα συμμερίζεται η αριστερά, θεωρώ ότι είμαι ένα πολυδιάστατο ον και οι πολιτικές μου πεποιθήσεις ναι μεν είναι κομμάτι τού εαυτού μου όμως, για εμένα δεν είναι το κύριο χαρακτηριστικό μου ούτε το μόνο. Καί αυτό δεν ισχύει για εμένα μόνο προφανώς, ισχύει για κάθε άτομο. Για ένα άτομο που ασχολείται με την πολιτική, ίσως οι οποίοι πολιτικέςιδεολογίες τού να είναι περισσότερο σημαντικές γι αυτό γιατί είναι μέρος καί της δουλειάς του και της ζωής του. Για εμένα δεν είναι, αυτά ήθελα να πω.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Καί κάτι τελευταίο για τό Μάξιμο: τίς προάλλες είδες δύο φωτογραφίες από την πόλη που μένω, κυριολεκτικά δύο φωτογραφίες καί έβγαλες τό συμπέρασμα ότι είναι έρημη καί δεν έχει κόσμο. Τώρα μου βάζεις έτσι μπουμ την ταμπέλα η αριστερή και βγάζεις το συμπέρασμα ότι έχω πλήρη άγνοια για την κουλτούρα των Ρομά (που btw αυτό που είπα για τους Έλληνες και τις ντουφέκιες που είναι;). Ε, όταν λοιπόν βγάζεις τόσο εύκολα συμπεράσματα χωρίς να με ξέρεις καί όταν βλέπω τέλος πάντων κάτι τέτοια σχόλια, εγώ τι να πω
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 896561

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καί κάτι τελευταίο για τό Μάξιμο: τίς προάλλες είδες δύο φωτογραφίες από την πόλη που μένω, κυριολεκτικά δύο φωτογραφίες καί έβγαλες τό συμπέρασμα ότι είναι έρημη καί δεν έχει κόσμο. Τώρα μου βάζεις έτσι μπουμ την ταμπέλα η αριστερή και βγάζεις το συμπέρασμα ότι έχω πλήρη άγνοια για την κουλτούρα των Ρομά (που btw αυτό που είπα για τους Έλληνες και τις ντουφέκιες που είναι;). Ε, όταν λοιπόν βγάζεις τόσο εύκολα συμπεράσματα χωρίς να με ξέρεις καί όταν βλέπω τέλος πάντων κάτι τέτοια σχόλια, εγώ τι να πω
Κοίτα, οι απόψεις σου είναι προς την αριστερά, όσο σε έχω διαβάσει. Πολλοί βέβαια εδώ μέσα έχουν αλλεργία προς τους αριστερούς, θεωρούν ότι φταίνε για όλα τα δεινά αυτού του τόπου και άλλα γραφικά που βλέπεις και στο παρόν νήμα. Προσωπικά θεωρώ εαυτόν αριστερό αλλά, επίσης, πιστεύω ότι μία από τις μεγαλύτερες αξίες είναι αυτή του αυτοπροσδιορισμού του κάθε ατόμου, όπως επίσης και του σεβασμού από τους άλλους για το πως αυτοπροσδιορίζεται. Οπότε, προφανώς, εσύ θα ορίζεις το τι είσαι, ό,τι ταμπέλα και να σου κοτσάρουν οι άλλοι :)
 

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
Κοίτα, οι απόψεις σου είναι προς την αριστερά, όσο σε έχω διαβάσει. Πολλοί βέβαια εδώ μέσα έχουν αλλεργία προς τους αριστερούς, θεωρούν ότι φταίνε για όλα τα δεινά αυτού του τόπου και άλλα γραφικά που βλέπεις και στο παρόν νήμα. Προσωπικά θεωρώ εαυτόν αριστερό αλλά, επίσης, πιστεύω ότι μία από τις μεγαλύτερες αξίες είναι αυτή του αυτοπροσδιορισμού του κάθε ατόμου, όπως επίσης και του σεβασμού από τους άλλους για το πως αυτοπροσδιορίζεται. Οπότε, προφανώς, εσύ θα ορίζεις το τι είσαι, ό,τι ταμπέλα και να σου κοτσάρουν οι άλλοι :)
Αρχικά, ευχαριστώ . Εγώ δε διαφώνησα ότι δεν είναι, όπως είπες κι εσύ είναι "προς την αριστερά", που σημαίνει ότι κάποιες δεν είναι. Επίσης, για πολλά θέματα δεν έχω πάρει ξεκάθαρη θέση πρώτον γιατί δεν έχω ενημερωθεί κατάλληλα καί δεύτερον γιατί θεωρώ ότι είναι τόσο περίπλοκα που καί οι δύο, τρείς, πεντακόσιες πλευρές έχουν τα δίκια τους. Για εμένα, το να χαρακτηριστω έτσι σημαίνει ότι θα πρέπει να ταυτίζομαι 10099% με αυτές τις απόψεις. Ναι, σύμφωνα με ένα τέστ είμαι 75% αριστερή καί άλλο 75% liberal, οκ, ωραία. Δε θεωρώ ότι όμως είμαι η εχέμυθη η αριστερή :P ή τέλος πάντων όχι έτσι όπως τό πλαισιώνει ο Μάξιμος. Οπότε ναι, τό είχα πει καί στο παρελθόν ότι είναι κάτι που δε μου αρέσει, θα το εκτιμούσα πολύ αν δεν κοτσαρατε έτσι αυθαίρετα το αριστερή
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Κοίτα, οι απόψεις σου είναι προς την αριστερά, όσο σε έχω διαβάσει. Πολλοί βέβαια εδώ μέσα έχουν αλλεργία προς τους αριστερούς, θεωρούν ότι φταίνε για όλα τα δεινά αυτού του τόπου και άλλα γραφικά που βλέπεις και στο παρόν νήμα. Προσωπικά θεωρώ εαυτόν αριστερό αλλά, επίσης, πιστεύω ότι μία από τις μεγαλύτερες αξίες είναι αυτή του αυτοπροσδιορισμού του κάθε ατόμου, όπως επίσης και του σεβασμού από τους άλλους για το πως αυτοπροσδιορίζεται. Οπότε, προφανώς, εσύ θα ορίζεις το τι είσαι, ό,τι ταμπέλα και να σου κοτσάρουν οι άλλοι :)

H Eλλάδα θα αρχίσει να κάνει κάποια βήματα προόδου σε κάποιο νέο πολιτισμό κοινωνικής ηθικής ίσως, αν σταματήσουμε τους ιδεολογικούς αυτοπροσδιορισμούς σε ταμπέλες. Εγώ είμαι άσπρο, εσύ είσαι μαύρο. Το πρόβλημα δεν είναι σε ποια ιδεολογική βάση βλέπουμε τα προβλήματα αλλά γιατί δεν συμφωνούμε ότι τα προβλήματα παραμένουν προβλήματα για όλους τους ανθρώπους. Όσο τα προβλήματα και οι συντηρητισμοί παραμένουν ενώ έχουμε από όλες τις ιδεολογικές σαλάτες, δεν μου λέει κάτι. Θεωρητικά θα ήθελα να μιλήσουμε για ποιο λόγο ένας καρχαρίας τρώει μια γλυκύτατη φώκια.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top