Εργασία και βιογραφικό: συμβουλές

S.Giota

Νεοφερμένο μέλος

Η S.Giota αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Καλησπέρα σε όλους! Θέλω τη βοήθεια σας γιατί είμαι άσχετη με αυτά τα θέματα! Είμαι άνεργη και μου είπε ένας γνωστός μου ότι ψάχνει άτομο για δουλειά μια εταιρεία στην περιοχή μου, θα ήθελα να δουλέψω εκεί αλλά δεν ξέρω πως να ζητήσω την δουλειά. Σκέφτηκα να στείλω ένα ιμειλ με το βιογραφικό μου αλλά δεν ξέρω τι άλλο να γράψω για να έχω πιθανότητες να με καλέσουν. Θα μπορούσατε να με συμβουλεύσετε πως να το χειριστώ;

Valder

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αυτοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 41 ετών, επαγγέλλεται Χρηματιστής και μας γράφει από Αυστρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 34.193 μηνύματα.
Καλησπέρα σε όλους! Θέλω τη βοήθεια σας γιατί είμαι άσχετη με αυτά τα θέματα! Είμαι άνεργη και μου είπε ένας γνωστός μου ότι ψάχνει άτομο για δουλειά μια εταιρεία στην περιοχή μου, θα ήθελα να δουλέψω εκεί αλλά δεν ξέρω πως να ζητήσω την δουλειά. Σκέφτηκα να στείλω ένα ιμειλ με το βιογραφικό μου αλλά δεν ξέρω τι άλλο να γράψω για να έχω πιθανότητες να με καλέσουν. Θα μπορούσατε να με συμβουλεύσετε πως να το χειριστώ;
Θα γράψεις ενα καθαρο βιογραφικο μια σελίδα που θα δειχνεις τις σπουδες και την εμπειρία σου, αλλα οχι "εγγαμη, τρια παιδια, εχω σκυλί και τα χομπι μου ειναι το μαγειρεμα". Καθαρά και στοχευμένα στη θέση. Να μπορεις να το διαβασεις σε 30 δευτερολεπτα και να βγαλεις νοημα.

Επίσης θα το συνοδεψεις με ενα συνοδευτικο γράμμα 3 παραγράφων που στην πρωτη θα λες ποια εισαι τι εχεις σπουδάσει και που βρηκες τη θεση. Στη δευτερη παραγραφο θα δειχνεις τα προσοντα γιατι εισαι κατάλληλη για τη θεση, γιατι πρέπει να σε πάρουν, ενω η 3η θα ειναι το κλείσιμο οπου κανεις μια μικρη ανακεφαλαίωση οτι θες να εργαστείς εκεί.