iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Στο e-steki.gr έχει συζητηθεί και σχολιαστεί ο ρόλος μιας κοινωνικής επιχείρησης (περισσότερες πληροφορίες) ενώ το θέμα των κοινωνικών επιχειρήσεων αποτέλεσε κεντρικό θέμα συζήτησης στο παγκόσμιο οικονομικό forum με έδρα την Ελβετία (περισσότερες πληροφορίες).Υπάρχουν πολλές τέτοιες προσπάθειες, όπως το kiva.org που επιτρέπει στους χρήστες του διαδικτύου να δανείζουν διάφορους μικρέμπορους και παραγωγούς της Αφρικής, μάλιστα αυτή την εβδομάδα έχουν συγκεντρωθεί περίπου 3.000 νέοι δανειστές, χορηγήθηκαν δάνεια σε 2.000 άτομα στην Αφρική με αποτέλεσμα να βοηθούν και να αλλάξει ο τρόπος ζωής τους, ενώ ξεπληρώθηκαν 800 δάνεια. Τέλος ένα άλλο τέτοιο παράδειγμα, μάλιστα στο χώρο της ψυχαγωγίας, αποτελεί και η κοινωνική επιχείρηση με έδρα το Μεξικό και ονομασία Cinepop όπου σε φτωχογειτονιές της χώρας προβάλει ταινίες με κάποιο μικρό αντίτιμο.
Γιατί απορρίπτουμε έτσι απόλυτα την λύση που μπορεί να δώσει ο μηχανισμός της αγοράς και ένας "κοινωνικός" επιχειρηματίας; Γιατί δεν επιτρέπουμε τον συνδυασμό αγαθοεργίας και κέρδους; Ας μην ξεχνάμε ότι για να μπορεί μια προσπάθεια να επιβιώνει απαραίτητο στοιχείο είναι υπάρχουν τα κατάλληλα έσοδα που θα εξασφαλίζει την ύπαρξη της.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fantasmenos
Τιμώμενο Μέλος


Πιστεύεις ότι πρέπει αυτό να εφαρμοστεί (ή καλύτερα να υποστηριχτεί η πραγματοποίηση του) και στην Ελλάδα; Σε ρωτάω γιατί στην αρχή μιλάς και για εδώ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Γιατί όχι; Και Γιατί μόνο στην Ελλάδα; Εξάλλου δεν απασχολεί μόνο την Ελλάδα.Πιστεύεις ότι πρέπει αυτό να εφαρμοστεί (ή καλύτερα να υποστηριχτεί η πραγματοποίηση του) και στην Ελλάδα; Σε ρωτάω γιατί στην αρχή μιλάς και για εδώ...
Υ.γ.: Κυρίως εγώ μιλούσα για την αναγνώριση τέτοιον μοντέλων
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rempeskes
Επιφανές μέλος


...Έκφραση και αυτή,"κοινωνικός" επιχειρηματίας
σα να λέμε "καλός καρκίνος".

Η ιστορία με τα μικροδάνεια δεν είναι καινούρια, στην Ινδία τουλάχιστον βαστάει από τη δεκαετία του 70, και προέκυψε ως αντίδραση στην τακτική των τραπεζών να ζητούν παράλογες εγγυήσεις από εργαζόμενους ελάχιστα πάνω από το όριο της φτώχιας.
Θυμάμαι πριν χρόνια, σχετικό ντοκυμαντέρ που έτυχε να προβάλει μεταμεσονύχτιες ώρες κανάλι γνωστό για τα σοφτ πορνό του.
Ένας ελασματοποιός από τις Περουβιανές Άνδεις πήγε στην τράπεζα για να ζητήσει δάνειο, ώστε να αγοράσει καλύτερη μηχανή. Η τράπεζα του ζήτησε αρχικά ενέχυρο τη μηχανή, το μαγαζί και το σπίτι του, όταν ξαναπήγε με τις κάμερες του είπαν "μην ανησυχείς, θα δούμε τι θα κάνουμε" και λίγες μέρες μετά του ζήτησαν και ένα εξωφρενικό ποσό μπροστά. Ο άνθρωπος έκλαιγε μπροστά στην κάμερα (...που όλη μέρα στην κάπνα δεν έχυνε μισό δάκρυ). Στον αντίποδα, και εδώ θα καταλήξω την ακατάσχετη φλυαρία μου, μια γυναίκα με το στρογγυλό, ηλιοκαμμένο πρόσωπο των ιθαγενών, στράφηκε στην "τράπεζα των φτωχών" -- το μη πολιτικά ορθό όνομα για αυτό που καλούμε εδώ "κοινωνικές επιχειρήσεις".
Πήγε πρώτα στον πύργο του αναμεταδότη της τηλεόρασης στον λόφο επάνω από τα χαμόσπιτα, βρήκε τον γιό της που τρώει, κοιμάται και εργάζεται 24 ώρες τη μέρα μέσα στον πύργο για να μην πέσει ποτέ το σήμα, του άφησε ψωμί ψημένο με σπόρους, και αποχώρησε.
Ύστερα πήγε στην επιτροπή της τράπεζας, τους χτύπησε την πόρτα... Και ποιοί ήταν μέσα; Γυναίκες, με τα ίδια τριμμένα ρούχα, την ίδια ομιλία, την ίδια θολάδα στα μάτια -- όλες τους ήταν εκείνη. Κάθισε, τους είπε για τον μεταλλωρύχο σύζυγο της, που είχε ένα ατύχημα στο ορυχείο, έμεινε κατάκοιτος και απολύθηκε χωρίς αποζημίωση, ενώ είναι τόσο φτωχοί που δεν μπορούν να πάνε ούτε στο γιατρό (ο άντρας της πέθανε λίγο αργότερα, όπως είπαν στους τίτλους τέλους). Εκείνες την καλοδέχτηκαν, και της έδωσαν μια χούφτα χρήματα με αντάλλαγμα ψωμάκια με σπόρους, που στο εξής θα πουλάνε στους μεταλλωρύχους.
Επίσης, έδειξε μια μίνι συνέντευξη με τον πρωθυπουργό τους. Μπήκαν στο σπίτι του, το οποίο ήταν ίδιο με το "δικό μας", μίλησαν στη γυναίκα και τα παιδιά του, που τότε έτρωγαν δημητριακά περιμένοντας το σχολικό λεωφορείο, και τέλος μίλησαν στον ίδιο. Τα ίδια ακριβά κουστούμια, η ίδια κούφια ομιλία, η ίδια αψύτητα στα μάτια όπως οι δικοί μας άνθρωποι από άχυρο.
Κάπου εδώ έπεσαν οι τίτλοι τέλους,
και ταυτόχρονα άναψαν οι τηλεοράσεις στην μακρινή ελλάδα,
καθώς ήταν η ώρα του σοφτ πορνό.
Καληνύχτα και όνειρα γλυκά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Αναφορικα με το αρχικο ποστ αν θα είναι καλό για την ελλάδα, η ελλάδα δεν αποτελεί εξαίρεση δυστυχώς στην μιζέρια την απάτη κλπ κλπ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rempeskes
Επιφανές μέλος


Τι μας λένε.
Έγινε και η έννοια "εταιρική ευθύνη" οικονομικό "πρόγραμμα" της εταιρίας.
Τι ειρωνία να μην καταλαβαίνεις τίποτε άλλο παρά την γλώσσα σου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
karpozilos
Νεοφερμένο μέλος



ασχετο...το καναλι που ελεγες σε προηγουμενο αρθρο σου ηταν το αλτερ?

Μια άποψη που ταλαντεύεται στην χώρα μας είναι η πατρική μορφή που υποχρεούται το κράτος να έχει, δηλαδή να φροντίζει ακόμη και για την ψυχαγωγία των πολιτών. Πολλοί μάλιστα κατηγορούν τα φιλελεύθερα πολιτικά κόμματα τα όποια προτείνουν το κράτος ως έναν πιο σφαιρικό εξουσιαστικό θεσμό αφού έτσι,σύμφωνα με την άποψη τους, τα χαμηλά οικονομικά στρώματα θα βρεθούν χωρίς ουσιαστικά όπλα αντιμετώπισης διάφορων κοινωνικών προβλημάτων, ωστόσο αυτή η λογική μας θέτει σε αντιφατικό φαύλο κύκλο αφού πολλοί κρατικοί μηχανισμοί αδυνατούν να εκτελέσουν το ρόλο αυτό.
Στο e-steki.gr έχει συζητηθεί και σχολιαστεί ο ρόλος μιας κοινωνικής επιχείρησης (περισσότερες πληροφορίες) ενώ το θέμα των κοινωνικών επιχειρήσεων αποτέλεσε κεντρικό θέμα συζήτησης στο παγκόσμιο οικονομικό forum με έδρα την Ελβετία (περισσότερες πληροφορίες).Υπάρχουν πολλές τέτοιες προσπάθειες, όπως το kiva.org που επιτρέπει στους χρήστες του διαδικτύου να δανείζουν διάφορους μικρέμπορους και παραγωγούς της Αφρικής, μάλιστα αυτή την εβδομάδα έχουν συγκεντρωθεί περίπου 3.000 νέοι δανειστές, χορηγήθηκαν δάνεια σε 2.000 άτομα στην Αφρική με αποτέλεσμα να βοηθούν και να αλλάξει ο τρόπος ζωής τους, ενώ ξεπληρώθηκαν 800 δάνεια. Τέλος ένα άλλο τέτοιο παράδειγμα, μάλιστα στο χώρο της ψυχαγωγίας, αποτελεί και η κοινωνική επιχείρηση με έδρα το Μεξικό και ονομασία Cinepop όπου σε φτωχογειτονιές της χώρας προβάλει ταινίες με κάποιο μικρό αντίτιμο.
Γιατί απορρίπτουμε έτσι απόλυτα την λύση που μπορεί να δώσει ο μηχανισμός της αγοράς και ένας "κοινωνικός" επιχειρηματίας; Γιατί δεν επιτρέπουμε τον συνδυασμό αγαθοεργίας και κέρδους; Ας μην ξεχνάμε ότι για να μπορεί μια προσπάθεια να επιβιώνει απαραίτητο στοιχείο είναι υπάρχουν τα κατάλληλα έσοδα που θα εξασφαλίζει την ύπαρξη της.
Τι ακριβώς εννοείς χωριίς όπλα για την αντιμετώπιση διαφόρων κοινωνικών προβλημάτων?!!Δηλαδη όσοι άνθρωποι υποστηρίζουν αυτή την άποψη θεωρούν πως τα χαμηλότερα οικονομικά στρώματα που δεν έχουν πολλά χρηματα(πράγμα που δεν ισχύει άλλωστε καθώς ο φιλελευθερισμός πιστεύει σε μια χώρα όπου δεν θα υπαρχουν μεγάλες οικονομικές διακυμανσεις μεταξύ των ανθρώπων,θα εέχουν σχεδόν όλοι τα ίδια σχεδόν έσοδα κ.τ.λ. οσον αφορά τον οικονομικό τομέα)δεν θα μπορούν να λύσουν η να προσπαθήσουν να λυσουν τα κοινωνικά προβλήματα του τοπου τους?Δηλαδή,θέλω να πω,πως όσοι δεν καταφέρουν να μεινουν νυφαλιοι πίνοντας τον <κυκεώνα των χρημάτων> δεν θα καταφέρουν να ανταπεξέλθουν στα κοινωνικα προβλήματα?Γιατί υμνείτε τόσο ευκολα το χρήμα και το κέρδος?Δηλαδη για να κάνει κανείς μια αγαθοεργία πρέπει να έχει και κέρδος απο αυτήν?

Είδα τις προάλλες στην εφημερίδα:... "στα πλαίσια του προγράμματος Εταιρική Ευθύνη αποφασίσαμε..."
Τι μας λένε.
Έγινε και η έννοια "εταιρική ευθύνη" οικονομικό "πρόγραμμα" της εταιρίας.
Τι ειρωνία να μην καταλαβαίνεις τίποτε άλλο παρά την γλώσσα σου.
σωστό....αλλα πεσ αν θυμάσαι και τι "αποφασίσαμε"
Προσωπικά κάνω την επιχειρηματική πρόβλεψη ότι οι "καλές" και "κοινωνικες" επιχειρήσεις θα ειναι οι επιχειρήσεις που θα ανθίσουν στο άμεσο μέλλον. Ήδη πολλές ανθούν. Είναι λογικο αφού η συνθήκες τις ευνοουν. Όσο πιο σκατένιος ο κόσμος και προβληματικός τόσο πιο μεγάλη η ζήτηση για καλές επιχειρήσεις και λύσεις.
Αναφορικα με το αρχικο ποστ αν θα είναι καλό για την ελλάδα, η ελλάδα δεν αποτελεί εξαίρεση δυστυχώς στην μιζέρια την απάτη κλπ κλπ.
Οταν ο κοσμος μενει στο σκοταδ της αμαθειας και ειναι απαιδευτος και προτιμα ενα μεσημεριανο τηλεορασης αντι για ενα καλο βιβλιο(γα παραδειγμα) φυσικο ειναι τα σκατα να βγαζουν ομορφα και ταυτοχρονα μαραμενα ανθη.Η παιδεια και η εκπαιδευση ειναι οι λεξεις κλειδια..Μονο τοτε θα μαθει ο μεσος ανθρωπος τι εστι κοινωνικη επιχειρηση και η εκαστοτε ΄΄κοινωνική επιχείρηση''
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rempeskes
Επιφανές μέλος


σωστό....αλλα πεσ αν θυμάσαι και τι "αποφασίσαμε"
να χρησιμοποιούμε το τελικο σιγμα.
Υγ. κρίμα που αυτο το θέμα πηγε άπατο.
ξεθαψ!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Υγ. κρίμα που αυτο το θέμα πηγε άπατο.ξεθαψ!
Ολο και καλυτερα τα νέα απο το μέτωπο κατα της διαφθοράς και της απαξίωσης των πάντων (όχι αυτό που άνοιξε ο ΓΑΠ με την "επανάστασή του", το πραγματικό μέτωπο εννοούμε

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μάξιμος
Διάσημο μέλος


Γιατί θέλεις να με κάνεις να πιστέψω ότι είσαι τόσο ανυποψίαστος, ώστε να μην έχεις αντιληφθεί μία προπαγανδιστική εκπομπή - μαύρη διαφήμιση – δυσφήμηση?...Έκφραση και αυτή,
σα να λέμε "καλός καρκίνος".
Η ιστορία με τα μικροδάνεια δεν είναι καινούρια, στην Ινδία τουλάχιστον βαστάει από τη δεκαετία του 70, και προέκυψε ως αντίδραση στην τακτική των τραπεζών να ζητούν παράλογες εγγυήσεις από εργαζόμενους ελάχιστα πάνω από το όριο της φτώχιας.
Θυμάμαι πριν χρόνια, σχετικό ντοκυμαντέρ που έτυχε να προβάλει μεταμεσονύχτιες ώρες κανάλι γνωστό για τα σοφτ πορνό του.
Ένας ελασματοποιός από τις Περουβιανές Άνδεις πήγε στην τράπεζα για να ζητήσει δάνειο, ώστε να αγοράσει καλύτερη μηχανή. Η τράπεζα του ζήτησε αρχικά ενέχυρο τη μηχανή, το μαγαζί και το σπίτι του, όταν ξαναπήγε με τις κάμερες του είπαν "μην ανησυχείς, θα δούμε τι θα κάνουμε" και λίγες μέρες μετά του ζήτησαν και ένα εξωφρενικό ποσό μπροστά. Ο άνθρωπος έκλαιγε μπροστά στην κάμερα (...που όλη μέρα στην κάπνα δεν έχυνε μισό δάκρυ). Στον αντίποδα, και εδώ θα καταλήξω την ακατάσχετη φλυαρία μου, μια γυναίκα με το στρογγυλό, ηλιοκαμμένο πρόσωπο των ιθαγενών, στράφηκε στην "τράπεζα των φτωχών" -- το μη πολιτικά ορθό όνομα για αυτό που καλούμε εδώ "κοινωνικές επιχειρήσεις".
Πήγε πρώτα στον πύργο του αναμεταδότη της τηλεόρασης στον λόφο επάνω από τα χαμόσπιτα, βρήκε τον γιό της που τρώει, κοιμάται και εργάζεται 24 ώρες τη μέρα μέσα στον πύργο για να μην πέσει ποτέ το σήμα, του άφησε ψωμί ψημένο με σπόρους, και αποχώρησε.
Ύστερα πήγε στην επιτροπή της τράπεζας, τους χτύπησε την πόρτα... Και ποιοί ήταν μέσα; Γυναίκες, με τα ίδια τριμμένα ρούχα, την ίδια ομιλία, την ίδια θολάδα στα μάτια -- όλες τους ήταν εκείνη. Κάθισε, τους είπε για τον μεταλλωρύχο σύζυγο της, που είχε ένα ατύχημα στο ορυχείο, έμεινε κατάκοιτος και απολύθηκε χωρίς αποζημίωση, ενώ είναι τόσο φτωχοί που δεν μπορούν να πάνε ούτε στο γιατρό (ο άντρας της πέθανε λίγο αργότερα, όπως είπαν στους τίτλους τέλους). Εκείνες την καλοδέχτηκαν, και της έδωσαν μια χούφτα χρήματα με αντάλλαγμα ψωμάκια με σπόρους, που στο εξής θα πουλάνε στους μεταλλωρύχους.
Επίσης, έδειξε μια μίνι συνέντευξη με τον πρωθυπουργό τους. Μπήκαν στο σπίτι του, το οποίο ήταν ίδιο με το "δικό μας", μίλησαν στη γυναίκα και τα παιδιά του, που τότε έτρωγαν δημητριακά περιμένοντας το σχολικό λεωφορείο, και τέλος μίλησαν στον ίδιο. Τα ίδια ακριβά κουστούμια, η ίδια κούφια ομιλία, η ίδια αψύτητα στα μάτια όπως οι δικοί μας άνθρωποι από άχυρο.
Κάπου εδώ έπεσαν οι τίτλοι τέλους,
και ταυτόχρονα άναψαν οι τηλεοράσεις στην μακρινή ελλάδα,
καθώς ήταν η ώρα του σοφτ πορνό.
Καληνύχτα και όνειρα γλυκά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Όλη η διαφορά μεταξύ των φιλελευθέρων και των πιο κεντρώων και αριστερών φωνών (τους δεξιούς τους εξαιρούμε για την ώρα για χάρη της απλότητας της συζήτησης) είναι η ύπαρξη και η "ποσότητα" της έννοιας κράτους. Και για τις δυο πλευρές όμως (πρέπει να) είναι ορατό το γεγονός ότι κάποιοι δεν μπορούν να ζουν στην αποδεκτή ποιότητα ζωής και όλη η τριβή στην ουσία έγκειται στον χειρισμό αυτής της κατάστασης.Τι ακριβώς εννοείς χωριίς όπλα για την αντιμετώπιση διαφόρων κοινωνικών προβλημάτων?!!Δηλαδη όσοι άνθρωποι υποστηρίζουν αυτή την άποψη θεωρούν πως τα χαμηλότερα οικονομικά στρώματα που δεν έχουν πολλά χρηματα(πράγμα που δεν ισχύει άλλωστε καθώς ο φιλελευθερισμός πιστεύει σε μια χώρα όπου δεν θα υπαρχουν μεγάλες οικονομικές διακυμανσεις μεταξύ των ανθρώπων,θα εέχουν σχεδόν όλοι τα ίδια σχεδόν έσοδα κ.τ.λ. οσον αφορά τον οικονομικό τομέα)δεν θα μπορούν να λύσουν η να προσπαθήσουν να λυσουν τα κοινωνικά προβλήματα του τοπου τους?Δηλαδή,θέλω να πω,πως όσοι δεν καταφέρουν να μεινουν νυφαλιοι πίνοντας τον <κυκεώνα των χρημάτων> δεν θα καταφέρουν να ανταπεξέλθουν στα κοινωνικα προβλήματα?Γιατί υμνείτε τόσο ευκολα το χρήμα και το κέρδος?Δηλαδη για να κάνει κανείς μια αγαθοεργία πρέπει να έχει και κέρδος απο αυτήν?
Σαφώς και υπάρχει και η άποψη ότι είναι έρμαιοι της τύχης τους ή του κόπου τους όποτε ... ας αλλάξουν πλευρό πλεύσης. Ναι σίγουρα υπάρχει και ο ατομικός παράγοντας, αυτό ούτε πιο φανατισμένος κομμουνιστής δεν το αρνείται αυτό. Όμως πια μιλάμε για ανεργίες της τάξης των 50%, πτωχεύσεις κρατών, ΔΝΤ κτλ. Αυτό σίγουρα δεν είναι ατομική ευθύνη και σίγουρα δεν περιμένουμε την ύπαρξη κρατών με πολίτες super-hereos. Άρα οφείλουμε να βλέπουμε ότι ως ένα εύλογο βαθμό η ατομική ευημερία σε ένα περιβάλλον κοινωνίας είναι και προϊόν συλλογικότητας και αλληλεγγύης
Το δύσκαμπτο σημείο του φιλελευθερισμού είναι ακριβώς η αντιμετώπιση των αστοχιών λειτουργίας της κοινωνίας, αστοχίες όπως αυτές που περίγραψε προηγουμένως. Η ουσία του φιλελευθερισμού είναι η απουσία του κράτους από τα δρώμενα της αγοράς. Μάλιστα υπάρχουν και εκδοχές που ονειρεύονται ακόμη και η παραμικρή μορφής διαιτησίας να είναι κάτω από το πέπλο ιδιωτικών μηχανισμών. Ουσιαστικά μιλάμε ότι αυτοί οι απαραίτητοι μηχανισμοί άμυνας αστοχιών θα είναι οι κοινωνικές επιχειρήσεις και κοινωνική ευθύνη εταιριών.
Από την άλλη μεριά έχουμε την λύση με επιδόματα ανεργίας, εργατικές κατοικίες, επιδοτήσεις καινοτομίας ή επιχειρηματικότητας και γενικότερα την έννοια του κοινωνικού κράτος. Εδώ το πρόβλημα δεν είναι θεωρητικό αλλά πρακτικό. Πρακτικά λοιπόν, ουδέποτε όταν ο λαός χρειάζονταν απεγνωσμένα το κράτος δεν ήταν παρόν. Να μιλήσουμε για το Μεξικό; για την Αργεντινή; για την Ρωσία; γενικότερα για την ανατολή ή μήπως για την Ελλάδα;
Από την μια δηλαδή έχουμε λάθος θεωρία αλλά εν δυνάμει σωστή πράξη (φιλελευθερισμός) και από την άλλη σωστή θεωρία αλλά λάθος πράξη (κοινωνικό κράτος). Με την εν δυνάμει σωστή πράξη εννοώ ότι παρόλο μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει δράση έκτασης ανάλογης των περιστάσεων, το επιχειρηματικό management έχει δείξει την ικανότητα του για την επίτευξη ουτοπικών στόχων αν και ομολογούμενος όχι πάντα με σωστές νοοτροπίες ή/και μέσα.
Όπως και να έχει αντικειμενικά ο κοινός παρονομαστής είναι ότι και οι δυο οπτικές χρειάζονται απίστευτη δουλεία. Το όλο ζήτημα όμως στην τελική είναι, στο οποιοδήποτε μονοπάτι και να ακολουθεί να μην ανοιχτούν κάποια από τις "πύλες της κολάσεως" που ελλοχεύονται αμφότερα και στις δυο περιπτώσεις.
Ας μην ευτελίζουμε τα πάντα, η έννοια του ντοκιμαντερ είναι έτσι δομημένη που για "εξαπατηθείς" ακόμη και από την πιο προπαγανδιστική παραγωγική ομάδα θα πρέπει ο θεατής να παρακολουθεί ακριβώς όπως παρακολουθεί την Ανίτα Πάνια ή έστω την Μενεγάκη και τελοσπάντων από την πλευρά σου δεν βλέπω το οποιοδήποτε επιχείρημαΓιατί θέλεις να με κάνεις να πιστέψω ότι είσαι τόσο ανυποψίαστος, ώστε να μην έχεις αντιληφθεί μία προπαγανδιστική εκπομπή - μαύρη διαφήμιση – δυσφήμηση?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μάξιμος
Διάσημο μέλος


Το μόνο που ήθελα να καταδείξω με το μήνυμα μου, είναι οτι το νόμισμα έχει πάντα δύο όψεις...........
Ας μην ευτελίζουμε τα πάντα, η έννοια του ντοκιμαντερ είναι έτσι δομημένη που για "εξαπατηθείς" ακόμη και από την πιο προπαγανδιστική παραγωγική ομάδα θα πρέπει ο θεατής να παρακολουθεί ακριβώς όπως παρακολουθεί την Ανίτα Πάνια ή έστω την Μενεγάκη και τελοσπάντων από την πλευρά σου δεν βλέπω το οποιοδήποτε επιχείρημα![]()

Δεν είναι δυνατό να αποδεχόμαστε ένα πορνοκάναλο, ως αντικειμενική ενημέρωση και να το διαλαλούμε αβασάνιστα. Με την στάση μας, πιστοποιούμε την εγκυρότητα τους ή όχι.
Υ.Γ. παράλληλα και την δική μας άποψη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.