Heptamer
Δραστήριο μέλος


Καλη μέρα σε όλους σας. Επεσα τυχαία πάνω στο φορουμ και είδα αυτή τη συζήτηση.
Όντας απόφοιτος του Μαθηματικού του ΕΚΠΑ ένα έχω να σας πώ.
Η ύλη η οποία διδάσκεται στο 4ο έτος στην Αθήνα, στα υπόλοιπα Πανεπιστήμια διδάσκεται σε Μεταπτυχιακό επίπεδο και προαιρετικά, ενώ στο ΕΚΠΑ είναι Υποχρεωτικά μαθήματα!!! Ελπίζω να σας κάλυψα για το βαθμό δυσκολίας...
Δωσε συγκεκριμενα παραδείγματα μαθημάτων.
Εννοεις Διαφορική Γεωμετρία Ι πχ.?
----------------------------
Αποψη - απο πλευρας δυσκολίας - απο Μαθηματικά τμηματα αλλων πολεων της Ελλαδας,δεν εχω. Μπορει όντως πχ. το Μαθηματικό Ιωαννίνων να ειναι καλύτερο απο το Αθηνών...
Ωστόσο,αυτο που ουσιαστικά μετρά ειναι η αίγλη,το prestige!
Αλλιως ειναι να λες πως εισαι αποφοιτος Μαθηματικού Αθηνων (δηλ. της πρωτεύουσας του ελλ. κρατους - και άρα λογικά του πιο άρτιου και ποιοτικού μαθηματικού τμηματος εν Ελλάδι) και αλλιως οτι εισαι αποφοιτος Μαθηματικού καποιας ελλ. κωμόπολης....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vicki
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 990498
Επισκέπτης


Λογικό, αφού χρωστάς όλα τα υποχρεωτικά από το δεύτερο (και όχι μόνο) έτος.Το τμήμα Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αθηνών, δεν έχει υποχρεωτικά μαθήματα στο 4ο έτος. Στο πρόγραμμα σπουδών του δηλαδή.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Heptamer
Δραστήριο μέλος


Το τμήμα Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αθηνών, δεν έχει υποχρεωτικά μαθήματα στο 4ο έτος. Στο πρόγραμμα σπουδών του δηλαδή.
Προφανώς άλλαξαν πολλά απο τότε που φοι(τη)τουσα εγώ!!

Υ.Γ. Μακριά απο τα λημέρια σου δεν εισαι εσύ???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ariadnium
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


το μονο σιγουρο ειναι πως οι σχολες της αθηνας σου δινουν μεγαλυτερη δυνατοτητα να βρεις δουλεια στο μελλον....και περα απο αυτο η σχολη μαθηματικων στην αθηνα ειναι η δυσκολοτερη οποτε σιγουρα θα ειναι θετικο για το μελλον καθως θα εχεις περασει περισσοτερες δυσκολιες στο θεμα διαβασμα και θα εχεις κερδισει και πολλα......οποτε κατι παραπανω σου δινει αυτη η σχολη στην αθηνα...
το μαθηματικο αθηνας ειναι ισως η χειροτερη σχολη ολων των εποχων, το 99% των αποφοιτων δεν ξερουν μαθηματικα, simple as that. To οτι εχει αλγεβρικη τοπολογια και θεωρια μετρου δεν σημαινει οτι ειναι "καλυτερη" σημαινει οτι ειναι αχωνευτη.
δεν υπαρχουν εγγενος δυσκολα η ευκολα μαθηματικα ολα ειναι στην προσεγγιση και το μαθηματικο αθηνας εχει την προσεγγιση "χεστικαμε"
i would know
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ariadnium
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Είμαι απόφοιτος του μαθηματικού Ιωαννίνων και αναρωτιέμαι πως γνωρίζετε όλοι εσείς ποιο είναι το δυσκολότερο τμήμα της χώρας; Σε ποια ακριβώς μαθηματική τεκμηρίωση βασίζεστε; Έχετε φοιτήσει μήπως σε όλα τα μαθηματικά της χώρας και έχετε γνώμη;;; Ή απλά ο καθένας λέει για την σχολή του ό,τι του κατέβει; Εγώ για παράδειγμα ξέρω οτι στα Γιάννενα ο μέσος όρος λήψης πτυχίου είναι τα 7,5 χρόνια και μέσος όρος βαθμού 5,1-5,6! Ενδεικτικά αναφέρω οτι στη τελευταία ορκωμοσία ο καλύτερος του τμήματος είχε 5,74!!!! Τι πρέπει να πω δηλαδή; Οτι όλα τα άλλα είναι άχρηστα και οι φοιτητές παίρνουν νύχτα πτυχίο;;;το μονο σιγουρο ειναι πως οι σχολες της αθηνας σου δινουν μεγαλυτερη δυνατοτητα να βρεις δουλεια στο μελλον....και περα απο αυτο η σχολη μαθηματικων στην αθηνα ειναι η δυσκολοτερη οποτε σιγουρα θα ειναι θετικο για το μελλον καθως θα εχεις περασει περισσοτερες δυσκολιες στο θεμα διαβασμα και θα εχεις κερδισει και πολλα......οποτε κατι παραπανω σου δινει αυτη η σχολη στην αθηνα....
Επίσης το ποιο είναι το καλύτερο πάλι δε το καταλαβαίνω! Με ποια κριτήρια κρίνετε;Το επίπεδο σπουδών; Τους καθηγητές; Την οργάνωση;Τις υποδομές; Το αν μπορεί ευκολα να γίνει αντιγραφή;Υπάρχει μήπως κάποιο επίσημο σύστημα αξιολόγησης των πανεπιστημίων στη χώρα μας και δεν το γνωρίζω;;
Λύπαμαι που ως μαθηματικοί (ή μελλοντικοί έστω κάποιοι από εδώ) μιλάμε χωρίς να σκεφτόμαστε και χωρίς να μπορούμε να αποδείξουμε ή να τεκμηριώσουμε αυτά που λέμε!
Στο μόνο που θα συμφωνήσω είναι οτι το μαθηματικό Αθήνας, όπως όλες οι σχολές στην Αθήνα, έχουν μεγαλύτερη αίγλη από αυτές της επαρχίας. Κι αυτό γιατί (προσωπική κρίση) ως Έλληνες δε μπορούμε να ξεφορτωθούμε την "βλαχειά" που έχουμε μέσα μας και μας κάνει οτιδήποτε "πρωτευουσιάνικο" να το θεωρούμε εξ ορισμού και ανώτερο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 990498
Επισκέπτης


Είμαι απόφοιτος του μαθηματικού Ιωαννίνων και αναρωτιέμαι πως γνωρίζετε όλοι εσείς ποιο είναι το δυσκολότερο τμήμα της χώρας; Σε ποια ακριβώς μαθηματική τεκμηρίωση βασίζεστε; Έχετε φοιτήσει μήπως σε όλα τα μαθηματικά της χώρας και έχετε γνώμη;;; Ή απλά ο καθένας λέει για την σχολή του ό,τι του κατέβει; Εγώ για παράδειγμα ξέρω οτι στα Γιάννενα ο μέσος όρος λήψης πτυχίου είναι τα 7,5 χρόνια και μέσος όρος βαθμού 5,1-5,6! Ενδεικτικά αναφέρω οτι στη τελευταία ορκωμοσία ο καλύτερος του τμήματος είχε 5,74!!!! Τι πρέπει να πω δηλαδή; Οτι όλα τα άλλα είναι άχρηστα και οι φοιτητές παίρνουν νύχτα πτυχίο;;;
Επίσης το ποιο είναι το καλύτερο πάλι δε το καταλαβαίνω! Με ποια κριτήρια κρίνετε;Το επίπεδο σπουδών; Τους καθηγητές; Την οργάνωση;Τις υποδομές; Το αν μπορεί ευκολα να γίνει αντιγραφή;
Λύπαμαι που ως μαθηματικοί (ή μελλοντικοί έστω κάποιοι από εδώ) μιλάμε χωρίς να σκεφτόμαστε και χωρίς να μπορούμε να αποδείξουμε ή να τεκμηριώσουμε αυτά που λέμε!
Μα πως είναι δυνατόν να μη μπορείς να κρίνεις το επίπεδο δυσκολίας μίας σχολής αν τη συσχετίσεις με μία ίδια σχολή άλλης πόλης.

Πάρε μόνο τα έτη αποφοίτησης, πάρε τα συγγράμματα και την ύλη που διδάσκεται.

Δεν χρειάζεται μαθηματική τεκμηρίωση για κάτι τέτοιο, τουλάχιστον στο Ε.Κ.Π.Α. δε μας έχουν πει ακόμη τίποτε τέτοιο.

Αν διάβαζες καλλίτερα τα όσα γράφτηκαν θα διαπίστωνες πως δε συσχετίσαμε τη ποιότητα σπουδών με τη δυσκολία της εκάστοτε σχολής, ίσα-ίσα κάναμε λόγο για το αντίθετο.
Οι βάσεις των εισαγωγικών εξετάσεων είναι ένας -σχεδόν- επίσημος τρόπος αξιολόγησης σχολών.Υπάρχει μήπως κάποιο επίσημο σύστημα αξιολόγησης των πανεπιστημίων στη χώρα μας και δεν το γνωρίζω;;
οφ τόπικ: χαλάρωσε, συζήτηση κάνουμε, δεν υποβιβάζει κανείς το πτυχίο σου και δε θεοποιεί κανείς το δικό του.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Resident Evil
Διακεκριμένο μέλος


Λάθος και αυτοαναιρείσαι παρακάτωΠάρε μόνο τα έτη αποφοίτησης,
ναι και όχιπάρε τα συγγράμματα
Σωστό.και την ύλη που διδάσκεται.![]()
Οι βάσεις των εισαγωγικών εξετάσεων είναι ένας -σχεδόν- επίσημος τρόπος αξιολόγησης σχολών.
άρα τα έτη φοίτησης δεν είναι "απόλυτος" παράγοντας. Μπάσε σε ένα μαθηματικό κάποιον που έγραψε 10 στις πανελλήνιες μαθηματικά [και 20 στα "άκυρα" μαθήματα] και πέρασε σε κάποιο μαθηματικό επαρχίας με πολύ χαμηλή βάση [το τελευταίο στη σειρά δεν ξέρω ποιό είναι]. Αν γίνεται σωστή δουλειά στο εν λόγω μαθηματικό ο συγκεκριμένος φοιτητής θα πρέπει να τελειώσει μετά από 82000 χρόνια περίπου [εκτός κι αν στρωθεί στο διάβασμα και ξεκινήσει από τα μαθηματικά του...γυμνασίου ξέρω γω].
΄΄Αρα οι πανελλήνιες 'αποδεικνύουν' ότι ο καθηγητής του μαθηματικού Αθηνών έχει απλώς τις πιθανότητες με το μέρος του να βρει κάποιο "αστέρι" ανάμεσα στους φοιτητές του σε σχέση με τον καθηγητή του μαθηματικού...σάμου ξέρω γω [δεν ξέρω καν αν υπάρχει μαθηματική σχολή στη σάμο, τυχαία το είπα]. Δεν δείχνει τπτ για το επίπεδο των παρεχόμενων σπουδών.
(δεν πολυσυμφωνώ με το ύφος του συμφορουμίτη η αλήθεια είναι, αλλά δεν έχει και κανά παλαβό άδικο στην ουσία αυτών που λέει imo)
trueοφ τόπικ: χαλάρωσε, συζήτηση κάνουμε, δεν υποβιβάζει κανείς το πτυχίο σου και δε θεοποιεί κανείς το δικό του.![]()

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 990498
Επισκέπτης


Το παράδειγμα που δίνεις έχει να κάνει περισσότερο με τις ατασθαλίες του συστήματος εισαγωγής στις σχολές και συνεπώς με φοιτητές μακρία από το αντικείμενο που ναι όντως, ανεβάζουν τους μέσους όρους αποφοίτησης σε όλες τις σχολές.
Για αυτό χρησιμοποίησα το σχεδόν εδώ:
Οι βάσεις των εισαγωγικών εξετάσεων είναι ένας -σχεδόν- επίσημος τρόπος αξιολόγησης σχολών.
Υπάρχει μαθηματικό στη Σάμο και μάλιστα θεωρείται από τα ποιοτικότερα σε επίπεδο σπουδών, το έχω δει με τα μάτια μου.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Φυσικά και δεν μπορώ να κρίνω το επίπεδο δυσκολίας των σπουδών εφόσον δεν έχω σπουδάσει σε όλα τα μαθηματικά τμήματα της χώρας αλλά μόνο σε ένα!!!! Και μόνο γιαυτό μπορώ να έχω γνώμη!Μα πως είναι δυνατόν να μη μπορείς να κρίνεις το επίπεδο δυσκολίας μίας σχολής αν τη συσχετίσεις με μία ίδια σχολή άλλης πόλης.
Πάρε μόνο τα έτη αποφοίτησης, πάρε τα συγγράμματα και την ύλη που διδάσκεται
Για τα έτη αποφοίτησης νομίζω σε κάλυψα (ίσως των Ιωαννίνων να έχει και μεγαλύτερο μέσο όρο από αυτό της Αθήνας-δεν τον γνωρίζω ακριβώς- ή περίπου το ίδιο).
Για τα συγγράματα και την ύλη που διδάσκεται...θες να μου πεις οτι όλοι έσεις που εκφέρετε γνώμη για το καλύτερο και το δυσκολότερο, έχετε βρει και γνωρίζετε τα συγγράμματα και την ύλη κάθε μαθήματος των υπολοίπων τμημάτων;;;!!! Εγώ πάντως δεν την γνωρίζω και γιαυτό δεν έχω γνώμη! Αλλά ακόμα κι αν κάποιος υποθετικά ήξερε την ύλη του Απειρ1 ας πούμε σε όλα τα μαθηματικά της χώρας...μόνο αυτό μετράει;;; Την ίδια ύλη μπορεί να έχουν δυο τμήματα, αλλά ποιος μετράει τον βαθμό δυσκολίας των θεμάτων; Ή τον τρόπο διόρθωσης του καθηγητή; Αυτά που ακούγονται είναι κυρίως προσωπικές κρίσεις και καμία σχέση με αντικειμενικότητα δεν μπορουν να έχουν.
Κατ' εμε το μόνο στοιχείο που μπορούμε να έχουμε για να πάρουμε μια πρώτη εικόνα περι δυσκολίας (χωρίς αυτό σε καμία περίπτωση να είναι απόλυτο) είναι τα έτη αποφοίτησης και ο βαθμός πτυχίου.(το σκεπτικό οτι όλοι οι άχρηστοι περνάνε στην επαρχία και γιαυτό ανεβαίνει ο μ.ο. λήψης πτυχίου δε το σχολιάζω καν)
Για το καλύτερο -χωρίς επίσημο σύστημα αξιολόγησης- δυστυχώς δεν μπορουμε να έχουμε καμία εικόνα παρά μόνο προσωπικές κρίσεις από την εμπειρία του καθενός και μόνο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 990498
Επισκέπτης


Από μόνο του αυτό δε κάνει ποιοτικότερο, σαφέστερο και "ευκολότερο το μάθημα";
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mindcircus
Περιβόητο μέλος


για κανε ενα τσεκ!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος


Αθηνά, νομίζω ότι δεν έχουμε τα πρωτεία, dammit.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Γιαυτο ακριβώς είπα οτι το μόνο ίσως που μπορεί να μας δώσει μια γενικότερη εικόνα-και όχι απόλυτα-είναι ο χρόνος λήψης πτυχίου και ο βαθμός.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 990498
Επισκέπτης


Η δυσκολια ενός τμήματος μπορεί να είναι στα συγγράμματα πχ,ενός άλλου στο πρόγραμμα σπουδών,ενός άλλου στους καθηγητές κτλ κτλ.
Η Αθήνα έχει όλο το πακέτο.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


εινια τιγκα στους βλακες καθηγητες, την ανοργανωσια, τους φοιτητες κοιφηνες και την ελληνικη νοοτροπια.
το οτι ειναι "δυσκολο" το βλεπουν μαθηματικοι ανα το κοσμο που εχουν ουσιοδες εργο και γελανε...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Πες τα! Οπώς και πολλά άλλα επίσης στην Ελλάδα! Και μεις αντι να δουμε πως θα τα κάνουμε καλύτερα καθόμαστε και διαφωνούμε ποιο τάχα είναι πιο δύσκολο και πιο καλό! ας ανοίξουμε λίγο τα μάτια μας να δουμε τι γίνεται και παραπέρα, δεν είναι κακό!το μαθηματικο αθηνας δεν εχει πιο δυσκολα μαθηματα η πιο σκληρο προγραμμα, αν θες να γινεις μαθηματικος πρεπει να μαθεις και τοπολογια και θεωρια μετρου πως να γινει?
εινια τιγκα στους βλακες καθηγητες, την ανοργανωσια, τους φοιτητες κοιφηνες και την ελληνικη νοοτροπια.
το οτι ειναι "δυσκολο" το βλεπουν μαθηματικοι ανα το κοσμο που εχουν ουσιοδες εργο και γελανε...
Εγω ξέρω, πως σε σχολή της Αθήνας, από την ανοργανωσιά και το χάος που επικρατούσε, έδωσα μάθημα στη θέση φίλου μου χωρίς να πάρει κάνενας χαμπάρι! Δεν έκαναν καν τον κόπο να κοιτάξουν την φωτογραφία στην ταυτότητα για να δουν αν επρόκειτο για το ίδιο άτομο!!!
Αν αυτό λέγεται καλό πανεπιστήμιο...απορώ πως είναι τα χάλια!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.