Καλησπέρα σας! 
Είμαι 16 χρονών και νιώθω ότι ζω σε έναν άγνωστο κόσμο... Έχουμε κρίση μα ουσιαστικά αυτό δεν μου λέει τίποτα..
Προσπαθώ να παρακολουθήσω ειδήσεις ,για να αποκτήσω μια γνώμη δική μου , όχι των γονιών ή των φίλων μου, μια εικόνα που θα έχω φτιάξει εγώ και δεν θα την έχω πάρει έτοιμη , μα άκρη δεν βγάζω καθώς δεν ξέρω ούτε τα βασικά.. Όχι ότι οι ειδήσεις είναι έγκυρη πηγή , ό,τι τους συμφέρουν προβάλλουν αλλά πού αλλού να απευθυνθώ?
Είναι κρίμα που από τέτοια (και μικρότερη ) ηλικία είναι απαραίτητη η πολιτικοποίηση ενός ανθρώπου, ζούμε σε μια εποχή που πρέπει να αντιδράσουμε σε ό,τι μας συμβαίνει κ όχι να καθόμαστε στον καναπέ μας και μόλις να ακούμε για περικοπές απλώς να βρίζουμε, να νευριάζουμε κ όχι να ενεργήσουμε, να κάνουμε μια πράξη..!
Πηγαίνω σε πορείες, και είμαι με τους μαθητές, χωρίς να ξέρω λεπτομέρειες για όλα τα γεγονότα, και μόνο που ξέρω ότι υπάρχουν τόσοι άνεργοι κ άστεγοι εξαιτιας τους μου φτάνει και μου περισσεύει ! Δεν χρειάζεται να ξέρεις κάτι παραπάνω απο αυτό για να κατέβεις σε κάποια πορεία,δεν είσαι χούλιγκαν ,ούτε φασίστας, ούτε αναρχικός...
Θεωρώ το θέμα είναι σοβαρό κ' σημαντικό πολλά παιδια στην ηλικία μου (όπως κ εγώ ) δεν ξέρουν αρκετά πράγματα για το τι συμβαίνει με το κράτος, την οικονομία , την πολιτική .. το σύστημα...
Για να μην σας κουράζω θα ήθελα να μου πείτε πώς αρχίσατε εσείς να έχετε μια άποψη, υποστηρίζετε κάτι , τι γίνεται στο κόσμο αυτή την στιγμή (γιατί κρίση δεν είναι της ελλάδας ειναι παγκόσμια και πάντα θα υπάρχει) , στην ελλάδα, ποιοί είναι όλοι αυτοί οι πολιτικοί και τι κάνουν; πώς φτάσαμε να χρωστάμε; Ξέρω πολύ γενικά ερωτήματα που περιμενουν τεράστιες απαντήσεις , μα απο κάπου πρέπει να αρχίσουμε...! Θέλω να ακούσω πολλές γνώμες,να δω επιχειρήματα , διαφωνίες..
Να πάρω μια ιδέα για να νιώθω ότι ξέρω κάτι (αυτό αναιρεί αυτό που είπα παραπάνω για την έτοιμη εικόνα που δεν θέλω να πάρω μα είναι διαφορετικό ,γιατί εδώ περιμένω