





Το μισό σωληνάριο το έχω ακόμα, δεν το ξόδεψα όλο...
Και σας ερωτώ, τι να κάνω με την κομμώτρια? Πώς να την τρέξω, ή να την "απειλήσω" έμμεσα και ωραία?
(Είναι και το θέμα ότι δε θέλω να τη χάσω, μιας και κουρεύει πολύ καλά και χρόνια έψαχνα να βρω κάποια καλή...)
Σκέφτηκα σαν μία λύση, να πάω αύριο στην εταιρεία, για να έχω και αποδείξεις ότι δεν τα βγάζω από το μυαλό μου...αλλά από εκεί και πέρα τι?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
zanin
Διάσημο μέλος


τις λες ότι έχεις πάρει το ίδιο προϊόν και άλλες φορές και γνωρίζεις πως είναι.
ζητάς άλλο ή παίρνεις τα λεφτά σου πίσω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
zanin
Διάσημο μέλος


η κομμώτρια μπορεί να πάρει τηλ την εταιρεία και να πει το πρόβλημα που έχουν τα μπουκαλακια, μιας και θα έχει και άλλα
πάντως πάρε και εσυ την εταιρεία και πες τους το
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mitsos The Great
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
zanin
Διάσημο μέλος


δεν είδες αν ήταν σφραγισμένο?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Εεε, με τόσα που είχα δει στον Ευαγγελάτο...τι να εννοώ...πιο πιθανή μου φαίνεται η διαφθορά, παρά λάθος της κεραστάς!

Το οποίο συνδυάζοντάς το, τώρα, με το γεγονός ότι πρώτη φορά που της ζήτησα να το αγοράσω, για να το χρησιμοποιήσω μόνη μου σπίτι(μου το ειχε εφαρμοσει μία φορά στο κομμωτήριο, και από τότε το λάτρεψα...), μου είχε πει ότι "είναι δικός μας χειρισμός, και δεν θα έχεις τα ίδια αποτελέσματα αν το κάνεις μόνη σου"(λες και χρειάζεται κανείς διδακτορικό στην κομμωτική για να πλυθεί με ένα σκραμπ)...παρόλα αυτά την έπεισα και το αγόρασα 2-3 φορές έκτοτε και ποτέ δεν είχα πρόβλημα!
Αυτό με το σημερινό, μου κάνουν ύποπτα...Δε λέω, μπορεί να υπερβάλλω, αλλά...μπορεί και όχι...και αν είμαι σωστή, η εκμετάλλευση μου τη δίνει αφόρητα στα νεύρα και δεν την προσπερνάω απαρατήρητη!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Πέρα από το ότι μπορεί να έτυχες σε ελαττωματικό κομμάτι, κάτι που μία στο τόσο απλά τυχαίνει... ΠΟιον Ευαγγελάτο;;;
Πήγαινε στο κομμωτήριο απλά και ωραία, και πες τους το. Αν και αμφιβάλλω αν μπορούν να κάνουν κάτι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



anyway, θα δω τι θα κάνω...

Καληνύχτες σε όλους!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Αυτό που λες με την τρυπίτσα δεν το κατάλαβα, αναφέρεις πουθενά αλλού, ότι είδες να έχει κάποια φθορά ή τρύπα το έξω;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
roumana
Διάσημο μέλος


1)θα έκανες μήνυση στην κομμώτρια που σου πούλησε ψεύτικο προϊόν εις βάρος της υγείας σου.
2)θα έκανες μήνυση στην κεραστασε που είναι υπεύθυνη τόσο για τα προϊόντα της όσο και για τους dealer της.
Αλλά επειδή ζεις στην Ελλάδα, οπού πολλοί δεν ξέρουν τα δικαιώματα τους και έχουν ένα φιλότιμο που φτάνει μέχρι στην ανέχεια απατεώνων…
… θα πας, θα αγοράζεις από κατάστημα που πουλάει κεραστασε, θα έχεις ένα original προϊόν ως πειστήριο, και θα πας στην κομμώτρια σου να της δείξεις τα δυο μπουκάλια..
Αν δεν θα σε κατηγορεί ότι άλλαξες εσύ το περιεχόμενο σπίτι…θα πάρεις ένα καινούριο μπουκάλι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ειλικρινής
Πολύ δραστήριο μέλος


Πήγαινε στην κομμώτριά σου και δείξε το!
Αν δεν στο αλλάξει μη ξαναπάς!
Αν δεχτεί πρόθυμα να στο αλλάξει πάλι μην ξαναπάς γιατί σου έκανε λαμογιά!
Απλά πράγματα!
Κάναμε τη τρίχα τριχιά εδώ μέσα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
roumana
Διάσημο μέλος





Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ειλικρινής
Πολύ δραστήριο μέλος


Εσένα είχα στον μυαλό μου όταν έλεγα για τους ανθρώπους με φιλότιμο[FONT="]….[/FONT]
Βρε κούκλα μου εγώ έχω πάρει αποζημίωση 3000 ευρα από τα Dia για 6 αυγά χαλασμένα!Είχα τον χρόνο και τη διάθεση!
Αλλά δεν έκατσα να το κάνω θέμα επί μία εβδομάδα!
Τα πράγματα είναι απλά!
Έχεις την όρεξη να τους κυνηγήσεις?
Αν ναι,οι νόμοι στην Ελλάδα είναι ξεκάθαροι!
Γενική Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτή,ΙΝΚΑ(Ινστιντούτο Καταναλωτή),Συνήγορος του Πολίτη και άλλα πολλά!
Αν δεν έχεις σκοπό να κάνεις τίποτα,μην το συζητάς!
(Δεν είμαι και τόσο φιλότιμος όσο νομίζεις)



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
roumana
Διάσημο μέλος


έτυχε…να μην συμβεί τίποτα. Αν της πέφτανε τα μαλλιά? Αν έτρεχε μήνες στους δερματολόγους για να γιατρεύει ερεθισμούς στο δέρμα? τότε θα ήταν σοβαρό έτσι?Πολύ κουβέντα για το τίποτα!
Μιλάμε όχι για αξία 10 ευρώ, αλλά για συμπεριφορά …"ας βγάλω εγώ λεφτά και τι με νοιάζει αν εσύ θα έχεις πρόβλημα?"
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


1. Η κωμμώτρια είναι η πωλήτρια του προϊόντος σου, η τελική προμηθεύτρια.
2. Ο παραγωγός είναι άλλος, ενδεχομένως να μεσολαβούν και άλλα πρόσωπα, εισαγωγέας, προηγούμενοι προμηθευτές κλπ.
3. Πρώτα εσύ πρέπει να αποδείξεις ότι έλαβες ένα ελαττωματικό προϊόν από το οποίο υπέστηκες ζημιά που έχει να κάνει ακριβώς με την ελαττωματικότητα του.
4. Εάν υπάρχει ελαττωματικότητα στο προϊόν η ευθύνη του παραγωγού είναι αντικειμενική, δεν χρειάζεται να αποδείξεις εσύ το σφάλμα του, εάν έχεις ήδη αποδείξει τα πιο πάνω.
5. Η ευθύνη της κωμμώτριας είναι ιδιαίτερο θέμα. Εάν σου έχει παρουσιάσει το αγαθό που έλαβες ότι έχει τις συγκεκριμένες ιδιότητες και αυτό το αγαθό δεν ανταποκρίνεται στην περιγραφή που σου έδωσε, περιγραφή που επηρρέασε την απόφαση σου να το αγοράσεις, ναι ευθύνεται αλλά βάσει του δικαίου των συμβάσεων. / Αν, κατά τις υποψίες σου, συμμετείχε στην παραγωγή του προϊόντος ή ήξερε ότι προμηθεύει ελαττωματικό προϊόν ή μπορούσε να το ξέρει μπορεί να έχει και άλλου είδους ευθύνη απέναντι σου ή στην περίπτωση που γέμισε το μπουκαλάκι μόνη της με προϊόν που παρασκεύασε η ίδια, τότε ενδιαφέρουσα είναι και η πολλαπλή ευθύνη της απέναντι και στην εταιρεία παραγωγής.
Θα σου συνιστούσα στην περίπτωση σου τις εξής επιλογές:
1. Να καταφύγεις στο κέντρο προστασίας καταναλωτών
https://www.kepka.org/default.htm
2. Να ενημερώσεις την κωμμώτρια για το ελαττωματικό προϊόν και να ξέρεις τη θέση της/ αντίδραση της.
3. Αν πιστεύεις ότι μπορεί να ευθύνεται ο παραγωγός, να επικοινωνήσεις κατ'ευθείαν με την εταιρεία παραγωγής αν και εκεί δύσκολα θα βρείς άκρη.
Θυμήθηκα και χαμογελώ την περίπτωση όπου ένα κοριτσάκι φτωχό που ζούσε σε ερημική περιοχή και δεν είχαν να φάνε έγραφε γράμματα με ψευδολογίες σε εταιρείες παραγωγής μπισκότων, σοκολατών κλπ και τους έλεγε ότι αγόρασε τα προϊόντα τους και βρήκε μέσα σκουλήκια, κατσαρίδες, κάμπιες κλπ και αυτοί τις έστελναν περισσότερα πακέτα για να "κρατήσει το στόμα της κλειστό" ας πούμε

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giovanna
Επιφανές μέλος


ΜΠΡΑΒΟ!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
adespoto
Περιβόητο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
scar.lett
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 18 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.