ieslsei
Νεοφερμένο μέλος
Ο ieslsei αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.

04-09-08

22:40
Εγώ έχω μόνο i-call και μέχρι στιγμής δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα. Όσο αντέξει θα το κρατήσω...![]()
Καλησπέρα σε όλους,
Χρησιμοποιώ το i-call Easy Unlimited (από Ιωάννινα), και εδώ και μία εβδομάδα ενώ οι κλήσεις προς σταθερά εσωτερικού λειτουργούν κανονικά, οι κλήσεις προς σταθερά εξωτερικού δεν διεκπεραιώνονται, αλλά παίρνω το ηχογραφημένο μήνυμα:
"Η σύνδεση με τον αριθμό που καλείτε δεν είναι εφικτή."
Χρησιμοποιώ το SJphone, δοκίμασα και με το X-Lite πάλι τα ίδια.
(επιπλέον το SJphone βγάζει το μήνυμα: "Declined to talk. Call rejected: 603 Declined")
Αυτό, όπως είπα, συμβαίνει μόνο στις κλήσεις προς εξωτερικό. Έχει να κάνει με τη γνωστή διένεξη, ή πρόκειται για απλή τεχνική βλάβη;
Από την τεχνική υποστήριξη μου είπαν (την προηγούμενη εβδομάδα) ότι θα επανέλθει, αλλά ακόμα τίποτα...
Αντώνης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Isiliel
Επιφανές μέλος
Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 53 ετών και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 13.852 μηνύματα.

02-11-08

16:33
Από τη σύνδεση I-call μου έμεινε ένα voip ωραιότατο τηλέφωνο.
Τι μπορώ να το κάνω;
Σημείωση ΟΔ: Το μήνυμα αυτό προήλθε από το θέμα "Δύσκολες ώρες για τον όμιλο Altec"
Τι μπορώ να το κάνω;

Σημείωση ΟΔ: Το μήνυμα αυτό προήλθε από το θέμα "Δύσκολες ώρες για τον όμιλο Altec"
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder
Ο Panayotis Yannakas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, επαγγέλλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 24.040 μηνύματα.

05-11-08

22:25
Μπορείς να του αλλάξεις τις ρυθμίσεις και να το χρησιμοποιείς με άλλη εταιρία π.χ. voipbuster
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Isiliel
Επιφανές μέλος
Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 53 ετών και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 13.852 μηνύματα.

13-12-08

14:03
Μέσα στην εβδομάδα που μας πέρασε έλαβα από την Altec ένα λογαριασμό για τις υπηρεσίες I-call που μου παρείχε το διάστημα από 1-9-08 έως 31-10-08. Ο λογαριασμός εκδόθηκε στις 20-11-08.
Το ποσό είναι αμελητέο και δεν έχω αντίρρηση να το πληρώσω, θα ήθελα όμως να εξασφαλίσω ότι η συνεργασία μου με την Altec έχει τελειώσει και δε θα λάβω άλλο λογαριασμό στο μέλλον (αφού το i-call μου δε λειτουργεί έτσι κι αλλιώς πλέον).
Στα τηλέφωνα της Altec δεν απαντά κανείς...εταιρεία φάντασμα... Τι πρέπει να κάνω;
Το ποσό είναι αμελητέο και δεν έχω αντίρρηση να το πληρώσω, θα ήθελα όμως να εξασφαλίσω ότι η συνεργασία μου με την Altec έχει τελειώσει και δε θα λάβω άλλο λογαριασμό στο μέλλον (αφού το i-call μου δε λειτουργεί έτσι κι αλλιώς πλέον).
Στα τηλέφωνα της Altec δεν απαντά κανείς...εταιρεία φάντασμα... Τι πρέπει να κάνω;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Oralee
Τιμώμενο Μέλος
Η Κωνσταντίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 46 ετών και μας γράφει από Γλυφάδα (Αττική). Έχει γράψει 15.765 μηνύματα.

27-12-08

04:50
Βασικά τίποτα. Ειδικά αν πρόκειται για αμελητέο ποσό. Εδώ εμάς μας χρωστάνε και τώρα δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Απλά πάρε τον ΟΤΕ για να επιστρέψεις εκεί (ή όποια εταιρεία θες).
Και επειδή υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να λέω βλακεία, κάνε κι ένα τηλέφωνο στην ΕΕΕΤ καλού κακού και ρώτα κι εκεί..
Και επειδή υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να λέω βλακεία, κάνε κι ένα τηλέφωνο στην ΕΕΕΤ καλού κακού και ρώτα κι εκεί..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...