Πόσοι μαθητές θα έπρεπε να κατευθύνονται στα ΑΕΙ κάθε χρόνο;

Resaldis

Δραστήριο μέλος

Ο Resaldis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μελισσοκόμος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 784 μηνύματα.
Διαχρονικά, στην Ελλάδα υπάρχει η τάση εκ μέρους των περισσότερων οικογενειών να κατευθύνουν τους μαθητές στα ΑΕΙ και μάλιστα σε συγκεκριμένες ειδικότητες. Επομένως, αναρωτιέμαι πόσοι εξ' αυτών είναι προετοιμασμένοι κατάλληλα ώστε ν' ανταποκριθούν στις πανεπιστημιακές απαιτήσεις, λαμβάνοντας υπόψη ότι στόχος της ΕΕ αποτελεί μακροπρόθεσμα η πρόσβαση των Ευρωπαίων πολιτών στην ανώτατη εκπαίδευση, σε ποσοστό τουλάχιστον 40%.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.

Resaldis

Δραστήριο μέλος

Ο Resaldis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μελισσοκόμος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 784 μηνύματα.
@Panzerkampfwagen Συγγνώμη, εννοούσα τους απόφοιτους.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.
Εγώ απάντησα στο αρχικό σου ισχυρισμό που έθιγε καθαρά το ζήτημα της πρόσβασης στην Ανώτατη Εκπαίδευση, στόχος που έχει επιτευχθεί για την Ελλάδα εδώ και δεκαετίες.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Διαχρονικά, στην Ελλάδα υπάρχει η τάση εκ μέρους των περισσότερων οικογενειών να κατευθύνουν τους μαθητές στα ΑΕΙ και μάλιστα σε συγκεκριμένες ειδικότητες.
Αυτό έχει να κάνει με τις αναχρονιστικές αντιλήψεις του κάθε γονίου και το "εγώ" του κάθε γονιού που είναι εντελώς χαζό...
Να γίνει το παιδί γιατρός ή δικηγόρος ή μηχανολόγος για να μπορώ να λέω στη γειτόνισα ότι "κοίτα ο γιός/κόρη μου πέρασε στο ΕΜΠ" ενώ το παιδί μπορεί να θέλει να κάνει κάτι άλλο...
Επομένως, αναρωτιέμαι πόσοι εξ' αυτών είναι προετοιμασμένοι κατάλληλα ώστε ν' ανταποκριθούν στις πανεπιστημιακές απαιτήσεις
Λοιπόν άκου...
Θα στο απαντήσω για τον δικό μου κλάδο(οικονομικά)
Στα δικά μου τα λημέρια μπορείς να εισαχθείς μέσα από το πεδίου του λαού που λέμε...που πάει όλη η "παραλία" των μαθητών...οι λεγόμενοι κάγκουρες...
Μπορεί η εισαγωγή στη 3Βαθμία να είναι σχετικά ένα κομματάκι εύκολο σε σχέση με πχ το πεδίο της υγείας...
Αλλά η σχολές ειδικά όσες έχουν τη λέξη μέσα "οικονομικό" είναι κομματάκι δύσκολο να της τελείωσεις είτε έχουν 18.000 είτε 5.000...
Έχουν αρκετά μαθηματικά που για τους περισσότερους στο πεδίο αποτελούν κάτι παραπάνω από εφιάλτη κάτι το όποιο φαίνεται και από τους χαμηλούς μέσους όρους των τμημάτων οικονομικής επιστήμης ή οικονομικών επιστημών είναι κάπου στο 6-6,5...+ το γεγονός πως το ΑΟΘ αποτελεί ΠΟΛΥ εύκολο μάθημα και δεν έχει καμία σχέση με τα οικονομικά που θα διδαχθείς στο πανεπιστήμιο...
Οπότε με βάση αυτά τα στοιχεία όχι δεν μπαίνουν προετοιμασμένοι στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση...
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Δικηγόρος. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.
Αυτό έχει να κάνει με τις αναχρονιστικές αντιλήψεις του κάθε γονίου και το "εγώ" του κάθε γονιού που είναι εντελώς χαζό...
Να γίνει το παιδί γιατρός ή δικηγόρος ή μηχανολόγος για να μπορώ να λέω στη γειτόνισα ότι "κοίτα ο γιός/κόρη μου πέρασε στο ΕΜΠ" ενώ το παιδί μπορεί να θέλει να κάνει κάτι άλλο...

Λοιπόν άκου...
Θα στο απαντήσω για τον δικό μου κλάδο(οικονομικά)
Στα δικά μου τα λημέρια μπορείς να εισαχθείς μέσα από το πεδίου του λαού που λέμε...που πάει όλη η "παραλία" των μαθητών...οι λεγόμενοι κάγκουρες...
Μπορεί η εισαγωγή στη 3Βαθμία να είναι σχετικά ένα κομματάκι εύκολο σε σχέση με πχ το πεδίο της υγείας...
Αλλά η σχολές ειδικά όσες έχουν τη λέξη μέσα "οικονομικό" είναι κομματάκι δύσκολο να της τελείωσεις είτε έχουν 18.000 είτε 5.000...
Έχουν αρκετά μαθηματικά που για τους περισσότερους στο πεδίο αποτελούν κάτι παραπάνω από εφιάλτη κάτι το όποιο φαίνεται και από τους χαμηλούς μέσους όρους των τμημάτων οικονομικής επιστήμης ή οικονομικών επιστημών είναι κάπου στο 6-6,5...+ το γεγονός πως το ΑΟΘ αποτελεί ΠΟΛΥ εύκολο μάθημα και δεν έχει καμία σχέση με τα οικονομικά που θα διδαχθείς στο πανεπιστήμιο...
Οπότε με βάση αυτά τα στοιχεία όχι δεν μπαίνουν προετοιμασμένοι στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση...
Και πάλι ο τίτλος είναι άστοχος. Τι πάει να πει "θα έπρεπε"; Ποιός είναι ο Resaldis και ο κάθε ρεσάλντις να μας πει να παίρνουμε λιγότερους;
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top