giannis4ever
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Heptamer
Δραστήριο μέλος


Ακομα και στις προσφορές,υπαρχει σιγουρα καποιο οικονομικο οφελος - μικρό εν γενει,μα υπαρκτό. Δε ζημιώνεται με τις προσφορές.
Μπορει απλα να θελει και να ξεστοκάρει ενα προϊόν,προκειμενου να το αντικαταστησει με αλλο
Καμμια εταιρεια δεν ειναι φιλανθρωπικό ιδρυμα,δεν την πιάνουν ξαφνικά τα "ηθικά" της και φυσικά ΔΕΝ κανει προσφορές απο αγαπη προς τον καταναλωτή,μα μονο οταν προσδοκα κερδος.
Ειναι καθαρά οικονομική μονάδα που την απασχολει μονο αυτο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giannis4ever
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Για παράδειγμα, πουλάω κουστούμια Armani 3000 ευρώ το κομμάτι, και έστω ότι 3 πελάτες ξεπερνάω το νεκρό σημείο του καταστήματος. Σκέψου τώρα μια μείωση κατά 90%, που σημαίνει 300ευρώ το κομμάτι που σημαίνει ότι με περίπου 40-50 πελάτες ξεπερνάω το νεκρό σημείο. Τι σου είναι πιο εύκολο να πουλήσεις; 3000 ευρώ σε 4 πελάτες ή 300 ευρώ σε 50 και 100 πελάτες; Μην ξεχνάς ότι πολλές φόρες τα σταθερά έξοδα είναι τα "δύσκολα" έξοδα.
Θα μου πεις τότε γιατί η κανονική τιμή είναι 3.000 ευρώ. Ε επειδή αν κάθε χρόνο αγόραζαν 100 άτομα κουστούμια αρμάνι ίσως να μην ήταν τόσο εκλεκτά.
Επίσης σκέψου ότι σε θεωρητικό επίπεδο στην Ελλάδα δεν επιτρέπετε να πουλάς κάτω του κόστους, όποτε κανένα μαγαζί στην Ελλάδα δεν έχει ζημίες από μια πώληση, σε κάποιες πολιτείες της USA που επιτρέπετε, προφανώς στοχεύουν ότι θα διαδοθεί το brandname!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giannis4ever
Πολύ δραστήριο μέλος


Δεν κατάλαβα αυτό με το νεκρό σημείο και αυτό με τα σταθερά έξοδα.Απλή περίπτωση τιμολογιακής πολιτικής marketing! Ελπίζεις στην ποσότητα των πωλήσεων και όχι στα περιθώρια κέρδους!
Για παράδειγμα, πουλάω κουστούμια Armani 3000 ευρώ το κομμάτι, και έστω ότι 3 πελάτες ξεπερνάω το νεκρό σημείο του καταστήματος. Σκέψου τώρα μια μείωση κατά 90%, που σημαίνει 300ευρώ το κομμάτι που σημαίνει ότι με περίπου 40-50 πελάτες ξεπερνάω το νεκρό σημείο. Τι σου είναι πιο εύκολο να πουλήσεις; 3000 ευρώ σε 4 πελάτες ή 300 ευρώ σε 50 και 100 πελάτες; Μην ξεχνάς ότι πολλές φόρες τα σταθερά έξοδα είναι τα "δύσκολα" έξοδα.
Θα μου πεις τότε γιατί η κανονική τιμή είναι 3.000 ευρώ. Ε επειδή αν κάθε χρόνο αγόραζαν 100 άτομα κουστούμια αρμάνι ίσως να μην ήταν τόσο εκλεκτά.
Επίσης σκέψου ότι σε θεωρητικό επίπεδο στην Ελλάδα δεν επιτρέπετε να πουλάς κάτω του κόστους, όποτε κανένα μαγαζί στην Ελλάδα δεν έχει ζημίες από μια πώληση, σε κάποιες πολιτείες της USA που επιτρέπετε, προφανώς στοχεύουν ότι θα διαδοθεί το brandname!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Χμ ναι, ξεχνάς ότι οι επιχειρήσεις 1) δεν προσδοκούν στο κέρδος αλλά στην κερδοφορία (απόδοση κεφαλαίων) 2) δεν προσδοκούν στην μεγιστοποίηση αλλά στην βελτιστοποίηση της κερδοφορίας.μα μονο οταν προσδοκα κερδος.
Κέρδος = έσοδα - έξοδα
Κερδοφορία = Κέρδη/ίδια κεφαλαία
Υ.γ.: Όλα τα παραπάνω είναι μια υπερβολική απλοποίηση που δεν προσδοκά στην ακρίβεια και σαφήνεια αλλά στον καθορισμό του πλαισίου συζήτησης!
Νεκρό σημείο: όταν έσοδα = έξοδαΔεν κατάλαβα αυτό με το νεκρό σημείο και αυτό με τα σταθερά έξοδα.
Σταθερά έξοδα: Ενοίκιο, προβολή, υπάλληλοι κτλ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giannis4ever
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giannis4ever
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
unknown
Νεοφερμένο μέλος


Ενα πακετο μπισκοτα πχ κοστιζει περισσοτερο στην μικρη συσκευασια και λιγοτερο στην μεγαλη,γιατι ειναι πιο φτηνο να πακεταρεις μεγαλα πραγματα.
Στα φαγωσιμα ειδη επισης υπαρχει και το χρονικο οριος της καταναλωσης,αρα ενα προιον που πρεπει να καταναλωθει το αργοτερο μεσα σε 2μηνες οταν με τον φυσιολογικο ρυθμο πωλησεων θα πουληθει σε 5,θα μειιωθει η τιμη του ωστε να προσελκυσει αγοραστες.Μειωνεται το κερδος αλλα αποφευγεται η ζημια.
Και κερδιζει καταναλωτες ταυτοχρονα.
Αλλα ειδη ειναι σε εξωφρενικες προσφορες γιατι η αποθηκευση/επιστροφη στην αποθηκη θα κοστισει περισσοτερο απο οτι η πωληση σε γελοιες τιμες.
επισης αυτο..Για παράδειγμα, πουλάω κουστούμια Armani 3000 ευρώ το κομμάτι, και έστω ότι 3 πελάτες ξεπερνάω το νεκρό σημείο του καταστήματος. Σκέψου τώρα μια μείωση κατά 90%, που σημαίνει 300ευρώ το κομμάτι που σημαίνει ότι με περίπου 40-50 πελάτες ξεπερνάω το νεκρό σημείο. Τι σου είναι πιο εύκολο να πουλήσεις; 3000 ευρώ σε 4 πελάτες ή 300 ευρώ σε 50 και 100 πελάτες;
ή κρυμμενα λεφτα..Του στυλ κουπονια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Η αγορά της κινητής τηλεφωνίας είναι τόσο "εύκολη" που ακόμη και αν παίξεις με απλά μοντέλα, όπως το μοντέλο της "κεκαμμένη καμπύλη ζήτηση", μπορείς να έχεις κέρδη!Πως δεν έχουν. Ταιριάζουν άψογα με την ερώτηση "Πώς βγάζουν λεφτά?".
Σκέψου:
1) δύσκολη είσοδος
2) μονοψήφιος αριθμός επιχειρήσεων
3) Πολλοί πελάτες
4) διαφοροποιημένα προϊόντα
5) Μακροπρόθεσμα δεν υπάρχει ο κίνδυνος για μηδενισμό των κερδών
Ποιο εύκολη αγορά δεν υπάρχει!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Resident Evil
Διακεκριμένο μέλος



Στο δια ταύτα λοιπόν. Αυτό που σίγουρα δεν ξέρεις είναι ότι το κόστος ενός γραπτού μηνύματος για την εταιρία κινητής τηλεφωνίας είναι 0. Ναι Ο,ΤΙ σε χρεώνουν είναι καθαρό κέρδος. Γιατί αυτό? Γιατί όλη η υποδομή του δικτύου κινητής τηλεφωνίας που καθιστά δυνατή την αποστολή μηνύματος είναι προαπαιτούμενος εξοπλισμός για να μπορέσει να στηθεί το δίκτυο της εταιρείας. Κανένας επιπλέον εξοπλισμός, τπτ απολύτως (δεν ξέρω ποιά είναι η επαφή σου με τα δίκτυα επικοινωνιών οπότε μην σε μπλέξω άσκοπα σε τεχνικές λεπτομέριες του γιατί ισχύει αυτό-αν σε ενδιαφέρει πεστο μου να το αναλύσω περισσότερο).
Βάση αυτού οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας για την υπηρεσία γραπτών μηνυμάτων *πρακτικά* μπορούν να μην χρεώνουν τπτ. Αυτός είναι και ο λόγος που και άπειρα μνμ να σου δώσουν δωρεάν ...πάλι κέρδος θα έχουν -εδικά στην καρτοκινητή τηλεφωνία που κατά κόρον χρησιμοποιείται για αποστολή sms.
Επίσης... ποιός σου είπε ότι οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας δεν έχουν μεγάλα χρέη? Ειδικά μία από αυτές είναι χαρακτηριστικά "τσιφούτα" σε θέματα αναβάθμισης του δικτύου της ακριβώς λόγω των αναγκαστικών περικοπών στην προσπάθειά της να "μαζέψει" τα χρέη της.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giannis4ever
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iJohnnyCash
e-steki.gr Founder


Μου άρεσε που νόμιζα ότι μιλούσα απλάgianni4ever, παρόλο που η βιβλιογραφική απάντηση του exp είναι ορθότατη, καταλαβαίνω ότι αποσκοπείς σε μια πολύ πιο απλή και κατανοητή απάντηση.![]()

(Να θυμηθώ να μην γίνω πότε καθηγητής

Ναι, ωστόσο με μην ξεχνάμε τους εξοπλισμούς. Η cosmote για παράδειγμα μπορεί να έχει πει αποφασίσει ότι τα έξοδα του εξοπλισμού θα τα αποσβέσει μέχρι και το 2020, όποτε ακόμη και η κλήση στο 100 τους "στοιχίζει". Άσχετο τέλη επικοινωνίες πληρώνουν μεταξύ τους οι εταιρίες και για τα sms άραγε;Στο δια ταύτα λοιπόν. Αυτό που σίγουρα δεν ξέρεις είναι ότι το κόστος ενός γραπτού μηνύματος για την εταιρία κινητής τηλεφωνίας είναι 0. Ναι Ο,ΤΙ σε χρεώνουν είναι καθαρό κέρδος. Γιατί αυτό? Γιατί όλη η υποδομή του δικτύου κινητής τηλεφωνίας που καθιστά δυνατή την αποστολή μηνύματος είναι προαπαιτούμενος εξοπλισμός για να μπορέσει να στηθεί το δίκτυο της εταιρείας. Κανένας επιπλέον εξοπλισμός, τπτ απολύτως (δεν ξέρω ποιά είναι η επαφή σου με τα δίκτυα επικοινωνιών οπότε μην σε μπλέξω άσκοπα σε τεχνικές λεπτομέριες του γιατί ισχύει αυτό-αν σε ενδιαφέρει πεστο μου να το αναλύσω περισσότερο).
Πολύ απλοϊκά η εταιρίες κινητής τηλεφωνίας έχουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ έξοδα τα όποια άσχετα με τον αριθμό πελατών είναι τα ίδια. Όποτε μια στρατηγική θα μπορούσε να είναι δίνω δωρεάν τα μηνύματα που θα είναι οι υπηρεσία κράχτης και βγάζω τα έξοδα από τις κλήσεις και τα data.Το ίδιο ισχύει και με την ομιλία?
Προσωπικά θεωρώ "ανθυγιεινό", μια εταιρία που δεν έχει χρέη. Με φοβίζουν οι άνθρωποι που δεν πειραματίζονται στην ζωή τους, και στον χώρο τον επιχειρήσεων πειράματα = επενδύσεις!Και τα χρέη? Που χρωστάνε?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dark_kronos
Επιφανές μέλος


Αν δεν κανω λαθος, ειτε μιλαμε, ειτε στελνουμε μνμ, η εταιρια δεν κανει τιποτα στην ουσια... Εχει στησει κεραιες και οτι μηχανιματα χρειαζετε προ πολου, και απλος χρησιμοποιει αυτες της υποδομες...Το ίδιο ισχύει και με την ομιλία? Και τα χρέη? Που χρωστάνε?
Απλος πρεπει να βγαλει τα εξοδα που εκανε για αυτες τις υποδομες, μισθους υπαλιλων κλπ, οποτε χρεωνει τσουχτερα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giannis4ever
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Heptamer
Δραστήριο μέλος


Στην Ελλαδα,οπου ισχυει η φιλοσοφια της αρπαχτης,προσδοκουν στη μεγιστοποιηση πρωτιστως - και μετα, αν εχουν χρονο, στη βελτιστοποιηση.δεν προσδοκούν στην μεγιστοποίηση αλλά στην βελτιστοποίηση της κερδοφορίας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Κάτι άλλο: ας πούμε είδα σήμερα ένα μεγάλο κουτί νεσκαφέ που έδινε δώρο μια κούπα - η τιμή ήταν 5,24 ευρώ. Μου φάνηκε υπερβολικά ακριβό, και αν και σκέφτηκα οτι ο καφές πάντα θα καταναλωθεί, δεν το πήρα, δε μού 'κοψε βέβαια να δω πόσο κάνει το σκέτο μεγάλο κουτί. Είμαι σίγουρη πάντως οτι θα κάνει πολύ λιγότερο από 5,24 ευρώ, οπότε στην ουσία πληρώνεις και για την κούπα ΚΑΙ κάνεις και δωρεάν διαφήμιση (γιατί έλεγε νεσκαφέ πάνω έτσι; ).
Το ίδιο αναρωτιέμαι και για προϊόντα που λένε "στα 4 το 1 δώρο". Πόσο είναι όμως η τιμή του ενός; Μήπως την ανεβάζουν κι έτσι καταλήγεις να πληρώνεις το ίδιο όπως αν θα έπαιρνες 4 ξεχωριστά;
Όσο για την κινητή τηλεφωνία, πραγματικάδεν ξέρω. Χρησιμοποιώ cu που δίνει 1000 λεπτά ομιλίας και 1000 μηνύματα το μήνα με μία ανανέωση το μήνα ΠΡΟΣ ΚΙΝΗΤΑ CU. Αυτό σημαίνει οτι "υποχρεώνεις" τους γνωστούς σου να πάρουν cu (το ίδιο και με Q ή What's up. Κάτι είναι κι αυτό, γιατί κάποια στιγμή αναγκαστικά θα πάρεις και κάποιον που δεν έχει cu ή θα στείλεις μήνυμα, οπότε να το κέρδος. Κατά τα άλλα, υπάρχουν τόοοοσοι πολλοί που δίνουν αμέτρητα ποσά στα κινητά - πχ εταιρείες - οπότε ισοσταθμίζεται νομίζω η προσφορά που εκμεταλλεύεται το κάθε φτωχαδάκι (εμείς

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giannis4ever
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Resident Evil
Διακεκριμένο μέλος


Σε όσα προϊόντα έχει τύχει να αγοράσω έτσι, είναι όντως δώρο πάντως (συνηθέστερα φρυγανιές, απορρυπαντικά και αφρόλουτρα-σαμπουάν). Τώρα αν έχουν προανεβάσει τις τιμές δεν το έχω προσέξει (δλδ, το σαμπουάν την προηγούμενη εβδομάδα που δεν υπήρχε προσφορά να κάνει 1Ε, και τη βδομάδα με προσφορά να κάνει 1.5Ε, πάντως όταν έχουν προσφορές η τιμή της συσκευασίας με προσφορά και η τιμή της συσκευασίας χωρίς προσφορά είναι ίδιες]Το ίδιο αναρωτιέμαι και για προϊόντα που λένε "στα 4 το 1 δώρο". Πόσο είναι όμως η τιμή του ενός; Μήπως την ανεβάζουν κι έτσι καταλήγεις να πληρώνεις το ίδιο όπως αν θα έπαιρνες 4 ξεχωριστά;
Καταρχάς η frog και η q ΔΕΝ είναι αυτόνομες εταιρίες. Δλδ δεν υπάρχει εργαζόμενος της frog ή της q [αλλά της cosmote και της wind αντίστοιχα]. Υπό αυτό το πρίσμα, οι εταιρίες ενδιαφέρονται για μερίδιο/διείσδυση στην αγορά. Όπως είπε και ο exp (αλλά και η himela)πιο πάνω μια εταιρία ενδέχεται συνειδητά να έχει χασούρα (ή μηδενικά κέρδη) από μια υπηρεσία η οποία να λειτουργεί ως "κράχτης" και να βγάζει συνολικά κέρδη από το σύνολο των υπηρεσιών της [δες το πχ σε αναλογία με ένα σουπερ μάρκετ. Ένα σουπερ μάρκετ βγάζει προσφορά τα ...ψάρια ξέρω γω με την ελπίδα ότι μπαίνοντας σε αυτό για να επωφεληθείς από τα φτηνά ψάρια -από τα οποία δεν αναμένει να βγάλει κέρδος-θα ψωνίσεις και απορυπαντικά, άλλα τρόφιμα κτλ, οπότε συνολικά θα έχει κέρδη που δεν θα είχε αν δεν υπήρχε η προσφορά-οπότε εσύ δεν θα έμπαινες καν στο μαγαζί]Στην κινητή τηλεφωνία στην Ελλάδα υπάρχουν εταιρίες όπως η frog και η q. Ανήκουν στην cosmote και στην wind αντίστοιχα. Από που βγάζουν κέρδος?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.