Σοφία Φιλιππίδου: «Ο έρωτας είναι κάτι τόσο άρρωστο. Δεν τον θέλω πια στη ζωή μου.»

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, επαγγέλλεται Web developer και μας γράφει από Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 21.710 μηνύματα.

Βάζω αυτό το τμήμα της συνέντευξης (αν θέλετε δείτε το είναι short).
Υπήρξαν διάφορες αντιδράσεις και απόψεις στα σχόλια για αυτό ανοίγω κι εδώ το θέμα.

Πάνω κάτω στα σχόλια λένε ότι για να φτάνει κάποιος σε αυτό το σημείο να κάνει τέτοια δήλωση, έχει ερωτευτεί πολύ και έντονα στη ζωή του και μεγαλώνοντας θέλει ηρεμία. Άλλοι λένε ότι για να έχει φτάσει αυτό το σημείο, έχει χάσει το νόημα της ζωής.

Φυσικά εγώ να εδώ να βάλω και τη συνιστώσα της ηλικίας.
Άλλο να το ακούς από έναν νέο κι άλλο από έναν 50+.

Τι πιστεύετε;
 

glayki

Διακεκριμένο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 7.359 μηνύματα.
Δεν είναι λογικό ένας άνθρωπος πάνω από 70 να έχει κουραστεί από την ψυχολογική φθορά μη ανταποδοτικων σχέσεων ή μη λειτουργικών και να μη θέλει άλλες εξάρσεις στη ζωή του, αλλά ηρεμία και να έχει στρέψει αλλού το ενδιαφέρον για την άντληση χαράς; η γυναίκα έχει αναθεωρήσει και έχει αποδομησει τη σπουδαιότητα των ερωτικών σχέσεων και λογικό για την ηλικία της.
 

dum dum boy

Περιβόητο μέλος

Ο Νάσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Εργάτης/τρια και μας γράφει από Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4.557 μηνύματα.
νομιζω δεν βιωνουν με τον ιδιο τροπο, ολοι οι ανθρωποι, τον ερωτα. ουτε με την ιδια ενταση. και εννοειται δεν εχουν ολοι τις ιδιες εμπειριες. ο,τι και να πει κανεις σχετικα με αυτο, εχει μεγαλη δοση υποκειμενικοτητας.

αυτο που εχω δει απο προσωπικη εμπειρια, ειναι οτι σαν συναισθημα και βιωμα, φθινει σε ενταση, οσο μεγαλωνεις.
 

Υδροχόος

Περιβόητο μέλος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6.479 μηνύματα.
Είδα ένα απόσπασμα τής συνέντευξης και ένιωσα κάπως περίεργα. Κάτι μου "χτύπησε"...

Είναι άλλο πράγμα να θες την ηρεμία σου (ειδικά σε αυτές τις ηλικίες...πάνω - κάτω) κι άλλο να βαφτίζεις άρρωστο τον έρωτα γενικότερα.

Ο έρωτας είναι μια μοναδική κατάσταση (που όλοι την έχουμε βιώσει...) κι έχει αυτά που περιγράφει. Τα οποία άρρωστα δεν τα λες...Πολύ έντονα ναι, πρωτόγνωρα ναι, εξαρτητικά...ομοίως ναι, αλλά άρρωστα ; Πολύ ατυχής έκφραση κατ' εμέ.

Κι άλλες στην ηλικία της έχουν μιλήσει για τον έρωτα...Κι ας έχουν πονέσει, κι ας έχουν κλάψει, κι ας έχουν χάσει και χίλια δυο...

Θα μπορούσε να πει..."όχι, ευχαριστώ, τώρα πια δε θα πάρω...". Που φυσικά και το καταλαβαίνω, στην ηλικία της ειδικά. Αλλά ο χαρακτηρισμός που χρησιμοποίησε, κάτι υποδηλώνει και για την ίδια...

Απ' την άλλη, είναι ηθοποιός. Έχουν μια τραγικότητα και μια υπερβολή τα λόγια της. Παίζει κι αυτό...
 

adams33

Διάσημο μέλος

Η adams33 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Μοντέλο. Έχει γράψει 2.086 μηνύματα.
Τα θελω και οι προτεραιότητες του ανθρώπου καθορίζονται ανάλογα με την ηλικία και τις εμπειρίες που έχει ζήσει!

Τι πιο λογικό να δηλώνει ένας άνθρωπος ότι ο έρωτας του κάνει κακό...

Γνωρίζουμε τι σημαίνει ερωτας (όσοι τον έζησαν) και πόσο πόνο και κόπο έχει!

Όσο μεγαλωνει ο ανθρωπος αναζητά βαθύτερα συναισθήματα και όχι τόσο επιφανειακά...

Έπειτα μιλάμε και για γυναίκα που ως γνωστό σε μια μεγάλη περιοδο της ζωης της ο έρωτας δεν υπάρχει λόγο ορμονικων αναγκών!!
 

ilias90

Περιβόητο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 5.649 μηνύματα.
Μετά όταν κράζω τους ηθοποιούς είμαι υπερβολικός ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο. Για κάτι τέτοια τα λέω. Ποιον θα ενδιέφερε η άποψη της κάθε Φιλιππίδου αν δεν ήταν γνωστή; Ποιος θα ερχόταν στη δυσάρεστη θέση να ασχοληθεί με αυτά που γράφει αν δεν ήταν ηθοποιός; Ουδείς.

Κάνεις μια -ο Θεός να την κάνει- δουλειά που όπως έχω επαναλάβει δεν προσφέρεις τίποτα στην κοινωνία και έχεις άποψη η οποία μπορεί να διαμορφώσει (ανάλογα με το πόσο γνωστός είσαι) την άποψη του κόσμου. Πραγματικά το κράτος θα πρέπει να θεσπίσει νόμο που θα τους βάζει πρόστιμο στη φορολογική τους όποτε τοποθετούνται δημόσια.

Να δω μετά τον κάθε Μπέζο (ο χειρότερος όλων) αν θα μιλάει με ύφος διασταύρωση Σωκράτη - Διογένη του Κυνικού. Μιλάμε οι τύποι το καίνε τόσο πολύ από τη διασημότητα που νομίζουν ότι είναι σύγχρονοι φιλόσοφοι, ενώ στην πραγματικότητα βγάζουν μια σχολή που τους μαθαίνει να υποκρίνονται και να κάνουν σαν τρελοί σε μία σκηνή και με όλο αυτό θαρρούν πως είναι καλλιεργημένοι και σπουδαγμένοι για να μιλούν για τα κοινά. Παράνοια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 35.080 μηνύματα.
Υποθέτω οτι η κυρία Φιλιππίδου εννοούσε τον έρωτα σε ακραία μορφή, αυτή που σε κάνει να υποφέρεις, που δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς τον άλλον, ίσως που υπάρχει μια κακοποίηση, μια ζήλεια, κάτι που δε σε αφήνει να είσαι καλά. Δε νομίζω οτι εννοούσε τον έρωτα ενός ευτυχισμένου ζευγαριού που είναι στα μέλια του και περνάει καλά.

Δε συμφωνώ ούτε διαφωνώ, εξέφρασε την άποψή της και έχει το δικαίωμα.
 

glayki

Διακεκριμένο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 7.359 μηνύματα.
Μετά όταν κράζω τους ηθοποιούς είμαι υπερβολικός ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο. Για κάτι τέτοια τα λέω. Ποιον θα ενδιέφερε η άποψη της κάθε Φιλιππίδου αν δεν ήταν γνωστή; Ποιος θα ερχόταν στη δυσάρεστη θέση να ασχοληθεί με αυτά που γράφει αν δεν ήταν ηθοποιός; Ουδείς.

Κάνεις μια -ο Θεός να την κάνει- δουλειά που όπως έχω επαναλάβει δεν προσφέρεις τίποτα στην κοινωνία και έχεις άποψη η οποία μπορεί να διαμορφώσει (ανάλογα με το πόσο γνωστός είσαι) την άποψη του κόσμου. Πραγματικά το κράτος θα πρέπει να θεσπίσει νόμο που θα τους βάζει πρόστιμο στη φορολογική τους όποτε τοποθετούνται δημόσια.

Να δω μετά τον κάθε Μπέζο (ο χειρότερος όλων) αν θα μιλάει με ύφος διασταύρωση Σωκράτη - Διογένη του Κυνικού. Μιλάμε οι τύποι το καίνε τόσο πολύ από τη διασημότητα που νομίζουν ότι είναι σύγχρονοι φιλόσοφοι, ενώ στην πραγματικότητα βγάζουν μια σχολή που τους μαθαίνει να υποκρίνονται και να κάνουν σαν τρελοί σε μία σκηνή και με όλο αυτό θαρρούν πως είναι καλλιργημένοι και σπουδαγμένοι για να μιλούν για τα κοινά. Παράνοια.
Θα έλεγες τα ίδια για τον Άρη Σερβεταλη που σε κάθε δημόσια τοποθέτηση του προωθεί ζητήματα πνευματικά και τη σχέση του με το Θεό;
 

ilias90

Περιβόητο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 5.649 μηνύματα.
Θα έλεγες τα ίδια για τον Άρη Σερβεταλη που σε κάθε δημόσια τοποθέτηση του προωθεί ζητήματα πνευματικά και τη σχέση του με το Θεό;
Η άποψή μου είναι πάντα η ίδια για τους ηθοποιούς. Δεν είναι στην πραγματικότητα ούτε μορφωμένοι ούτε καλλιεργημένοι ώστε να έχουν δημόσιο λόγο (μοιάζουν με εσάς που -για να το παίξετε ψαγμένοι- διαβάζετε ποιήματα και βλέπετε ψαγμένες ταινίες αντί να ζορίσετε το μυαλό σας σε βιβλία φιλοσοφίας, εκλαϊκευμένης επιστήμης, ιστορίας κ.λπ.) Μιλάω για τα μαθήματα που κάνουν στις σχολές τους, έτσι; Δεν με νοιάζει τι έχει μάθει ο καθείς από μόνος του. Δυστυχώς, όμως, έχουν δημόσιο λόγο και η άποψή τους επηρεάζει.

Τώρα στην αστεία προσπάθειά σου να με βγάλεις ανακόλουθο θα σου πω πως συμφωνώ 100% με τον Σερβετάλη, παρόλα αυτά συνεχίζω να θεωρώ πως δεν πρέπει να έχουν δημόσιο λόγο οι ηθοποιοί. Για 2-3 στους 1000 που θα πουν σωστά πράγματα δεν μπορούμε να ανεχόμαστε την πλειοψηφία της βλακείας και της επικινδυνότητας των λόγων αυτών των παράσιτων.
 

glayki

Διακεκριμένο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 7.359 μηνύματα.
Η άποψή μου είναι πάντα η ίδια για τους ηθοποιούς. Δεν είναι στην πραγματικότητα ούτε μορφωμένοι ούτε καλλιεργημένοι ώστε να έχουν δημόσιο λόγο (μοιάζουν με εσάς που -για να το παίξετε ψαγμένοι- διαβάζετε ποιήματα και βλέπετε ψαγμένες ταινίες αντί να ζορίσετε το μυαλό σας σε βιβλία φιλοσοφίας, εκλαϊκευμένης επιστήμης, ιστορίας κ.λπ.) Μιλάω για τα μαθήματα που κάνουν στις σχολές τους, έτσι; Δεν με νοιάζει τι έχει μάθει ο καθείς από μόνος του. Δυστυχώς, όμως, έχουν δημόσιο λόγο και η άποψή τους επηρεάζει.

Τώρα στην αστεία προσπάθειά σου να με βγάλεις ανακόλουθο θα σου πω πως συμφωνώ 100% με τον Σερβετάλη, παρόλα αυτά συνεχίζω να θεωρώ πως δεν πρέπει να έχουν δημόσιο λόγο οι ηθοποιοί. Για 2-3 στους 1000 που θα πουν σωστά πράγματα δεν μπορούμε να ανεχόμαστε την πλειοψηφία της βλακείας και της επικινδυνότητας των λόγων αυτών των παράσιτων.
Νομίζω πως οι ευθύνες πρέπει να αποδοθούν κυρίως στους δημοσιογράφους και το περιεχόμενο της προσέγγισης τους. Τι είδους ωφέλεια έχει πχ κάποιος να μάθει για τη σχέση της παραπάνω ηθοποιού με τον έρωτα και τη ρωτάς ;
Το αν είναι μορφωμένοι και καλλιεργημένοι οι ηθοποιοί σαφώς δεν σταματά στα μαθήματα που διδάχθηκαν στις σχολές τους, αλλά έχει να κάνει και με το πόσο ο καθένας επενδύει στη καλλιέργεια του μετά. Είναι για παράδειγμα ένας πολιτικός μηχανικός που ασχολείται με τη δόμηση πιο καλλιεργημένος με την ευρύτερη έννοια του όρου από έναν ηθοποιό , ώστε να χαρακτηρίσουμε τον Β επικίνδυνο παράσιτο που δε θα έπρεπε να εκφέρει λόγο;
 

ilias90

Περιβόητο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 5.649 μηνύματα.
Είναι για παράδειγμα ένας πολιτικός μηχανικός που ασχολείται με τη δόμηση πιο καλλιεργημένος με την ευρύτερη έννοια του όρου από έναν ηθοποιό , ώστε να χαρακτηρίσουμε τον Β επικίνδυνο παράσιτο που δε θα έπρεπε να εκφέρει λόγο;
Ο πολιτικός μηχανικός, καλή μου κυρία, δεν έχει δημόσιο λόγο. Έχουν όμως ο ηθοποιός και ο τραγουδιστής, δηλαδή οι διασκεδαστές. Επίσης, αυτό το «καλλιεργημένος» το έχετε κάνει τόσο υποκειμενικό ώστε να μπορούν να χωράνε όλοι οι τεμπέληδες. Άνθρωποι που δεν έχουν ακονίσει το μυαλό τους, δεν έχουν ζοριστεί λίγο να ξεστραβωθούν, βλέπουν μια ταινία κάποιου καμένου Ευρωπαίου και το παίζουν διανόηση. Άτιμο το ρητό του Μπρετόν «παιδεία δεν είναι τα πτυχία μας αλλά η αισθητική μας» το έχετε κάνει σημαία.

Όσο για τα «παράσιτα» έτσι αποκαλείται όποιος δεν προσφέρει τίποτα σε ένα σύστημα (κοινωνία εδώ) παρά μόνο παίρνει (διασημότητα, χρήμα) και μάλιστα προκαλεί κακό κιόλας (απόψεις των ηθοποιών που διαμορφώνουν την κοινή γνώμη).
 

adams33

Διάσημο μέλος

Η adams33 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Μοντέλο. Έχει γράψει 2.086 μηνύματα.
Όσο για τα «παράσιτα» έτσι αποκαλείται όποιος δεν προσφέρει τίποτα σε ένα σύστημα (κοινωνία εδώ) παρά μόνο παίρνει (διασημότητα, χρήμα) και μάλιστα προκαλεί κακό κιόλας (απόψεις των ηθοποιών που διαμορφώνουν την κοινή γνώμη).
Και εδώ επιρροή υπάρχει απο ενα δημοσιο προσωπο που τρεχει ακομα να δικαιολογήσει τα αδικαιολογιτα ντροπιαστικα για την αξια της μητροτητας !

 

glayki

Διακεκριμένο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 7.359 μηνύματα.
Ο πολιτικός μηχανικός, καλή μου κυρία, δεν έχει δημόσιο λόγο. Έχουν όμως ο ηθοποιός και ο τραγουδιστής, δηλαδή οι διασκεδαστές. Επίσης, αυτό το «καλλιεργημένος» το έχετε κάνει τόσο υποκειμενικό ώστε να μπορούν να χωράνε όλοι οι τεμπέληδες. Άνθρωποι που δεν έχουν ακονίσει το μυαλό τους, δεν έχουν ζοριστεί λίγο να ξεστραβωθούν, βλέπουν μια ταινία κάποιου καμένου Ευρωπαίου και το παίζουν διανόηση. Άτιμο το ρητό του Μπρετόν «παιδεία δεν είναι τα πτυχία μας αλλά η αισθητική μας» το έχετε κάνει σημαία.

Όσο για τα «παράσιτα» έτσι αποκαλείται όποιος δεν προσφέρει τίποτα σε ένα σύστημα (κοινωνία εδώ) παρά μόνο παίρνει (διασημότητα, χρήμα) και μάλιστα προκαλεί κακό κιόλας (απόψεις των ηθοποιών που διαμορφώνουν την κοινή γνώμη).
Όλοι μπορούν να έχουν δημόσιο λόγο, αν τους ζητηθεί, ασχέτως επαγγέλματος και χρησιμότητας του.Νομιζω πως τα ΜΜΕ έχουν την ευθύνη του ποιον προβάλλουν και γιατί. Το επάγγελμα δεν είναι ούτε εγγύηση καλλιέργειας ούτε κριτήριο φίμωσης..αυτο προσπαθώ να πω .Αν αρχίσουμε να χαρακτηρίζουμε “παράσιτα” ,γενικεύοντας ,όσους δεν ταιριάζουν στον προσωπικό μας ορισμό κοινωνικής χρησιμότητας, τότε φτιάχνουμε ιεραρχία ανθρώπων βάσει επαγγελματικής ταυτότητας.
 

camil

Πολύ δραστήριο μέλος

Η camil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1.024 μηνύματα.
Και εδώ επιρροή υπάρχει απο ενα δημοσιο προσωπο που τρεχει ακομα να δικαιολογήσει τα αδικαιολογιτα ντροπιαστικα για την αξια της μητροτητας !

Εϊχα δει τη συνέντευξη και δεν το είπε τόσο... συμπηκνωμένα. Έχει μία υπερβολή αλλά και μια αλήθεια η δήλωση.
 

ilias90

Περιβόητο μέλος

Ο White Privilege αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 5.649 μηνύματα.
Όλοι μπορούν να έχουν δημόσιο λόγο, αν τους ζητηθεί, ασχέτως επαγγέλματος και χρησιμότητας του.Νομιζω πως τα ΜΜΕ έχουν την ευθύνη του ποιον προβάλλουν και γιατί. Το επάγγελμα δεν είναι ούτε εγγύηση καλλιέργειας ούτε κριτήριο φίμωσης..αυτο προσπαθώ να πω .
Μιλάμε ή δουλευόμαστε; Ποιος έχει περισσότερες ευκαιρίες για δημόσιο λόγο, ο ηθοποιός ή ο πολιτικός μηχανικός/λαΪκατζής/λαχειοπώλης κοκ;
Αν αρχίσουμε να χαρακτηρίζουμε “παράσιτα” ,γενικεύοντας ,όσους δεν ταιριάζουν στον προσωπικό μας ορισμό κοινωνικής χρησιμότητας, τότε φτιάχνουμε ιεραρχία ανθρώπων βάσει επαγγελματικής ταυτότητας.
Έχει εξηγηθεί ξανά το θέμα της κοινωνικής χρησιμότητας. Ο νάρκισσος που λέγεται καλλιτέχνης δεν προσφέρει τίποτα, δεν είναι κάτι υποκειμενικό αυτό. Ίσα ίσα διαφθείρει τον κόσμο.
Επιπλέον, και άσχετο με τους καλλιτέχνες, η ιεραρχία πρέπει να υπάρχει παντού στη ζωή.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Και εδώ επιρροή υπάρχει απο ενα δημοσιο προσωπο που τρεχει ακομα να δικαιολογήσει τα αδικαιολογιτα ντροπιαστικα για την αξια της μητροτητας !
Το κάθε παρτάλι έχει δημόσιο λόγο. Αυτό λέω κι εγώ.
 

Υδροχόος

Περιβόητο μέλος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6.479 μηνύματα.
Εϊχα δει τη συνέντευξη και δεν το είπε τόσο... συμπηκνωμένα. Έχει μία υπερβολή αλλά και μια αλήθεια η δήλωση.
Θα μπορούσε να πει αυτό που θέλει περιφραστικά και χωρίς τέτοιου είδους χαρακτηρισμούς. Θα ήταν κατανοητό.

Δε γίνεται να λες το παιδί όπως το τσιμπούρι...
 

parafernalia

Διακεκριμένο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6.588 μηνύματα.
Πάνω κάτω στα σχόλια λένε ότι για να φτάνει κάποιος σε αυτό το σημείο να κάνει τέτοια δήλωση, έχει ερωτευτεί πολύ και έντονα στη ζωή του και μεγαλώνοντας θέλει ηρεμία. Άλλοι λένε ότι για να έχει φτάσει αυτό το σημείο, έχει χάσει το νόημα της ζωής.

Φυσικά εγώ να εδώ να βάλω και τη συνιστώσα της ηλικίας.
Άλλο να το ακούς από έναν νέο κι άλλο από έναν 50+.
Η Αφροδίτη, θεά του έρωτα, δεν είναι στενή αδερφή του Απόλλωνα, θεού του φωτός και της λογικής, όπως η Άρτεμις. Ο Ησίοδος έλεγε πως η Αφροδίτη γεννήθηκε από τον αφρό της θάλασσας. Η Ομηρική εκδοχή είναι πως η Αφροδίτη είναι κόρη του Δία και της Διώνης, δηλαδή ετεροθαλής αδερφή του Απόλλωνα. Συμβολικά θα λέγαμε πως έρωτας και λογική είναι ανεξάρτητες, ξεχωριστές έννοιες.

Η Αφροδίτη απ' την άλλη έχει πολλές μορφές. Ο πάνδημος έρωτας και ο θεϊκός. Όταν μεγαλώνεις και δεν μετουσιώνεις τον έρωτα σε κάτι πιο πνευματικό κινδυνεύεις να απωλέσεις το νόημα της ζωής. Για ποιο λόγο ζούμε τελικά; Για να γίνουμε τα σκλαβάκια του Κούλη ή της αρρωστημένης μιζέριας και κακεντρέχιάς μας;

Υπάρχει κάτι πιο απελευθερωτικό απ' τον έρωτα; Αν οι άνθρωποι είναι ανίκανοι να τον βιώσουν γιατί είναι μίζεροι, ο φτερωτός θεός δεν φταίει σε τίποτα. Με το που πάει να ρίξει το βέλος του ξεκινάνε τα ανθρώπινα χειριστικά. Αυτό δεν είναι έρωτας, είναι πάθος. Και τα πάθη δεν ωφελούν.
 

glayki

Διακεκριμένο μέλος

Η Ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλλεται Εκπαιδευτικός. Έχει γράψει 7.359 μηνύματα.
Έχει εξηγηθεί ξανά το θέμα της κοινωνικής χρησιμότητας. Ο νάρκισσος που λέγεται καλλιτέχνης δεν προσφέρει τίποτα, δεν είναι κάτι υποκειμενικό αυτό. Ίσα ίσα διαφθείρει τον κόσμο.
Επιπλέον, και άσχετο με τους καλλιτέχνες, η ιεραρχία πρέπει να υπάρχει παντού στη ζωή.
Δε διαφωνούμε ως προς το ότι η πλειοψηφία των ηθοποιών εχουν στη συμπεριφορά τους στοιχεία ναρκισσισμου. Η διαφορά μας είναι πως εγώ δεν θεωρώ άχρηστη ενασχόληση την καλλιτεχνική έκφραση ακόμη και σε επαγγελματικό επίπεδο και δεύτερον δε θεωρώ πως η κοινωνική χρησιμότητα βάσει επαγγελματικής ιδιότητας μπορεί να αποτελεί αντικειμενικό κριτήριο ιεράρχησης ανθρώπων, καθώς υπάρχουν και άλλες ποιότητες που πρέπει να ληφθούν υπόψη και αφορούν στοιχεία χαρακτήρα και κοινωνικής προσφοράς.
 

parafernalia

Διακεκριμένο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6.588 μηνύματα.
Δε διαφωνούμε ως προς το ότι η πλειοψηφία των ηθοποιών εχουν στη συμπεριφορά τους στοιχεία ναρκισσισμου. Η διαφορά μας είναι πως εγώ δεν θεωρώ άχρηστη ενασχόληση την καλλιτεχνική έκφραση ακόμη και σε επαγγελματικό επίπεδο και δεύτερον δε θεωρώ πως η κοινωνική χρησιμότητα βάσει επαγγελματικής ιδιότητας μπορεί να αποτελεί αντικειμενικό κριτήριο ιεράρχησης ανθρώπων, καθώς υπάρχουν και άλλες ποιότητες που πρέπει να ληφθούν υπόψη και αφορούν στοιχεία χαρακτήρα και κοινωνικής προσφοράς.
Κανένα στοιχείο ναρκισσισμού δεν έχει η συμπεριφορά της πλειοψηφίας των ηθοποιών.
 

Εριφύλη

Περιβόητο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6.310 μηνύματα.
Πωω αυτήν την Φιλιππίδου δεν την μπορώ με την καμία. Οποτε δεν μιλάω γιατί θα μαι προκατειλημμένη για αυτήν.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ο νάρκισσος που λέγεται καλλιτέχνης δεν προσφέρει τίποτα
Καλλιτέχνης ο καθεις που γράφει πέντε πίπες έργα και που παίζει σε τσοντομαλακίες του 2000 ή χαζοταινίες επιπέδου δαπέδου, δεν είναι. Γενικά το λέω όχι για αυτήν.

ας είναι καλά βέβαια το ελληνικό κοινό που τους θεοποιεί.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top