Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη (28/2/23)

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,592 μηνύματα.
Όταν όμως έφυγε απ' τον Σύριζα, οι ζέοι πανηγυρίζανε, φύγαν τα "βαρίδια". Τώρα διώχνουν τον Πολάκη, κάποιοι τρίβονται πάλι.
Δηλαδη ή καποιος τα κανει ολα λαθος ή ειμαι προβατο του; Ουτε νηπιο τετοια αντιληψη.Κατα τα αλλα ΔΕΝ ειμαι Ζαια.ευχαριστω.
ΥΓ Ο Πολακης για τα μπαζα και σορυ.ΝΕΑΝΤΕΡΝΤΑΛ ΚΩΛΟΚΤΗΤΙΚΑΡΟΣ ΝΤΑΗς,Δεν θα παρω.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Μιλαμε η απολυτη ξεφτυλα.Το οτι μπορει να παρακολουθει για 5 λεπτα το τραινο απο τον πινακα ελεγχου ο σταθμαρχης ΤΟ ΒΑΦΤΙΖΕΙ ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ!!!!!!!!

1678969710373.png
 

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,915 μηνύματα.
Δηλαδη ή καποιος τα κανει ολα λαθος ή ειμαι προβατο του; Ουτε νηπιο τετοια αντιληψη.Κατα τα αλλα ΔΕΝ ειμαι Ζαια.ευχαριστω.
ΥΓ Ο Πολακης για τα μπαζα και σορυ.ΝΕΑΝΤΕΡΝΤΑΛ ΚΩΛΟΚΤΗΤΙΚΑΡΟΣ ΝΤΑΗς,Δεν θα παρω.
Ούτε τον Πολάκη συμπαθώ, ούτε την Κωνσταντοπούλου. Αλλά η υποκρισία των ζέων ζέχνει ...
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,825 μηνύματα.

Άφωνος..:cray:Δίνουν λεφτά λέει για να βουλώσουν στόματα. Πόσο καθίκι πρέπει να είναι κάποιος για να κάνει κάτι τέτοιο εξαργυρώνοντας έναν θάνατο με μια θέση διορισμού ή επίδομα;
 

Esperos1

Δραστήριο μέλος

Ο Esperos1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 465 μηνύματα.

Άφωνος..:cray:Δίνουν λεφτά λέει για να βουλώσουν στόματα. Πόσο καθίκι πρέπει να είναι κάποιος για να κάνει κάτι τέτοιο εξαργυρώνοντας έναν θάνατο με μια θέση διορισμού ή επίδομα;
Πολύ καθίκι, αυτοί όλοι οι υποκριτές φαρισαίοι που "διαδηλώνουν" κατά του κέρδους και των ιδιωτικοποιήσεων, αυτοί σε τι κατηγορία καθικίλας τους κατατάσουμε? Διότι προκύπτει πως είναι συνυπεύθυνοι, δεν είναι αθώοι. Μισό σύνθημα δεν ακούστηκε για την απουσία αξιολόγησης, τίποτα. Δεν είναι αθώοι.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,864 μηνύματα.
Μιλαμε η απολυτη ξεφτυλα.Το οτι μπορει να παρακολουθει για 5 λεπτα το τραινο απο τον πινακα ελεγχου ο σταθμαρχης ΤΟ ΒΑΦΤΙΖΕΙ ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ!!!!!!!!
Παρακολουθούσε που ήταν το τρένο και έκανε χειρισμούς απομακρυσμένα. Τηλεδιοίκηση είναι αυτό. Είχε τη δυνατότητα να παρακολουθήσει τη πορεία του τρένου για 5km και να καταλάβει που βρισκόταν. Δεν μπορούσε να δει το τρένο που πήγαινε αντίθετα.

Ο πιο σωστός είναι ο Βαρουφάκης που δεν πετάει την μπάλα της ευθύνης στο σταθμάρχη αλλά αποκλειστικά στο κράτος. Δεν έπρεπε να του επιτρέπει το σύστημα να γίνεται δυστύχημα με δικό του ανθρώπινο λάθος.

Μεγάλη πατάτα της hellenic train που έδωσε αποζημειώσεις και μάλιστα ψίχουλα ενώ δεν φταίει γιατί είναι σαν να αποδέχεται την ευθύνη.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,592 μηνύματα.

Aυτος εχει αξιοπρεπεστατη συμπεριφορα και συμπεριφορα ανθρωπου που πανω απο ΟΛΑ βαζει το παιδι που εχασε και οχι να κανει τεμεναδες ή εξυπηρετηση στο κομμα του.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ούτε τον Πολάκη συμπαθώ, ούτε την Κωνσταντοπούλου. Αλλά η υποκρισία των ζέων ζέχνει ...
Ναι...πεστα στους ζεους ευχαριστω.Ουτε καταννοω γιατι πρεπει να υποκρινονται αν δεν ειναι ολοι ΠΟΛΑΚΗΔΕΣ ,ελα στα συγκαλα σου...Αν εσυ θεωρεις οτι ΕΙΣΑΙ ενα κομμα..ειναι ενδεικτικο,,εγω παντως ΔΕΝ ειμαι ενα κομμα και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ.Αν ειναι δυνατον να ταυτιζω την προσωπικοτητα μου με ενα κομμα,ΠΟΣΗ ΞΕΦΤΥΛΑ; δεν συνηθιζω να ειμαι προβατο.Ψηφιζω ενιοτε οτι θεωρω καλυτερο,εχω τις αποψεις μου οι οποιες ΔΕΝ ταυτιζονται με ΚΑΝΕΝΑ κομμα,και εχω πει σε ποιο πεδιο κινουμε που δεν το βρισκω στο ελλαντα.
Να λες για αυτους που ΛΕΝΕ ΤΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΝ,και να κοιτας και τον καθρεφτη σου,ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ..ΑΠΛΑ ΕΣΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΛΑ,ΞΕΡΟΛΙΑΣΗ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟ.

1678987674322.png
 
Τελευταία επεξεργασία:

parafernalia

Περιβόητο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,915 μηνύματα.
Να λες για αυτους που ΛΕΝΕ ΤΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΝ,και να κοιτας και τον καθρεφτη σου,ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ..ΑΠΛΑ ΕΣΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΛΑ,ΞΕΡΟΛΙΑΣΗ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟ.
Άλλα γράφω, άλλα καταλαβαίνεις. Δεν απευθύνθηκα σε σένα, εκτός αν σε πείραξε το quote. Ok, να μην το ξανακάνω. :)
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,592 μηνύματα.

i_lie_us

Διάσημο μέλος

Ο i_lie_us αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,123 μηνύματα.
Άλλη μία ώραια μέρα ξημέρωσε, αν είσαι από τα όντα που τη βρίσκουν με την αστυνομική βία.
Τα τρικάκια του Ρουβίκωνα είναι φονική επίθεση, αλλά τα σημερινά πλάνα είναι το πως πρέπει να λειτουργούν τα πράματα σ' ένα φυσιολογικό κράτος ρεπαιδίμ.

Έχει χαθεί το μέτρο μετά τα Τέμπη. Ο συνδυασμός θλίψης (που οκ, σε όλους προκαλεί) αλλά κυρίως πανικού που έφερε στην κυβέρνηση κάτι που συνέβη εν μέσω προεκλογικής περιόδου, οδηγεί σε τέτοια αδιανόητα σκηνικά όπως τα σημερινά.

Όχι ότι ήταν ποτέ λογικό το σώμα δηλαδή, αλλά προφανώς υπάρχει η βούληση από τους πολιτικούς προϊστάμενους να καταπνίγεται οποιάδηποτε απόπειρα έκφρασης δυσαρέσκειας. Αμα διάλυσεις τον κόσμο και δεν μπορεί να διαδηλώσει, θα 'ναι σα να μη διαδηλώνει.

Κάτι σαν τον Κούλη που 4 χρόνια για οποιοδήποτε καυτό θέμα δεν γνώριζε.


Καμαρώστε!

Κάνε κάτι, διαβάζω τα πάντα με φωνή Καιρίδη πια.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,592 μηνύματα.

Ελλιπής και ανεπαρκής υπήρξε ο θεωρητικός και πρακτικός κύκλος εκπαίδευσης που παρείχε ο Διαχειριστής της Σιδηροδρομικής Υποδομής (ΟΣΕ) σε προσωπικό του ΟΣΕ που επιτελεί κρίσιμα καθήκοντα (σταθμάρχες-κλειδούχους), σύμφωνα με την Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), στο πλαίσιο της αυτεπάγγελτης έρευνας που πραγματοποιεί για τη μετωπική σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών στα Τέμπη.

Με τα έως σήμερα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει η Αρχή, διερεύνησε τον κύκλο της εκπαίδευσης του Προσωπικού Κλάδου Κυκλοφορίας στον οποίο συμμετείχε ο 59χρονος σταθμάρχης που εμπλέκεται στο δυστύχημα στα Τέμπη και διαπίστωσε ότι δεν τεκμηριώνεται η σωστή και ολοκληρωμένη θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση των εκπαιδευόμενων του συγκεκριμένου κύκλου μαθητείας, σύμφωνα με τις απαιτήσεις που καταγράφονται στον Οδηγό Σπουδών.

Διαπιστώσεις με καθυστέρηση
Οι πληροφορίες αναφέρουν πως αναμένεται ανακοίνωση του ΟΣΕ με την οποία θα απαντά στο πόρισμα της ΡΑΣ, ενώ κυβερνητικές πηγές διατυπώνουν ερωτήματα για τον χρόνο της συγκεκριμένης έκθεσης, καθώς βρίσκεται σε εξέλιξη η εισαγγελική έρευνα. Η ανακοίνωση, λένε, έρχεται με καθυστέρηση και διερωτάται κανείς, πώς και γιατί η ΡΑΣ, που έχει την ευθύνη, δεν είχε ελέγξει νωρίτερα τη διαδικασία εκπαίδευσης και πιστοποίησης, προκειμένου να εντοπίσει το πρόβλημα.

Η απόφαση για λήψη έκτακτων μέτρων

Ως εκ τούτου, η Ολομέλεια της ΡΑΣ αποφάσισε, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, ομόφωνα τη λήψη έκτακτων προσωρινών μέτρων λόγω σοβαρών ενδείξεων παράβασης συγκεκριμένων διατάξεων της σιδηροδρομικής νομοθεσίας, η μη τήρηση των οποίων ενέχει άμεση, σοβαρή και επικείμενη απειλή για τη δημόσια ασφάλεια. Με τα έκτακτα προσωρινά μέτρα η Αρχή υποχρεώνει, μεταξύ άλλων, τον Διαχειριστή Υποδομής ΟΣΕ ΑΕ να μην απασχολεί σε θέσεις κρίσιμων καθηκόντων το σύνολο των υποψήφιων σταθμαρχών οι οποίοι μετείχαν στον διερευνούμενο κύκλο εκπαίδευσης. Πρόκειται για το προσωπικό το οποίο, σύμφωνα με τη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού του ΟΣΕ, είχε προσληφθεί με δελτίο παροχής υπηρεσιών και μόνο δύο εξ αυτών είχαν μόνιμη υπαλληλική σχέση λόγω μετάταξης.

Η ευθύνη της εκπαίδευσης του προσωπικού

Υπογραμμίζεται ότι η κατάρτιση του προσωπικού του Διαχειριστή Υποδομής και των σιδηροδρομικών επιχειρήσεων, που εκτελεί κρίσιμα καθήκοντα ασφάλειας, παρέχεται από τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος ΟΣΕ. Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος οργανώνει τις υπηρεσίες εκπαίδευσης, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων δεν έχει καμία εμπλοκή στην εκπαίδευση σταθμαρχών και κλειδούχων. Οι σιδηροδρομικές επιχειρήσεις και ο Διαχειριστής Υποδομής ευθύνονται για το επίπεδο της κατάρτισης και των προσόντων του προσωπικού τους, που επιτελεί βασική εργασία ασφάλειας. Η ΡΑΣ εγκρίνει στην αρχή κάθε έτους το ετήσιο πρόγραμμα εκπαίδευσης, το οποίο καταρτίζεται από τον ΟΣΕ.

Οι διαπιστώσεις

Σύμφωνα με τον Οδηγό Σπουδών του ΟΣΕ που περιλαμβάνεται στο ετήσιο πρόγραμμα εκπαίδευσης έτους 2021 «Βασική Εκπαίδευση Προσωπικού Κλάδου Κυκλοφορίας (ΣΤΑΘΜΑΡΧΕΣ)» για το προαναφερθέν προσωπικό (κωδ. 22075 και 22076) που εκτελεί κρίσιμα καθήκοντα ασφαλείας προβλέπονταν 712 ώρες θεωρητικής εκπαίδευσης που θα πραγματοποιούνταν σε δύο κύκλους μαθητείας και 75 ώρες πρακτικής εκπαίδευσης. Κατά τη μαρτυρία της Διεύθυνσης Κυκλοφορίας του ΟΣΕ, ο δεύτερος κύκλος θεωρίας πραγματοποιήθηκε παράλληλα με την πρακτική εκπαίδευση. Με βάση το προαναφερθέν πρόγραμμα και μετά από τους επί τόπου ελέγχους των στελεχών της ΡΑΣ στα γραφεία του ΟΣΕ, τη συγκριτική επισκόπηση, μελέτη και ανάλυση των προσκομισθέντων στοιχείων και πληροφοριών προέκυψαν οι παρακάτω διαπιστώσεις:

Δεν τεκμηριώνεται η σωστή και ολοκληρωμένη βασική εκπαίδευση Προσωπικού Κλάδου Κυκλοφορίας με κωδικούς ΚΠ 22075 (σταθμάρχες Αθήνας) και ΚΠ 22076 (σταθμάρχες Θεσσαλονίκης), σύμφωνα με τις απαιτήσεις του σχετικού οδηγού σπουδών για τους εξής λόγους:

Πρώτον: Από την ανάλυση των στοιχείων δεν μπορεί να εξαχθεί ασφαλές συμπέρασμα ότι οι εν λόγω υποψήφιοι σταθμάρχες ολοκλήρωσαν τον προβλεπόμενο Β’ κύκλο θεωρητικής εκπαίδευσης των 177 ωρών, ο οποίος θα διεξαγόταν παράλληλα με την πρακτική εκπαίδευση των 75 υποχρεωτικών ημερών μετά την ολοκλήρωση του Α’ κύκλου εκπαίδευσης των 535 ωρών. Δεδομένου ότι δεν προσκομίστηκαν κρίσιμα αποδεικτικά έγγραφα και στοιχεία από τα οποία να προκύπτουν με σαφήνεια και πληρότητα:

* Τα υπογεγραμμένα φύλλα παρουσίας των εκπαιδευομένων κατά τον Α’ κύκλο της θεωρητικής εκπαίδευσης στο πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης για τις ημερομηνίες 13.8.22, 24.8.22, 30.8.22, 31.8.22, 9.9.22, 17.9.2022 και 7.10.22 και στο πρόγραμμα της Αθήνας για τις 13.8.22.

* Ο τρόπος υλοποίησης των υπολειπόμενων ωρών θεωρητικής εκπαίδευσης ο οποίος ενσωματώθηκε στην πρακτική εκπαίδευση (Β’ κύκλο εκπαίδευσης) και ο ακριβής αριθμός του συνόλου των εκπαιδευομένων.

* Οι βεβαιώσεις των αρμόδιων Επιθεωρήσεων περί ολοκλήρωσης του Β’ κύκλου θεωρητικής εκπαίδευσης (177 ωρών).

* Οι βεβαιώσεις πιστοποίησης περί ολοκλήρωσης της πρακτικής εκπαίδευσης (75 ημερών).

* Τα έγγραφα στοιχεία για την πρακτική εκπαίδευση τριών εκπαιδευόμενων

Δεύτερον: Από το σύνολο των έγγραφων στοιχείων που έχει στη διάθεσή της η Αρχή, διαπιστώνεται ασάφεια μεταξύ του συνολικού αριθμού των αρχικά υποψήφιων εκπαιδευόμενων σταθμαρχών και του τελικού αριθμού των προσώπων που μετείχαν επιτυχώς στην ερευνώμενη εκπαίδευση.

Οι ενδείξεις

Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω, η ΡΑΣ έχει ενδείξεις ότι ο Διαχειριστής της Σιδηροδρομικής Υποδομής (ΟΣΕ):

Δεν εξασφάλισε, ως όφειλε, πρόγραμμα κατάρτισης του προσωπικού και των συστημάτων, τα οποία διασφαλίζουν ότι διατηρείται η επάρκεια προσόντων του προσωπικού και εκτελούνται αναλόγως τα σχετικά καθήκοντα, συμπεριλαμβανομένων ρυθμίσεων σχετικά με την καλή φυσική και ψυχολογική κατάσταση.

Τα παραπάνω αποτελούν παράβαση της διάταξης του άρθρου 61 §3 «Συστήματα διαχείρισης της ασφάλειας» του Δεύτερου Μέρους [Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/798 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης της 11ης Μαΐου 2016 (ΕΕ L 138) του Ν. 4632/2019].

H κατάρτιση που παρασχέθηκε από τον ΟΣΕ στον συγκεκριμένο ελεγχόμενο θεωρητικό και πρακτικό κύκλο εκπαίδευσης και αφορά σε προσωπικό του ΟΣΕ που επιτελεί κρίσιμα καθήκοντα ασφάλειας (σταθμάρχες) υπήρξε ελλιπής και ως εκ τούτου ανεπαρκής, δεδομένου, ότι δεν πιστοποιούνται με σχετικές βεβαιώσεις των αρμόδιων υπηρεσιών:

Α. Οι υπηρεσίες κατάρτισης των σταθμαρχών, οι οποίες, πρέπει να περιλαμβάνουν:

* Εκπαίδευση για τις απαραίτητες γνώσεις

* Κανόνες και διαδικασίες λειτουργίας

* Σηματοδότηση και σύστημα ελέγχου-χειρισμού

Β. Οι διαδικασίες έκτακτης ανάγκης που ισχύουν για τα εκτελούμενα δρομολόγια.

Τα παραπάνω αποτελούν παράβαση της διάταξης του άρθρου 65 §§2 και 6 (Πρόσβαση στις εγκαταστάσεις κατάρτισης) του Δεύτερου Μέρους [Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/798 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης της 11ης Μαΐου 2016 (ΕΕ L 138)] του Ν. 4632/2019, σε συνδυασμό και με τον Εκτελεστικό Κανονισμό 2019/773.

Η απόφαση της Ολομέλειας

Βάσει όλων των σοβαρών προαναφερθεισών ενδείξεων και ενόψει των σχετικών ανακοινώσεων για την έναρξη των σιδηροδρομικών δρομολογίων, η Ολομέλεια της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων αποφάσισε ομόφωνα τα ακόλουθα:

Διαπιστώνει σοβαρές ενδείξεις παράβασης από τον Διαχειριστή της Σιδηροδρομικής Υποδομής με την επωνυμία «Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος Ανώνυμη Εταιρεία» και τον διακριτικό τίτλο «ΟΣΕ ΑΕ» των διατάξεων των άρθρων 61 §3 περίπτωση (στ) (Συστήματα διαχείρισης της ασφάλειας) και 65 §§2 και 6 [Πρόσβαση στις εγκαταστάσεις κατάρτισης) του Δεύτερου Μέρους (Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ 2016/798 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης της 11ης Μαΐου 2016 (ΕΕ L 138)] του Ν. 4632/2019, οι οποίες (παραβάσεις) σχετίζονται άμεσα με το Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειάς του (ΣΔΑ) κατά τα ειδικότερα διαλαμβανόμενα στο ανωτέρω σκεπτικό.

Καλεί τον Διαχειριστή της Σιδηροδρομικής Υποδομής με την επωνυμία «Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος Ανώνυμη Εταιρεία» και τον διακριτικό τίτλο «ΟΣΕ ΑΕ» εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε εργάσιμων ημερών από την κοινοποίηση σε αυτόν της παρούσας και ενώπιον της Αρχής:

* Να εκθέσει με σχετικό έγγραφο υπόμνημά του τις απόψεις του.

* Να προτείνει (εγγράφως) άμεσα μέτρα αποκατάστασης, ώστε το Σύστημα Διαχείρισης της Ασφάλειάς του να είναι σύμφωνο με τις απαιτήσεις των άρθρων 61 §3 (Συστήματα διαχείρισης της ασφάλειας) και 65 §§2 και 6 (Πρόσβαση στις εγκαταστάσεις κατάρτισης) του Δεύτερου Μέρους [Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/798 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης της 11ης Μαΐου 2016 (ΕΕ L 138)] του Ν. 4632/2019, σε συνδυασμό και με τον Εκτελεστικό Κανονισμό 2019/773.

Υποχρεώνει τον Διαχειριστή της Σιδηροδρομικής Υποδομής με την επωνυμία «Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος Ανώνυμη Εταιρεία» και τον διακριτικό τίτλο «ΟΣΕ ΑΕ» να μην απασχολεί σε θέσεις κρίσιμων καθηκόντων ασφάλειας το σύνολο των υποψήφιων σταθμαρχών οι οποίοι μετείχαν στην, κατά τα ειδικότερα διαλαμβανόμενα στο ανωτέρω ιστορικό της παρούσας, «Βασική Εκπαίδευση Προσωπικού Κλάδου Κυκλοφορίας (Σταθμάρχες)» με κωδ. 22075 και 22076.

Απειλεί τον Διαχειριστή της Σιδηροδρομικής Υποδομής με την επωνυμία «Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος Ανώνυμη Εταιρεία» και τον διακριτικό τίτλο «ΟΣΕ ΑΕ» με την επιβολή προστίμου ποσού 100.000 ευρώ για κάθε ημέρα μη συμμόρφωσης με το διατακτικό της παρούσας.

Ορίζει τη Μονάδα Ασφάλειας και Διαλειτουργικότητας της Αρχής καθ’ ύλην αρμόδια να εξετάσει, να αξιολογήσει και να εισηγηθεί αρμοδίως τα, κατά τον ανωτέρω τόπο και χρόνο, προτεινόμενα από τον Διαχειριστή της Σιδηροδρομικής Υποδομής με την επωνυμία «Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος Ανώνυμη Εταιρεία» και τον διακριτικό τίτλο «ΟΣΕ ΑΕ» μέτρα αποκατάστασης.
 

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
Προσωπικά το θεωρώ υπερβολικό αυτό, δηλαδή η μπάλα παίρνει καί άτομα που έκαναν σωστά τή δουλειά τούς. Άλλο τό νά υπάρξει επανεκπαίδευση και άλλο αυτό. Αφήστε που είναι μέτρο που πάλι αποδίδει τήν ευθύνη αποκλειστικά στους σταθμαρχες
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,592 μηνύματα.
Προσωπικά το θεωρώ υπερβολικό αυτό, δηλαδή η μπάλα παίρνει καί άτομα που έκαναν σωστά τή δουλειά τούς. Άλλο τό νά υπάρξει επανεκπαίδευση και άλλο αυτό. Αφήστε που είναι μέτρο που πάλι αποδίδει τήν ευθύνη αποκλειστικά στους σταθμαρχες
Καταρχην εβαλα την ειδηση,δεν την σχολιασα.Αλλα...το εκτος ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΟΛΥΣΗ..ΔΕς ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ.
Με τα έκτακτα προσωρινά μέτρα η Αρχή υποχρεώνει, μεταξύ άλλων, τον Διαχειριστή Υποδομής ΟΣΕ ΑΕ να μην απασχολεί σε θέσεις κρίσιμων καθηκόντων το σύνολο των υποψήφιων σταθμαρχών οι οποίοι μετείχαν στον διερευνούμενο κύκλο εκπαίδευσης. Πρόκειται για το προσωπικό το οποίο, σύμφωνα με τη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού του ΟΣΕ, είχε προσληφθεί με δελτίο παροχής υπηρεσιών και μόνο δύο εξ αυτών είχαν μόνιμη υπαλληλική σχέση λόγω μετάταξης.
Τουτεστιν να απομακρυνθυν απο τα κρισιμα ποστα.Ακριβως επειδη δνε ελαβαν την απαραιτητη εκπαιδευση.ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΛΕΜΕ.Που ειναι το αδικο;ΔΕΝ ΑΠΟΛΥΟΝΤΑΙ.Πανε σε αλλα ποστα μεχρι να εκπαιδευτουν σωστα.Ουτε τους αποδιδει καποια ευθυνη .Για τους αλλους λεμε ΜΗ εμπλεκομενους σταθμαρχες.
Διαβαζετε τα ολα ρε παιδια και οχι μονο την επικεφαλιδα.
 

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
Καταρχην εβαλα την ειδηση,δεν την σχολιασα.Αλλα...το εκτος ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΟΛΥΣΗ..ΔΕς ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ.

Τουτεστιν να απομακρυνθυν απο τα κρισιμα ποστα.Ακριβως επειδη δνε ελαβαν την απαραιτητη εκπαιδευση.ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΛΕΜΕ.Που ειναι το αδικο;ΔΕΝ ΑΠΟΛΥΟΝΤΑΙ.Πανε σε αλλα ποστα μεχρι να εκπαιδευτουν σωστα.Ουτε τους αποδιδει καποια ευθυνη .Για τους αλλους λεμε ΜΗ εμπλεκομενους σταθμαρχες.
Διαβαζετε τα ολα ρε παιδια και οχι μονο την επικεφαλιδα.
Πουπουλινα ήρεμα οκ κατάλαβα λάθος :P όλα καλά
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,592 μηνύματα.

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.

Wonderkid

Περιβόητο μέλος

Ο Wonderkid αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,099 μηνύματα.
 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 29,592 μηνύματα.
Χαχαχαχαχαχαχα τα κεφάλαια σου με τρομάζουν ρε πουπουλινα, λέω ουψ την πάτησα!
Οχι μωρε..οκ επικρατει οτι τα κεφαλαια ειναι σαν να επιπληττεις..αλλα τις περισσοτερες φορες δεν τα βαζω για αυτο,αλλα για να ΠΕΦΤΕΙ η προσοχη εκει που θελω κυριως..οπως και ΤΩΡΑ! :hehe:
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, επαγγέλεται Web developer και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,938 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top