akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

11-10-19

17:14

https://www.ethnos.gr/oikonomia/652...-pagonoyn-fetos-zestainontai-allages-gia-2021Τα τέλη κυκλοφορίας µε τιµές ανά γραµµάριο CΟ2 διαµορφώνονται ως εξής:
0-90 γρ. CO2: Μηδέν ευρώ.
91-100 γρ. CO2: 0,90 ευρώ ανά γραµµάριο.
101-120 γρ. CO2: 0,98 ευρώ ανά γραµµάριο.
121-140 γρ. CO2: 1,20 ευρώ ανά γραµµάριο.
141-160 γρ. CO2: 1,85 ευρώ ανά γραµµάριο.
161-180 γρ. CO2: 2,45 ευρώ ανά γραµµάριο.
181-200 γρ. CO2: 2,78 ευρώ ανά γραµµάριο.
201-250 γρ. CO2: 3,05 ευρώ ανά γραµµάριο.
Πάνω από 251 γρ. CO2: 3,72 ευρώ ανά γραµµάριο.
Μεγάλη αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας για την πλειοψηφία των Ελλήνων θα έχουμε το 2021. Εμένα από 200 (golf mk4 1998) τοσο μου βγαίνει στα 450 ευρώ.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_Σταύρος_
Δραστήριο μέλος
Ο Σταύρος, χωρίς _ _ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 693 μηνύματα.

11-10-19

17:45
Μη βιάζεσαι και μη πανικοβάλλεσαι, ο WLTP αφορά οχήματα που κυκλοφόρησαν μετά το 2010 αλλά και πάλι, θα γίνουν οι απαραίτητες προσαρμογές ώστε να μην επιβαρυνθούν οι πολίτες από τέλη, αυτή η αλλαγή θα είναι δημοσιονομικά ουδέτερη.Μεγάλη αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας
Το ξεκαθάρισε εξ αρχής ο Στέλιος, μη δημιουργούμε εντυπώσεις βρε Akiko

Υγ Γκολφάκιας ε? Και μάλιστα από τα καλύτερα μοντέλα της σειράς

Υγ 2 ώπα, αμέσως έσκασε μύτη και η διαφήμιση του φίλου μου του Βαγγέλη (Γκάλλο) Αυτά είναι

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος
Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 13.079 μηνύματα.

11-10-19

18:40
Δεν νομίζω για εμας που έχουμε 20ετίας αμάξια να έχουμε ελπίδα να μείνουν έστω και ίσα τα τέλη κυκλοφορίας σε σχέση με το παλιό σύστημα.Μη βιάζεσαι και μη πανικοβάλλεσαι, ο WLTP αφορά οχήματα που κυκλοφόρησαν μετά το 2010 αλλά και πάλι, θα γίνουν οι απαραίτητες προσαρμογές ώστε να μην επιβαρυνθούν οι πολίτες από τέλη, αυτή η αλλαγή θα είναι δημοσιονομικά ουδέτερη.
Το ξεκαθάρισε εξ αρχής ο Στέλιος, μη δημιουργούμε εντυπώσεις βρε Akiko
Υγ Γκολφάκιας ε? Και μάλιστα από τα καλύτερα μοντέλα της σειράς
Υγ 2 ώπα, αμέσως έσκασε μύτη και η διαφήμιση του φίλου μου του Βαγγέλη (Γκάλλο) Αυτά είναι![]()
Μεγάλοι "κερδισμένοι" θα είναι οι κάτοχοι 2λιτρων αυτοκινήτων καθώς μέχρι και φέτος πληρώνουν υπέρογκα ποσά. Χαμένοι αυτοί που έχουν παλιά αυτοκίνητα με μικρούς κινητήρας που τρώνε πολύ. π.χ. μια μαζντα έχει 299g/km*3,72 = 1112.28 ευρώ μέχρι τώρα πλήρωνε οπως ένα παλιο 1300 αυτοκίνητο. :p
YΓ: ο 1600 8v που έχω ειναι καλος κινητήρας. Ο 1400 ιδιο μοντέλο καιει λάδια και τα επομενης γεννιάς FSI είναι προβληματικά. αν εξαιρεσεις τα ηλεκτρολογικά προβλήματα και το ταβάνι που έχει ξεκολήσει είμαι ευχαριστημένος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_Σταύρος_
Δραστήριο μέλος
Ο Σταύρος, χωρίς _ _ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Ελεύθερος επαγγελματίας και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 693 μηνύματα.

11-10-19

18:53
Κυριακή κοντή γιορτή και θα δεις ότι έχω δίκιο, αν θες πάμε και στοίχημανΔεν νομίζω

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...