Τα δικαιώματα των καταναλωτών

allall1

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Bilbo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαέστρος. Έχει γράψει 825 μηνύματα.
Καλησπέρα σε όλους
Πριν 1 εβδομάδα έλαβα κάποια δώρα(αθλητικά ρούχα). Τα ρούχα αυτά δε μ αρέσουν,κ αποφάσισα να ζητήσω επιστροφή χρημάτων έχοντας τις κανονικές αποδείξεις. Στο ένα κατάστημα δέχτηκαν κανονικά την επιστροφή 50€ ενώ στο άλλο μου είπαν ότι μπορώ μόνο να τα αλλάξω κ όχι να πάρω πίσω τα χρήματα (150) γιατί κ καλά είναι δώρο. Έψαξα λίγο το θέμα στο διαδίκτυο κ κατέληξα στο ότι είναι τελείως παράνομο να απορριψουν το αίτημα της επιστροφής χρημάτων. Πρόκειται για μεγάλο κατάστημα αθλητικών κ υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα.Ξερει κάνεις τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις? Έχω στείλει μέιλ σε συνήγορο καταναλωτή αλλά δεν απαντάνε. Ευχαριστω
 

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 14.178 μηνύματα.
Καλησπέρα σε όλους
Πριν 1 εβδομάδα έλαβα κάποια δώρα(αθλητικά ρούχα). Τα ρούχα αυτά δε μ αρέσουν,κ αποφάσισα να ζητήσω επιστροφή χρημάτων έχοντας τις κανονικές αποδείξεις. Στο ένα κατάστημα δέχτηκαν κανονικά την επιστροφή 50€ ενώ στο άλλο μου είπαν ότι μπορώ μόνο να τα αλλάξω κ όχι να πάρω πίσω τα χρήματα (150) γιατί κ καλά είναι δώρο. Έψαξα λίγο το θέμα στο διαδίκτυο κ κατέληξα στο ότι είναι τελείως παράνομο να απορριψουν το αίτημα της επιστροφής χρημάτων. Πρόκειται για μεγάλο κατάστημα αθλητικών κ υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα.Ξερει κάνεις τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις? Έχω στείλει μέιλ σε συνήγορο καταναλωτή αλλά δεν απαντάνε. Ευχαριστω
Αν η πολιτικη της εταιριας στο θεμα των επιστροφων το λεει ρητα οτι δεν κανουν επιστροφες χρηματων εκει θα το δεις στους ορους που εχει στη σελιδα της ως Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων.Τους ειπες οτι θελεις να κανεις Δήλωση Υπαναχώρησης? Τι γραφουν αυτοι στη σελιδα τους αν μπορεις να το βρεις και να μας το πεις.
Ο νομος το λεει ναι ως - Επιπρόσθετα και ανεξάρτητα από το αν υφίσταται ελάττωμα στο προϊόν ή όχι, έχετε το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης 14 ημερών δηλαδή να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στο διαδίκτυο ή με άλλα μέσα εξ αποστάσεως πωλήσεων, όπως τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία ή από κατ΄οίκον πωλητή, εντός 14 ημερών με πλήρη επιστροφή του ποσού που καταβάλατε.

και εδω

Αναιτιολόγητη Υπαναχώρηση - Επιστροφή Χρημάτων

Στις αγορές από απόσταση (όπως οι διαδικτυακές), έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος επιστρέφοντας το προϊόντος στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεστε με οποιαδήποτε δαπάνη εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Όπως προβλέπει και ο νόμος, δε χρειάζεται να αιτιολογήσετε γιατί δε θέλετε το προϊόν. Ζητάτε μία αίτηση υπαναχώρησης από το κατάστημα, τη συμπληρώνετε και τη στέλνετε μαζί με το προϊόν (παράδειγμα αίτησης). Το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να σας επιστρέψει τα χρήματά σας (δε δεχόμαστε πιστωτικό αν δε θέλουμε). Το κατάστημα πρέπει εντός 14 ημερών από την επιστροφή των προϊόντων (ή την αποστολή αποδεικτικού ότι τα στείλατε πίσω) να σας επιστρέψει τα χρήματά σας, με τον ίδιο τρόπο που τα εισέπραξε.
η αιτηση παραδειγμα εδω

Μπορεις να ξαναεπικοινωνησεις μαζι τους,δεν μπορει να μη δινουν λεφτα πισω.Βρες τους ορους και στειλτους μας αν μπορεις να το ψαξω να μιλησω εγω με αυτους,οχι για την αγορα σου αν κανουν επιστροφη,
Πες μας ειμαστε στη διαθεση σου.
Να μιλησω να δουμε τι θα πουν .
 

allall1

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Bilbo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλλεται Μαέστρος. Έχει γράψει 825 μηνύματα.
Το σαιτ τους δεν αναφέρεται σε περιπτώσεις που δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων πέρα των κλασικών πχ κάλτσες, εσώρουχα κτλ. Αναφέρει όμως ξεκάθαρα ότι εντως 1 μήνα γίνεται επιστροφή χρημάτων. Το έντυπο αυτό δεν κατάλαβα πως χρησιμοποιείται. Η αλήθεια είναι ότι δε θέλω να φτάσω σε σημείο απειλών κ αστυνομίας. Πρόκειται για μεγάλο καστημα κ μου κάνει εντύπωση. Θα προσπαθήσω με ευγενικό τρόπο να τους ξεκαθαρίσω ότι δεν λειτουργώ αυθαίρετα αλλά με βάση τα δικαιώματα μου.Επίσης δεν έχουν ιμειλ ενώ η φόρμα επικοινωνίας του σαιτ που έχουν δε λειτουργεί. Επομένως η επικοινωνία γίνεται μόνο από κοντά ή μέσω τηλεφώνου.
 

EvanescenceQ

Επιφανές μέλος

Η EvanescenceQ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 14.178 μηνύματα.
Το σαιτ τους δεν αναφέρεται σε περιπτώσεις που δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων πέρα των κλασικών πχ κάλτσες, εσώρουχα κτλ. Αναφέρει όμως ξεκάθαρα ότι εντως 1 μήνα γίνεται επιστροφή χρημάτων. Το έντυπο αυτό δεν κατάλαβα πως χρησιμοποιείται. Η αλήθεια είναι ότι δε θέλω να φτάσω σε σημείο απειλών κ αστυνομίας. Πρόκειται για μεγάλο καστημα κ μου κάνει εντύπωση. Θα προσπαθήσω με ευγενικό τρόπο να τους ξεκαθαρίσω ότι δεν λειτουργώ αυθαίρετα αλλά με βάση τα δικαιώματα μου.Επίσης δεν έχουν ιμειλ ενώ η φόρμα επικοινωνίας του σαιτ που έχουν δε λειτουργεί. Επομένως η επικοινωνία γίνεται μόνο από κοντά ή μέσω τηλεφώνου.
ωραια το εντυπο το εχουν αυτοι δικο τους ετοιμο,ολες αυτες οι εταιριες εχουν,οποτε θα πας η απο κοντα ή θα τους παρεις τηλεφωνο και θα πεις θελω επιστροφη χρηματων.Για μενα απο κοντα καλυτερα ωστε να γινει η επιστροφη και να παρεις και τα λεφτα σου.
Και θα δουμε τι θα σου πουν,πιεσε τους οτι εχεις το δικαιωμα υπαναχωρησης και οτι το λενε στη σελιδα τους.
Πρεπει να στα δωσουν,πιεσε τους.
Και βλεπουμε μετα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top