Azur
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Azur αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και μας γράφει από Αγρίνιο (Αιτωλοακαρνανία). Έχει γράψει 1.120 μηνύματα.

02-02-25

11:35
Καλά κάνεις και το επισημαίνεις, Αύρα.Όποιος κορδώνεται για τη καλοσύνη του αυτοαναιρείται βέβαια..Τι το λες αυτό;
Έγραψα «πρέπει να έχεις ο ίδιος και όμορφη ψυχή...» και όχι «πρέπει να έχει...», υπονοώντας έλλειψη ταπεινότητας ως προς την εικόνα που έχουμε για τον εαυτό μας.
Οπότε, καταλαβαίνω την αυτοαναίρεση.
Κακώς εκφράστηκα έτσι, γιατί δεν είχα κάτι τέτοιο στο μυαλό μου

Την όμορφη ψυχή (ή την καλοσύνη) την είχα στο μυαλό μου ως κάτι που το βλέπουν οι άλλοι σε εμάς και όχι ως κάτι που το βλέπουμε εμείς για τον εαυτό μας.
Νομίζω αρκετά έγινα σχολαστικός

Το «μέτριες» είναι αχρείαστο να το πεις, εφόσον το πιο πιθανό είναι να αισθανθούν άσχημα αυτές στις οποίες απευθύνεται ο χαρακτηρισμός.ξυπνήσαμε ένα πρωί να μπούμε στο προφίλ τους να τις πουμε ότι είναι μέτριες ή τις ξέρουμε και από χτες και πρέπει να τις βλέπουμε θεαρες ντε και καλά αλλιώς είμαστε σκατόψυχοι![]()
Το «θεάρες» είναι είτε κολακεία είτε υπερβολικά φιλικός χαρακτηρισμός που εκφράζει θαυμασμό.
Εριφύλη
Περιβόητο μέλος
Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5.990 μηνύματα.

02-02-25

11:40
Αφού υποκειμενική είναιΑλλά πάντα εδώ διαβάζω πόσο υποκειμενική είναι η ομορφιά

Η καλοσύνη και η εξυπνάδα δεν είναι. Αν κάποιος είναι καλός άνθρωπος, είναι καλός άνθρωπος, δεν αλλάζει! Αν κάποιος είναι έξυπνος ή μορφωμένος, πάλι δεν αλλάζει. Είναι μια αλήθεια.
Η ομορφιά όμως δεν είναι.
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 13.004 μηνύματα.

02-02-25

11:45
Παναγια μου...θα την φαω την φρουτοκρεμα![]()
Το χαρέμι του Ιράν με τις γενειοφόρες κόρες | LiFO
Στην Ανατολή υπήρχαν χαρέμια με τριχωτές γυναίκεςwww.lifo.gr
Έτσι, ένα άρθρο που βρήκα για συζήτηση.

02-02-25

12:01
Εσύ είσαι δυνατή και θα αντέξεις την κριτική. Άλλος μπορεί αντί να πάει να γυμναστεί να πάει να αυτοκτονήσει. Άσε λοιπόν τις συμβουλές αυτού του τύπου. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι.
Ποιος σου είπε ότι είμαι δυνατή..
Και για τα κίνητρα αυτού που δίνει συμβουλές είπα, όχι για το αντίκτυπο αυτουνού που το ακούει.
Απλα το ''γυμνάσου '' θα στο πει και ένα ψυχολόγος εδώ που τα λέμε , δεν θα σε παρηγορήσει με το ότι η καλή ψυχή μετράει αν εσύ δεν νιώθεις καλά με αυτό που είσαι .
Και το ''μου αρέσουν οι ξανθοί'' , θα μπορούσε να είναι μια έμμεση απόρριψη για ένα μελαχρινό. Τι θα γίνει , θα ζούμε με τον καημό να αρέσουμε σε όλους ή να είμαστε οι καλύτεροι ; δεν το βλέπω ως λύση.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Δηλαδή εδώ στο esteki αν μας λεγανε ποιος είναι καλος άνθρωπος θα λέγαμε τους ίδιους ; χλωμό το βλέπω, κάθε ένας έχει τη ματιά του.Αφού υποκειμενική είναι
Η καλοσύνη και η εξυπνάδα δεν είναι. Αν κάποιος είναι καλός άνθρωπος, είναι καλός άνθρωπος, δεν αλλάζει! Αν κάποιος είναι έξυπνος ή μορφωμένος, πάλι δεν αλλάζει. Είναι μια αλήθεια.
Η ομορφιά όμως δεν είναι.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Και όταν σου λέει κάποια η χ είναι όμορφη εσύ θες να διαφωνήσεις γιατί κουβέντα να γίνεται εσύ τι να πεις είναι λιγότερο όμορφη αντί ''μέτρια'' ; να μην πεις τίποτα ;Καλά κάνεις και το επισημαίνεις, Αύρα.
Έγραψα «πρέπει να έχεις ο ίδιος και όμορφη ψυχή...» και όχι «πρέπει να έχει...», υπονοώντας έλλειψη ταπεινότητας ως προς την εικόνα που έχουμε για τον εαυτό μας.
Οπότε, καταλαβαίνω την αυτοαναίρεση.
Κακώς εκφράστηκα έτσι, γιατί δεν είχα κάτι τέτοιο στο μυαλό μου
Την όμορφη ψυχή (ή την καλοσύνη) την είχα στο μυαλό μου ως κάτι που το βλέπουν οι άλλοι σε εμάς και όχι ως κάτι που το βλέπουμε εμείς για τον εαυτό μας.
Νομίζω αρκετά έγινα σχολαστικός
Το «μέτριες» είναι αχρείαστο να το πεις, εφόσον το πιο πιθανό είναι να αισθανθούν άσχημα αυτές στις οποίες απευθύνεται ο χαρακτηρισμός.
Το «θεάρες» είναι είτε κολακεία είτε υπερβολικά φιλικός χαρακτηρισμός που εκφράζει θαυμασμό.
Azur
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Azur αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και μας γράφει από Αγρίνιο (Αιτωλοακαρνανία). Έχει γράψει 1.120 μηνύματα.

02-02-25

13:19
Καλή ερώτησηΚαι όταν σου λέει κάποια η χ είναι όμορφη εσύ θες να διαφωνήσεις γιατί κουβέντα να γίνεται εσύ τι να πεις είναι λιγότερο όμορφη αντί ''μέτρια'' ; να μην πεις τίποτα ;

Αν πεις σε αυτή την κάποια ότι η x είναι άσχημη (ή χειρότερα είναι μπάζο κ.λπ.), είναι άσχημο.
Μπορείς όμως να πεις πως εσένα δεν σου αρέσει εμφανισιακά. Έτσι, από το «δεν είναι όμορφη», που μπορεί να θεωρηθεί ως αντικειμενική αλήθεια ή casual προσβολή, πάμε στο «δεν μου αρέσει (εμφανισιακά)», ρήμα που υπογραμμίζει το υποκειμενικό στοιχείο.
Πέρα από όλη αυτή τη σχολαστικότητα που ανέφερα, παίζει ρόλο και ο τρόπος που λέμε κάτι. Για κάποιους δυστυχώς αυτό δεν είναι αυτονόητο και στο όνομα της ειλικρίνειας πετάνε λέξεις με βαρύ σημασιολογικό φορτίο.
Ελπίζω να μην σε κούρασα

Εριφύλη
Περιβόητο μέλος
Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5.990 μηνύματα.

02-02-25

13:44
Εδώ δεν γνωριζόμαστε. Μιλάω για έναν άνθρωπο που γνωρίζεις πολύ καλά εσύ και άλλοι άνθρωποι και που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί η καλοσύνη του.Δηλαδή εδώ στο esteki αν μας λεγανε ποιος είναι καλος άνθρωπος θα λέγαμε τους ίδιους ; χλωμό το βλέπω, κάθε ένας έχει τη ματιά του.
(εμένα θα λέγατε εδώ, ούτως ή άλλως


02-02-25

19:16
Αφού η διαφωνία ήταν αν υπάρχει αντικειμενικότητα η όχι , αυτό ήθελα να τονίσω.ρήμα που υπογραμμίζει το υποκειμενικό στοιχείο.
Για μένα υπάρχει τι να σου πω τώρα, πχ η κίτσου έχει καθοδικά μάτια, όλες οι τεχνικές μαγικιάζ θα σου πούνε πως να κάνεις ανοδικο το μάτι η πως με το κραγιόν θα μεγαλώσεις τα λεπτά χείλη σου. Εγώ καταλαβαίνω ότι υπάρχει μια αντικειμενικότητα στο τι θεωρείται όμορφο.
Η αν έχεις δει όλες οι κακές μάγισσες στα κινούμενα σχέδια είχαν παρόμοια χαρακτηριστικά , πως τώρα η ομορφιά είναι υποκειμενική

Azur
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Azur αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και μας γράφει από Αγρίνιο (Αιτωλοακαρνανία). Έχει γράψει 1.120 μηνύματα.

02-02-25

19:40
Δεν παρακολουθώ τη συζήτηση που έχεις με τα άλλα παιδιά, γιατί δεν έχω τόσο χρόνοΑφού η διαφωνία ήταν αν υπάρχει αντικειμενικότητα η όχι , αυτό ήθελα να τονίσω.

Η αντικειμενικότητα μία είναι έτσι κι αλλιώς. Οπότε εάν υπάρχουν παραπάνω από μία αντικειμενικότητες, τότε δεν μιλάμε για αντικειμενικότητες αλλά για υποκειμενικότητεςΕγώ καταλαβαίνω ότι υπάρχει μια αντικειμενικότητα στο τι θεωρείται όμορφο.

Αντικειμενικότητα στο τι θεωρείται όμορφο; Σαν να λέμε αντικειμενικότητα στην υποκειμενικότητα;

Μήπως θες να πεις «αντικειμενικότητα στο τι είναι όμορφο»; Αυτό είναι άλλο από αυτό που έγραψες.
Κι εγώ πιστεύω πως υπάρχουν κάποιες τάσεις ως προς το τι θεωρείται γενικότερα όμορφο, όπως π.χ. συμμετρία χαρακτηριστικών προσώπου, αλλά διαφέρουν από κοινωνία σε κοινωνία. Τουλάχιστον αυτό έχω διαβάσει, χωρίς να έχω ψάξει περισσότερο το θέμα.
Κάποια χαρακτηριστικά προσώπου τείνουμε να τα συνδέουμε με συγκεκριμένα ψυχικά χαρακτηριστικά. Τα δε κινούμενα σχέδια, επειδή απευθύνονται κυρίως σε παιδιά, είναι αναμενόμενο να χρησιμοποιούν για τις κακές μάγισσες συγκεκριμένες στερεοτυπικές εικόνες.Η αν έχεις δει όλες οι κακές μάγισσες στα κινούμενα σχέδια είχαν παρόμοια χαρακτηριστικά , πως τώρα η ομορφιά είναι υποκειμενική![]()
Κι εγώ κρίνω από μέσα μου, ασυνείδητα, στερεοτυπικά τους ανθρώπους ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του προσώπου τους. Και νομίζω πως είναι ανθρώπινο.
Μπορεί βέβαια όλα αυτά που λέω να είναι μπούρδες.

03-02-25

22:25
Κάποια πρότυπα μπορεί να αλλάζουν με την κοινωνία και το χρόνο και αλλά να είναι πιο σταθερά.Δεν παρακολουθώ τη συζήτηση που έχεις με τα άλλα παιδιά, γιατί δεν έχω τόσο χρόνο
Η αντικειμενικότητα μία είναι έτσι κι αλλιώς. Οπότε εάν υπάρχουν παραπάνω από μία αντικειμενικότητες, τότε δεν μιλάμε για αντικειμενικότητες αλλά για υποκειμενικότητες
Αντικειμενικότητα στο τι θεωρείται όμορφο; Σαν να λέμε αντικειμενικότητα στην υποκειμενικότητα;
Μήπως θες να πεις «αντικειμενικότητα στο τι είναι όμορφο»; Αυτό είναι άλλο από αυτό που έγραψες.
Κι εγώ πιστεύω πως υπάρχουν κάποιες τάσεις ως προς το τι θεωρείται γενικότερα όμορφο, όπως π.χ. συμμετρία χαρακτηριστικών προσώπου, αλλά διαφέρουν από κοινωνία σε κοινωνία. Τουλάχιστον αυτό έχω διαβάσει, χωρίς να έχω ψάξει περισσότερο το θέμα.
Κάποια χαρακτηριστικά προσώπου τείνουμε να τα συνδέουμε με συγκεκριμένα ψυχικά χαρακτηριστικά. Τα δε κινούμενα σχέδια, επειδή απευθύνονται κυρίως σε παιδιά, είναι αναμενόμενο να χρησιμοποιούν για τις κακές μάγισσες συγκεκριμένες στερεοτυπικές εικόνες.
Κι εγώ κρίνω από μέσα μου, ασυνείδητα, στερεοτυπικά τους ανθρώπους ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του προσώπου τους. Και νομίζω πως είναι ανθρώπινο.
Μπορεί βέβαια όλα αυτά που λέω να είναι μπούρδες.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 61 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.