Τι συμβαίνει με τη Βoeing: Πυκνώνουν τα σύννεφα πάνω από τον κολοσσό

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Μαθηματικός και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,776 μηνύματα.
χαχαχα σε ευχαριστώ npb, πάντα mad/crazy about physics

Oταν δω Generative AI model να φτιαχνει λογισμικό για αεροπλάνα (το οποίο παίζει να το χρησιμοποιήσουν πολύ γρήγορα για να κόψουν κοστη), ε τότε τα παρατάω όλα για να πα να γίνω μοναχός.

Αυτό βλέπω ότι γίνεται. Και καλά ότι κόπτονται να κάνουν περικοπές ενώ υπάρχουν έσοδα, με αποτέλεσμα η πλάστιγγα να γέρνει εις βάρος των κατάλληλων πτυχίων. Ψάχνουν εύκολες λύσεις αλλά επειδή αυτό έχει σχέση με τη γενική μόδα της εποχής που είναι το πιασάρικο, το έτοιμο με κάθε κόστος, φοβάμαι ότι έχουμε ήδη μπει σε έναν αιώνα παρακμής. Βλέπεις και η Τέσλα αποτελεί μια φούσκα.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,529 μηνύματα.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,529 μηνύματα.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,529 μηνύματα.
Πάει και το 787 Dreamliner. 😑😑


 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 30,951 μηνύματα.
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΜΠΟΙΝΓΚ.Τελεια και παυλα.Μεχρι να γινουν σωστοι επιχειρηματιες.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,529 μηνύματα.
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΜΠΟΙΝΓΚ.Τελεια και παυλα.Μεχρι να γινουν σωστοι επιχειρηματιες.

Δεν είμαι μηχανικός για να πω την αλήθεια όμως ποσό ερασιτέχνης μπορεί να είναι κάποιος για να βιδώνει ανάποδα τα μπουλόνια στα αεροσκάφη;; Μιλάμε για τραγικά λάθη που ούτε παιδιά δεν τα κάνουν;;

IMG_6026.png
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,148 μηνύματα.
Well, τουλάχιστον παραμένουν καλοί στο να φτιάχνουν βόμβες όπως και να έχει :hehe:.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,529 μηνύματα.
Well, τουλάχιστον παραμένουν καλοί στο να φτιάχνουν βόμβες όπως και να έχει :hehe:.

Πάντως διαβάζω σε διάφορα aviation sites ότι αρκετοί επιβάτες επιλέγουν πλέον αεροπορική βάση του τύπου αεροσκάφους ώστε να αποφύγουν την Boeing, ειδικά το 737 Max. Ούτε εγώ θα πετούσα πλέον μαζί τους μετά απ όλα αυτά που έχουν γίνει, παρά το γεγονός οτι το 787 Dreamliner είναι ότι καλύτερο έχει βγάλει η Boeing, καθώς αν γινει κάτι σοβαρό στα 30.000 πόδια που πετάς τότε δεν έχεις καμία ελπίδα.

Μεγάλα θέματα έχει και το 777X το οποίο πέταξε για πρώτη φορά το 2019 όμως μέχρι και σήμερα δεν έχει γίνει certified από τις Αμερικανικές αρχές με αποτέλεσμα οι αεροπορικές να έχουν αρχίσει τα παράπονα.

 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,148 μηνύματα.
Πάντως διαβάζω σε διάφορα aviation sites ότι αρκετοί επιβάτες επιλέγουν πλέον αεροπορική βάση του τύπου αεροσκάφους ώστε να αποφύγουν την Boeing, ειδικά το 737 Max. Ούτε εγώ θα πετούσα πλέον μαζί τους μετά απ όλα αυτά που έχουν γίνει, παρά το γεγονός οτι το 787 Dreamliner είναι ότι καλύτερο έχει βγάλει η Boeing, καθώς αν γινει κάτι σοβαρό στα 30.000 πόδια που πετάς τότε δεν έχεις καμία ελπίδα.

Μεγάλα θέματα έχει και το 777X το οποίο πέταξε για πρώτη φορά το 2019 όμως μέχρι και σήμερα δεν έχει γίνει certified από τις Αμερικανικές αρχές με αποτέλεσμα οι αεροπορικές να έχουν αρχίσει τα παράπονα.

Αυτό δεν ξέρω μόνο μήπως έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της ζήτησης, και κατά συνέπεια την αύξηση και του κόστους.

Για να είμαι ειλικρινής δεν μπορώ να πω οτι δεν είναι αναμενόμενο όλο αυτό που συμβαίνει, αλλά δεν ξέρω και πως μπορεί να αποφευχθεί. Πρωταρχικός στόχος κάθε επιχείρησης είναι το κέρδος. Κρίμα που εν τέλει μπαίνει πιο πάνω και απο την ασφάλεια. Αυτό δείχνει οτι δεν υπάρχει κανένας σεβασμός για την ανθρώπινη ζωή και ασφάλεια. Και το χειρότερο είναι οτι η Boeing δεν είναι ούτε η πρώτη, ούτε η τελευταία εταιρία με τέτοιες αρχές. Και οκει, θες να κόψεις, δεκτό...αλλά κόψε απο κάτι άλλο, όχι και απο την ασφάλεια. Είναι προτιμότερο να έχεις δυσαρεστημένους πελάτες παρά νεκρούς. Αναρωτιέμαι όπως έγραψα και παλιότερα τι μπίζνα έχει παιχτεί και τους βγήκαν τα οικονομικά να έχουν νεκρούς.
 
Τελευταία επεξεργασία:

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,529 μηνύματα.
Αυτό δεν ξέρω μόνο μήπως έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της ζήτησης, και κατά συνέπεια την αύξηση και του κόστους.

Για να είμαι ειλικρινής δεν μπορώ να πω οτι δεν είναι αναμενόμενο όλο αυτό που συμβαίνει, αλλά δεν ξέρω και πως μπορεί να αποφευχθεί. Πρωταρχικός στόχος κάθε επιχείρησης είναι το κέρδος. Κρίμα που εν τέλει μπαίνει πιο πάνω και απο την ασφάλεια. Αυτό δείχνει οτι δεν υπάρχει κανένας σεβασμός για την ανθρώπινη ζωή και ασφάλεια. Και το χειρότερο είναι οτι η Boeing δεν είναι ούτε η πρώτη, ούτε η τελευταία εταιρία με τέτοιες αρχές. Και οκει, θες να κόψεις, δεκτό...αλλά κόψε απο κάτι άλλο, όχι και απο την ασφάλεια. Είναι προτιμότερο να έχεις δυσαρεστημένους πελάτες παρά νεκρούς. Αναρωτιέμαι όπως έγραψα και παλιότερα τι μπίζνα έχει παιχτεί και τους βγήκαν τα οικονομικά να έχουν νεκρούς.

Πρακτικά δεν τους έχει βγει οικονομικά να ξέρεις, αν τσεκάρεις τα financial statements της Boeing θα δεις ότι από το 2019-2023 κατέγραψε συνολικές ζημιές ύψους $30 billion ενώ όπως φαίνεται και φέτος θα κλείσουν με σημαντική ζημιά λόγω των περιστατικών που έχουν συμβεί. Επίσης, τα έσοδα της εταιρείας μειώθηκαν από τα $100 billion το 2018 σε $76 billion πέρσι ενώ τα cash flows statements είναι negative πράγμα που σημαίνει ότι η εταιρεία εκτός από ζημιές βλέπει το cash στα ταμεία της να εξαφανίζεται. Τέλος, η Airbus την περνάει σταθερά σε πωλήσεις και orders για 6 συνεχόμενα χρόνια καθώς παραδοσιακοί πελάτες της Boeing όπως η Delta, Japan Airlines, KLM και η Turkish στρέφονται στην Airbus. Αν η Boeing δεν ήταν American icon and too big to fail τότε θα κινδύνευε άμεσα με οικονομική κατάρρευση γεγονός που δεν θα γίνει καθώς η κυβέρνηση των ΗΠΑ θα την διασώσει αν χρειαστεί.

 

amarelia

Περιβόητο μέλος

Η amarelia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,096 μηνύματα.
Αίσχος πραγματικά
μεθαύριο πετάω και με έπιασε η ψυχή μου που έκλεισα βιαστικά και δεν είδα τι ήταν όταν έκλεισα.

Ευτυχώς δεν είναι με αυτούς τους εν δυνάμει δολοφόνους
 

palio_melos

Διάσημο μέλος

Ο palio_melos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3,268 μηνύματα.

Τι αναρχοάπλυτος ανθαμερικάνος άπατρις είναι ο κύριος εδώ;

Είναι προφανές ότι έχει πέσει θύμα της προβοκάτσιας του Πούτλερ που προσπαθεί να πλήξει τη γη της επαγγελίας.

Τα boeing είναι ασφαλεστατα, ας μην τρώμε την παραμύθα.
Και στην τελική και να μην ήτανε, τι θέλετε, να βγει κάνας υπουργός να το πει να μην ταξιδεύει κανείς;

Τσ τσ τσ.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,529 μηνύματα.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,529 μηνύματα.
Ακόμα ένα σοβαρό περιστατικό με αεροσκάφος της Boeing αυτήν την φορά στην χώρα μας. Συγκεκριμένα ένα Boeing 777 της Qatar Airways το οποίο θα εκτελούσε την πτήση Athens - Doha άρχισε να βγάζει καπνούς ενώ ο κλιματισμός δεν λειτουργούσε με αποτέλεσμα οι επιβάτες να βρεθούν σε πολύ άσχημη κατάσταση λόγω των πολύ υψηλών θερμοκρασιών που επικρατούν αυτές τις ημέρες στη χώρα μας.



Εδώ είναι το Video που τράβηξαν επιβάτες.

 

Πουπουλίνα

Επιφανές μέλος

Η Πουπουλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ζωγράφος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 30,951 μηνύματα.
2 περιστατικα μαζεμενα..

Η πτήση KLM705 είχε προορισμό το Ρίο ντε Τζανέιρο της Βραζιλίας και το αεροσκάφος πετούσε πάνω από το Βέλγιο όταν διαπιστώθηκε το πρόβλημα - Νωρίτερα έγινε γνωστό ότι σε άλλο σε αεροσκάφος της Boeing ράγισε το παρμπρίζ ξαφνικά στα 40.000 πόδια
klm_boeing_777_c_reismedia_1280_3


Ενα αεροσκάφος τύπου Boeing 777 της ολλανδικής αεροπορικής εταιρείας KLM επέστρεψε σήμερα στο αεροδρόμιο Σίπχολ του Αμστερνταμ αφού ανέφερε ένα αδιευκρίνιστο τεχνικό πρόβλημα, ανακοίνωσε η εθνική υπηρεσία ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας.

Η πτήση KLM705 με προορισμό το Ρίο ντε Τζανέιρο της Βραζιλίας άλλαξε πορεία ενώ πετούσε πάνω από το γειτονικό Βέλγιο και αφού ζήτησε να της δοθεί άδεια να προσγειωθεί προληπτικά, είπε εκπρόσωπος της ολλανδικής υπηρεσίας ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας.


Δεν έγινε σαφές ποιό ήταν το πρόβλημα.

Το παρμπρίζ σε αεροσκάφος της Boeing ράγισε ξαφνικά στα 40.000 πόδια

Νωρίτερα σήμερα, έγινε γνωστό ότι το παρμπρίζ ενός τζάμπο τζετ της Boeing ράγισε ξαφνικά κατά τη διάρκεια πτήσης που είχε αναχωρήσει από το Λονδίνο με προορισμό το Σαν Φρανσίσκο. Το περιστατικό συνέβη πριν από μερικές εβδομάδες, πυροδοτώντας νέους φόβους για ελάττωμα σε αεροσκάφη της διάσημης κατασκευαστικής εταιρείας.


Σύμφωνα με τη Sun, το περιστατικό σημειώθηκε στις 27 Μαΐου όταν το Boeing Dreamliner 787-9 της Virgin Atlantic, το οποίο ήταν γεμάτο με επιβάτες, βρισκόταν μεταξύ Γροιλανδίας και Ισλανδίας και πετούσε στα 40.000 πόδια.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα, που δημοσιεύει και φωτογραφία-ντοκουμέντο με τη ζημιά, ο κυβερνήτης και ο συγκυβερνήτης του αεροσκάφους αντίκρισαν έντρομοι το τζάμι τεσσάρων στρωμάτων να σπάει τρεις ώρες μετά την απογείωση του αεροσκάφους από το Χίθροου. Παρότι δεν υπήρχε κίνδυνος αποσυμπίεσης της καμπίνας, όπως διαβεβαίωσαν τους επιβάτες, έλαβαν τελικά την απόφαση να επιστρέψουν στο Λονδίνο. Η εταιρεία ζήτησε συγγνώμη από τους επιβάτες και τους προσέφερε δωρεάν διαμονή για τη νύχτα, προκειμένου να συνεχίσουν το ταξίδι τους επόμενη ημέρα.

klm_boeing_777_c_reismedia_1280_3



Το δημοσίευμα της Sun επισημαίνει ότι το υψόμετρο που πετούσε το τζετ σημαίνει ότι δεν χτυπήθηκε από πτηνό, γεγονός που προβληματίζει περαιτέρω τους ερευνητές. Η θερμοκρασία έξω από το αεροσκάφος τη στιγμή του ραγίσματος ήταν -50C.

Η Boeing πέρασε πιθανόν τη σοβαρότερη κρίση της ιστορίας της όταν δυο αεροσκάφη του συγκεκριμένου τύπου συνετρίβησαν, στην Ινδονησία και στην Αιθιοπία, χωρίς να επιζήσει κανείς από τους συνολικά 346 επιβαίνοντες, στα τέλη του 2018 και στις αρχές του 2019· αιτία ήταν κυρίως πρόβλημα στο λογισμικό αποτροπής απώλειας στήριξης MCAS, που βασιζόταν σε δεδομένα μόνο ενός αισθητήρα, ενώ οι πιλότοι δεν είχαν εκπαιδευτεί για αυτό. Ολόκληρος ο στόλος των Max καθηλώθηκε από τον Μάρτιο του 2019 ως τον Νοέμβριο του 2020. Το ζήτημα επιλύθηκε και τα αεροσκάφη του τύπου εντέλει επέστρεψαν στους αιθέρες, αλλά τα Max συνεχίζουν να παρουσιάζουν προβλήματα.

Πρόσφατα περιστατικά με αεροσκάφη της εταιρείας, έχουν αναζωπυρώσει τους φόβους των επιβατών, όπως επισημαίνουν διεθνή δημοσιεύματα. Τον περασμένο μήνα ένα κάλυμμα κινητήρα σε ένα Boeing 737-800 έπεσε κατά τη διάρκεια απογείωσης στις ΗΠΑ. Η πτήση της Southwest Airlines με 135 επιβάτες και έξι μέλη πληρώματος επέστρεψε στο Ντένβερ αφού είχε αναχωρήσει για το Χιούστον.

Τον περασμένο Ιανουάριο μια πόρτα αποκολλήθηκε από Boeing 737 Max της Alaska Airlines που εκτελούσε το δρομολόγιο Πόρτλαντ (Όρεγκον) - Καλιφόρνια.

Ορισμένοι από τους 177 επιβάτες και το πλήρωμα τραυματίστηκαν.
 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,529 μηνύματα.
2 περιστατικα μαζεμενα..


Εντάξει πλέον οι τύποι έχουν ξεφύγει με τις αστοχίες τους, μιλάμε για λάθη που ούτε αρχάριοι δεν κάνουν. Το πιο τρομακτικό είναι ότι οι Boeing αυτήν την στιγμή έχει 5.000 παραγγελίες οι οποίες πρέπει να παραδοθούν έως το 2030, αναρωτιέμαι ποιες αεροπορικές συνεχίζουν να παραγγέλνουν αεροσκάφη τους.

 

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,529 μηνύματα.

American Economist

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 31,529 μηνύματα.
Δείτε το αν έχετε χρόνο.


 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top