Άγγελος
Επιφανές μέλος


ακριβως..Υπάρχουν gentlemen. Αλλά τα χρήματα και το πως τα χειρίζονται είναι ένα πολύ μικρό κομμάτι της έννοιας αυτής.
Όντως στην φύση τα αρσενικά προσπαθούν να προσελκύσουν και να εντυπωσιάσουν τα θηλυκά, χρησιμοποιώντας πολλούς τρόπους. Άλλα έχουν πολύχρωμα φτερά, άλλα χτίζουν φωλιές για τα θηλυκά, άλλα έχουν μεγάλα μαρτζαφλάρια. Θεωρείς λοιπόν ότι ο τρόπος του ζώου Homo sapiens να "ρίξει" το θηλυκό είναι τα χρήματα;
απλα οι ανδρες που δεν εχουν κατι αλλο να "ριξουν" και να γοητευσουν τη γυναικα..
το προσπαθουν μονο με χρηματα..
ειναι αλλο ενα δειγμα του εκφυλισμου του αρσενικου στις συχρονες κοινωνιες..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mariadrd
Νεοφερμένο μέλος


Υπαρχει περιπτωση να καταληξουμε πουθενα?
Με ρωτας αν ειναι τροπος του αντρα να ριξει τη γυναικα με τα χρηματα. Και απαντω οχι. Ειπα πως μπορει να κοψει ενα λουλουδι. ..Τι να κανουμε που ειναι καθιερωμενο να πηγαινουμε για καφεδες? Το κερασμα ειναι ενας τροπος ριξιματος ας πουμε. Μη το δεσετε παλι κομπο και αρχισετε περι πεσιματος γτ πραγματικα κουραστηκα τους ανεμοστροβιλους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Όταν λες από στρατηγική τι ακριβώς εννοείς;


Δεν έχω να χάσω τίποτα μόνο λεφτά αντιθέτως έχω να κερδίσω πολλά.......
Είναι σαν τεστ πολλαπλής με αρνητική βαθμολόγηση γιατί να μην αρχίσω το τεστ με ένα +.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος


Όχι..Υπαρχει περιπτωση να καταληξουμε πουθενα?

αυτο δεν χωνευω ακριβως..Τι να κανουμε που ειναι καθιερωμενο να πηγαινουμε για καφεδες? Το κερασμα ειναι ενας τροπος ριξιματος ας πουμε.
καλυτερα να πας σε ενα παγκακι σε μια παραλια..
που δεν πληρωνεις..

αν ηταν αξιολογη δεν θα σε απερριπτε μονο γιαυτο..και να χάσω μια αξιόλογη κοπέλα μόνο και μόνο για αυτό.
βασικα.. για να μιλησουμε πρακτικα..
παιζει ρολο να πληρωσει ο ανδρας αρχικα ως ενδειξη ανοιχτο χεριάς και ΜΗ τσιγκουνιας..που δειχνει και χαρακτηρα κλπ
αλλα σαν συμβολο αρχικα..οχι συνεχεια να πληρωνει τη γυναικα..γιατι τοτε εχουμε τα θεματα που λεμε παραπανω..
χρειαζεται μέτρο και σε αυτο..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mariadrd
Νεοφερμένο μέλος



Αρχικα συμβολικα αν ρωτας ναι παιζει ρολο...Ε μετα οχι να πληρωνει συνεχεια. Θα πληρωσει τον καφε ο αντρας , μετα η γυναικα θα πληρωσει τα τοστ ας πουμε... και δε χρειαζεται να ειναι κανονισμενο. Ετσι απλα συμβαινει. Το εχουμε τωρα?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cacofonix
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος


ναι,,Και αυτό διότι πολλές κοιτάζουν το πορτοφόλι και οχι τον άνθρωπο και σε αυτό φταίνε οι άντρες που τις έχουν μάθει έτσι.
σαν τους πριγκιπες που μεταμφιεζονται σε φτωχους..
μεχρι να τους βρει η σταχτοπουτα..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Υπάρχυν πολλές αξιόλογες που θα απορρίψουν μόνο για αυτό.αν ηταν αξιολογη δεν θα σε απερριπτε μονο γιαυτο..
..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cacofonix
Δραστήριο μέλος


Μου είχε πει μια κουβέντα κάποτε ο παππούς μου...ναι,,
σαν τους πριγκιπες που μεταμφιεζονται σε φτωχους..
μεχρι να τους βρει η σταχτοπουτα..![]()
Η γυναίκα κοιτάζει πάντα τον δυνατό, τον αρχηγό. Είναι η φύση της αυτή, δεν μπορούμε να την αλλάξουμε.
Ημουν μια φορά με μια φίλη και βγήκαμε με την ξαδέλφη της. Ενδιαφερόταν. Μετά βγαίνουμε σε ένα μαγαζί και ήταν ένας τύπος που ξόδεψε πάνω από 300€ για εκείνην. Λουλούδια, ποτά, τα πάντα. Ο τύπος ήταν μεγαλύτερος από τον πατέρα μου. Τελικά του έκατσε. Ο τύπος έμαθα μετά ότι είχε την μισή πόλη...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος


Τότε δεν είναι αξιόλογες. Η αξιόλογη κοπέλα και το κόμπλεξ απλά ΔΕΝ πάνε μαζί. Period.Υπάρχυν πολλές αξιόλογες που θα απορρίψουν μόνο για αυτό.
Το θεωρείς λογικό να κάνεις τέτοια για να ψωνίσεις από την ... μάζα του 90%;Αφού το 90% των γυναικών δίνουν points όταν κερνάει ο άντρας το υπόλοιπο 9% δεν έχει πρόβλημα να κερνάει ο άντρας θεωρώ κουτό να το παίξω σκρούτζ και να χάσω μια αξιόλογη κοπέλα μόνο και μόνο για αυτό.
![]()
Σόρρυ αλλά δεν θα πάρω. Προτιμώ τη δυσκολία του 9%, παρά να μπλέξω με χαζογκόμενα. Καλύτερα μόνος με σκύλο παρά να μπεις σε ένα τέτοιο τρυπάκι.
Από εκεί και πέρα, αν εσύ συμβιβάζεσαι με μία "της γραμμής", πάω πάσο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος


συμφωνω..Η γυναίκα κοιτάζει πάντα τον δυνατό, τον αρχηγό. Είναι η φύση της αυτή, δεν μπορούμε να την αλλάξουμε.
και ποιος ειπε ομως οτι η δυναμη και η ικανοτητα και πανε απαραιτητα μαζι με το χρημα?

εκει το μπλεξαμε οι ανθρωποι,,ξεχωριζοντας απο τα υπολοιπα ζωα..
σε μια κοινωνια βγαινουν με τοσους παραδοξους και περιπλοκους τροπους τα χρηματα,,που με τιποτα δεν μπορει να ειναι μετρο ανδρισμου..
και μια πόρνη πολυτελειας-μοντελο-παρουσιαστρια μπορει να βγαζει περισσοτερα χρηματα απο εναν εργατη ή επιστημονα,,την κανει αυτο περισσοτερο ανδρα?

τοτε οι χρηματιστες θα ηταν οι πιο "ανδρες" απο όλους μας..
ασε..συνηθως το αντιθετο συμβαινει,
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lugar
Πολύ δραστήριο μέλος


Τι σημαίνει υγιής φεμινισμός για σένα? Αυτός, σε αυτόν τον πλανήτη είναι?.....Σε αυτον τον κοσμο , σε αυτον τον πλανητη καλυτερα δεν υπαρχει υγιης φεμινισμος! Όσες το πίστεψαν εκαψαν τα σουτιεν τους καποτε και τωρα ραβουν τις καλτσες των αντρων τους!
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Καλλιρρόη Σιγανού-Παρρέν[/FONT] Η Καλλιρρόη Σιγανού γεννήθηκε στα Πλατάνια Αμαρίου του Ρεθύμνου της Κρήτης την Πρωτομαγιά του 1859.....οκτώ χρόνων, όλη η οικογένεια εγκαταστάθηκε στην Αθήνα....πλούσια μόρφωση ...(Σχολή Σουρμελή στον Πειραιά, Γαλλική Σχολή Καλογραιών, Αρσάκειο, δίπλωμα της δασκάλας με "άριστα", το 1878, ...διορίστηκε και διηύθυνε το Ροδοκανάκειο Παρθεναγωγείο της Ελληνικής Κοινότητας Οδησσού... στην Ανδριανούπολη, εργάστηκε ως Διευθύντρια στο Ζάππειο Παρθεναγωγείο... εγκαταστάθηκε μόνιμα στην Αθήνα, όπου παντρεύτηκε τον φιλέλληνα δημοσιογράφο Ιωάννη Παρρέν, ιδρυτή του "Αθηναϊκού Πρακτορείου".
Στις 9 Μαρτίου 1887 η Καλλιρρόη Παρρέν εξέδωσε την πρώτη γυναικεία εφημερίδα στην Ελλάδα, την "Εφημερίδα των Κυριών", την οποία όχι μόνο διηύθυνε, αλλά στην αρχή συνέτασσε εξ ολοκλήρου μόνη της, υπογράφοντας με το ψευδώνυμο "Εύα Πρενάρ". (Αργότερα έγιναν συνεργάτιδες της Παρρέν η Σαπφώ Λεοντιάδου, συνεργάτρια ήδη του περιοδικού ΄΄Ευρυδίκη'' και η Αικατερίνη Σαμαρατίδου, εγγονή της εκδότριας της Κυψέλης)....έκανε πάταγο στην Αθήνα της εποχής. Το πρώτο φύλλο κυκλοφόρησε σε 3.000 αντίτυπα που έγιναν ανάρπαστα, και ανατυπώθηκε σε 7.000 που πουλήθηκαν την ίδια μέρα, ..Τα σχόλια ήταν αρχικά αρνητικά:
Ο διευθυντής της εφημερίδας ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΙΣ απείλησε: "Θα την συντρίψω διότι μαστροπεύει τας γυναίκας. Έχω και μάννα και αδελφήν άγαμον". Ο διευθυντής της εφημερίδας ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ήταν πιο απαξιωτικός: "Αι γυναίκες είναι πετεινόμυαλαι και ελαφραί. Δεν αξίζει τον κόπον να ασχοληθώμεν".
Όμως, δεν είχαν όλοι οι άντρες του λογοτεχνικού κόσμου της εποχής την ίδια γνώμη. Σε σύντομο χρονικό διάστημα ο Γρηγόριος Ξενόπουλος δήλωσε δημόσια: "Η συντροφιά σου είναι πολύτιμη. Το ήθος σου , η τόλμη και η γραφή σου θαύμα. Εύγε σου Δέσποινα της φιλαλληλίας και της προόδου. Στηρίζω τους αγώνες σου, των γυναικών τους αγώνες με όλη μου τη δύναμη". Παράλληλα ο Κωστής Παλαμάς ενθουσιάστηκε διαβάζοντας την εφημερίδα της Παρρέν.
Εκτός από τα άρθρα της εφημερίδας, η Καλλιρρόη Παρρέν έγραψε και δοκίμια, μυθιστορήματα και θεατρικά έργα.
Η Καλλιρρόη Παρέν διεκδίκησε την άρση του κοινωνικού αποκλεισμού των γυναικών, και πρόβαλε το δικαίωμα τους να μορφώνονται, και μάλιστα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, και να χρησιμοποιούν τις γνώσεις τους σε βιοποριστικό επάγγελμα. Αγωνίστηκε για πράγματα που σήμερα φαίνονται αυτονόητα, ...όπως π.χ. το δικαίωμα των γυναικών να ασχολούνται με τη λογοτεχνία, το οποίο αμφισβητούσε έντονα ο συγγραφέας Εμανουήλ Ροίδης.* Παράλληλα, προετοίμασε το έδαφος για το δικαίωμα της ψήφου, καθώς η απαίτηση για ψήφο στις γυναίκες πρωτοεμφανίστηκε στην Ελλάδα από τις στήλες της "Εφημερίδας των Κυριών". Σ' αυτά τα πλαίσια συγκέντρωσε υπογραφές γυναικών και υπέβαλε αίτηση στον Χαρίλαο Τρικούπη για την αναγνώριση της γυναικείας υπόστασης από το νόμο, και για την παροχή ψήφου στη γυναίκα. Και αν η Παρρέν δεν πρόλαβε να δει τις γυναίκες να ψηφίζουν όπως οι άντρες, αφού το 1930 - με κυβέρνηση Ελ. Βενιζέλου- αναγνωρίστηκε το δικαίωμα ψήφου ΜΟΝΟ στις γυναίκες που ήξεραν γράμματα ΚΑΙ ήταν πάνω από 30 χρόνων, και ΜΟΝΟ για τις δημοτικές εκλογές και ΜΟΝΟ για να εκλέγουν, όχι να εκλέγονται, πρόλαβε να δει πολλά άλλα σχέδιά της να πετυχαίνουν και να πραγματοποιούνται:
- Μετά από συνεχή διαβήματα στην κυβέρνηση Δεληγιάννη, κατάφερε το 1897 να γίνονται δεκτές γυναίκες στο Πανεπιστήμιο και στο Πολυτεχνείο. Από τη στιγμή που άνοιξαν για τις γυναίκες οι πόρτες των Ανωτάτων εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, άνοιξαν και οι πόρτες των δημοσίων υπηρεσιών.
- Κατόπιν δικών της ενεργειών διορίστηκε η πρώτη γυναίκα γιατρός στις γυναικείες φυλακές (η Ανθή Βασιλειάδη).
- Το 1900, ξανά κατόπιν έκκλησης δικής της στη κυβέρνηση, πέτυχε την προστασία της παιδικής ηλικίας, τη μείωση των εργάσιμων ωρών στα εργαστήρια ραπτικής και την κατάργηση της νυχτερινής εργασίας.
Η Καλλιρρόη Παρρέν πρωτοστάτησε και στη δημιουργία ευαγών κι εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και οργανώσεων.
- Το 1890 ίδρυσε το πρώτο Κυριακό Σχολείο («Σχολή της Κυριακής των άπορων γυναικών και κορασίων του Λαού») όπου δίδασκαν μορφωμένες γυναίκες σε αγράμματες εργάτριες και υπηρέτριες. "Το σχολείο αυτό συνέβάλε αποφασιστικά στην καταπολέμηση του αναλφαβητισμού των φτωχών γυναικών, που τότε ήταν πολύ υψηλός. Η διδασκαλία τις Κυριακές περιελάμβανε την εκμάθηση γραφής, ανάγνωσης, αριθμητικής, ιστορίας, χριστιανικής ηθικής, οικιακής οικονομίας, αρχών υγιεινής" και φιλοδοξούσε να μεταβάλει τις μαθήτριες σε "αποστόλους εκπολιτισμού".
- Το 1893, μετά το ταξίδι της στο Σικάγο όπου αντιπροσώπευσε την Ελλάδα και τις Ελληνίδες στο εκεί Διεθνές συνέδριο, η Παρρέν ίδρυσε την «Ένωσι υπέρ της χειραφετήσεως της γυναικός».
- Το 1895, ίδρυσε το "Άσυλο της Αγίας Αικατερίνης" για ανύπαντρες μητέρες και για την "ηθική και φυσική" προστασία εργατριών, υπηρετριών και άλλων κοριτσιών. "Στο άσυλο έβρισκαν στέγη και τροφή [με αντίτιμο 0,75 δραχμές την ημέρα] οι κοπέλες που έφθαναν από τα χωριά τους, για να αναζητήσουν μια θέση εργασίας ως υπηρέτριες ή μέχρι την ανεύρεση νέας εργασίας σε περίπτωση απόλυσής τους. Κατά την περίοδο παραμονής στο άσυλο, οι υπεύθυνες φρόντιζαν την ηθικοποίηση της συμπεριφοράς των κοριτσιών. Επειδή όμως η επίτευξη αυτού του στόχου φαινόταν από την διάρκεια παραμονής των υπηρετριών στα σπίτια, η διευθύντρια του ασύλου επισκέπτονταν δύο φορές το μήνα τις οικοδέσποινες των σπιτιών, για να πληροφορηθεί για την αγωγή των κοριτσιών. Οι υπεύθυνες του ασύλου εγκαθίδρυσαν μια σειρά ανταμοιβών για εκείνες τις υπηρέτριες που παρέμεναν περισσότερο καιρό σε ένα σπίτι."**
- Το 1896 ίδρυσε το Άσυλο Ανιάτων με τη βοήθεια 20 άλλων κυριών, χωρίς καμμία κρατική επιδότηση, μόνο με προσφορές φιλάνθρωπων.
- Το 1896 ίδρυσε και τη Μεγάλη Ένωση των Ελληνίδων. Αυτή είχε ένα τμήμα εκπαιδευτικό, ένα τμήμα οικοκυρικής και επαγγελματικής σχολής, ένα τμήμα χηρών και ορφανών πολέμου καθώς και ένα τμήμα οικοκυρικής και επαγγελματικής σχολής, το οποίο διηύθυνε η ίδια. Το 1900, όταν το σωματείο διαλύθηκε, το οικοκυρικό αυτό τμήμα ονομαζόταν «Οικοκυρική και επαγγελματική Ένωσις Ελληνίδων». Από αυτό προήλθαν και Σχολές Νοσηλείας, που αποδείχθηκαν πολύτιμες στους τότε πολέμους του 1897,1912,1922.
- Το 1911 η Καλλιρόη Παρρέν ίδρυσε το Λύκειο των Ελληνίδων, σκεπτόμενη πως ο καλύτερος τρόπος για να διατηρήσουμε την ταυτότητα μας είναι να κρατήσουμε ζωντανή την παράδοση, τα ήθη και έθιμά μας.
- Το 1912, μετείχε στον «Πατριωτικό σύνδεσμο» που ίδρυσε η τότε πριγκίπισσα Σοφία, (μετέπειτα «Πατριωτικό ίδρυμα») και ανέλαβε τη γραμματεία του. Πρόκειται για το γνωστό μας ΠΙΚΠΑ.
Η ζωή της ήταν γεμάτη πρωτιές, καθώς ήταν η πρώτη Ελληνίδα που έγινε δημοσιογράφος καθώς και εκδότης εντύπου, συμμετείχε σε διεθνή συνέδρια: στο Παρίσι το 1889, το 1891, στο Α' Β' και Γ' « Διεθνές συνέδριο των γυναικείων έργων και ιδρυμάτων», αλλά και στο Σικάγο το 1893 στο Διεθνές Συνέδριο, τιμήθηκε με τον Χρυσό Σταυρό των Ιπποτών του Σωτήρος, το Αργυρούν Μετάλλιον της Ακαδημίας των Αθηνών και το Μετάλλιο της Πόλεως των Αθηνών.
Η Καλλιρόη Παρρέν πέθανε στις 16 Ιανουαρίου του 1940 μετά από εγκεφαλικό επεισόδιο, και κηδεύτηκε δημοσία δαπάνη στο 1ο Νεκροταφείο Αθηνών.
"Για πρώτη φορά ο θηλυκός πληθυσμός θα προσέλθει στις κάλπες στις βουλευτικές εκλογές της 19ης Φεβρουαρίου 1956."
Το 1884 η Σεβαστή Καλλισπέρη υπέβαλε αίτηση για να δώσει εξετάσεις στη φιλοσοφική σχολή. Οι καθηγητές της αναστατώθηκαν (ήταν η πρώτη φοιτήτρια) και, τελικά, της το επέτρεψαν. Η Σεβαστή επέτυχε στις εξετάσεις, αλλά το υπουργείο Παιδείας αρνήθηκε (λόγω του φύλου της) να επικυρώσει τις υπογραφές των καθηγητών που την εξέτασαν. Η Σεβαστή θα αρχίσει, τελικά, τις σπουδές της στη Σορβόνη. Πάντως, το 1895 ήταν η πρώτη γυναίκα που διορίστηκε επιθεωρήτρια σχολείων θηλέων (ας όψεται η Σορβόνη). Το 1890 το ελληνικό έθνος (των ανδρών) θα αποκτήσει την πρώτη φοιτήτρια. Πρόκειται για την Ιωάννα Στεφανοπούλου (ή Στεαφανόπολι), αν και ο πρύτανης θα διαμαρτυρηθεί στο υπουργείο «δια την ανάμειξιν των φύλων».
Το 1895 η χρονιά ήταν καλή για τις φοιτήτριες: γράφτηκαν πέντε φοιτήτριες στην Ιατρική Σχολή Αθηνών (ανάμεσα τους και οι αδελφές Παναγιωτάτου). Οι συμφοιτητές τους, (πνεύματα «ανοιχτά» και «ελεύθερα», τρομάρα τους!!) διαμαρτυρήθηκαν «δια την εισβολή του ποδόγυρου εις τον περίγυρο του Ιπποκράτους».
Το 1908 η Αγγελική Παναγιωτάτου έχει τελειώσει με Άριστα το πτυχίο της στην Αθήνα και έχει, ήδη, μετεκπαιδευθεί στην Γερμανία. Οι καθηγητές της αποδεικνύονται πιο φιλελεύθεροι από του φοιτητές και της εμπιστεύονται τη θέση της υφηγήτριας στην Ιατρική Σχολή Αθηνών. Οι μουστακαλήδες φοιτητές, τιμώντας πάντα τα παντελόνια τους(!

Πάντως, ακόμα και στις γυναίκες έλειπε, δικαιολογημένα, το πάθος για να διεκδικήσουν τα δικαιώματα τους. Διαβάζουμε την απογοήτευση κάποιας αρθρογράφου στην «εφημερίδα των Κυρίων», όταν έμαθε ότι μια φοιτήτρια έλαβε μέρος σε μια κινητοποίηση – διαμαρτυρία των φοιτητών. Τρέμει στη σκέψη, η αρθρογράφος, για το τι θα γινόταν αν τους κατέβρεχε η αστυνομία και η φοιτήτρια έτρεχε στους δρόμους βρεγμένη με λυτά τα μαλλιά ή το χειρότερο αν άκουγε ύβρεις από τα στόματα των ανδρών τα οποία δεν έπρεπε επ΄ ουδενί λόγω να ακούσει. Και καταλήγει η αρθρογράφος: «θα συνιστούσαμε εις την στασιάζουσαν φοιτήτρια να αποθεση εις τους συναδέλφους της τα φοιτητικά συμφέροντα… και οι φοιτητές να γίνονται διερμηνείς των ιδεών της..»
Δεν είμαι κατσαρίδα, είμαι νοήμων άνθρωπος και δεν ψάχνω άνθρωπο να με θρέφει αλλά άνθρωπο να αγαπώ και να με αγαπά. Τα υπόλοιπα μου θυμίζουν λογιστές, μιζέριες και μηδεν ψυχική κιμπαριά.Μεχρι και ο κατσαριδος χαριζει σκατ.μπαλες στην κατσαριδα για να την ριξει! Η κατσαριδα ειναι call girl και πρεπει να αρχισει να κερναει κι αυτη σκατ.μπαλες?![]()
Διαφέρουν σε τι, αυτή είναι η ερώτηση. Ανατομικά? Το ξέραμε κι εμείς, ευχαριστούμε. Αλλά ότι το Υ ή το Χ στο χρωμόσωμα επηρεάζει το κέρασμα είναι μάλλον τραβηγμένο από τα μαλλιά. Εδώ δεν επηρεάζει την ικανότητα στην μηχανική (που είσαι Άγγελε να μαλώσουμε).Επειτα μου λες οτι ειμαι εκπαιδευτικος και κριμα??? ΟΚ! Ενημερωτικα και παλι, υπαρχουν 2 φυλα, το αρσενικο και το θηλυκο. Δεν ειναι ιδια διαφερουν. Καποια μαθηματα θα τα εχασες στο σχολειο. Μηπως ειχες αρρωστησει?![]()
Ωραία λοιπόν, κάντε τους εσείς το τεστ του κουβαλητή και αφήστε τον να σας κάνει το τεστ της υπηρέτριας/μαγείρισσας.... Δεν ταιριάζει καν στο Κοσμοπόλιταν μάλλον στο Φαντάζιο θα ταίριαζε ως θέμα. Ρε χειροτέρεψαν τόσο τα πράγματα τα τελευταία 20 χρόνια? Εγώ που ήμουν? Τι φταίει? Η Μπάρμπι ναυαγοσώστρια μοιάζει μοντέρνα σχετικά με αυτά που ακούω εδώ!......Απο την αλλη ισχυριζεται οτι εαν ενας αντρας δεν μπορει να φροντισει τη σχεση του τωρα...... στο μελλον δεν θα φροντιζει τη γυναικα του και ισως τα παιδια τους.....δεν ξερω....αυτο εχει να κανει με τις ευθυνες ....εν μερει και οικονομικες ....που καποιοι δεν αναλαμβανουν ποτε.....Και επισης μου τονιζει οτι...χαλαμε την πιατσα εμεις οι νεο-φεμινιστριες με τις βλακειες μας και τελικα οι αντρες μας καβαλανε.....επειδη τους προσφερουμε αγαπη ασφαλεια και χρημα...και δεν τους αφηνουμε στα βαθεια νερα για να κολυμπησουν....και να συνειδητοποιησουν οτι καποτε ισως θα πρεπει να στηριζουν μια ολοκληρη οικογενεια....Μας θεωρουν ανεξαρτητες και οτι δεν τους εχουμε αναγκη.....και αυτο ειναι κακο μερικες φορες....τους αποδυναμωνει τελειως να χανουν το ρολο τους.....Ακομα δεν με εχει πεισει....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος


εδω ειμαι,,Εδώ δεν επηρεάζει την ικανότητα στην μηχανική (που είσαι Άγγελε να μαλώσουμε).

αλλα γιατι να μαλωσουμε?

ο καθε ανδρας αποδεικνυει ό'τι ειναι στην πραξη αλλωστε..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Oralee
Τιμώμενο Μέλος


Τώρα σας επιτρέπω να με πέσετε να με φάτε.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr.Spiridakos
Νεοφερμένο μέλος


Τι γίνεται τελικά με το θέμα του λογαριασμού όταν βγαίνετε με κάποιον/α?
Με ενδιαφέρει περισσότερο η άποψή σας για τα πρώτα ραντεβού που τα πράγματα είναι ακόμα περίεργα και υπάρχει μια συστολή σε αυτό το θέμα..
Να κερνάει ο άντρας μόνο?
Να κερνάει η γυναίκα?
Ο καθένας τα δικά του?
Μισά-μισά?
Προσωπικά αν στο πρώτο πρώτο ραντεβού δεν κάνει έστω την κίνηση να κεράσει, δεν θα επιτρέψω να υπάρξει δεύτερο.
Είναι θέμα αρχής νομίζω για έναν άντρα όταν προσκαλεί μια γυναίκα έξω, έστω να προσφερθεί να την κεράσει ή ακόμη περισσότερο να επιμείνει να το κάνει.
Από κει και πέρα δεν έχω πρόβλημα στις μετέπειτα συναντήσεις να κεράσω εγώ.
Πώς το βλέπετε το θέμα και ποιες οι σχετικές εμπειρίες σας?
Κοίτα συμφωνώ με την άποψη σου έχεις δίκιο είναι θέμα αρχής και ευγένειας...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος


Άρα είναι θέμα ευγένειας να πληρώσει και η γυναίκα στο πρώτο ραντεβού.Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί σας είναι τόσο δυσνόητο να καταλάβετε πως είναι θέμα ευγένειας να πληρώσει ο άντρας στο πρώτο ραντεβού
Άρα όσες δεν κερνάτε είστε αγενείς;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άγγελος
Επιφανές μέλος


τι να πω τωρακαι που όταν μια νύχτα είχαμε σταματήσει σε μια ερημιά με θέα με το αμάξι του, πάταγε κάθε δέκα λεπτά το φρένο για να φωτίσει πίσω και να σιγουρευτεί πως δεν είναι κανείς.


παει,τα καψε τα λαμπακια..


(προτιμω και γω τις ομορφεςερημιες παντως,,)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr.Spiridakos
Νεοφερμένο μέλος


Άρα είναι θέμα ευγένειας να πληρώσει και η γυναίκα στο πρώτο ραντεβού.
Άρα όσες δεν κερνάτε είστε αγενείς;
![]()
Κοίτα εδώ και τόσα χρόνια είναι ..πως να το πω , παράδοση (???), να πληρώνει ο άντρας. Αυτό το πρότυπο μας έχουν περάσει εδώ και πολλές γενιές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος


Επί χρόνια η παράδοση ήταν να μην ψηφίζουν οι γυναίκες.Κοίτα εδώ και τόσα χρόνια είναι ..πως να το πω , παράδοση (???), να πληρώνει ο άντρας. Αυτό το πρότυπο μας έχουν περάσει εδώ και πολλές γενιές.
Εάν έλεγε κάποιος "αυτά τα πρότυπα έχουν περάσει εδώ και πολλές γενιές, άρα να μην συνεχίζουν να ψηφίζουν οι γυναίκες", θα τον έλεγαν τουλάχιστον φαλλοκράτη.
Συνεπώς, το επιχείρημα "έτσι έχουμε μάθει" ΔΕΝ είναι επιχείρημα. Τι πάει να πει "έτσι έχουμε μάθει"; Να ξε-μάθετε.
Αλλά ναι, την ισότητα την σκεφτόμαστε μόνο όταν μας βολεύει. Και μετά παρεξηγούνται αν τις πεις "είστε ένα με την μάζα".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Insomnie
Πολύ δραστήριο μέλος


Όντως,αναπολώ και'γω εκείνες τις ωραίες εποχές που τις δέρναμε και δε μας έλεγε κανείς τίποτα!Κοίτα εδώ και τόσα χρόνια είναι ..πως να το πω , παράδοση (???), να πληρώνει ο άντρας. Αυτό το πρότυπο μας έχουν περάσει εδώ και πολλές γενιές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 134 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- touvlo
- Natalia26
- Requiem
- iren
- Ωρορα
- thequickbrownfox
- thenutritionist
- paolo1
- okatapeltis
- Μήτσος10
- lugar
- Nat21
- Janne 007
- Human being
- KostasPan
- JimmyIT
- SlimShady
- kalhkardia
- Jack of Spades
- taketrance
- Roulaki
- Paragontas7000
- Joji
- charmander
- Memetchi
- Ilma
- spring day
- camil
- User2350
- vasilikileo1988
- rafaela11
- Anonymous girl
- parrot/παπαγάλος
- Εριφύλη
- tsiobieman
- giannhs2001
- Scandal
- Wonderkid
- fourkaki
- back2967
- hirasawayui
- Chrysak25
- Nickx
- Sevasti
- Stelios725
- Mt73
- Athens2002
- CiNeFiL
- Panos_02
- ggl
- T C
- Viedo
- Εχέμυθη
- Johnny15
- Libertus
- georgianna
- Ria99
- Citylights
- ag97
- physicscrazy
- kapa1405
- πεταλουδα001
- norbit
- Superhuman
- Danaoula2020
- American Economist
- Καμικάζι_αγαπη_μου
- Anna@2020
- Serotonin
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.