Έλληνες και οδηγική συμπεριφορά

tsitsilegas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο tsitsilegas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 222 μηνύματα.
Αρχική Δημοσίευση από Demelene:
tsitsilegas Λυπαμαι αλλά έχεις παρεξηγήσει,παρανοήση και θα μπορούσα να πω διαστρεβλώσει όλα τα γραφώμενα μου! Το γιατί δεν ξέρω αλλά τι να πω.

Πάλι έχασας αυτό που λέω.

Μάλλον καταλαβαίνεις ότι θες!

Καλώς, δεν συνεχίζω τη συζήτηση γιατί πλέον υφίσταται πρόβλημα στο πρόσωπό μου.

Καλημέρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maik85

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο maik85 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και επαγγέλεται IT. Έχει γράψει 913 μηνύματα.
Αρχική Δημοσίευση από kleftra:
ποια θα ήταν η αρμοζουσα συμπεριφορά ενός σωστού και συνετού οδηγού;
α.Να φρενάρει;Μα αυτός είναι ο πιο σίγουρος τρόπος να χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου.Απο φρεναρίσματα σκοτώνονται όσοι τους πετάγεται κάτι στο δρόμο τους.
β.Να μην κόψει ταχύτητα και να το πατήσει;Μα χτυπώντας ένα μεγαλόσωμο ζώο πάλι δεν κινδυνεύω να χάσω τον έλεγχο του αυτοκινήτου;
Εσείς ποια νομίζετε ότι είναι η ενδεδειγμένη αντίδραση σε αυτές τις περιπτώσεις;Εγώ είμαι σίγουρη πως αν μου ξανασυνέβαινε ενστικτωδώς πάλι θα προσπαθούσα να το αποφύγω:(

Επειδή εγώ έπαθα τον Αύγουστο παρόμοιο ατύχημα με σκύλο, έχω να πω πως χίλιες φορες να σκοτώσω έναν σκύλο, παρά να φύγω σε παρκαρισμένο όπως έκανα εγώ επειδή φρέναρα, ή να βάλω σε κίνδυνο τη ζωή μου ή των συνοδηγών μου.;)
Και όσο για τν ζημιά του αυτοκινήτου είναι σαφώς μικρότερη αν πέσεις πάνω στον σκύλο από το να κάνεις οτιδήποτε άλλο -φρενάρισμα στρίψιμο τιμονιού κλπ-.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

The Djinn

Τιμώμενο Μέλος

Ο Mario αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,513 μηνύματα.
Αν δεν κανω καλα οταν το αυτοκινητο εχει ΑΒS δεν χρειαζεται επαναλαμβανομενο πατημα των φρενων.
Ετσι κι αλλιως αυτο κανει απο μονο του το ABS.;) Θελει μονοκοματο με σταθερη δυναμη.Ειτε κοκκαλωμα σε αναγκη ειτε πιο μαλακα.
Μυ εχει τυχει κι ενω πηγαινα σχετικα γρηγορα και με βαρυ αυτοκινητο.(octavia)
Και παντα μα παντα οσων αφορα ζωα, καλο ειναι να μην φυγουμε εμεις στα δεντρα για να μην τα σκοτωσουμε, αλλα και ουτε να κλεισουμε τα ματια και να πουμε...οποιον παρει ο χαρος.
Εαν τυχει και πατησετε ακομα και φιδι, ξερετε πως γλυστραει το αμαξι;;
Ειδικα εαν ειναι και μικρο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Demelene

Διάσημο μέλος

Ο Demelene αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,430 μηνύματα.
Αν δεν κανω καλα οταν το αυτοκινητο εχει ΑΒS δεν χρειαζεται επαναλαμβανομενο πατημα των φρενων.
Σε ευθεία έτσι ακριβώς είναι. Επειδή το κάνει μόνο του.
Σε στροφή νομίζω δεν κάνει όπως δεν θα έκανε και το απλά επαναλμβανόμενο πάτημα φρένων. Πρέπει το αμάξι να προλαβαίνει να κρατάει την πορεία του αν αυτό είναι επιθυμητό!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kleftra

Διάσημο μέλος

Η Γεωργία-Γωγούλα-Γωγώ...ακούω σε όλες τις παραλλαγές αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,359 μηνύματα.
Καταρχήν θενκς για τις διευκρινήσεις-απαντήσεις.
Βασικά 2-3 λεπτομέρειες που δεν αναφέρω, αν προσέχετε ημ/νια ήμουν μόλις 22 χρονών και αν και δεν ήμουν φρέσκια οδηγός νομίζω πως έμπειρο δεν σε κάνουν τα χρόνια οδήγησης αλλά τα περιστατικά που έχεις αντιμετωπίσει κι αυτό για μένα ήταν το πρώτο σοβαρό. Δεύτερον η αντίδραση του γονιού ήταν ως ένα σημείο δικαιολογημένη καθώς φαντάζομαι τι του μετάφερε η φίλη μου(ότι ας πούμε έτρεχα πεζή σε μια εθνική χωρίς φώτα να μαζέψω ένα σκύλο) βέβαια αυτός δεν ήταν παρών και δεν μπορεί να ξέρει ακριβώς πως το χειρίστηκα και ότι δεν μου έφυγε το άμαξι καθώς για να το γράψω σωστά χτύπησε στην μπάρα αλλά δεν σύρθηκε 40 μέτρα στην μπάρα,το ξανάφερα δεξιά και το σταμάτησα εγώ μετά απο 40 μέτρα, ντουλίνι ήμουν στην μεσαία λωρίδα(3 έχει εκεί αν θυμάμαι καλά γιατί με τον καιρό σου μένουν όσα θέλουν να θυμάσαι)αν ήμουν στην αριστερή θα είχα καρφωθεί (μη σου πω περάσει πάνω απο)στην μπάρα. Όσο για το ΑΒS ναι σωστά, μόνο που το δικό μου πρώτο αμάξι ήταν ένα μεταχειρισμένο ESCORT του 90, δεν είχα ABS καρδιά μου.

Τέσπα πάντα ήθελα να το θέσω αυτό το ερώτημα, όχι για να δω αν εγώ έπραξα σωστά,αλλά για να δω πόσο εύκολο είναι να αντιδράσεις όταν σου πεταχτεί όχι μόνο ζώο αλλά το χειρότερο παιδί ή παππούς(καλά τον παππού μπορεί και να τον πάταγα γιατί είναι σκοτώστρες έτσι πως πετάγονται).Γιατί μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτων πως περνάς απο την θεωρία στην πράξη;
Θα ήταν ωραίο σε αυτό το θέμα πέρα απο κράξιμο για απαράδεκτους οδηγούς να μοιραστούμε και τις εμπειρίες μας σε περιστατικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

The Djinn

Τιμώμενο Μέλος

Ο Mario αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,513 μηνύματα.
Αρχική Δημοσίευση από Demelene:
Σε ευθεία έτσι ακριβώς είναι. Επειδή το κάνει μόνο του.
Σε στροφή νομίζω δεν κάνει όπως δεν θα έκανε και το απλά επαναλμβανόμενο πάτημα φρένων. Πρέπει το αμάξι να προλαβαίνει να κρατάει την πορεία του αν αυτό είναι επιθυμητό!

Ετσι ξερω κι εγω.;)
Και μαλιστα σου λενε οτι αν κερφωσεις τοα φρενα κι εχει το αμαξι ABS να μην κοψεις και το τιμονι αποτομα δεξια ή αριστερα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Resident Evil

Διακεκριμένο μέλος

Η Resident Evil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,959 μηνύματα.
Αρχική Δημοσίευση από kleftra:
Τέσπα πάντα ήθελα να το θέσω αυτό το ερώτημα, όχι για να δω αν εγώ έπραξα σωστά,αλλά για να δω πόσο εύκολο είναι να αντιδράσεις όταν σου πεταχτεί όχι μόνο ζώο αλλά το χειρότερο παιδί ή παππούς(καλά τον παππού μπορεί και να τον πάταγα γιατί είναι σκοτώστρες έτσι πως πετάγονται).Γιατί μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτων πως περνάς απο την θεωρία στην πράξη;
Θα ήταν ωραίο σε αυτό το θέμα πέρα απο κράξιμο για απαράδεκτους οδηγούς να μοιραστούμε και τις εμπειρίες μας σε περιστατικά.

Δεν μου έχει τυχει ευτυχώς αλλά έδωσα εξετάσεις με το νέο (παλιό πλέον!) σύστημα εξετασης (20 ώρες θεωρητικά-20 ώρες πρακτικά) κ ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ....ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ!!!!:clapup:

Μέσα λοιπόν (δεν το έχω εδώ, αλλά αν θες σε πρώτη ευκαιρίαπου θα πάω στο πατρικό μου ψάχνω και στο κάνω quote) ότι αν μιλάμε για άνθρωπο κάνουμε ότι μπορούμε να τον αποφύγουμε [βέβαια το βιβλίο ζει στον ιδεατό κόσμο των ορίων ταχύτητας και με 140 είσαι πάνω από το όριο σε οποιονδήποτε δρόμο!) ΑΛΛΑ αν μιλάμε για ζώο (μη με ρωτήσεις αν ο..συντάκτης μισεί τα ζώα...αγνοώ! :P ) εφόσον πεταχτεί σε απόσταση που ο οδηγός κρίνει ότι είναι αδυνατον να σταματήσει και να το προλάβει (η δική σου περίπτωση δηλαδή) κρατάει σταθερό τιμόνι, δεν επιταχύνει ("κλείνει το γκάζι" νομ΄ζω το έγραφε αλλά δεν κόβω κεφάλι) και προσπαθεί να κρατήσει την πορία του στην επερχόμενη σύγκρουση.

Τώρα στο δια τάυτα δεν νομίζω να μπορούσα να κάνω κάτι τέτοιο. όταν μου πετάχτηκε σκύλος κάποια στιγμή πλακώθηκα στα φρένα ενστικτωδώς αν και προσπάθησα (μέσα στον πανικό μου) να μην στρίψω το τιμόνι. Έπιασε βέβαια το ΑBS και γλυτώσαμε όλοι (συνοδηγός, σκύλος, ε΄γω) με απλό....σοκ απλά σου λέω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

The Djinn

Τιμώμενο Μέλος

Ο Mario αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,513 μηνύματα.
Aυτο που γραφει το βιβλιο ειναι σωστο και καθολου δεν μισουσε τα ζωα αυτος καλη ΧRZ.;)
Και το δικο μου που εδινα με το παλιο συστημα το ιδιο ελεγε.
Αλλα προσεξε, οταν κρινουμε οτι Δ Ε Ν μπορουμε να το αποφυγουμε!:warn:
Θα ειναι εγκληματικο εαν π.χ. εχει καποια κινσηση κι εμεις το κοκκαλωσουμε και απο πισω μας ακολουθισει καραμπολα!;)
Η αντι να σκοτωσουμε το ζωο να ανεβουμε σε τιποτα διαχωρστικα και μπουμε στο αντιθετο ρευμα ή πεσουμε σε τιποτα χαντακια!
Οσο και αν ταλετρευω τα ζωα, δυστυχως ετασι ειναι...:/:
Θα πρεπει ανα πασα στιγμη να μπορεσουμε να κρινουμε τι πρεπει και τι ειναι σωστο να κανουμε.
Και ειδικα αν αναλογιστο:confused: υμε οτι ζωα δεν ειναι μονο σκυλοι γατες αλλα και τιποτα προβατα,γαιδουρια κτλ κτλ...τα οποια μπορουν να σου κανουν τ' αμαξι φυσαρμονκα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

misslittledevil

Επιφανές μέλος

Η misslittledevil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών. Έχει γράψει 8,197 μηνύματα.
Αρχική Δημοσίευση από gtc.gr:
Έγκληματικη αδιαφορία της Τροχαίας


Θα σας περιγράψω το σκηνικό που έγινε χτες μετά τις μετρήσεις ......

Φεύγουμε από εκεί κατά τις 16:30 για να γυρίσουμε και μπαίνουμε Εθνική οδό……Μπρος εγώ με τον boubi , πίσω Sylvestros με sisifo πιο πίσω Tasos1.8T , Norad και τελευταίος ο Passat1,8t. Δεν πηγαίνουμε πάνω απο 120 -130 και έχει σχετικά πυκνή ροή .

Ξαφνικά βλέπω στον καθρέπτη , το αμάξι του Sylvestrou να πετάει κώλο αριστερά , να γλύφει την μπαριέρα και μετά να επανέρχεται κανονικά , ενώ το πίσω αμάξι του , μια Octavia , να κάνει ένα μεγάλο S και να επανέρχεται και εκείνη τα κανονικά της …… Βγάζουμε Alarm και σταματάμε στη ΛΕΑ…….. Βγαίνει έξω ο boubis και τρέχει πίσω να δει τι έγινε ….. περιμένω κανά 5άλεπτο και βλέπω ότι μάλλον έχει γίνει κάτι κακό…. Βγαίνω και γω και πάω κοντά ….. βλέπω την Octavia να έχει πετύχει τον Sylvestro πίσω και ΔΕΞΙΑ στον προφυλακτήρα ……. Το πρώτο σοκ ήρθε όταν έπεσε η ερώτηση….

-τι έγινε ρε φιλε
---Μην φωνάζετε παιδιά , είμαι άρρωστος….. μʼεχει πάρει 3 φορές μέχρι τώρα ο ύπνος στο τιμόνι!!!!!

Έχω μείνει άφωνος και απλά δεν πιστεύω στʼαυτιά μου ….. Καταλαβαίνετε τι έγινε μόλις “πίστεψα στʼαυτιά μου” ….. πέσαμε πάνω του εγώ και ο boubis να του πάρουμε το κεφάλι ….. Ρε είσαι μαλaκας ??? Σε παίρνει ο ύπνος στο τιμόνι και οδηγείς ???? Δολοφόνε !!! Η απάντησή του ?? “ Τι θέλετε να κάνω τώρα , σας ζήτησα συγνώμη” ….. Ευτυχώς που μπήκε ο Sylvestros εκείνη την ώρα ανάμεσά μας και μας σταμάτησε για να κάνουνε την φιλική δήλωση . Εγώ πήρα το 100 και τους περιέγραψα το σκηνικό. Ο sisifos μετέφερε το τρίγωνο 100 μέτρα πίσω μην πέσει κανείς επάνω μας , εγώ φόρεσα το φωσφοριζέ γιλέκο για να φαινόμαστε και ο boubis φύλαγε βάρδια δίπλα του μην τυχόν την κοπανίσει με το αμάξι του ….. Περιττό να πω ότι αλλού πάταγε και αλλού βρισκόταν ….. Δεν φαινόταν μεθυσμένος αλλά ή μαστούρα ήταν ή χαπακωμένος ή απλά συνέβαινε κάτι στον εγκέφαλό του που υπολειτουργούσε ……Κάποια στιγμή λεέι στον Sylvester……

--Μπορείς να πεις σε κάποιο από τους φίλους σου να μου οδηγήσει το αμάξι μέχρι την Αττική οδο γιατί δεν είμαι καλά ?

Του είπε να περιμένει να έρθει η ΤΟΤΑ και να τα πει εκεί …..

Με τα πολλά και αφού έχει περάσει 1 ώρα και κάτι εμφανίζεται το περιπολικό , φέυγουμε από την ΛΕΑ και πάμε στο κοντινότερο παρκινκ. Σταματάει ο αστυνομικός , κάνει τις διαδικασίες και μετά από λίγο σκάει και η ΤΟΤΑ ….. κάνουν Αλκοτεστ και του βγάζει 0 …..τίποτα ….. και τον αφήνουν να φύγει …. Και τρώμε φρίκη και την πέφτουμε στους αστυνομικούς που του έκαναν το αλκοτεστ……

Εμείς --Είστε καλά ??? θα τον αφήσετε να φύγει έτσι ???? Ρε μας είπε ότι τον έχει πάρει ο ύπνος 3-4 φορές και σεις τον αφήνετε ??? ρε αλλού πατάει και αλλού βρίσκετε και τον ΑΦΗΝΕΤΕ ????

ΤΟΤΑ – Κύριοι δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε άλλο , δεν μπορούμε να κάνουμε παρακράτηση του οχήματος έτσι χωρίς λόγο …..

Εμείς – Μα δεν τον βλέπετε πως είναι ??? Αυτός θα τρακάρει και άλλους παρακάτω ….ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ

ΤΟΤΑ – Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα κύριοι , το αλκοστεστ δείχνει 0 και δεν έχουμε δικαίωμα να κάνουμε παρακράτηση του οχήματος…..


Και έτσι απλά έφυγε……. Φύγαμε και μεις σιγά σιγά και σταματήσαμε λίγο παρακάτω που περίμεναν οι Passat , Norad και tasows 1.8t. Αφού τα είπαμε λίγο συνεχίζουμε στην Εθνική και στην Μαλακάσα …….. Κόλλημα ------ όλοι ακίνητοι ….. Μιλάγαμε με τους ασυρμάτους και γελάγαμε ….”για φαντάσου ο μαλaκας να έχει κάνει και άλλο ατύχημα”

Και όμως παιδιά ….τα πράγματα είχαν ακριβώς έτσι …. Ο ίδιος μαλaκας , ο ίδιος δολοφόνος που πριν μια ώρα του επέτρεψε η ΤΟΤΑ να φύγει , με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που έπεσε πάνω στον Sylvestro , έπεσε πάνω σε ένα Lada Niva , το πέταξε στο κράσπεδο και έκανε 2-3 τούμπες πριν σταματήσει …… Καταλαβαίνετε την οργή μας εκείνη των ώρα …..κατεβάζουμε τα παράθυρα και αρχίζουμε τα καντήλια ….. μας ακούνε οι τροχαίοι και μας ζητάνε να σταματήσουμε …… Σταματάμε (σιγά μην δεν σταματάγαμε) , βγαίνουμε έξω ωριόμενοι και αρχίζουμε να πηγαίνουμε προς το αμάξι του μαλaκα με διαθέσεις λυντζαρίσματος ….. ο αστυνομικός καταλαβαίνει τι πάει να γίνει και μας φωνάζει να ηρεμήσουμε γιατί είναι τραυματισμένος …..Εκεί κάπως μαλακώσαμε και αρχίσαμε τα γαλλικα τους αστυνομικούς…..Το κακό είναι ότι δεν ήταν οι ίδιοι με τους προηγούμενους …..

ΕΜΕΙΣ – Το είπαμε στους προηγούμενους να μην τον αφήσουν να φύγει γιατί δεν είναι στα καλά του αλλά αυτοί τιποτα … Εισαστε υπαίτιοι…..

Ερχεται το 166, πάνε να τον πάρουν και τους λέει το εξής παλαβό ….. Εγώ δεν έρχομαι μαζί σας …οπότε λέει και το ΕΚΑΒ …. Αν δεν μας πει ότι έρχεται με την θέληση του εμείς δεν τον παίρνουμε ….. ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΕΜΕΙΣ και πλέον έχουμε αρχίσει να φωνάζουμε πολύ άγρια και γενικά μας έχει γυαλίσει το μάτι άγρια ……Και τότε βλέπω ότι στν παράδρομο υπάρχει γαλονάς που έχει δει την όλη φάση , καταλαβαίνει ότι θα γίνει χαμός και δίνει εντολή στους αστυνομικούς να τον βάλουν στο ασθενοφόρο …..

Δώσαμε στον άνθρωπο που είχε τρακάρει τα στοιχεία μας , του εξηγήσαμε τι είχε γίνει παρακάτω και του είπαμε ότι και αν μας χρειαστεί να μας πάρει τηλέφωνο ……

Αυτά παιδιά …και σας παρακαλώ να μεταφέρετε το ποστ αυτό και σε άλλα φορουμ προς γνωση και συμμορφωση ......


https://www.gtc.gr/forum/viewtopic.php?p=170646

Δεν ξερω τι να πω.. Δεν ξερω με ποια λογικη λειτουργουν ορισμενοι ανθρωποι!
Διαβαζωντας το παραπανω κειμενο, εχωντας ηδη στο μυαλο μου τα δυο ατυχηματα που συνεβησαν το σκ (στην Συγγρου και στο Διδυμοτειχο) και κρατωντας κι εγω τιμονι, θεωρω τουλαχιστον ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ την συμπεριφορα τετοιων ανθρωπων που συνεχιζουν να κυκλοφορουν στους δρομους καθως επισης και την συμπεριφορα των αστυνομικων (οχι μονο των συγκεκριμενων) που ανεχονται/δεχονται τετοια περιστατικα αλλα και των αρμοδιων που εκτος οτι βαζουν σε υποτιθεται υπευθυνες θεσεις ανευθυνα ατομα, ανεβαζουν τα προστιμα στα ουρανια νομιζωντας οτι μπορει να βαλει μυαλο ο καθε ανεγκεφαλος οδηγος! :mad: :mad:



ΠιΕς: Συγνωμη για το μεγαλο κειμενο, αλλα καποια πραγματα ειναι εξω-πραγματικα! :mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Demelene

Διάσημο μέλος

Ο Demelene αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Προγραμματιστής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,430 μηνύματα.
Ρε παιδιά μια κοπέλα που περίμενε σε μια στάση στην Συγγρού είναι σε άσχημη κατάσταση γιατί κάποιος διερχόμενος έπεσε απάνω της. Στην Συγγρού παρόλη την ταχύτητα που περνάνε το οχήματα η πεζοί είναι εντελώς απροστάτευτοι αλλά το περίεργο είναι ότι δεν πρέπει να έχει ξαναγίνει κάτι τέτοιο. Δεν ξέρω αν έφταιγε βέβαια αυτός που έπεσε απάνω της.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γίδι

Τιμώμενο Μέλος

Η Γίδι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 22,554 μηνύματα.
Καλά, καμία οδιγική "καλλιέργεια" και καμία συνείδηση. Εδώ σε άλλες χώρες (και σόρι για τη σύγκριση, κι εγώ εκνευρίζομαι με παραδείγματα τύπου αυτοί οι καλλιεργημένοι κι εμείς στο Ελλαδιστάν, αλλά αυτό με εντυπωσίασε)... που λέτε, σε άλλη χώρα, Ευρωπαϊκή, η πλλειοψηφία της νεολαίας αντιδρούσε στην αλλαγή του ορίου ταχύτητας στις εθνικές οδούς και αυτοκινητοδρόμους από 130 σε 160 (!!) για λόγους ρύπανσης του περιβάλλοντος. Να τα ακούνε οι "κάβουρες" να τρίβουν τα αυτιά τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimidola

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η dimidola αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 140 μηνύματα.
Ρε παιδιά μια κοπέλα που περίμενε σε μια στάση στην Συγγρού είναι σε άσχημη κατάσταση γιατί κάποιος διερχόμενος έπεσε απάνω της. Στην Συγγρού παρόλη την ταχύτητα που περνάνε το οχήματα η πεζοί είναι εντελώς απροστάτευτοι αλλά το περίεργο είναι ότι δεν πρέπει να έχει ξαναγίνει κάτι τέτοιο. Δεν ξέρω αν έφταιγε βέβαια αυτός που έπεσε απάνω της.

Το άκουσα κι εγώ... Έχει γίνει και μάλιστα σε γνωστή... Όπως και να 'χει όταν πέφτει αυτοκίνητο σε πεζό πάντα ο οδηγός φταίει, δε μπα να σου πετάχτηκε ο πεζός... Τη γλιτώνεις μόνο αν υπάρχουν μάρτυρες... και αν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fandago

Διακεκριμένο μέλος

Ο Ә□⌂щяңš αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,876 μηνύματα.
Οδήγηση για τα ζώδια :P
ΚΡΙΟΣ
Ο καλύτερος πελάτης των τροχονόμων ... Του αρέσει η ταχύτητα και οι
προκλήσεις. Είναι ικανός την στιγμή που κάποιος τον προσπερνά να
αυξήσει ταχύτητα για να κερδίσει μία άτυπη κόντρα. Τραβάει τα βλέμματα
των τροχονόμων χωρίς να είναι και πολυδιατεθειμένος να υπακούσει στα
σήματά τους. Του αρέσουν τα κόκκινα αυτοκίνητα γιατί με αυτά
εκφράζεται η επιθετικότητά του. Ο λόγος που καταλαμβάνει την 7η θέση
στον πίνακα και όχι κάποια χειρότερη είναι πως δεν προλαβαίνει να
προκαλέσει ατυχήματα γιατί συνήθως βρίσκεται στα δεξιά του δρόμου με
έναν ή περισσότερους τροχονόμους στο παράθυρό του

ΤΑΥΡΟΣ
Αν ακούσετε κάποιον ανυπόμονο στο φανάρι να σας κορνάρει πριν καλά
καλά ανάψει το πράσινο τότε αυτός θα πρέπει να ανήκει στο ζώδιο του
Ταύρου. Είναι ο οδηγός εκείνος που λατρεύει την κόρνα γιατί αποτελεί
ένα εξαίρετο μέσο για να εξωτερικεύσει την γκρίνια του. Σαν συνοδηγός
είναι ακόμα χειρότερος: Παραπονιέται και γκρινιάζει για ότι βλέπει
γύρω του. Αποφεύγει τους δρόμους με τα διόδια γιατί δεν θέλει να
καταθέτει εκεί όσα έχει κερδίσει με κόπο. Όταν βρίσκεται στο τιμόνι
επιλέγει την δεξιά λωρίδα οδηγώντας ακριβώς στο όριο της ταχύτητας και
πολλές φορές κάτω από αυτό αδιαφορώντας για τους άλλους που θα ήθελε
την συγκεκριμένη στιγμή να μην υπάρχουν κιόλας στο οπτικό του πεδίο (ή
ακόμα και στην ζωή). Λόγω της ιδιοσυγκρασίας του κατέχει την δεύτερη
θέση σε πιθανότητα εμπλοκής σε ατύχημα.

ΔΙΔΥΜΟΙ
Πέστου να μείνει σε μία λωρίδα ενώ οδηγεί και θα σε μισήσει. Αλλάζει
συνεχώς λωρίδες κυκλοφορίας, ελίσσεται σαν φίδι και προσπαθεί να
αποφύγει έγκαιρα όσους θεωρεί αργούς οδηγούς. Αν, τυχόν, κολήσει πίσω
από κάποιον σαν αυτούς εκνευρίζεται, αγχώνεται και λειτουργεί σαν το
λιοντάρι στο κλουβί. Ενώ είναι επικίνδυνος για οδήγηση σε
αυτοκινητόδρομους, μέσα στην πόλη βρίσκεται στο στοιχείο του καθώς
αντιμετωπίζει πολύ εύκολα την κίνηση μπαίνοντας σε κάθε κενό που
συναντά μπροστά του και χρησιμοποιώντας όλα τα στενά της διαδρομής. Η
έρευνα απέδειξε πως συγκεντρώνει τις μεγαλύτερες πιθανότητες να
εμπλακεί σε ατύχημα

ΚΑΡΚΙΝΟΣ
Ο πιο συντηρητικός οδηγός που πρόκειται να συναντήσει κανείς στον
δρόμο. Κινείται αμυντικά προσέχοντας τόσο για την δική του ασφάλεια
όσο και την ασφάλεια των άλλων. Επιλέγει μεσαία ή αριστερή λωρίδα και
είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα του οδηγού εκείνου που δεν θα ξεκινήσει
το αυτοκίνητό του αν όλοι οι επιβάτες δεν έχουν φορέσει την ζώνη
ασφαλείας και δεν έχουν καθήσει αναπαυτικά στα καθίσματά τους. Σαν
πατέρας (ή μητέρα) είναι καταπιεστικός για τα παιδιά του τα οποία δεν
αφήνει να κουνηθούν ούτε για μία στιγμή στο αυτοκίνητο. Καταλαμβάνει
την 5η θέση στον πίνακα επειδή αν τα πράγματα δεν πάνε έτσι όπως τα
θέλει (ακριβώς λέμε τώρα) τότε χάνει την υπομονή του με απρόβλεπτες
συνέπειες.

ΛΕΩΝ
Ο πιο "επικοινωνιακός" από όλους τους οδηγούς. Είναι ο μόνος που
κατεβάζει πολύ εύκολα το παράθυρό του είτε για να κάνει παρατήρηση σε
άλλους οδηγούς είτε για να απαντήσει σε κορναρίσματά τους. Του αρέσει
η ταχύτητα και είναι επικεντρωμένος στον προορισμό του ταξιδιού του.
Κοιτάζει συχνά τους καθρέπτες του όχι, όμως, για να ελέγξει τα
αυτοκίνητα που τον ακολουθούν αλλά για να διορθώσει την εμφάνισή του.
Του αρέσει η δυνατή μουσική και οδηγεί, συνήθως, με τέρμα τα μπάσα και
τσίτα τα γκάζια. Έχει προγραμματίσει την ώρα άφιξης σε κάθε ταξίδι και
τσαντίζεται όταν βρεθεί σε κίνηση ή πίσω από αργούς οδηγούς.
Καταλαμβάνει την 8η θέση στον πίνακα.

ΠΑΡΘΕΝΟΣ
Όσο πιο μεγάλο αυτοκίνητο έχουν τόσο πιο καλά και άνετα νοιώθουν. Η
άνεση είναι σημαντική για αυτούς όπως και το να μην πάρουν ούτε μία
κλήση από τροχονόμο. Οδηγούν στην μεσαία ή τη δεξιά λωρίδα και πάντα
σύμφωνα με το νόμο. Απεχθάνονται το μποτιλιάρισμα όπως και τις ουρές
στα διόδια. Είναι οι πρώτοι που θα εκμεταλλευθούν γρήγορους και
σύγχρονους τρόπους που τους διευκολύνουν την ζωή και την κίνηση στους
δρόμους. Καταλαμβάνουν την 4η θέση στον πίνακα γιατί προκαλούν
ατυχήματα, κυρίως μέσα στις πόλεις, όπου δεν βρίσκονται και πολύ μέσα
στα "νερά" τους.

ΖΥΓΟΣ
Καλός οδηγός που θα ξεπεράσει κατά 10 μόλις χιλιόμετρα το όριο
ταχύτητας για να ξεφύγει από την στάμπα του συντηρητικού οδηγού. Δεν
θα πάει, όμως, παραπάνω γιατί δεν θέλει και την στάμπα του γρήγορου
οδηγού. Έχει μεγάλες αντοχές σε μακρινά ταξίδια και καταφέρνει να
κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον των συνεπιβατών του. Σε συνηθισμένες
καταστάσεις πολύ δύσκολα θα προξενήσει ατύχημα. Αυτό θα γίνει όταν
βρεθεί σε κάποια ακραία περίπτωση όπου θα έχει να επιλέξει από δύο ή
περισσότερες λύσεις και θα αναλωθεί στην διαδικασία αδυνατώντας να
αποφασίσει. Καταλαμβάνει την 9η θέση στον πίνακα.

ΣΚΟΡΠΙΟΣ
Πρόκειται για έναν από τους καλύτερους οδηγούς του ζωδιακού κύκλου.
Όχι γιατί οδηγεί συντηρητικά αλλά επειδή γνωρίζει πως με τον τρόπο που
οδηγεί μπορεί να προκαλέσει ατύχημα. Αυτό τον κάνει ιδιαίτερα
υποψιασμένο και έτοιμο να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε κατάσταση. Ελέγχει
πιο συχνά από κάθε άλλο οδηγό τους καθρέπτες του και γνωρίζει τι
συμβαίνει ακόμα και στο πέμπτο σε σειρά μπροστινό του αυτοκίνητο.
Οδηγεί γρήγορα και επιθετικά και "κυνηγάει" όσους του "χώνονται" στον
δρόμο για να πατσίσει μαζί τους. Μόλις το καταφέρει μειώνει ταχύτητα
και οδηγεί με την ηρεμία του. Με τους τροχονόμους δεν τα πάει καλά ενώ
αν πάρει κλήση θα κινήσει "γη και ουρανό" για να μην την πληρώσει.
Μαζί με τους Αιγόκερους καταλαμβάνει την καλύτερη (12η) θέση του
πίνακα.

ΤΟΞΟΤΗΣ
Συντηρητικός οδηγός που εκνευρίζεται τόσο με την κίνηση όσο και με
τους άλλους οδηγούς. Θεωρεί πως έχει την καλύτερη εκπαίδευση από όλους
τους άλλους και είναι ο καλύτερος μαθητής των Σχολών Οδήγησης. Του
αρέσουν τα ταξίδια και προτιμά τους αυτοκινητόδρομους και τους
επαρχιακούς δρόμους. Δεν βρίσκει καμμία συγκίνηση στην ταχύτητα και
απορεί με όσους πεθαίνουν για αυτήν. Με τέτοια συμπεριφορά κατορθώνει
να έχει πολύ λίγα ατυχήματα. Αν έλειπε ο εκνευρισμός του θα μπορούσε
να καταλάβει ακόμα και την 12η θέση του πίνακα επικινδυνότητας. Τώρα
βρίσκεται στη 10η.

ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Ο μόνος οδηγός που δεν πρόκειται να χαθεί ποτέ του. Διαβάζει με
εξαιρετική ευκολία τους χάρτες και τις πινακίδες και ξέρει εκ των
προτέρων σε ποια στροφή θα στρίψει, τι θα συναντήσει κ.ο.κ. Δεν μιλάει
όταν οδηγεί και του αρέσει να ακούει εκπομπές πολιτικού λόγου στο
ραδιόφωνο. Οδηγεί μεγάλα αυτοκίνητα και δεν γκαζώνει όχι γιατί δεν του
αρέσει αλλά γιατί σκέπτεται το πρόστιμο που έχει να πληρώσει αν τον
πιάσουν. Είναι ο καλύτερος συνοδηγός που μπορεί να έχετε δίπλα σας και
ο καλύτερος οδηγός του ζωδιακού κύκλου. Έρχεται τελευταίος στον
σχετικό πίνακα επικινδυνότητας του ζωδιακού κύκλου καθώς έχει τα
λιγότερα ατυχήματα (μαζί με τους Σκορπιούς). Αυτό δεν προκαλεί
εντύπωση γιατί οι Αιγόκεροι δεν είναι μόνο οι ασφαλέστεροι οδηγοί αλλά
οι ασφαλέστεροι οπουδήποτε, με ότι και αν καταπιάνονται.

ΥΔΡΟΧΟΟΣ
Το εντελώς αντίθετο του Αιγόκερου. Μιλάει συνέχεια όταν οδηγεί και
θυμάται την "μάνα του και τον πατέρα του" στις ιστορίες που διηγείται.
Χάνεται πάρα πολύ εύκολα αλλά αυτό δεν τον πειράζει καθώς βρίσκει
επιπλέον χρόνο για να "ψυχαγωγήσει" τους συνεπιβάτες του. Έχει φθάσει
στον προορισμό του πριν ακόμα μπει στο αυτοκίνητό του (ή τουλάχιστον
έτσι αισθάνεται). Αν ξεκινήσει για καλοκαιρινό μπάνιο ήδη νοιώθει την
αύρα της θάλασσας και την αρμύρα της έστω και αν βρίσκεται
μποτιλιαρισμένος στη Βουλιαγμένης. Όταν κάποια στιγμή φθάσει κοντά
στον τελικό του προορισμό μην βάλετε στοίχημα πως θα τον βρει κιόλας
γιατί δεν σας βλέπουμε για "ταμείο". Καταλαμβάνει την 6η θέση στον
πίνακα.

ΙΧΘΕΙΣ
Μιλώντας για οδηγούς δεν θα έπρεπε, ίσως, να συμπεριλάβουμε τους
Ιχθείς σε αυτούς. Υπερβολή; Μάλλον όχι γιατί τους Ιχθείς τους
πηγαίνουν, συνήθως, με το αυτοκίνητο και οι ίδιοι σπάνια επιλέγουν να
οδηγήσουν. Όταν αυτό (μόνο εξ ανάγκης) συμβαίνει τότε δίνουν την σειρά
τους σε όλες τις διασταυρώσεις και γίνονται οι πιο ευγενείς της
ζούγκλας των δρόμων. Αν πρόκειται να συναντήσουν διόδια στον δρόμο
τους έχουν βγάλει ένα μισάωρο νωρίτερα τα ψιλά τα οποία έχουν
τοποθετήσει σε τέτοιο σημείο ώστε να μην χρειασθεί να τεντωθούν για να
τα φθάσουν. Εκεί ... δίπλα στο τηλέφωνο που και αυτό είναι έτοιμο για
κάθε ζήτηση. Η απειρία τους στην οδήγηση και η ανασφάλεια που νοιώθουν
τους έχει οδηγήσει στην τρίτη θέση επικινδυνότητας του ζωδιακού
κύκλου. Και ας μην αναφέρουμε την αφηρημάδα και τις ονειροπολήσεις
τους οι οποίες είναι παροιμιώδεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bill

Επιφανές μέλος

Ο Bill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,408 μηνύματα.
ΚΑΡΚΙΝΟΣ
Ο πιο συντηρητικός οδηγός που πρόκειται να συναντήσει κανείς στον
δρόμο. Κινείται αμυντικά προσέχοντας τόσο για την δική του ασφάλεια
όσο και την ασφάλεια των άλλων. Επιλέγει μεσαία ή αριστερή λωρίδα και
είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα του οδηγού εκείνου που δεν θα ξεκινήσει
το αυτοκίνητό του αν όλοι οι επιβάτες δεν έχουν φορέσει την ζώνη
ασφαλείας και δεν έχουν καθήσει αναπαυτικά στα καθίσματά τους.

Σαν πατέρας (ή μητέρα) είναι καταπιεστικός για τα παιδιά του τα οποία δεν
αφήνει να κουνηθούν ούτε για μία στιγμή στο αυτοκίνητο. Καταλαμβάνει
την 5η θέση στον πίνακα επειδή αν τα πράγματα δεν πάνε έτσι όπως τα
θέλει (ακριβώς λέμε τώρα) τότε χάνει την υπομονή του με απρόβλεπτες
συνέπειες.

Για το πρώτο μέρος κοντά πέφτει.
Για το δεύτερο δεν έχω κάνει ακόμα παιδιά.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Resident Evil

Διακεκριμένο μέλος

Η Resident Evil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,959 μηνύματα.
ΤΑΥΡΟΣ
Αν ακούσετε κάποιον ανυπόμονο στο φανάρι να σας κορνάρει πριν καλά
καλά ανάψει το πράσινο τότε αυτός θα πρέπει να ανήκει στο ζώδιο του
Ταύρου. Είναι ο οδηγός εκείνος που λατρεύει την κόρνα γιατί αποτελεί
ένα εξαίρετο μέσο για να εξωτερικεύσει την γκρίνια του. Σαν συνοδηγός
είναι ακόμα χειρότερος: Παραπονιέται και γκρινιάζει για ότι βλέπει
γύρω του. Αποφεύγει τους δρόμους με τα διόδια γιατί δεν θέλει να
καταθέτει εκεί όσα έχει κερδίσει με κόπο. Όταν βρίσκεται στο τιμόνι
επιλέγει την δεξιά λωρίδα οδηγώντας ακριβώς στο όριο της ταχύτητας και
πολλές φορές κάτω από αυτό αδιαφορώντας για τους άλλους που θα ήθελε
την συγκεκριμένη στιγμή να μην υπάρχουν κιόλας στο οπτικό του πεδίο (ή
ακόμα και στην ζωή). Λόγω της ιδιοσυγκρασίας του κατέχει την δεύτερη
θέση σε πιθανότητα εμπλοκής σε ατύχημα.

ψέμματα!!!:mad::mad::mad::mad:


:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christinelle

Πολύ δραστήριο μέλος

Η christinelle αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ιδιωτικός υπάλληλος και μας γράφει απο Ελευσίνα (Αττική). Έχει γράψει 1,873 μηνύματα.
Είχα μπει ένα βράδυ σε ένα στενό ανάποδα, από αυτά που δεν έχουν κίνηση, γιατί αλλιώς θα έπρεπε να κάνω ολόκληρο κύκλο. Μόλις φτάνω στη γωνία να στρίψω νόμιμα, χώνεται ένας μέσα και σταματάει εκεί. Του κάνω νόημα να πάει 2 μέτρα πίσω να φύγω, αλλά τίποτα αυτός. Αρχισε να με βρίζει χοντρά κιόλας και να επιμένει να κάνω 100 μέτρα όπισθεν και γωνία στην κεντρική λεωφόρο για να συνεχίσει κύριος. Τότε λοιπόν έρχεται ένας περαστικός και...παίρνει το μέρος του, βρίζοντάς με κι αυτός και λέγοντας ότι πρέπει να πάω πίσω. Για κανένα 5λεπτο έλεγα ότι αυτό θα πάρει περισσότερη ώρα και στους δύο, αλλά τίποτα, επέμεναν. Ε, τελικά κάνω πίσω κουτσά στραβά και περίμενα πόση ώρα ώστε να καταφέρω να βγω με όπισθεν στον κεντρικό και να περάσει ο βλάκας. Και οι δύο ηλίθιοι ήταν πολύ ικανοποιημένοι που μια υπόθεση 10 δευτερολέπτων την κάναμε 10λεπτο φουλ στο βρισίδι.
Αυτόκλητοι "περνάει το δικό μου όσο μαλακία και να είναι"

*σημείωση: τα μυνήματα 136-154 προήλθαν από μεταφορά και προέκυψαν από το θέμα Αυτόκλητοι...(το υπόλοιπο το συμπληρώνετε εσείς!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Resident Evil

Διακεκριμένο μέλος

Η Resident Evil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,959 μηνύματα.
Είχα μπει ένα βράδυ σε ένα στενό ανάποδα, από αυτά που δεν έχουν κίνηση, γιατί αλλιώς θα έπρεπε να κάνω ολόκληρο κύκλο. Μόλις φτάνω στη γωνία να στρίψω νόμιμα, χώνεται ένας μέσα και σταματάει εκεί. Του κάνω νόημα να πάει 2 μέτρα πίσω να φύγω, αλλά τίποτα αυτός. Αρχισε να με βρίζει χοντρά κιόλας και να επιμένει να κάνω 100 μέτρα όπισθεν και γωνία στην κεντρική λεωφόρο για να συνεχίσει κύριος. Τότε λοιπόν έρχεται ένας περαστικός και...παίρνει το μέρος του, βρίζοντάς με κι αυτός και λέγοντας ότι πρέπει να πάω πίσω. Για κανένα 5λεπτο έλεγα ότι αυτό θα πάρει περισσότερη ώρα και στους δύο, αλλά τίποτα, επέμεναν. Ε, τελικά κάνω πίσω κουτσά στραβά και περίμενα πόση ώρα ώστε να καταφέρω να βγω με όπισθεν στον κεντρικό και να περάσει ο βλάκας. Και οι δύο ηλίθιοι ήταν πολύ ικανοποιημένοι που μια υπόθεση 10 δευτερολέπτων την κάναμε 10λεπτο φουλ στο βρισίδι.
Αυτόκλητοι "περνάει το δικό μου όσο μαλακία και να είναι"
και θα κουραζόταν το αυτοκίνητο/μηχανάκι να κάνει όλο το τετράγωνο και να προχωρήσει ΝΟΜΙΜΑ?

ps. το βρίσιμο δεν το επικροτώ, τουναντίον το καταδικάζω αλλά αν ήμουν στη θέση του τύπου που πήγε να μπει νόμιμα στο στενό και σε πετύχαινα ανάποδα, θα έκανα ακριβώς ότι κι αυτός. Θα έκλεινα τη μηχανή [έχει πάει και στα ύψη η βενζίνη] και δεν θα κουνιόμουν ούτε μισό πόντο.
Εσύ το λες "περνάει το δικό μου όσο μαλακία κι αν είναι" τη συμπεριφορά, εγώ το λέω "δεν περνάει η μαλακία αυτού που νομίζει ότι τα σήματα και οι μονοδρομήσεις είναι μόνο για τους άλλους και αν θέλουν να οδηγούν έτσι ας οδηγήσουν στο χωράφι τους"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christinelle

Πολύ δραστήριο μέλος

Η christinelle αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ιδιωτικός υπάλληλος και μας γράφει απο Ελευσίνα (Αττική). Έχει γράψει 1,873 μηνύματα.
Χμμμ, όχι, δεν ήταν ένα τετράγωνο. Θα έπρεπε αναγκαστικά να μπω σε δρόμο στιλ εθνικής και να κάνω τουλάχιστον 5 χιλιόμετρα για να με αφήσει να γυρίσω πίσω νόμιμα. Τώρα αν εσύ συνεχίζεις να συμφωνείς με τους από πάνω, δικαίωμά σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Resident Evil

Διακεκριμένο μέλος

Η Resident Evil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,959 μηνύματα.
Χμμμ, όχι, δεν ήταν ένα τετράγωνο. Θα έπρεπε αναγκαστικά να μπω σε δρόμο στιλ εθνικής και να κάνω τουλάχιστον 5 χιλιόμετρα για να με αφήσει να γυρίσω πίσω νόμιμα. Τώρα αν εσύ συνεχίζεις να συμφωνείς με τους από πάνω, δικαίωμά σου.
Σαφώς δικαιώμα μου και εξακολουθώ να έχω την άποψη μου. Η οποία συνοψίζεται στα εξής:
- Το βρίσιμο είναι καταδικαστέο προφανώς
- ο ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ υποχωρεί και όχι ο ΝΟΜΙΜΟΣ. o ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ δεν νομιμοποιείται σε καμία περίπτωση να γκρινιάζει όταν δεν τον αφήνουν να κάνει την παρανομία του.

:)

cheers!

ps. ναι εγώ θα έκανα τα 5km και θα έβγαινα στην εθνική τύπου. παρανομία σαν αυτή που στυλιτεύω δεν θα έκανα πάντως. Αν λοιπόν ο τύπος στο αμάξι ήταν anything like me, ναι τον καταλαβαίνω απόλυτα να μην προτίθεται να σου αφήσει ΟΥΤΕ μισό χιλιοστό για να παρανομήσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christinelle

Πολύ δραστήριο μέλος

Η christinelle αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Ιδιωτικός υπάλληλος και μας γράφει απο Ελευσίνα (Αττική). Έχει γράψει 1,873 μηνύματα.
Μάλιστα...να υποθέσω είσαι στην κατηγορία οδηγών που δεν πρόκειται να παραχωρήσουν προτεραιότητα σε κάποιον που προσπαθεί μάταια να μπει σε μια λωρίδα. Δεν είναι θέμα νομιμότητας, είναι θέμα ευγένειας. Πες ότι κάποιος ψάχνει εισιτήριο και δεν βρίσκει, μπαίνει σε λεωφορείο και τον γράφουν. Εσύ λες ότι είναι παράνομος και πρέπει να του κόψει πρόστιμο ο ελεγκτής, εγώ λέω ότι δεν πρέπει. Αμα είναι να ακολουθούμε τον νόμο τυφλά και να μην κοιτάμε καθόλου τις περιστάσεις... Πήγαινε μια μέρα στο Π.Ψυχικό ή στη Φιλοθέη και όταν βρεθείς σε μέρος που δεν πάει δεξιά, δεν πάει αριστερά και δεν πάει ευθεία να σε δω τι θα κάνεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top