[Αρχείο 2009 - 2017] Γενικές σκέψεις για την πολιτική και την επικαιρότητα

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
το πασοκ από το 1981 και το πασοκ του Σημίτη διαφέρουν αρκετα

Χρονικά ναι στην βρωμα διαφέρουν επι Σημίτη ειχαν περάσει καμια 15 χρόνια μύριζε χειρότερα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αυγή όντος

Διάσημο μέλος

Ο Sniffing Joe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Οδηγός ταξί και μας γράφει απο Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,006 μηνύματα.
το πασοκ από το 1981 και το πασοκ του Σημίτη διαφέρουν αρκετα

Τότε υπήρχαν λεφτά για ρουσφέτια, τώρα μείναμε στα περασμένα... μεγαλεία.
Η ίδια βρώμα είναι, απλώς τώρα ο κόμπος έφτασε στο χτένι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Χρονικά ναι στην βρωμα διαφέρουν επι Σημίτη ειχαν περάσει καμια 15 χρόνια μύριζε χειρότερα

χριστάρα επι Σημίτη μπήκες στο €
επι Σημίτη είχες μια τέτοια ανάπτυξη

πρόσεξε ήταν ο μοναδικός πθ με κάθε χρόνο ανάπτυξη
ο μητσοτακης το έχασε αυτό για 1 χρόνο
με τον Σημίτη είχες πολλά έργα
Το Ασεπ που είναι το πιο αξιοκρατικό
Το μετρό (το καλύτερο έργο των Αθηνών)
Εγνατία Οδός
Ρίο Αντίριο
Αυτά

Τότε υπήρχαν λεφτά για ρουσφέτια, τώρα μείναμε στα περασμένα... μεγαλεία.
Η ίδια βρώμα είναι, απλώς τώρα ο κόμπος έφτασε στο χτένι.

ευτυχώς σήμερα υπάρχουν μόνο Καρανίκες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αυγή όντος

Διάσημο μέλος

Ο Sniffing Joe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Οδηγός ταξί και μας γράφει απο Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,006 μηνύματα.
χριστάρα επι Σημίτη μπήκες στο €
επι Σημίτη είχες μια τέτοια ανάπτυξη
πρόσεξε ήταν ο μοναδικός πθ με κάθε χρόνο ανάπτυξη
ο μητσοτακης το έχασε αυτό για 1 χρόνο
με τον Σημίτη είχες πολλά έργα
Το Ασεπ που είναι το πιο αξιοκρατικό
Το μετρό (το καλύτερο έργο των Αθηνών)
Εγνατία Οδός
Ρίο Αντίριο
Αυτά



ευτυχώς σήμερα υπάρχουν μόνο Καρανίκες

Ριο αντίρριο; Πριν από λίγο το λέγαμε για το Ρ-Α. Πόσα λεφτά φάγανε.... Πόσα αρπάξανε... κούνια που μας κούναγε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Ριο αντίρριο; Πριν από λίγο το λέγαμε για το Ρ-Α. Πόσα λεφτά φάγανε.... Πόσα αρπάξανε... κούνια που μας κούναγε.

Ναι πριν το Ριο Αντιριο ήταν με καράβι και μια ταλαιπωρία αυτά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αυγή όντος

Διάσημο μέλος

Ο Sniffing Joe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Οδηγός ταξί και μας γράφει απο Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,006 μηνύματα.
Ναι πριν το Ριο Αντιριο ήταν με καράβι και μια ταλαιπωρία αυτά

Και μετά το Ριο αντίρριο ήταν όλα μια χαρά. Βέβαια, πληρώσαμε 3 φορές την τιμή αλλά δε βαριέσαι; Ο πράσινος ήλιος μας οδηγεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Και μετά το Ριο αντίρριο ήταν όλα μια χαρά. Βέβαια, πληρώσαμε 3 φορές την τιμή αλλά δε βαριέσαι; Ο πράσινος ήλιος μας οδηγεί.

απο το να σαι σε ενα σαπιοκαραβο και να πληρωσεις και για σενα και για τοο αυτοκινητο περισσοτερα θα ειναι
υγ οι τιμες των διοδίων τώρα ανεβηκαν παλια ηταν μια χαρα την προπαγανδα σου αλλου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αυγή όντος

Διάσημο μέλος

Ο Sniffing Joe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Οδηγός ταξί και μας γράφει απο Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,006 μηνύματα.
απο το να σαι σε ενα σαπιοκαραβο και να πληρωσεις και για σενα και για τοο αυτοκινητο περισσοτερα θα ειναι
υγ οι τιμες των διοδίων τώρα ανεβηκαν παλια ηταν μια χαρα την προπαγανδα σου αλλου

Α μια χαρά. Από το να είσαι στο καράβι, καλύτερα να πληρώσεις τις τσέπες των κομματόσκυλων που μας έκαναν την χάρη να φτιάξουν γέφυρα με λεφτά άλλων. Το θέμα δεν είναι ότι πλρώσαμε πολλά. Το θέμα είναι ότι πληρώσαμε πάρα πολλά τα οποία δεν πήγαν στην γέφυρα αλλά στις τσέπες των βρωμιάριδων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Α μια χαρά. Από το να είσαι στο καράβι, καλύτερα να πληρώσεις τις τσέπες των κομματόσκυλων που μας έκαναν την χάρη να φτιάξουν γέφυρα με λεφτά άλλων. Το θέμα δεν είναι ότι πλρώσαμε πολλά. Το θέμα είναι ότι πληρώσαμε πάρα πολλά τα οποία δεν πήγαν στην γέφυρα αλλά στις τσέπες των βρωμιάριδων.

Γαλλική εταιρεία την έφτιαξε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
χριστάρα επι Σημίτη μπήκες στο €
επι Σημίτη είχες μια τέτοια ανάπτυξη

πρόσεξε ήταν ο μοναδικός πθ με κάθε χρόνο ανάπτυξη
ο μητσοτακης το έχασε αυτό για 1 χρόνο
με τον Σημίτη είχες πολλά έργα
Το Ασεπ που είναι το πιο αξιοκρατικό
Το μετρό (το καλύτερο έργο των Αθηνών)
Εγνατία Οδός
Ρίο Αντίριο
Αυτά
ευτυχώς σήμερα υπάρχουν μόνο Καρανίκες
μμμ Ριο Αντίρριο ευτυχως που μας έσωσε ο γιγαντας παλι καλά μονο 780 εκατομμυρια κοστισε το έργο απο διαμάντια οι κωλώνες?Ο Μπόμπολας ο κρατικοδίαιτος ακομα τρώει απο τα διόδια του Ριο σχεδον 13 χρόνια μετά την ολοκληρωση του.Με δανεικά χρήματα σου βγάζω εγω την διπλασια οικονομική ανάπτυξη απο τον Σημίτη ελα ομως που δεν μου δανείζεις πλέον :whistle:
Το μετρο και η Εγνατία ήταν λεφτά που πήρες απο την ΕΕ επομένως ησουν υποχρεωμένος κάποτε να παραδώσεις το έργο αν ειναι δυνατόν οποιος και αν ηταν ο πρωθυπουργος επομένως μην περιφανεύεσαι για το έργο αυτο πασόκε.Το σκάνδαλο του χρηματιστηρίου και τα απωλεσθέντα λεφτά των ασφαλιστικών ταμείων τα ξέχασες?Το swap που δημιούργησε η κυβέρνηση με την Goldman Sachs για να κρύψει το χρέος και που στην συνεχεια το ξεφορτώθηκε μεσω της ΕΤΕ το ξέχασες?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
μμμ Ριο Αντίρριο ευτυχως που μας έσωσε ο γιγαντας παλι καλά μονο 780 εκατομμυρια κοστισε το έργο απο διαμάντια οι κωλώνες?Ο Μπόμπολας ο κρατικοδίαιτος ακομα τρώει απο τα διόδια του Ριο σχεδον 13 χρόνια μετά την ολοκληρωση του.Με δανεικά χρήματα σου βγάζω εγω την διπλασια οικονομική ανάπτυξη απο τον Σημίτη ελα ομως που δεν μου δανείζεις πλέον :whistle:
Το μετρο και η Εγνατία ήταν λεφτά που πήρες απο την ΕΕ επομένως ησουν υποχρεωμένος κάποτε να παραδώσεις το έργο αν ειναι δυνατόν οποιος και αν ηταν ο πρωθυπουργος επομένως μην περιφανεύεσαι για το έργο αυτο πασόκε.Το σκάνδαλο του χρηματιστηρίου και τα απωλεσθέντα λεφτά των ασφαλιστικών ταμείων τα ξέχασες?Το swap που δημιούργησε η κυβέρνηση με την Goldman Sachs για να κρύψει το χρέος και που στην συνεχεια το ξεφορτώθηκε μεσω της ΕΤΕ το ξέχασες?

1oν ξέρεις πως λειτουργεί το Χρηματιστήριο; Δεν νομίζω
2ον ο Μπομπολας λες να συνεργαζεται ακομα με την Vinci που εκαναν και πολλά έργα
3ον τοτε τις χρονιές 1990-2004 η ιδιωτική επένδυση στην Ελλάδα άνθησε
4ον το Κόστος δεν ειναι αυτο που είπες αλλά 630 εκατομμύρια και για μια τέτοια γέφυρα φυσικό είναι
5ον δεν ηταν πλαστη η αναπτυξη αλλα πραγματικη


Vinci
Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

Ένας πυλώνας της γέφυρας Ρίου Αντιρρίου κατά την διάρκεια της κατασκευής.
Η Vinci είναι μια Γαλλική κατασκευαστική εταιρία, και η μεγαλύτερη διεθνώς στον κλάδο της. Το όνομα της ήταν Société Générale d'Enterprises (SGE) και μετά ονομάστηκε το 2000 σε Vinci. Με την θυγατρική της εταιρία Γέφυρα S.A. κατασκεύασε την Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου. Άλλα έργα της είναι το Κέντρο Ζωρζ Πομπιντού και το Σταντ ντε Φρανς.
πηγη: wikipedia
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Γαλλική εταιρεία την έφτιαξε

Και τα εργα του ΟΤΕ επι Σημίτη η Siemens τα έκανε που ήταν Γερμανική τι πάει να πει οτι ήταν αξιοπιστη? :whistle:
Ααα τα υποβρυχια του Τσοχαντζόπουλου τα ξεχνας ακομα χωρεύει ζειμπέκικο επανω σε αυτά ο Τσοχας και γλεντάει με τα εκατομμυρια στο εξωτερικο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Και τα εργα του ΟΤΕ επι Σημίτη η Siemens τα έκανε που ήταν Γερμανική τι πάει να πει οτι ήταν αξιοπιστη? :whistle:
Ααα τα υποβρυχια του Τσοχαντζόπουλου τα ξεχνας ακομα χωρεύει ζειμπέκικο επανω σε αυτά ο Τσοχας και γλεντάει με τα εκατομμυρια στο εξωτερικο

το 97 η Ελλάδα πήγαινε για πόλεμο με την Τουρκία
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
1oν ξέρεις πως λειτουργεί το Χρηματιστήριο; Δεν νομίζω
2ον ο Μπομπολας λες να συνεργαζεται ακομα με την Vinci που εκαναν και πολλά έργα
3ον τοτε τις χρονιές 1990-2004 η ιδιωτική επένδυση στην Ελλάδα άνθησε
4ον το Κόστος δεν ειναι αυτο που είπες αλλά 630 εκατομμύρια και για μια τέτοια γέφυρα φυσικό είναι
5ον δεν ηταν πλαστη η αναπτυξη αλλα πραγματικη
1)εξηγησε το μου ρε το χρηματιστήριο ειμαι αμπαλος δεν ξέρω ελα κάνε μας την φοβερή σου τεχνική αναλυση οπως και με το ομολογο Τσίμπλα.
3)η γεφυρα ειναι 2883 μέτρα και κόστισε ενα τοσο τεράστιο εξωφρενικο ποσο φοβερό το ακουσατε πρωτη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
1)εξηγησε το μου ρε το χρηματιστήριο ειμαι αμπαλος δεν ξέρω ελα κάνε μας την φοβερή σου τεχνική αναλυση οπως και με το ομολογο Τσίμπλα.

ναι εκει σου ειπα προχειρος και εβαλα λαθος νουμερο
λοιπον
για τοτε δεν φταιει ο Σημιτης ξερω ατομα που επαιξαν εχασαν και το λενε σταματα την καραμελα "για ολα δε φταιμε εμεις αλλα ο Σημίτης η όποιος άλλος φταίει"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
ναι εκει σου ειπα προχειρος και εβαλα λαθος νουμερο
λοιπον
για τοτε δεν φταιει ο Σημιτης ξερω ατομα που επαιξαν εχασαν και το λενε σταματα την καραμελα "για ολα δε φταιμε εμεις αλλα ο Σημίτης η όποιος άλλος φταίει"

Ωωχ θεε μου ο Σημιτης οφειλε να προστατεύσει τα ασφαλιστικά ναι ή οχι?Τι παει να πει ποντάραν οι αλλοι και χάσανε με ενοιαξε αν ο κυρ Μητσος απο το αχλαδοχωρι εχασε την περιουσια του να χασει και τα εσωρουχα του καλά να παθεις.Τα ασφαλιστικά δεν πας ποτε να τα ρίξεις σε τοσο επικίνδυνο πονταρισμα οπως το χρηματιστήριο ενα κομματι το ασφαλίζεις σε ομολογα κρατικα και σε τραπεζες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
1)εξηγησε το μου ρε το χρηματιστήριο ειμαι αμπαλος δεν ξέρω ελα κάνε μας την φοβερή σου τεχνική αναλυση οπως και με το ομολογο Τσίμπλα.
2)η γεφυρα ειναι 2883 μέτρα και κόστισε ενα τοσο τεράστιο εξωφρενικο ποσο φοβερό το ακουσατε πρωτη

είσαι ειδικος
οτι το φτιαξε εταιρεια απο την Γαλλία (έχεις και κόστος μεταφοράς) δε μετράει λες εσύ
Μηχανικός
εργάτες
μηχανήματα
κολόνες
όλα αυτά είχαν κόστος

αν ο κυρ Μητσος απο το αχλαδοχωρι εχασε την περιουσια του να χασει και τα εσωρουχα του καλά να παθεις.Τα ασφαλιστικά δεν πας ποτε να τα ρίξεις σε τοσο επικίνδυνο πονταρισμα οπως το χρηματιστήριο ενα κομματι το ασφαλίζεις σε ομολογα κρατικα και σε τραπεζες.

εσύ το πες!!!!!! δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Επιχειρηματίας και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
είσαι ειδικος
οτι το φτιαξε εταιρεια απο την Γαλλία (έχεις και κόστος μεταφοράς) δε μετράει λες εσύ
Μηχανικός
εργάτες
μηχανήματα
κολόνες
όλα αυτά είχαν κόστος

Το τσιμέντο ταχειας πήξης ειναι το κοστος?Τα διόδια λειτουργουν 13 χρόνια λες να μην τα εχουν βγαλει τα λεφτά?

εσύ το πες!!!!!! δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο

Γιατί να πεις κάτι αλλο έκανε την μαλακια του ο Σημίτης τώρα μούγκα :rofl:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
H περίοδο 1996 - 2004 ήταν η καλύτερη για την Ελλάδα. Είχαμε πραγματική ανάπτυξη και φτιάχτηκαν έργα υποδομής. Κατανοώ κάποιοι που δεν θυμούνται αυτά τα χρόνια επηρεαζόμενοι από την σημερινή προπαγάνδα να κατηγορούν το Σημίτη για όλα. Αυτό που δεν κατανοώ είναι άτομα μεγαλύτερα που έξησαν την "αλλαγή" να επηρεάζονται το ίδιο από την σημερινή προπαγάνδα.


απο το να σαι σε ενα σαπιοκαραβο και να πληρωσεις και για σενα και για τοο αυτοκινητο περισσοτερα θα ειναι
υγ οι τιμες των διοδίων τώρα ανεβηκαν παλια ηταν μια χαρα την προπαγανδα σου αλλου

Αυτό τα σαπιοκάραβα πριν τα διόδια τα πληρώναμε διπλάσια τιμή από ότι σήμερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, επαγγέλεται Δημοσιογράφος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
H περίοδο 1996 - 2004 ήταν η καλύτερη για την Ελλάδα. Είχαμε πραγματική ανάπτυξη και φτιάχτηκαν έργα υποδομής. Κατανοώ κάποιοι που δεν θυμούνται αυτά τα χρόνια επηρεαζόμενοι από την σημερινή προπαγάνδα να κατηγορούν το Σημίτη για όλα. Αυτό που δεν κατανοών είναι άτομα μεγαλύτερα που έξησαν την "αλλαγή" να επηρεάζονται το ίδιο από την σημερινή προπαγάνδα.




Αυτό τα σαπιοκάραβα πριν τα διόδια τα πληρώναμε διπλάσια τιμή από ότι σήμερα.

και αυτο με τα καραβια
ακικε οχι η περιοδος 1990-2004 ηταν η καλυτερη με μεσο ορο αναπτυξης 2,89% κάθε χρόνο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:
Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top