[Αρχείο 2018 - 2022] Γενικές σκέψεις για την πολιτική και την επικαιρότητα

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Επαγγέλεται Μεταπτυχιακός Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.
Αυτό που θέλει να πει ο Φώτης είναι ότι στο σχολείο τα παιδιά δεν έχουν άλλες υποχρεώσεις πέραν του να μορφώνονται. Δηλαδή δεν είναι ότι στο σχολείο θέτεις στόχο ζωής το να βοηθήσει ανθρώπους ή το να κάνει ταξίδια ή το οτιδήποτε. Συνήθως η καθημερινότητα ενός παιδιού αποτελείται απο το σχολείο, το φροντιστήριο/αγγλικα, κανα χομπι και το κυριότερο που σκέφτονται όλα τα παιδιά είναι το πως θα παίζουν όλη την ώρα. Αν το κοιτάξετε υπό αυτό το πρίσμα θα δείτε πως ο μόνος λόγος να μην τα πηγαίνουν καλά στο σχολεία τα παιδιά είναι η βαρεμάρα, η τεμπελιά τους και η έλλειψη ενδιαφέροντος τους και motivation δηλαδή δεν καταλαβαίνουν γιατί να το κάνουν. Εμείς αντί να προσπαθήσουμε με κάποιον τρόπο να τους κάνουμε να ασχοληθούν παραπάνω με το σχολείο, αλλάζοντας πχ το πρόγραμμα του σχολείου ή τις δραστηριότητες ή ελέγχοντας τους καθηγητές και τον τρόπο διδασκαλίας, προσπαθούμε να αφαιρέσουμε κάποιο motive από το να ασχοληθούν παραπάνω.
ναι σε αυτο συμφωνω αλλα πως να γινει αυτο?αν ειναι να βαλουμε αθληματα περισσοτερα δεν θα υπαρχει χρονος για μαθηση....

Φυσικά και το ξέρω μονο αν δουμε την ανεργία που στους νέους φτανει 41%.Για αυτό και οι περισσοτεροι φεύγουν.

Δεν έχω δει πολλά παιδιά με 13 να έχουν στόχους.Και όπως είπα μην νομίζετε οτι θα καταργηθούν οι βαθμοί.
δε ειναι απαραιτητο να μην δε εχει στοχους ...εχω δει γνωστους που απο 13 στο γυμνασιο πηγαν 15-16 στο λυκειο και μπηκαν σε σχολες.
συμφωνω με την υπαρξη των βαθμων εγω προσωπικα αλλα το ανταγωνιστικο κλιμα γινεται εξουθενωτικο μερικες φορες και θα ηταν καλο να υπηρχαν βαθμοι οι οποιοι να δικαιωνουν τους διαβασμενους χωρις ομως τοσο εντονο ανταγωνισμο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Αν δεν θελει να διαβασει ; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ και ουτε αντικειμενο συγκρισης.
Επισης τι στοχο να βαλει με το διαβασμα ;



O βαθμος δειχνει την προσπαθεια που εκανες το τετραμηνο και οχι το ποσο εξυπνος εισαι.

Αν δεν θέλει να διαβάσει, θα δει 13 στο έλεγχο τετραμήνου. Αν θέλει να διαβάσει θα δει 18. Αν θέλει να διαβάσει πολύ θα δει 20. Και τι θα κάνουμε δηλαδή, θα βγάλουμε την βαθμολόγηση, για να μην αισθάνεται άσχημα αυτός που αποφάσισε να μην διαβάσει?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,343 μηνύματα.
Πες τα άνθρωπε γιατί εδώ θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε.Αν είναι δυνατόν να καταργησουμε τους βαθμούς για τους τεμπέληδες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αν δεν θέλει να διαβάσει, θα δει 13 στο έλεγχο τετραμήνου. Αν θέλει να διαβάσει θα δει 18. Αν θέλει να διαβάσει πολύ θα δει 20. Και τι θα κάνουμε δηλαδή, θα βγάλουμε την βαθμολόγηση, για να μην αισθάνεται άσχημα αυτός που αποφάσισε να μην διαβάσει?

Ναι θα τη βγάλουμε γιατί δεν έχουμε κανένα δικαίωμα να συγκρίνουμε παιδιά μεταξύ τους. Αν διαβάσει, θα πάρει τα εύσημα και τις συμβουλές από τον εκπαιδευτικό, αν όχι, θα πάρει πάλι τις συμβουλές και τις παρατηρήσεις. Γιατί δεν είστε ευχαριστημένοι με κάτι τόσο απλό και άμεσο; Που δίνει στο μαθητή αμεσότερο και καλύτερο feedback, που βοηθά τη σχέση του με τον εκπαιδευτικό και που δεν τον καθιστά λόγω ενός αριθμού δακτυλοδεικτούμενο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,343 μηνύματα.
Ναι μονο μην νομίζεις οτι δεν θα υπαρχουν βαθμοί γιατί και να περάσει το μέτρο σε ενα χρονο που η χειρότερη κυβέρνηση θα πάρει ποδι οι βαθμοί θα ξαναμπούν αρα εντάξει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν έχω καμιά αμφιβολία ότι δε θα καταργηθούν. Και η πολιτική σκηνή και η κοινωνία παραμένει αρρωστημένα συντηρητική. Ευσεβείς πόθους εκφράζουμε.

Επί του θέματος τίποτα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,683 μηνύματα.
Αν δεν θέλει να διαβάσει, θα δει 13 στο έλεγχο τετραμήνου. Αν θέλει να διαβάσει θα δει 18. Αν θέλει να διαβάσει πολύ θα δει 20. Και τι θα κάνουμε δηλαδή, θα βγάλουμε την βαθμολόγηση, για να μην αισθάνεται άσχημα αυτός που αποφάσισε να μην διαβάσει?
Δεν διαφωνω αλλα δεν εχει διαφορα το A,B,C,D,E,F απο το 20,19,18,...,13

Πες τα άνθρωπε γιατί εδώ θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε.Αν είναι δυνατόν να καταργησουμε τους βαθμούς για τους τεμπέληδες.

Ποιους τεμπεληδες βρε. Τα εχεις λυσει ολα στο σχολειο και το προβλημα ειναι οι ΒΑΘΜΟΙ . Εδω παμε στο Παν/μιο και δεν ξερουμε πως θα κανουμε μια εργασια, πως θα τη γραψουμε,τι πηγες θα χρησιμοποιησουμε,πως θα αιτιολογησουμε και πως θα την παρουσιασουμε, δεν εχουμε μαθει να κανουμε ησυχια σε αμφιθεατρο, δεν εχουμε μαθει να σεβομαστε τον ομιλητη, εχουμε μαθει να ρουφιανευουμε μονο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 11,790 μηνύματα.
Ναι θα τη βγάλουμε γιατί δεν έχουμε κανένα δικαίωμα να συγκρίνουμε παιδιά μεταξύ τους. Αν διαβάσει, θα πάρει τα εύσημα και τις συμβουλές από τον εκπαιδευτικό, αν όχι, θα πάρει πάλι τις συμβουλές και τις παρατηρήσεις. Γιατί δεν είστε ευχαριστημένοι με κάτι τόσο απλό και άμεσο; Που δίνει στο μαθητή αμεσότερο και καλύτερο feedback, που βοηθά τη σχέση του με τον εκπαιδευτικό και που δεν τον καθιστά λόγω ενός αριθμού δακτυλοδεικτούμενο.

πολύ ωραία αυτά που λες και μακάρι να γίνονταν. πιστεύεις όμως πραγματικά πως θα κάτσει ο εκπαιδευτικός να δώσει constructive feedback σε κάθε μαθητή; στο γυμνάσιο το κάθε τμήμα αποτελείται χοντρικά από 25-30 μαθητές, αρκετά μεγάλος αριθμός ώστε ο καθηγητής να μπορέσει να τους αξιολογήσει σωστά όλους. γιατί υπάρχουν και τα παιδιά που θέλουν να δείξουν ότι έχουν διαβάσει αλλά υπάρχουν και παιδιά που λόγω αιδούς προτιμούν να μη συμμετέχουν. επίσης, είναι λογικό μέσα σε μαθήματα των 45' ο εκπαιδευτικός να μην μπορεί βγάλει μια πλήρη εικόνα της επίδοσης του κάθε παιδιού.
και για να είμαι και τελείως ειλικρινής, δεν πιστεύω οτι είναι πολλοί αυτοί που θα ενδιαφερθούν να δώσουν συμβουλές για το που υστερεί και σε τι πρέπει να βελετιωθεί το κάθε παιδί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Φοιτητής/τρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Ναι θα τη βγάλουμε γιατί δεν έχουμε κανένα δικαίωμα να συγκρίνουμε παιδιά μεταξύ τους. Αν διαβάσει, θα πάρει τα εύσημα και τις συμβουλές από τον εκπαιδευτικό, αν όχι, θα πάρει πάλι τις συμβουλές και τις παρατηρήσεις. Γιατί δεν είστε ευχαριστημένοι με κάτι τόσο απλό και άμεσο; Που δίνει στο μαθητή αμεσότερο και καλύτερο feedback, που βοηθά τη σχέση του με τον εκπαιδευτικό και που δεν τον καθιστά λόγω ενός αριθμού δακτυλοδεικτούμενο.

Η πρόοδος απαιτεί τον βέλτιστο και ο βέλτιστος προκύπτει μέσω σύγκρισης. Το πρόβλημα δεν είναι αν ο Γιωργάκης είναι καλύτερος στα Μαθηματικά από τη Μαιρούλα, ούτε ότι ο 1 παίρνει 18 και η άλλη 15. Το πρόβλημα είναι ότι συνδέσαμε την επιτυχία στο σχολείο και τους βαθμούς στον έλεγχο με την επιτυχία στη ζωή. Και βγαίνει ο άλλος με 9 από το Πολυτεχνείο και πάει να δουλέψει σε καφετέρεια.
Η σύγκριση είναι από τα βασικότερα αποσπάσματα της καθημερινής μας ζωής. Όσο πιο νωρίς το συνειδητοποιήσει ένα παιδί, τόσο καλύτερα για το ίδιο. Το να κάνεις την αριθμητική 20βαθμη κλίμακα 5βαθμη και μετά να την μετατρέπεις σε προφορική περιγραφή, απλά αφήνει το παιδί περισσότερο καιρό μέσα στη φούσκα της παιδικής ηλικίας. Κάποιοι μπορεί να θέλετε αυτή η φούσκα να διατηρηθεί εφ' όρου ζωής, αλλά το μόνο που πετυχένετε είναι να τη σκάτε στα 25, αντί για τα 15. Δεν ξέρω με ποια λογική βρίσκετε κέρδος σε αυτήν την νοοτροπία....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
πολύ ωραία αυτά που λες και μακάρι να γίνονταν. πιστεύεις όμως πραγματικά πως θα κάτσει ο εκπαιδευτικός να δώσει constructive feedback σε κάθε μαθητή; στο γυμνάσιο το κάθε τμήμα αποτελείται χοντρικά από 25-30 μαθητές, αρκετά μεγάλος αριθμός ώστε ο καθηγητής να μπορέσει να τους αξιολογήσει σωστά όλους. γιατί υπάρχουν και τα παιδιά που θέλουν να δείξουν ότι έχουν διαβάσει αλλά υπάρχουν και παιδιά που λόγω αιδούς προτιμούν να μη συμμετέχουν. επίσης, είναι λογικό μέσα σε μαθήματα των 45' ο εκπαιδευτικός να μην μπορεί βγάλει μια πλήρη εικόνα της επίδοσης του κάθε παιδιού.
και για να είμαι και τελείως ειλικρινής, δεν πιστεύω οτι είναι πολλοί αυτοί που θα ενδιαφερθούν να δώσουν συμβουλές για το που υστερεί και σε τι πρέπει να βελετιωθεί το κάθε παιδί.

Αν συμφωνούμε στο θεωρητικό μέρος, η εφαρμογή είναι ένα άλλο μεγάλο ζήτημα. Σαφώς θέλει άλλη οργάνωση του σχολικού προγράμματος, άλλη εκπαίδευση των δασκάλων κλπ. Αλλά αυτό ήδη γίνεται.

Η πρόοδος απαιτεί τον βέλτιστο και ο βέλτιστος προκύπτει μέσω σύγκρισης. Το πρόβλημα δεν είναι αν ο Γιωργάκης είναι καλύτερος στα Μαθηματικά από τη Μαιρούλα, ούτε ότι ο 1 παίρνει 18 και η άλλη 15. Το πρόβλημα είναι ότι συνδέσαμε την επιτυχία στο σχολείο και τους βαθμούς στον έλεγχο με την επιτυχία στη ζωή. Και βγαίνει ο άλλος με 9 από το Πολυτεχνείο και πάει να δουλέψει σε καφετέρεια.
Η σύγκριση είναι από τα βασικότερα αποσπάσματα της καθημερινής μας ζωής. Όσο πιο νωρίς το συνειδητοποιήσει ένα παιδί, τόσο καλύτερα για το ίδιο. Το να κάνεις την αριθμητική 20βαθμη κλίμακα 5βαθμη και μετά να την μετατρέπεις σε προφορική περιγραφή, απλά αφήνει το παιδί περισσότερο καιρό μέσα στη φούσκα της παιδικής ηλικίας. Κάποιοι μπορεί να θέλετε αυτή η φούσκα να διατηρηθεί εφ' όρου ζωής, αλλά το μόνο που πετυχένετε είναι να τη σκάτε στα 25, αντί για τα 15. Δεν ξέρω με ποια λογική βρίσκετε κέρδος σε αυτήν την νοοτροπία....

Η πρόοδος δεν απαιτεί τον βέλτιστο, απαιτεί τη βελτίωση. Και επίσης, το επιχείρημα ότι το παιδί αν δεν εξετάζεται και συγκρίνεται και δε βασανίζεται, έρχεται απότομα αντιμέτωπο με τη "σκληρή πραγματικότητα" το άκουγα για καιρό αλλά πλέον το θεωρώ αφελές. Δεν πιστεύω ότι ισχύει. Ίσως 50 χρόνια πριν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,297 μηνύματα.
Μεχρι στιγμης πιστευω οτι ο Κλεανθης εχει εκφρασει με πληρη σαφηνεια τα πιο ισχυρα επιχειρηματα γιατι οι βαθμοι δεν εχουν θεση στο σχολειο,ειτε αυτο ειναι δημοτικο,ειτε γυμνασιο,ειτε λυκειο.Αντιθετα καταλαβαινω οτι,Φωτη πρεπει να αλλαξεις τον τροπο που σκεφτεσαι επι του θεματος,και θα σου εξηγησω τον λογο.
Εαν εισαι εξυπνος ειναι υπερ σου.Αλλα να ξερεις οτι σε κανενα εργασιακο περιβαλλον δεν γουσταρουν αυτους που θελουν να δειξουν ποσο εξυπνοι ειναι.Κανε οτι εχεις να κανεις και να εισαι μετριόφρον,διαφορετικα θα εχεις ασχημα χρονια απο φιλους-συνεργατες.Ειναι γενικος νομος αυτος,κανενας δεν γουσταρει τον "νομιζω οτι ξερω τα παντα".

Επειτα,DumeNuke ποια ειναι η διαφορα αναμεσα στην τωρινη φουσκα στην οποια ζουν παιδια που νομιζουν οτι επειδη βγαζουν 20 σε υλη που δεν συγκρινεται με τιποτα με το πανεπιστημιο και νομιζουν οτι ειναι εξυπνοι με αυτη που θα δημιουργηθει εαν ξηλώσουμε τους βαθμους;
Και μην μου πεις οτι δεν ζουν σε φουσκα,διοτι εκ πειρας μπορω να το επιβεβαιωσω οτι ζουνε σε τεραστια φουσκα μεχρι να τελειωσουν το λυκειο.
Σε αυτο το σημειο βεβαια Φωτη να σου πω επισης οτι μολις τελειωσεις το λυκειο θα δεις οτι λαμογια θα υπαρχουν οπου και να περασεις που θα αναρωτηθεις πως βρισκονται εκει οπου περασες(βαλε το μυαλο σου να σκεφτει και θα καταλαβεις εαν εγραψαν τα μορια για να μπουν...).

meetmeinmontauk γιατι να κατσει να μιλησει στον γονεα στους αριστους;Για να ικανοποιηθει ο εγωισμος των γονιων τους;Δεν ξερει το παιδι εαν ειναι αριστος;Εαν δεν το εχει καταλαβει δεν νομιζω οτι ειναι τοσο εξυπνος οσο η αριστεια του λεει(διοτι εχει γινει ηδη το λαθος να συνδεθει η αριστεια με την εξυπναδα). Ας κατσει να μιλησει στο παιδι που δεν τα πηγαινει καλα η εχει δυσκολιες.Ετσι μπορει να κανει narrow down τον αριθμο των παιδιων και να επεμβει μονο οπου ειναι απαραιτητο.

Σε αυτο το σημειο με ειχε χασει και ο Johnny15.Προσωπικη μου αποψη ειναι να μην υπαρχει η αναγκη να υπερηφανευτουμε για το 20 η το 19.Χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν μπορουμε να το κανουμε που και που,ανθρωποι ειμαστε εξαλλου.Νοιωθουμε χαρα οταν τα πηγαινουμε καλα και καταλαβαινουμε τι μας διδασκεται.Ωστοσο αυτη ειναι η γνωμη μου,ισως να διαφωνουμε,δεν εγινε και κατι.Αλλα νομιζω οτι δεν ειμαστε υπερ της βαθμοθηριας.Αυτη με ενοχλει.Εδω εχεις δυο επιλογες : ή καταργεις τους βαθμους(ευκολη λυση) ή αναδιαμορφωνεις ολο το εκπαιδευτικο συστημα ωστε οι μαθητες να μην καβαλανε το καλαμι.

Τελος θελω να σου πω το εξης Φωτη.Αρκετες δουλειες στο εξωτερικο για θεσεις προγραμματιστη δεν απαιτουν πτυχιο,αλλα εαν εχεις εμπειρια μεσω δουλειας που θα δειξεις σε προσλαμβανουν.Το point μου εδω δεν ειναι μην πας πανεπιστημιο να σπουδασεις CS αλλα αντιθετα να σου δειξω οτι καποιος π.χ. που δεν διαβαζε στο σχολειο αλλα εγραφε κωδικα απο πολυ μικρος μπορει να βρει δουλειες και χωρις πτυχιο.Στην προκειμενη περιτπωση εχουμε καποιον με γνωσεις που δεν εχει ομως πιστοποιηση.Εχει ομως αποδεικτικα στοιχεια των γνωσεων του μεσω της δουλειας του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, επαγγέλεται Οικονομολόγος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,343 μηνύματα.
Ο Κλεάνθης τα επιχειρήματα που λέει δεν αφορούν ολους αλλά τους μαθητές του 13.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,297 μηνύματα.
Ο Κλεάνθης τα επιχειρήματα που λέει δεν αφορούν ολους αλλά τους μαθητές του 13.

Νομιζω οτι φετος εχεις δει παρα πολλους να ειναι στον κοσμο τους και γι'αυτο βγαζεις κακα πορισματα.
Να σου επισημανω οτι τα παιδια στην κατευθυνση των οικονομικων ιδιαιτερα στην Γ λυκειου ειναι κατα την συντριπτικη πλειοψηφια οι πιο τεμπελιδες απο ολες τις κατευθυνσεις.Αυτο φαινεται και στατιστικα,πολλοι περισσοτεροι γραφουν χαμηλα στις πανελληνιες στην συγκεκριμενη κατευθυνση παρα στις αλλες.Επομενως εχεις αγανακτησει διοτι αποτελεις εξαιρεση στον κανονα,διοτι εισαι ακριβως το αντιθετο απο αυτους.

Εμεις ωστοσο μιλαμε για το γενικο 13 που μπορει να λαμβανει καποιος ιδιαιτερα πριν την κατευθυνση κιολας,γιατι οπως και να το κανεις στην Γ λυκειου εαν το παιδι ειναι στον κοσμο του πολυ δυσκολα θα παρει αποφαση να διαβασει.Τελος θελω να σου τονισω οτι δεν ειμαστε μεσα στο σπιτι της καθε οικογενειας για να ξερουμε αυτο το παιδι γιατι προτιμα να τεμπελιασει και τι προβληματα πιθανων μπορει να τον απασχολουν απο το να διαβαζει.Ας μην βγαζουμε λοιπον βιαστικα συμπερασματα οτι εαν γραφεις 13 αναγκαστικα πρεπει να τεμπελιαζεις και δεν υπαρχουν αλλοι λογοι.Διοτι εαν το κανουμε,συνεπεια θα ειναι ο παραπανω ισχυρισμος μου,οτι στατιστικα η κατευθυνση των οικονομικων προτιμαται για τους τεμπελιδες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εγώ θα κατανοούσα αντιδράσεις σε αυτά που λέω από μέτριους μαθητές που ίσως ο βαθμός τους ήταν καμπανάκι να προσπαθήσουν περισσότερο. Αυτό όμως δε γίνεται και είναι άλλη μια απόδειξη ότι οι βαθμοί δεν ενθαρρύνουν, αλλά απογοητεύουν το παιδί. Εσύ Φώτη ο άριστος γιατί ζορίζεσαι; Έχεις στόχους, διαβάζεις, προσπαθείς. Σε πιστεύω πως ως άριστος θα βρεις το δρόμο σου, ανεξαρτήτως ύπαρξης βαθμών. Και για να το πω λιανά, τέτοιες αντιδράσεις μου φανερώνουν ελιτισμό, που με απωθεί επίσης. Και αυτός καλλιεργείται από τη συγκριτική βαθμολογία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Συνεχίζω να μην καταλαβαίνω τον λόγο αυτής της αλλαγής. Θεωρώ ότι τα αρνητικά (γενίκευση προσωπικής προόδου) είναι χειρότερο από το αρνητικό (λιγότερο άγχος σε μικρές αλλαγές βαθμού). Σας πειράζει δηλαδή που κάποιοι μαθητές κυνηγάνε το 20 ή το 19, λες και είναι κάτι κακό! Τι άλλο θα ακούσουμε εδώ πέρα. Ήμουν σε ομιλία του Σταμάτη Κριμιζή (υπεύθυνος σε πολλά προγράμματα στη ΝΑΣΑ) το 2013 στην Αθήνα και στην ομιλία του, η οποία ήταν πολύ motivational, περιείχε ακριβώς αυτό το πράγμα. Μας έλεγε "παιδιά, κυνηγήστε την αριστεία, κυνηγήστε το 10 στα πανεπιστήμια, κυνηγήστε το 20 στο σχολείο". Συνεχίζω να μην βλέπω κάποιο σοβαρό επιχείρημα. Το μόνο που λέτε είναι για βαθμοθηρία, το οποίο είναι υποκειμενικό αν είναι κάτι κακό ή καλό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Griff

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Griff αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 269 μηνύματα.
Τυπική πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ, να κόβει ένα δέντρο από το δάσος και να θεωρεί ότι έτσι θα λυθεί το πρόβλημα.

Αν η βαθμολογία αλλάξει από το 8 - 20 σε Α - Γ, δεν πρόκειται για κατάργηση των βαθμών αλλά για περιορισμό και ομαδοποίησή τους. Με το να περιοριστεί το ψευδοκίνητρο που ονομάζεται βαθμός δεν θα σταματήσει η βαθμοθηρία, δεν θα μειωθεί ο ανταγωνισμός ούτε η διάκριση ανάμεσα σε "καλούς" και "κακούς μαθητές" και δεν θα βελτιωθεί η ψυχολογία των μαθητών, γιατί δεν θα έχουν ληφθεί μέτρα για την αντιμετώπισή τους. Δεν θα διαπιστώσουμε ξαφνικά μαθητές και γονείς ότι ο βαθμός είναι άχρηστος, ότι δεν αντικατοπτρίζει ολόκληρη την προσωπικότητα του μαθητή και ότι προκαλεί πολλά προβλήματα.

Αυτό που χρειάζεται το εκπαιδευτικό σύστημα είναι να γκρεμιστεί και να ξαναχτιστεί όχι με κέντρο τις εξετάσεις, αλλά με κέντρο την μόρφωση και την παιδεία. Κάτι που δεν πρόκειται να κάνει ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ, ούτε η Νέα Δημοκρατία. Τότε ναι, να καταργηθούν τελείως οι βαθμοί.

Στο σημερινό σύστημα ωστόσο, που επικρατεί επί το πλείστον η επικράτηση του ισχυρότερου (οι περισσότεροι καθηγητές ασχολούνται μόνο με τους "καλούς", και τους υπόλοιπους τους έχουν ξεχασμένους αντί να προσπαθούν να τους βοηθήσουν), η ολική αδιαφορία και η κουτοπονηριά των μαθητών, η καλοπέραση και τεμπελιά, οι βαθμοί έχουν και πρέπει να έχουν θέση. Γιατί αν υπάρξει ελευθερία σε αυτό το περιβάλλον, θα δημιουργηθεί χάος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,297 μηνύματα.
Συνεχίζω να μην καταλαβαίνω τον λόγο αυτής της αλλαγής. Θεωρώ ότι τα αρνητικά (γενίκευση προσωπικής προόδου) είναι χειρότερο από το αρνητικό (λιγότερο άγχος σε μικρές αλλαγές βαθμού). Σας πειράζει δηλαδή που κάποιοι μαθητές κυνηγάνε το 20 ή το 19, λες και είναι κάτι κακό! Τι άλλο θα ακούσουμε εδώ πέρα. Ήμουν σε ομιλία του Σταμάτη Κριμιζή (υπεύθυνος σε πολλά προγράμματα στη ΝΑΣΑ) το 2013 στην Αθήνα και στην ομιλία του, η οποία ήταν πολύ motivational, περιείχε ακριβώς αυτό το πράγμα. Μας έλεγε "παιδιά, κυνηγήστε την αριστεία, κυνηγήστε το 10 στα πανεπιστήμια, κυνηγήστε το 20 στο σχολείο". Συνεχίζω να μην βλέπω κάποιο σοβαρό επιχείρημα. Το μόνο που λέτε είναι για βαθμοθηρία, το οποίο είναι υποκειμενικό αν είναι κάτι κακό ή καλό.

Εκτος του οτι εβαλες λογια το οτι θεωρησαμε την αριστεια ρετσινια,που κανεις δεν ειπε τιποτα τετοιο,το κειμενο σου φτανει στα ορια-εαν δεν ειναι ηδη- της προπαγανδας διοτι λες ουσιαστικα "παιδια η βαθμοθηρια-που ουσιαστικα ειναι bullying- ειναι υποκειμενικο εαν ειναι κατι καλο η οχι.Θα ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε δηλαδη.
Ο ανθρωπος στην ομιλια του οπως λες ειπε "κυνηγηστε το 20" οχι τους συμμαθητες σας που δεν το κυνηγανε ουτε εαν γραφετε 20 να νομιζετε οτι αξιζετε περισσοτερο απο τους αλλους. :russian_roulette: .
Και επειδη λεμε οτι θελει ο καθενας τωρα,υπαρχουν απειρες αντιστοιχες ομιλιες απο διακεκριμενους επιστημονες της Nasa που στα νεανικα τους χρονια ειχαν κοπει με βαθμο κατω απο τη βαση στη γεωμετρια,στην αναλυση και ακομα και τη φυσικη.
Συμφωνα με τα λεγομενα σου και του Φωτη ειναι σκουπιδια που δεν αξιζουν να ζουν...κοιτα ομως,καταφεραν να δουλεψουν στη Nasa και αυτοι παρ'ολο που μπορει να μην καταλαβαιναν την αναλυση στο λυκειο ενω καποιος αλλος να εγραφε 20 σε αυτη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Klean το να φέρνεις τον Φώτη σαν παράδειγμα για την συγκριτική βαθμολογία δεν είναι καλό γιατί καθόλου δεν εκφράζει την πλειοψηφία. Προσωπικά σε όλη την διάρκεια γυμνασιου-Λυκείου 6 Χρόνια δεν έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο. Παλι θυμάμαι στο Δημοτικό που περισσότερο υπήρχε σνομπισμος ως προς αυτούς που έπαιρναν 1-2 Β ενώ όλοι έπαιρναν Ά. Όπως και να έχει όλα στις πανελλήνιες πληρώνονται. Εκεί θα φανεί ποσό αξίζει αυτός που έβγαζε 19 κάθε χρόνο, αυτός που δεν Διάβασε καθόλου, ο μαθητής του 15 κλπ. Ακομα νιώθω ότι υπάρχει μια απαξίωση για το έργο των εκπαιδευτικών ίσως επειδή θεωρείται από πολλούς το πιο εύκολο επάγγελμα μιας και έχουν λίγες ωρε ς και θερινές διακοπές. Όμως όποιος είναι έξω απ'τον χορό πολλά τραγούδια ξέρει γιατί η εκπαίδευση καθόλου απλή υπόθεση δεν είναι. Αντιθετα για να είναι καλός στην δουλειά του ενας εκπαιδευτικός έχει να κάνει πολλα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Η.Μ.Μ.Υ. και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,853 μηνύματα.
H αριστεία στην εκπαίδευση είναι ότι ο χειρότερο. Κατά τη γνώμη δυο βαθμοί πρέπει να υπάρχουν Pass και Fail. Το κυνήγι του βαθμού έχει σημασία μόνο για τις δουλειές του δημοσίου (γι αυτό και το δημόσιο έχει τα χάλια του) που τώρα πέθανε.

Αφήστε το κυνήγι του βαθμού στο πανεπιστήμιο γιατί δεν θα σας οδηγήσει πουθενά. Το κλειδί της επιχτυχία είναι η δικτύωση και η συμμετοχή σε φοιτητικές οργανώσεις, ΜΚΟ, κομματικές παρατάξεις, ταξίδια στο εξωτερικό ευκαιρίες για απόκτηση εμπειριών και επαφές με προσωπικοτήτες. Στο μέλλον αυτά θα σας δώσουν δουλειές και όχι το 9 αντί για 8 βαθμό πτυχίου. Η αγορά εργασίας προτιμά κάποιον απόφοιτο με 7 που να έχει ιδρύσε ή να συμμετέχει σε start up εταιρείες παρά κάποιον που το μόνο που έχει να επιδείξει είναι το 9 βαθμό πτυχίου.

Έχω βαρεθεί να ακούω στη τηλεόραση για ανέργους με διδακτορικά εξαιτίας του κρατιστίκου τρόπου αντίληψης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Επαγγέλεται Άεργος/η και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Ποιος κυνηγάει συμμαθητές του; Εγώ το bullying που βλέπω γίνεται σε αυτούς που διαβάζουν, εξού και οι λέξεις "φυτό", "σπασικλάκι" και πολλές φορές χάνουν στην κοινωνικοποίηση επειδή οι άλλοι συμμαθητές τους που θεωρούν ότι το να βγάζεις 20 είναι κάτι κακό. Όχι από αυτούς που διαβάζουν.

Όσον αφορά αυτά που λέει ο Φώτης, είναι διαφορετικά από αυτά που λέω εγώ. Δεν είπα ότι συμφωνώ με την αντιμετώπιση του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top